R E K L A M A

+ +10 - Debuchy latem na Old Trafford?

The-Red-Devil92 @19.03.2012 | Przeczytano 4150 razy

Debuchy latem na Old Trafford?
Transfer Mathieu Debuchy'ego jest częścią letniego planu transferowego sir Aleksa Fergusona, bowiem Francuz wydaje się idealnym kandydatem na załatanie dziury na prawej obronie "Czerwonych Diabłów".

Menadżer Manchesteru United był ostatnio widziany we Francji, na konfrontacji Lyonu z Lille, gdzie miał obserwować Edena Hazarda. Jednak według serwisu Metro to nie młodym Belgiem był zainteresowany Szkot, a właśnie bocznym defensorem Lille, Debuchym.

Skąd się wzięło zainteresowanie bossa tym 26-latkiem? Ferguson miał obejrzeć towarzyskie starcie Francji z Niemcami, gdzie Debuchy zaprezentował się rewelacyjnie, dlatego zapragnął obejrzeć go na żywo, z trybun stadionu Stade Gerland.

Według Szkota, Francuz byłby świetnym uzupełnieniem defensywy "Czerwonych Diabłów". Po zakończeniu kariery przez Gary'ego Neville'a oraz odejściu Johna O'Shea i Wesa Browna, brakuje w zespole klasowego prawego obrońcy. Rafael da Silva jest bardzo podatny na kontuzje, natomiast Phil Jones oraz Chris Smalling zdecydowanie lepiej spisują się jako środkowi obrońcy.

Jeśli Ferguson faktycznie chce zakontraktować 26-latka, będzie musiał stoczyć ostrą walkę o jego usługi. Zainteresowani Francuzem są także Bayern Monachium i Valencia. Nie wiadomo także, czy Lille będzie chciało się pozbyć swojego zawodnika, wycenianego przez transfermarkt.de na około dziewięć milionów euro.

Źródło: metro.co.uk

Tagi: Mathieu Debuchy, Olympique Lyon, Transfery

Komentarze (35)

Poziom: 21
dodano: 20.03.2012, 09:51, #35 Zwiń/Pokaż komentarz ptysiu
Mało komentuję, więcej czytam. Ale większość komentarzy pisane jest jak przez pięciolatków. Czasem czytam komentarze na kanonierach, i tam jest tak samo. Po każdej porażce pisuję mądre internauty o tym że najlepiej to ściągnąć Goetze, Hazarda, Eriksena i Bóg wie kogo jeszcze. Ale o tym że z MU dostali 8 bramek, z Milanem 4, ze Swansea 3 to już nie pamiętają. Tutaj jest wręcz identycznie. Diabły strzeliły więcej bramek niż turbo [***]iście ofensywnie grający Arsenal, więcej niż najlepszy najbardziej hiper turbo odrzutowy atak City ale to i tak mało. Ważne abyśmy mieli jeszcze ze dwóch Hazardów (wcale nie twierdzę że nie potrzebujemy ŚP) a obrona ? Panie obronę to my mamy najlepszą w lidze. I tak właśnie jest. A więc dzieci przypomnę - sześć bramek z City (dzięki Ci Johny E. - obecnie podobno najlepszy ŚO w lidze he he he), trzy bramki z Chelsea, trzy bramki z hiper silnym Basel (he he he), dwie z Benfiką, trzy z Blackburn (tego się k[...]a nie dało oglądać), trzy z Newcastle. Mam nadzieję że już rozumiecie o czym jest mowa. Trofea wygrywa się obroną. Atak oprócz umiejętności czasem potrzebuje szczęścia, ale obrona jest kluczem do wszystkiego. I tak mamy duże braki w obronie. Bliźniaki jeszcze muszą dorosnąć (za dwa lata będą jak ulał :)), Rio już jest na locie opadającym, Vida nie wiadomo jak będzie jak się wyleczy, Evra ewidentnie potrzebuje zmiennika. Prawa obrona nie istnieje - pomysły aby tam grał AV nawet w zastępstwie jest zabawny. Dlaczego to takie ważne, ano dlatego że przyjdzie Nam zagrać z klasową drużyną w jednym jedynym meczu o stawkę i cały misterny plan pójdzie w p[...]du, bo na prawej obronie będzie musiał grać skrzydłowy albo chłopak z gorącą głową. O ile jeszcze w przodzie coś gramy to z tyłu popełniamy tyle błędów że to woła o pomstę do nieba. Przypomnijcie sobie proszę dzieci serię ponad tysiąca minut bez straconej bramki, przypomnijcie sobie serię bez straconej bramki w LM. Obecne problemy z wynikami są efektem FATALNEJ gry w obronie. Odpadliśmy z pucharów tylko i wyłącznie dzięki fatalnej grze w obronie. Aha, obrona to nie tylko obrońcy. Zespół jest w trakcie mądrego przemeblowania, SAF powinien wykładać innym trenerom jak przeprowadza się mądre zmiany pokoleniowe w klubie. Mało kto pamięta iż w meczu z Arse mieliśmy w pewnym momencie jedenastkę młodszą niż Arse. Mamy jedną z młodszych jedenastek w lidze - błagam nie piszcie mi tu o Skolsie czy Gigsie czyli rozwiązaniach niezbędnych aby utrzymać doświadczenie w składzie. Koniecznie jest potrzebny ŚP i o tym SAF wie.
Poziom: 44
dodano: 19.03.2012, 23:30, #34 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
SAF na meczu i od razu zgadywanka kogo to obserwował... Każdego mógł.

