R E K L A M A

+ +2 - Rooney: "To mój najgorszy sezon w karierze"

Mictlan @27.02.2011 | Przeczytano 13691 razy

Rooney: "To mój najgorszy sezon w karierze"
Napastnik Manchesteru United Wayne Rooney wyznał na łamach prasy, że obecny sezon jest dla niego najgorszym w całej swojej karierze.

W poprzednim sezonie Anglik był prawdziwym liderem zespołu i strzelił aż 40 bramek, jednak po kiepskich mistrzostwach świata, kontuzji i skandalu obyczajowym, Wazza nie może dojść do siebie.

Wczoraj Manchester United pokonał na DW Stadium Wigan Athletic 4:0, a Wayne zdobył jedną bramkę. Jednak nie zmienia to faktu, że ten gol był jego zaledwie 7. trafieniem w sezonie.

Co więcej w tym samym spotkaniu Anglik uderzył łokciem Jamesa McCarthy'ego, za co Federacja Angielska może ukarać go kilku meczowym zawieszeniem, ponieważ arbiter nie ukarał Rooneya żadną kartką.

"Muszę powiedzieć, że ten sezon jest dla mnie trudny - prawdopodobnie najgorszy jaki miałem" - powiedział Rooney dla News of the World. "Tygodnia, w którym prosiłem o transfer, nie chciałbym nigdy więcej przejść, jednak czuję, że podjąłem właściwą decyzję zostając tutaj, ponieważ ten klub stanowi wyzwania dla trofeów."

"Nabawiłem się kilku urazów i opuściłem parę gier, więc naprawdę nie czuję się jakbym grał. Dobrą rzeczą jest to, że czuję się świeżo, podczas gdy inni piłkarze nabawiają się kontuzji lub czują się wycieńczeni. Naprawdę chcę strzelać i mieć duży wpływ na najważniejsze spotkania w tym sezonie."

Już we wtorek Manchester United zagra z Chelsea na Stamford Bridge, gdzie nie wygrali od dziewięciu lat. Angielski snajper ma nadzieję położyć kres temu nieprzyjemnemu rekordowi i ostatecznie wykopać "The Blues" z wyścigu o mistrzostwo kraju.

"Mamy naprawdę straszny rekord na Stamford Bridge - w rzeczywistości nie sądzę, abym wygrał tam chociaż raz w całej mojej karierze. Mam kilka złych wspomnień z tamtego miejsca. Na przykład to, że złamałem kość śródstopia tuż przed mistrzostwami świata w 2006 roku. Ale takie rzeczy w futbolu się zdarzają, nie wyjaśnisz tego."

"To nie będzie siedziało w naszych umysłach. Jeśli już, to bardziej zdeterminuje nas do tego, aby po prostu wygrać. To naprawdę wielki mecz, a Chelsea potrzebuje zwycięstwa bardziej od nas. Mam nadzieję, że zgniecie ich presja. Jestem trochę zaskoczony ich pozycją w tabeli, ale nie spisywałbym ich jeszcze na straty. Na przestrzeni ostatnich lat pokazali, że na dłuższą metę są wstanie wygrywać."

"Możemy utrudnić im życie pokonując ich, ale oni będą myśleć to samo o nas, ponieważ ten mecz będzie miał wielki głoś w sprawie mistrzostwa" - zakończył.

Źródło: espn.co.uk

Tagi: Chelsea, Forma, Kontuzje, Wayne Rooney, Wypowiedzi przedmeczowe

Komentarze (177)

Poziom: 21
dodano: 03.03.2011, 21:49, #177 Zwiń/Pokaż komentarz dberba9

sLiw4 napisał:

szkoda tego meczu ale trzeba patrzec naprzod nie w tyl GLORY GLORY MAN UNITED JAZDAAA

lol
Poziom: 21
dodano: 02.03.2011, 02:04, #176 Zwiń/Pokaż komentarz sLiw4
szkoda tego meczu ale trzeba patrzec naprzod nie w tyl GLORY GLORY MAN UNITED JAZDAAA
Poziom: 21
dodano: 01.03.2011, 17:09, #175 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

dberba9 napisał:

bob-sley napisał(a):Tak mała sugestia to Roo kończy karierę??

Nikt tak nie powiedział. :)


Można wywnioskować tak po tytule ;) Roo wypowiedział się tak jakby kończył karierę bo w końcu skąd może wiedzieć,że to jego najgorszy sezon.
Poziom: 21
dodano: 01.03.2011, 15:24, #174 Zwiń/Pokaż komentarz dberba9

matUnited14 napisał:

Będę sie śmiał jak dojdzie do karnych i Foster wyjmie ze 2 strzały

Ale jebleś sucharem :( Dodano: 01 marca 2011 roku, 15:25

bob-sley napisał:

Tak mała sugestia to Roo kończy karierę??

Nikt tak nie powiedział. :)
Poziom: 21
dodano: 28.02.2011, 17:18, #173 Zwiń/Pokaż komentarz pablo1987
mam nadzieje ze sie jeszcze rozkreci
Poziom: 21
dodano: 28.02.2011, 16:51, #172 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley


kam17 napisał:

bob-sley napisał(a):Nie, ale chyba przyznasz,że tytuł zaś nietrafiony...


Dlaczego? Bo newsa tłumaczył Mictlan?


A co mnie Mictlan? Stwierdzam jak jest. Jakby to napisał DiaboLLo to, to samo bym napisał.

kam17 napisał:

To już jego dziesiąty sezon w Premiership i ma pełne prawo tak mówić, jest najgorszy? Jest.


Kiedy mowa o karierze to mamy na myśli całą a póki co to Roo rozgrywa,jego zdaniem, najgorszy sezon ale w dotychczasowej karierze. Tak czy nie? Dlatego napisałem sugestię czy Roo decyduje się ja zakończyć, takie to trudne.
Poziom: 44
dodano: 28.02.2011, 16:39, #171 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

bob-sley napisał:

Nie, ale chyba przyznasz,że tytuł zaś nietrafiony...


Dlaczego? Bo newsa tłumaczył Mictlan? To już jego dziesiąty sezon w Premiership i ma pełne prawo tak mówić, jest najgorszy? Jest.

Oczywiście istnieje możliwość, że w swojej karierze zaliczy jeszcze słabszy rok, ale wtedy znów może to przyznać. Miejmy nadzieje, że taka sytuacja jednak się nie wydarzy.

bob-sley napisał:

a wystarczy czytać ze zrozumieniem i myśleć ;)


Co Ty nie powiesz. Ciebie też się to tyczy, bo ostatnio dopowiadasz sobie takie rzeczy, że głowa mała. Przynajmniej jeśli chodzi o wymianę zdań między nami
Poziom: 21
dodano: 28.02.2011, 16:19, #170 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

kam17 napisał:

bob-sley napisał(a):Tak mała sugestia to Roo kończy karierę??


Na pewno taka informacja by Cie nie zmartwiła.;p


Nie, ale chyba przyznasz,że tytuł zaś nietrafiony... o najgorszym sezonie może powiedzieć Neville, van der Sar czy osoby kończące karierę a nie zawodnik,który będzie grał jeszcze przez lata.

Najgorszy okres w jego dotychczasowej karierę to się zgodzę bo skąd Roo wie,ze to jego najgorszy sezon??

Ale tradycyjnie w swoim stylu starasz się postawić mnie w złym świetle i zacząć nagonkę, a wystarczy czytać ze zrozumieniem i myśleć ;)

Poziom: 44
dodano: 28.02.2011, 16:14, #169 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

bob-sley napisał:

Tak mała sugestia to Roo kończy karierę??


Na pewno taka informacja by Cie nie zmartwiła.;p
Poziom: 21
dodano: 28.02.2011, 15:48, #168 Zwiń/Pokaż komentarz Diabel
Moim zdaniem to nie wina kontuzji tylko to że Rooney był zamieszany w sex aferę i łączony z City. Niech lepiej weźmie się w garść i zacznie strzelać bramki.
Poziom: 21
dodano: 28.02.2011, 10:21, #167 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Tak mała sugestia to Roo kończy karierę??
Poziom: 48
dodano: 27.02.2011, 23:00, #166 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Kontuzja+bigos
sprawiły, że jest bez formy.

Po powrocie do pełni sił po kontuzji zamiast pracować nad formą tłumaczył się żonie z sex-afery więc nie ma się co dziwić, że nie miał kiedy wybuchnąć z formą.

Rozgrzeszeniem dla Roo jest Berba, który podniósł jego krzyż i nosi go zamiast niego. Czasem Roo mu za to pomaga i wystawia piłki, ale samemu powinien więcej strzelać bramek, bo stać go na to z palcem w nosie.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 21:39, #165 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
Rooney jednak powoli wraca do formy i mam nadzieję , że na te najważniejsze mecze sezonu jeszcze eksploduje formą. Obecnie jest co raz lepiej . Nie strzela może dużo , ale za to zaliczył dosyć asyst więc to jest jakiś pocieszający fakt.

