R E K L A M A

+ +2 - Dylemat Fergusona: Rooney, czy Hernández?

DiaboLLo @27.01.2011 | Przeczytano 6332 razy

Dylemat Fergusona: Rooney, czy Hernández?
Sir Alex Ferguson przyznał w jednym z ostatnich wywiadów, że poważnie zastanawia się nad odsunięciem od składu Wayne'a Rooneya, który nie może przełamać strzeleckiej niemocy.

Napastnik Manchesteru United w ostatnich tygodniach jest cieniem samego siebie i daleko mu do formy, jaką prezentował chociażby w ubiegłym sezonie. Reprezentant Anglii zdobył w tym sezonie zaledwie trzy gole, a przeszkodziły mu także kontuzja i saga dotycząca przedłużenia kontraktu.

Rooney nie pokazał się z najlepszej strony w ostatnim meczu z Blackpool na Bloomfield Road i dopiero po jego zejściu z murawy, zespół zaczął odrabiać straty.

"Próbujemy wystawiać Wayne'a jako skrzydłowego i chociaż grał na tej pozycji wiele razy, to w pierwszej połowie ostatniego meczu nie potrafił się odnaleźć" - powiedział Ferguson.

"To nie była jednak do końca jego wina, bo w ogóle rytm naszej gry nie był odpowiedni. Na każdej pozycji dawaliśmy plamę."

"Próbowaliśmy później przedzierać się środkiem pola i kazałem mu grać właśnie tam, ale jak po 20 minutach drugiej połowy nadal przegrywaliśmy 0-2, to musiałem jakoś zareagować i coś zmienić."

"Chicharito okazał się strzałem w dziesiątkę. Już zaraz po wejściu fantastycznie uciekł obrońcą i powinien strzelić gola, ale świetnie jego uderzenie wybronił bramkarz Blackpool."

"Potem strzelił dla nas wyrównującą bramkę, a miał jeszcze kilka innych sytuacji i w sumie mógł zakończyć to spotkanie nawet z dorobkiem czterech goli. Miał nieoceniony wpływ na to zwycięstwo!"

Źródło: Sky Sports

Tagi: Javier Hernández, Sir Alex Ferguson, Wayne Rooney

Komentarze (80)

Poziom: 21
dodano: 28.01.2011, 16:44, #80 Zwiń/Pokaż komentarz pablo1987
dalby szanse hernandezowi.zasluguje na to
Poziom: 21
dodano: 28.01.2011, 05:01, #79 Zwiń/Pokaż komentarz AzzykRoo
a ja bym wystawił rooneya cofniętego za hernandezem i berbim
Poziom: 24
dodano: 27.01.2011, 21:25, #78 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Hernandez > Rooney i tyle w temacie. Nie moge juz patrzec jak Rooney szuka tego swojego technicznego strzalu ktorym zawsze wali typa w plecy :P Powiedzcie mi ile Javier mial meczy w United ze oceniacie go ze nie poradzil sobie w pierwszym skladzie ? On byl i jest nowym zawodnikiem. Tak naprawde prawdziwe zagranie "na Chicharito" zobaczylem w meczu z Blackpool. On sie uczyl kolegow a oni jego. Mysle ze wiedza juz jakie pily mu rzucac i wogole. Rooney to nie pilkarz typu Ronaldo czy Messiego bez ktorego druzyna nie istnieje(zaraz sie czepicie za Xavi'iego i Inieste - ale to on tam im laduje bramy). Rooney to talent klasy swiatowej, ale nie GENIUSZ. Tak wiec szansa dla Javier'a.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 19:50, #77 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
bercik92 - za co ten minus? Jak stawiam minusy, to piszę w czym się nie zgadzam.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 18:56, #76 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
W obecnej formie tylko i wyłącznie Hernandez. Chłopak solidnie pracuje na pozycje w klubie. Świetnie sprawdza się w roli jokera, choć od początku raczej powinien tez sobie radzić.
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 18:37, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
z taką formą Rooneya tylko Hernandez , oczywiście na dzień dzisiejszy.Hernandez to typowy joker ,ale jeśli miałby więcej czasu to myślę , że miałby więcej goli na swoim końcie ;]
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 18:10, #74 Zwiń/Pokaż komentarz PatrykMU
Bardziej na tej linii ataku widział bym Hernandez... Walczył o te miejsce i należy mu się. Co prawda Rooney nie jest w stanie przełamać strzeleckiej niemocy i do końca tego sezonu widział bym Hernandeza. Może Rooney przełamie się w następnym sezonie i już nie będzie takiej sytuacji jak teraz :D Lecz Rooney wraca się... I pomaga w defensywie, ofensywie. Nie każdy zawodnik tak potrafi... Jest w stanie wytrzymać te 90 minut ciągle powtarzając tą czynność...

Chicharito przypomina Solskjaer'ea który z wchodząc na boisko z ławki rezerwowych strzelał gola... I jest naprawdę młodym chłopakiem który rozwinie się podobnie jak nasz Rooney :D
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 17:09, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Virtuaal07

czerwona strona mr.sayd napisał:

Zjebista laska super avatar!


Sie wie. ;D Dzięki za miłe powitanie. ;)
Poziom: 48
dodano: 27.01.2011, 17:07, #72 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Virtuaal 07- witamy na stronie hahaha avatar z Angeliną Jolie? Zjebista laska super avatar! Pisz dużo to słowa koleżanki AsicyM dla młodych. pozdr.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 17:04, #71 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Tak jak Bob powiedział, Hernandez nie jest w stanie wytrzymać pełnych 90 minut spotkania, dlatego Meksykanin wbiega na murawę z ławki. Do tego momentu gra Rooney i tak sobie myślę, że ten czas dopóty on jest na boisku dopóty ma szansę odbudować się strzelając bramki.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 17:03, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Virtuaal07
Rooney - już sama jego obecność na boisku sprawia, że gramy pewniej, kibice też chyba są spokojniejsi, gdy widzą nazwisko "Rooney" w boxie ze składami. Myślę, że Anglik ma coś do udowodnienia i w każdej chwili jego forma może eksplodować. Widać, że Ferguson chce, aby to stało się jak najszybciej, dlatego też wystawia go regularnie w 1-szym składzie, pomimo iż póki co gra jak gra. Ileż ja bym dał, aby Wazza wrócił do tej formy sprzed roku...

