R E K L A M A

+ +29 - Hazard: "Lubię oba kluby z Manchesteru"

xmilkaax @08.05.2012 | Przeczytano 8794 razy

Hazard: "Lubię oba kluby z Manchesteru"
Eden Hazard wzniecił kolejne spekulacje na temat swojej przyszłości poprzez mówienie o prawdopodobnym transferze do któregoś z zespołów Premier League - Manchesteru United lub Manchesteru City.

Belg jest w ostatnim czasie łączony z największymi europejskimi markami, ale niedawno przyznał, że Anglia będzie prawdopodobnym kolejnym przystankiem w jego karierze.

21-latka dało się także zauważyć na trybunach podczas derbowego meczu pomiędzy "The Citizens" a Czerwonymi Diabłami, które ostro rywalizują o podpis na kontrakcie zawodnika.

Na pytanie, czy woli czerwony czy niebieski kolor, Hazard powiedział Canal Plus: "Lubię i jeden i drugi. Obydwa kolory są bardzo ładne. Myślę też, że obydwa będą na mnie pasować."

Zarówno sir Alex Ferguson jak i Roberto Mancini mieli okazję z bliska przyjrzeć się poczynaniom Hazarda w Lille, a ten zrobił na obydwóch menedżerach spore wrażenie.

Pomimo prowadzenia w wyścigu klubów z Manchesteru o utalentowanego Belga, i Tottenham i Chelsea nie poddają się i chcą go zwabić do Londynu. Jednak to będzie też zależało, czy kluby zakwalifikują się do Ligi Mistrzów na przyszły sezon.

Źródło: goal.com

Tagi: Eden Hazard, Manchester City, Manchester United, Premier League, Spekulacje, Transfery

Komentarze (112)

Poziom: 21
dodano: 10.05.2012, 21:21, #112 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

Klaudia01 napisał:

Ja przepraszam, ale jako wieloletni kobic United pytam się jak można lubić i Manchester United i Manchester City??!!!! Przecież to dla mnie nie wchodzi w rachubę...


A co w tym trudnego do zrozumienia? Nie jest kibicem tych dwóch drużyn na raz, prosciej mowiac koło penisa mu dynda konfrontacja City vs United. Jesli ktoś kocha calkiem inny klub to nie moze lubić dwoch z tego samego miasta? Skoro jestem kibicem np. Legii, to nie mogę lubić Realu i Atletico (pod wzgledem czysto sportowym, tzn. moze podobać mi sie ich styl) ?

I albo wybierze ten klub, gdzie bedzie mial raczej miesjce w I składzie (United), albo wybierze wiekszą gażę (City) i niekoniecznie miejsce w druzynie.

PS: skoro jestes wiernym kibicem to wyjasnij wielkiemufanowiMU kim był Davies, kto zbudował Old Trafford i jak to sie stało, że United nie zbankrutowało. Edytowano: 10 maja 2012 roku, 21:24
Poziom: 21
dodano: 10.05.2012, 20:15, #111 Zwiń/Pokaż komentarz Klaudia01
Ja przepraszam, ale jako wieloletni kobic United pytam się jak można lubić i Manchester United i Manchester City??!!!! Przecież to dla mnie nie wchodzi w rachubę...
Poziom: 21
dodano: 10.05.2012, 14:31, #110 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

wielkifanMU napisał:

ManchesterCityW 1902 roku Manchester prawie upadł, z bankructwa wyciągnął go Davies, który spłacił długi i zmienił nazwę na Manchester United i zbudował Wam Old Trafford.
Z Manchesteru jest City, United jest z Salford pod Manchesterem :)

Większych głupot NIGDY nie czytałem

Widocznie mało wiesz, w takim razie polecam bierki lub balet. Zapoznaj sie chłopak z historią, albo pojedź na mecz, bo nawet Old Trafford jest w (dawnym)Salford a nie w Manchesterze. Jeszcze zapoznaj się z historia sprzed 110 lat, kim był Davies i co zrobił dla was. Przeciez 2 lata temu była setna rocznica istnienia Old Trafford. Kumasz? 2 lata temu był 2010 rok, i 100 lat przed Davies wybudowal Wam stadion za około 300 tysiecy funtów (wtedy były to olbrzymie pieniadze). Stadion lezał w Salford, został zbombardowany w czasie wojny. Teraz niekotrzy mowia, żę stadion jest w Manchesterze ale przez tamtejszych ludzi i tak nadal dystrykt, w którym lezy stadion Old Trafford nazywany jest Salford.

PS: Przypominam, że na początku Manchester United nazywał się Newton Heath LYR Football Club i w 1902 przez Daviesa zmienił nazwe na Manchester United.

Angielskie kluby nigdy nie będą jak Real czy Barcelona, które nie mają właścicieli, nie stoją na giełdzie itp. a i tak są wielkimi markami. "Włąścicielami" są kibice, z oficjalnych fanklubów. Szkoda ze w Anglii rządzi pieniądz. Jedyne czego zazdroszcze La Lidze. Edytowano: 10 maja 2012 roku, 14:36 Edytowano: 10 maja 2012 roku, 14:38
Poziom: 41
dodano: 10.05.2012, 13:46, #109 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

ManchesterCity napisał:

W 1902 roku Manchester prawie upadł, z bankructwa wyciągnął go Davies, który spłacił długi i zmienił nazwę na Manchester United i zbudował Wam Old Trafford.
Z Manchesteru jest City, United jest z Salford pod Manchesterem :)

Większych głupot NIGDY nie czytałem
Poziom: 21
dodano: 10.05.2012, 13:02, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Krzysiek10

Seat napisał:

jeśli chodzi o kolory to też lubię i czerwony i niebieski

Ch*j mnie to... Dodano: 10 maja 2012 roku, 13:16
A co miał do mediów powiedzieć City jest ble?!


Nie czerwony jest lepszy.:)
Poziom: 44
dodano: 10.05.2012, 08:57, #107 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

united8 napisał:

Tiaaa...a ostatnio z innego źródła było, że United przynoszą największe dochody...goal.com = wszystko jasne.


To dwie różne sprawy. United jest liderem na liście pt. "Najbardziej wartościowe drużyny piłkarskie".
Tutaj nie mamy sobie równych i znów zaliczyliśmy 20% skok:

1. Manchester United - 2.235 mld dolarów
2. Real Madryt - 1.877 mld dolarów
3. Barcelona - 1.307 mld dolarów
4. Arsenal - 1.292 mld dolarów
5. Bayern Monachium - 1.235 mld dolarów
6. AC Milan - 989 mln dolarów
7. Chelsea - 761 mln dolarów
8. Liverpool - 619 mln dolarów
9. Juventus - 591 mln dolarów
10. Schalke 04 - 587 mln dolarów

Jeśli jeszcze wejdziemy na giełdę to będzie miodzio.

ManchesterCity napisał:

Czyli United generuje największe straty po City, którego sytuacja finansowa jest bezsprzecznie w lepszej kondycji finansowej.


Tylko, że United samo na siebie zarobi, a City ciągle wyjmuje kasę od szejka.
Obywatele to nadal mały pionek jeśli chodzi o wartość czy popularność klubu.
My na tej popularności bazujemy, co roku zwiększamy przychody i gdyby nie właściciele to bylibyśmy w kapitalnej sytuacji, a w okienkach do wydania mielibyśmy dwa razy więcej pieniędzy.
Na przykład na ten czas mamy gwarantowane 51 mln (przychody - wydatki) i teraz nie wiadomo czy Glazer jeszcze coś dołoży, bo on martwi się tylko o swoją kieszeń.
Poziom: 21
dodano: 10.05.2012, 01:37, #106 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

united8 napisał:

Tiaaa...a ostatnio z innego źródła było, że United przynoszą największe dochody...goal.com = wszystko jasne.


