R E K L A M A

+ +1 - Berba chce nowego kontraktu

Mictlan @20.03.2011 | Przeczytano 5810 razy

Berba chce nowego kontraktu
Napastnik Manchesteru United Dymitar Berbatow chce przedłużyć swoją umowę z klubem i zostać dłużej na Old Trafford.

Bułgar strzelił w tym sezonie 21 bramek, a ostatnią podczas sobotniego meczu z Boltonem Wanderers, która dała "Czerwonym Diabłom" chce trzy punkty.

Według News of the World były snajper "Kogutów" chce podpisać nowy kontrakt z United, aby pozostać w zespole do końca swojej kariery.

Mówi się jednak, że klub nie jest jeszcze gotów zaoferować Bułgarowi nowej umowy, która wygasa w 2012 roku.

Ostatnimi czasy miejsce w pierwszym składzie zapewnione ma Wayne Rooney i Javier Hernández, co równoznaczne jest z ławką rezerwowych dla 30-letniego zawodnika.

Źródło: Goal.com

Tagi: Dymitr Berbatow, Kontrakty, Manchester United

Komentarze (62)

Poziom: 44
dodano: 21.03.2011, 23:53, #62 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Nowy kontrakt dla Berbatowa jest sprawą tak oczywistą że aż nie ma o czym gadać.
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 19:46, #61 Zwiń/Pokaż komentarz pablo1987
berba musi u nas zostac
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 14:43, #60 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Michlas

z g[...]na bata nie ukrecisz i tu Ferguson z Mourinho by nic nie zrobili bo nasza reprezentacja nie charakteru, o grze czołowych ekip polskiej ligi powiem tyle

polonia bytom-wisła krakow 2-2
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 14:23, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Michlas
Znawcy w dziedzinie piłki jesteście nie ma co.Tyle ekspertów a Polska z grupy nie może nigdy wyjść-;-
Fachowcy w je%aniu owcy ;p
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 12:55, #58 Zwiń/Pokaż komentarz dberba9
No przecierz, chyba go nie sprzedamy , jeszcze tego by brakowało
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 12:30, #57 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

bob-sley napisał:

Zobacz tylko ile do formy wraca Roo, dla mnie jako napastnik jeszcze nie wrocil i raczej nie wróci bo sezon temu mial swoje 5minut i tyle, dużo nie ugral ani dla siebie ani dla United


Rooney już nie wróci do formy - zgadzam się. Nawet jeśli teraz gra dobre spotkania to nie jest to ten sam Roo co rok temu. W tej chwili Ferguson zmienił jego rolę w zespole co zaczęło procentować, jednak na eksplozję formy Anglika już nie ma co liczyć. Z pewnością będzie miał ogromny wpływ na United jeszcze w tym sezonie ale już nie z tym stopniem co sezon temu.

bob-sley napisał:

Berbatow jest regularny w każdym sezonie, strzela w granicach 15 bramek a poza tym taki rezerwowy to skarb bo nie mówmy o nim jak o podstawowym zawodniku bo to mija się z celem


Chodziło mi bardziej o regularność meczową. Nie oczekuję od Berby bramki w każdym meczu ale z czasem denerwujące są jego trafienia do siatki rywala x3 - co dziesięć spotkań. Chodziło mi o to, że Chicharito jest bardziej precyzyjny i bardziej regularny pod kątem meczowym.

Berba rozegrał w tym sezonie 34 spotkania a bramki zdobywał "tylko" w 11/34.
Hernandez natomiast rozegrał również 34 spotkania ale w mniejszym wymiarze czasowym i bramki zdobywał w 13/34 z czego tylko 18 rozpoczął od pierwszych minut a Bułgar 28.

bob-sley napisał:

Nowy napastnik? A gdzie ja o takim mowilem?


Nie miałem na myśli kierowania tej kwestii do ciebie. Oceniłem tylko naszą sytuację z napastnikami.
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 12:13, #56 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Zobacz tylko ile do formy wraca Roo, dla mnie jako napastnik jeszcze nie wrocil i raczej nie wróci bo sezon temu mial swoje 5minut i tyle, dużo nie ugral ani dla siebie ani dla United

Berbatow jest regularny w każdym sezonie, strzela w granicach 15 bramek a poza tym taki rezerwowy to skarb bo nie mówmy o nim jak o podstawowym zawodniku bo to mija się z celem

Nowy napastnik? A gdzie ja o takim mowilem? Szkoda mi jedynie Owena bo mógłby teraz z powodzeniem grać np w Aston Villi a nie siedziec na ławce u nas. Zwlaszcza że instynkt ma zabójczy. W United miejsca dla niego nie ma bo musi wrocic Welbeck i dla niego musi być miejsce. Miejsce nawet kosztem Bulgara bo Danny to prawdziwy diament i jego straty nie będę wstanie zrozumiec. Kiko niech idzie na wypożyczenie gdzieś do Anglii bo wypożyczenia do Włoch za udane zaliczyć nie można
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 12:09, #55 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

RONY napisał:

Hernandez i Berbatow to duet lisów pola karnego. Obaj są typową "9". Ponadto oboje potrafią cofnąć się na środek pola, przytrzymać piłkę i ją rozegra

kur... oplułem monitor
Chicharito potrafi przytrzymac pilke i rozegrac? hahahahaha
On jak ma pilke dluzej niz 5 sekund to jest strata
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 11:28, #54 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

bob-sley napisał:

czysto matematycznie wychodzi,ze najskuteczniejszy byłby atak Hernandez-Berbatow ale wtedy niestety Roo musiały grzać ławę a jak widać na przestrzeni 10 meczów rotacja obejmuje wszystkich tylko nie naszego "napastnika", który w 10 ostatnich meczach rozegrał 9 pełnych spotkań i do tego 45minut z Crawley ;)