Natomiast Chicharito to świetny snajper, który głównie daje nam pozytywnego 'kopa' w ofensywie. Rooney natomiast haruje wszędzie, defensywa, ofensywa... Myślę, że póki Berba imponuje skutecznością, to Rooney powinien grać. Chicharito natomiast powinien dostawać szansę w końcówkach. Ale nie 10min czy 15.. Minimum 30. To młody chłopak, widać że ogarnięty i na niego przyjdzie jeszcze czas. Być może nawet w przyszłym sezonie? ;)

Rooney-Chicharito-Welbeck... Ach, za parę lat może być naprawdę pięknie..
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 16:54, #69 Zwiń/Pokaż komentarz fishu94

diabolik napisał:

Roo jest za słaby na United, jest w sam raz na real..
i nie odejdzie w chwale, w swietle fleshów..
odejdzie jak jeden z wielu... niestety.. byłem wielkim zwolennikiem jego talentu, ale przegrał sobie u mnie sprawą z transferem..
od tego czasu nie nalezy jak dla mnie do druzyny.. a zauważ że koledzy też mniej na niego graja...
może jak wróci Antek to go rozrusza, jak w ubiegłym sezonie...




z tego co wiem to Rooney nigdzie się nie rusza z Old Traford ,gdyż podpiasał nowy 5-letni kontrakt i zamierza go wypełnić .
a zaręczam ci Rooney jeszcze odzyska formę i jak by miał odchodzić to raczej w świetle fleshów i chwały
Poziom: 23
dodano: 27.01.2011, 16:38, #68 Zwiń/Pokaż komentarz SLU
Stevenson

Nie był bym tego taki pewien że psu należy się kiełbasa:d
Poziom: 44
dodano: 27.01.2011, 16:38, #67 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Nie prowokuj;)
Poziom: 48
dodano: 27.01.2011, 16:25, #66 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Rooney nie strzela ale też pracuje dla drużyny podobnie jak Berbotov na początku w United i teraz tylko z tą różnicą że wali po pare goli w meczu, jak On tak może.

Javier lepiej niech może jeszcze zostanie Jokerem, wpuszczać go na zmęczonego rywala. Nie ma co nażekać mamy trzech dobrych napadziorow żyć nie umierać.

p.s

hahaha Tevez zjadał te trójkę na śniadanie hahaha
Poziom: 25
dodano: 27.01.2011, 16:19, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
dylemat? dobre sobie... hernandez zjada obecnie rooneya na śniadanie i miejsce w składzie należy mu się jak psu kięłbasa.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 16:17, #64 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
Naprawde ciężka sprawa
Bo Berbatow to pewniak do gry w pierwszym składzie ale kto partnerem?
Fakt Rooney jest dobry ale potrzebujemy bramek
Gdy Berba nie trafi to może drugiemu napastnikowi się uda a Rooney`owi to zupełnie nie wychodzi

Jak dla mnie można spróbować Berbatov - Hernandez
a Roo po przerwie wchodzi
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 16:13, #63 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
Na ten moment ciężko coś na serio powiedzieć, bo ogólnie Roo gra dobrze, a Chicarito spisuje się znacznie lepiej gdy wchodzi z ławki. Jego atrybutem jest szybkość, co pomaga gdy obrońcy są zmęczeni w np. 65 minucie.
Wystawiłbym go w pierwszym składzie z takim Southampton, ale musiałby chyba hattricka strzelić, żeby na kolejne kilka meczów wygryźć Roo ze składu.

Co do 11:
----------VDS-----------
-----Ferdi-----Vidić----
Evra--------------Rafael
---------Nowy def./Fletch
-Anderson---------------
Nani(Val.)---------Park(Nani)
------Rooney------------
-------------Berbatov---

Do składu przydałby nam się defensywny i ofensywny pomocnik, być może także lewy, jeśli Nani będzie na tej pozycji cieniował.

Fletcher i Carrick są jednak zbyt mało kreatywni. Anderson musi dostać szansę, ale SAF powinien kupić następcę Scholesa który będzie na serio walczył o miejsce w składzie z Brazylijczykiem.

Moje propozycje:

Henderson/Rodwell na DP
Hazard na OP
i
Sanchez na LP.

Z tych zawodników najmniej potrzebny jest Sanchez, bo wg mnie należałoby dać szansę Cleverleyowi.

Z klubu odejść powinni:
Owen, Hargo, Carrick i Gibson. Ilość wychowanków zostanie zwiększona, po przyjściu Wellbecka i Cleverleya. Edytowano: 27 stycznia 2011 roku, 16:14
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 16:09, #62 Zwiń/Pokaż komentarz diabolik
Roo jest za słaby na United, jest w sam raz na real..
i nie odejdzie w chwale, w swietle fleshów..
odejdzie jak jeden z wielu... niestety.. byłem wielkim zwolennikiem jego talentu, ale przegrał sobie u mnie sprawą z transferem..
od tego czasu nie nalezy jak dla mnie do druzyny.. a zauważ że koledzy też mniej na niego graja...
może jak wróci Antek to go rozrusza, jak w ubiegłym sezonie...
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 16:05, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Lord Szakal
Dla mnie Hernandez dalej jest takim typowym "jokerem" który potrafi ukuć rywali jak wejdzie w 60 czy 70 min. Jak gra od początku to już tak dobrze mu nie idzie (Oczywiście zdarzały się wyjątki. Więc dal mnie Rooney dalej w podstawie z Berbą, a jak się nie będzie się spisywać należycie to tak jak w meczu z Blackpool, wrzucić Javiera w 60 min.

To dopiero 1 sezon Javiera i nie musi od razu być podstawowym napastnikiem.W 2 sezonie już prędzej.

PS: Oczywiście można spróbować wariantu takiego że sadzamy Rooneya na ławce w meczu z City. Ten jest wkurzony na maksa że nie gra od pierwszych minut. Wpuszczamy go w 60 min i j[...]e City 2 bramy i gotowe :D Taka sytuacja byłą bodajże w sezonie 07/08 albo 08/09 w meczu z Boltonem jak remisowaliśmy z nimi 0-0, wchodzi wkurzony Rooney i zdobywa po kilku minutach gola dla nas po ładnym balansie ciała i akcją z CR7.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:59, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
diabolik no nie przesadzaj. Fakt Roo jest słaby jak na razie ale nie od razu że nie nadaje się do United. Co jedyne gdzie się nadaje to 6 liga północno-zachodniej Czeczenii?

Gdyby się nie nadawał to by nie strzelił w zeszłym sezonie tylu goli. To jest zawodnik który całe życie gra w Premier League a większość życia w United. Gdyby się nie nadawał to by go Alex sprzedał.

Roo jest teraz w kiepskiej formie i powinien dla mnie siedzieć na ławie przynajmniej na początku spotkania ale wierzę że kiedyś wróci do siebie.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:57, #59 Zwiń/Pokaż komentarz sami93
Rooney powinien grać tam, gdzie gra najlepiej, czyli w ataku. Nie ma co kombinować. Jest Giggs i Nani, a nie długo wraca Park. Berba nie może grać sam w ataku, więc jak mam oglądać Rooneya na skrzydle, to wole Hernandeza, który nie biega bez sensu po boisku, tylko kiedy tylko widzi, że nasi chcą coś rozegrać, to mądrze wychodzi na wolne pole i czeka na piłkę.
Hernandez gwarantuje w każdym meczu sytuacje pod bramką rywala, bo zawsze jest aktywny, choć nie zawsze jego intencje są dobrze odczytywane przez resztę graczy.

