R E K L A M A

+ +1 - 100 mln na letnie transfery

xmilkaax @23.03.2011 | Przeczytano 10684 razy

100 mln na letnie transfery
Rodzina Glazerów ogłosiła wczoraj stratę rzędu blisko 110 milionów przez Manchester United, ale wydaje się, że nie będzie to miało wpływu na siłę nabywczą sir Aleksa Fergusona w najbliższe okienko transferowe.

David Gill powiedział w październiku: "Mamy pieniądze w banku, więc nie ma żadnej presji na tym. Nie ma presji na sir Aleksie Fergusonie, żeby musiał sprzedawać piłkarzy."

"Mamy 165 milionów funtów w banku, ale w pewnym sensie wolelibyśmy mieć 80 mln w banku i na boisku Ronaldo."

Wczoraj źródło związane z Manchesterem United powiedziało ESPN, że Ferguson będzie odbudowywał zespół i będzie musiał wydać 100 milionów.

"Jest 165 milionów funtów w banku. Nikt nie twierdzi, że sir Alex wyda cała gotówkę z banku, ale ma zastąpić wiele gwiazd, a to nie będzie tanie. Jeśli będzie chciał wydać 100 milionów, pieniądze są w jednym miejscu i do jego dyspozycji"

Jest pewne, że Fergie będzie chcieć zastąpić Edwina van der Sara, ale istnieją też plotki o różnych, innych graczach. Jeśli United ma tyle pieniędzy do dyspozycji, możemy się spodziewać już wkrótce nowych zawodników.

Źródło: footylatest.com

Tagi: Finanse, Manchester United, Pieniądze, Rodzina Glazerów, Sir Alex Ferguson, Transfery

Komentarze (92)

Poziom: 48
dodano: 24.03.2011, 17:29, #92 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Neuer+De Rossi+Young/Sanchez i reszty nie trzeba. Takie wzmocnienia wystarczyły by spokojnie myśleć o kolejnym mistrzostwie :D
Poziom: 21
dodano: 24.03.2011, 14:38, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Tomasson10
UWAGA! UWAGA! UWAGA! WAŻNA RZECZ DOT. SPOTKANIA Z CHELSEA! POLSAT JEJ NIE TRANSMITUJE!
LINK DO PETYCJI:
http:// www. petycjeonline. pl/petycja/prosba-o-transmisje-meczu-chelsea-vs-ma nchester-united-w-tv-polsat-6-kwietnia/309

PS. PROSZĘ REDAKTORÓW MUSITE, O UMIESZCZENIE NEWSA Z TYM WŁAŚNIE LINKIEM.

PS2. Możecie to wklejać, gdzie się tylko da.

Pozdrawiam.
Poziom: 21
dodano: 24.03.2011, 12:10, #90 Zwiń/Pokaż komentarz mateomb7
ja stawiam na 2 dobre transfery ktore zmieszcza sie w 50 mln:)
Poziom: 23
dodano: 24.03.2011, 12:07, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Wzmocnienia są jak najbardziej Manchesterowi United potrzebne, doskonale to widać w tym sezonie, kiedy nadarza się tyle kontuzji.
Jednak moim zdaniem Ferguson nie wyda nawet połowy z kwoty dostępnej na transfery. Myślę, że priorytetem dla niego powinno być znalezienie następcy Van Der Sara, a także dobrego skrzydłowego, bądź rozgrywającego. Warto również przypatrzeć się sytuacji w środku defensywy.
Mam nadzieję, że na to wszystko Ferguson zwróci uwagę i w lecie kupi kilku ciekawych piłkarzy.
Poziom: 25
dodano: 24.03.2011, 10:28, #88 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Na temat ile i na kogo wydamy pieniędzy latem, poczekałbym właśnie do tego lata....

Kupimy bramkarza i na tym sie skończy ,zobaczycie...
Poziom: 21
dodano: 24.03.2011, 00:48, #87 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Mecz z Chelsea ma być nie transmitowany przez Polsat! Nie zgadzasz się z tym to polecam...

http://www.petyc(...)osba-o-t ransmisje-meczu-chelsea-vs-manchester-united-w-tv- polsat-6-kwietnia/309

MUFC OUR RELIGION!
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 23:08, #86 Zwiń/Pokaż komentarz ziomal7
Coz po sezonie 08/09 tez SAF niby mial dostac 100 mln Ł na transfey a skonczylo sie 25 za Valencie,Obertana i za darmo Owena..Teraz pewnie bedzie podobnie bramkarz za 20 a reszta to wynalazki..Aczkolwiek mozemy sie pobawic..Jak dla mnie to:Neuer,Rodwell i Young..Mysle ze nawet udalo by sie zamknac w granicach 60 mln Ł wiec troche by zostalo...
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 23:02, #85 Zwiń/Pokaż komentarz radziu_rudy
Moim skromnym zdaniem to:

Sprzedaż/emerytura: VDS, Kuszczak, Brown, Hargreaves, Owen, Diouf. Plus J.Evans jak się wkońcu nie obudzi.

Kupno: De Gea lub Neuer, Subotic, Young,Rodwell.

Powrót: Cleverley, Welbeck, Macheda.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 22:50, #84 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
To sa problemy Glazerow nie United. Kasa na transfery jak miala byc tak bedzie mam nadzieje.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 21:59, #83 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

bob-sley napisał:

No to Polsat się nie popisał hahaha dobrze,że mnie to nie dotyczy ;)
ale paszport Polsatu masz? ja nie, ale jestem znajomym Piaska;)
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 21:28, #82 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Baggio123 napisał:

Oglądałem Pastore w akcji i dawno nie widziałem tak młodego i dobrego rozgrywającego.


i dla Ciebie 50mln na niego nie będzie to przepłacenie?

Baggio123 napisał:

A takie długotrwałe absencje na rynku transferowym może nas pozbawić walki o najwyższe trofea.


Nostradamus
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 21:17, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Salaz
_Bebe33*_

_Bebe33*_ napisał:

Adler odpada!!! Bramkarz, który ma stać się przyszłym bramkarzem tak wielkiego klubu piłkarskiego na świecie nie może mieć filmiku na YT ze swoimi ,,s[...]tami' trwającego aż 10 min :(


W tym sezonie Adler broni pewniej niż w poprzednich sezonach i w pewnej części jest odpowiedzialny za wysoką pozycje Bayeru Leverkusen.

A tak poza tym to wpadki zdarzają się prawie każdemu bramkarzowi. Nawet tak doświadczony bramkarz jak VDS w tym sezonie musiał wyciągać piłkę z siatki po swoich błędach(mecz z WBA).
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 21:16, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Wzmocnienia są konieczne,jeżeli nie chcemy popaść w przeciętność,musimy zacząć kupować najlepszych.
Dla mnie konieczną sprawa jest sprowadzenie światowej klasy bramkarza i rozgrywającego,podkreślam światowej klasy.
Muszą być z miejsca czołowymi postaciami zespołu.
Bramkarz musi być ukształtowany z jakimś doświadczeniem.
Środkowy pomocnik ma być do gry ofensywnej a nie tylko do gry statycznej,techniczny zawodnik z przeglądem pola.
Oglądałem Pastore w akcji i dawno nie widziałem tak młodego i dobrego rozgrywającego.
Najlepiej kupić go latem niż później pluć sobie w brodę, gdy zgarnie go w przyszłości Real czy Barcelona a co najgorzej dla nas City...
Obecnie rynek transferowy jest trudniejszy niż kiedykolwiek, za średniej klasy piłkarza trzeba wyłożyć niezły pieniądz a za graczy światowego formatu prawdziwą fortunę.
Nie możemy się obawiać wydawania wysokich kwot,ponieważ to nieuniknione w przyszłości.
A takie długotrwałe absencje na rynku transferowym może nas pozbawić walki o najwyższe trofea.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 21:15, #79 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Szokującego wręcz wyboru dokonali włodarze stacji Polsat w kontekście transmisji w ogólnodostępnym kanale meczu ćwierćfinałowego tegorocznej edycji Ligi Mistrzów. Jak się okazuje, zamiast szlagierowej potyczki pomiędzy Chelsea a Manchesterem United, zaserwowane nam zostanie spotkanie FC Barcelony z Szachtarem Donieck.

