R E K L A M A

+ +6 - DHL Tour 2012: Manchester wygrywa w Szanghaju!

Walker @25.07.2012 | Przeczytano 13200 razy

DHL Tour 2012: Manchester wygrywa w Szanghaju!
Kolejny mecz DHL Tour 2012. Manchester United zmierzył się z Shanghai Shenhua, w którym na co dzień występują dobrze nam znani z boisk Premier League Nicolas Anelka i Didier Drogba.

Jest to już trzecie spotkanie Czerwonych Diabłów w tym sezonie przygotowawczym. Wcześniejsze mecze zakończyły się wygraną Manchesteru United z AmaZulu 1:0 i remisem 1:1 z Ajaxem Cape Town.

Na początku spotkania wyraźnie zarysowywała się przewaga Red Devils, ale to zawodnicy z Chin mogli pierwsi wyjść na prowadzenie już w 9 minucie, ale po strzale zawodnika gospodarzy w bramce pewnie interweniuje Lindegard.


W 12 minucie nieprzyjemnie starcie Nicka Powella z przeciwnikiem, ale po udzieleniu pomocy przez lekarzy Nick mógł kontynuować grę. Kilka minut później dobra akcja młodych Diabłów zakończona strzałem w światło bramki przez Petrucciego.

Nastała 22 minuta i Manchester United mógł wyjść na prowadzenie, ale Powell marnuje wyśmienitą sytuację, w której znajdował się sam na sam z bramkarzem. Następne minuty spotkania to dominacja zawodników z Anglii, którzy praktycznie cały czas byli w posiadaniu piłki i próbowali stworzyć sobie dogodną okazję do zdobycia bramki.

Do pierwszej połowy sędzia doliczył jedną minutę, ale i ona nie przyniosła zmiany wyniku. Pierwsza połowa zakończyła się więc bezbramkowym remisem choć Manchester United śmiało mógł już prowadzić.

Na początku pierwszej połowy dla United. Macheda dostał idealne podanie od Kagawy po czym znalazł się sam na sam z bramkarzem, ale trafił prosto w jego nogi.

W 56 minucie na rozgrzewkę udał się Paul Scholes co spowodowało żywiołową reakcję publiczności. Legenda z Old Trafford ma swoich fanów w Szanghaju.

W następnej akcji swoich sił próbował bardzo aktywny dziś Kagawa, ale jego strzał zza pola karnego bramkarz gospodarzy broni bez najmniejszego trudu. W 67 minucie bramkarz już nie dał rady i Kagawa strzela swoją pierwszą bramkę dla Manchesteru United.


78 minuta i na listę strzelców mógł wpisać się Scholes, ale jego uderzenie głową minęło światło bramki. Chwilę później dobry strzał z dużej odległości Bébé, ale bramkarz gospodarzy po raz kolejny wykazuje się świetną interwencją.

Wynik do końca meczu nie uległ już zmianie i spotkanie zakończyło się zwycięstwem Manchesteru United.

Tagi: DHL, Didier Drogba, Nicolas Anelka, Shinji Kagawa

Komentarze (160)

Poziom: 26
dodano: 27.07.2012, 11:21, #160 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur

manfanman napisał:

I jakie większość kibiców? Większość kibiców nie jest jak Ci z Etihad żeby po przegranym sezonie wymuszać na trenerze kupno najlepszych na świecie piłkarzy


manfanman napisał:

I o to mam właśnie zarzut. Każde nie powodzenie chcecie niwelować nowymi grajkami(zazwyczaj tymi z najlepszej półki).


To jak w końcu jest? Jesteśmy tymi złymi kibicami, którzy ciągle chcą nowe gwiazdy czy jednak tymi lepszymi, którym wystarcza to co jest, bo trochę się pogubiłem.

Poziom: 21
dodano: 26.07.2012, 23:07, #159 Zwiń/Pokaż komentarz manfanman

SirArtur napisał:

Serio? A popatrz na komentarze po każdym przegranym spotkaniu albo dotyczącym przyjścia Lucasa czy kogokolwiek innego. Kibice, a właściwie ich zdecydowana większość wręcz wymagają od Fergiego nowych transferów.