Rooney niech się weźmie w garść, bo z taką grą to nie zasługuję na przebywanie na boisku kosztem Groszka.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:54, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

Kelrik napisał:

To niech teraz SAF przypomni kiedy Rooney grał dobrze na lewej pomocy???? Ja sobie nie przypominam...


Alchajmer?
Poziom: 28
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:43, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Dla mnie zdecydowanie Chicharito. Jest po prostu lepszy w tym sezonie, strzela więcej goli od Roo a jeśli chodzi o te doskonałe podania Wayna to do zdrowia wrócił Paul więc obejdzie się;)

Rooney niech zaczyna mecze na ławce jak nie umie strzelać bramek, a że Javier nie potrafi za bardzo rozłożyć sił na 90 minut niech Anglik zastępuje go po godzinie mniej więcej gry;)

VDS
Rafael-Ferdek-Vida-Pat
Nani-Fletch/Ando-Scholes-Park
Javier-Berba
Poziom: 44
dodano: 27.01.2011, 15:41, #55 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

Malish napisał:

ja bym mu dal szanse na srodku pomocy...


Taa może jeszcze wypróbować Anglika w obronie? W końcu pokazał, że potrafi powalczyć w defensywie.
To napastnik i jako napastnik grać powinien, to wychodzi mu najlepiej. Żadnych skrzydeł, czy środków pomocy.

Ferguson w poprzednim sezonie mówił, że już nigdy nie wystawi Rooneya na flance, nie będzie kombinował z jego pozycją. Jak widać czasem rzuca słowa na wiatr, ale co zrobić.

Wazzy brakuje pewności siebie, goli w kilku spotkaniach pod rząd, takiego typowego przełamania, ale wierze, że to tylko kwestia czasu... "Skurczybyk" każe długo czekać.;)
Poziom: 50
dodano: 27.01.2011, 15:30, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Jak dla mnie Chicharito może wychodzić na jakieś dobre mecz, a Rooney na słabsze drużyny i tak mogłoby zostać. ;)
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:30, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Kelrik
To niech teraz SAF przypomni kiedy Rooney grał dobrze na lewej pomocy???? Ja sobie nie przypominam...
Poziom: 23
dodano: 27.01.2011, 15:28, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Nie rozumiem kompletnie wystawiania Rooneya na skrzydle, bądź w środku pola, od tego są inni zawodnicy, on ma grać w ataku! Nie dziwię się, że we Wtorek dużo lepszy występ zaliczył Chicharito, ponieważ on był ustawiony wyraźnie z przodu, nawet przed Berbatovem.

Jeżeli Ferguson ma wystawiać Rooneya na skrzydle, to niech lepiej da sobie spokój...
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:28, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek
Prawda jest taka, że Roo zawodzi na wyjazdach, a klasę pokazuje na Old Trafford jak cały Manchester. Roo u siebie, a Roo na wyjeździe to zupełnie inny facet. Dlatego jeżeli mamy dać Wazze na ławkę to w meczu wyjazdowym i wtedy Chicharito pokaże czy naprawdę zasługuje na to, żeby grać obok Berbatova. Osobiście uważam, że Meksykanin powinien jeszcze pełnić rolę tego jokera, a w ataku z Bułgarem powinien grać Anglik.
Poziom: 23
dodano: 27.01.2011, 15:25, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
ja bym mu dal szanse na srodku pomocy... Roo by gral z fletcherem albo andersonem a scholes z carrickiem lub fletcherem. roo potrafi jeszcze dac dobra pilke. ale to co gra jest niesamowite...jak mozna tak stracic pewnosc siebie, przestac czuc pilke i nie potrafic wyczuc tempa akcji... Roo i wczesniej nie byl wybitnym technikiem ale znal sie na swojej robocie jak malo kto... na srodku moglby sie przydac i w obronie i w defensywie..nie musialby kiwac za duzo...bo na skrzydle...nie mial pomyslu jak przejsc byle obronce...kopal w niego... na srodku wystarczy pare krotkich podac i dobry przezut pilki... dalby se rade w tej formie...a jak nie to na kilka tygodni zmienic nasz atak na Berba, Javier... ew u siebie dawac Roo grac od pierwszej minuty.


czy wyobrazacie sobie ze Roo wroci juz nigdy do dobrej formy, ze wkoncu bedzie trzeba sobie powiedziec...jest za slaby na United... katastrofa
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:24, #49 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

matUnited14 napisał:

VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Nani - Anderson - Giggs
Rooney
Hernandez - Berba


to chyba żart a kto zabezpieczy tyłu w drugiej linii, świetny skład ale do FIFA a nie do gry w rzeczywistości
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 15:18, #48 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Rooney, to w dalszym ciągu świetny piłkarz, tylko trochę się zablokował z bramkami, ma jakiś opór przed ciągiem na bramkę.

Ja obecnie typowałbym ustawienie przynajmniej takie bym chciał:
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Nani - Anderson - Giggs
Rooney
Hernandez - Berba
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 15:14, #47 Zwiń/Pokaż komentarz grzechu456
Wazzy potrzebna jest dłuższa przerwa, więc najlepszy moment to będzie ten między sezonami. Będzie miał dużo czasu na to, by zastanowić, czy stać go na więcej, czy udźwignie ciężar gry w United i czy raz na zawsze pozbawi się wahania formy powodowanym czymkolwiek. To co było kiedyś widać ma w dalszym ciągu wpływ na to, że wyskoczył z rytmu regularnego strzelania bramek. Szczerze uważam, że w nim jest przyszłość napaści naszego klubu i szczerze wierzę w to, że zacznie grać swoje pierwsze skrzypce już od początku przyszłego sezonu.

Hernandez to perła i w nim United pokłada nadzieję, na zdobywanie bramek w meczach. Bułgar to dryfujący lodowiec, który jest iście wirtuozem panowania nad piłką i dogrywanie maksymalnie precyzyjnych (nierzadko nieprzewidywalnych) piłek do kolegów. Napaść mamy pewną i spokojnie na kolejne kilka sezonów. Do tego dochodzi Owen, który w wie jak zdobywać bramki kiedy klub liczy na jego pomoc w meczu.

To czego nam trzeba, to pewnego play-makera i bramkarza, który z marszu pewnie będzie strzegł dostępu na naszej bramki. To jedyne nasze potrzeby na wzmocnienia, a jak to się będzie przedstawiać, to wyjdzie w praniu.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 14:46, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Właśnie dlatego nie mam pretensji żadnych, nie we wszystkim można być najlepszym. Przytoczyłem statystykę.
Choć np. Runej w 06/07 miał 23 bramki i 16 asyst.