No to Polsat się nie popisał hahaha dobrze,że mnie to nie dotyczy ;)


Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 21:08, #78 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Salaz
Adler odpada!!! Bramkarz, który ma stać się przyszłym bramkarzem tak wielkiego klubu piłkarskiego na świecie nie może mieć filmiku na YT ze swoimi ,,s[...]tami' trwającego aż 10 min :(
http://www.youtu(...)=related
Moi kandydaci na tą pozycję :
1. Manuel Neuer - młodość + doświadczenie
2. Stekelenburg - największe doświadczenie z tej 3 i holenderska szkoła, sprawdzona w osobie VDS w dodatku z Ajaxu
3. De Gea- młody , perspektywiczny , ale chyba za mało doświadczony , co pokazał w tym tygodniu w meczu z Realem, gdzie poprostu nie był skoncentrowany przy bramce Ozila ;p
Poziom: 23
dodano: 23.03.2011, 20:59, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Jest dużo kasy w tym banku :P
Pasuje kupić kogoś, ale to Ferguson rządzi tymi pieniędzmi :) Nasz wódz.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 20:52, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Salaz
Wzmocnienia są nam potrzebne tylko na bramce i w pomocy. Na pozostałych pozycjach brakuje tylko drobnych uzupełnień.

Tak więc na bramkę ktoś z tych zawodników:
-Neuer
-Adler
-Stekelenburg

Na Old Trafford nie wyobrażam sobie żadnego bramkarza z poza tej trójki. Gdyż są to bramkarze solidni i do wyciągnięcia za w miarę rozsądne pieniądze.

W Pomocy potrzebny jest przypływ świeżej krwi. Skrzydła mamy jeszcze jakoś w miarę obsadzone, lecz środek pozostawia wiele do życzenia. Po kontuzji Andersona zabrakło nam dobrego rozgrywającego. Andersonowi zresztą też przydałby się rywal o pozycje w pierwszym składzie. Moje typy to Ganso i Rodwell.

Dodatkowo po sezonie wracają Cleverley i Welbeck, więc podejrzewam, że w przyszłym sezonie nasza siła rażenia będzie naprawdę duża;)

Poziom: 22
dodano: 23.03.2011, 20:42, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Ita 15
Może i te 100 milionów jest do wykorzystania na transfery, ale jakoś wątpię aby Fergie wydał taką kasę!

No ale może teraz będzie inaczej, okaże się w swoim czasie ;)
Poziom: 28
dodano: 23.03.2011, 20:20, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Mathek

sclorrer napisał:

moimi faworytami są Wilshere bądź Merkel. Jack jak na swój wiek jest po prostu genialny, już teraz jest mózgiem Arsenalu pod nieobecność Cesca, i jeżeli nie spocznie na laurach, w przyszłości będzie z niego drugi Scholes.

Spokojnie, my mamy swojego "Wilshere". Nazywa się Tom Cleverley.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 20:09, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Wayne Rooney
Kadra na przyszły sezon:
Neuer-Lindegard-Amos(VDS kończy kariere ,a Tomek chyba odejdzie)
Evra-Fabio-Vidic-Ferdinand-Smallning-Evans-Brown-Rafael-O'Shea
Nani-Pastore-Scholes-Giggs-Fletcher-Carrick-Hargreaves
-Valencia-Creveley(oby wrócił z wypożyczenia na następny sezon bo jest [***]isty)
Macheda-Rooney-Berbatow-Hernandez-Welbleck-Owen

Taką chciałbym kadrę.
A jedenastkę taką:
Neuer
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Valencia-Fletcher-Pastore-Nani
Rooney
Chicarito
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 19:51, #72 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

carisma napisał:

no to czekamy na kolejny duży transfer i płacz kibiców


i oczywiście,ze przepłacony ... chyba,że będzie to Pastore lub Sanchez to i kwota 50mln nie będzie wysoką hahaha
Poziom: 27
dodano: 23.03.2011, 19:48, #71 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Może w końcu za te pieniądze Ferguson zdecyduje się sprowadzić jakiegoś solidnego piłkarza.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 19:35, #70 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

wielkifanMU napisał:

zabrakło Ci myśli co napisać, w końcu nie jesteś aniołem pfffuuu diabłem stróżem Rooney'a


wiem,że fakty sa nie wygodne ale cóż, a poza tym nie wiem o co Ci chodzi...
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 19:16, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Jak długo śledzę politykę transferową Fergusona tak nie wierzę żeby wykorzystał połowy z tych 100 milionów. Stawiam że przyjdzie do nas tylko bramkarz a reszta kasy pójdzie do klubowej kasy:D
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 19:09, #68 Zwiń/Pokaż komentarz pablo1987
mam nadzieje ze to nie sa fikcyje pieniadze
Poziom: 36
dodano: 23.03.2011, 19:04, #67 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
no to czekamy na kolejny duży transfer i płacz kibiców
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 19:04, #66 Zwiń/Pokaż komentarz grabki
VDS-Neuer 15mln
Brown-Cahil 20mln
Rudy-Henderson 20mln
Giggs-Young 15mln
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 19:00, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Transfery są nieuniknione po sezonie, nawet jeśli zdobędziemy potrójną koronę. Od czasu do czasu trzeba się wzmocnić, wywietrzyć i odmłodzić skład i teraz czas najwyższy na to. Fajnie, że są fundusze, Ferguson będzie mógł się uaktywnić na rynku i raczej to zrobi, bo musi zdawać sobie sprawę, że jest kilka luk. Przydałoby się zakupić przede wszystkim bramkarza i środkowego pomocnika z jajami, stanowiącego konkurencję dla Andersona. Dodatkowo bardzo prawdopodobny jest transfer Ashleya Younga, z czego bardzo się cieszę. Ferguson jest skąpy, ale trzeba nieco kasy wyciągnąć z portfela i zrobić rozsądne zakupy na pozycje, na których gra Diabłów nie do końca się podoba.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:57, #64 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
No i wreszcie jakiś news, któremu można zaufać - cytaty, są, osoba wiarygodna, jest (zazwyczaj spotykałem się z cytatami ze strony "powiązanej z United"), więc nic, tylko się cieszyć, i mieć nadzieję, że Fergie w końcu przejrzał na oczy, i sam przestał kibicom wpajać głupoty mówiąc, że mamy "dobry" skład.

Pobawię się teraz trochę w Managera, i pokombinuje, mianowicie :

Z pewnością w lecie nie unikniemy sprzedaży/odejścia kilku zbędnych graczy, i jeżeli ode mnie by to zależało, to :

- Scholes i Edwin odchodzą na zasłużoną emeryturę.
- Kuszczak i Gibson odpuszczają sobie, i robią miejsca dla młodszych, i po prostu bardziej utalentowanych piłkarzy, tym samym robiąc coś "dla siebie".

Myślę, że za Gibbo i Kuszczaka dostalibyśmy razem gdzieś ok. 15 milionów, co wcale nie jest takim złym wynikiem.