Dochody wg Forbes'a na rok 2011:
Real 537 mln (lepsi byli tylko baseballiści z New York Yankees)
Barcelona 488
United 429
Bayern 396
Arsenal 336
Poziom: 21
dodano: 10.05.2012, 00:53, #105 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Tiaaa...a ostatnio z innego źródła było, że United przynoszą największe dochody...goal.com = wszystko jasne.
Poziom: 21
dodano: 10.05.2012, 00:17, #104 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

united8 napisał:

ManchesterCity

Skąd Ty niby wytrzasnąłeś te dane ? Podaj link, co kolwiek to Ci uwierze. Ja mam inne dane ;]


Tłumaczone z goal.com

http://www.bayer(...)lay,8228
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 20:34, #103 Zwiń/Pokaż komentarz united8
ManchesterCity

Skąd Ty niby wytrzasnąłeś te dane ? Podaj link, co kolwiek to Ci uwierze. Ja mam inne dane ;]
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 15:51, #102 Zwiń/Pokaż komentarz t0my
Arsenal sobie swietnie radzi godne pochwaly
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 14:06, #101 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

kam17 napisał:

No tak, ale jesteśmy lepiej przygotowani do wprowadzenia FFP. Dlaczego? Bo nasz klub przynosi mniejsze straty, a spowodowane są one głównie kredytami i ich wysokimi kosztami obsługi (zmarnowane pieniądze).
Problem mógłby się zacząć gdybyśmy kilka razy pod rząd nie awansowali do Ligi Mistrzów, ale jest to raczej niemożliwe, bo w Anglii radzimy sobie zdecydowanie lepiej niż w Europie.
City, Barcelona, Chelsea, czyli kluby które przynoszą najwięcej strat będą miały problemy.


Według danych z maja ubiegłego roku (najnowsze, ktore udało mi się znaleźć, jesli masz dane z 2012 roku to poprosze, chętnie się zapoznam).
Alfabetycznie:
1. Arsenal koło 56 milionów funtów ZYSKU na sezon
2. Chelsea koło 71 milionów funtów STRAT na sezon
3. City koło 121 miliów funtów STRAT na sezon
4. Liverpool koło 20 miliów funtów STRAT na sezon
5. United koło 84 milionów funtów STRAT na sezon

Czyli United generuje największe straty po City, którego sytuacja finansowa jest bezsprzecznie w lepszej kondycji finansowej.

kam17 napisał:

Barcelona

Barcelona około 80 milionów funtów STRAT
Real około 20 milionów funtów ZYSKU, mimo galaktycznych transferów :) (to się nazywa marketing, dodatkowo obroty Realu sa najwieksze w Europie około 360 milionów funtów :))
Poziom: 44
dodano: 09.05.2012, 08:32, #100 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

ManchesterCity napisał:

Może patrząc od drugiej strony City, zdobyło w jakiś sposób szacunek w oczach Szejków, że Ci, postanowili i nie bali się zainwestować pieniędzy w ten klub? Bo czemu akurat City a nie inny klub? Rzucali monetą, losowali? Może Szejkowie szanują ten klub i chcieli mu po prostu jakoś pomóc, a może z miłości? Któż to wie.


Co to za głupoty? Szejkowie ogólnie pokochali sport, a nie akurat Manchester City.
Zaczęło się podobno od tego jak kolo w turbanie podczas wakacji obejrzał jeden z etapów Tour de France i bardzo mu się spodobał, więc zaczął inwestować w swoim kraju w różnorakie imprezy rangi mistrzowskiej.
To była tylko kwestia czasu kiedy zainteresują się najpopularniejszym sportem na świecie.
Do swoich krajów/lig sprowadzali podstarzałe gwiazdy piłkarskie, ale na dłuższą metę to ich nie mogło rajcować, więc zaczęli inwestować w Europie.
Obywatele to tylko początek ich ofensywy.
Anży Machaczkała, PSG, Malaga, bodajże Getafe również korzysta z petrodolarów, a takich klubów będzie jeszcze więcej.
Można dodać jeszcze, że szejkowie sprawili (kupili) sobie...Mistrzostwa Świata. ;)



ManchesterCity napisał:

Lista zadłużeń z maja zeszłego roku:
1. Manchester United - 845
2. Chelsea Londyn - 827
3. Valencia - 591
4. FC Liverpool - 414
5. Real Madryt - 349
6. FC Barcelona - 322

W 2010 roku musieliście odddać Old trafford pod zastaw.


No tak, ale jesteśmy lepiej przygotowani do wprowadzenia FFP. Dlaczego? Bo nasz klub przynosi mniejsze straty, a spowodowane są one głównie kredytami i ich wysokimi kosztami obsługi (zmarnowane pieniądze).
Problem mógłby się zacząć gdybyśmy kilka razy pod rząd nie awansowali do Ligi Mistrzów, ale jest to raczej niemożliwe, bo w Anglii radzimy sobie zdecydowanie lepiej niż w Europie.
City, Barcelona, Chelsea, czyli kluby które przynoszą najwięcej strat będą miały problemy.
Sprzedaż zawodników, redukcja pensji, to was najprawdopodobniej może czekać. ;)


ManchesterCity napisał:

PS: NHL 09 to najnowsza wersja na PC?


Jak już 10 wydawali tylko na platformy...raczej nic się nie zmieniło. ;)
Edytowano: 09 maja 2012 roku, 08:33
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 02:13, #99 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

united8 napisał:

Weź pod uwagę fakt, że Real zazwyczaj dostawał kasę z zewnątrz. Chociażby Perez... Real może brać długoterminowe kredyty i spłaca je latami, a obecnie jest bardziej zadłużony od United - i to tylko i wyłącznie przez siebie ! To samo tyczy się Barcelony.

united8 napisał:

Nie narzekają, chociaż sami narobili sobie ogromnych długów w których toną. Mimo to też sami do wszystkiego doszli, to jest to samo co United.


Lista zadłużeń z maja zeszłego roku:
1. Manchester United - 845
2. Chelsea Londyn - 827
3. Valencia - 591
4. FC Liverpool - 414
5. Real Madryt - 349
6. FC Barcelona - 322

W 2010 roku musieliście odddać Old trafford pod zastaw.

united8 napisał:

Poza tym, kluby hiszpańskie, o których wspomniałeś zbudowały swoją potęgę na innych klubach hiszpańskich. Prawa do transmisji w Hiszpanii są dość śmiesznie podzielone : Real i Barca zbierają prawie 50 % dochodu !. Rożnica między Mistrzem, a spadkowiczem wynosi niemal 25 %. W porównaniu do Anglii Mistrz zbiera tylko o 1% więcej. W tamtym sezonie United zdobyło mistrzostwo i dostało 4.3 % praw za transmisję, a ostatnie w tabeli WHU 3.2 %.

W Hiszpanii są inne prawa. Tam kontrakty negocjują kluby indywidualnie, ale skoro klubów pokroju Sevilli nie stać, na znalezienie sponsora to czyja to wina? Druga sprawa, że tylko Real i Barcelona tułają się za granicą i promują hiszpański futbol.
Nastepna sprawa. Kluby nie sprzedają nazw stadionów sponsorom za gruby hajs, co można zauważyć w Anglii.

united8 napisał:

Nigdy nie będziecie lepsi, bo nie doszliście sami, rozumiesz mój tok myślenia ?

Tak samo jak gość wygrywający na loterii nie będzie mógł się równać do filantropa, pod względem szacunku i pownien chylić przed nim czoło.


Może patrząc od drugiej strony City, zdobyło w jakiś sposób szacunek w oczach Szejków, że Ci, postanowili i nie bali się zainwestować pieniędzy w ten klub? Bo czemu akurat City a nie inny klub? Rzucali monetą, losowali? Może Szejkowie szanują ten klub i chcieli mu po prostu jakoś pomóc, a może z miłości? Któż to wie.

united8 napisał:

Bo zawsze, ale to zawsze jeden argument jest po stronie United. Doszliśmy do wszystkiego sami, a wam ZAWSZE będzie, że to otrzymaliście wraz z Szejkami.

W 1902 roku Manchester prawie upadł, z bankructwa wyciągnął go Davies, który spłacił długi i zmienił nazwę na Manchester United i zbudował Wam Old Trafford.
Z Manchesteru jest City, United jest z Salford pod Manchesterem :)
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 01:36, #98 Zwiń/Pokaż komentarz united8

ManchesterCity napisał:

No i tu wlasnie mi chodzi o to, że ten kto sam zarobił jest spoko, ten kto dostał jest be.
Wygrywasz dużą kasę jesteś niefajny, bo ktoś musiał na nia zapracować.
Co mają w takim razie powiedzieć kluby jak Real czy Barcelona? Które nie sa niczyją własnością a społeczność, która zarządza tymi klubami (walne zgromadzenia, wybieranie prezydenta itp.) są zrzeszeni w oficjalnych fanklubach kibice?
Czy gdybym był kibicem Realu, to upoważniało by mnie to, do wyśmiewania United? "Lol, 3 Ligi Mistrzów, My mamy 9, Real najlepszy klub XX wieku wedlug FIFA" itp.


Weź pod uwagę fakt, że Real zazwyczaj dostawał kasę z zewnątrz. Chociażby Perez...;] Real może brać długoterminowe kredyty i spłaca je latami, a obecnie jest bardziej zadłużony od United - i to tylko i wyłącznie przez siebie ! To samo tyczy się Barcelony.