I o to mam właśnie zarzut. Każde nie powodzenie chcecie niwelować nowymi grajkami(zazwyczaj tymi z najlepszej półki). Jak ktoś przyjdzie i nie zaaklimatyzuje się, albo po prostu będzie niewypałem to co? Wyjazd i szukamy innego grajka?.

Ludzie wzięli sobie za punkt honoru pokonanie city w tym sezonie(i barcelonę w poprzednich) a Ferguson ma się w myśl przysłowia "zastaw się" kupić takich graczy, którzy bez problemowo zapewnią i wygraną z city i barceloną. Nie musimy wygrywać za wszelką cenę(w każdym razie nie wydałbym kasy rzędu 100 mln funtów będąc fergusonem nawet gdybym miał 10000% pewność że to nam da majstra. Nie tędy droga. Man utd to nie był klub i oby nigdy nie był dla gwiazdeczek, które teraz są drogie bo są na topie, a które nigdy nie miały nic wspólnego z Manchesterem. I jestem na nie dla graczy, którym obojętnie czy grają dla Manchesteru czy dla Chelsea(nawet jakby to byliby messi czy inny nieprzeciętny kopacz)
Poziom: 21
dodano: 26.07.2012, 21:37, #158 Zwiń/Pokaż komentarz fake
Nie opiszę Ci dokładnie, ale dostał podanie od któregoś z zawodników i wdarł się w pole karne strzelając z około 11 metrów z lewej nogi. Ogólnie jak dla mnie bardzo dobry mecz Rafaela póki co.
Poziom: 22
dodano: 26.07.2012, 21:35, #157 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

lukimanutdfan napisał:


Fajne słówka. Lubie jak ktoś czasami pojedzie z adwanst inglisz :)

To wszystko wina głupich młodzieżowych filmów o życiu w liceum oraz serii z Johnem McClanem ;)
Poziom: 21
dodano: 26.07.2012, 21:04, #156 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
RAFAEEL GOOL! Może go ktoś opisać?
Poziom: 21
dodano: 26.07.2012, 21:01, #155 Zwiń/Pokaż komentarz arek14
Rafael dla Brazylii!
Poziom: 30
dodano: 26.07.2012, 17:05, #154 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

ostman napisał:

die hard

ostman napisał:

pep talk


Fajne słówka. Lubie jak ktoś czasami pojedzie z adwanst inglisz :)
Poziom: 21
dodano: 26.07.2012, 16:51, #153 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
De Gea pokazuje swoją klase :)
Poziom: 32
dodano: 26.07.2012, 14:43, #152 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Zwyciestwo w sparingu cieszy ale jestem ciekaw kto bedzie nowym zawodnikim w United oprócz kagawy i Powella? Chciałbym Lewandowskiego,a po za tym chcialem napisac ze fajne te nwoe koszulki domowe.
Poziom: 26
dodano: 26.07.2012, 14:04, #151 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur

manfanman napisał:

ten jeszcze wierzy, że kupimy jeszcze dwóch graczy pokroju kagawy bądź lepszych .


Fergie w wypowiedziach cały czas podkreśla, że pracuje nad nowymi transferami, więc nie wiem, co tutaj tak Cię dziwi. Poza tym ostman wcale nie pisał, że wierzy w kupno dwóch graczy pokroju Kagawy lub lepszych, ale mniejsza z tym.

[quote="manfanman
"]I jakie większość kibiców? Większość kibiców nie jest jak Ci z Etihad żeby po przegranym sezonie wymuszać na trenerze kupno najlepszych na świecie piłkarzy. Czy to argumentując zły sezon, czy fakt, że przeciwnik tak robi czy nawet to, że musimy być mistrzami za wszelką cenę(nawet wydania 100 mln funtów na wzmocnienia)[/quote]

Serio? A popatrz na komentarze po każdym przegranym spotkaniu albo dotyczącym przyjścia Lucasa czy kogokolwiek innego. Kibice, a właściwie ich zdecydowana większość wręcz wymagają od Fergiego nowych transferów.
Poziom: 22
dodano: 26.07.2012, 13:59, #150 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

manfanman napisał:

ten jeszcze wierzy, że kupimy jeszcze dwóch graczy pokroju kagawy bądź lepszych lol.