Jeżeli chodzi o kupno piłkarzy klasowych, co według mnie jest nieuniknione i po prostu niezbędne, to widziałbym to tak :

Bramkarz, chyba najważniejsza pozycja, którą po odejściu Edwina będzie trzeba porządnie zapełnić, więc nie ma mowy o żadnego typu wynalazkach jak Carroll czy Howard. Z kim jak kim, ale z bramkarzami zabawy nie ma.
Mam 3 faworytów na tą pozycję - Akinfeev, Stekelenburg, Neuer.
Kolejność nie przypadkowa, wszyscy są oczywiście świetni, jednak według mnie priorytetem na tę pozycję jest Rusek, jednak wątpię, aby SAF był nim chociażby zainteresowany. Znam go, i wiem, że w przeciwieństwie do Manciniego nie da sobie wcisnąć czegoś od mediów.
Jeżeli chodzi o Holendra, no to dla mnie to jest klasa sama dla siebie. Często oglądam jego mecze, facet ma dobry refleks, no i znakomite warunki.
Natomiast Neuer to solidny, młody i perspektywistyczny piłkarz, na MŚ 2010 pokazał, że jest naprawdę b. dobry, a pod skrzydłami Steele'a może stać się jeszcze lepszy.

Myślę, że każdy z nich jest wart ok. 20-25 milionów.

Następną pozycją do wypełnienia jest środek pola.
Po sezonie zapewne Scholesy pójdzie na emeryturę, chętnie pozbyłbym się Gibsona, więc zostajemy z Carrickiem i Fletcherem. Ten pierwszy nie zbyt dużo wnosi do ofensywy, gdzie mamy szczególne problemy, natomiast Fletcher jest po prostu bez formy, i nie wiadomo, kiedy do niej wróci.
Dla mnie priorytetem był Modrić, jednak ostatnio podpisał kontrakt, i jak sam mówił - nie zamierza odchodzić od Kogutów.
Obecnie moimi faworytami są Wilshere bądź Merkel. Jack jak na swój wiek jest po prostu genialny, już teraz jest mózgiem Arsenalu pod nieobecność Cesca, i jeżeli nie spocznie na laurach, w przyszłości będzie z niego drugi Scholes.
Merkel moim zdaniem trochę odstaje umiejętnościami (nie mylić z talentem) od Wilsher'a, jednak to kwestia czasu, zanim obydwoje będą po prostu najlepsi.

Transfer któregokolwiek z nich jest bardzo mało prawdopodobny, jednak pomarzyć zawsze można :)
Myślę, że jeden z nich kosztowałby max 15-20 milionów.

No i skrzydłowy. Co prawda mamy świetnych Valencię i Naniego, do tego solidnego Parka i Giggsa, jednak :

Antonio nie jest jeszcze gotowy do gry na pełnych obrotach, a jak już wróci do pełni sprawności, powinien zacząć walkę o miejsce w składzie z Nanim, który dużo lepiej spisuje się na prawym skrzydle, co widzieliśmy w meczu z Boltonem. Natomiast Park to taki bardziej, hmm... Wing Back, czyli skrzydłowy z predyspozycjami bardziej defensywnymi, krótko mówiąc - [***]ka. No a Giggs ma już swoje lata, i wiecznie grać nie będzie.
Wzmocnienia potrzebujemy przede wszystkim na lewą stronę, i dla mnie jest tylko jeden kandydat - Ashley Young.
Według mnie on już jest dla United zaklepany, sam wyrażał chęć dołączenia do Nas, a SAF takiej okazji przepuścić nie powinien.
Jak dla mnie to on jest wart 25-30 milionów. Ogólnie gracz świetny, i według mnie dużo lepsza opcja niż Sanchez. Young ma tą przewagę, że jest już ograny w Premier League, i według mnie po prostu lepszy, ma wszystko - od szybkości zaczynając, poprzez drybling na świetnym strzale kończąc.

Trochę się rozmarzyłem, teraz podliczmy to wszystko :
ok. 23 mln - bramkarz
ok. 18 mln - rozgrywający
ok. 28 mln - skrzydłowy ...
... co Nam daje ok. 70 milionów, więc w 100 milionach mieścimy się bez problemu.

Oczywiście to co tu napisałem, te transfery - ich szanse są bliskie zeru, jednak zawsze można sobie pomarzyć.

Dziękuję wszystkim za uwagę, choć pewnie i tak nikt nie doczytał choćby do połowy :)
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:47, #63 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Skoro gra dobrze , a ostatnio to on ciągnie tą naszą grę to zasługuje... nie widzę żadnego problemu, skoro SAF z Gillem się na to zgodzili to po prostu tak uważają..
Tak samo jestem za podwyżką dla Berbatova, Groszka i Nemanji... :)
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 18:44, #62 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

co miało mnie zatkać?
zabrakło Ci myśli co napisać, w końcu nie jesteś aniołem pfffuuu diabłem stróżem Rooney'a
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:43, #61 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

wielkifanMU napisał:

hehe, a Cie zatkało.


co miało mnie zatkać?
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 18:40, #60 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

A Ciebie nie nakłoniłyby takie pieniądze do pozostania?

hehe, a Cie zatkało. Dodano: 23 marca 2011 roku, 18:41

bob-sley napisał:

Dziwne jakby odszedł, kto mu da większą kasę i ochronę jak United

najpierw piszesz, że ciekawi Cię czy odejdzie w lecie czy nie. A teraz gadasz, że uważasz, że nie odejdzie.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:38, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
Pewnie i tak nie wydamy więcej niż 50 mln, ale to i tak dobra wiadomośc.

Bob postaraj się chociaż trochę jak piszesz jakieś komentarze..
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:36, #58 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Mictlan napisał:

W newsie o de Rossim napisałem o krytyce boba w stronę Smallinga, którego news w ogóle nie dotyczy. Dodałem, że brakuje tylko gadki o zarobkach Roo i bramkach Berby. Wchodzę tutaj i co widzę? TO JEST PARANOJA!


pokazać Ci co to paranoja!

To jest paranoja ...
http://www.manut(...)odnikiem

http://www.devil(...)_anglii/

inni podać potrafią a tu nie bardzo ;) to nie mój wymysł.


wielkifanMU napisał:

A skąd wiesz, że tutaj chodziło tylko o kasę. Może chciał wyjechać do słonecznej Hiszpanii, do Madrytu, ale coś go nakłoniło żeby zostać, chyba, że jesteś wróżką to sorry.


A Ciebie nie nakłoniłyby takie pieniądze do pozostania?

wielkifanMU napisał:

nie odejdzie. Ja mu ufam, Roo to Diabeł z krwi i kości. Wspomnisz moje słowa panie bobie


Dziwne jakby odszedł, kto mu da większą kasę i ochronę jak United ;)
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:28, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
TO JEST NIESAMOWITE!

W newsie o de Rossim napisałem o krytyce boba w stronę Smallinga, którego news w ogóle nie dotyczy. Dodałem, że brakuje tylko gadki o zarobkach Roo i bramkach Berby. Wchodzę tutaj i co widzę? TO JEST PARANOJA!
Poziom: 28
dodano: 23.03.2011, 18:27, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

Swoją drogą nie dziwię się czemu Ryan chce grać jeszcze rok ;)


Na Rooneya sobie gadaj i wciskaj ciemnoty i inne pi[...]oły ale od Ryana łapy precz!!!

Jeżeli myślisz iż Ryan zostaje na następny rok tylko dlatego bo chce tą kasę to sorry ale chyba wtedy nie warto nawet z Tobą dyskutować.

Ryan to mistrz i wara coś na niego złego powiedzieć, on jest jak Małysz wielki skromny człowiek i jeżeli ktoś go krytykuje i zarzuca mu chciwość czy inne niecne uczynki to chyba jest chory! Edytowano: 23 marca 2011 roku, 18:31
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 18:22, #55 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

nikt mi nie będzie [...]ił głupot,że nie wymusił wielkiego kontraktu
A skąd wiesz, że tutaj chodziło tylko o kasę. Może chciał wyjechać do słonecznej Hiszpanii, do Madrytu, ale coś go nakłoniło żeby zostać, chyba, że jesteś wróżką to sorry. Dodano: 23 marca 2011 roku, 18:23

bob-sley napisał:

. ciekawe czy odejdzie latem jak klub nie pozyska jakiś gwiazd
nie odejdzie. Ja mu ufam, Roo to Diabeł z krwi i kości. Wspomnisz moje słowa panie bobie
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:18, #54 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Krytykowany przez wszystkich Berbatow zarabia tyle samo co Giggs i zgarnia aż 4,1mln rocznie!