Poza tym, kluby hiszpańskie, o których wspomniałeś zbudowały swoją potęgę na innych klubach hiszpańskich. Prawa do transmisji w Hiszpanii są dość śmiesznie podzielone : Real i Barca zbierają prawie 50 % dochodu !. Rożnica między Mistrzem, a spadkowiczem wynosi niemal 25 %. W porównaniu do Anglii Mistrz zbiera tylko o 1% więcej. W tamtym sezonie United zdobyło mistrzostwo i dostało 4.3 % praw za transmisję, a ostatnie w tabeli WHU 3.2 %.

Robi różnice, co nie ?


Poza tym, to, że Real jest najbardziej utytułowanym klubem na świecie nie podlega dyskusji. To jest OCZYWISTE. Jest największym klubem...;] Barca ? A gdzie tam ;]





ManchesterCity napisał:

Zgadza sie, i tutaj znów nasuwa się Barcelona. Maja Valdesa, Puyola, XAviego, Inieste, Messiego. Mimo, że nie mają finansów takich jak City nie narzekają na ich bajońskie pensje itp. Są piłkarze, którzy nie idą na kasę i wyżej podałem wyśmienite przykłady. Nie każdy piłkarz, ma tylko siano w głowie. Za rok,dwa, pięc lat, City zdobędzie może znów mistrzostwo, podeprze to Ligą Mistrzów i skończy się mówienie "dla kasy".


Nie narzekają, chociaż sami narobili sobie ogromnych długów w których toną. Mimo to też sami do wszystkiego doszli, to jest to samo co United. Nigdy nie będziecie lepsi, bo nie doszliście sami, rozumiesz mój tok myślenia ?

Tak samo jak gość wygrywający na loterii nie będzie mógł się równać do filantropa, pod względem szacunku i pownien chylić przed nim czoło. To akurat głupie przykłady, ale jednak.

Co do piłkarzy nie lecących na kasę, oczywiście, że są tacy. Poza wieloma zawodnikami United, czy Barcelony, są wszędzie. Tylko, że zazwyczaj są to gracze wychowani w dużych klubach. Taki Welbeck pewnie nigdy nie odejdzie z własnej woli, to samo Chiellini i Marchisio, to samo Messi, Iniesta czy Xavi. To samo tyczy się Casilliasa, Abate czy innych.

To, że gracz Lille, czy innego słabego klubu chce odejść do większego to logiczne. To jest sukces...

Co do City własnie, nie można powiedzieć, że piłkarze idą tam tylko dla kasy. Teraz już nie...

ManchesterCity napisał:

Skad taka pewność? 30 lat temu kibice Liverpoolu powiedzieli by Ci to samo :)


Bo zawsze, ale to zawsze jeden argument jest po stronie United. Doszliśmy do wszystkiego sami, a wam ZAWSZE będzie, że to otrzymaliście wraz z Szejkami. Poza tym wejdzie finansowe fair play, prędzej czy później. W dobie kryzysu po prostu piłka nożna nie może tyle wydawać.

ManchesterCity napisał:

PS: NHL 09 to najnowsza wersja na PC?


Nie lubię hokeja ;]
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 01:06, #97 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

united8 napisał:

Co do historii City, okej. Może zaczynają ją budować i tak dalej, ale musisz zawsze uwzględnić to : United zbudowane zostało bez pieniędzy, sam klub zarobił na wszystko i sam klub doszedł do wszystkiego, bez ingerencji kogoś obcego. Umiejętności Fergusona, oraz tych ludzi którzy wypromowali ten klub to sukces światowy.


No i tu wlasnie mi chodzi o to, że ten kto sam zarobił jest spoko, ten kto dostał jest be.
Wygrywasz dużą kasę jesteś niefajny, bo ktoś musiał na nia zapracować.
Co mają w takim razie powiedzieć kluby jak Real czy Barcelona? Które nie sa niczyją własnością a społeczność, która zarządza tymi klubami (walne zgromadzenia, wybieranie prezydenta itp.) są zrzeszeni w oficjalnych fanklubach kibice?
Czy gdybym był kibicem Realu, to upoważniało by mnie to, do wyśmiewania United? "Lol, 3 Ligi Mistrzów, My mamy 9, Real najlepszy klub XX wieku wedlug FIFA" itp.

united8 napisał:

United to nie tylko mistrzowie pod względem sportowym, ale i pod względem marketingu. Czytając Twoje komentarze widać, że się orientujesz : jak zapewne wiesz, dług który ciąży nad Diabłami to nie dług klubu, tylko Glazerów. Gdyby nie oni, teraz byłoby nas stać na płacenie podobnych kwot co City (czego pewnie w niektórych przypadkach by nie uniknięto). Jednak zawsze cała filozofia klubu opierała się na graczach z aglomeracji północnej Anglii, Wielkiej Brytanii. Na wychowankach lub graczach szkolonych od lat nastoletnich w klubie.


Zgadza sie, i tutaj znów nasuwa się Barcelona. Maja Valdesa, Puyola, XAviego, Inieste, Messiego. Mimo, że nie mają finansów takich jak City nie narzekają na ich bajońskie pensje itp. Są piłkarze, którzy nie idą na kasę i wyżej podałem wyśmienite przykłady. Nie każdy piłkarz, ma tylko siano w głowie. Za rok,dwa, pięc lat, City zdobędzie może znów mistrzostwo, podeprze to Ligą Mistrzów i skończy się mówienie "dla kasy".

united8 napisał:

Nawet jeśli City zbuduje sobie historię, wygrywając wiele trofeów przez następne lata (czego też nie da się uniknąć) NIGDY nie dorówna United.

Skad taka pewność? 30 lat temu kibice Liverpoolu powiedzieli by Ci to samo :)

PS: NHL 09 to najnowsza wersja na PC?
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 00:43, #96 Zwiń/Pokaż komentarz united8

ManchesterCity napisał:

Bo United to dziewice orleańskie, Rooney pierwszy święty, a Giggs nie posuwał żony brata.
Znam to.


Tego nie napisałem. Mimo to na treningach, w szatni nie ma różnych problemów. Tutaj nikt by się nie ważył odmówić czegoś trenerowi. Nikt się nie bije na treningach (od czasu RvN i Ronaldo) także pod ty względem United góruje.

Co do historii City, okej. Może zaczynają ją budować i tak dalej, ale musisz zawsze uwzględnić to : United zbudowane zostało bez pieniędzy, sam klub zarobił na wszystko i sam klub doszedł do wszystkiego, bez ingerencji kogoś obcego. Umiejętności Fergusona, oraz tych ludzi którzy wypromowali ten klub to sukces światowy.

United to nie tylko mistrzowie pod względem sportowym, ale i pod względem marketingu. Czytając Twoje komentarze widać, że się orientujesz : jak zapewne wiesz, dług który ciąży nad Diabłami to nie dług klubu, tylko Glazerów. Gdyby nie oni, teraz byłoby nas stać na płacenie podobnych kwot co City (czego pewnie w niektórych przypadkach by nie uniknięto). Jednak zawsze cała filozofia klubu opierała się na graczach z aglomeracji północnej Anglii, Wielkiej Brytanii. Na wychowankach lub graczach szkolonych od lat nastoletnich w klubie.

Nawet jeśli City zbuduje sobie historię, wygrywając wiele trofeów przez następne lata (czego też nie da się uniknąć) NIGDY nie dorówna United. Tego przeskoczyć nie możesz, jednak zapewniam Cię, że prędzej czy później United znowu przeskoczy City.

Daliśmy rade z Chelsea, z Wami też damy.

P.S Pozdro. Mimo wszystko i mimo tego, że wielu wypomina Ci, że jesteś kibicem City i pewnie nie raz usłyszysz ,,Wypierda**" to bardzo fajnie gościć Cię na stronie. Widać, że masz oleju w głowie, nie przyszedłeś się tu wyzywać, kłócić (chyba, że konstruktywnie), ani wyżywać. Witaj po tej lepszej, czerwonej stronie ;]
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 00:25, #95 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

chamburger napisał:

skoncz [...]ic o tym citi durne niebieskie ufoludki debile niebieski ksiezyc wygraja coz raz na 30 lat i mysla ze wszystkie rozumy pozjadali bo kupe kasy dostali i ten trener zalosny nie slowni i nie kompetetny tewez nie ma czego w citi szukac parodia druzyny i szkoleniowca


Co wygrało United od sezonu 1967/1986 do sezonu 1992/1993?

Oczywiscie City jest nikim, bo wygrywaja raz na 30 lat, a United w chwili założenia pewnie z góry dostało 19 mistrzostw?

