R E K L A M A

+ +12 - Barcelona i PSG chcą Morrisona

xmilkaax @03.01.2012 | Przeczytano 3589 razy

Barcelona i PSG chcą Morrisona
Barcelona i Paris Saint-Germain są wśród kilku czołowych europejskich klubów, które obserwują sytuację młodej gwiazdki Manchesteru United Ravela Morrisona na Old Trafford.

Morrisonowi, który uważany jest za jednego z najlepszych graczy w historii wywodzących się z Akademii Manchesteru United, w lecie kończy się kontrakt, a wciąż nie dogadał się jeszcze z klubem.

Wiadomość ta zwróciła uwagę wielu klubów na Wyspach, ale i za granicą, które myślą na temat ewentualnego pozyskania Morrisona po tym sezonie za darmo.

Ravel dwukrotnie w tym sezonie miał okazję grać w pierwszym zespole United, a teraz swobodnie może rozmawiać z innymi klubami na temat swojej przyszłości. A wiele europejskich gigantów ma chrapkę na 18-latka.

O niecodziennym talencie Morrisona został poinformowany także Mistrz Europy, hiszpańska Barcelona, a skore na wielkie wydatki PSG ma na oku sytuacje pomocnika.

Mimo, że po sezonie Morrison przeszedłby do innego klubu za darmo, jego nowy pracodawca zobowiązany byłby zapłacić Manchesterowi United 300 tysięcy funtów za jego rozwój na Old Trafford przed 24 rokiem życia.

Źródło: Sky Sports

Tagi: Barcelona, Manchester United, Paris Saint-Germain, Ravel Morrison, Spekulacje, Transfery

Komentarze (33)

Poziom: 21
dodano: 04.01.2012, 15:08, #33 Zwiń/Pokaż komentarz cento1@wp.pl
Kolejne spekulacje, niema najmniejszej szansy żeby ten chłopak odszedł z tego klubu. Manchester za bardzo wierzy w tego chłopaka i to udowadniał na każdym kroku pomimo że przyspawał wiele kłopotów wychowawczych. To normalne że wielkie kluby interesują się jego sytuacją i pewnie szybko wykorzystały by taki błąd United ale United szczyci się szkoleniem i wprowadzaniem wychowanków do pierwszej drużyny są z tego bardzo dumni i nie popełnią takiego błędu.
Poziom: 22
dodano: 04.01.2012, 14:18, #32 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

KibicBarcelonyOd1992 napisał:

ostman Barcelona byłaby dobrą opcją dla Morrisona. Chętnie bym go tam wypożyczył na pół roku, żeby chłopak się trochę otrzaskał z seniorską piłką i nabrał doświadczenia...


Myślisz, że Barcelona wezmie na wypozyczenie grajka i z czystej uprzejmosci wprowadzi go do pierwszej druzyny, ogra w pierwszej lidze a pozniej posłusznie ten wróci sobie do United? Nie ma takiej mowy. W Barcelonie jest wystarczajaco dużo wychowanków, których Guardiola wolałby w to miejsce wprowadzić do I składu zamiast szkolić graczy innym druzynom. To nie przedszkole.
Powaga? :)
Poziom: 21
dodano: 04.01.2012, 01:31, #31 Zwiń/Pokaż komentarz tata91
jak juz Barcelona polozy na nim lapska to jest po zawosniku na Old Trafford... Kazdy kocha przeciez Hiszpanie... Juz widze te newsy
Poziom: 21
dodano: 04.01.2012, 00:12, #30 Zwiń/Pokaż komentarz united8
[quote="maciek4o6"][/quote]

No właśnie to, że Ferguson chce się tego pozbyć...
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 23:27, #29 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

united8 napisał:

Dodatkowo z inicjatywy Fergusona zostanie wybudowany własny kuźwa nie wiem jak to nazwać ,,Szpital" United. Będziemy mieli całą bazę dzięki której nasi gracze będą mega przygotowani kondycyjnie, zdrowotnie i w pewnym sensie psychicznie.
Co z tego skoro nasz sztab medyczny jest beznadziejny i rok w rok mamy plagę kontuzji. Edytowano: 03 stycznia 2012 roku, 23:33
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 22:52, #28 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
Uuu robi sie niebezpiecznie mam najdzieje ze jak najszybciej dwa najwieksza klubowe talenty mam na mysli Morrisona oraz Pogbe podpiszą długoterminowe kontrakty.