Ja z nie cierpliwością wyczekuję wtorkowego spotkania. I liczę na zwycięstwo na Stamford Bridge , bo przyznajmy szczerze Chelsea po imponującym początku sezonu straciła formę i obecnie ta gra nie wygląda kolorowo . Kupili Torresa i jak narazie wygląda , że te 50 mln poszły się j[...]ć , bo on zawodzi jednak to jest jeden z najlepszych napastników na świecie i może po prostu potrzebuje czasu . Będzie go trzeba przypilnować . Jednak Chelsea to nie tylko Torresa mają naprawdę bardzo dobry skład no , ale brak formy i musimy to wykorzystać . Jeśli ich pokonamy u nich to stracą już raczej realną szansę na majstra ,ale także morale zespołu spadną . Jeśli wygrają to zdecydowanie ich to podbuduje i będą mogli się liczyć jeszcze więc nie możemy do tego dopuścić . Zagramy swoje i wygramy :)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 20:28, #164 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Nie piszcie że Foster byłby 1 bramkarzem w MU bo to się wiąże tylko z fantastyką...
Ben ma umiejętności , ale to bardziej taki typ jak Green, czyli świetne spotkania przeplata koszmarnymi pudłami np. z West Ham czy też niepewnymi interwecjami za czasów w MU z City..
A tu ten babol Bena :
http://www.sport(...)-united/
:)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 19:27, #163 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Pawulon415 napisał:

Gdyby FOSTER grał tak w MU, to byłby na pewno numerem 1.


gdyby dostał na to szansę to by tak było... bardzo się cieszę,ze znalazł swoje miejsce na ziemi!

Teraz Benkowi życzę udanego występu przeciwko Chelsea ;)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 19:11, #162 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Przynajmniej to Emirates Cup zdobyli...:D
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 19:11, #161 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
nie bronię, jestem obiektywny.
Kościelny zjebał, bo się wpi[...]olił, a poza tym nie trafił w piłkę. Gdyby się nie wpi[...]olił to by Szczęsny mógł interweniować, a gdyby to wykurwił to też by nie było sytuacji.
A Szczęsny i tak dostał za swoje, bo nadal nic nie wygrał :D i nienajlepiej zachował się przy pierwszej.
Poziom: 36
dodano: 27.02.2011, 19:07, #160 Zwiń/Pokaż komentarz carisma

Neon napisał:

Bramka Kościelnego.


Nie broń Szczęsnego :D

Można się kłócić, ale to jednak Kościelny był pierwszy przy piłce i Szczęsny to widział , więc nie wiem po co tak się wpiedalał :)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 19:06, #159 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
'a dzis mi sie snilo ze przegramy carling cup, ale wygramy lige i puchar anglii. :)
GOONER TILL I DIE!'

Śmiejecie się, a oni wygrają reszte pucharów...:D
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 19:05, #158 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Ale teraz będą jaja z Kanonierków :D Haha, nieźle śmiać mi się chce :D Trzeba to wykorzystać, i się z nich ponabijać, choć pewnie jeszcze będzie kilka okazji :D
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 19:02, #157 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
"nie wiem czy to ****a jakaś klątwa czy co???, wyć mi się chce z tego wszystkiego, zamiast strzelić to coś takiego w ****e *****e brak słów. "

Komentarz na stronie Arsenalu. Wiem , że nie na temat ale taka okazja by mieć z nich taką pompę to trzeba wykorzystać do maksimumlol
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 19:02, #156 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Bramka Kościelnego.
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 18:59, #155 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

vollgin napisał:

Hahaahahahh a przed meczem kibice arsenalu zastanawiali sie jaki ich zawodnik bedzie podnosil puchar hahahah


FOSTER!!!:)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:59, #154 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972
no bez kitu, ciekawe co Szczęsny ma teraz do powiedzenia. Już nie będzie kozaczenia.

"To ptak? To samolot? Nie to tylko Ashley wyrzuca Chelsea z Pucharu Anglii".

Teraz będzie: "To ptak? To samolot? Nie, to tylko Szczęsny dający [***] w finale.";d Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 19:00
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 18:58, #153 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Szczęsny tak poza tym niezła s[...]talol
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:58, #152 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
szczęsny chyba się nie poczuwa do dania [***];)
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 18:57, #151 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

vollgin napisał:

Hahaahahahh a przed meczem kibice arsenalu zastanawiali sie jaki ich zawodnik bedzie podnosil puchar hahahah


Racja tym bardziej teraz z nich jest beczka.
hahahahahahahahaha

BFC,Foster MOTM!!!!!lol
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:57, #150 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Wilshere z wojtkiem wsiądą na twittera i dadzą upust swoim smutkom. szczęsny już chyba tam za słupkiem stoi i "twittuje":D
Poziom: 24
dodano: 27.02.2011, 18:57, #149 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Pieknie !!! Ide poczytac madre komentarze na ich stronie hahaha
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:56, #148 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972
Brawo dla Birminhgam za walkę i za wiarę.:)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:56, #147 Zwiń/Pokaż komentarz vollgin
Hahaahahahh a przed meczem kibice arsenalu zastanawiali sie jaki ich zawodnik bedzie podnosil puchar hahahah
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:56, #146 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
BRAWA DLA BIRMINGHAM :D:D:D
Poziom: 36
dodano: 27.02.2011, 18:56, #145 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
BRAWO BRWAWO
Poziom: 24
dodano: 27.02.2011, 18:55, #144 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
co sie zabawil haha osmieszaja ich :P
Poziom: 44
dodano: 27.02.2011, 18:55, #143 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Haha, Szczęsny też popełnia błędy, Koscielny nie gorzej;)
Mieli taką szanse na trofeum, cóż frajerzy i tyle (bez urazy).
Poziom: 23
dodano: 27.02.2011, 18:55, #142 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Brawo Birmingham! Żeby to 2:1 utrzymało się do końca, coś czuję, że Arsenal już nie da rady. :)
Poziom: 36
dodano: 27.02.2011, 18:54, #141 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Szczęsny wije się tam jak wąż :D
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:53, #140 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972
Ups.. Strona Arsenalu nie działa, chyba zamkneli ze wstydu.;D
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 18:53, #139 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Szkoda ,że Foster nie strzelił:D:Dheh
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:52, #138 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Haha, no, passa "przełamana" na stówę...:D
Coś pięknego :D
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 18:51, #137 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Arsenal-Birmingham 1-2 hahahahaha
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:51, #136 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
hauhauhauah dobrze im tak :D
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:51, #135 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
I CO k[...]a SLim94 czy jak ci tam ?
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:51, #134 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
buahahahahahaha. Czekałem na taaką bramkę:D ale komentatorzy bronią już tą p[...]eczkę.
Poziom: 36
dodano: 27.02.2011, 18:51, #133 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Szczesny [***]:D
Poziom: 24
dodano: 27.02.2011, 18:50, #132 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
hahahahahhahaha co kaleki hahahah Arsenal hahaha
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:50, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
2-1 DLA BIRMINGHAM !!!!! OBAFEMI MARTINSSSS!!!!!!!!!!
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 18:48, #130 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

sclorrer napisał:

Foster dzisiaj rozpi[...]ala system :D Czemu w United tak nie czarował ??
Kuźwa, Arsenal ma jeszcze w c[...]j czasu, coś czuję, że jednak brama dla nich padnie... trzymajcie się!


Będę sie śmiał jak dojdzie do karnych i Foster wyjmie ze 2 strzały:)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:45, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972

wielkifanMU napisał:

Pablo972Co ta wypowiedź miała na celu? Chciałeś kogoś zgasić, czy co?
nieeeee. Po prostu pomyślałem, że powinniście się dowiedzieć jak było na prawdę. Nie unoś głosu mój drogi

Ktoś unosi głos? Nawet wykrzyknika nie dałem.;P
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:43, #128 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Foster dzisiaj rozpi[...]ala system :D Czemu w United tak nie czarował ??
Kuźwa, Arsenal ma jeszcze w c[...]j czasu, coś czuję, że jednak brama dla nich padnie... trzymajcie się!
Poziom: 44
dodano: 27.02.2011, 18:40, #127 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Jeszcze by tego brakowało (obroniony karny/e przez Szczęsnego) i znów te jego wypowiedzi...
Poziom: 41
dodano: 27.02.2011, 18:40, #126 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Pablo972 napisał:

Co ta wypowiedź miała na celu? Chciałeś kogoś zgasić, czy co?
nieeeee. Po prostu pomyślałem, że powinniście się dowiedzieć jak było na prawdę. Nie unoś głosu mój drogi
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:40, #125 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Gdyby FOSTER grał tak w MU, to byłby na pewno numerem 1.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:40, #124 Zwiń/Pokaż komentarz vollgin
Foster szaleje
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:40, #123 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

sclorrer napisał:

Mecz Arsenalu zapewne rozstrzygną karne.
za dużą mają przewagę, chyba, że Foster utrzyma się w transie.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:39, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
dawać Fostera na zastepce VDSa ;) Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 18:39
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:38, #121 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972

wielkifanMU napisał:

Hergreaves4A co ty zapłaciłeś za jego transfer?

on nie ale ja tak. To ja pożyczyłem Fergusonowi 30 baniek na jego transfer, więc osobiście mogę wymagać od niego bardzo dobrej gry. Póki co w tym sezonie jestem zadowolony z Bułgara. Moje trzydzieści milinów nie poszło w błoto.