Nadal zastanawia mnie fakt pozostania Owena na OT, bez sensu jak dla mnie i tak chłopak nie dostanie pograć bo nawet jakby wypadł Berbatow i Hernandez (odpukać) to i tak SAF będzie grał 4-5-1 bo przecież po co grać 442... nie mam nic do Roo ani Hernandeza ale podstawa to 442 i tego trzymać się trzeba... moim zdaniem podstawa to Roo-Berbatow a Hernandez z ławki za tego który w danym dniu ma gorszą dyspozycję ;)


Zacznijmy od tego, że na Old Trafford nie jest potrzebny nowy napastnik. Jest Roo, Berba i Chicharito. Po sezonie wracają Welbeck i Macheda. Owen jest już dla mnie skończony na OT. Po sezonie na pewno odejdzie z United - dziękujemy za 4:3 w derbach.

Rooney to już nie jest klasyczny napastnik. Zresztą nigdy nim nie był. Dziś postrzegany jest bardziej jako rozgrywający niż napastnik. Gra tak, ponieważ Ferguson zmienił taktykę. Jak dotychczas takie posunięcie się sprawdzało.

Hernandez i Berbatow to duet lisów pola karnego. Obaj są typową "9". Ponadto oboje potrafią cofnąć się na środek pola, przytrzymać piłkę i ją rozegrać. Według mnie bez Rooney'a na boisku traci zarówno Bułgar jak i Chicha. Anglik wyręcza ich z niektórych obowiązków czym mogą skupić się wyłącznie na nastrajaniu celownika. Wszystko zależy również od dyspozycji danego dnia.

W najbliższym czasie liczę na powrót do duetu Rooney-Berbatow. Hernandez pokazał, że sprawdza się od pierwszych minut ale teraz należy go wykorzystać jako jokera. Dlaczego Berba na ławce? Rooney to pupil - postać nietykalna natomiast Hernandez jako wysunięty napastnik jest bardziej regularny niż Berbatow. Łatwo wywnioskować, że nie ma miejsca w składzie dla 3 napastników - kozłem ofiarnym jest Bułgar, który ma swoje mecze ale częściej jest dźwignią, której nie da się podnieść.
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 11:16, #53 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Red Olek napisał:

Kiedy Roo nie strzelał tylko właśnie rozgrywał to wszyscy jarali się, że Rooney wraca do formy i mimo, że nie strzela to potrafi się cofnąć i rozegrać. ech...


tak przecież to za rozegranie w meczach z AFC i OM był chwalony Roo a przecież napastnika rozlicza się z bramek, jak we wcześniejszych latach Berbatow miał masę asyst to każdy krytyka bo nie strzela, Roo nie strzela a asystuje i nagle wzór napastnika to napastnik rozgrywający, asystujący a nie strzelający

Powiem tak, jak ktoś chce chwalić Roo to nawet mimo padaki, gry tragicznej powie, nie było źle przecież biegał ;)

Red Olek napisał:

Czyli Rooney dopiero w lutym wrócił do formy? Dziwne, bo każdy gadał o tym, że jest w formie dużo, dużo wcześniej ;).


Proponuje zobaczyć ile w ostatnich 5meczach grał Roo a ile Berbatow i porównać ich dorobek strzelecki ;)

Jak komuś sie nie chce to przedstawię tą statystykę ;0

Roo - 5 meczy, pełen wymiar czasu czyli na boisku 450, dwie bramki

Berbatow 5 meczy, grał w 3 meczach, na boisku był 155, jedna bramka, bramka przeciwko "ogórkom" ale 3 punkty na konto United ;)

Hernandez 5 meczy, grał w 5 meczach, na boisku był 340 minut, trzy bramki

czysto matematycznie wychodzi,ze najskuteczniejszy byłby atak Hernandez-Berbatow ale wtedy niestety Roo musiały grzać ławę a jak widać na przestrzeni 10 meczów rotacja obejmuje wszystkich tylko nie naszego "napastnika", który w 10 ostatnich meczach rozegrał 9 pełnych spotkań i do tego 45minut z Crawley ;)

Nadal zastanawia mnie fakt pozostania Owena na OT, bez sensu jak dla mnie i tak chłopak nie dostanie pograć bo nawet jakby wypadł Berbatow i Hernandez (odpukać) to i tak SAF będzie grał 4-5-1 bo przecież po co grać 442... nie mam nic do Roo ani Hernandeza ale podstawa to 442 i tego trzymać się trzeba... moim zdaniem podstawa to Roo-Berbatow a Hernandez z ławki za tego który w danym dniu ma gorszą dyspozycję ;)

Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 10:57, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

ozgur napisał:

Przetrzymywać piłkę i rozgrywać to powinien środek nie Berba on jest od strzelania


Kiedy Roo nie strzelał tylko właśnie rozgrywał to wszyscy jarali się, że Rooney wraca do formy i mimo, że nie strzela to potrafi się cofnąć i rozegrać. ech...

ozgur napisał:

a że przetrzymuje to tylko pokaz bezradności pomocy i proste co tu dużo mówić.