Nie wyobrażam sobie co prawda żeby Morrison wogóle wystąpił w barwach innego klubu wydaje mi się ze ten chłopak ma ten klub mocno w sercu. No ale niewiadomo coraz mniej w dzisiejszych czasch jest Ryanów Giggsów i głupio było by zobaczyć Morrisona wznoszącego Puchar Europy w bordowo-granatowej koszulce.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 21:55, #27 Zwiń/Pokaż komentarz united8

krootki napisał:



Nie, nie ufam Fergusonowi, po tym co odpierdala mu nie ufam


Też miałem wątpliwości i też chciałbym widzieć częściej młodych na boisku. Jednak niektorzy wytłumaczyli mi oczywistą oczywistość.

Zauważ, że United to nie tylko Ferguson, to też cała masa przeróżnych specjalistów. Na prawdę myślisz, że kibice są od nich mądrzejsi ?

Morrison nie mógł zbytnio grać, bo łapie dużo urazów w tym sezonie. Po Pogbie widać, że nie jest przygotowany na ostrą walkę z dorosłymi graczami.

Nie każdy jest Jonesem czy Wilsherem, poza tym czy Ty naprawdę uważasz, że Ferguson jest takim debilem żeby robić sobie i kibicom na złość bo ,,my żądamy kontraktów dla Pogby i Morrisona" ?

Czy Ty naprawdę uważasz, że jeśli byliby gotowi na grę w pierwszym składzie to wszyscy ludzie zajmujący się tak potężną firmom jak Manchester United nie dali by im szans ?

Wymień mi piłkarza którego Ferguson zepsuł. Chodzi mi o młody talent. Nie znajdziesz takiego, a przypominam, że Andersona wyniszczyły kontuzję i był/jest po prostu nie wypałem transferowym jak do tej pory.

Jedynie mam żal do SAF'a za z[***]e jednego z moich ulubieńców Alana Smitha ale i tu jest kwestia sporna.

Gość który z żółtodziobów zrobił graczy KLASY ŚWIATOWEJ jak Scholes, Beckham, Giggs, Keane, Nani, Ronaldo, Rooney. Gość który wydobył 100 % potencjału z takich graczy jak Ferdinand, Evra, Vidic, Van Der Sar, Fletcher, Park, CANTONA - chociaż nie każdy z nich miał wiele talentu. Ktoś kto zdobył dziesiątki pucharów i z klubu pokroju Evertonu czy Aston Villi zrobił najbardziej utytułowany klub w Anglii i najbogatszy klub na świecie.

Jak Ty k*rwa w ogóle masz czelność napisać, że Ferguson odpierdala ? Nawet jakby serio na stare lata ,,zdziadział" i robi źle dla United, to nikt nie ma prawa mu nic zarzucić, nawet jakbyśmy spadli do drugiej ligi. Dlaczego ? Dlatego, że sobie zasłużył.

On sam wybierze kiedy ze sceny zejdzie i nigdy nie zejdzie jako pokonany, patrząc na jego osiągnięcia.

Poza tym zwróć uwagę na parę faktów. Nasza szkółka dzięki zmianom Rene Meusteleena (nie wiem czy dobrze napisałem) oraz przyszłoroczne zmiany w PL wejdzie na 2x wyższy level. Będziemy mogli grać graczy z całego świata i przede wszystkim, wielu utalentowanych anglików czego nie można było robić od ponad 10 lat.

Dodatkowo z inicjatywy Fergusona zostanie wybudowany własny kuźwa nie wiem jak to nazwać ,,Szpital" United. Będziemy mieli całą bazę dzięki której nasi gracze będą mega przygotowani kondycyjnie, zdrowotnie i w pewnym sensie psychicznie. Coś jak ma Milan czyli MilanLab tylko, że na wyższym etapie.

Dodatkowo mamy masę graczy under-23 oraz takich którzy dopiero 23 rok życia skończyli. De Gea, Fabio, Rafael, Jones, Smalling, Evans, Cleverley, Anderson Welbeck, Chicharito. Każdy z nich może poza Andim i Chichą ma umiejętności i talent by stać się World Class piłkarzem. Do tego masa świetnie wyszkolonych technicznie piłkarzy w rezerwach (Morrison, Pogba, Cole, Lingard, Keane) oraz [***]iście prosperująca akademia. Do tego tacy gracze jak Rooney, Nani, Vidic nie pokazali jeszcze wszystkiego i każdy może osiągnąć apogeum.

Czy wy w ogóle macie pojęcie, jakie byłoby nasze bogactwo gdyby nie Glazerowie ? Bylibyśmy obecnie najbogatsi bez żadnych szejków czy innych czosnków.