Trochę mi brakuje tych magicznych asyst,ale jakby miał się zaciąć strzelecko to może zostańmy przy tym co jest.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 14:39, #45 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Neon napisał:

A dziewiątka uciułała 4 asysty, w miarę, choć jak na niego to mocno średnio.


nie można mieć wszystkiego albo bramki albo asysty...

sezon temu Bułgar w lidze miał 12 bramek i 7 asyst, dwa sezony temu miał w lidze 9 bramek i 10 asyst

więc teraz niech każdy odpowie sobie sam czy FAKTYCZNIE BERBATOW MIAL AZ TAKIE TRAGICZNE TE WCZESNIEJSZE 2 SEZONY NA OT ;)

W moim odczuciu zbyt krytycznie był,jest i będzie oceniany Bułgar i nie mówi się tu wcale o jego umiejętnościach ale o ogólnej niechęci do jego osoby przez znaczą część kibiców... nikt nikomu nie karze kogoś uwielbiać ale też trzeba być na tyle obiektywnym aby docenić jego wkład w grę ;)
Poziom: 31
dodano: 27.01.2011, 14:37, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
Co to k[...]a za argument, że środkowy napastnik, snajper nie radzi sobie na skrzydle czy w pomocy? On ma k[...]a grać w ataku i z tego być rozliczony.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 14:31, #43 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Joaquin napisał:

Szkoda, że u Fergusona forma nie decyduje o tym, kto będzie grał...


nie zgodzę się Roo zasługuje jako zawodnik MU na te szanse, Hernandez spełnia się jako joker i to na zmęczonego rywala,któremu potrafi się urwać... Roo daje większa stabilizacje drużynie zarówno w ataku jak i defensywie... a o jego przydatności świadczą chociażby asysty a o jego słabości niestety skuteczność ale na wszystko przyjdzie pora

thunderbolt napisał:

To chyba dylemat kibiców i felietonistów, bo nie dla Ferga. Rooney jest dla niego tym, czym krowa dla hindusów.


nie zgodzę się Ferguson to nie typ szkoleniowca,który z byle pierdnięciem leci do mediów a skoro te słowa powiedział w Sky to wniosek prosty - SAF zna możliwości Roo ale jednocześnie widzi,ze po części traci na tym drużyna bo Hernandez prezentuje się lepiej... ale to para Roo-Berbatow jest podstawową i tak być musi bez względu na to czy zastój ma Roo czy mieć będzie Bułgar!

Najważniejsza jest hierarchia i ustabilizowanie gry poprzez skład, jeżeli SAF by co mecz zmieniał partnera Bułgarowi to co by z tego wyszło... wielka klapa, zawodnicy poprzez mecze zaczynają czytać swoją grę w ciemno i nawet dla nas kibiców w sposób nie zauważalny porozumiewają się czym stwarzają przewagę nad rywalem, przecież nie będzie Roo czy Bułgar biegał i palcem pokazywał miejsce w które chce aby zagrano mu bo wtedy jest to zbyt banalne dla druzyny przeciwnika!

W tej kwestii mam złoty środek - kto w danym dniu prezentuje się gorzej ten robi miejsce Hernandezowi i tak było chociażby w meczu wyjazdowym z WBA kiedy to Berbatow nie grał dobrze i wszedł za niego Hernandez,który zapewnił potem 3 punkty naszej ekipie

Podstawowy atak: Roo-Berbatow potem Hernandez i Owen... czasami warto dać odpocząć jednemu ale nie po to aby go upokorzyć ale po to aby dać złapać oddech i odzyskać świeżość... piłkarze to też ludzie, jakbyście nie wiedzieli

Ps. Roo jako zawodnika MU wspieram na boisku jak każdego ale nie zmienia to faktu,ze dla mnie to s[...]ta po całej tej akcji z kontraktem i nawet 80 bramek w sezonie nie zmieni mojego zdania, cóż tak mam i tyle... strasznie pamiętliwa bestia ze mnie ;)
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 14:28, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Wayne Rooneyminuty1370bramki 3
Javier Hernandezminuty1170bramki 10

bezczelna statystyka :D

Dymitar Berbatow minuty2100 bramki 20

Trzeba jednak oddać cesarzowi,że 9 asyst piechotą nie chodzi. Javier w tym aspekcie wypada dużo gorzej, zaliczył tylko jedną, więc w kanadyjce lepszy jest Runej.
A dziewiątka uciułała 4 asysty, w miarę, choć jak na niego to mocno średnio.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 14:20, #41 Zwiń/Pokaż komentarz julka7
Zdecydowanie Chicharito bardziej zasłużył na występy u boku Bułgara, niż Roo. Nie ma co ukrywać, że Anglik gra bardzo słabo, a z jego gry tak na prawdę nie ma większych korzyści. On jest napastnikiem i jego głównym zadaniem jest zdobywanie goli, a tymczasem ich brak. Ławka dobrze zrobi Wazzie.
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 14:14, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
przemx8

Wybacz ale jeżeli piszesz:

przemx8 napisał:

Po trzecie, w tym sezonie Ferguson uwielbił sobie Berbę i to jego stawia na szpicy ataku, a Roo musi grać ogony,


To jak mam Ci odpowiedzieć jak nie?:

Hergreaves4 napisał:

Tak SAF też ubóstwia Berbę po prostu też ma jego plakaty w swoim domu na swojej ścianie nad łóżkiem i specjalnie faworyzuje Bułgara bo on też nie lubi Roo i ma do niego wstręt. Tak to wina Sir Alexa iż Roo gra tak a nie inaczejhahaha


Po Twojej pierwszej wypowiedzi można stwierdzić iż to SAF jest winny słabej dyspozycji Roo i niby faworyzuje Berbę a Roo degraduje czy coś.

Może i ustawianie przez SAF na skrzydle Roo jest błędem a raczej na pewno jest i Anglik traci tam na wartości ale jego kondycja i ogólnie przygotowanie do meczu nie jest zadowalające, brakuje mu w dalszym ciągu tego startu do piłki jakim nas czarował tej szybkości, tego impetu z jakim tarł na bramkę rywali a chyba nie powiesz iż to też jest wina SAF , że go ustawia na skrzydle? To już zupełnie inna kwestia i inne podłoże.

przemx8 napisał:

Na dodatek nie gra na swojej nominalnej pozycji i też miedzy też innymi z tego powodu ma utrudnione zadanie. Znów się z niego robi zapychacza pozycji, zamiast kupić skrzydłowego to spychamy Rooneya na siłę na skrzydła