I jakie większość kibiców? Większość kibiców nie jest jak Ci z Etihad żeby po przegranym sezonie wymuszać na trenerze kupno najlepszych na świecie piłkarzy. Czy to argumentując zły sezon, czy fakt, że przeciwnik tak robi czy nawet to, że musimy być mistrzami za wszelką cenę(nawet wydania 100 mln funtów na wzmocnienia)

Ty tak na poważnie, bo nie wiem czy mam zaprzątać sobie głowę odpisywaniem?

Jak już odnosisz się do czyjejś wypowiedzi to zadaj sobie chociaż trud przeczytania całego komentarza, by później nie głosić absurdalnych sądów na podstawie jednego zdania wyjętego z kontekstu.

Na stronie pisuję dość regularnie, przy czym akurat od tematyki transferowej trzymam się z dala. A tu dostaję między oczy od kogoś mieniącego się "die hard fanem", który poucza mnie o wyższości United nad City. To jest jakiś kabaret :)

Tak czy siak, dzięki za pep talk. Edytowano: 26 lipca 2012 roku, 14:00
Poziom: 21
dodano: 26.07.2012, 13:03, #149 Zwiń/Pokaż komentarz manfanman

ostman napisał:

bo musimy zrobić miejsca w kadrze na wypadek ewentualnych transferów


ten jeszcze wierzy, że kupimy jeszcze dwóch graczy pokroju kagawy bądź lepszych lol.

I jakie większość kibiców? Większość kibiców nie jest jak Ci z Etihad żeby po przegranym sezonie wymuszać na trenerze kupno najlepszych na świecie piłkarzy. Czy to argumentując zły sezon, czy fakt, że przeciwnik tak robi czy nawet to, że musimy być mistrzami za wszelką cenę(nawet wydania 100 mln funtów na wzmocnienia)
Poziom: 31
dodano: 26.07.2012, 12:58, #148 Zwiń/Pokaż komentarz solit

Cepilek napisał:

Andi przesadnie krytykowany, kontrolował środkową strefę, najlepszy jego mecz na tourne.
idze panie, dramat jakich mało. Bebe zagrał sensowniej niż Valencia. Najepsi na boisku: Kagawa, Scholes i Lindegaard
Poziom: 18
dodano: 26.07.2012, 12:38, #147 Zwiń/Pokaż komentarz RedDevilsGirl
Fantastyczny mecz :)
Poziom: 21
dodano: 26.07.2012, 12:21, #146 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08
Moim zdaniem ten mecz mozna zaliczyc na plus, chodzi mi tu glownie o akcje i granie pilka.Kagawa zagral swietny mecz, Anderson zagral bardzo dobrze po mimo wielu negatywnych opini moim zdaniem zagral bardzo dobrze!Bebe mnie zaskoczyl tym wystepem i mysle ze spokojnie mozna go wypozyczyc do jakiegos slabiaka w PL i moze tam by sie ogral!!
Poziom: 22
dodano: 26.07.2012, 12:08, #145 Zwiń/Pokaż komentarz Rafinho
Takiego gracza jak Kagawa brakowało w drugiej lini. Świetna technika, przegląd pola i pomyślunek. Zaskakuje podczas tournee Bebe, naprawde prezentuje się obiecująco, może jednak będzie z niego jakiś pożytek :D Edytowano: 26 lipca 2012 roku, 12:10
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 21:56, #144 Zwiń/Pokaż komentarz Cepilek
Powell zagrał okej, początek miał trochę nerwowy często go niepotrzebnie ciągnęło do przodu przez co nie było z niego pożytku. Potem się ogarnął i ogólnie fajnie rozgrywał nie notując niecelnych podań.

Petrucci miał ciekawe piłki i gdy schodził do środka zazwyczaj działo się coś ciekawego. W przypadku transferu jakiegoś Lucasa raczej musi się udać na wypożyczenie bo będzie się marnował.