Czyli Rooney dopiero w lutym wrócił do formy? Dziwne, bo każdy gadał o tym, że jest w formie dużo, dużo wcześniej ;). Edytowano: 21 marca 2011 roku, 10:58
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 08:14, #51 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

Cisse14 napisał:

W tym 3 bramki z LFC wieki temu i to na OT, gdzie jeszcze pare Roo-Berba można ścierpieć. Po 2 mieliście gre Berby z czołówką - jeżeli on gra z Roo to gramy dosyć kiepsko i tak było z Liverpoolem, gdzie zagraliśmy tragicznie. 4-5-1 z Rooneyem jest najlepszą opcją na trudne mecze.

a czyja to wina niewidocznego w tym spotkasniu Roo, czy najlepszego w ofensywie Berby?
4-5-1 najbardziej skuteczna? chyba u siebie z arsenalem.
na sb nie wygralismy od 2002 gdzie w 90% gralismy nedzym 4-5-1, to samo na anfield.
Wyjazdy w lm?!?
przewaznie 4-5-1 i przewaznie nie da sie tego ogladac.
Nie tak gra Man utd! Dodano: 21 marca 2011 roku, 08:47

Cisse14 napisał:

W tym 3 bramki z LFC wieki temu i to na OT,

wrzesien 2010 to nie ten sezon?
Gdyby nie te gole, tob ysmyprzegrali, poza tym lfc jaki jest "słaby" pokazał nam na ar.

ozgur napisał:

Przetrzymywać piłkę i rozgrywać to powinien środek

nasz jest zbyt drewniany, my gramy 4-2-2-2 gdzie Carrick, Scholes, Gibson i Flecza najczesciej graja stoperow nr 5 i 6.

W ogole niechec przedłurzenia kontraktu naszemu najlepszemu strzelcowi, dzieki ktoremu mamy o kilkanascie pkt wiecej to jakas kpina. Tylko w MU i tylko na manusite
Poziom: 21
dodano: 21.03.2011, 07:10, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
Miquel_17




~ Jak tylko zobaczyłem tego newsa to od razu pomyślałem.. ale będzie znowu kłótnia! hahaha Normalka co u niektórych! Żal mi Was!




Dokładnie tak samo pomyślałem xD
Poziom: 25
dodano: 21.03.2011, 01:03, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
'Bułgar strzelił w tym sezonie 21 bramek, a ostatnią podczas sobotniego meczu z Boltonem Wanderers, która dała "Czerwonym Diabłom" chce trzy punkty.' - magia.

kontrakt mu się należy.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 23:41, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17


~ Jak tylko zobaczyłem tego newsa to od razu pomyślałem.. ale będzie znowu kłótnia! hahaha Normalka co u niektórych! Żal mi Was!

Jak dla mnie to Berbatov powinien otrzymać nowy kontrakt i jestem pewien niemal w 95% że tak się właśnie stanie. Bez dwóch zdań zasługuje na to! Tyle ode mnie.
Poziom: 66
dodano: 20.03.2011, 22:49, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
no to jeszcze 9 bramek i będzie kontrakt z podwyżką :)
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 22:16, #46 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Ozgur

w takim razie nie rozumiem zachwycania się gra Roo bo walczy i rozgrywa. Czy on nie powinien strzelać?

Cisse
451 sezon temu było strzalem w stopę a Ty chwalisz ten system mamy 4 bardzo dobrych napastnikow a Ty chcesz grać 451 teraz? W takim razie po co został Owen? Czy nie lepiej było go sprzedac i umożliwic mu gre?

A Bolton to co strefa spadkowa czy może ogórek? Nie rozumiem dzielenia zespołów na lepsze czy gorsze - mnie osobiście bardziej martwi porażka z Wolves jak te z Chelsea i Liverpoolem tym bardziej że mecz u siebie był wygrany ;) nie wiem czy wiecie ale to United ma najlepsze wyniki z czolowka ze wszystkich zespołów.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 21:47, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14

toniczek napisał:

ozgurCo prawda w meczach z czołówką lepszym wariantem jest 4-5-1 z Rooneyem z przodu, aczkolwiek i na zmianę jest bardzo przydatny


taaak Rooney z czolowka 850 minut i 3 gole
Berba z czolowka 666 minut i 4 gole


W tym 3 bramki z LFC wieki temu i to na OT, gdzie jeszcze pare Roo-Berba można ścierpieć. Po 2 mieliście gre Berby z czołówką - jeżeli on gra z Roo to gramy dosyć kiepsko i tak było z Liverpoolem, gdzie zagraliśmy tragicznie. 4-5-1 z Rooneyem jest najlepszą opcją na trudne mecze.
Poziom: 48
dodano: 20.03.2011, 21:44, #44 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

bob-sley napisał:

wymień te fajne brameczki bo dla mnie 70% z nich zostało strzelonych w podobny, krytykowany przez kibiców sposób w jakim to Berbatow strzelił wczoraj.

bramka piękna nie była, ale ważna i krytykować jej nie można tylko docenić, że piłka przekroczyła linię bramkową.

Przetrzymywać piłkę i rozgrywać to powinien środek nie Berba on jest od strzelania, a że przetrzymuje to tylko pokaz bezradności pomocy i proste co tu dużo mówić.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 21:35, #43 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Ozgur

wymień te fajne brameczki bo dla mnie 70% z nich zostało strzelonych w podobny, krytykowany przez kibiców sposób w jakim to Berbatow strzelił wczoraj.