Co ta wypowiedź miała na celu? Chciałeś kogoś zgasić, czy co?
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:37, #120 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Mecz Arsenalu zapewne rozstrzygną karne... coś czuję, że szczęście uśmiechnie się dziś do Birmingham, oby!
Poziom: 41
dodano: 27.02.2011, 18:35, #119 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Hergreaves4 napisał:

A co ty zapłaciłeś za jego transfer?

on nie ale ja tak. To ja pożyczyłem Fergusonowi 30 baniek na jego transfer, więc osobiście mogę wymagać od niego bardzo dobrej gry. Póki co w tym sezonie jestem zadowolony z Bułgara. Moje trzydzieści milinów nie poszło w błoto.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:29, #118 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
A city 1-1 ;]
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 18:08, #117 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
Teraz Arsenal wyjdzie zmotywowany na 2 połowę i rozniesie Birm'gham na strzępy, więc nie ma co się łudzic, ale to byłoby piękne , gdyby Arsenal przegrał...
Oglądałem mecz WHU vs LFC i tak sobie myślałem, że Scott Parker mógłby grac w United. Kreatywny, wszędzie go pełno, silny, dobry technicznie (przykład? jego bramkaw tym meczu) no i gra ofensywnie, czego oprócz Gibsona Andersona nie pokazuje żaden z naszych środkowych pomocników.
Poziom: 24
dodano: 27.02.2011, 18:01, #116 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
To by mial pewnie z 25 bramek :P Liverpool przegral 3-1 i kontuzji nabawili sie Kelly i Meireles - ciekawe czy to powazne. Dla nich to wazni zawodnicy.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:55, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Wyobraźcie sobie, co byłoby gdyby Hernandez zaczynał wszystkie mecze od pierwszej minuty? :D
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:53, #114 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
cieszy remis Cip, wygrać z LFC i CFC i będzie piękna pozycja
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:50, #113 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Cyconierzy pewnie wj[...]ą na 2-1 i będą sie onanizować przy pierwszym pucharze od 6lat .. ja mam an to wy[...] gdyż i tak ligi nie zdobędą :) bo są za [...]waci.. i barca też ich roz[...]i. Dodano: 27 lutego 2011 roku, 17:51a Van Persil się zaraz połamie i tyle będzie go widać..
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:43, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
a murawa na Wembley jest chyba odnowiona, nie ?
Poziom: 44
dodano: 27.02.2011, 17:40, #111 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
W niesamowitym gazie jest skurczybyk...
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:39, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
szkoda, al;e Birmingham prezentuje sie lepiej i mogą wygrać spokojnie jeszcze.

PS szkoda,ze żelek strzelił
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:39, #109 Zwiń/Pokaż komentarz MUForever
A po meczu Wenger będzie mówił że przegrali przez złą murawe :DD
1:1
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:39, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Van Persie 1-1 !
Poziom: 24
dodano: 27.02.2011, 17:38, #107 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
A tak placza placzki z Arsenalu jak to nas sedziowie faworyzuja :D Oby dostali w leb ciecie... Zeby znow plakali na tej swojej stronce, jak po meczu z nami :D
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:37, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
to prawda, ale wtedy był trochę inny skład, grali u siebie, poza tym wtedy byli chyba bardziej zmobilizowani. A tutaj najpierw lekceważenie było widać, a teraz strach w oczach.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:33, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Liczę na cosezonową powtórkę schematu: Przychodzi wiosna, Kanonierzy nie dają rady fizycznie, załamuja sie, a MU w końcu wrzuca czwarty bieg :)
Poziom: 44
dodano: 27.02.2011, 17:31, #104 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Byleby Foster nic nie zjebał. Trzymać to!
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:27, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
HEHEHEHHE
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:27, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
ZIGIĆ GOAAAAAL !!!
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:26, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Liwar
Od wtorku Sportklub bedzie w Cyfrze+ :) FA Cup, Carling Cup, NPower Championship, mecze reprezentacji Anglii w tym również kwalifikacyjne do Euro 2012, Community Shield, Puchar Króla Hiszpanii, liga belgijska.
Poziom: 44
dodano: 27.02.2011, 17:08, #100 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Hergreaves4

Przecież jak Berbatow aplikował Blackburn 5 bramek, to też był wychwalany a przez niektórych wręcz ubóstwiany. Koleś, który zalicza 4-5 trafień w ciągu jednego spotkania zasługuje na pochwały i tak właśnie jest teraz. Nie zauważyłem zbytniego podniecania się tym zawodnikiem.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:05, #99 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6
No przecież. Spalony którego kompletnie nie było, karny + czerwona.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 17:03, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Ciekawe co kibice AFC po meczu powiedzą.
United pzreciez wygrywa dzieki sedziom, nie ? ;)
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 16:57, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

przemx8 napisał:

Na dodatek jeśli znów zaczynasz z uwielbieniem Berby to popatrz kiedy strzelił ostatnio bramkę, 5 bramek a potem długo długo nic.


No właśnie i już zaczyna się stękanie i narzekanie a Sanchez ma jeszcze większe przestoje w SerieA oczywiście oboje grają na innych pozycjach i ja ich nie porównuje tylko ich sytuację i to jak jeden z nich strzeli 5 bramek to nic (oczywiście sam nie mówię och ach nad Berbą bo nie ma co nad nim wzdychać gdyż daje nam tyle samo jak Nani czy Roo) ale jak Sanchez przez większość już pakowany do United strzeli raz na kilka lat 4 bramki Palermo to już najlepiej jeszcze wymieńcie go za Valencię jak ostatnio jakiś brukowiec.

Szczerze to jeśli bym już miał kogoś wybierać na mus by wzmocnić skrzydło to tylko Young, który kiedyś zdawał mi się przereklamowany ale oglądam go od jakiegoś czasu i znacznie bardziej mi się podoba niż od czasu do czasu błyszczący Sanchez bo Anglik jest w miarę równy przez cały sezon i jest o wiele bardziej uniwersalny no i ograny w PL.

Poza tym nawet SWP czy Jarvis są bardziej pewni jeśli chodzi o sprawdzenie się w United niż gwiazdka z SerieA, która zapewne wybierze Inter jak Pazzini.

Jeśli by sugerować się tym iż ktoś strzela cztery bramki na mecz w SerieA to równie dobrze sprowadzić możemy Cavaniegolol
Poziom: 44
dodano: 27.02.2011, 16:57, #96 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

Hergreaves4 napisał:

Spokojnie, jeden dobry mecz o niczym nie świadczy.


Tylko że w tym sezonie ma na koncie o wiele więcej dobrych występów a ten dzisiejszy był genialny. Wprawdzie widzę lepszego kandydata do wzmocnienia zespołu, ale Sanchez też jest godny uwagi.

Cena będzie pewnie zabójczo wysoka.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 16:49, #95 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

przemx8 napisał:

Według mnie Sanchez byłby idealnym kandydatem do gry w United
gdyby nie fakt, że bierzemy Younga:D
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 16:45, #94 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
Hergreaves4

Uważasz że takie Blackburn jest silniejsze od Palermo ? Na dodatek spójrz kogo za plecami ma Berba a kogo Sanchez. Na dodatek jeśli znów zaczynasz z uwielbieniem Berby to popatrz kiedy strzelił ostatnio bramkę, 5 bramek a potem długo długo nic. Niedługo znów sieknie z jakimś średniakiem z PL 3 bramki i znów będzie o nim cicho.

Na dodatek, po co porównywać Sancheza do Berby przecież obaj grają na innych pozycjach i prezentują całkowicie inny styl.

Według mnie Sanchez byłby idealnym kandydatem do gry w United.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 16:25, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio

carisma napisał:

Rooney rozgrywa gorszy sezon niż Berbatow w ubiegły


Berba nie miał złego całego poprzedniego sezonu, tylko fatalną końcówkę. Zwłaszcza zjebę dostał za mecze z Blackburn, Chelsea i Sunderlandem, choć np. z tymi pierwszymi wystawił przestrzeloną patelnię Valencii, a z CFC był jedynym napastnikiem między Terrym i Alexem. Ale nie ma co do tego wracać...
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 16:24, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

przemx8 napisał:

Nie wiem czy ktoś ogląda mecz Udinese z Palermo ale Sanchez wyprawia cuda, strzelił w tym meczu już 4 bramki


Jak Berba strzelił 5 goli w najlepszej lidze świata to dla wielu było nic takiego a jak Sanchez w jednym meczu w Serie A znacznie gorszej od PL strzela 4 bramki, które są jego nielicznymi trafieniami w tym sezonie to podnieta i już transfer do Unitedlol

Spokojnie, jeden dobry mecz o niczym nie świadczy.
Poziom: 27
dodano: 27.02.2011, 16:21, #91 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Gdyby nie ta kontuzja kostki to Rooney pewnie grały tak jak w poprzednim sezonie.
Poziom: 36
dodano: 27.02.2011, 16:19, #90 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Rooney rozgrywa gorszy sezon niż Berbatow w ubiegły :)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 16:12, #89 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
Nie wiem czy ktoś ogląda mecz Udinese z Palermo ale Sanchez wyprawia cuda, strzelił w tym meczu już 4 bramki i właśnie został zmieniony. Chłopak ma niesamowity talent, chciałbym go w United, ale teraz jego cena pójdzie jeszcze bardziej w górę. Di Natale też w tym meczu już Hat-tricka ustrzelił. Zniszczyli Palermo już jest 7:0 i Palermo gra w 9 a dopiero 65minuta.

Również inny młodziak którym się kiedyś interesowaliśmy (według mediów) a mianowicie Georginio Wijnaldum z Feyenoordu strzelił 4 bramki dla swojego klubu, który wygrał 5:1.

Liverpool przegrał na wyjeździe z West Ham 1:3. Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 16:23
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 16:08, #88 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Widzieliście wynik meczu palermo-udinese? a dopiero 60 minuta. Za sancheza już będą wołać 80 baniek lekko:P
Poziom: 23
dodano: 27.02.2011, 15:35, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Chyba każdy przyzna, że Rooney, w tym sezonie, gra fatalnie, nawet ta bramka z City nie jest dla niego usprawiedliwieniem, to był najwyraźniej tylko chwilowy przebłysk Anglika.