Swoją drogą nie dziwię się czemu Ryan chce grać jeszcze rok ;)


wielkifanMU napisał:

Rooney zasłużył :P


widocznie zasłużył skoro dostał ale nikt mi nie będzie pi[...]olił głupot,że nie wymusił wielkiego kontraktu i nie chciał podpisać kontraktu bo dał się,że klub się nie będzie wzmacniał... hahaha mógł mniej chcieć dla siebie, jak tak bardzo zależy mu na transferach a nie podwoić swoje zarobki ... ciekawe czy odejdzie latem jak klub nie pozyska jakiś gwiazd ;)
Poziom: 66
dodano: 23.03.2011, 18:12, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
wooow pół składu można kupić :D he he FIFA normalnie :D
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 18:09, #52 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Ta wcześniejsza statystyka obejmuje oczywiście umowy i wszystko tu macie, zarobki piłkarzy względem samych pensji

Najlepiej zarabiający piłkarze świata (w euro)
1. Cristiano Ronaldo (Real Madryt) 12 mln
2. Wayne Rooney (Manchester United) 11,5 mln
3. Lionel Messi (FC Barcelona) 11 mln
4. Yaya Touré (Manchester City) 10,8 mln
5. Samuel Eto’o (Inter Mediolan) 10,5 mln
6. Bastian Schweinsteiger (Bayern Monachium) 9,7 mln
7. Zlatan Ibrahimovic (AC Milan) 9 mln
8. Kaka (Real Madryt) 9 mln
9. John Terry (Chelsea Londyn) 9 mln
10. Emmanuel Adebayor (Manchester City) 8,4 mln

Rooney przez pensje zarabia więcej od Messiego... żeby nie było,że manipuluje faktami dodam jeszcze 50 najlepiej zarabiających zawodników 2010

1 Cristiano Ronaldo (Real Madrid, 11.3 million)
2 Zlatan Ibrahimovic (Barcelona, 10.4million)
3 Lionel Messi (Barcelona, 9.1million)
4 Samuel Eto’o (Internazionale, 9.1million)
5 Kaka (Real Madrid, 8.7million)
6 Emmanuel Adebayor (Manchester City, 7.4million)
7 Karim Benzema (Real Madrid, 7.4million)
8 Carlos Tevez (Manchester City, 7million)
9 John Terry (Chelsea, 6.5million)
10 Frank Lampard (Chelsea, 6.5million)

11 Thierry Henry (Barcelona, 6.5million)
12 Xavi (Barcelona, 6.5million)
13 Ronaldinho (AC Milan, 6.5million)
14 Steven Gerrard (Liverpool, 6.5million)
15 Daniel Alves (Barcelona, 6.1million)
16 Michael Ballack (Chelsea, 5.6million)
17 Raul (Real Madrid, 5.6million)
18 Rio Ferdinand (Manchester United, 5.6million)
19 Kolo Toure (Manchester City, 5.6million)
20 Wayne Rooney (Manchester United, 5.2million)

21 Robinho (Manchester City, 5.2million)
22 Iker Casillas (Real Madrid, 5.2million)
23 Victor Valdez (Barcelona, 5.2million)
24 Frederic Kanoute (Sevilla, 5.2million)
25 Deco (Chelsea, 5.2million)
26 Didier Drogba (Chelsea, 4.8million)
27 Gianluigi Buffon (Juventus, 4.8million)
28 Francesco Totti (Roma, 4.8million)
29 Luca Toni (Roma, 4.8million)
30 David Villa (Valencia, 4.8million)

31 Arjen Robben (Bayern Munich, 4.8million)
32 Bastian Schweinsteiger (Bayern Munich, 4.8million)
33 Ashley Cole (Chelsea, 4.8million)
34 Fernando Torres (Liverpool, 4.8million)
35 Gareth Barry (Manchester City, 4.8million)
36 Patrick Vieira (Internazionale, 4.8million)
37 Charles Puyol (Barcelona, 4.3million)
38 Andres Iniesta (Barcelona, 4.3million)
39 Sergio Aguero (Atletico Madrid, 4.3million)
40 Andreas Pirlo (AC Milan, 4.3million)

41 Willy Sagnol (Bayern Munich, 4.3million)
42 Frank Ribery (Bayern Munich, 4.3million)
43 David Beckham (AC Milan, 4.3million)
44 Wayne Bridge (Manchester City, 4.3million)
45 Lassana Diarra (Real Madrid, 4.3million)
46 Dimitar Berbatov (Manchester United 4.1million)
47 Andrei Arshavin (Arsenal, 4.1million)
48 Nicolas Anelka (Chelsea, 4.1million)
49 Ryan Giggs (Manchester United 4.1million)
50 Alessandro Del Piero (Juventus, 4.1million)

Ładnie w ciągu roku "awansował" Rooney z 20 na 2 miejsce! Mówię o czystych pensjach ;) Ronaldo w przeciwieństwie do Roo w stosunku roku zarobił o 0,2 mln więcej
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 18:04, #51 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

Według France Football, Wayne Rooney jest najlepiej zarabiającym angielskim piłkarzem.
no widzisz. Jaka klasa, taka kasa.
Rooney zasłużył :P
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:56, #50 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Według France Football, Wayne Rooney jest najlepiej zarabiającym angielskim piłkarzem.

Jednak Anglik znajduje się na trzeciej pozycji. Drugie miejsce zajmuje Cristiano Ronaldo, który w ciągu jednego roku zarabia około 27 milionów euro. Na pierwszym miejscu uplasował się zawodnik FC Barcelony - Leo Messi. Argentyńczyk rocznie zarabia około 31 milionów euro.

W pierwszej dziesiątce znalazł się również były zawodnik "Czerwonych Diabłów" - David Beckham. Anglik obecnie reprezentuje barwy Los Angeles Galaxy.

Poniżej prezentujemy Wam top 10 najlepiej zarabiających piłkarzy:

1) Lionel Messi (Barcelona) - € 31.000.000
2) Cristiano Ronaldo (Real Madryt) - € 27.500.000
3) Wayne Rooney (Manchester United) - € 20.700.000
4) Kaka (Real Madryt) - € 19.300.000
5) David Beckham (Los Angeles Galaxy) - € 19.000.000
6) Ronaldinho (Flamengo) - € 18.300.000
7) Carlos Tevez (Manchester City) - € 15.400.000
8) Frank Lampard (Chelsea) - 14,2 milionów €
9) Fernando Torres (Chelsea) - € 14.000.000
10) Yaya Toure (Manchester City) - € 13.800.000
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:50, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Tyler_Durden
Ależ tu dyskusja (jak zawsze).

Fajnie że kaska na transfery jest i to całkiem spora. Czy wykorzysta to SAF? Okaże się latem.

O kim można pomarzyć że przyjdzie do nas latem?
- Neuer (powtarzam setny raz)
- Skrzydło -> Young
- Środek pomocy -> Nie mam pojęcia o_O Jest kilku utalentowanych, młodych grajków na tej pozycji, jednak nie wiem kto byłby odpowiedni. Może - Pastore? Ale skurczybyk drogi...
Poziom: 48
dodano: 23.03.2011, 17:26, #48 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Bob-sley i eit na początku analfabeci! hahaha zawsze chciałem to powiedzieć słownik języka polskiego to ja sobie musze kupić bo wale takie byki że hiszpanie w całej hiszpanii tylu nie mają, pozatym z czegoś musze robić skręty. Co do wskażnika to historia wskażnika szięga głębiej...hhmmmm...co by tu zrobić z długim o ostrym czybku a na końcu grubym wskażnikie...to ja skocze na chwile do [...]za zaraz wracam.
Na zakończenie [...]y nie kłóćcie się o byle [...]y jak chce cie to pośmiejcie się ze mnie Elo!

p.s

Z tymi analfebetami to był żart bez obaw,odłużcie noże.

p.s 2

Zgadnijcie gdzie mam teraz wskażnik pod powiedz obie ręce mam wolne moż...kurde można...ajj..wazeline mogł...a nie nażekam. Dodano: 23 marca 2011 roku, 17:31Kula w plot? też zboczone świadczy o chyba nie celności hahaha
Poziom: 28
dodano: 23.03.2011, 17:26, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

W tamtym sezonie aż 7 razy grali razem pełne 90' Valencia na prawej a Nani na lewej... nie chce mi się tłumaczyć bo nawet jakbym dokładnie rozpisał to pewnie byś chciał odpisów zwolnień lekarskich lub statystyk kto i ile pauzował i dlaczego, tyle ode mnie... jak komuś otworzyło to oczy to oki, nie też dobrze.