Na mocniejsze ekipy potrzebne jest właśnie opanowanie, przetrzymanie pilki ale ok sprzeczac mi się nie chce.
Poziom: 48
dodano: 20.03.2011, 21:28, #42 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

toniczek napisał:

ozgurCo prawda w meczach z czołówką lepszym wariantem jest 4-5-1 z Rooneyem z przodu, aczkolwiek i na zmianę jest bardzo przydatny


taaak Rooney z czolowka 850 minut i 3 gole
Berba z czolowka 666 minut i 4 gole

Tu nie chodzi właśnie o bramki ;p
bo porównywanie bramek obu panów w tym sezonie mija się przecież z celem!
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 21:23, #41 Zwiń/Pokaż komentarz jump3r15

toniczek napisał:

ozgurCo prawda w meczach z czołówką lepszym wariantem jest 4-5-1 z Rooneyem z przodu, aczkolwiek i na zmianę jest bardzo przydatny


taaak Rooney z czolowka 850 minut i 3 gole
Berba z czolowka 666 minut i 4 gole


Szatan 666 minut :p
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 21:18, #40 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

ozgur napisał:

Co prawda w meczach z czołówką lepszym wariantem jest 4-5-1 z Rooneyem z przodu, aczkolwiek i na zmianę jest bardzo przydatny


taaak Rooney z czolowka 850 minut i 3 gole
Berba z czolowka 666 minut i 4 gole
Poziom: 48
dodano: 20.03.2011, 21:14, #39 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Berbatow to typowy napadzior na słąbsze zespoły, gdzie trzeba przyjąć, przetrzymać, wyjść na pozycję i wykończyć. On tak właśnie gra i to widać przy wielu jego bramkach ;)

Co prawda w meczach z czołówką lepszym wariantem jest 4-5-1 z Rooneyem z przodu, aczkolwiek i na zmianę jest bardzo przydatny ;)

Hernandez ma nosa i wiele fajnych bramek już strzelił, ale ma jeszcze nierówność występów co sprawia, że Bułgara nie wygryzie na chwilę obecną ze składu na dłużej.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 20:21, #38 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Berbatov poprostu umie sie odnalezc w polu karnym przeciwnika, zawsze jest tam gdzie powinien byc i to powoduje ze zdobywa tyle bramek (w tym sezonie oczywiscie) no ja sie ciesze z obecnej formy Bulgara i oby tak dalej a korona bedzie jego ;)
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 19:57, #37 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

Mictlan napisał:

Kiko parę bramek strzelil dla Sampy,

kilka = 1 ?!? hahaha
dajcie spokoj z macheda Berba strzelil z B`burn w 1 meczu wiecej goli niz macheda u nas przez 3 lata.
W sampie 12 spotkan, 1 gol powinien dostac ksywe gial machine. Nie dosc powiedziec, ze koles poza "nosem" ktory udziela sie 1-2 na sezon nie ma nic!

Berbatov z 20 golami lideruje klasyfikacji strzelcow epl a wy dalej narzekacie.
Przeciez koles uratowal nam conajmniej 15 pkt bez ktorych bylibysmy na miejscu lfc.

Bułgar bazuje na technice użytkowej, umiejętności zastawiania się oraz przytrzymywania oraz prowadzenia piłki i w mojej opinii te 3 lata na najwyższym poziomie na bank da rade zagrać.
Co do tego jestem absolutnie przekonany.

Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 19:41, #36 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Mictlan napisał:

Kiko parę bramek strzelil dla Sampy, a to, że siedzi na ławie jest może wolą trenera, który chce spawdzać swoich napastników bo zdaje sobie sprawę, że Macheda latem odejdzie.


Super wytłumaczenie to ciekawe czemu Welbeck i Cleverley grają ;) co w Sampie zbyt ostra konkurencja a może klub walczy o wysokie cele ;)



Baggio123 napisał:

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie użytkownik bob-sley ma chyba jakieś problemy ze zdrowiem psychicznym.


Nie rozumiem o co Ci chodzi ale spoko, czytanie ze zrozumieniem nigdy nie było Twoją mocną stroną...

Ps. Pozdrów Pannę! ;) i udaj się do psychoanalityka ;)

Dżołana napisał:

ja rozumiem krytykę, ale pisanie o drewnach i sprzedawanie od razu to chyba krytyka nie jest.


powiem Ci tak wczoraj wyszło wczoraj idealnie to co mówiłem, Berbatow strzelił i zamiast z tego się cieszyć to szukanie dziury w całym, pewnie część "kibiców" United wolałaby aby nie strzelił, wtedy mogliby sobie poużywać ;)

dinos napisał:

A ja ci radzę najpierw przeczytać jego komentarz, a później komentować. ;)


ale po co przeczytać pomyśleć, przecież ja sam napisałem,że najlepiej jak na spokojnie poczeka się z decyzją ale oczywiście to trzeba przeczytać a nie wyciągać samemu wnioski ze swojej chorej głowy
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 19:27, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Berbatow jest w tym sezonie bardzo przydatnym zawodnikiem. Można mówić że strzela mało ważne bramki i zamiast skupiać siłę na Chelsea czy Arsenal to on wyżywa się na Blackburn.

Jednakże to dzięki jego golom pokonaliśmy Blackpool, Liverpool, Sunderland. Jego technika również jest zachwycająca i nie wiem jak on jeszcze gola nie strzelał. Przewrotka była, nożyce też główka też. Jest niesamowity.