Andi przesadnie krytykowany, kontrolował środkową strefę, najlepszy jego mecz na tourne.

A Valencia grał średnio tylko dlatego że nie miał jak się rozpędzić bo Chińczycy bronili się całym zespołem.

Fajne wejście Lingarda.
Poziom: 23
dodano: 25.07.2012, 21:23, #143 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Cieszę się ze zwycięstwa, ale bardziej z bramki Kagawy :) Brawo Kagawa! Oby tak częściej strzelać dla United :D
Myślę, że to będzie pożyteczny bardzo transfer i że się Japończyk sprawdzi na OT.
Poziom: 22
dodano: 25.07.2012, 19:36, #142 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Spotkanie przez większość czasu przypominało treningową gierkę, gdzie jedna drużyna ma ćwiczyć grę w obronie, a druga w ataku. Defensywna taktyka rywala nie ułatwiała gry, a po pewnym czasie znużenie zaczęło udzielać się naszym zawodnikom i graliśmy na pół gwizdka.

Fergie postawił na asymetryczne 4-4-1-1, gdzie Valencia trzymał się linii, ale już Petrucci ustawiony po lewej stronie miał schodzić do środka i klepać z innymi. W zamierzeniach Brady miał grać na całej długości boiska, ale ponieważ prawy pomocnik Szanghaj Shenhua okazał się kreatorem prawie wszystkich akcji rywali, to Irlandczyk musiał mieć się na baczności.

Kolejny dobry mecz Kagawy, wyróżniali się też Petrucci i Brady, ponadto nie można mieć zastrzeżeń do stoperów choć nie mieli za wiele pracy. Dobre zmiany Scholesa, Tunnicliffe'a i Bebe.

Jeszcze słowo odnośnie Bebe, bo dyskusja widzę głównie o nim. Pokazał się dzisiaj z dobrej strony, ale pewnie w lato odejdzie (na wypożyczenie), bo musimy zrobić miejsca w kadrze na wypadek ewentualnych transferów, na jakie większość kibiców liczy.

Według stanu na dziś United ma 23 piłkarzy, których musi umieścić w 25-osobowej kadrze do rozgrywek PL. Do tego dochodzą Jones i Powell, którzy muszą być uwzględnieni w 25-osobowej kadrze do Ligi Mistrzów.

Tym samym każdy kolejny transfer do United wiąże się z koniecznością uszczuplenia kadry. Odejścia Berby i Bebe to dwie najrozsądniejsze opcje. Trzecią jest nie zgłaszanie do rozgrywek Fletchera, ale to ostateczność. Fergie nie będzie chciał dołować walczącego z chorobą Darrena w taki sposób.
Poziom: 20
dodano: 25.07.2012, 19:04, #141 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

lukimanutdfan napisał:

Co to za Pani w Twoim avatarze?

To Ja :* Piękna nie prawdaż? :P Dodano: 25 lipca 2012 roku, 19:05

united8 napisał:

Pewnie laska Kagawy.

lukimanutdfan napisał:

Co to za Pani w Twoim avatarze?

A tak na serio to jakaś kibicka :P
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 19:04, #140 Zwiń/Pokaż komentarz united8

lukimanutdfan napisał:

Co to za Pani w Twoim avatarze?


Pewnie laska Kagawy. Shinij trochę zmartwiony, bo Giggs podobno przywitał go ,,Siema bracie !"
Poziom: 30
dodano: 25.07.2012, 19:01, #139 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
[quote="SuchyRD"][/quote]

Co to za Pani w Twoim avatarze?
Poziom: 20
dodano: 25.07.2012, 18:49, #138 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

united8 napisał:

R.Carlos > Evra

Ja > Carlos

Brady może za Bainesem co najwyżej nosić buty , a Petrucci za Lucasem torbę. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 18:51
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 18:43, #137 Zwiń/Pokaż komentarz RHCP
Ale nie który z Was są dwulicowi.Jeszcze po ostatnim meczu nie zostawialiście na Nim suchej nitki.A teraz , txt typu jest [***]isty itp.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 18:25, #136 Zwiń/Pokaż komentarz Xer

radziu_rudy napisał:

Na PLUS:

- Brandy, fajnie się podłączał do akcji ofensywnych,


Co? Własnie grał cienko i nie podłączał sie do akcji... Dodano: 25 lipca 2012 roku, 18:28Ludzie co Wy dzisiaj widzieliście w Bradym? Dla mnie grał słabo, nie podłączał się do akcji... No ale ok, tu są sami specjaliści więc ja sobie mogę tylko pogadać.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 18:23, #135 Zwiń/Pokaż komentarz united8

Duch napisał:

Brady > Baines


R.Carlos > Evra

Duch napisał:

Pettucci + Bebe > Moura


Rasiak > Brożek

Rozp*erdalają mnie takie porównania. Sam jestem wielkim entuzjastą i zwolennikiem promowania młodzieży, ale bez przesady. Petrucci może być bardzo dobrym pomocnikiem, ale do Lucasa mu bardzo daleko. Bebe ? Proszę, nie żartujcie. To jest pomyłka i Ferguson o tym wie, wystawia Bebe żeby coś zagrał i żeby drożej go sprzedać.

Chciałbym, żeby w United występowali sami wychowankowie, albo żeby była ich taka liczba jak w Barcelonie, niestety przez popierdzielony ustrój szkolenia piłkarzy w Wielkiej Brytanii, mamy deficyt jakościowych wychowanków. Teraz w dobie nowych przepisów w Anglii, jak i zmian które nastały w United powinniśmy zyskiwać co jakiś czas [***]istych piłkarzy, także o przyszłość możemy być spokojni, ale trzeba też ściągać graczy z innych kontynentów lub innych krajów Europejskich, jeśli chcemy walczyć o LM co sezon, a do tego chyba dąży najbardziej utytułowany klub Angielski, najbardziej wartośćiowy i przynoszący największe przychody klub piłkarski ? Czyż nie ?

Oczywiście, można postawić na Evre kolejny sezon, można Bradyego rzucić na głęboką wodę żeby raz na jakiś czas zastąpił Patrice'a, ale jeśli są pieniądze na transfer, to dlaczego nie kupić najlepszego lewego obrońcy w Premier League ?

Mamy 4 opcje, przynajmniej tak twierdzi prasa i obserwując ruchy Fergusona można wywnioskować, że :

- napastnik - w grę wchodzi tylko Robin Van Pesrie, bo obok takich okazji nie można przechodzić obojętnie.

- Lucas, lub inna młoda gwiazda - czyli ofensywny pomocnik ? Na to by wychodziło, albo skrzydłowy...zależy w jakiej roli widzi go Ferguson.

- Lewy obrońca, czyli Baines lub ktoś inny ,,na rezerwę", bo transfer Leightona to raczej do podstawowego składu.

- Środkowy pomocnik - tu raczej zachcianka kibiców i w sumie dość rozsądne rozwiązanie, bo przecież Carrick i Scholes młodzianami nie są, a Cleverley, Anderson, Powell i Fletcher to niewiadome. Tutaj nie ma znaczenia jaki profil gracza, czy b2b, czy rozgrywający, czy DM - ważne, żeby był to środkowy pomocnik operujący bliżej środka pola lub nawet bliżej własnej bramki, bo poza Carrickiem nie widzę u nas piłkarza w centralni, który potrafi grać w defensywie (Fletchera nie liczę) no chyba, że Alex postawi na Jonesa. Transfer ofensywnego pomocnika to albo Moura, a i jest Kagawa więc tutaj tego nie uwzględniam. M'Vila, Dembele, Moutinho, Witsel, Fellaini - któryś z nich...;]

Reasumując, mamy do wyboru 4 opcje transferowe - jeśli zrobimy transfer na jedną pozycję, będę zadowolony. Jeśli na dwie, będę w niebo wzięty. Jeśli 3 to byłaby jak w tym kawale o słoniu i mrówce nie skończona ekstaza, a 4...nie nie, 4 są nie realne.