Moim zdaniem wielki wpływ na tak słabą grę Wazzy może mieć kontuzja Valencii, no bo pamiętamy jak wspaniały duet tworzyli obaj ci zawodnicy w poprzednim sezonie, kiedy po ich akcjach padało mnóstwo akcji. Jednak nie wydaje mi się do końca, że powrót Antonio zmieni diametralnie postać rzeczy, a Rooney zacznie grać o niebo lepiej.
Ten sezon przez Anglika jest kompletnie stracony, a wszystko po fatalnym początku, kiedy to on miał mnóstwo problemów osobistych, a teraz one mają odzwierciedlenie w grze.

Nawet ta wczorajsza bramka nic tutaj nie zmieni, w sytuacji Anglika potrzeba czegoś więcej.
Ciągle wierzę, że Rooney jeszcze odblokuje się w tym sezonie na dobre, a jego gra z meczu na mecz będzie wyglądała co raz lepiej, ale wiem że to trudne zadanie dla naszego snajpera.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 15:17, #86 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Matiz

jakoś wtedy nikt nie mial za złe tego Szkotowi a jak pisane było że to zla decyzja to wielu bronilo Szkota i Roo bo przecież Roo to walczak. Problem się urodził podczas meczu towarzyskiego! Ale mniejsza w to

Widac że teraz Szkot ostrożnie podchodzi do włączania zawodników do gry po kontuzjach

Kontuzje każdy rozumie, afery, sprawa z kontraktem czy durne zachowanie sorry tego zrozumiec nie potrafię. Nikt nie wymaga gry na najwyższym poziomie ciągle bo to nierealne ale normy moralne obowiązują każdego a Roo nie przez kontuzje a poprzez zachowanie podpadł kibicom. Chce aby wrocil do formy ale dla mnie już nigdy nie będzie tak samo.

Ps. West Ham 2-0 Liverpool; kontuzja Kelly ;)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 15:16, #85 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Rooney bardziej potrzebuje sukcesu w życiu osobistym, nie sportowym. Przed tą całą aferą seksualną Wayne na boisku wzbudzał strach. Do końca życia nie zapomnę miny jednego z graczy Bayernu patrzących jeszcze w tunelu na Anglika z wielkim przerażeniem.

To jak słabą psychikę ma nasz zawodnik i to jak wielki wpływ na jego grę ma jego życie osobiste widać w tym marnym dla niego sezonie.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 15:05, #84 Zwiń/Pokaż komentarz marekis025
Jesli ktos chcialby nabyc stroje meczowe badz odziez Manchesteru niech napisze na gg 24359724
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 14:49, #83 Zwiń/Pokaż komentarz matti99
To że Rooney nie gra dobrze to już jego problem, ważne że Manchester gra elegancko. Szczerze to wole słabego Rooneya i dobrze grający, zdobywający trofea United niż świetny Rooney i United bez pucharów
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 14:42, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Baggio123 napisał:

o prasa chciało go kupić, zarówno Bale'a i innych.


Nie wyczułeś ironii xD ?
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 14:38, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Matiz 09
Jego problem zaczął się tak na prawdę od dnia, kiedy nie wiadomo po co i na co, Ferguson wystawił go w składzie na mecz z Bayernem w L.M. Potem przyszły słabe mistrzostwa świata , afera z prostytutką, liczne urazy, oraz konflikt na linii Fergie - Wazza.

To, że strzelił na razie te 7 goli to i tak dobrze... Mam nadzieję jednak, że do końca sezonu będzie miał ich 15 i sezon 2011/12 może należeć w całości do niego... Jeśli odda się on jednak takim głupotom, jak sex z dziwkami, bądź mało przemyślane zagrania typu uderzenie gracza Wigan w twarz, to będzie dla niego pozamiatane... Nie odnajdzie się nigdy.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 14:28, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972
Śmiehcem na sali jest City, które za Cavaniego jest w stanie przeznaczyć 85 mlnhahaha Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 14:29 Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 14:30
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 14:28, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123

napisał:

Mictlan

My też jesteśmy śmieszni. Chcieliśmy dać 40 milionów za Pastore :)


To prasa chciało go kupić, zarówno Bale'a i innych.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 14:23, #78 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Frank jest wiekowy i ten krok bylby dobry Chelsea, tyle że tam gracze z Holandii się nie sprawdzają. Wes jak chce być nadal wielki niech tam zostanie bo w Anglii może uderzyc się z rzeczywistościa z która zderzył się w Realu.

Jak już plotki poszły w ruch to Carroll musi schudnac aby grać :P
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 14:11, #77 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Rooney jeszcze dodał :

'Czuje się inny po tej całej sytuacji. Jeśli chodzi o skandal to myślę, że wtedy zachowałem się jak głupi nastolatek(szczeniak). Jeśli taka sytuacja by się powtórzyła to nie dopuściłbym do tego'!
'Jeśli chodzi o odejście klubu to był duży błąd i teraz wiem, że Manchester United jest najlepszym klubem na świecie i, że są dla mnie jak rodzina. Nie powinienem był chcieć odchodzić. To wspaniały klub i walczymy razem o trofea'!
Poziom: 36
dodano: 27.02.2011, 13:59, #76 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Roo - od bohatera do zera.
Poziom: 47
dodano: 27.02.2011, 13:58, #75 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Śmiechem na sali jest zainteresowanie Barcelony Rudnevsem.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:55, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Pablo972 napisał:


Ale Oni chcą Sneijdera, żeby grzał ławę. Przecież taki zawodnik nie jest od siedzenia i patrzenia, jak grają koledzy.


Przecież ironizuje... My nie chcemy Pastore, a Chelsea nie chce Sneijdera na ławkę. Plotki.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:53, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972

Mictlan napisał:

Pablo972Haha, śmiech na sali. Chelsea chce dać 35 mln za Sneijdera, żeby mieć zmiennika dla Lampardahahaha


My też jesteśmy śmieszni. Chcieliśmy dać 40 milionów za Pastore :)

Ale Oni chcą Sneijdera, żeby grzał ławę. Przecież taki zawodnik nie jest od siedzenia i patrzenia, jak grają koledzy. Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 13:54
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:52, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Pablo972 napisał:

Haha, śmiech na sali. Chelsea chce dać 35 mln za Sneijdera, żeby mieć zmiennika dla Lampardahahaha


My też jesteśmy śmieszni. Chcieliśmy dać 40 milionów za Pastore :)
Poziom: 50
dodano: 27.02.2011, 13:51, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Najgorszy znowu aż taki nie jest, ale początki sezonu były dla Roo fatalne.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:48, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972
Haha, śmiech na sali. Chelsea chce dać 35 mln za Sneijdera, żeby mieć zmiennika dla Lampardahahaha Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 13:49
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:48, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
No jednak jednorazowa kwota to coś innego niż zarobki, które - na dobrą sprawę - Wazza ma od kilku miesięcy.

Dobrze masz racje, ale godzinę temu doszliśmy do wniosku, że z opłacenia C+ składamy się na pensję dla piłkarzy, no więc... lol

Dobra, luz ;)
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 13:44, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Mictlan napisał:

Umówmy się, że od piłkarza sprowadzonego za 31 milionów funtów i starego wyjadacza Premier League wymaga się czegoś więcej.


A co ty zapłaciłeś za jego transfer?

Mnie zarzucasz iż się purtam na pensje Roo chociaż niby nie ja mu płacę a Ty się purtasz na wysokość transferu Berby chociaż niby nie Ty za niego wyłożyłeś.

Mierz wszystkich graczy jedną miarą a nie popierasz jedynie tych , których lubisz.

Mictlan napisał:

Skoro klub zgodził się na taką pensję widocznie go stać.
A skoro klub wyłożył taką kasę na Berbę wyłącznie go stać i nic nam do tego.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:42, #67 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
ja od pilkarza ktory zarabia wiecej niz Messi (ktory ma juz 42 gole i 20 asyst w sezonie!) tez wymagam wiecej niz 4 gole z akcji na sezon.

Poza tym nie wiem czego ty oczekiwałeś OD BERBY ja podobnej skutecznośći co w spursach i podobna JEST Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 13:43
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:38, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
c83,

Umówmy się, że od piłkarza sprowadzonego za 31 milionów funtów i starego wyjadacza Premier League wymaga się czegoś więcej. Ale jak zwał, tak zwał.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:37, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972
Nie znudziły Wam się już te rozmowy na temat Berbatova i Rooenya?;P
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:36, #64 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
chciałbym, żeby każdy piłkarz w swoim "fatalnym" sezonie strzelał 12-14 goli i zaliczał 8-12 asyst, tak jak Bułgar przez pierwsze 2 lata.

Umówmy się to były ŚREDNIE sezony,a nie fatalne
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:35, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Nikogo nie skreślam.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:35, #62 Zwiń/Pokaż komentarz łosiu.15
mam nadzieje ze jeszcze sie rozkreci:P
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:34, #61 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Mictlan

to daj też tyle czasu Bulgarowi a nie skreślasz go po sezonie, Roo przez wiele lat pracował na uznanie a jak widać Berbatow mial tego dokonać w kilka miesiecy! Zaś hipokryzja z Twojej strony.

Roo niech gra jak zawsze a kto strzela to mało ważne, nie chce uzależnienia od jednego zawodnika bo to nic dobrego
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:26, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Jeśli Rooney przebudzi się w przyszłym sezonie to bez wątpienia będzie zasługiwał na te zarobki, które ma.

Skoro klub zgodził się na taką pensję widocznie go stać.

bob-sley napisał:

Berbatowa przekreslasz bo przyszedł za duże pieniądze a Roo też tani nie był.