Na to wszystko potrzeba czasu, musimy się ustabilizować fizycznie (kontuzje) i pozbyć się balastu (Kuszczak, Gibson, Diouf) dać szansę młodym i będzie pięknie. Nawet jak przez 2 lata nic nie wygramy to czuję, że potem znowu wrócimy na szczyt i to w lepszym stylu niż w latach 06-11.

MANCHESTER ZAWSZE WRACA MOCNIEJSZY. Poza tym jesteśmy na dobrej drodze do mistrzostwa, nie peniajmy.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 21:33, #26 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

ostman napisał:

Barcelona byłaby dobrą opcją dla Morrisona. Chętnie bym go tam wypożyczył na pół roku, żeby chłopak się trochę otrzaskał z seniorską piłką i nabrał doświadczenia...


Myślisz, że Barcelona wezmie na wypozyczenie grajka i z czystej uprzejmosci wprowadzi go do pierwszej druzyny, ogra w pierwszej lidze a pozniej posłusznie ten wróci sobie do United? Nie ma takiej mowy. W Barcelonie jest wystarczajaco dużo wychowanków, których Guardiola wolałby w to miejsce wprowadzić do I składu zamiast szkolić graczy innym druzynom. To nie przedszkole.
Poziom: 33
dodano: 03.01.2012, 20:37, #25 Zwiń/Pokaż komentarz krootki

united8 napisał:


Czy wy serio nie ufacie Fergusonowi ?


Nie, nie ufam Fergusonowi, po tym co odpi[...]ala mu nie ufam, zaraz strzeli focha bo kibice chcą kontraktu dla Morrisona i Pogby a on nie będzie słuchał ich kaprysów i trzymał jakichś bachorów w składzie, po Fergusonie można się wszystkiego spodziewać.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 20:24, #24 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

thunderbolt napisał:

ak ktoś ma talent to gra Nie w rezerwach.
Morrison obecnie jest kontuzjowany więc nie za bardzo ma teraz jak grać. :)
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 20:19, #23 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

maciek4o6 napisał:

Póki co ostatnio słychać tylko o jego talencie a nie pozaboiskowych wyczynach.
Jak ktoś ma talent to gra:) Nie w rezerwach. Gdyby miażdżył jaja faktycznie, to pewnie i szansę by dostał, jak kiedyś Macheda.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 20:10, #22 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

thunderbolt napisał:

a tu mówię o głupocie a nie skali talentu.
Póki co ostatnio słychać tylko o jego talencie a nie pozaboiskowych wyczynach.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 20:08, #21 Zwiń/Pokaż komentarz oski 18
Dalej podpisywać z nim kontrakt ! Coś z niego będzie i w końcu bedziemy może mieli pożądnego Pomocnika a nie to co Fletcher człowiek szklanka! I do tego Barca chce go kupić ! Tym gnojom nigdy ale to są gnoje mają juz na pomocy Busquets (aktor) Xavi (Chappi) Iniesta (zyzol) Fabregas (Ulizus) Thiago (g[...]niarz) . I co mało mają pomocników o pięknej technice pieknych podaniach o jeszcze potrzebny im Morrison nie sprzedawajcie go !!!
Poziom: 22
dodano: 03.01.2012, 20:06, #20 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Barcelona byłaby dobrą opcją dla Morrisona. Chętnie bym go tam wypożyczył na pół roku, żeby chłopak się trochę otrzaskał z seniorską piłką i nabrał doświadczenia...
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 19:45, #19 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

maciek4o6 napisał:

Spójrz na Rooney'a jak wyglądał w jego wieku gdy przechodził na Old Trafford a jak genialnym jest zawodnikiem.
ja tu mówię o głupocie a nie skali talentu.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 19:38, #18 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Dajcie Mi jeden przykład poza :
- Pique (który chciał odejść a u nas nie miał szans na przebicie się)
- Rossim (który odszedł za korzystną sumę, chociaż logiczne było, że się rozwinie ale u nas nie miał jak, musiał iść do słabszego klubu).

gdzie Ferguson zjebał jakiś talent. Fakt faktem odpierd*ala szopki z tym Pogbą i Morrisonem ale za pewne ma jakiś plan. Ravel w tym sezonie mógł wystąpić tylko w 2-3 meczach w pierwzym składzie kiedy były kontuzje, bo w innym czasie sam był...kontuzjowany. Z Pogbą może Fergie zwleka ale widocznie ma jakiś plan.