Jak już mam dzielić się poglądami, najrozsądniej byłoby kupić LO i środkowego pomocnika, np. M'Vile. Natomiast ja pragnąłbym Van Persiego i Lucasa, chociaż na ich pozycje nie koniecznie potrzebujemy wzmocnień to nasza ofensywa wyglądałby jak z kosmosu. Z drugiej strony, gdyby liczyć na Evrę i Brady'ego, ewentualnie Evansa, to można by kupić Lucasa i pokusić się o M'Vile, a to byłoby coś niesamowitego. Oczywiście zakładając, że Ando i Berba odchodzą, a Nani koniecznie zostaje.

Jak to ostman pisze,nie ma sensu bawić się we ,,wróżbitę Macieja", transfery to temat śliski i za SKURWY*NA nie zgadniemy kto do nas trafi, kto odejdzie a kto nie. Chociaż transfer Phila udało mi się rok temu wywróżyć ! Hehe.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 18:14, #134 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Zapomniałem o Hernandezie. Co tu dużo mówić, jest to zawodnik z którego gry wynika naprawdę wiele korzyści. Dynamiczny i skuteczny - taki powinien być środkowy napastnik i można powiedzieć, że to najlepszy transfer Fergusona od czasów Ronaldo i Rooneya. Zawsze robi to co należy. Absolutnie skarb naszego pseudozespołu.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 17:57, #133 Zwiń/Pokaż komentarz Duch
Brady > Baines
Petrucci > Moura

Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 18:04
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 17:46, #132 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Veseli i Brady zagrali słabo, ale dobrze w porównaniu do Powella, Andersona, Valencii czy Machedy. Ta czwórka była dzisiaj fatalna.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 17:28, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Monaldo
Aż mi się morda cieszyła jak oglądałem Bebe w akcji, ma głód gry, wyjdzie czy nie wyjdzie on cały czas próbuje i biega, nie byłem zachwycony tym transferem ale powoli zaczyna pokazywać nam to minimum jakiego od niego "oczekiwaliśmy" :) Lubię gościa, ma ciąg na bramkę i co prawda za c[...]ja pojęcia defensywy, ale czekam na to czym jeszcze może nas zaskoczyć.
Odnoszę czasami że to chłop z wielkim talentem, ale jakby nieco za późno zaczął swoją przygodę z piłką, jakby miał nie wiem, 19 lat gdy pierwszy raz zobaczył ten okrągły i intrygujący przedmiot.