Do lata jeszcze daleko, więc na analizy składu i braków jeszcze za wcześnie.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 19:52, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Volume

Jula7 napisał:

luzakk a widzieliście co SAF na facebooku ma za wpis ?
Sir Alex Ferguson
"Eden Hazard a future MU player ?"


Mam nadzieję, że sobie żartujesz. Chyba nie myślisz, że Fergie cały dzień na fb siedzi. Ktoś sobie robi strony, żeby zarabiać. Wszystko co tam piszą przed oficjalnymi komunikatami to ściema.

Wiele znanych osob ma takie kata, o ktorych nawet nie slyszeli , a tym bardziej Fergie nie ogłaszałby na takiej spolecznosciowce spraw dotyczacych klubu.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 19:50, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Jula7

luzakk napisał:

a widzieliście co SAF na facebooku ma za wpis ?
Sir Alex Ferguson
"Eden Hazard a future MU player ?"


Mam nadzieję, że sobie żartujesz. Chyba nie myślisz, że Fergie cały dzień na fb siedzi. Ktoś sobie robi strony, żeby zarabiać. Wszystko co tam piszą przed oficjalnymi komunikatami to ściema.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 19:49, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Volume
Debuchy? oj nie widzialem jak gra , ale postanowie to nadrobic.Jednak mimo wszystko transfer Hazarda wydaje mie sie (naj)lepszym rozwiazaniem.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 19:09, #30 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

luzakk napisał:

a widzieliście co SAF na facebooku ma za wpis ?
Sir Alex Ferguson
"Eden Hazard a future MU player ?"


Myslisz że Ferguson ma konto na FB ??:D
Poziom: 26
dodano: 19.03.2012, 19:08, #29 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Dość często zdarza mi się oglądać Lille w tym sezonie i za każdym razem Debuchy powoduje u mnie całkiem pozytywne odczucia. Francuz to bardzo solidny zawodnik, nie popełniający głupich błędów w obronie, a przy tym naprawdę dynamiczny i często zapuszczający się pod bramkę rywala. I choć bardziej potrzebny wydaje mi się zakup lewego defensora, tak Debuchyego(jak to się odmienia?) przyjąłbym z otwartymi rękoma.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 19:00, #28 Zwiń/Pokaż komentarz luzakk
a widzieliście co SAF na facebooku ma za wpis ?
Sir Alex Ferguson
"Eden Hazard a future MU player ?"
Poziom: 31
dodano: 19.03.2012, 18:44, #27 Zwiń/Pokaż komentarz junajted1
Dla mnie Rafale skrzydło, a Debuchy na prawą no może mógł by być.
Poziom: 22
dodano: 19.03.2012, 18:38, #26 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Ja tam przyznam, że gościa w życiu na oczy nie widziałam także nie będę się na jego temat wypowiadać. Ale jak brać kogoś z Francji to tylko Hazarda, który IMO byłby transferem w dyszkę.