Zrozum, że każdy klub pisze swoją historię w sposob taki, jaki może. Ile United wydawało w latach 80-90?
Po prostu boicie sie, że City finansowo może zdecydowanie więcej. Oczywiscie są źli bo mają kase od szejka. Jeśli wygrasz w totolotka to jesteś zły bo wygrałeś miliony a ktoś inny musiał na nie ciężko zapracować.
Podziwiam twój tok rozumowania. Dodano: 09 maja 2012 roku, 00:27

united8 napisał:

Dalej trzeba pamiętać, że City to cyrk. Co jakiś czas ktoś się pobije, ktoś kogoś powyzywa.

Bo United to dziewice orleańskie, Rooney pierwszy święty, a Giggs nie posuwał żony brata.
Znam to. Dodano: 09 maja 2012 roku, 00:33

united8 napisał:

Pomyślcie sobie. Jesteś dobrym, młodym, ambitnym prawnikiem. Macie do wyboru dwie kancelarie, w tym kancelarię A, która jest najbardziej utytułowana, nadal mocna ale ostatnio po[***]dła z sił, oraz drugą, kancelarię B, która wygrała właśnie przetarg na możliwość wyłącznego prowadzenia spraw w Warszawie na ROK. W kancelarii B bardziej płacą, obecną mała kancelaria gdzie pobieraliście praktyki notarialne też chce, żebyście poszli do kancelarii B, bo da im więcej kasy za Ciebie. Wprawdzie tutaj będziesz miał większą konkurencję i możesz rzadko dostać jakąś sprawę do prowadzenia, ale też czegoś się poduczysz od jednych z najlepszych prawnikó/adwokatów na świecie. Co wybierasz ?

Masz swiadomośc, że z czasem mała kancelaria B, dzięki swoim atutom (jak City-pieniadze) zacznie odnosić sukcesy. Pokazał to Abramowicz i tak samo będzie z City.

Teraz moja angegdoda.
Wygrywasz 50 milionow w tota, lecisz do salonu Ferrari, chcesz kupić najdroższy model a sprzedawca mowi ci, ze nie mozesz go kupić, bo dostałeś kasę za nic, a jego znajomy musiał pracować na to 50 lat.
Bezsens.
Real czy Barcelona radzą sobie bez szejków.

Druga sprawa:
United chce zawodnika i Real chce zawodnika.
United 19 mistrzostw kraju i 3 Ligi Mistrzow
Real 32 mistrzostwa kraju i 9 Pucharów Europy.
Co wybierasz?

To, gdzie pojdzie pilkarz to jego indywidualna kwestia. Skoro wybiera pieniadze City to nie powinno to obchodzić nikogo innego. Dodano: 09 maja 2012 roku, 00:34

united8 napisał:

Mimo wszystko mam nadzieję, że SAF powalczy o Hazarda.

http://www.manus(...)id=32823

Czyżby tu, Alex pił do City, za przegraną walkę o Edena?
Dodano: 09 maja 2012 roku, 00:37

united8 napisał:

Historia & Sukcesy VS Kasa i sukcesy.


Poza tym, historie sie zna, a nie nią żyje.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2012, 00:24, #94 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Prawda taka, że jeden z dwóch naszych argumentów został nam wybity z ręki. Wcześniej było :

Historia & Sukcesy VS Kasa

Teraz jest :

Historia & Sukcesy VS Kasa i sukcesy.

Dalej trzeba pamiętać, że City to cyrk. Co jakiś czas ktoś się pobije, ktoś kogoś powyzywa. Gdybyśmy to My zdobyli mistrzostwo Anglii, nadal prestiż transferowy mielibyśmy w dłoniach. Teraz City to nie tylko kasa, a jak potwierdzą to wygrywając z QPR to będzie po ptokach.


Pomyślcie sobie. Jesteś dobrym, młodym, ambitnym prawnikiem. Macie do wyboru dwie kancelarie, w tym kancelarię A, która jest najbardziej utytułowana, nadal mocna ale ostatnio po[***]dła z sił, oraz drugą, kancelarię B, która wygrała właśnie przetarg na możliwość wyłącznego prowadzenia spraw w Warszawie na ROK. W kancelarii B bardziej płacą, obecną mała kancelaria gdzie pobieraliście praktyki notarialne też chce, żebyście poszli do kancelarii B, bo da im więcej kasy za Ciebie. Wprawdzie tutaj będziesz miał większą konkurencję i możesz rzadko dostać jakąś sprawę do prowadzenia, ale też czegoś się poduczysz od jednych z najlepszych prawnikó/adwokatów na świecie. Co wybierasz ?

Tą samą sytuacje można sobie wyobrazić w roli górnika, lekarza, programisty, kierowcy taksówki czy pana Mietka pod sklepem (wybór dwóch marki win).

Taką samą sytuację można sobie wyobrazić jako piłkarz. Niestety, ale City to nie jest już tylko ,,głośny sąsiad".

Mimo wszystko mam nadzieję, że SAF powalczy o Hazarda. Jeśli nie, no cóż...bywało gorzej, znajdą się inni. Oby tylko nie był to ktoś pokroju Gaitana, Kagawy, Hoilleta czy Younga (z całym szacunkiem). Potrzebujemy WZMOCNIENIA, nie UZUPEŁNIENIA.


Poziom: 66
dodano: 09.05.2012, 00:04, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
obydwu klubów nie da się lubić, jeden Kochasz, drugiego nie nawdzisz - proste!

wybierz ino dobrze piłkarzu
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 23:51, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Dawid28
I po takich wypowiedziach widać na czym zawodnikowi najbardziej zależy.. Kto da więcej, tam się udam.
Takich graczy w United nie potrzeba. Tutaj trzeba mieć charakter i mentalność zwycięzcy. Bo kto jak kto ale United zawsze walczy do końca i "ogórków" myślących tylko o kabzie nam nie potrzeba!
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 23:22, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Walentos

Hubert1234 napisał:

Walentosproblemy na poczatku sezonu z bramkarzami


Problemów z bramkarzami nie było tylko z Fergusonem ,który nie wiedział kto ma stać pomiędzy słupkami.



Na pytanie, czy woli czerwony czy niebieski kolor, Hazard powiedział Canal Plus: "Lubię i jeden i drugi. Obydwa kolory są bardzo ładne. Myślę też, że obydwa będą na mnie pasować."

A co miał do mediów powiedzieć City jest ble?!



Problemów nie było? Da Gea troche nabroił zanim doszedł do formy a Lindegard z kolei miał wtedy dobry okres. Z jednej strony trzeba dac pograc hiszpanowi zeby sie ograł a z drugiej nie mozna sobie pozwolic na straty punktowe. Dodano: 08 maja 2012 roku, 23:28

SirFiress_Ace napisał:

ManchesterCity SirFiress_AceMoże jednak Hazardowi ktoś wytłumaczy że City to City czyli klub który ma tylko dobry skład i kasę. United ma charakter.. Przeszłość..
GGMU!


Każdy musi sobie stworzyć swoją historię. United ją stworzyło, czemu ma tego nie zrobić City? Czemu mają nie wykorzystać tego, że mają kasę? Szejkowie nie poczują ubytku w kieszeni a mogą zrobić naprawdę drużynę na skalę światową.

Tak samo można porównać United do Realu, że Real ma 9 pucharów Europy i 32 mistrzostwa Hiszpanii.
Hm.. Poniekąd masz rację , city nie stworzyło sobie do tej pory żadnej historii.. Ile szejkowie są już na Etihad? 6 lat? I przez te 6 lat ładują tyle kasy w bajeczne kontrakty , sprowadzają coraz to lepszych zawodników a jedyne co do tej pory ugrali to Puchar Ligi.. Czas pokaże czy Szejkowie wykorzystają tą kasę i stworzą naprawdę bajeczny klub.. Oby tak się nie stało.. (Jam kibic ManU)

Ps. LoL Liverpool 3-0 z Chelsea w 20 min wygrywa.. Ale jaja :D Edytowano: 08 maja 2012 roku, 21:35

Ale co z tego że zrobią sobie historie jak beda wszyscy wiedziec jakie kosmiczne kwoty na to poszły. Historie to by zrobili jakby ukradli United mistrza majac taki skład jak np Newcastle bo myśle ze na takim poziomie byłoby City gdyby nie petrodolary. Dodano: 08 maja 2012 roku, 23:32Hazard pojdzie do City to skonczy jak Balotelli Dzeko Nasri i paru innych grajków którzy byli hitami transferowymi i sie zmarnowali bo City nie rozwija graczy.
Poziom: 32
dodano: 08.05.2012, 23:15, #90 Zwiń/Pokaż komentarz chamburger
skoncz pi[...]olic o tym citi durne niebieskie ufoludki debile niebieski ksiezyc wygraja coz raz na 30 lat i mysla ze wszystkie rozumy pozjadali bo kupe kasy dostali i ten trener zalosny nie slowni i nie kompetetny tewez nie ma czego w citi szukac parodia druzyny i szkoleniowca
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 23:15, #89 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
A Bola: Branca spotka się z Benficą w sprawie Gaitana.