Do tego dochodzą świetne przyjęcia i podania. Jedyny mogłoby się wydawać minus to jego szybkość. A właściwie jej brak. Przy wyprowadzaniu kontrataków jest niestety średni. No ale to mu nie przeszkadza w strzelaniu bramek.

Pytanie tylko czy Berba da radę tak grać więcej niż jeden sezon. W zeszłym sezonie nikt nie spodziewał się że Dymitar tak będzie grał. Kolejną sprawą jest wiek. Kiedy wygaśnie mu ten kontrakt będzie miał 31 lat i nie wiadomo jak będzie wtedy. Dlatego też kwestia jego kontraktu jest bardzo trudną decyzją.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 19:11, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
[quote="Baggio123
bob-sley ma chyba jakieś problemy ze zdrowiem psychicznym."][/quote]

Zgadzam się , ale to chamskie zachowanie wobec byłej ikony tej strony.

[quote="Baggio123
To psychofanatyk"][/quote]

To Ty chyba nie znasz definicji tego słowa.

[quote="pat0604
lepszy technicznie"][/quote]

Jak Groszek jest lepszy technicznie od Berby to

[quote="pat0604
Juve, może nawet kasa się zwróci"][/quote]

Akurat Juve go kupi lol Mają Del Piero i myślą, że rządzą.

[quote="lukimanutdfan
Roo może stawiać żądania, a Berba nie?"]
[/quote]

W końcu ktoś tu myśli.

pat0604Hulk"][/quote napisał:



Ten wielki , zielony ?

[quote="Cisse14
wtf?"]


Zanim bob-sley to napisał Berba zdąrzył już się zestarzec.

[quote="Dżołana
jestem chora psychicznie, bo bronię Bułgara"][/quote]

Dokładnie , na tej stronie jest coraz więcej anty-berbatowców , którzy nie nawidzą sprzeciwu...

[quote="bioly93
Bebra musi zostac"][/quote]

bo

[quote="pat0604
to typowy lis pola karnego"][/quote]

który nigdy się nie myli. Pozdro dla anty-berbatowców i Berbatowców. ;)
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 19:03, #33 Zwiń/Pokaż komentarz bioly93
Berba musi zostać
Poziom: 22
dodano: 20.03.2011, 18:52, #32 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604
sprzedać do Juve, może nawet kasa się zwróci..., a na jego miejsce kogoś bardziej kreatywnego, może Hulk z Porto...nie ma co ukrywać Berba jest nierówny to typowy sęp pola karnego sam rzadko kiedy coś wypracuje, Chicharito prezentuje podobny styl tylko jest o wiele szybszy i lepszy technicznie...
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 18:38, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Dżołana
baggio bądź odważny i tutaj mi napisz, że jestem bałwanem, a nie na pirive :)
Poziom: 30
dodano: 20.03.2011, 18:20, #30 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Jestem ciekaw jaka krzywda się wam stanie, jeśli Berba dostanie nowy kontrakt na swoich warunkach. Nie wasz klub, nie wasza kasa. Roo może stawiać żądania, a Berba nie? Pffff...
Poziom: 50
dodano: 20.03.2011, 18:14, #29 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Baggio123

A ja ci radzę najpierw przeczytać jego komentarz, a później komentować. ;)
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 18:07, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Dżołana
a ja chcę nowego kontraktu dla Berby hahaha a tak poważnie, nienawidzę tego, że kibice się dzielą na tych, którzy są za Bułgarem i tych przeciw, którzy zaraz od drewien wyzywają. jak strzela - chwalmy pod niebiosa, ewentualnie piszmy, że 'tak to każdy potrafi', jak mu nie idzie - wyzywajmy od drewien i sprzedajmy, bo takie drewno przecież do niczego się nie nadaje. ja rozumiem krytykę, ale pisanie o drewnach i sprzedawanie od razu to chyba krytyka nie jest. nie wiem, nie ogarniam, pewnie zaraz ktoś powie, że jestem chora psychicznie, bo bronię Bułgara więc spadam. pozdro.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 18:01, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
U nas zawodnicy 'wiekowi' nigdy nie dostają długich kontraktów i w tym przypadku powinno być tak samo, ale całą sytuacja powinna być rozwiązana po zakończeniu sezonu.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 17:58, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie użytkownik bob-sley ma chyba jakieś problemy ze zdrowiem psychicznym.
To psychofanatyk,uważa że wszyscy uwzięli się na jego guru jakim jest Berbatov.
Najlepiej nie odpowiadajcie na jego wypowiedzi,oszczędzając sobie i choremu zdrowia.
Poziom: 48
dodano: 20.03.2011, 17:52, #25 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
A niech mu dadzą ten nowy kontrakt i będzie po ptakach a tak to ni w [***]e ni w oko ta cała sytuacja.Ale może się jakoś dogadają,będzie dobrze.pozdr.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 17:41, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14

bob-sley napisał:

Hernandez dobry ale wczoraj się nie popisał kiedy piłkę na 6-7 m wylozyl mu Roo ale to oczywiście dla nikogo setka nie była.