Końcówka meczu [***]ista, Veseli [***]isty, Kagawa wykurwisty, a wszyscy pozostali młodzi na wielki plus.
MOŻE BYĆ :)
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 17:27, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Gasquet10
Dość dobre spotkanie. Widać było przewagę United, ale pomimo tego zespół z Chin stworzył sobie okazje do strzelenia bramki. Czerwone Diabły jednak zamiast stracić gola sami go strzelili co bardzo cieszy.
Młodzi zawodnicy - Brady popełnia jeszcze trochę błędów, ale jest młody i nadrabia walecznością. Jest też szybki i ma dobre uderzenie, to tylko stawia go w dobrym świetle i widać, że w przyszłości raczej problemów na lewej flance w defensywie nie będzie. Powell zagrał solidnie. Widać, że to typ playmakera jak Scholes i to tylko świetnie ustawia Nas po odejściu na emeryturę rudowłosego pomocnika. Wejście Bebe zrobiło na mnie dobre wrażenie. Co najważniejsze starał się i widać było, że zależy mu na tym, aby zdobyć zaufanie Fergusona. Jest szybki, często widać go było stwarzającego zagrożenie pod bramką rywala... Jestem ciekaw co pokaże w następnym występie.
Piłkarze pierwszej kadry - Valencia dziś trochę słabiej. Widać, że nie jest w najlepszej dyspozycji. Z niecierpliwością czekam na powrót Ekwadorczyka do pełni formy. Kagawa znów rozegrał bardzo dobre zawody. Na dodatek udało mu się trafić do siatki... Oby tak dalej. Sprawia naprawdę dobre wrażenie. Przyznam, że występ Machedy był fatalny. Dziś nie ugrał nic co postawiłoby go chociaż w tym mniej krytycznym świetle... Liczyłem dziś na Berbatova, jednak Boss widać miał inne plany. Mam nadzieję, że ujrzymy Bułgara w następnym spotkaniu.
Uogólniając - Dobry sprawdzian, nie wyzbyliśmy się błędów, lecz po to są przed sezonowe mecze, aby wyeliminować to albo ewentualnie w późniejszym czasie być już bardziej doświadczonym... Z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 17:19, #129 Zwiń/Pokaż komentarz radziu_rudy
Na PLUS:
- Kagawa, zagrał dobry mecz, strzelił bramkę czego więcej chcieć.
- Bebe, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, przy asyscie super się urwał obroncą na lewej stronie, samo podanie do Kagawy ze stoickim spokojem, pare strzałów za '16' z tego chłopaka może coś być, ten sezon powinien spędzić na wypożyczeniu ale w PL, nie jakieś zagraniczne wojaże i w przyszłym sezonie może być z niego wiele pociechy.
- Brandy, fajnie się podłączał do akcji ofensywnych,
- Veseli, jak kolega wyżej,
MINUS:
- Macheda ile mu potrzeba sytuacji żeby strzelić bramkę, chyba czas na pożegnanie sie z MU
- Anderson, znowu dużo nie celnych podań, strasznie statyczny biegał na 5m jak MU tworzyli akcje a to na środkowego pomocnika za mało.
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 17:10, #128 Zwiń/Pokaż komentarz reddevill1984
Mnie się gra Bebe podobała jest szybki , potężnie uderza również z ,, miejsca' niech nabierze tylko pewności siebie i doświadczenia a bedzie dobrym grajkiem ,dzisiaj rozegrał dobre spotkanie...za to Anderson kulawo strasznie :(
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:59, #127 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Dajcie już sobie spokój z tym Bebe niektórzy chyba mają jakis kompleks z nim związany. jak gra źle to zaraz komentarze że c[...]jowy jak gra dobrze to również trudno się dopatrzeć jakiegoś pozytywnego komentarza na jego temat.
Dajcie sobie spokój bo to już zaczyna sie powoli nudne robić
Poziom: 20
dodano: 25.07.2012, 16:55, #126 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Szkoda strzępić języka na tych DEBILI .. Był Berbatow,Valencia,Anderson,Owen,Evans,Park a nawet k[...]a sam Ferguson i teraz Bebe .. Zawsze sobie znajda kozła ofiarnego.. Z nich tacy kibice jak ...
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:54, #125 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr

The-Red-Devil92 napisał:

StonyUnited
W jaki sposób ma ustabilizować formę kiedy nie jest brany do kadry meczowej lub jest kontuzjowany przez osiem miesięcy? Moim zdaniem powinien zostać wypożyczony do średniaka z Premier League. Gdyby ominęłyby go kontuzje można by wtedy brać się za jakąkolwiek ocenę zawodnika. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 16:18


Dwa lata temu, po transferze do nas, większość spotkań rozgrywał w rezerwach, zaliczając epizody w Carling Cup i Lidze Mistrzów. Przeglądając zamieszczane na stronie pomeczowe raporty oraz sporadycznie oglądając mecze rezerw, niczym nadzwyczajnym się nie wyróżniał. Nawet w rezerwach... a to z pewnością niższy poziom niż PL czy Championship.

DWA LATA temu ;) Wiesz zawodnik w tym wieku w przeciągu dwóch lat może się rozwinąć. ;)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:47, #124 Zwiń/Pokaż komentarz Johnny
Na plus:
- Kagawa: Świetny mecz uwieczniony bramką oraz pokazał bardzo dobry balans ciałem
- Bebe: Zagrał jedną połowę a oddał kilka strzałów w światło bramki, udzielał się w ofensywie przy czym zanotował asystę przy trafieniu Kagawy
- Petrucci: Miał szansę grać przez pierwsze 45 minut. Jego podania były niesamowite lecz nasi zawodnicy(Powell i Macheda) nie pokonali bramkarza rywali
- Brady: Podobał mi się ten chłopak. Grał dobrze w defensywie jak i w ofensywie
Na minus:
- Macheda: Słaby występ Włocha. Miał wiele okazji do strzelenia bramki lecz wszystko marnował
- Powell: Grał jedną połowę lecz liczyłem więcej od tego zawodnika. Zmarnowana setka ale myślę że to tylko słabszy dzień tego utalentowanego zawodnika.