Ktoś na dole napisał o Clyneu. Też ciekawi mnie co z chłopakiem, bo pisałam w zimowym okienku żeby się o niego pokusić tym bardziej, iż sam jego agent potwierdził, że nie chce przedłużać kontraktu.
Poziom: 37
dodano: 19.03.2012, 18:32, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Darecki
Dla zainteresowanych.... w bitwie kibiców na ligamistrzow.com United dostało wczoraj mocne lanie od kibiców Chelsea, a dziś minimalnie przegrywamy z Realem, chętnych i tym, którzy zależy, by United nie obrywało od kibiców innych drużyn proszę o głosowanie na United, tym bardziej, że portale innych klubów mocno wspomagają tam kibiców swoich drużyn
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 18:06, #24 Zwiń/Pokaż komentarz ziomal7
Wiadomo priorytetem jest ktos do przodu szybki,kreatywyny obdarzony dobra technika no i oczywiscie perspektywiczny..Nastepnie jesli Fletcher sie nie wyleczy to potrzebna jest jakas konkurencja/alternatywa dla Carricka w srodku pola ...A potem ewentualnie mozna myslec o wzmocnieniu obrony ale napewno nie jest to sprawa priorytetowa..
Poziom: 47
dodano: 19.03.2012, 18:01, #23 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

adipetre napisał:

Szkot po prostu chce kogos kto bedzie prezentowal dobry poziom, a jednoczesnie nie bedzie blokowal rozwoju Rafaela. Wlasnie dlatego nie przyjdzie Clyne czy Walker, obaj w pewnym momencie mogliby zabrac plac Brazylijczykowi na dluzej. Dwaj piekielnie zdolni pilkarze na jedna pozycje to zwyczajnie nie jest dobry pomysl.


Moim zdaniem dwaj piekielnie zdolni piłkarze na jednej pozycji, to bardzo dobry pomysł.
Jeden na drugiego wpływałby pozytywnie, motywując się nawzajem do lepszej gry, bo każdy chciałby się pokazać z jak najlepszej strony.
A jeśli jeden, wygryzłby drugiego ze składu na dłużej, to nie byłoby w tym nic złego, gdyby grał ten lepszy.
Lepiej mieć realnego konkurenta do składu, z którym można rywalizować, niż takiego jakim jest Evra dla Fabio.
Francuz ostatnio bardzo obniżył loty, a Fabio co najwyżej wchodzi z ławki na ogony pewnego wyniku.
To nie jest realna konkurencja, bo i tak gra Evra, choćby nie wiadomo jak dobrze prezentował się Brazylijczyk.

Albo raczej, jakkolwiek źle prezentowałby się Francuz. Edytowano: 19 marca 2012 roku, 18:02
Poziom: 24
dodano: 19.03.2012, 17:12, #22 Zwiń/Pokaż komentarz adipetre

cham napisał:

united8Niby po co ktoś na prawą obronę ? Jak już to ktoś kto może grać i na prawej i w środku

John O'Shea. Jeszcze na lewej też może grać.



Owszem moze, niestety tylko na poziomie Sunderlandu.


Ferguson wiec Hazarda nie chce, ale ten Debuchy to nie jest glupi pomysl. Szkot po prostu chce kogos kto bedzie prezentowal dobry poziom, a jednoczesnie nie bedzie blokowal rozwoju Rafaela. Wlasnie dlatego nie przyjdzie Clyne czy Walker, obaj w pewnym momencie mogliby zabrac plac Brazylijczykowi na dluzej. Dwaj piekielnie zdolni pilkarze na jedna pozycje to zwyczajnie nie jest dobry pomysl. Bedzie wiec 5 stoperow, z tym ze Ferdinand i Vidic maja swoje lata i kiepskie zdrowie, a Jones pewnie czesto bedzie gral w pomocy.

Debuchy to zaden wirtuoz, ktos podobny do Sagny, tyle ze jedna polke slabszy.