Może kolejny gracz nam odpada w kwestii ewentualnego transferu na OT...
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 22:08, #88 Zwiń/Pokaż komentarz SirFiress_Ace

ManchesterCity napisał:

chamburger jak tak odpowiedzial to znaczy ze leci na kase


Co City musi wygrać, żeby skończyło się głupie gadanie, że leci na kasę?
Może widzi, że City teoretycznie jest na lepszej drodze do wielkich sukcesów niż United na dzień dzisiejszy?
No nie wiem , nie wiem.. Oby nie było tak że wielkie oczekiwania.. A skończy się tak jak ze Sportingiem w LE :D Nie chce tu mówić że United jest lepsze bo nie jest na dzień dzisiejszy ale już nie raz podnosiło się z kompletnego dołka , współczesna młodzież (Utalentowana) młodzież leci na kasę proste..
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 22:08, #87 Zwiń/Pokaż komentarz master866
z takim podejściem to do przedszkola
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 22:01, #86 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

chamburger napisał:

jak tak odpowiedzial to znaczy ze leci na kase


Co City musi wygrać, żeby skończyło się głupie gadanie, że leci na kasę?
Może widzi, że City teoretycznie jest na lepszej drodze do wielkich sukcesów niż United na dzień dzisiejszy?
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 22:00, #85 Zwiń/Pokaż komentarz SirFiress_Ace

ManchesterCity napisał:

SirFiress_Ace No ale i tak dobrze 3-0 do przerwy aż miło popatrzeć jak finalista tegorocznej Ligi Mistrzów dostaję niezłe baty od 8 drużyny PL.. Ehh.. Te czasy kiedy w PL rządziła "Wielka 4" czyli Liverpoolu , ManU , Chelsea i Arsenalu.. Gdzie te czasy?


Tylko weź pod uwagę skład Chelsea :)
:) Skład , składem ale 3-0 Chelsea trochę nie wypada przegrać.. Albo może wypada.. Może Di Mateo z Sentymentu za ten przegrany finał pucharu Anglii przez LFC chciał im niespodziankę zrobić i wystawił możliwie najsłabszy skład.. :?
Bramkarz Chelsea - Turnbull brzmi groźnie :D Fajnie tańczył przy karnym..
Poziom: 32
dodano: 08.05.2012, 21:57, #84 Zwiń/Pokaż komentarz chamburger
jak tak odpowiedzial to znaczy ze leci na kase
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:52, #83 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

SirFiress_Ace napisał:

No ale i tak dobrze 3-0 do przerwy aż miło popatrzeć jak finalista tegorocznej Ligi Mistrzów dostaję niezłe baty od 8 drużyny PL.. Ehh.. Te czasy kiedy w PL rządziła "Wielka 4" czyli Liverpoolu , ManU , Chelsea i Arsenalu.. Gdzie te czasy?


Tylko weź pod uwagę skład Chelsea :)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:51, #82 Zwiń/Pokaż komentarz SirFiress_Ace

ManchesterCity napisał:

SirFiress_AceIle szejkowie są już na Etihad? 6 lat?


4 lata. Od 2008r.

Chelsea dostaje wciry od Liverpoolu aż miło. 38 minuta i juz LFC 3:0 Chelsea.
Karny..i.. Cholera słupek! Kur*a.. No ale i tak dobrze 3-0 do przerwy aż miło popatrzeć jak finalista tegorocznej Ligi Mistrzów dostaję niezłe baty od 8 drużyny PL.. Ehh.. Te czasy kiedy w PL rządziła "Wielka 4" czyli Liverpoolu , ManU , Chelsea i Arsenalu.. Gdzie te czasy? :/

Ps. Transmisja - http://www.first(...)sea.html (Dobra jakość , zero ścinek) Edytowano: 08 maja 2012 roku, 21:53 Edytowano: 08 maja 2012 roku, 21:53
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:37, #81 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

SirFiress_Ace napisał:

Ile szejkowie są już na Etihad? 6 lat?


4 lata. Od 2008r.

Chelsea dostaje wciry od Liverpoolu aż miło. 38 minuta i juz LFC 3:0 Chelsea.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:34, #80 Zwiń/Pokaż komentarz SirFiress_Ace

ManchesterCity napisał:

SirFiress_AceMoże jednak Hazardowi ktoś wytłumaczy że City to City czyli klub który ma tylko dobry skład i kasę. United ma charakter.. Przeszłość..
GGMU!


Każdy musi sobie stworzyć swoją historię. United ją stworzyło, czemu ma tego nie zrobić City? Czemu mają nie wykorzystać tego, że mają kasę? Szejkowie nie poczują ubytku w kieszeni a mogą zrobić naprawdę drużynę na skalę światową.

Tak samo można porównać United do Realu, że Real ma 9 pucharów Europy i 32 mistrzostwa Hiszpanii.
Hm.. Poniekąd masz rację , city nie stworzyło sobie do tej pory żadnej historii.. Ile szejkowie są już na Etihad? 6 lat? I przez te 6 lat ładują tyle kasy w bajeczne kontrakty , sprowadzają coraz to lepszych zawodników a jedyne co do tej pory ugrali to Puchar Ligi.. Czas pokaże czy Szejkowie wykorzystają tą kasę i stworzą naprawdę bajeczny klub.. Oby tak się nie stało.. (Jam kibic ManU)

Ps. LoL Liverpool 3-0 z Chelsea w 20 min wygrywa.. Ale jaja :D Edytowano: 08 maja 2012 roku, 21:35
Poziom: 26
dodano: 08.05.2012, 21:17, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m

SirFiress_Ace napisał:

Sobi1m http://trans(...)em-belga
wiec jak?!

Nie patrz na takie szmatławce.. Nic nie wiedzą i tyle.. Chcąc wzbudzić zainteresowanie to piszę jakieś głupoty..
Ja poczekałbym na oficjalne informacje.
Może jednak Hazardowi ktoś wytłumaczy że City to City czyli klub który ma tylko dobry skład i kasę. United ma charakter.. Przeszłość..
GGMU!
Obys mial racje :)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:17, #78 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

SirFiress_Ace napisał:

Może jednak Hazardowi ktoś wytłumaczy że City to City czyli klub który ma tylko dobry skład i kasę. United ma charakter.. Przeszłość..
GGMU!


Każdy musi sobie stworzyć swoją historię. United ją stworzyło, czemu ma tego nie zrobić City? Czemu mają nie wykorzystać tego, że mają kasę? Szejkowie nie poczują ubytku w kieszeni a mogą zrobić naprawdę drużynę na skalę światową.

Tak samo można porównać United do Realu, że Real ma 9 pucharów Europy i 32 mistrzostwa Hiszpanii.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:13, #77 Zwiń/Pokaż komentarz SirFiress_Ace

Sobi1m napisał:


Nie patrz na takie szmatławce.. Nic nie wiedzą i tyle.. Chcąc wzbudzić zainteresowanie to piszę jakieś głupoty..
Ja poczekałbym na oficjalne informacje.
Może jednak Hazardowi ktoś wytłumaczy że City to City czyli klub który ma tylko dobry skład i kasę. United ma charakter.. Przeszłość..
GGMU!
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:11, #76 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

SirFiress_Ace napisał:

Tylko ja się zastanawiam.. Po co City tylu dobrych zawodników?


Może chcą zrobić dwie równorzędne jedenastki? :D
Poziom: 28
dodano: 08.05.2012, 21:09, #75 Zwiń/Pokaż komentarz ManUnited_FAN

toporminator napisał:

Po co brali Nasriego? A taki Johnson się marnuje. Edytowano: 08 maja 2012 roku, 20:22

pi8es ogrodnika sam nie zje i drugiemu nie da
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 21:09, #74 Zwiń/Pokaż komentarz SirFiress_Ace

ManchesterCity napisał:

Czekam na oficjalne info albo jakis faktycznie wywiad wideo, w ktorym Hazard mowi, gdzie będzie grał. Jak na razie to sie przewija temat.
"Hazard w City"/"Hazard za drogi, City chce Younesa Belhandę"
Własnie rano czytałem o Younesie a teraz znow o Edenie.