Czy do aluzja do użytkowników, którzy krytykują Berbe za niewykorzystane 'setki'? Po drugie to, że przytoczyłeś tą sytuacje Hernandeza, która setką na pewno nie była, jest głupstwem i śmierdzi stronniczością.

bob-sley napisał:

Bulgar ma 30 lat

bob-sley napisał:

Berbatow ma dopiero 29 lat


wtf?
Poziom: 22
dodano: 20.03.2011, 17:32, #23 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

Hergreaves4 napisał:

http://www.youtu(...)=related

Fergie do Phelana: "Jak myślisz powinniśmy dać mu nowy kontrakt?"

Phelan: "Ni c[...]ja, nawet nie ma mowy"

hahaha



Hahaha. Widziałam ten moment i pomyślałam to samo hahaha.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 17:30, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Nie będzie nowego kontraktu.
Berbatov w raz z końcem umowy będzie miał 31 lat,patrząc na jego motorykę, można stwierdzić że nie będzie on już w stanie grać za długo na najwyższym poziomie.
Trzeba też pomyśleć o takich graczach jak Welbeck i Macheda,którzy są perspektywiczni.
Danny ma fantastyczne przebłyski w Sunderlandzie i nie wyobrażam sobie by został powtórnie wypożyczony albo sprzedany.
Chłopak musi dostać wreszcie szansę,zasługuję na to jak nikt inny.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 17:29, #21 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Macheda widocznie jest zbyt slaby. Dziś gral od 20 minuty i co, kolejna porażka Sampdorii

Kiko za rok gdzieś w Anglii na wypożyczenie.

Z Berbatowem jak nie będzie tak będzie dobrze. Nie moja sprawa. Hernandez dobry ale wczoraj się nie popisał kiedy piłkę na 6-7 m wylozyl mu Roo ;) ale to oczywiście dla nikogo setka nie była.

Bulgar ma 30 lat. Kontrakt ważny jeszcze przez rok i tego bym się trzymal. Latem ocenic co i jak i podjąć decyzję albo za sezon kontrakt na 2 lata albo sprzedac go. Dać odejsc za free to bez sensu.

Berbatow ma dopiero 29 lat
Poziom: 23
dodano: 20.03.2011, 17:29, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Bułgarowi jak najbardziej należy się nowy, najlepiej 2 letni kontrakt. Jest to piłkarz o bajecznej technice, a także jak okazuje się ostatnio skuteczności, bo na tą chwilę jest naszym najskuteczniejszym piłkarzem. Pewnie brnie po tytuł Króla Strzelców, pomimo iż ostatnio stracił miejsce w pierwszym składzie często wchodzi na boisko i powiększa swój dorobek bramkowy. Tak więc najlepiej latem można podpisać z nim nowy kontrakt.
Poziom: 28
dodano: 20.03.2011, 17:20, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
http://www.youtu(...)=related

Fergie do Phelana: "Jak myślisz powinniśmy dać mu nowy kontrakt?"

Phelan: "Ni c[...]ja, nawet nie ma mowy"

hahaha
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 17:09, #18 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
A ja jestem za!!!!!! Chociażby dlatego że , jak to powiedział RIO kiedyś Berba jest jak MAFIOZO ;] :D


A wiecie co robi MAFIOZO z nie przyjaciółmi ... Edytowano: 20 marca 2011 roku, 17:12
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:53, #17 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
A ja jestem za 2-letnim kontraktem dla Bułgara, ale nie więcej!
Berba ma już 30 lat, więc nie zostało mu dużo czasu na grę w pierwszym składzie, no chyba, że będzie przeżywał drugą młodość tak jak Drogba w Chelsea, w co jednak wątpię.
Bardzo lubię Berbę za to, jakim gościem jest i wielki szacun dla niego, że chce pozostać w United do końca kariery, jednak uważam, że 2-letni kontrakt starczy, i po 2014 dziękujemy Bułgarowi za wszystkie gole z Diabłem na piersi, tym samym żegnając się z nim.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:47, #16 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Dobrze, że to nie nasz problem w podjęciu decyzji, bo nie ukrywajmy- jest ciężka. Brak przedłużenia kontraktu będzie rozumiany jednoznacznie przez wielu kibiców. A i sam zawodnik cholera wie jak się do tego odniesie, skoro z jego strony są naciski na przedłużenie. Sam mam wobec niego mieszane uczucia- raz zachwyca, raz irytuje, raz zwalnia grę, mądrze zagrywa, innym razem aż się prosi o więcej dynamiki. Fakt jest jeden- jego zasługi w tym sezonie są nie do przecenienia i jeśli coś ugramy- będzie to w wielkiej mierze dzięki niemu.
Jeszcze jedna kwestia- dziwi mnie gadanie zarówno kibiców, dziennikarzy jak i czasem ludzi w klubie na temat przedłużania kontraktów "w nagrodę". Za dobrą grę? za to jest "tygodniówka" jak i stosowne bonusy za wygrane mecze, bramki, asysty co zapewne jest sporą kasą. Rozmowy o kontraktach i to wygasających na ogół za więcej niż rok- powinny odbywać się po sezonie.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:36, #15 Zwiń/Pokaż komentarz jedlina
Postaram się być Obiektywny. Berbatov jest dobrym, utalentowanym piłkarzem, ale rodzi się pytanie: Czy stawiamy na "statyczną" grę Bułgara czy Inwestujemy w młodych piłarzy, dokonujemy kilka transferów i Odmłodzamy zespół. Moim zdaniem powienien przedłużyć kontrakt na maksymalnie 2lata. Widzimy jakie są teraz wymagania na rynku piłkarskim. Zespoły inwestują w młodych piłkarzy, którzy potrafią się zaklimatyzować i grać na naprawdę wysokim poziomie. Żeby poprawić "statystyki" i poprawić styl gry, włączając do tego kreatywność, Musimy sprowadzić kilku piłkarzy. Co nie oznacza, że Berbatov nie mógłby grać w zespole. Moim zdaniem Berbatov prezentuje optymalną formę ale nie widać w nim totalnej determinacji, natomiast Hernandez daje z Siebie wszystko i zapowiada się na kolejną gwiazdę United. Pytanie tylko Czy SAF nie przedłużając kontraktu z Berbatovem ma na Myśli to, że w przyszłym sezonie Javier Hernandez może nie mieć formy i może nie spełnić naszych ambicji.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:29, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
[quote="Joaquin
od razu jest się gnojonym"][/quote]