Z całym szacunkiem dla Bułgara, ale on jest na razie postacią nieporównywalną. Wazza gra już parę lat w tym klubie i z sezonu na sezon grał coraz lepiej, bym liderem zespołu i zdobywał ważne gole. Berbatow z kolei zaliczył dwa kiepskie sezony, i na razie tylko ten może zaliczyć do udanych. Może i jest bardziej lojalny, jako człowiek, ale jako piłkarz na boisku to Wayne jest kimś więcej, pomimo tego, że ten sezon ma kompletnie bez formy.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:18, #59 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Roo od momentu afery z kontraktem nie caluje herbu ale wcześniej robił to często.

Mictlan

nie uważam bo mnie to nie interesuje ale śmieszy mnie że nie potrafisz pogodzić się z bardzo wysoka tygodniowka Roo, przecież na podstawie czegoś jest najlepiej zarabiającym piłkarzem świata zaraz za Ronaldo. Mi to nie przeszkadza bo klub na to stać ale nie rozumiem czemu bronisz Roo że tyle nie zarabia. On ma grać jak najlepiej a zarabia ile zarabia w [***] to mam. Berbatowa przekreslasz bo przyszedł za duże pieniądze a Roo też tani nie był. A najlepsze że jednego przez ten pryzmat krytykujesz a drugiego bronisz jak niepodległości.

Nie Uwazasz że to dziwne?
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 13:17, #58 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Bob - grunt, by dobrze się czuć :)

Co do Rooney to ciężko się nie zgodzić z tym, że to dla niego samego najgorszy sezon. 7 bramek tylko strzelił. Jeśli zdobędziemy mistrzostwo czy LM to kogo to będzie obchodziło. Szybko mu się to zapomni.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:16, #57 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
No rzeczywiście najgorszy
ale saraj się dalej i pomóż nam teraz w tych jakże trudnych meczach
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:16, #56 Zwiń/Pokaż komentarz sickboy
Wywiązała się ciekawa dyskusja na temat Roo. Subiektywnie bliżej mi do poglądu boba i hergreavesa niż Mictlana. Obiektywne spojrzenie na sprawę rzucił Łuki.

Jednak uważam, że jak w Rooney'u drzemią wielki potencjał i możliwości piłkarskie, tak jako człowiek to zwykła szmata, półgłówek. Jak to Hargreaves napisał, on jest najemnikiem w United. Został kupiony za grube pieniądze z Evertonu i jestem pewny, że kibicuje temu zespołowi. Nie United, tylko Evertonowi. To jest człowiek o wąskich horyzontach, a nie Eric Cantona czy nawet Dimitar Berbatov, którzy bedąc zawodnikami z zewnątrz zachowali klasę i styl.

Nie chce, żeby mnie źle zrozumiano, uważam, że Łuki chyba najtrafniej ocenił problem Rooneya jako człowieka ale chciałem również wyrazić swoją opinię na ten temat.

No i Mictlan, moim zdaniem kierujesz się za bardzo stereotypami fana. Zbyt bardzo chcesz być idealnym kibicem. Masz do tego pełne prawo. Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 13:19
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 13:08, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Mictlan napisał:

Tak, ale robisz to z własnej woli. Bo chyba nie myślisz jak Hargo4, że skoro kupujesz kubki i koszulki to Wayne powinien zarabiać mniej? lol


Tak po prostu zmuszam się do tego wieszlol
Napisałem wcześniej iż my jako kibice łożymy na jego pensję bo zapytałeś się mnie czy ja mu płacę.

Mam wyj[...]ne ile zarabia Roo byle by dawał z siebie ile na prawdę go stać.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:08, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Jego obecny sezon i jego słaba gra jest spowodowana zawirowaniami w życiu prywatnym i to kiedy Rooney wróci do wielkiej formy zależy tylko o jego samego.
Nie widzę u niego takiego zaangażowania jak niegdyś.
Oddawał serce na boisku i mobilizował innych do walki,swoim typowym dla siebie machnięciem ręką i wrzaskiem.
To pokazywało jego chęć zwycięstwa w trudnych chwilach i oddziałowywało na całym zespole.
Jest to wspaniały napastnik i wielki charakter i jestem pewien że jeszcze w tym sezonie obudzi się i przyczyni do walnego sukcesu jakim niewątpliwie byłaby potrójna korona.
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 13:08, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
viroos, jeżeli chodzi o Roo, to w jego sprawie nie posłużę się nim jako argumentem. A nie pamiętam, żeby twat całował herb United, ale mogę się mylić. ;>
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:05, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

bob-sley napisał:

Kupując koszulki, kubki i inne rzeczy też dokładamy grosze do kasy klubowej.


Tak, ale robisz to z własnej woli. Bo chyba nie myślisz jak Hargo4, że skoro kupujesz kubki i koszulki to Wayne powinien zarabiać mniej? lol
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 13:04, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Mictlan napisał:

Skoro prowadzisz już z nami dyskusje, to staraj się zachować poziom i nie pisać takich bredni, tylko odpowiadać na argumenty argumentami.


Dobra ja już kończę dyskusję bo mam wiele krytycznych uwag co do Roo ale te zaraz zostaną wyśmiane bo przecież skoro jestem kibicem United to "powinienem przymknąć oko na wszystko" a więc w rezultacie dialog przeradza się w monolog drugiej strony.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:04, #50 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
viroos

to samo mialem napisać w końcu gdyby prawa do emisji były dla każdego to czemu mecze są na platformie płatnej a nie publicznej

Kupując koszulki, kubki i inne rzeczy też dokładamy grosze do kasy klubowej.

Ja dla United mam N i Cyfre, nawet matka się śmieje ze mnie że jak dziecko się zachowuje bo płace miesięcznie ponad 100zł aby obejrzeć raz czy dwa w tygodniu mecz :P

Cóż duże dziecko ze mnie ale dobrze mi z tym.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:02, #49 Zwiń/Pokaż komentarz viroos

Łuki napisał:

Heinze całował nasz herb.
Owen całował herb liverpoolu.
Szewczenko całował herb Chelsea.
Inzaghi całował herb Juventusu.
Vieri całował herb Interu a nawet nie będę wspominał co potem zrobił :D.
Cassano o ile się nie mylę całował herb Romy, tak samo jak Aquillani.


O kimś zapomniałeś :)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:01, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Hergreaves4 napisał:

Bob nie wiesz przecież "Roo wraca do formy" a Bułgar mimo iż robił to samo w zeszłym sezonie i dawał nam tyle samo ile Roo w tym to powinien odejść z zespołu bo jest drewnemlol


Skoro prowadzisz już z nami dyskusje, to staraj się zachować poziom i nie pisać takich bredni, tylko odpowiadać na argumenty argumentami.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 13:00, #47 Zwiń/Pokaż komentarz RONY
Całowanie herbu? Toż to marketing i próba podlizania się kibicom. Nie całowaniem herbu powinno się okazać przywiązanie i miłość do klubu, najważniejszy jest spokój ducha.

Rooney już od kilku lat gra na Old Trafford. Wierzę, że właśnie tu zakończy swą karierę.

Rollercoaster? Właśnie tak można opisać życie i ten sezon w wykonaniu Roo.

Rooney gra ostatnio dno i wodorosty, jest w tym sezonie gorszy od Berbatowa i Hernandeza ale to wciąż Rooney. To zawodnik, który może odbudować się w trakcie jednego meczu. Do tej pory wydawało mi się, że już wraca do formy ale muszę stanowczo podkreślić, że wciąż jest zagubiony we mgle. Ponadto liczę, że Roo nie zostanie zawieszony przez FA i będzie mógł zagrać na Stamford.
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 12:56, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

Ponadto ja na twój zarzut odpowiedziałem co złego zrobił mi Wayne a od Ciebie nadal nie uzyskałem odpowiedzi za co nienawidzisz Bulgara


Bob nie wiesz przecież "Roo wraca do formy" a Bułgar mimo iż robił to samo w zeszłym sezonie i dawał nam tyle samo ile Roo w tym to powinien odejść z zespołu bo jest drewnemlol
Poziom: 47
dodano: 27.02.2011, 12:56, #45 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Łuki napisał:

Przestańcie z tym całowaniem herbu, to od kilku lat NIC nie znaczy.

Heinze całował nasz herb.
Owen całował herb liverpoolu.
Szewczenko całował herb Chelsea.
Inzaghi całował herb Juventusu.
Vieri całował herb Interu a nawet nie będę wspominał co potem zrobił :D.
Cassano o ile się nie mylę całował herb Romy, tak samo jak Aquillani.


Właśnie dlatego wole aby herb nie był całowany.

Chyba że przez Giggsa albo Scholesa.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:55, #44 Zwiń/Pokaż komentarz viroos

Mictlan napisał:

Zresztą, przepraszam. Myślisz, że kasa za kablówkę trafia do United?


To tak sobie się ma do tematu, ale skoro już padł ten temat, to odpowiem, bo to jest pewnego rodzaju ciekawostka ;) Otóż opłacając abonament takiej Cyfry+, to oczywiście przykładamy mały, maciupki, wręcz niezauważalny kamyczek do całego tego przedsięwzięcia. Canal+ ma prawo do transmisji meczów Premier League, my opłacamy ową telewizję, później lwia część wszystkich pieniędzy trafia do dyrektora wykonawczego EPL a on już dba o to, by część stuffu znajdującego się w kasie znalazła się w każdym klubie. Także jakiś tam dziesięciotysięczny odsetek z może jednego procenta to nasza zasługa :)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:54, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Kto powiedział, że nienawidzę Bułgara?