Eden, Younes i City, jak na razie mają tyle wspólnego co c[...]j, żaba i obcęgi. Edytowano: 08 maja 2012 roku, 20:49

O kibic City na stronię United - Fascynujące.
Ja sądzę że Hazard wybierze jednak City ponieważ on pewnie nie patrzy na to ile dana drużyna ma Trofeum ani jaka jej jest historia.. Był na meczu City vs United.. United nie grało nic , City grało i to bardzo dobrze wygrali 1-0.. Patrząc na to w jak szybki sposób rozwija się City pod względem składu też wybrałbym City.. Lepsza przyszłość po prostu.. + Większa kasa. A jak wielka kasa wchodzi w grę to aż chce się grać :D Tylko ja się zastanawiam.. Po co City tylu dobrych zawodników? Mają Nasriego.. I teraz nagle na miejsce Nasriego wchodzi Hazard.. Automatycznie Nasri wchodzi na ławę.. I grzeje ją aż do momentu kiedy Hazard albo zacznie tracić formę albo jakaś kontuzja poważniejsza.. Absurd i tyle.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 20:48, #73 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity
Czekam na oficjalne info albo jakis faktycznie wywiad wideo, w ktorym Hazard mowi, gdzie będzie grał. Jak na razie to sie przewija temat.
"Hazard w City"/"Hazard za drogi, City chce Younesa Belhandę"
Własnie rano czytałem o Younesie a teraz znow o Edenie.

Eden, Younes i City, jak na razie mają tyle wspólnego co c[...]j, żaba i obcęgi. Edytowano: 08 maja 2012 roku, 20:49
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 20:41, #72 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
nie ma szans zeby do nas trafil,pojdzie do city po ostatniej wypowiedzi SAF mozna to stwierdzic
Poziom: 32
dodano: 08.05.2012, 20:38, #71 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
Mam nadzieję, że wybierze czerwony kolor.8)
Poziom: 26
dodano: 08.05.2012, 20:33, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 20:31, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234

Walentos napisał:

problemy na poczatku sezonu z bramkarzami


Problemów z bramkarzami nie było tylko z Fergusonem ,który nie wiedział kto ma stać pomiędzy słupkami.



Na pytanie, czy woli czerwony czy niebieski kolor, Hazard powiedział Canal Plus: "Lubię i jeden i drugi. Obydwa kolory są bardzo ładne. Myślę też, że obydwa będą na mnie pasować."

A co miał do mediów powiedzieć City jest ble?!

Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 20:21, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Walentos

RockOut napisał:

Zaskakuje mnie Wasza hipokryzja i idiotyzm.

Jak można twierdzić , że u nas ma zagwarantowane trofea i regularną grę , a w City tylko kasę? Przecież wiadomo , że zjada Nasriego na śniadanie i popija Tevezem z jego obecną formą... Poza tym w City atmosfera już się polepszyła.


I ostatnie - City nie będzie zdobywać trofeów ? Kiepski żart, nie komentuję tego...


Szczerze mówiąc , gdyby te kluby interesowały się mną i nie byłbym fanem żadnej z nich , to wybrałbym City. Oprócz tego , co już napisałem , City ma lepszych piłkarzy w środkowej linii i o wiele lepiej grałoby mi się właśnie u nich. A o pieniądzach nie ma co mówić. Myślicie , że nasi piłkarze zarabiają tyle co piłkarze Legii ? Na pewno pensje są do siebie zbliżone , więc nie wyjeżdżajcie mi z czymś takim

Oczywiście jako fan United chciałbym , żeby doszedł do nas , ale...


Glory.


Ja wybrałbym United bo gra pod wodzą Fergusona byłaby czymś. Piłkarze City zarabiają o wiele wiele więcej od naszych na początku z czasem ta różnica się zaciera i po kilku latach gry pensje są zbliżone.

W City nie ma zagwarantowanych trofeów , tam ma zagwarantowaną gre u boku gwiazd. Jakby nie patrzeć City jesli zdobędzie w tym roku trofeum to będzie to Ligowe trofeum które wywalczyli z nami dzieki przewadze bramkowej a pamietajmy jakie mielismy problemy na poczatku sezonu z bramkarzami i na przestrzeni całego sezonu z kontuzjami. W dodatku co się dzieje z Arsenalem czy Chelsea to sie dawno nie działo. Myśle że kolejne trofeum nie prędko trafi na Eastlands.

Czy piłkarze City są rzeczywiście tak słabi w porównaniu do Hazarda? Wątpie ale może się myle. Czas pokaże.
Poziom: 44
dodano: 08.05.2012, 20:20, #67 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Naprawdę nadal nie pojmuje gdzie miałby się "zmieścić" w składzie City. Mają 3 napastników z górnej półki, do tego co najmniej kilku świetnych czysto ofensywnych graczy...
Robi się podobnie jak z Chelsea i Realem kiedyś... Co rok nowa gwiazda, a ta która była hitem transferowym dwa lata wcześniej albo ława albo... transfer do innego klubu. Po co brali Nasriego? A taki Johnson się marnuje. Edytowano: 08 maja 2012 roku, 20:22
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 20:16, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Krzysiek10

waxer123 napisał:

Hazard zaskoczy wszystkich i w przyszłym sezonie poprowadzi Everton do drugiego miejsca w lidze. Pierwsze jest dla United ;)

Chodzi ci ze wybrał Everton???
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 20:13, #65 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Laskę na to kładę, niech robi co chce. Czym my się jeszcze będziemy przejmować? najpierw ciaparas Pogba, teraz łaskę robiący Hazard? Zaraz Ferguson pójdzie do Częstochowy w intencji transferu Gaitana. CHciałbym by ktos kiedyś opisał prawdziwe kuluary przeprowadzania takiego zabiegu jak transfer "od deski do deski". Tekstami: klub dobry, zawsze chciałem, marzenie, od dziecka- to sobie można [***] podetrzeć jak się papier skończy.
Poziom: 22
dodano: 08.05.2012, 19:57, #64 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

jarek274 napisał:

Albo Lech Poznań :D


Birmingham, ew Everton :D

On powiedział, że lubi i czerwony i niebieski. Czyli tak jak nasze koszulki na nowy sezon lol
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:56, #63 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

jarek274 napisał:

Albo Lech Poznań

Za Semira Stilica :D
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 19:49, #62 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274

ManchesterCity napisał:

Cepilek W Sport+Extra potwierdzili wersje że dołączy do zespołu w niebieskiej koszulce.

A jak wiadomo wywiadu udzielił dla francuskiego Canal +.

Smutne.


Mysle, ze Chelsea.
Albo Lech Poznań :D
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:43, #61 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

Cepilek napisał:

W Sport+Extra potwierdzili wersje że dołączy do zespołu w niebieskiej koszulce.

A jak wiadomo wywiadu udzielił dla francuskiego Canal +.

Smutne.


Mysle, ze Chelsea.
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 19:40, #60 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Wszyscy się zastanawiają nad oficjalną wersją, może ktoś da linka do video z wywiadem i pop problemie.:D
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:37, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Cepilek
W Sport+Extra potwierdzili wersje że dołączy do zespołu w niebieskiej koszulce.

A jak wiadomo wywiadu udzielił dla francuskiego Canal +.

Smutne.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:23, #58 Zwiń/Pokaż komentarz RockOut
Zaskakuje mnie Wasza hipokryzja i idiotyzm.

Jak można twierdzić , że u nas ma zagwarantowane trofea i regularną grę , a w City tylko kasę? Przecież wiadomo , że zjada Nasriego na śniadanie i popija Tevezem z jego obecną formą... Poza tym w City atmosfera już się polepszyła.


I ostatnie - City nie będzie zdobywać trofeów ? Kiepski żart, nie komentuję tego...


Szczerze mówiąc , gdyby te kluby interesowały się mną i nie byłbym fanem żadnej z nich , to wybrałbym City. Oprócz tego , co już napisałem , City ma lepszych piłkarzy w środkowej linii i o wiele lepiej grałoby mi się właśnie u nich. A o pieniądzach nie ma co mówić. Myślicie , że nasi piłkarze zarabiają tyle co piłkarze Legii ? Na pewno pensje są do siebie zbliżone , więc nie wyjeżdżajcie mi z czymś takim

Oczywiście jako fan United chciałbym , żeby doszedł do nas , ale...