I znowu ciągłe usprawiedliwianie ale kurde jak można usprawiedliwiać tym jego kondycję o , której wspominałem to już zależy od niego samego nie od SAF a to iż chciałbym by poćwiczył z rezerwami nie oznacza iż miałby tam grać zamiast pierwszego składu bo tego nie chcę gdyż on jest genialnym graczem w dalszym ciągu tylko gdzieś się zatracił i nie może dojść do pełni sprawności więc jeżeli on sam nic z tym nie zrobi to musi niestety ale zostawać po treningach jak kiedyś Ronaldo i trenować pod okiem specjalistów. Edytowano: 27 stycznia 2011 roku, 14:19
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 14:03, #39 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
To chyba dylemat kibiców i felietonistów, bo nie dla Ferga. Rooney jest dla niego tym, czym krowa dla hindusów.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 13:58, #38 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
Hergreaves4
"Jakimi pyskówkami" - pytasz
A więc:

"Tak SAF też ubóstwia Berbę po prostu też ma jego plakaty w swoim domu na swojej ścianie nad łóżkiem i specjalnie faworyzuje Bułgara bo on też nie lubi Roo i ma do niego wstręt. Tak to wina Sir Alexa iż Roo gra tak a nie inaczej"

To jedno z kilku, na dodatek nic nie pisałem o Berbatovcach a Ty nagle atakujesz mnie że Cię do takich zaliczam... Więc tak jak byś prowokował znów do dyskusji na temat fanatyków Berbatova, między innymi przez takie dyskusje ten portal traci na wartości, bo to już jest cecha charakterystyczna pod każdą wiadomością dotyczącą Bułgara nagle kilku użytkowników wszczyna dyskusje na temat wielkości Bułgara który dopiero w 3 sezonie wystrzelił formą. No ale teraz jest dobry okres dla takich fanów (nie klubu a talentu Berbatova) ponieważ ich pupil spisuje się zadowalająco.

Pomysł z degradowaniem Wazy do rezerw też jest co najmniej śmieszny... W rezerwach mają się ogrywać piłkarze którzy na co dzień nie mają szansy gry w 1 składzie a jak na razie Waza grywa w 1 składzie więc nie brakuje mu ogrania tylko pewności siebie. Na dodatek nie gra na swojej nominalnej pozycji i też miedzy też innymi z tego powodu ma utrudnione zadanie. Znów się z niego robi zapychacza pozycji, zamiast kupić skrzydłowego to spychamy Rooneya na siłę na skrzydła... A grając na skrzydle na pewno się nie odblokuje.
Poziom: 23
dodano: 27.01.2011, 13:58, #37 Zwiń/Pokaż komentarz SLU
LuisNani

Sugerujesz że Chicharito jest tylko dobry gdy rywal jest pod męczony?
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 13:50, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Nanii17
Według mnie w tym momencie wolałbym Hernandeza w 1 składzie. Chłopak ma forme i to pokazuje ! Rooney dobrze asystuje ale potrzebujemy napastnika !! Chicharito w 1 skladzie na jakies 60 minut a potem Rooney aby stopniowo odzyskiwał forme !!
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 13:34, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Rooney na ławe!
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 13:33, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin
Takie pi[...]olenie, sratatata.. A kto się założy, że w następnych meczach Rooney i tak będzie grał kosztem Javiera?

Ech, przykre to jest. No ale bądź co bądź, najlepiej opłacany zawodnik klubu miałby nie grać?! ;) c[...]j z formą... Zarabia najwięcej, więc gra.
Szkoda, że u Fergusona forma nie decyduje o tym, kto będzie grał...
Poziom: 36
dodano: 27.01.2011, 13:22, #33 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Ja bym sie bardziej zastanowil nad wyslaniem Rooneya na jakas terapie psychologiczna bo chlop sam sobie narobil problemow i od tego wszystko sie zaczelo... Ja osobiscie w chwili obecnej stawialbym na Hernandeza.. Ale wierze w Roo.. On musi odbudowac sie psychocznie bo gosciu pewnie ma w zyciu niezly meksyk..
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 13:18, #32 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Więcej ustawiaj Rooneya na skrzydle.. na pewno k[...]a pokaże na co go stać.. na Sout widzę Rooneya z OWenem... ale to Roo ma być najbardziej wysunięty..
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 13:17, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

wielkifanMU napisał:

dziwny trochę ten sposób umotywowania.


Chodzi mi tu o wystawienie przynajmniej w jednym lub dwóch spotkaniach od początku Groszka i zastąpywaniem go gdzieś w 60 min. przez Roo tak by ten zrozumiał iż jeśli nie popracuje nad sobą to sytuacja może się już na dobre odwrócić i to on a nie Javier będzie jego zmiennikiem.
Poziom: 41
dodano: 27.01.2011, 13:17, #30 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Hergreaves4 napisał:

Dam? To to były damy?


no, akurat nie chodzi mi o dziwki tylko tak ogólnie ... no ale bardzo mądre przytoczenie z Twojej strony.
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 13:15, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

wielkifanMU napisał:

on w swoim życiu już wiele dam (kobiet) na pewno zaliczył ... hehe. Żart.


Dam?:) To to były damy?:) Oczywiście żartuje:)
Poziom: 41
dodano: 27.01.2011, 13:15, #28 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Hergreaves4 napisał:

ale chodzi mi tu o jego umotywowanie


dziwny trochę ten sposób umotywowania.

Hergreaves4 napisał:

Musi poćwiczyć nad kondycją.

żeby ćwiczyć nad kondycją musi jak najwięcej grać a nie w taki dziwny sposób się "motywować"
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 13:10, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

wielkifanMU napisał:

Hernandez - fakt strzela więcej goli, jednak Berbatov lepiej rozumie się z Rooneyem.
Duet - Roo, Berba - to gwarancja bramek. Zrozum to !


Ja to wszystko wiem i wiem również iż w formie jak są Berba z Roo to są najlepszą parą napastników na świecie i nawet wtedy Groszek nie ma co szukać w pierwszym składzie ale chodzi mi tu o jego umotywowanie bo jak wrócił po kontuzji na mecz z Blackburn to zagrał jak pisałem bosko i grał wtedy na prawdę w tamtym meczu na 100% i mógłby tak grać przez cały sezon nawet nie strzelając 1 bramki a nic bym na niego nie powiedział bo widziałbym iż gra to właśnie na co go stać teraz jednak tego o nim nie powiem.

Musi poćwiczyć nad kondycją.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 13:08, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Michlas
VDS
Rafael
Ferdinand
Vidic
Evra
Nani
Carrick
Anderson
Rooney/Giggs
Hernandez
Berbatov

Uważam,że w tej chwil to najsliniejsze ustawienie
Poziom: 44
dodano: 27.01.2011, 13:06, #25 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

Hergreaves4 napisał:

Scholes, O'Shea i Brown zostali wysłani tam przez SAF w celu spokojnego znalezienia formy i oni nie protestowali mimo iż są naszymi legendami i trochę wstyd grać dla nich w rezerwach an pierwszy rzut oka.