Czy wy serio nie ufacie Fergusonowi ? Sam się wkurzam, że gra Gibbo, Diouf, Macheda czy Park w pomocy a diamentów nawet nie ma na ławce. Ale skoro Fergie powiedział, że dostaną szansę to dostaną. Widocznie zabiegi z tymi pachołami są po to, żeby ich ktokolwiek chciał. Jeśli Pogba i Morrison nie dostaną szans do końca sezonu, wtedy można zacząć psioczyć.


Morrison zostanie, Pogba też. Zobaczycie. Będą stanowić o naszej sile.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 19:30, #17 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

thunderbolt napisał:

Talent to może i wielki ale jak się ma nasrane do łba to nic z tego nie będzie. Wiem, że to co powiem teraz to przesada i nie zawsze tak się zdarza, ale wystarczy popatrzeć na jego japę by dojść do wniosku jaki z niego buraq.

Spójrz na Rooney'a jak wyglądał w jego wieku gdy przechodził na Old Trafford a jak genialnym jest zawodnikiem. Nie od dziś wiadomo, że Rooney ma wybuchowy charakter ale jest dla nas niezastąpiony. Jak to się mówi: nie oceniaj książki po okładce.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 18:54, #16 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Talent to może i wielki ale jak się ma nas[...]ne do łba to nic z tego nie będzie. Wiem, że to co powiem teraz to przesada i nie zawsze tak się zdarza, ale wystarczy popatrzeć na jego japę by dojść do wniosku jaki z niego buraq.
Poziom: 33
dodano: 03.01.2012, 17:55, #15 Zwiń/Pokaż komentarz krootki
Dobra, ja już mam dość, nie wypowiadałem się jeszcze po meczu z BlbR bo nie miałem czasu a więc do sedna.

Moim zdaniem stary Ferguson przesadził i to ostro, juz mu sie ze starości w [***] poprzewracało. Co on do k[...]y nędzy robi? "Bedzie grał w Fife"? Bawi sie tymi piłkarzami i chyba mu popie**iły sie pozycje.
Wielu z was ciągle pisze "ufam Fergusonowi, to najlepszy trener na świecie". g[...]no prawda, on BYŁ najlepszy na świecie a teraz czas na emeryturę, ja mu prawie nie ufam po tym co robi ostatnio, skład w formie a ten odpi[...]ala maniany z bramkarzami, obrońców w pomocy wystawia a pomocników w obronie i dostajemy od najsłabszych w lidze.
Do tego dochodzi teraz sytuacja z Morrisonem i Pogbą, dwa wielkie diamenty, nasze lekarstwo być może na przyszły sezon marnuje. Gramy z najsłabszym zespołem, szansa na lidera a ten odpi[...]ala zamiast wystawić normalny skład z Rafaelem, Evansem Jonesem i Evrą w obronie i Morrisonem z Carrickiem w pomocy i Roo w ataku, przy przewadze 2:0 od 65 minuty Pogba i już młodzi chętniej spojrzą na kontrakt.

Jak Ferguson spi[...]oli sprawę z tymi dwoma młodymi które mogą nam wylecieć ZA DARMO to będzie największym kretynem jakiego poznał football. Za 5 lat Morrison który odejdzie za 300tys funtów będzie wart 45 mln funtów i SAF sie chyba pod ziemie zapadnie. Edytowano: 03 stycznia 2012 roku, 17:56
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 17:51, #14 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
Na pewno nie , najwyżej wypożyczenie , przecież to jeden z lepiej zapowiadających się młodzików .
Poziom: 23
dodano: 03.01.2012, 17:40, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
co do jego charakteru to mysle ze i teraz nie jest najgorszy. ale wiem ze zwykla zmiana miejsca moze wplynac rewolucyjnie [chyba mozna tak napisac] na czlowieka.
Poziom: 26
dodano: 03.01.2012, 17:30, #12 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Wypożyczyć go teraz do jakiegoś klubu z dołu/środka tabeli gdzie miałby nie mal pewne występny i niech wreszcie pokaże czy jest warty gry w Man United czy po prostu jest za słaby...
Tak samo powinno być z Pogbą...
Zobaczcie jak na wypożyczeniach skorzystali Wellbeck, Clev, Wilshere czy nawet Staridge (sory jak źle napisałem chodzi o Daniela z Chelsea).