Czyli jednak jak nie grają pełnych 90 minut razem to już Twoim zdaniem się taki układ w rezultacie nie sprawdza?

No ale tak w końcu SAF nie powinien dać pograć Oberkowi,Parkowi czy Giggsowi bo Bob miałby pretekst iż nie grają pełnych 90 minutlol

Tyle, nie chce mi się dalej tego ciągnąć bo i tak uważasz iż jesteś natchniony przez Boga i tylko Ty masz rację i Twoja racja jest najmojsza a reszta to niedorobieńce i ich teorie są z góry skazane na porażkę i nie warto się nawet zastanowić przez sekundę czy aby na pewno to ja jej nie mam.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:17, #46 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Hergreaves4 napisał:

I tak w większości meczy grali razem na boisku a gdyby SAF uznał iż jeden nie może grać z drugim równocześnie to chyba by się kapnął po paru meczach?


To policz jak często grali razem, jednocześnie na boisku!

W tamtym sezonie aż 7 razy grali razem pełne 90' Valencia na prawej a Nani na lewej... nie chce mi się tłumaczyć bo nawet jakbym dokładnie rozpisał to pewnie byś chciał odpisów zwolnień lekarskich lub statystyk kto i ile pauzował i dlaczego, tyle ode mnie... jak komuś otworzyło to oczy to oki, nie też dobrze.
Poziom: 44
dodano: 23.03.2011, 17:15, #45 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
bob-sley

Już to chyba przerabialiśmy. ;)
Nani w większości spotkań, które rozegrał w poprzednim sezonie wyszedł w podstawie razem z Valencią.
Faktycznie po lewej stronie jego gra wygląda słabiej, nie pokazuje w pełni swoich możliwości, ale mimo to wydaje mi się, że sytuacja się nie zmieni, przynajmniej do końca tego sezonu.

I nie chce tego znów ciągnąć w nieskończoność.
Po za tym jakiś czas temu deklarowałeś, że nie będziesz się do mnie odzywał, że nie będziesz prowadził dyskusji. Nie było źle, ale tylko przez chwile.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:15, #44 Zwiń/Pokaż komentarz eit

bob-sley napisał:

A Ty wskaźnik


Po co mi wskaźnik? Kula w płot, jakich mało.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:13, #43 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

eit napisał:

To obok tablic matematycznych, kup sobie słownik języka polskiego.


A Ty wskaźnik ;) Panie Nauczycielu, idź pisać kolejny tekst tylko nie mieszaj w niego Neville ;)
Poziom: 28
dodano: 23.03.2011, 17:11, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

wow jeden mecz przekreśla całe założenia he he więcej pytań nie mam.


I tak w większości meczy grali razem na boisku a gdyby SAF uznał iż jeden nie może grać z drugim równocześnie to chyba by się kapnął po paru meczach?

A poza tym jak piszesz gdy Giggs czy Park zmieniał, któregoś z nich to według Ciebie obaj z miejsca muszą grać 90 minut w każdym meczu w sezonie i zapi[...]alać i nie można ich zmienić bo jeśli SAF ich zmieni to dlatego iż Nani sobie nie radzi na lewym skrzydle?
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:06, #41 Zwiń/Pokaż komentarz eit

bob-sley napisał:

Koło też ... O=2Π*r wylicz sobie

Nie wiem do czego zmierzasz ale spoko, Stróżu!


To obok tablic matematycznych, kup sobie słownik języka polskiego.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:04, #40 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Hergreaves4 napisał:

I jeden i drugi przez jakiś czas byli niedostępni, Nani nie pamiętam kiedy ale Valencia na pewno nie mógł grać w meczu ze Stoke jaki podałeś.


wow jeden mecz przekreśla całe założenia he he więcej pytań nie mam.
Poziom: 28
dodano: 23.03.2011, 17:02, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

W tamtym sezonie często był kontuzjowany Nani czy Valencia??


I jeden i drugi przez jakiś czas byli niedostępni, Nani nie pamiętam kiedy ale Valencia na pewno nie mógł grać w meczu ze Stoke jaki podałeś.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:02, #38 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
kam17 - za co minus, tak tylko pytam z czystej ciekawości, nie to,że mnie to rusza ale chyba czymś sie kierowałeś czy tak od zasady.
Poziom: 34
dodano: 23.03.2011, 17:02, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Malyyy
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:01, #36 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Pobawię się w FM'a i...

DeGea/Stekelenburg/Neuer - każdy z nich jest wart około 15 mln funtów

Hazard/Modrić/Schweini - Modrić około 30 mln, Hazard i Schweini za 25 powinni odejść

Young/Sanchez/ - Younga za 15 mln pewnie by puścili Sanchez 25-30...ale wart jest tych pieniędzy...

Reasumując, za ok. 70 mln możemy skompletować kadrę, do tego trzeba dodać powroty Welbecka i Cleverleya, z rezerw włączyć do pierwszego składu Morrisona, Tunnicliffe'a, Pogbę oraz Kinga i kadrę mamy kompletną. Dosyć realna wydaje się być taka kwota na transfery, gdyż w 2007r. również nie skąpiliśmy na transfery, a jak się skończyło, to wszyscy wiedzą ;) Edytowano: 23 marca 2011 roku, 17:22
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 17:01, #35 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Hergreaves4 napisał:

Warto zaznaczyć to to iż i jeden i drugi przez długi okres czasu leczyli swoje kontuzje i wtedy usiał grać Giggs.


W tamtym sezonie często był kontuzjowany Nani czy Valencia??

Hergreaves4 napisał:

A chyba nie powiesz iż Valencia był dostępny w meczu ze Stoke w ostatniej kolejce zeszłego roku podczas gdy miał kontuzję ale dobra Ty zawsze masz rację więc ja się dalej nie wypowiadam.


A na początku sezonu był dostępny Giggs,Ji, Valencia i Nani a jednak graliśmy - zresztą jak chcesz to przeczytaj sobie w newsie niżej, powtarzać się nie mam zamiaru.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:59, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Jaro Peło
BOB-SLEY ! Szacun.

Może w końcu zrozumieją co niektórzy :D
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:58, #33 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Dobrze że padają takie zapewnienia. Mam nadzieje ze Ferguson mądrze nas wzmocni w letnim oknie transferowym. Też wolałbym tak jak powiedział Gill:

"Mamy 165 milionów funtów w banku, ale w pewnym sensie wolelibyśmy mieć 80 mln w banku i na boisku Ronaldo."

Szkoda że go sprzedaliśmy, teraz na pewno by się przydał. Trzeba też pamiętać że sam chciał grać w Realu, mówi się trudno. Edytowano: 23 marca 2011 roku, 16:58
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:56, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Jaro Peło
100 mln?
A pewnie i tak kupimy jakiegoś młodego "utalentowanego" piłkarzyka za 5 mln..
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 16:53, #31 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

Ustawienie: Nani-Young mogłoby być zabójcze gdyż i jeden i drugi potrafią grać na obu flankach ale nie zmienia to faktu,ze Nani lepiej i bardziej efektywniej gra na prawej jak na lewej... u góry masz obiecane statystyki

Owszem tak wkrótce może być, ale do letniego okienka transferowego jeszcze trochę zostało Edytowano: 23 marca 2011 roku, 16:57
Poziom: 28
dodano: 23.03.2011, 16:52, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

warto zaznaczyć,że Nani tutaj wyłapał czerwoną kartkę w 29'


Warto zaznaczyć to to iż i jeden i drugi przez długi okres czasu leczyli swoje kontuzje i wtedy usiał grać Giggs.