Szczerze powiedziawszy spodziewalem sie ze ten Hzard to blef, to nie jest pilkarz w typie Fergusona. Hazard trafi do Arsenalu, City albo Tottenhamu. Edytowano: 19 marca 2012 roku, 17:15
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 16:57, #21 Zwiń/Pokaż komentarz 18MUFC78

sarkazm napisał:


Innym piłkarzem którego bym chętnie widział na prawej jest Walker, ale z Tottenhamem wyjątkowo nie umiemy negocjować, zresztą mało kto potrafi, jeśli chce od nich wyciągnąć dobrego piłkarza.



Nie potrafią bo Tottenham nie chce pozbywać się najlepszych zawodników za żadne pieniądze.
Poziom: 47
dodano: 19.03.2012, 16:16, #20 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Nie wiem jak wygląda sytuacja Clynea w CP, czy przedłużył kontrakt, czy będzie do wzięcia za free w lecie.
Jeśli kontraktu nie podpisał i nie zanosi się na to, że go podpisze, to kandydat na prawa obronę idealny.
Młody z potencjałem, a do tego za darmo.
Innym piłkarzem którego bym chętnie widział na prawej jest Walker, ale z Tottenhamem wyjątkowo nie umiemy negocjować, zresztą mało kto potrafi, jeśli chce od nich wyciągnąć dobrego piłkarza.

Dajcie już sobie spokój z O'Shea, podchodźcie do jego odejścia tak, że gdyby on nie odszedł, nie kopilibyśmy Jonesa, a od razu wam przejdzie żal po odejściu Irlandczyka:P
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 15:37, #19 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
A Fryersa to porwali czy co ?!
Poziom: 57
dodano: 19.03.2012, 15:37, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Jeśli kogoś z Francji, to jeno Hazarda. W tej kolejce zanotował dwie i pół asysty, dorzucając dwunastego gola w lidze. Pasowałby do dziwnych taktyk i sprytnych ruchów Fergusona, bo to nie jest piłkarz, który gra wyłącznie w jednym rejonie boiska.
Poziom: 23
dodano: 19.03.2012, 15:34, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
26 letni obronca to gracz na 6 sezonow. francuzi sie sprawdzaja w tej roli. a debuchy to podpora lille jak u nas evra, jak trzeba pociagnac to ciagnie, pamietam mecz z bordo 5-4 bodajrze, tam wlasnie tak ciagnal, no i w defensywie jest stabilniejszy niz rafael, jednak na brazylijczyka tez bardzo licze.
w takim klubie jak united musi byc 2 prawych obroncow;d na chwile obhecna mamy 1, w akademii tez za duzo nie widac
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 15:32, #16 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
I teraz można sobie zadać pytanie :
Na [***]a oddawaliśmy O'Shea??
Poziom: 23
dodano: 19.03.2012, 15:30, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
patrzac na roznice bramek United widac ze to obrona jest powodem tak ciezkiej walki w PL.

to nie jedyny powod ale taki debuchy na pewno by sie rpzydal, i jest odpowiednim kandydatem an ta pozycje. nikogo lepszego sie nie znajdzie, przynajmniej tak szybko, moze nasi scouci maja jakies wynalazki na oku.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 15:07, #14 Zwiń/Pokaż komentarz united8

cham napisał:

John O'Shea. Jeszcze na lewej też może grać.


Wiem. :(

Swoją drogą typowy prawy albo typowy środkowy, który nie potrafi grać na dwóch pozycjach (ala Smalling) nie jest już nam potrzebny. Ciekawie będzie wyglądał nasz środek obrony jak wróci Vidic. Martwi mnie trochę to, że Evans to bardzo podobny profil gracza, ale pociesza fakt że razem grali (Johnny i Nemanja) już w sezonie 08/09 kiedy Rio borykał się z kontuzjami. Wtedy Evans grał wyśmienicie u boku Vidy.