To jest idealny moment żeby ich wypożyczyć.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 17:21, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Error94
Ale będzie fail jak Morrison odejdzie. SAF tyle mówi o naszej młodzieży a tu takie rzeczy się dzieją. Nie mówię, że on i Pogba mają grać w podstawowym składzie, ale niech coś zrobi, żeby chcieli zostać w MU, kto wie ile będzie trzeba czekać na następne takie talenty...
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 17:04, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Smyk
Już on by pokazał 'umiejętności' trenerskie Guardioli, skoro nawet będąc w MU potrafił odwalać chore akcje to w stolicy Katalonii pewnie zaraz by poszedł siedzieć, bo u nas i tak SAF pewnie trochę go temperuje, po co nam on skoro sprawia takie problemy ? jeśli jest łasy na hajs to droga wolna, Manchester United nie jest drużyną dla każdego, najpierw niech poukłada sobie w głowie potem zacznie myśleć poważniej o karierze piłkarza.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 17:01, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Major Trzpień
Wątpie, żeby Barcelona była nim zainteresowana. Po pierwsze Guardiola woli stawiać na ukształtowanych w swoim systemie graczy, po drugie jest kilku dobrze zapowiadających się graczy na tej pozycji, po trzecie Guardiola nie przepada za graczami sprawiającymi problemy wychowawcze.
Tego typu informacje można uważać za chęć podniesienia zarobków w nowym kontrakcie.
Poziom: 41
dodano: 03.01.2012, 17:01, #8 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Przeszkodą w podpisaniu kontraktu z utalentowanym Morrisonem może być jego specyficzny i negatywny niestety charakter. Oby mu woda sodowa nie zalała głowę, bo to może być przyszłość United.
Już sam fakt, iż interesują się nim takie marki jak Barcelona czy PSG daje jasno do zrozumienia, że to jest wielki talent.

Albo niech Fergie przejrzy na oczy i daje regularnie szansę gry Pogbie i Morrisonowi, albo niech ich wypożyczy teraz w styczniu, bądź w lecie, najlepiej do Premier League.

Jednak najważniejszą rzeczą obecnie jest podpisanie, oby jak najdłuższego kontraktu z utalentowaną dwójką juniorów.
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 16:59, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Spriteu
Eee tam, lepiej wystawić w środku prawego obrońcę i Parka :)
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 16:43, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Furi25
my nie mamy wogole srodka pola. Niech wyda w kocy SAF ze 40 mln funciakow na jakas gwiazde albo w koncu zrobi cos z Andersonem i Sneijder na lata stykneliby Dodano: 03 stycznia 2012 roku, 16:45fergie nie wierzy w zadnego naszego mlodego zawodnika, zepsul juz talent machedy. Rossi odszedl i zobaczcie jaki zawodnik Dodano: 03 stycznia 2012 roku, 16:45pique nast przyklad
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 16:36, #5 Zwiń/Pokaż komentarz utd120
Jak on od nas odejdzie to będzie koniec świata. nie dość że mamy problem w środku to jeszcze oddajmy wielki talent do rywala który ograł ans już 2 razy
Poziom: 47
dodano: 03.01.2012, 16:29, #4 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Sprzedajmy go do Barcelony, gdzie będzie sabotował na rzecz United, tłumacząc się swoim charakterem.
To jest myśl...

Katalończycy mogłoby się wydawać, że nawet w rezerwach maja świetny środek pola, mimo to interesują się kolejnymi wielce utalentowanymi piłkarzami.
Szkoda, że u nas taka polityka nie działa ani w rezerwach ani w pierwszym składzie.
My zawsze mamy mocny, nie wymagający wzmocnień skład a oni nigdy pomimo tego, że już dwukrotnie nas pokonali w finale CL.
Poziom: 23
dodano: 03.01.2012, 16:27, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
nie powinien odchodzic!

nie ma do tego powodu. mysle ze Ravel jest pewny swojej przyszlosci na OT. mysle ze chce sprobowac swoich sil w tym klubie.

jesli tak jest to nikt nie musi sie spieszyc. ale jezeli nie to zawodnik moze podpisac kontrakt z kimkolwiek innym bez wiedzy obecnego klubu. to byloby przykre
Poziom: 21
dodano: 03.01.2012, 16:15, #2 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Wypożyczyć go w styczniu, a jak nie, to niech Ferguson się weźmie za niego i będą z niego ludzie...
Poziom: 27
dodano: 03.01.2012, 16:13, #1 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Nie pozwólmy by tak utalentowany piłkarz odszedł z United.Ja wiąże z nim wielkie nadzieję,że kiedyś stanie się kluczowym piłkarzem w United.

Komentarze (33)