A chyba nie powiesz iż Valencia był dostępny w meczu ze Stoke w ostatniej kolejce zeszłego roku podczas gdy miał kontuzję ale dobra Ty zawsze masz rację więc ja się dalej nie wypowiadam.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:49, #29 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited

bob-sley napisał:

odchodzi Edwin w miejsce Adler/Neuer w obwodzie Lindegaard

odchodzi Neville, w obwodzie jest Rafael, O'Shea i Brown

na odejście Scholesa nawet bez transferu też jesteśmy zabezpieczeni... Carrick,Fletcher,Anderson, Gibson, Claverley

nawet Rio już jest zabezpieczony Evans, Smalling, Brown

Napastników nie wymieniam bo tutaj to można jeszcze kilku sie pozbyć a będzie oki

Jedynie co kuleje to lewe skrzydło ale dla mnie Young i po sprawie, zwłaszcza,że Welbeck ostatnio też grywa na tej pozycji w Sunderlandzie ;)


Moim zdaniem jeszcze Ferguson powinien kupić kogoś kto godnie zastąpi Scholesa. Np: Modric, lecz jest raczej nie do wyciągnięcia.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:46, #28 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Valencia-Nani

Chelsea Londyn - Manchester United 2:2
Nani-Park; zmiany 62' Nani-Valencia 75' Park-Giggs

Manchester United - Birmingham City 1:0
Valencia-Nani; zmiana 46' Nani-Giggs

Wigan Athletic - Manchester United 0:5
Valencia-Nani

Manchester United - Arsenal Londyn 2:1
Valencia-Nani, zmiana 63' Nani-Park

Tottenham Hotspur - Manchester United 1:3
tylko Giggs w podstawie, Nani wchodzi z ławki za Andersona i gramy ponownie Nani-Giggs

Besiktas Stambuł - Manchester United 0:1
Valencia-Nani, zmiana 83' Valencia-Park

Manchester United - Wolverhampton Wanderers 1:0
Nani; 63' Valencia za Owena

Stoke City - Manchester United 0:2
Valencia-Nani; zmiana 55'Nani-Giggs

Manchester United - Sunderland 2:2
Nani; zmiana 71' Valencia za Welbecka

Liverpool FC - Manchester United 2:0
Valencia-Giggs; dołączą do nich w 74' Nani który wchodzi za Scholesa

Manchester United - Blackburn Rovers 2:0
Valencia-Nani, zmiana w 64' Nani-Obertan

Manchester United - CSKA Moskwa 3:3
Valencia-Nani, zmiana 58' Nani-Roo

VfL Wolfsburg - Manchester United 1:3
Nani gra w 74' zmienia go Valencia

Manchester United - Burnley 3:0
Valencia-Nani

Manchester United - Hull City 4:0
Nani-Park

Manchester United - Manchester City 3:1
Nani-Giggs, zmiana 90' Nani-Valencia

Arsenal Londyn - Manchester United 1:3
Nani-Park, zmiany 89' Nani-Berbatow i 87' Park-Valencia

Manchester United - Portsmouth 5:0
Valencia-Nani

Aston Villa - Manchester United 1:1
Nani-Giggs,zmiana 46' Scholes-Valencia - warto zaznaczyć,że Nani tutaj wyłapał czerwoną kartkę w 29'

AC Milan - Manchester United 2:3
Nani-Park, zmiana 64' Nani-Valencia

Wolverhampton - Manchester United 0:1
Valencia-Nani, 74'Nani-Park

Manchester United - AC Milan 4:0
Valencia-Nani

Manchester United - Fulham 3:0
Valencia-Nani, zmiana 74' Nani-Park

Manchester United - Liverpool FC 2:1
Valencia-Nani, zmiana 69'Nani-Giggs

Bolton Wanderers - Manchester United 0:4
Valencia-Nani

Bayern Monachium - Manchester United 2:1
Nani-Park, zmiany 70'Carrick-Valencia, 82'Nani-Giggs, 70' Park-Berbatow

Manchester United - Chelsea Londyn 1:2
Valencia-Giggs, zmiany 72'Scholes-Nani

Manchester United - Bayern Monachium 3:2
Valencia-Nani

Blackburn Rovers - Manchester United 0:0
Valencia-Nani

Manchester City - Manchester United 0:1
Valencia-Giggs, zmiany 59' Gibson-Nani, 80'Valencia-Obertan

Manchester United - Tottenham Hotspur 3:1
Valencia-Nani, 60'Valencia-Carrick i wtedy na boisku Nani-Giggs

Sunderland - Manchester United 0:1
Nani-Giggs, zmiana 90'Nani-Hargreaves

Manchester United - Stoke City 4:0
Nani-Giggs

OBECNY SEZON


mecz z CFC o Tarcze... Nani zaczyna na ławce, gra Valencia-Park

mecz z NU ... Valencia-Nani ... 71' wchodzi za Naniego Giggs

mecz z Fulham ... Valencia-Park... 67' wchodzi Nani za Parka... United traci punkty w końcówce

mecz z WHU ... Nani-Giggs, Valencia nie gra! GOL NANIEGO!

mecz z Evertonem ... Nani-Giggs, Valencia nie gra!

mecz z LFC ... Nani-Giggs, Valencia nie gra do złapał kontuzję w meczu z Rangersami,który odbył się kilka dni wcześniej! Giggsa zmienia Macheda

Ps. Zauważyć można,że gdy nie graliśmy 4-5-1 to Valencia,Nani trzymali się prawej strony a Giggs i Ji lewej, owszem były mecze Valencia-Nani ale zazwyczaj kończyły się one zmianami przywracającymi ład czyli układ Valencia-Giggs czy Nani-Park... Jak ktoś tego nie widzi to ja jaśniej wytłumaczyć nie potrafię... w tamtym sezonie SAF tego próbował bo zapewne chciałby Naniego na lewej zamiast Giggsa ale samemu zawodnikowi nie wychodzi to na dobre, dlatego pozyskać trzeba NOMINALNEGO SKRZYDŁOWEGO GRAJĄCEGO NA LEWEJ STRONIE (czyt. Young!) ;)

made by Bobo..!


wielkifanMU napisał:

Valencia i Nani to nasi najlepsi skrzydłowi, więc ja nie wyobrażam sobie sytuacji w której jeden z nich siedziałby na ławie. Antoś right, Nani left i pogódź się z tym wreszcie :)


Nie kwestionuję tego ale przy obecnej kadrze Valencia, Nani, Giggs, Park to Young jest bardzo dobrym typem...

Valencia z Nanim głównie prawa a Giggs, Ji i Young głównie lewa

Ustawienie: Nani-Young mogłoby być zabójcze gdyż i jeden i drugi potrafią grać na obu flankach ale nie zmienia to faktu,ze Nani lepiej i bardziej efektywniej gra na prawej jak na lewej... u góry masz obiecane statystyki ;)
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 16:34, #27 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

z Boltonem potem przeszedł na prawą flankę i w końcu zaczął grać jak należy ale spoko on dla Ciebie jest doskonały na obu flankach i gra tak samo efektywnie na obu
no bo tak jest.