Ja Cię nie gnoję , tylko po prostu przedstawiłem moją opinię.

[quote="Joaquin
Czy my zdobyliśmy już mistrzostwo..? ;)"][/quote]

Pewnie ;d

[quote="Joaquin
A co, jak zostanie przedłużony kontrakt i Bułgar znów zacznie kaleczyć?"][/quote]

Siądzie na ławce i przestanie
[quote="Joaquin
blokować rozwój młodych."][/quote]

To tyle ode mnie.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:17, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin

Slim94 napisał:

wielki wkład w mistrzostwo Anglii


Czy my zdobyliśmy już mistrzostwo..? ;)

Slim94 napisał:

Pozbywając się go ?


Kto tutaj mówi o pozbyciu się Dimitara? Po prostu - skończy mu się kontrakt i najnormalniej w świecie pożegnamy się z nim. Nie [***]my go na ulicę, obrzucając go jednocześnie pomidorami.
SAF będzie miał Rooneya, Chicgarito, Danny'ego i Machede i szkoda, aby Bułgar miał blokować rozwój młodych. Już teraz, ostatnie mecze, pokazały, że Alex woli stawiać na Meksykanina.
A co, jak zostanie przedłużony kontrakt i Bułgar znów zacznie kaleczyć? Sorry, ale po nim wszystkiego można się spodziewać.

Slim94 napisał:

na OT wystawimy Bułgara a na wyjazdach Meksykanina.


I co nam to da? To, że żaden z nich nie złapie wtedy rytmu meczowego?
SAF musi dokonać wyboru - albo ten, albo ten. Rotacja może im jedynie zaszkodzić, sam Alex o tym mówił pare miesięcy temu.

Tyle.

Nie zamierzam już z nikim dyskutować, gdyż pewnym osobom, pewnych spraw się nie wytłumaczy.. Po prostu szkoda mi czasu, mam ciekawsze zajęcia, niż kłótnie na temat Bułgara, które do niczego nie prowadzą.

Ja wyraziłem swoją opinię i w [***]u mam to, czy ktoś się z nią zgadza, czy też nie. Ponoć w tym kraju ma się 'prawo do wyrażania swojej opinii', ale chyba powoli to zanika, bo widzę, że od razu jest się gnojonym.

cya.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:17, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
Co za niewdzięcznośc z Waszej strony... Jak strzeli znowu dublet albo hattricka to wszyscy na stronie będą jego fanami i będzie najlepszym piłkarzem United...

Żałosne jest to , jak szybko większośc "fanów" na tej stronie zmienia zdanie. Sprzedamy Berbatowa i co , zostaniemy z Rooneyem który też nie ustabilizował formy ale co z tego, przecież to Rooney, s[...]tą do wycierania ust jest jak zwykle Berba. Ale wrócmy do tematu . Napastnicy bez Berby:

- Rooney. Niezbyt pewna forma.
- Michael "Hospital" Owen. Odpada z wiadomych przyczyn.
- Macheda nawet we Włoszech nie daje rady z grą fizyczną...
-Welbeck jest w porządku , ale brakuje mu wyczucia gry , jakie ma Groszek z Dymitrem.
- Groszek . Wielki talent itd. Równa forma , wierny klubowi (przynajmniej na to wygląda) , szybki , pewnie wykańcza akcje. Typowy lis pola karnego.

Czyli praktycznie na następne dwa sezony (gdyby nie było Berby tak jak mówicie) Został nam Rooney do zapieprzania po boisku i Groszek do dobijania + Welbeck do wchodzenia na 25 minut przed końcem...

Na pewno nie potrzebujemy Berby ?
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:14, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

bob-sley napisał:

Mówisz Macheda ten Macheda który nie lapie się do podstawy w Sampdorii


A wiesz dlaczego się nie łapie? Nie wiesz. Sam mówisz, że gdy Berba siedzi na ławie nie oznacza, że jest bez formy. Kiko parę bramek strzelil dla Sampy, a to, że siedzi na ławie jest może wolą trenera, który chce spawdzać swoich napastników bo zdaje sobie sprawę, że Macheda latem odejdzie.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:09, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew
Powinniśmy go pożegnać wraz z końcem kontraktu. Bułgar ma już 30 lat, a mimo to nie potrafi ustabilizować formy. Takie rzeczy mogą się przytrafiać Javierowi, bo jest jeszcze młody a nie Berbatovowi. Nie lubie u niego tych przebłysków, gra piach nagle przebłysk walnie w meczu 2/3/4 gole i znowu przez 5 meczy piach. Ale za to ma niesamowitą technikę przy oddawaniu strzału i przyjmowaniu piłki.