Jest zawodnikiem United, to znaczy, że bardzo go lubię. Niektórzy bardziej lub mniej, ale póki grają w tym klubie darzę ich szacunkiem, w przeciwieństwie do Was odnośnie Wayne'a, który mimo to, jest zawodnikiem United. Przeprosił i się stara.
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 12:53, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
Przestańcie z tym całowaniem herbu, to od kilku lat NIC nie znaczy.

Heinze całował nasz herb.
Owen całował herb liverpoolu.
Szewczenko całował herb Chelsea.
Inzaghi całował herb Juventusu.
Vieri całował herb Interu a nawet nie będę wspominał co potem zrobił :D.
Cassano o ile się nie mylę całował herb Romy, tak samo jak Aquillani.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:51, #41 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
mictlan

do 20 bramek z tego sezonu dodaj bramki i asysty z wcześniejszych sezonów ale nie to nie ważne

Berbatow nie odpłaca się 20 bramkami plus asysty plus bardzo dobra pozycja United a Roo wszystko odkupił bramka z City. Strasznie to nie obiektywne.

Ponadto ja na twój zarzut odpowiedziałem co złego zrobił mi Wayne a od Ciebie nadal nie uzyskałem odpowiedzi za co nienawidzisz Bulgara
Poziom: 47
dodano: 27.02.2011, 12:51, #40 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Mictlan napisał:

Masz rację, ale wątpię, aby w tych czasach całowanie herbu znaczyło długotrwałą więź z zespołem i przywiązanie do niego. Według mnie, na chwilę obecną, to sposób celebracji bramki.

Weźmy takiego Hernandeza. Gra w United niecały sezon, a po zdobyciu bramki całuje herb. Myślisz, że słusznie?


Myślę że nie słusznie.
Teraz bardziej ciesze się z głupkowatych salt Naniego niż z widoku nowego piłkarza który całuje herb.
Wszystko jest fajnie ale jak Chicharito postanowi zmienić otoczenie za kilka sezonów to będzie podobny cyrk jak z Rooneyem.
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 12:51, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Łuki napisał:

Hergreaves4, to było do mnie może?


Nie nie do Ciebie, ogólnie.
Dobra może komuś innemu Roo może przyprawiać rogi i robić z siebie ofiarę itp. ale mnie tymi łatwymi gadkami do siebie nie przekona a grą bo tego oczekuje od najemnika, oczywiście ma spadek formy i każdego trzeba zrozumieć ale niech nie rekompensuje swojej nie 100% dyspozycji na boisku usprawiedliwiającymi wywiadami.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:47, #38 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
PS. Aston Villa odrzuciła ofertę Manchesteru United
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:46, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

sarkazm napisał:

Spokojnie przejdzie im.
Po prostu nie całuje się herbu by następnie poniżyć United mówiąc że to klub który nie jest w stanie walczyć o najwyższe trofea.
Brzmi to absurdalnie ale to właśnie zrobił Rooney.


Masz rację, ale wątpię, aby w tych czasach całowanie herbu znaczyło długotrwałą więź z zespołem i przywiązanie do niego. Według mnie, na chwilę obecną, to sposób celebracji bramki.

Weźmy takiego Hernandeza. Gra w United niecały sezon, a po zdobyciu bramki całuje herb. Myślisz, że słusznie?
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:45, #36 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
My kibice powinniśmy wspierać Rooneya a nie jeszcze go tutaj pogrążać..wiemy co zrobił, ale nie trzeba przecież tego dłużej ciągnąć..stara się, przeprasza w każdym wywiadzie , ale oczywiście ,,polska mentalność' jest taka że zawsze szukamy ale.. Gdyby Rooney wogóle nie udzielał takich wywiadów pisalibyście że ma United w [***] tak i tak, jak udziela też źle, ludzie dajcie spokój...
Kibice na OT go wspierają i my też powinniśmy.. co chwila słychać ,,Rooney, Rooney '
Wierzę w Ciebie Wayne !!!!!
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 12:44, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
Hergreaves4, to było do mnie może? Bo chciałbym zaznaczyć, że dla mnie Evans jest lepszym piłkarzem od Smallinga, zawsze bronię O'Shea a co do Berby potrafię go pochwalić za jego grę. Rozmawiamy wszyscy spokojnie, a ty ciągle wyjeżdżasz z Rooneyem albo że święta krowa, albo coś o jego życiu seksualnym. Odpowiedz mi na jedno proste pytanie: NA CHUJ?
Poziom: 47
dodano: 27.02.2011, 12:43, #34 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Mictlan napisał:

Z wszystkim się zgadzam, oprócz ostatnich 3 wersów.

Dobrze gadasz, sarkazm, ale zauważ, że 20 bramkami w tym sezonie Bułgar według wielu osób "spłacił" dwa poprzednie, fatalne sezony w United, a Wayne'owi mało kto wybaczył


Spokojnie przejdzie im.
Po prostu nie całuje się herbu by następnie poniżyć United mówiąc że to klub który nie jest w stanie walczyć o najwyższe trofea.
Brzmi to absurdalnie ale to właśnie zrobił Rooney.
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 12:41, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Dobra nie ma co się dalej kłócić Roo to święta krowa i nie można mieć do niego pretensji bo "miał tyle problemów" więc pojeźdźmy po Evansie bo ma kontuzje i nic go nie usprawiedliwa to iż grał na lekach albo po Berbie bo nie strzelił już od czterech meczy w lidze, cóż to za fatalna seria?lol albo po oszeji bo to drewno i Rafael powinien graćlol
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:40, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Matt Busby
Miejsce w rankingu komentatorów: 1.

Ciekawe za co ;P Nie że się czepiam Bob ;)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:39, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992

Glutek napisał:

No, jeśli wogóle dostanie kare bo nie takie rzeczy się działy (Bosingwa, Gerrard).


Przypomnijcie sobie poprzedni sezon, Ferdinand tez przywalił łokciem Foleya w meczu z Wolves. FA pomału się wzieła za to i Ferdinand zdąrzył zagrac w waznym meczu przed karą 3 meczy i myśle że Rooney w meczu z Chelsea zagra...póki FA się tym zajmie.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:39, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

sarkazm napisał:

Nie chodzi o to że mało mi ale takie są fakty.
Rooney skrzywdził wielu ba wszystkich kibiców United.
No i z Bobem też się zgodzę że Bułgar nie zrobił nic złego za co można go nie lubić.
Można się czepiać jego ospałej gry ale ten sezon jest w jego wykonaniu bardzo dobry.
A skoro wybaczamy Wayne'owi zamieszanie z kontraktem to wybaczmy Berbatowowi jego słabe sezony w United.
Bułgar odkupuje winy tak jak Anglik.


Z wszystkim się zgadzam, oprócz ostatnich 3 linijek.

Dobrze gadasz, sarkazm, ale zauważ, że 20 bramkami w tym sezonie Bułgar według wielu osób "spłacił" dwa poprzednie, fatalne sezony w United, a Wayne'owi mało kto wybaczył :) Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 12:40
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 12:39, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
No akurat Obertan to jedyne co pokazał to kilka meczów rezerw i mecz z Wolfsburgiem. Rooney chociażby takim meczem z city zrobił milion razy więcej. Poza tym Obertan to bardziej się podobno interesuje swoim ipodem czy inną empeczwórką niż meczem United.
Poziom: 47
dodano: 27.02.2011, 12:38, #28 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Mictlan napisał:

sarkazmTaki Anglik skrzywdził wielu kibiców...


Wayne miał tyle problemów, z którymi - tak jak napisał Łuki - nie radzi sobie wielu ludzi.

Przeprosił kibiców, przeprosił Fergusona. Stara się. Chce się przełamać.

Za mało?

Nie chodzi o to że mało mi ale takie są fakty.
Rooney skrzywdził wielu ba wszystkich kibiców United.
No i z Bobem też się zgodzę że Bułgar nie zrobił nic złego za co można go nie lubić.
Można się czepiać jego ospałej gry ale ten sezon jest w jego wykonaniu bardzo dobry.
A skoro wybaczamy Wayne'owi zamieszanie z kontraktem to wybaczmy Berbatowowi jego słabe sezony w United.
Bułgar odkupuje winy tak jak Anglik.
Poziom: 34
dodano: 27.02.2011, 12:37, #27 Zwiń/Pokaż komentarz mareksg1948
Początek sezonu rzeczywiście był zły w wykonaniu Rooneya ale teraz jest dobrze. Może nie strzela wielu bramek, ale potrafi ustrzelić cudownego gola w meczu z odwiecznym rywalem. Do tego dużo razy asystuje przy bramkach. Od wybuchu formy Ronaldo, Rooney zachowuje się bardziej jak pomocnik ale wychodzi to na plus Manchesterowi, dlatego ja np. nie oczekuje od niego wielu bramek. Mam nadzieję, że nadal będzie tworzył grę Manchesteru, która prowadzi do zwycięstw.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:35, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Hergreaves4 napisał:

Nie ja mu płacę?
A kto kupuje koszulki, kto opłaca TV co miesiąc i gdzie to idzie chyba do United, nie?


Jesteś kibicem Manchesteru United z własnej woli, nikt Ci nie karze tego robić :)

Zresztą, przepraszam. Myślisz, że kasa za kablówkę trafia do United?

bob-sley napisał:

jak ty przedkładasz dobro jednego zawodnika United nad drugiego to bije hipokryzja bo czemu nie wspierać na takim samym poziomie Obertana jak Roo, co Gabriel na to nie zasługuje??