Glory.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:15, #57 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity

Matix07 napisał:

Nie mówi jednogłośnie gdzie przejdzie bo pewnie rozważa razem ze swoim agentem opcję przejścia do City, żeby zarabiać pewnie dwa razy więcej... Jest młody i może polecieć na kase ;/


Agent premią też nie pogardzi :) Ja mam obojętne stosunki co do transferów. Nie obchodzi mnie ile City wyda na jego ewentualny transfer, premię, pensję. Nie moja kasa, nie mam o co się przejmować.

Swoją drogą, czemu Usmanov z Arsenalu nie wydaje takich kokosów? To to właścicielu City drugi najbogatszy gigant w PL. Szacuje się, żę Mansur ibn Zajed an-Nahajan ma majątek o wartości około 20 miliardów funtów, a Alisher Usmanov coś koło 11,5 miliarda funtów.
Poziom: 27
dodano: 08.05.2012, 19:08, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Matix07
Nie mówi jednogłośnie gdzie przejdzie bo pewnie rozważa razem ze swoim agentem opcję przejścia do City, żeby zarabiać pewnie dwa razy więcej... Jest młody i może polecieć na kase ;/
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:08, #55 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Chodzi tez Plotka że City szuka jakiejś alternatywy dla tego transferu bo podobno za drogi :D
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:06, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Seat
jeśli chodzi o kolory to też lubię i czerwony i niebieski
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 19:04, #53 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterCity
A na moje oko, to ja nie chce żeby przyszedł do City, bo i po co on nam? Powinien iśc do Barcelony. Gwarancja sukcesów, a Xavi czy Iniesta nie są coraz młodsi. Może wybierze i niebieski i mocno czerwony (bordowy)- Blau y grana? :D 2 in 1. :)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 18:56, #52 Zwiń/Pokaż komentarz lukasabat
Mi się wydaje, że trafi do Chelsea nie mam pojęcia jednak dlaczego takie mam wrażenie.. jednak nie jestem jakimś mega fanem jego talentu wolałbym Hulka, co będzie to będzie ;-)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 18:41, #51 Zwiń/Pokaż komentarz zakieponczek
Zwracam honor, podałem tylko info ze stronki z transferami, osobiście nie widziałem wywiadu więc my fault :) mam nadzieję, że lubi gorącą atmosfere bo po tym sezonie mamy nieźle ciśnienie podniesione:D
Poziom: 43
dodano: 08.05.2012, 18:38, #50 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
ciekawe jak to z nim będzie? ;)
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 18:32, #49 Zwiń/Pokaż komentarz wojtasg3
Trolluje sobie chłopak, a my się dajemy i już włosy z głów wyrywamy :D
Poziom: 25
dodano: 08.05.2012, 18:26, #48 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Hahah, poczucie humoru ma nie da sie ukryc, a ludzie niech sobie pi[...]olą..
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 18:24, #47 Zwiń/Pokaż komentarz jimmyyy8
"When asked whether he prefers red or blue, Hazard told Canal+, 'I like both. They're both nice colors. I think they both suit me.' "

W oryginale jest słowo BOTH, czyli, że oba kluby mu pasują. Ktoś przekręcił both na BLUE i poszła plota.

Jeszcze nic nie wiadomo. Na moje Hazard wybierze United, z racji pewnego miejsca w składzie.
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 18:14, #46 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Po co city Eden mają przecież Owen'a Hargreaves'a. :D:D
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 18:09, #45 Zwiń/Pokaż komentarz jakjakub
Z całym szacunkiem, ale niektórzy tutaj ładnie pi[...]olą od rzeczy. Teksty w stylu "wybrał City, poleciał na kasę" nie mają racji bytu od dwóch, może trzech sezonów, przede wszystkim dlatego, że City w tej chwili jest co najmniej takim samym gwarantem sukcesów jak United, a może nawet większym :(;). Wystarczy spojrzeć na tabelę obok i zobaczyć kto jest w 99% pewny mistrzostwa, a kto modli się o niespodziankę w wykonaniu beniaminka walczącego o utrzymanie:)

Możliwości finansowe rzeczywiście wydają się być atutem po stronie Obywateli, jednak Diabły też stać na godną ofertę pieniężną. Z drugiej strony Eden większe szanse na regularną grę miałby u nas, gdzie od razu powinien wskoczyć do I składu, choć nie mam żadnych wątpliwości, że piłkarz tej klasy prędzej czy później i tak znalazłby miejsce w podstawie The Blues.

Moim zdaniem o tym gdzie w przyszłym sezonie zagra Belg zadecydują niuanse i osobiste sympatie. Miejmy nadzieję, że Hazrdowi bardziej spodoba się po czerwonej stronie Manchesteru:)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:57, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Mroczek77
Prawda niestety jest brutalna. Większość talentów szuka sporo kasy. Jeżeli tak jest z Hazardem to raczej zapomnijmy...

Mam nadzieję, że ten chłopak zostanie czerwony tak jak było w Lille.

I jeżeli szukałbym szansy na jego sprowadzenie to myśle że Fergie już działa.
Poziom: 28
dodano: 08.05.2012, 17:47, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Ale cwaniak z tego Hazarda, tymi słowami wywoła istną wojnę pomiędzy obydwoma klubami o jego względy, które będą chciały mu jak najbardziej dogodzić przy proponowanym kontrakcie z powodu tych jego słów a zarazem też zapewne od tego momentu toczyć się będzie nieustanna medialna dyskusja na temat tego do kogo dołączy. Jedno jest pewne skorzysta na tym z pewnością jego portfel.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:45, #42 Zwiń/Pokaż komentarz DonJuan

x_kamil napisał:

Wychodzi na to że te z tego newsa, w takim razie kto napisał takie głupoty o tym jako że Hazard wybrał już grę w niebieskim trykocie?


No na to wychodzi. Nawet głupiego video nie da się znaleźć z tego wywiadu.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:43, #41 Zwiń/Pokaż komentarz JEDNO SERCE JEDNO BICIE MAN UTD PONAD ŻYCIE
ma 2 wyjscia:
1 grac regularnie i wygrywac trofea z Man Utd
2 zarabiac w ch*j kasy i nie grac regularnie... oraz narazic sie na wpier**l od balotelliego wybierac !
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:42, #40 Zwiń/Pokaż komentarz x_kamil
To które tłumaczenie jest prawidłowe?? Wychodzi na to że te z tego newsa, w takim razie kto napisał takie głupoty o tym jako że Hazard wybrał już grę w niebieskim trykocie?
Poziom: 23
dodano: 08.05.2012, 17:41, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Wierzę w Hazarda i wierzę, że wybierze grę dla Manchesteru United :D
Na Old Trafford mu będzie lepiej i to tu będzie miał możliwość współpracować z najlepszym trenerem na świecie z Alexem Fergusonem. Niech też to weźmie pod uwagę.
Myślę, że United też będą wstanie mu dobrze zapłacić. :P
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 17:38, #38 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
W tej chwili większe szanse na transfer Edena ma city...niestety.Finansowo nie mamy z nimi szans, naszym atutem były trofea, których w tym sezonie jak na lekarstwo...Niestety obawiam się, że Eden wybierze niebieską koszulkę, chociaż chciałbym się mylić...
Poziom: 25
dodano: 08.05.2012, 17:37, #37 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247

cycuu89 napisał:

Nie rozumiem jak można lubić Manchester City ?? Dopóki City nie stało sie własnością szejka to pewnie każdy lepszy piłkarz gdy usłyszał o zainteresowaniu tego klubu tylko sie uśmiechał a teraz każdy nagle lubi ten klub albo marzył o grze w nim ...


Polać mu!
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 17:36, #36 Zwiń/Pokaż komentarz koli09
Hazard na 100% opuści Lille po tym sezonie. Wiadomo również, że przeniesie się do Anglii, a dokładnie do Manchesteru. Jest tylko jedno ale, do którego. Podobno Eden miał powiedzieć, że gra już w czerwonej koszulce, a teraz chciałby zagrać w niebieskiej. Ciekawe czy to fake.

Marzeniem chyba każdego trenera jest mieć takiego zawodnika w swoim zespole. Nam takiego cracka brakuje i Ferguson powinien się spieszyć z jego zakupem, bo Mancini już zaciera ręce a jak wiemy, w walce z nimi o zawodników nie mamy szans, bo oni są w stanie wyłożyć tyle kasy, ile potrzeba. Jeśli Belg ma rozum, wybierze czerwoną część Manchesteru. Prawie wszystkie atuty są po naszej stronie za wyjątkiem jednego, hajsu. Jeśli Hazard chce się rozwijać, a nie tylko zarabiać powinien pokazać środkowy palec City i przyjść do nas.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:35, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Krzysiek10
Niebieski- Dużo kasy mało gry.
Czerwony- Prawdopodobnie Regularna gra, Nie marna kasa i Mistrzostwo w następnym sezonie:). Wybieraj Hazard.
Dla mnie wybór jest prosty-czerwony:).
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:31, #34 Zwiń/Pokaż komentarz 1Young8
Myślę ,że Eden nie będzie ... myślał o pieniążkach :) . A jak ma zamiar dużo zarabiać to Anżi lub $hity Go pozyska . A na Old Trafford zdobędzie wszystko co możliwe w Angielskiej piłce i w europejskich pucharach ! no i oczywiście pewne miejsce w pierwszej 11 :)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:29, #33 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
wolę Kagawe
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:25, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Krzysiek10

cycuu89 napisał:

marzył o grze w nim ...