Tyle.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:08, #9 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Joaquin

a kto strzela który napastnik na świecie strzela bardzo często? W ilu meczach strzelal a w ilu gral Roo, Benzema, Etoo czy Ibra

Zgadzam się można czekac ale to ma i swojej zle jak i dobre strony. Ja osobiście bym poczekał do końca tego sezonu. Wszystko na spokojnie i albo w nowym sezonie kontrakt lub sprzedac zimą. Co i jak będzie obojetne mi ale twoje argumenty są z [***]

Mówisz Macheda ten Macheda który nie lapie się do podstawy w Sampdorii
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 16:05, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
Joaquin

Czyli Twoim zdaniem za 21 bramek i wielki wkład w mistrzostwo Anglii podziękujemy mu ..Pozbywając się go ? To chore , poza tym wtedy wygaśnie mu kontrakt i nic nie będziemy mieli z pozbycia się go z Old Trafford.

Zasłużył na coś więcej niż "goodbye" , prawda ? Chociaż trochę wdzięczności za te gole. Wystarczy , że w meczach na OT wystawimy Bułgara a na wyjazdach Meksykanina.
Poziom: 27
dodano: 20.03.2011, 15:50, #7 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Prędzej czy później powinien dostać nowy kontrakt.
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 15:49, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin
Nie.
Kontrakt Bułgara wygasa w 2012 roku, wtedy będzie miał 31 lat i nie wiadomo jak to będzie z jego formą. Teraz już jest różnie. Owszem, jest naszym najlepszym strzelcem, ale ma zdecydowanie za duże przestoje w zdobywaniu bramek. Już teraz nie chce mi się sprawdzać, ale na 34 rozegranych meczów, bramki strzelał w 10 lub 11 spotkaniach. Napastnika powinna cechować regularność, u Dimitara trochę tego brakuje.

Już teraz Hernandez pokazuje, że można na niego stawiać, więc za 2 lata już w ogóle w pełni będzie gotowy do każdego meczu. Miejmy też nadzieję, że Rooney powróci do formy. do tego wróci (mam nadzieję!) Welbeck, który już teraz pokazuje, że warto na niego postawić. No i Macheda, który nie raz zapewnił nam cenne punkty.

Po sezonie 2011/12 podziękujemy Bułgarowi i 'goodbye' ;)
Poziom: 21
dodano: 20.03.2011, 15:48, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
Nasz najlepszy strzelec w tym sezonie , jeden z najlepszych naszych zawodników... Zasłużył na nowy kontrakt , dziwne, że jeszcze go nie dostał.

Hargreaves4 , niby dlaczego Dymitr miałby nie dostawac długiego kontraktu ? Nawet nie w formie potrafi świetnie odnaleśc się w polu karnym przeciwnika, przyjąc i przytrzymac piłkę, wraca się często do defensywy i , co najważniejsze , strzela gole . Dla mnie trzeba mu dac 4 letni kontrakt , po którego zakończeniu zakończy karierę i miec z tym spokój.


Skoro tacy gracze jak Groszek dostają 20 000 funtów podwyżki to dlaczego i Berba miałby nie dostac podwyżki ? W końcu też spisuje się w tym sezonie świetnie , zawdzięczamy mu sporo ligowych punktów.
Poziom: 50
dodano: 20.03.2011, 15:40, #4 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Do końca kariery jeszcze bardzo długi czas i wiele rzeczy może się przez ten czas zmienić. Jednak Bułgar już nie raz i nie dwa podkreślał swoją miłość do United, a nie do pieniędzy. Cóż, czy to prawda... o Rooneyu kilka miesięcy temu powiedziałbym to samo. Jednam Berba Zasłużył na nowy kontrakt bez wątpienia i myślę, że powinien go dostać. Na ile... mi to w sumie obojętne. I tak za jakiś czas będzie musiał ustąpić miejsca młodszym kolegom, bo przecież Macheda czy Welbeck wiecznie na wypożyczeniach nie będą, a siedzenie na ławie też na pewno im nie odpowiada. Pomijam Groszka, bo on już w tej chwili jest realnym zagrożeniem dla miejsca Bułgara w składzie co zresztą zaobserwowaliśmy w kilku ostatnich meczach.
Nie ma ludzi niezastąpionych, a jeden kapryśny Wazza nam całkowicie wystarczy.
Poziom: 22
dodano: 20.03.2011, 15:31, #3 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Oby dostał nowy kontrakt. Zasługuje na niego.
Poziom: 28
dodano: 20.03.2011, 15:30, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Cóż ostatnio ostrożnie podpisujemy kontrakty z zawodnikami w granicach 30-stki Evra też nie dostał długiego kontraktu więc Berba raczej też na więcej niż dwuletnią umowę nie ma co liczyć ale taka jest nasza polityka kadrowa i chyba dobrze bo w tym wieku już wszystko może się zdarzyć także długoterminowe kontrakty są niewskazane więc niech Berba nie grymasi tylko niech podpisuje jak ma a jak nie to sorry ale won.
Poziom: 41
dodano: 20.03.2011, 15:26, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Dziwne jest właśnie to, że Bułgar jeszcze nie dostał kontraktu, a inni już podostawali. Ciekaw jestem, jakie plany ma wobec niego SAF. Wróci z wypożyczenia Welbeck i Macheda, a z nimi szkota na pewno wiążę przyszłość...

Komentarze (62)