Valencia i Nani to nasi najlepsi skrzydłowi, więc ja nie wyobrażam sobie sytuacji w której jeden z nich siedziałby na ławie. Antoś right, Nani left i pogódź się z tym wreszcie :)
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:32, #26 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

wielkifanMU napisał:

Giggs, Nani, Park, lol


Park nie gra od grudnia a Giggs jeszcze sezon, Nani na lewej zaprezentował nam sie w pierwszej połowie meczu z Boltonem potem przeszedł na prawą flankę i w końcu zaczął grać jak należy ale spoko on dla Ciebie jest doskonały na obu flankach i gra tak samo efektywnie na obu :)

eit napisał:

Obwód to ma prostokąt.


Koło też ... O=2Π*r wylicz sobie

Nie wiem do czego zmierzasz ale spoko, Stróżu!
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:27, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Lucyferdek
i takim newsom mozna wiezyc
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 16:20, #24 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

Jedynie co kuleje to lewe skrzydło ale dla mnie Young i po sprawie, zwłaszcza,że Welbeck ostatnio też grywa na tej pozycji w Sunderlandzie
Giggs, Nani, Park, lol
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:19, #23 Zwiń/Pokaż komentarz eit

bob-sley napisał:

odchodzi Edwin w miejsce Adler/Neuer w obwodzie Lindegaard


Obwód to ma prostokąt.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:17, #22 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

cham napisał:

A powtarzanie zdania o szerokim i silnym składzie o czymś świadczy. Jak wygramy w tym sezonie Premiership, a w to mocno wierzę, będzie to argument dla Bossa na potwierdzenie swoich słów o wystarczająco dobrej kadrze.


I zgadzam się z Fergusonem

odchodzi Edwin w miejsce Adler/Neuer w obwodzie Lindegaard

odchodzi Neville, w obwodzie jest Rafael, O'Shea i Brown

na odejście Scholesa nawet bez transferu też jesteśmy zabezpieczeni... Carrick,Fletcher,Anderson, Gibson, Claverley

nawet Rio już jest zabezpieczony Evans, Smalling, Brown

Napastników nie wymieniam bo tutaj to można jeszcze kilku sie pozbyć a będzie oki

Jedynie co kuleje to lewe skrzydło ale dla mnie Young i po sprawie, zwłaszcza,że Welbeck ostatnio też grywa na tej pozycji w Sunderlandzie ;)
Poziom: 41
dodano: 23.03.2011, 16:11, #21 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Pierwsza sprawa, no to nasza obecna kadra - która wygląda na ogół dobrze, więc wcale nie zdziwię się jeśli Ferguson nie przeprowadzi jakiś wielkich, znaczących transferów w lecie. Poza oczywiście pozycją bramkarza, gdzie transfer chyba jest nieunikniony. Wszystko wskazuje na to, że Tomasz Kuszczak wkrótce opuści Old Trafford, co jest dla mnie niezrozumiałe. Polak wielokrotnie już w swojej karierze udowodnił, że jest w stanie być numerem jeden w tak wielkim Angielskim klubie. Ale jednak, to Ferguson decyduje, ja Szkota w tej kwestii nie potrafię zrozumieć. Czyli: Stekelenburg, Neuer, Adler, Akinfeev ??? Prawdopodobnie wkrótce któregoś z nich zobaczymy w naszym ukochanym klubie

Jeśli chodzi o pomoc, ewentualnie jak karierę zakończy Scholes, no to transfer środkowego pomocnika pewnie będzie bardzo realny. Z uśmiechem na twarzy na Old Trafford zobaczyłbym Modrić'ia. Ten gościu jest wart wielkich pieniędzy, mam nadzieję, że Ferguson w niego zainwestuje.

Co do skrzydłowego, no to:
- Chyba już czas aby karierę zakończył Giggs. Chyba, że rzeczywiście Ryan ciągle czuje się na siłach bo tak wynika z ostatnich wiadomości dotyczących tego tematu, Walijczyk pewnie podpisze nowy kontrakt z Czerwonymi Diabłami.
- Park, Valencia, Nani - to nasi podstawowi boczni pomocnicy "na teraz", bo wiadomo Obertan i Bebe to jeszcze niedoświadczone kurczaki, i tutaj nasuwa się pytanie czy potrzeba nam kolejnego piłkarza na tą ową pozycję?? Uważam, że dużo będzie zależeć od tego czy Ryan Giggs będzie wstanie grać na najwyższych obrotach jeszcze jeden (następny), pewnie ostatni w jego karierze sezon.

Marzeniem z pewnością byłby Bale, ale to mało realne. Drugim moim faworytem jest Ashley Young z Aston Villi, który z pewnością byłby zainteresowany grą w Manchesterze United.
Reasumując:
- jeśli szansy niedostanie Kuszczak (no to Neuer)
- Modrić
- no i ewentualnie - Ashley Young
Poziom: 28
dodano: 23.03.2011, 16:06, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Ja nie chce nikogo bo i moim zdaniem wcale takiej złej kadry nie mamy a ujawnia ona dopiero braki gdy większa ilość zawodników jest kontuzjowana na co wpływu nie mamy a robić transfery pod wpływem chwili bo ten czy tamten był/jest kontuzjowany jest dziecinnym szczaniem w porty jednak są dwaj zawodnicy , których bym brał nawet za ponad 30 mln i dla nich bym zrobił wyjątek w mojej niechęci do wysokich transferów i są to Bale oraz Sneijder.

Poza tym jak wrócą z wypożyczeń Welbeck i Tom to mamy pakę jak ta lala.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:04, #19 Zwiń/Pokaż komentarz tylkoRooney
Jak na swoje lata nie powinienem tak pisać ale aż mnie k*r*i*a wzięła jak to zobaczyłem co oni pi*r*o*ą strata tyle pieniedzy a oni mówią ze jeszcze mają na transfery po prostu kłamią niech jakiś shake kupi klub od tych braci gejów bo oni traktują klub jako zarobek i cały czas ściemniają ze niby strata a na transfery mają więcej pieniedzy bokiem przeleci jak przez nasz klub dobra nie chce mi sie pisac do nie mam zadnych konkretów ale taka prawda
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 16:03, #18 Zwiń/Pokaż komentarz GGM
No i gitarka..:D
Poziom: 27
dodano: 23.03.2011, 15:58, #17 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Tak naprawdę gdzieś mam czy mamy te 100 mln na transfery czy nie. Nawet gdyby było 120 baniek do wykorzystania Ferguson nie wydałby więcej niż połowę. On po prostu taki jest. A powtarzanie zdania o szerokim i silnym składzie o czymś świadczy. Jak wygramy w tym sezonie Premiership, a w to mocno wierzę, będzie to argument dla Bossa na potwierdzenie swoich słów o wystarczająco dobrej kadrze. Nie znaczy to, że wzmocnienia się nie przydadzą. Przydadzą się niezależnie od tego ile w tym roku wygramy. Znacznie ważniejsze jest podejście Szkota, on o wszystkim zadecyduje.

Kasę na jakieś ruchy na pewno będzie miał. Wątpię w te 100 milionów, po prostu sir Alex kupi piłkarza jakiego będzie chciał. Za 10, 20 czy 30 mln. Na tyle United bez wątpienia stać. Bez wątpienia nie wyda setki niezależnie od tego czy ją ma...
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 15:52, #16 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

bob-sley napisał:

Pieniądze należy też mądrze wydać a United robi to najlepiej na świecie, kiedy trzeba to wykłada się gruby hajs
jak nie w lecie to chyba dopiero w przypadku braku awansu do LM. Albo są mądrzy i zrobią to teraz albo poczekają ma katastrofę sportową a co za tym idzie finansową i będziemy głęboko w [***].
Poziom: 22
dodano: 23.03.2011, 15:50, #15 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Gadka o magicznych stu milionach co raz częściej przypomina mi kumulacje w totolotku a nie budżet poważnego klubu z poważnym zarządem. Głupek chwali się kasą na wszystki strony. Jak dla mnie to ile mamy do wydania nie powinno być nagłaśniane, bo niby po co?
Takie pieprzenie tylko prowokuje do podnoszenia cen za piłkarzy, a na Rany Chrystusa, kto najbardziej narzeka na szalony rynek? Alex Ferguson, a ja tutaj nie widze żadnych sprzeciwów szkota, raczej wygląda to tak jakby mówił: "hej mamy 100 milionów! i nie wiemy co z tym zrobić!" Bezsens. Jednak można to potraktować w inny sposób. Jaki? Pomyślcie sami: Man United krzyczy, ża mamy 100 milionów, tym samym podnosząc ceny za piłkarzy, a jaka jest tego konsekwencja? Zablokowanie transwerów innych klubów no bo... ceny za wyokie. Czyż nie jest to szatański plan?