Jak marzy o grze w city to marzy o kasie krótko.:)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:23, #31 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Nie rozumiem jak można lubić Manchester City ?? Dopóki City nie stało sie własnością szejka to pewnie każdy lepszy piłkarz gdy usłyszał o zainteresowaniu tego klubu tylko sie uśmiechał a teraz każdy nagle lubi ten klub albo marzył o grze w nim ...
Poziom: 48
dodano: 08.05.2012, 17:22, #30 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Dobrze że nie wspomniał o białym kolorze bo bym pomyślał że pójdzie do Realu.

Czerwień to tradycja,wspaniała historia,legendy i puchary.

Błękitny to kasa,szejkowie i jeszcze raz kasa.

Pytanie jaki kolor wybierze?
Jakiby on niebył będe wiedział dlaczego akurat dany kolor.pozdr.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:20, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Krzysiek10
Jak wybierze niebieski to rzadko będzie go mógł założyć bo wciśnie u się np. Nasri :/
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:20, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Hazard26
SAF please... *_*
Poziom: 23
dodano: 08.05.2012, 17:18, #27 Zwiń/Pokaż komentarz kacpermanutd95
apropo strojów, naa oficjalnej stronie United ukazalo się zdjęcie nowej koszulki 2012/13
a właściwie to ManUtd dodało je na fejsa :P
Edytowano: 08 maja 2012 roku, 17:21
Poziom: 23
dodano: 08.05.2012, 17:16, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07

RedDiabełek napisał:

Ej ludzie... ale My mamy i niebieskie stroje i czerwone ;*

No tak, ale wiadomo o co chodzi... Oni maja jaśniejsze niebieskie koszulki :)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:10, #25 Zwiń/Pokaż komentarz 18Young18
w jednym kase w drugim sukcesy i tradycje
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:10, #24 Zwiń/Pokaż komentarz janekmanu
Brawa dla nastepnego niezdecydowanego fajfusa , ma talent wszystko co potrzeba .. Ale to jest tak idzie do City bo wie ze tam jest kasa . Teraz mało który młody piłkarz nie gra dla kasy ,przykładowo Nasri .. TAK HAZARD IDZ do City idz idz zagrasz 15 meczy albo i nie i przesiedzisz nastepnego lata albo nawet zima opuscisz The Citiziens na rzecz Juventusu albo jakiegoś innego mizernego klubu .. United to klub z tradycja i najlepszy klub w Anglii .. Przydałbys sie na pewno by miał u nas regularniejsze wystepy niz w City .. Nie wiem kogo by tam wygryzł
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:09, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Krzysiek10

Jula7 napisał:

Koszulka wyjazdowa United zapewne będzie niebieska w przyszłym sezonie ._.

Teraz też jest :D
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:03, #22 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Ej ludzie... ale My mamy i niebieskie stroje i czerwone ;*
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 17:00, #21 Zwiń/Pokaż komentarz abcd123
Za kogo go wcisniecie do skladu?
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:58, #20 Zwiń/Pokaż komentarz beltas
Ale mnie wku... to $hiti tylko podkupuja Alexowi zawodników -.-
Poziom: 22
dodano: 08.05.2012, 16:54, #19 Zwiń/Pokaż komentarz marcin_united
Wybierze city bo dostanie kasę:-(
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:51, #18 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Welcome to City or ....Chelsea FC:P
Zobaczymy co zrobi Eden...w jednym z wywiadów mówił że chce grać w PL, ale regularnie.. w City by miał trudniej niż u nas o pierwszą 11..

Po głowie chodzi mi jeszcze Chelsea..nie zdziwiłbym się gdyby ewentualnie tam wylądował..
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:50, #17 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
wejdz na pl strone city "hazard blisko epl"-przeczytaj co oni tam pisza hahahaah
Poziom: 23
dodano: 08.05.2012, 16:50, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Nie gadaj tylko wybieraj Manchester United :)
Poziom: 24
dodano: 08.05.2012, 16:47, #15 Zwiń/Pokaż komentarz wojtasg3
Jeżeli Hazard byłby już po podpisaniu umowy z którymś z klubów, to z pewnością byłby o tym ogromny szum. Klub poinformowałby o tym na oficjalnej stronie jako pierwszy, chcąc się pochwalić.
Niepokoić mogą ostatnie ostatnie słowa Belga o kolorze koszulki. Możemy mieć jedynie nadzieje, że zostało to zmyślone przez media.
Oby.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:42, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Cepilek
Skysports pisało dokładnie tak jak jest w newsie. Dla mnie to jest najpewniejsze źródło.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:41, #13 Zwiń/Pokaż komentarz nemanja15
eden raczej powinnien powiedziec wole wieksza kase tak jak Yaya toure Balo Nasri Silva Clichy wszyscy juz byli w United ale my stawiamy na doswiadczenie Park Giggs Scholes:) , nie potrzebne transfery jak nasz najlepszy zakup lata Young siedzi w najwazniejszym meczu sezonu na lawce to po co kase wydawc:)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:41, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Jula7
Koszulka wyjazdowa United zapewne będzie niebieska w przyszłym sezonie ._.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:36, #11 Zwiń/Pokaż komentarz waxer123
Hazard zaskoczy wszystkich i w przyszłym sezonie poprowadzi Everton do drugiego miejsca w lidze. Pierwsze jest dla United ;)
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:34, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Phenom

jarek879 napisał:

a na stronie city mozna przeczytac ze wybral definitywnie kolor niebieski

Na oficialnej stronie $hity nic nie pisze, więc nie wiem gdzie ty to wyczytałeś. Edytowano: 08 maja 2012 roku, 16:35
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:32, #9 Zwiń/Pokaż komentarz mateuszr20471
Spokojnie Hazard nic takiego nie powiedzial, ale i tak nie napalajcie sie na niego.
Poziom: 22
dodano: 08.05.2012, 16:26, #8 Zwiń/Pokaż komentarz White Tiger

jarek879 napisał:

a na stronie city mozna przeczytac ze wybral definitywnie kolor niebieski


When asked on whether he prefers red or blue - Lille's home kit is red - Hazard told Canal+ that he likes both colours but added: "It's the blue that I'll be wearing next season. Definitely the blue."


Inne źródło. City cytuje espn, na goal.com faktycznie nie napisali nic o wyborze niebieskiego.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:20, #7 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona
Hazard: "Lubię oba kluby z Manchesteru, ale pokocham ten w którym dadzą mi więcej". Tak powinien brzmieć tytuł newsa, bo chyba wszyscy wiemy o co mu naprawdę chodzi.
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:19, #6 Zwiń/Pokaż komentarz waxer123
Ja gdzieś czytałem że powiedział że teraz nosi czerwoną koszulkę (Lille) a chciałby zagrać w niebieskiej (wskazanie na $ity)

– Czerwony i niebieski to dwa moje ulubione kolory i oba do mnie pasują. W czerwonych barwach gram od dłuższego czasu, w końcu jestem graczem Lille. W przyszłym sezonie moim kolorem będzie jednak niebieski. To z pewnością to – powiedział tajemniczo Eden Hazard.

Wypowiedź z ligamistrzow.com Edytowano: 08 maja 2012 roku, 16:27
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:18, #5 Zwiń/Pokaż komentarz krystian988600
Nikt tego nie potwierdził bo wiecie jak to pismaki...
Hazard liczę że twój wybór będzie rozsądny a nie z uwagi na kase...
Poziom: 27
dodano: 08.05.2012, 16:18, #4 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Manchester United jest idealnym miejscem dla niego :)
Poziom: 32
dodano: 08.05.2012, 16:16, #3 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92
Ubierze obie koszulki i na tej podstawie wybierze... :D
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:14, #2 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
a na stronie city mozna przeczytac ze wybral definitywnie kolor niebieski
Poziom: 21
dodano: 08.05.2012, 16:12, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Jula7
Teraz pytanie czy lubię ławkę?

Komentarze (112)