To dlaczego według Ciebie Bułgar nie powinien zostać sprzedany latem? Bo został sprowadzony za grube pieniądze i musiał się spłacić. Porównywanie Wayne'a, czołowego piłkarza w drużynie do Obertana, który ciągle gra piach jest niedorzeczne. I niestety. W MU i w innych zespołach są podziały na zawodników kluczowych i tych mniej. Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 12:37
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 12:33, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
Masz prawo od niego wymagać i każdy ma prawo. Ja też marzę o Roo z zeszłych lat i jestem pewien, że jeszcze go zobaczę, nie podoba mi się wiele jego decyzji, ale jestem w stanie zrozumieć, że ma problemy, spadek formy, spadki formy ma przecież każdy. Walczyć? Chociażby niedawno w meczu z Marsylią widziałem Roo nieporadnego, ale wracającego się po piłkę, walczącego. Wczorajszego meczu nie oglądałem niestety, ale i tak bym nie oceniał go po jednym występie. Wazza obrońcą nie jest, a pod względem waleczności w ostatnich meczach było jak zawsze.

Co do rozmów w mediach, piłkarze w kontraktach mają zapisane, że co jakiś czas są wysyłani na tego typu spotkania z dziennikarzami i nie mogą się wykręcić. Szczególnie Brytyjczycy, którzy z jasnych powodów częściej rozmawiają z żurnalistami, bo lepiej się z nimi rozumieją. Nawet bardzo skromny i nieśmiały Scholesy czasem musi. Uwierz mi, nikt nie lata tam dla przyjemności, chyba że jest Argentyńczykiem który strasznie pokrzywdzony chce/musi przejść do liverpoolu lub city.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:32, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

sarkazm napisał:

Taki Anglik skrzywdził wielu kibiców...


Wayne miał tyle problemów, z którymi - tak jak napisał Łuki - nie radzi sobie wielu ludzi.

Przeprosił kibiców, przeprosił Fergusona. Stara się. Chce się przełamać.

Za mało?
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:32, #23 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Mictlan napisał:

Jeśli porównujesz sytuację prywatną Rooneya do Obertana to nie mamy o czym rozmawiać ;)


jak ty przedkładasz dobro jednego zawodnika United nad drugiego to bije hipokryzja bo czemu nie wspierać na takim samym poziomie Obertana jak Roo, co Gabriel na to nie zasługuje??

Mictlan napisał:

A Ciebie jakiś Anglik skrzywdził o imieniu "Wayne"?


tak przed meczem Ligi Mistrzów, kiedy to opluł klub przed ważnym meczem wylewając w prasie jak to źle mu w United, tak skrzywdził mnie jako kibica United Anglik o imieniu Wayne!
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 12:32, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Mictlan napisał:

Nie wiesz ile zarabia, nie Ty mu płacisz, nie Ty go zatrudniłeś. Masz coś do jego pensji?


Nie wiem ile zarabia?

Wszyscy ogarnięci już wiedzą bo jak mówi nowy raport o zarobkach piłkarzy Roo jest drugi na świecie zaraz po Ronaldo i jego roczna pensja tylko z kasy klubu wynosi 11.5 mln euro.

Nie ja mu płacę?
A kto kupuje koszulki, kto opłaca TV co miesiąc i gdzie to idzie chyba do United, nie?
Poziom: 47
dodano: 27.02.2011, 12:30, #21 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Mictlan napisał:

bob-sley napisał(a):Jakiś Bułgar krzywdę Ci zrobił


A Ciebie jakiś Anglik skrzywdził o imieniu "Wayne"?


Taki Anglik skrzywdził wielu kibiców...
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:28, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

bob-sley napisał:

wczasy w Dubaju w trakcie sezonu to za mało, he he może wyślijmy Obertana na wakacje na koszt United w końcu też nie najlepiej mu idzie ;)


Jeśli porównujesz sytuację prywatną Rooneya do Obertana to nie mamy o czym rozmawiać ;)

bob-sley napisał:

Jakiś Bułgar krzywdę Ci zrobił


A Ciebie jakiś Anglik skrzywdził o imieniu "Wayne"?
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:28, #19 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Łuki napisał:

Przeglądam komentarze i wiem, że taki bob-sley też nie darzy go specjalnym uczuciem, ale jego komentarze i tak są dużo bardziej obiektywne. Rooney chcesz czy nie nadal jest jedną z czołowych postaci w United i szacunek mu się należy.


Łuki nie darze go uczuciem, bo zszargał moje uczucia kibica United, którego opluł kwestią z kontraktem ale tak jak pisałem wielokrotnie póki jest naszym zawodnikiem to go wspieram, ale oczywiście nagonka trwa bo jak ktoś mógł doceniać i docenia talent i potencjał Bułgara, co gorsza Bułgar swoja grą potwierdza zdanie takiej osoby... tyle.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:27, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Hergreaves4 napisał:

pi[...]olenia w mediach


No, jeśli dla kogoś zwykłe wypowiedzi prasowe i rozmowy z dziennikarzami to pi[...]olenie...

Hergreaves4 napisał:

tygodniówka jest taka mała iż mu się nie chce.


Nie wiesz ile zarabia, nie Ty mu płacisz, nie Ty go zatrudniłeś. Masz coś do jego pensji?
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:25, #17 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Mictlan napisał:

Według mnie po tym sezonie Wayne powinien wylecieć na jakieś porządne wakacje, przemyśleć wszystko, odpocząć i w następnym sezonie wrócić w pełni sił i mieć tak duży wpływ na zespół, jaki miał w poprzednich sezonach.


wczasy w Dubaju w trakcie sezonu to za mało, he he może wyślijmy Obertana na wakacje na koszt United w końcu też nie najlepiej mu idzie ;)

Mictlan napisał:

Strasznie brakuje nam tego Wayne'a z poprzedniego sezonu


faktycznie widmo spadku z ligi zagląda na OT... strasznie uprzedzony jesteś do Berbatowa, jakaś Berbatofobia?? Jakiś Bułgar krzywdę Ci zrobił bo nie rozumiem jak można tak nie tolerować zawodnika, który nic złego klubowi nie zrobił.

Łuki napisał:

Życzmy Rooney'owi wiele szczęścia, przede wszystkim w życiu prywatnym, co na pewno przełoży się na jego grę i każdy będzie zadowolony.


popieram :)
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 12:24, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Łuki

Roo tak jak i Fletch jest cieniem samego siebie z zeszłego sezonu, od Gibsona nie wymagam wiele bo wiem iż na pewne pułapy nie wskoczy ale od tych dwóch panów oczekuję więcej niż tylko pi[...]olenia w mediach i robienia niepotrzebnego zamętu.

Stać ich na to, dla mnie Roo wcale może nie strzelać ale niech do cholery walczy tak jak chociażby w zeszłym sezonie i nie odpuszcza bo chyba na to go stać, no chyba , że tygodniówka jest taka mała iż mu się nie chce.

Kochałem zawsze tą walkę Roo i jego nieustępliwość i za to był moim ulubionym graczem w tym sezonie ani razu jej nie uświadczyłem więc chyba wymagać od niego można troszkę więcej.
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 12:19, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
Hergreaves4, skąd u ciebie tyle jadu?
"Skoro tak to lepiej nie graj Panie drogi w tym meczu jak masz taką blokadę, co to w ogóle za myślenie, kuźwa?!" Pewnie jakiś pismak zadał mu pytanie, czy wygrał kiedyś na SB. Rooney tam nie wygrał i na nie po prostu odpowiedział. Ty już na niego naskakujesz?
"bo wczoraj mimo strzelonej bramki i asysty wił się po boisku jakby przytłoczony swoim ubogim ostatnio życiem seksualnym" Bramka i asysta to mało? Jak każdy inny kończy mecz z takim dorobkiem to nikt się nie czepia, a ty wyraźnie jeszcze pokazujesz, jaki zły i słaby jest Rooney. Dla mnie może nawet położyć się i nie wstawać z boiska, jak z takiej pozycji ma zawsze asystować i strzelać.

Rozumiem twoją niechęć do Roo, chłopak popełnił wielkie błędy, ale naprawdę widać, że chciałby pokazać na co go stać, chce to naprawić, chce wymazać to ze swojej pamięci. Przeglądam komentarze i wiem, że taki bob-sley też nie darzy go specjalnym uczuciem, ale jego komentarze i tak są dużo bardziej obiektywne. Rooney chcesz czy nie nadal jest jedną z czołowych postaci w United i szacunek mu się należy.
Poziom: 47
dodano: 27.02.2011, 12:17, #14 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Rooney praktycznie w każdym sezonie był w stanie nam zagwarantować dorobek strzelecki na poziomie około 20 bramek.
W tym sezonie jeśli dalej tak pójdzie jak dotychczas to licznik się zamknie w okolicach 15 bramek.
Ale myślę że po powrocie Valencii zobaczymy wersje demo Rooneya z poprzedniego sezonu.
Poziom: 23
dodano: 27.02.2011, 12:09, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Ehh co poradzić. Będzie lepiej, musi być lepiej.
Do końca sezonu jeszcze jest trochę meczy. Jeszcze ten sezon nie musi być wcale jego najgorszym :) Mocno w to wierzę.
Poziom: 28
dodano: 27.02.2011, 12:06, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
"Mamy naprawdę straszny rekord na Stamford Bridge - w rzeczywistości nie sądzę, abym wygrał tam chociaż raz w całej mojej karierze. "

Skoro tak to lepiej nie graj Panie drogi w tym meczu jak masz taką blokadę, co to w ogóle za myślenie, kuźwa?!