W celu ogrania, bo wrócili po dłuższej przerwie. Dobrze wiemy, że O'Shea w następnym spotkaniu miał zastąpić Rafaela.
Natomiast Brown ostatnio w ogóle nie gra, więc chociaż w rezerwach sobie pobiega za piłką.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 13:05, #24 Zwiń/Pokaż komentarz PolopMU
Rooney w meczu 60 min.
Hernandez 30 min.
Poziom: 41
dodano: 27.01.2011, 13:03, #23 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Hergreaves4 napisał:

Niby dlaczego bo ktoś kto się nazywa Rooney nie może nawet usiąść na ławce nie mówiąc już o grze w rezerwach?


wiesz dobrze, że nie chodzi o jego nazwisko, tylko o wkład w grę.
Hernandez - fakt strzela więcej goli, jednak Berbatov lepiej rozumie się z Rooneyem.
Duet - Roo, Berba - to gwarancja bramek. Zrozum to ! Dodano: 27 stycznia 2011 roku, 13:05

Hergreaves4 napisał:

powinien dam zaliczyć


on w swoim życiu już wiele dam (kobiet) na pewno zaliczył ... hehe. Żart. Błąd ortograficzny popraw !
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 13:00, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

wielkifanMU napisał:

Hergreaves4 napisał(a):nawet ja bym na miejscu SAF do rezerw go wysłał

z tym przesadziłeś.


Niby dlaczego bo ktoś kto się nazywa Rooney nie może nawet usiąść na ławce nie mówiąc już o grze w rezerwach?

Scholes, O'Shea i Brown zostali wysłani tam przez SAF w celu spokojnego znalezienia formy i oni nie protestowali mimo iż są naszymi legendami i trochę wstyd grać dla nich w rezerwach an pierwszy rzut oka.

Nie mówię iż Roo powinien tam grać zamiast w pierwszej drużynie ale kilka gierek kontrolnych powinien tam zaliczyć bo zdecydowanie nie jest w swojej szczytowej kondycji.

Ja też chce by Roo się przełamał i grał w każdym meczu bo to nadal wielki piłkarz jednak trochę go postraszyć iż jak się nie weźmie za siebie to go Groszek wygryzie nie zaszkodzi.

A co do gry w rezerwach to jeśli sam w domu nie ćwiczy nad sobą tak jak to robi Giggs to nie mówię iż powinien grać tylko w rezerwach ale po meczach w pierwszej drużynie United ćwiczyć z nimi by stale się poprawiać. Edytowano: 27 stycznia 2011 roku, 13:06
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:59, #21 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Hernandez nie ma sił na pełne 90' co było Widac w meczu z West Hamem.

Roo musi grać bo w końcu to najlepiej opłacany zawodnik i klub musi zrobić wszystko aby ten wrocil do formy.

Mecz w sobotę podstawa jak dla mnie Roo i Owen... potrzebuja tego a na lawce Hernandez i Berbatow którzy w razie W wejdą i przechyla szalę zwycięstwa na nasza strone.

Roo musi grać co mecz i musi się przełamać bo inaczej może skonczyc się to dla niego i United tragicznie
Poziom: 41
dodano: 27.01.2011, 12:56, #20 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

przemx8 napisał:

Po drugie według mnie na razie Meksykanin powinien wchodzić z ławki, bo gdy gra całe mecze to już tak nie błyszczy jak w końcówkach meczu


dokładnie, zgadzam się !!!

Hernandez póki co jest typowym jokerem, potrafi wejść na ostatnie 15 minut i strzelić decydującego gola już wymęczonej obronie przeciwnika, na razie nie ma co zmieniać jego roli w drużynie.
Poziom: 48
dodano: 27.01.2011, 12:53, #19 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
60min dla Rooneya, a 30min dla Hernandeza tak powinien wyglądać rozkład sił tej dwójki w każdym meczu.

Rooney gra jak gra, ale wolę go od początku niż Hernandeza, który jak strzela to i tak na ogół w końcówkach więc lepiej żeby był świeży na te kilka minut i by bramki przychodziły mu z łatwością, a Wazza zawsze coś pokaże przez te początkowe minuty ;p
Poziom: 41
dodano: 27.01.2011, 12:53, #18 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Hergreaves4 napisał:

nawet ja bym na miejscu SAF do rezerw go wysłał

z tym przesadziłeś.
W żadnym stopniu się z Tobą nie zgadzam, nie tylko z tym fragmentem.
-------------------------------

Myślę, że w spotkaniu w FA CUP Ferguson powinien dać szansę gry Hernandezowi i to nie 45 czy 60, tylko pełne 90 minut. Młody Chicharito powinien się ogrywać i jak najczęściej grać, a mecze takie jak z Scouthampton nie powinien opuszczać.

Jednak ogólnie jeśli chodzi o to kto w ataku obok Berbatova, to ja niezmiernie jestem za ... Rooneyem.
Bułgar z Wazzą świetnie się w tym sezonie rozumieją, mamy naprawdę zgrany atak, więc uważam, że nie ma sensu kombinować. Na miejscu SAFA Hernandeza dalej trzymałbym na ławie (przynajmniej na razie, rzecz jasna :):)) On wciąż jest bardzo przydatnym jokerem co w spotkaniu z Blackpool udowodnił, jednak swojego zdania nie zmienię :P
Poziom: 44
dodano: 27.01.2011, 12:50, #17 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Zapewne grać będzie Rooney. Fakt zawalił ostatnie spotkanie, ale i tak jego współpraca z Bułgarem wygląda najlepiej.
Po za tym Hernandez idealnie wywiązuje się z roli jokera i na razie niech tak pozostanie.
Chica jeszcze nie raz w tym sezonie wyjdzie w pierwszym składzie, jednak tym podstawowym napastnikiem będzie Wazza, który miejmy nadzieje zacznie spełniać oczekiwania kibiców.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:49, #16 Zwiń/Pokaż komentarz dw_789
Fakt jest taki że Chicharito jest obecnie jednym z najlepszych o ile nie najlepszym zawodnikiem młodego pokolenia grającym w ataku i tylko dziękować trzeba losowi że 2 lata temu real sprzątną nam sprzed nosa benzemę bo wtedy wątpię by Hernandez do nas dołączył.

Szkoda że nie gra pełne 90 minut ale trzeba patrzeć że Berbatov ma już swoje lata i za mniej więcej 2 lata na pewno będzie rezerwowym bądź ktoś z bogatych się na niego szarpnie a my będziemy mieli super napad Roo Chicharito Welbeck i Macheda

Myślę że nasza skuteczność napastników w tym sezonie mogła być jeszcze lepsza gdyby nie kontuzja Valencii czekam z niecierpliwością na tego zawodnika bo brakuje jego podań wtedy Rooney na pewno by wrócił do formy a reszta napastników była by jeszcze bardziej zadowolona Hernandezowi brakuje podań takich jak w ostatnim meczu by mógł wyjść sam na sam fakt że ostatni wyszło to 2 razy ale z jego szybkością powinniśmy częściej to stosować a Ekwadorczyk jest u nas w tym elemencie gry najlepszy.