Teraz Johnny to piłkarz dojrzały, obecnie nasz najlepszy obrońca. Coś czuję, że razem z Vidiciem mogą zrobić jeszcze lepszą parę stoperów niż była poprzednio. O ile Vidic wróci do formy, to duet Evans-Vidic może być NAJLEPSZY w europie. Do tego Smalling i Rio na ławce, a Jonesa bym zrobił prawym, który na środku gra z konieczności. Byłaby magia ;]
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 15:00, #13 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

dawcik082 napisał:

Ferdinand ma juz swoje lata 34 na karku do 60 grac nie bedzie ! Vidic ma kontuzje caly sezon rowniez ma lata i nie wiadomo jak bedzie wygladal po tej kontuzji ... wiec mamy liczyc tylko na tego Evansa ?? ktory jak wiadomo jeszcze kilka meczow temu w kazdym meczu popelnial blad robaic glupeigo karnego czy kompletnie nie pilnujac swoejgo zawdonika ?


Klasowy środkowy obrońca nie jest na kompletnie potrzebny.
Ferdinand ma 34 lata ale nie zanosi się na to aby zakończył w najbliższym czasie karierę, tak że przez najbliższe 2 lata mamy zapewnionego klasowego doświadczonego zawodnika, na pewno nie będzie pełnił takiej roli jak obecnie ale na wypadek kontuzji na pewno będzie bardzo przydatny.
Vidic ma lata ?? 31 lat jak na środkowego obrońce to nie za dużo. Praktycznie najlepszy okres w karierze, o formę po powrocie moglibyśmy się martwić jak by miał wrócić teraz a nie w przyszłym sezonie gdzie będzie miał przed sobą cały sezon przygotowań. Evans Smalling i Jones to 3 młodych zawodników i żaden z nich nie odbiega zbytnio umiejętnościami od innych środkowych obrońców grających w czołowych klubach ligi angielskiej a od większości są po prostu lepsi, brakuje może im troche doświadczenia ale to przyjdzie z czasem i z regularną grą którą może zakłócić sprowadzenie kolejnego środkowego obrońcy.

Zgodziłbym się z tobą gdybys napisał taką wypowiedz o środkowych pomocnikach gdzie faktycznie sytuacja prezentuje się fatalnie. Mamy dwóch weteranów, Carricka, i dwóch młodych zawodników którzy więcej spędzili w szpitalach niż na boisku więc tu trzeba szukać wzmocnień nie w obronie.

karreem napisał:

popieram Rafael stoi w miejscu, wg. mnie nic się nie rozwinął w ostatnich latach, powinniśmy kupić prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia.


Chłopak ma dopiero 22 lata więc wszytko przednim i sprowadzenie prawego obrońcy może mu tylko przeszkodzić w rozwoju.
Poziom: 22
dodano: 19.03.2012, 14:56, #12 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604
jeśli obrońca to środkowy, moim typem jest DEDE z Vasco da Gamy, boki mamy solidne na upartego jakiś młody talent można byłoby kupić, Rafael rozwija się w oczach potrzebuje regularnej gry do stabilizacji formy, czasem zdarzają mu się błędy ale jest waleczny i po stracie atakuje jak wściekły pies, ja widzę w nim obrońcę na lata, tak więc nie ma co lecieć po Debuchy'ego, który zagrał mecz życia z Niemcami, a tak jest zwykłym średniakiem i ten wiek 26 lat no proszę was bez jaj
Poziom: 27
dodano: 19.03.2012, 14:49, #11 Zwiń/Pokaż komentarz cham

united8 napisał:

Niby po co ktoś na prawą obronę ? Jak już to ktoś kto może grać i na prawej i w środku

John O'Shea. Jeszcze na lewej też może grać.

Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 14:43, #10 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Niby po co ktoś na prawą obronę ? Jak już to ktoś kto może grać i na prawej i w środku.

Eden Hazard, k[...]a !
Poziom: 26
dodano: 19.03.2012, 14:09, #9 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Ja pier... najlepiej kupmy jakiegoś przeciętniaka z Lille, który PL ogląda(ł) tylko w TV, a dalej trzymajmy na ławie Rafaela, który potrzebuje tylko więcej pewności siebie lub wystawiajmy co drugi mecz stopera na PO.
Nie kur... najlepiej kupmy ze 2 obrońców, do środka ubłaga się Scholesa, żeby pozostał jeszcze jeden sezon... Masakra, a dobra nie polityka transferowa.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 13:53, #8 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Już bym wolał [***] Clyne'a... Młody łepek z Anglii.. a nie jakiś stary cap z Lille..
Poziom: 35
dodano: 19.03.2012, 13:51, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord

karreem napisał:

popieram Rafael stoi w miejscu, wg. mnie nic się nie rozwinął w ostatnich latach, powinniśmy kupić prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia.