Wreszcie jednak powiedział o sobie szczerą prawdę chociaż i tak przymknął oko na wiele spraw lecz już niech będzie nie wymagam od niego by poszedł do programu "Wybacz mi" i przeprosił wszystkich kibiców United lepiej niech zacznie grać a nie latać bez celu po boisku bo wczoraj mimo strzelonej bramki i asysty wił się po boisku jakby przytłoczony swoim ubogim ostatnio życiem seksualnymlol Edytowano: 27 lutego 2011 roku, 12:09
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:04, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Darek_AG

Mictlan napisał:



Według mnie po tym sezonie Wayne powinien wylecieć na jakieś porządne wakacje


Byleby znów nie poznał jakiejś pięknej nieznajomej bo znowu będzie drakahahaha


oczywiście napisałem to w formie żartu.

Ale tak serio, powinien ,,coś z sobą zrobić' bo jak tak dalej pójdzie to [***] blada
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:02, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Glutek
Najlepszy ten sezon nie jest ale też nie musi być najgorszy, jakby się spiął to myśle że mógłby 20 bramek strzelić w sezonie, a jeśli nie to realne jest z 15.

Dużo też asystuje co jest plusem, a skoro gra na lewej flance nie można za bardzo przyczepić się do tego że nie strzela goli. I widać też po nim że się nie jest jakoś strasznie zmęczony, gra co 3 dni w pełnym wymiarze czasowym, a nie stoi tylko na szpicy tylko wraca się i walczy o piłki.
Zaniedługo prawdopodobnie dostanie przerwe za ten wybryk w meczu z Atletami ale może ten "odpoczynek" da mu czas i dojdzie do najlepszej formy np. już na mecz z Boltonem a potem z Marsylią.(zależy też od kiedy dostanie banicje)
No, jeśli wogóle dostanie kare bo nie takie rzeczy się działy (Bosingwa, Gerrard).
Poziom: 31
dodano: 27.02.2011, 12:02, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Łuki
Jego problemem nie jest sytuacja z kontraktem tylko z dziwkami. Pół biedy już klub, piłka nożna to "tylko" praca i jakiś rodzaj rywalizacji. Facet wpędził się z własnej głupoty w niezłe tarapaty, mógł stracić rodzinę - czyli to, co dla każdego normalnego CZŁOWIEKA (a każdy jest najpierw człowiekiem, dopiero potem piłkarzem) jest najważniejsze. Nic dziwnego, że jego psychika działa jeszcze dziwniej niż wcześniej. Zgadzam się z bob-sleyem, że przydałby się jakiś specjalista, który by mu w tym pomógł, bo dopóki przekłada się to na jego grę, to jest też problem każdego kibica. Chociaż trzeba przyznać, że i tak nie jest tak tragicznie ostatnio.

Rooney to młody chłopak wciąż, jako piłkarz jest już doświadczony, jako człowiek nie. Gówno wie o prawdziwym życiu i pokazał to, dwa razy miał szansę popełnić największą głupotę w życiu. Powinien wszystkim świętością dziękować, że został z rodziną w spokojnym Manchesterze i spokojnie gra w klubie, gdzie mimo wszystko kibice dalej mają go za półboga i gdzie ma niepodważalną pozycję. W każdym innym klubie z formą jaką kilka miesięcy temu prezentował byłby odsunięty od składu, byłby obiektem drwin kibiców, stałby się wrogiem numer jeden. United mu pomogło, każdy wyciągnął do niego pomocną dłoń i dzięki temu powoli zaczyna częściej strzelać, lepiej grać, co na pewno wpłynie na jego psychikę. Bo jak pisałem, żyje znowu Z RODZINĄ, W DOMU, gra w klubie, który też jest dla niego jak rodzina, a mógł skończyć się w Hiszpanii i zabawiając się z dziwkami wmawiając sobie samemu, że jest szczęśliwy.

Nie wiem jakich przyjaciół ma Wazza, ale mam nadzieję, że jest ktoś, kto może go wspierać, na kogo może liczyć. Na pewno w pewnym sensie jest kimś takim Alex który widać, że traktuje go nie jak jednego z wielu piłkarzy, ale jak swojego syna - tak, jak kiedyś Erica, Roya czy Cristiano. Alex nie obdarza takim zaufaniem byle kogo.

Myślę też, że United wiele zawdzięcza Coleen. Mało która kobieta byłaby dla niego tak wyrozumiała i wybaczyłaby mu to. I myślę, że w dużej mierze to spowodowało, że Roo został na swoim i stwierdził, że zmiany w jego życiu to nie najlepszy pomysł. Ona chyba naprawdę go kocha. To nie pieniądze, bo gdyby dostała rozwód z orzeczeniem winy Wayne'a, to by dostała taki majątek, że bania mała. Szkoda, że nasza gwiazda nie potrafi docenić takiego skarbu. Już jedna taka była, która naszemu wielkiemu zawodnikowi zniszczyła karierę na OT. Czyżby druga uratowała?

Życzmy Rooney'owi wiele szczęścia, przede wszystkim w życiu prywatnym, co na pewno przełoży się na jego grę i każdy będzie zadowolony.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:02, #8 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Dobrze, że Rooney to widzi... niestety, ale ten sezon dla Rooney'a jest już skończony, jednak ok. 12-15 bramek jeszcze jest w jego zasięgu, ale równie dobrze może już nie zdobyć ani jednej do końca sezonu.
Wayne niby wraca do formy, jednak są to tylko takie przebłyski na jeden mecz, tak jak w Man City czy Aston Villą, jednak nie zmienia to też faktu, że zaliczył już w tym sezonie chyba 10 asyst, i dalej jest drużynie potrzebny, co udowodnił chociażby we wczorajszym meczu (gol, asysta i podanie kluczowe przy bramce Hernandeza), ale i tak o wiele bardziej cieszyłbym się, gdyby zdobywał więcej bramek...
Mam nadzieję, że w następnym sezonie przełamie się na dobre, i znów wróci do formy. Na szczęście mamy Naniego, bez którego obecnie bylibyśmy w niezłej [***], a kiedy wróci Valencia, przeprowadzimy porządne transfery do pomocy, i Roo się w końcu przebudzi, to będziemy nie do pokonania :)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 12:00, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Berbatow8 napisał:

Hehe, Mictlan napisał najdłuższego newsa w swojej redakcyjnej karierze to musi być główna


To nie są demoty, tu nie ma głównych. Są newsy aktywne, na które trafiają istotne wiadomości, takie jak pomeczówki, zapowiedzi, cafe i dosyć ważne wypowiedzi prasowe Fergusona i naszych zawodnikow, kolego.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 11:56, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Tomak1992
Wpływ na formę Rooneya na pewno miała kontuzja z marca. Wtedy to nasz sztab chyba zbyt szybko postawił go na nogi. Myślę jednak, że głównie to wina Wayne'a, który wplątał się w ten nieszczęsny skandal obyczajowy. Rooney nie jest od tamtej pory tym samym człowiekiem, a co za tym idzie piłkarzem. Kolejny czynnik na zniżkę formy Anglika ma moim zdaniem kontuzja Valencii. Wystarczy przypomnieć sobie poprzedni sezon, kiedy Antonio nie raz, nie dwa wystawiał Rooneyowi piłkę jak na tacy. Wrócił Ekwadorczyk to może coś pod tym względem się poprawi. Liczę na to, że Wayne się obudzi i chociaż podwoi swój dotychczasowy dorobek. Byłoby dobrze gdyby zakończył ten sezon z 14-15 bramkami. Berbatov jakies 28, Hernandez 19, Nani 14, Park 9 i byłoby pięknie ;)
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 11:55, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Berbatow8
Hehe, Mictlan napisał najdłuższego newsa w swojej redakcyjnej karierze to musi być główna.
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 11:50, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Nie da się ukryć, że ten sezon dla Wayne'a jest już po prostu stracony. Nie wytrzymał psychicznie, na to wygląda. Najpierw skandal obyczajowy, chęć odejścia z klubu, kontuzja kostki. Nie jest dobrze.

Według mnie po tym sezonie Wayne powinien wylecieć na jakieś porządne wakacje, przemyśleć wszystko, odpocząć i w następnym sezonie wrócić w pełni sił i mieć tak duży wpływ na zespół, jaki miał w poprzednich sezonach.

Strasznie brakuje nam tego Wayne'a z poprzedniego sezonu. Bo - nie ukrywajmy - Berbatow nam go nie zastąpi, pomimi tego, że obecnie jest najlepszym naszym strzelcem. W dwóch spotkaniach strzelił prawie połowię bramek w swoim sezonie, a to o czymś świadczy...

Chwała Naniemu, że w tym sezonie ciągnie ten wózek...
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 11:49, #3 Zwiń/Pokaż komentarz grzechu456
To prawda, Roo w tym sezonie jest cieniem samego siebie i to normalne, że ludzie go krytykują, gdyż znają jego możliwości. W poprzednim sezonie roo strzelał mnóstwo bramek. Mam nadzieję, że w tym zacznie też strzelać. osobiście oczekuję od niego w tym sezonie chociaż 15 bramek, bo gdyby miał mniej niż 10 bramek, na koniec sezonu to byłby to po prostu wstyd dla tej klasy snajpera. No cóż skandal obyczajowy i słaba forma na mistrzostwach świata w RPA też miały jakiś skutek na jego aktualną formę. Dobra rada dla Wazzy,nie popadać w żadne skandale obyczajowe, nie wdawać się już w żądne kłótnie z sędziami oraz zawodnikami, którzy jak zwykle zresztą starają się go sprowokować, gdyż jak wszystkim wiadomo Rooney należy do ludzi agresywnych.
Glory, Glory MU!!!
Poziom: 21
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 21
dodano: 27.02.2011, 11:40, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
WIADOMOŚĆ TYGODNIA

Komentarze (177)