A jeśli miałbym się bawić z FM'a czy Fife to tak:
-Goetze
-Neuer
-Rodwell
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 15:49, #14 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

thunderbolt napisał:

Niepokojące jest otwarte gadanie o tej kasie. Aż się prosi, by inne kluby nas wydoiły, znając kwotę do wydania. Wystarczyło bez zbędnego pi[...]olenia zaklepać transfery i zaskoczyć jak kiedyś z Nanim czy Andersonem.


Słuchaj pewnie to zasługa kibiców United,którzy ciągle oczekują potwierdzenie,ze będą pieniądze na zakupy ;)

kam17 napisał:

Druga sprawa, kasa jest, ale czy Ferguson będzie chciał ją wykorzystać?


I tu chodzi o to przede wszystkim, nie wierzę w to,ze wcześniejsze lata to wina braku funduszy, SAF po prostu moim zdaniem nie chciał wcześniej wydać pieniędzy, chociaż nie popadajmy w paranoje, bo zakupy były robione Smalling,Lindegaard, Hernandez czy Bebe... znacznie lepiej wyszło na tych transferach United niż chociażby City pozyskujące Balo i Dżeko :P

Pieniądze należy też mądrze wydać a United robi to najlepiej na świecie, kiedy trzeba to wykłada się gruby hajs... Roo,Ferdinand czy Berbatow.

tyle w tej kwestii.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 15:46, #13 Zwiń/Pokaż komentarz kadziel90
Byłby mistrzem jakby ściągnął Ronaldo z powrotem no ale to nie możliwe. Chciałbym widzieć w koszulce Manchesteru Fabio Coentrao, Kake i Stekkelenburga... :)
Poziom: 44
dodano: 23.03.2011, 15:42, #12 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Pozytywna informacja, ale i tak wole poczekać do lata, bo już raz mieliśmy mieć dużo kasy na wzmocnienia (sprzedaż Ronaldo) a specjalnie nic z tego nie wyszło. Oby tylko właściciele nie zdecydowali się ruszyć tych pieniędzy.

Druga sprawa, kasa jest, ale czy Ferguson będzie chciał ją wykorzystać?
Już nie raz słyszeliśmy o naszej mocnej kadrze i o tym, że w dzisiejszej piłce jest coraz mniej piłkarzy dostępnych za normalną kwotę.
Niestety panie Ferguson, ale trzeba się przystosować do nowych warunków panujących na rynku transferowym.
W innym wypadku będziemy cieniować w nadchodzących latach.

O nowych zawodnikach się nie wypowiadam, bo pewnie i tak nie trafie, ale chciałbym wzmocnienia na pozycji bramkarza, klasowego rozgrywającego i skrzydłowego, wtedy będę bardzo zadowolony.

Poziom: 50
dodano: 23.03.2011, 15:42, #11 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
WR10 ja bym dodał jeszcze Bale, Sanchez, Neuer, Alder, Stekelenburg, Alves, Messi, Villa, Ozil, Lampard, Drogba, Gerrard, Totti, Del Piero, Di Maria, Henderson, Gyan, Bent, Defoe, Van Persie, Pique, Fabregas, Petrov, Reina, Kelly, Torres i wcale nie taki ostatni Diego.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 15:42, #10 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Niepokojące jest otwarte gadanie o tej kasie. Aż się prosi, by inne kluby nas wydoiły, znając kwotę do wydania. Wystarczyło bez zbędnego pi[...]olenia zaklepać transfery i zaskoczyć jak kiedyś z Nanim czy Andersonem.
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 15:41, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Tomek UNITED
De rossi i Modric , a pozatym na bramke De gea lub jakis inny !!KLASOWY!! bramkarz i jedziemy po trofea!!
Poziom: 26
dodano: 23.03.2011, 15:38, #8 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Jak to prawda to się cieszę o to moje "marzenia":
-Nuer/ De Gea- obaj gdzieś po 10-15 mln
- Young- 15mln
-Hazard- 35 mln
-Rodwell- 20mln

Ta czwórka= ok. 85-90 mln ;)

Takie moje największe marzenie to Modrić lub Wilshere ale ich nawet nie wymieniłem na liście bo te transfery sęnie możliwe ;(
Poziom: 48
dodano: 23.03.2011, 15:37, #7 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
A mówią że pieniądze szczęścia nie dają hahaha
Poziom: 50
dodano: 23.03.2011, 15:37, #6 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Nie chce mi się jakoś wierzyć, aby SAF wydał całe 100 mln, bo i nie ma na co. Jak dla mnie to jest tak:
Neuer - 20 mln, bo jak nie podpisze kontraktu, to Schelke będzie chciało cokolwiek zarobić.
Young - To samo
De Rossi/Hazard - Fajnie by było chociaż jakiś trudno mi uwierzyć w ich transfery. No ale cóż, zawsze można pomarzyć.

I dla mnie to tyle. +Pozbyć się kilku zawodników, który nie mają tu przyszłości i jest gitez majonez.
Poziom: 48
dodano: 23.03.2011, 15:35, #5 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
No i to się kurde nazywa news!
Aż człowiekowi micha się uśmiecha i chce się żyć i zagrać póżniej w fife.

Ja myśle że letnie oczko będzie w naszym wykonaniu kozackie do potęgi entej!
Ja osobiście byłbym za Neuerem,Youngiem i kimś do środka i jestem szczęśliwy.Oczywiście podałem takich akurat grajków którzy bym chciał zobaczyć na OT, ale przecież każdy ma swoich faworytów.Tak czy siak byłbym za 3 transferami, takie moje zdanie. Fajnie że mamy kase w banku na transfery oby Ferguson wydał więcej niż ostatnio i wzmocnił naszą ekipę.pozdr.

p.s

Pani Redaktor czapki z głów [***]iste wiadomość super!pozdr.
Poziom: 21
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 15:30, #3 Zwiń/Pokaż komentarz P_scholes
Kasa jest - szkoda tylko, że w dzisiejszych czasach tak ciężko jest kupić zawodnika żeby nie przepłacić za niego :/ Real, Chelsea byli prekursorami takich windowań cen ale w ostatnim czasie MC największe zamieszanie wprowadza aż piłkarze nie wiedzą z jaką drużyna kontrakt podpisują jak to było w przypadku Robinho :) Myślał że przeszedł do Chelsea :)
Poziom: 40
dodano: 23.03.2011, 15:29, #2 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Pewnie będzie chciał kupić Nuera i Younga, a może jeszcze jakiś przebojowy transfer, który będzie tak efektywny jak transfer Chicharito?

Tak naprawdę to to są tylko domysły, to, że Fergie będzie chciał kupić Nuera można wywnioskować po tym, że obserwują go skauci, a Younga, bo SAF złożył już za niego ofertę zimą, tak naprawdę to tylko Ferguson wie kogo kupi, jeśli w ogóle kogoś kupi
Poziom: 21
dodano: 23.03.2011, 15:29, #1 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona
No w końcu jakieś cytaty! Takim newsom można ufać!
Ja raczej i tak podczas sezonu nie czytam o transferach, bo wiem, że większość to stek bzdur napisany tylko po to aby jakiś dziennikarzyna miał co dać do swojej rubryczki. Ale myślę, że w lato naprawdę się wzmocnimy, a wtedy to ohoho Europa jest nasza!!!

Komentarze (92)