Czasem myślę że z takim potencjałem napastników jakich obecnie posiada MUFC powinniśmy grać systemem 4-3-3 w takiej postaci:

VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Nani-Anderson/Fletcher-Valencia
Roo-berbatov-Hernandez

lub 4-1-2-1-2

VDS
Rafael-Rio-Vidiv-Evra
Fletcher/Carrick
Nani - Valencia
Rooney/Anderson
Berbatov - Hernandez
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:49, #15 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

Hergreaves4 napisał:

SAF już w swojej karierze trenerskiej sadzał na ławce takich wielkich graczy jak RVN10 czy Beckham więc tym bardziej nie powinien się zastanawiać na d Roo bo ten wyraźnie potrzebuje mobilizacji a jak widzi, że nawet w takiej formie jest wystawiany częściej od Chicharito , który robi furorę to myśli iż jest wszystko ok i nie musi się wysilać bo jest uprzywilejowany


calkowicie sie zgadzam to samo mailem napsiac ze jak zobaczy zenie gra to wezmie sie za robote a Chicarito jak bedzie czescie jgral przez 90min to nauczyu sie rozkladac sily i tez bedzie strzelal

Hergreaves4 napisał:

Tak SAF też ubóstwia Berbę po prostu też ma jego plakaty w swoim domu na swojej ścianie nad łóżkiem i specjalnie faworyzuje Bułgara bo on też nie lubi Roo i ma do niego wstręt. Tak to wina Sir Alexa iż Roo gra tak a nie inaczejhahaha


dokladnie. przemx jak nie wiesz co piszesz to nie pisz
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:48, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Makomen

StonyUnited napisał:

Myślę, że Sir Alex powinien zaryzykować choćby w kolejnym meczu. Może odpoczynek pomoże Rooneyowi.


Ja w następnym spotkaniu, czyli z Southampton w ramach FA Cup, dałbym zagrac Rooneyowi. A w meczu z Villą we wtorek wytawiłbym Cicharito z Berbatovem. Więc pojutrze Rooney-Owen. Tak to widzę. ;D
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:44, #13 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Niech Fergie zacznie wychodzić normalnym ustawieniem a nie z Roo na skrzydle ;p

Ale nie ma co ukrywac Rooney nie ma formy i nie wiem czy jest sens na siłe go wystawiać tylko po to żeby sie odblokował.
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 12:43, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

przemx8 napisał:

Hargo4
Ośmieszasz się tylko tymi prowokacyjnymi "pyskówkami".


Jakimi w mordę jeża pyskówkami? Ostatnią rzeczą jaką bym chciał to kogoś prowokować i kłócić się.

przemx8 napisał:

Tak drogi mądralo, porównujesz Jaśka do Wazy bo mówisz że skoro Jasiu odzyskał formę to dlaczego Roo nie może, ale nie spojrzysz na to ile Rooney wnosi do drużyny


Tyle wnosi do drużyny ile Berba w zeszłym sezonie czyli asystuje i za te asysty bardzo go cenię jednak on sam powinien od siebie więcej wymagać. W meczu z Blackburn pomimo iż nie strzelił gola zagrał bosko jak to powiedział komentator "lawitował nad ziemią" ale od tego czasu ciągle zjeżdża po pochylni w dół a tłumaczenie iż "walczył" ma się tu nijak by tak argumentować jego linię obrony, on chyba na prawdę jest świętą krową.

przemx8 napisał:

mimo że nie strzela goli to walczy na maxa dla drużyny i potrafi asystować przy golach, odbierać piłki w ważnych momentach itd. (potrzebni są rzemieślnicy by inni - Berba, mógł strzelać te bramki).


Tak bo Roo zapi[...]ala tylko po to by Berba strzelał, ja wiem iż oni są razem w formie najlepszymi napastnikami na świecie i nie rób ze mnie antyrooneyowca bo ja doceniam jego asysty jednak wiem iż stać go na więcej bo pamiętam jak grał kiedyś a jak gra teraz.

Berbę rok temu też krytykowałem bo nie dawał z siebie nawet 50% jak Roo teraz.

Jak dla mnie to Roo może w ogóle nie strzelać do końca sezonu jeśli by dawał z siebie na prawdę 100% a wiem iż nie daje bo stać go na sporo więcej. Najważniejsze by United wygrywali a kto strzela nie ważne.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:42, #11 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
Myślę, że Sir Alex powinien zaryzykować choćby w kolejnym meczu. Może odpoczynek pomoże Rooneyowi.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:37, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Nemek17
Lepiej niech Rooney zagra od początku Chicharito z ławki jest lepszy jak wchodzi!
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:32, #9 Zwiń/Pokaż komentarz QeenMan
Niech Chicharito w pierwszym składzie zagra.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:30, #8 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
Hargo4
Ośmieszasz się tylko tymi prowokacyjnymi "pyskówkami".

Wiem że Berba ma formę i się z tego cieszę i wcale go nie krytykuję tylko piszę że w takiej sytuacji Roo został zepchnięty ze szpicy na inne pozycje i nie gra na swojej nominalnej pozycji więc jeszcze trudniej mu zabłyszczeć. Jak by nie patrząc ten sezon to jedno wielkie pasmo porażek Wazy ale zapewne jeszcze się odbuduje (liczę że w tym sezonie).

Tak drogi mądralo, porównujesz Jaśka do Wazy bo mówisz że skoro Jasiu odzyskał formę to dlaczego Roo nie może, ale nie spojrzysz na to ile Rooney wnosi do drużyny a ile Jasiek którego jakoś wielkiej formy nie mogę się dopatrzeć bo nie potrafi wygryźć młodego Rafaela ze składu, a po jednym meczu jesteś w stanie określić że wrócił do formy.
Przyuważ też to że odkąd Rooney wrócił do składu to potrafimy regularnie wygrywać i mimo że nie strzela goli to walczy na maxa dla drużyny i potrafi asystować przy golach, odbierać piłki w ważnych momentach itd. (potrzebni są rzemieślnicy by inni - Berba, mógł strzelać te bramki).

Fergi ma prawo stawiać na Berbatova i nie mówię że nie... jest w dobrej formie to sam bym na niego stawiał.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:24, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Makomen
Rooney słabo sobie radzi na skrzydle. Jego pozycja to napastnik. I właśnie na pozycji atakującego powinien grac.

Jak dla mnie podstawową parą powinni byc Rooney i Berbatov. Oni się świtnie zgrywają ze sobą, ale muszą grac obok siebie w ataku,a nie Roo na skrzydle, a Berba na szpicy.
Chicharito w okolicach 60 min wchodziłby za Rooneya albo Berbatova i strzelał podmęczonemu rywalowi. Jednak jak będzie miał takie wejścia jak te z Blackpool to pozycja Anglika jest poważnie zagrożona i Wazza będzie musiał porządnie spiąc swoje pośladki, bo Meksykanin depcze mocno mu po piętach.