Sprzeciw!
Poziom: 33
dodano: 19.03.2012, 13:41, #6 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
popieram Rafael stoi w miejscu, wg. mnie nic się nie rozwinął w ostatnich latach, powinniśmy kupić prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia.
Poziom: 41
dodano: 19.03.2012, 13:33, #5 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

dawcik082 napisał:

Vidic ma kontuzje caly sezon rowniez ma lata i nie wiadomo jak bedzie wygladal po tej kontuzji

Vidic wróci i będzie grał proste, czego już najczarniejszy scenariusz przewidujesz.

dawcik082 napisał:

Ferdinand ma juz swoje lata 34 na karku do 60 grac nie bedzie

Z tym się po części zgodzę.
Pisałem już, że Rio mógłby odejść jakby przyszedł jego zastępca, albo chociaż tygodniówkę by Anglikowi zmniejszono.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 13:28, #4 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
dawcik ja wiem, że jest poniedziałek i ciężko zatrybić na nowy tydzień ale nie przesadzaj:) Defensywa jest ostatnią formacją gdzie wymagane jest wzmocnienie na już, to raczej ośli upór Szkota jest tutaj problemem- robocop Evra grający zawsze i wszędzie.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 13:03, #3 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
najpierw ze jest zawodnikiem Lille a za chwile... 'Nie wiadomo także, czy Olympique Lyon będzie chciał się pozbyć swojego zawodnika, wycenianego przez transfermarkt.de na około dziewięć milionów euro.' Dodano: 19 marca 2012 roku, 13:10

wielkifanMU napisał:

Obrońców nie potrzebujemy. Chyba, że dostępny na rynku byłby jakiś super konkurent dla Evry.
Nie potrzebujemy ??? Spojrzmy chocby na srodek obrony ! Ferdinand ma juz swoje lata 34 na karku do 60 grac nie bedzie ! Vidic ma kontuzje caly sezon rowniez ma lata i nie wiadomo jak bedzie wygladal po tej kontuzji ... wiec mamy liczyc tylko na tego Evansa ?? ktory jak wiadomo jeszcze kilka meczow temu w kazdym meczu popelnial blad robaic glupeigo karnego czy kompletnie nie pilnujac swoejgo zawdonika ? Wiadomo jest jeszcze Smailling i Jones ale to tez sa 19 latki maja prawo popelniac bledy i beda je popelniac ... przynajmniej 1 srodkowy klasowy obronca powinien przyjsc typu Hummels czy Subotic
Poziom: 41
dodano: 19.03.2012, 13:02, #2 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Czyżby szykowała się walka pomiędzy United a City o Hazarda ?
Na to się zanosi, Mancini był na meczu Lille.

Poza tym, absolutnie nie potrzeba nam prawego obrońcy w tej chwili.

Jest Rafael (pewniak) i Jones, który nieźle radzi sobie na prawej obronie i tam prawdopodobnie będzie częściej grywał skoro Evans z Ferdinandem ustabilizowali formę i już od dobrych kilku(nastu) spotkań razem tworzą świetny duet stoperów.

Od biedy również Fabio może zagrać na PO, jednak jego nominalną pozycją wydaje się być lewa obrona. To dobry zmiennik Evry, któremu przydałaby się wreszcie konkurencja
Prawa: Jones, Rafael, (Fabio)
Środek: Evans, Ferdinand, Vidic, Smalling
Lewa: Evra (Fabio)

Także sprzedać zbędnych, kupić playmakera (Eriksen) i powalczyć o Hazarda.

Obrońców nie potrzebujemy. Chyba, że dostępny na rynku byłby jakiś super konkurent dla Evry.
Poziom: 21
dodano: 19.03.2012, 13:01, #1 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
hahaha co wy p[...]dzicie ??? przeciez Debuchy gra w Lille jaki Lyon ????!!!

Komentarze (35)