Ale jeżeli Rooney nadal "będzie dochodził do formy" to wskoczenie do podstawy Chicharito jest nieuniknione.
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:21, #6 Zwiń/Pokaż komentarz LuisNani
Według mnie Hernandez jest najlepszym rezerwowym na świecie, w tym sensie, że jak zaczyna mecz od pierwszej minuty to mu niewiele wychodzi, a jak wchodzi w końcówce, jak zespół jest w opałach, to zawsze coś strzela. Tak więc Rooney powinien grać w pierwszym składzie, bo fantastycznie podaje i gra na każdej pozycji na boisku, no i Berbatov bez niego nie strzela bramek, chociaż wczoraj pod tym względem się jakby "odblokował" strzelając dwie bramki jak Roo zszedł, ale myśle, ze i tak lepiej, żeby Henandez był zmiennikiem Wazzy, bo zawsze on wchodził za Berbe, a dzisiaj Ferguson zdjął Rooneya i to mnie bardzo ucieszyło, w końcu popełnił tą decyzję. Według mnie Hernandez mógłby być jednym z lepszych strzelców w lidze z ławki przy jego niesamowitym instynkcie i talencie, ale mysle, ze dopiero za kilka lat, może dwa, jak zdobędzie to własciwe doświadczenie, będzie w stanie zawsze grać w pierwszym składzie i zostać królem strzelców Premier League.
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 12:20, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

przemx8 napisał:

Po drugie według mnie na razie Meksykanin powinien wchodzić z ławki, bo gdy gra całe mecze to już tak nie błyszczy jak w końcówkach meczu


Z Stoke w dwóch meczach z nimi dał radę i sam SAF zastanawiał się kiedyś czy wystawiać go od pierwszych minut i było to przed meczem ze Stoke w , którym Javier dał świetną odpowiedź co do tego.

przemx8 napisał:

Po 4 porównywanie formy O'Shea do Rooneya to strzał sobie w piętę... i tego po prostu nie skomentuję...


A czy ja ich porównuje, czy oni grają na tych samych pozycjach by ich porównywać? Po prostu napisałem iż pobyt w rezerwach pomógł P'Shea powrócić do formy z początku sezonu to i może Roo coś takiego jest potrzebne.

przemx8 napisał:

Hargo4
Nieźle pieprzysz smenty... Chyba to wynika jedynie z niechęci do Rooneya


Tak pewnie krytykuje Roo to może od razu jestem w takim razie jakimś berbatovcem? Chyba mam prawo go sktytykować tak samo jak rok temu krytykowałem Berbę jak odstawiał podobną manianę chociaż w tym sezonie Roo lepszą. A czy go lubię? Nie bo chyba mam ku temu powody jak zacząć szantażować klub i człowieka, który był dla niego jak ojciec.

przemx8 napisał:

Po trzecie, w tym sezonie Ferguson uwielbił sobie Berbę i to jego stawia na szpicy ataku, a Roo musi grać ogony


Tak SAF też ubóstwia Berbę po prostu też ma jego plakaty w swoim domu na swojej ścianie nad łóżkiem i specjalnie faworyzuje Bułgara bo on też nie lubi Roo i ma do niego wstręt. Tak to wina Sir Alexa iż Roo gra tak a nie inaczejhahaha
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:11, #4 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
Hargo4
Nieźle pieprzysz smenty... Chyba to wynika jedynie z niechęci do Rooneya... Ale nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać jak czytałem Twój komentarz.

Zauważ że Javier to całkiem inny typ napastnika niż Rooney, ciągle gra na linii spalonego i poluje na bramki jak nikt inny w zespole.

Po drugie według mnie na razie Meksykanin powinien wchodzić z ławki, bo gdy gra całe mecze to już tak nie błyszczy jak w końcówkach meczu, dajmy mu czas niech nałapie nieco mięśni na siłowni by mógł walczyć przez 90minut na razie to jego 1 sezon. Może to będzie śmieszne ale Lewandowski podobnie ma w Borussi (wchodzi z ławki to strzela, gra 90' to nic nie strzela) wiem że to inny poziom i nie powinno się ich porównywać ale podobna sytuacja.

Po trzecie, w tym sezonie Ferguson uwielbił sobie Berbę i to jego stawia na szpicy ataku, a Roo musi grać ogony, przypomina mi się sezon (2 lata wstecz) gdzie Rooney musiał grać na skrzydłach czy nawet na pomocy a i były mecze gdzie walczył w obronie jak rasowy obrońca. Fakt faktem można powiedzieć że zatracił instynkt strzelecki no ale też nie ma co pier... że nie zasługuje na grę w 1 składzie tylko wystawiajmy go w ataku na szpicy tam gdzie czuje się najlepiej a na pewno wszyscy wtedy będą zadowoleni.

Po 4 porównywanie formy O'Shea do Rooneya to strzał sobie w piętę... i tego po prostu nie skomentuję... Edytowano: 27 stycznia 2011 roku, 12:13
Poziom: 28
dodano: 27.01.2011, 12:02, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
SAF już w swojej karierze trenerskiej sadzał na ławce takich wielkich graczy jak RVN10 czy Beckham więc tym bardziej nie powinien się zastanawiać na d Roo bo ten wyraźnie potrzebuje mobilizacji a jak widzi, że nawet w takiej formie jest wystawiany częściej od Chicharito , który robi furorę to myśli iż jest wszystko ok i nie musi się wysilać bo jest uprzywilejowany, nawet ja bym na miejscu SAF do rezerw go wysłał.O'Shea jakoś tam odzyskał formę to i tak wielki zawodnik jak Roo nie powinien tam mieć z tym problemu.

"To nie była jednak do końca jego wina, bo w ogóle rytm naszej gry nie był odpowiedni. Na każdej pozycji dawaliśmy plamę."

Kuźwa jak to nie byłą jego wina! Przecież jest niby jak co niektórzy piszą liderem zespołu itp. zarabia taką kasę jak Ronaldo prawie, który jednym [***]nięciem na bramkę rozstrzyga losy meczu i sam krytykował kolegów za brak ambicji!!!?

Gdzie jego ambicja do cholery ja się pytam?!
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 12:02, #2 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
Chicarito ma dobre wejscia z ławki.. mecz niech zacznie Roo a jak nie bedzie mu szlo wtedy niech wejdzie Hernandez
Poziom: 21
dodano: 27.01.2011, 11:54, #1 Zwiń/Pokaż komentarz rylec_xd
ja nadal bym postawil na rooneya lepiej sie rozumie z berba i jak sie przelamie bedzie genialny . piekne asystuje ja nadal w niego wierze a hernandez jest swietnym jokerem i niech narazie tak zostanie:D

Komentarze (80)