Podsumowując dzisiejsze spotkanie. Druga połowa o wiele lepsza od pierwszej. Szkoda że strzeliliśmy tylko jedną bramkę ale cieszy wygrana. Dobry sparing :) Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 16:48 Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 16:48
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:38, #123 Zwiń/Pokaż komentarz mstrzelec7

The-Red-Devil92 napisał:

Wypunktowanie błędów Bebe miało na celu pokazanie jak on FAKTYCZNIE zagrał, bo przytoczyłem FAKTY. Czy tak samo gloryfikowałbyś Bebe gdyby w poprzednim spotkaniu nie strzelił gola? Nie, bo prostu raczej zabrakłoby ci racjonalnych argumentów...


Można zrobić tak z każdym zawodnikiem. Berbatowem, Rooneyem, Chicharito w szczególności, Valencią, Rio itd itp. Każdego można na podstawie wycinka statystyk pojechać. Tyle, że na szczęście w dalszym ciągu statystyki nie grają. Nie gloryfikuję Bebe. Ale on jest zawodnikiem Manchesteru United tak długo, dopóki Ferguson będzie tego chciał i tak długo każdy kto mieni się kibicem tego klubu ma wspierać zawodników, nie tylko tych najlepszych. A nie wyliczać potknięcia. Jeśli ktoś jest za słaby to u nas nie gra, proste.
Niedawno odszedł Park. Nie skłamię, jeśli napiszę, że połowa, albo i więcej obecnych userów jeździła po nim jak po łysej kobyle. A kiedy odszedł nagle każdy pisał dziękujemy, byłeś walczakiem, będziemy tęsknić. Da [***] się pytam?! Bebe to pełnoprawny zawodnik jak Rooney, Rio, czy Kagawa. Więc dajcie sobie spokój z wycieczkami do niego. Keep calm and support to Manchester United. Mam nadzieję, że każdy jeden hejter rozumie to zdanie dogłębnie.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:27, #122 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92

StonyUnited napisał:


W jaki sposób ma ustabilizować formę kiedy nie jest brany do kadry meczowej lub jest kontuzjowany przez osiem miesięcy? Moim zdaniem powinien zostać wypożyczony do średniaka z Premier League. Gdyby ominęłyby go kontuzje można by wtedy brać się za jakąkolwiek ocenę zawodnika. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 16:18


Dwa lata temu, po transferze do nas, większość spotkań rozgrywał w rezerwach, zaliczając epizody w Carling Cup i Lidze Mistrzów. Przeglądając zamieszczane na stronie pomeczowe raporty oraz sporadycznie oglądając mecze rezerw, niczym nadzwyczajnym się nie wyróżniał. Nawet w rezerwach... a to z pewnością niższy poziom niż PL czy Championship.
Poziom: 47
dodano: 25.07.2012, 16:24, #121 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

jestemfanemmu napisał:

Valencia dzisiaj pokazał że jak nie dadzą mu miejsca to nie potrafi nic zrobić.


A w poprzednim sezonie Valencia pokazał, że jest naszym najlepszym skrzydłowym i gdy inny zawodzili on ciągnął naszą grę do przodu, a gol strzelony Blackburn w końcówce spotkania pokazał, że nawet gdy nie dadzą mu miejsca to potrafi coś zrobić.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:23, #120 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92

napisał:

mstrzelec7

Zajebisty kibic z takiej osoby, która liczy każde potknięcie zawodnika WŁASNEJ drużyny, a takowe komentarze zamieszczasz. Myślisz, że jesteś fajny jak będziesz prowadził hejting, na Bebe, czy innego zawodnika? Konstuktywna krytyka po remisie z Evertonem, czy porażce z City? Czemu nie, sam ją uprawiam nieraz. I sam powtarzam, że obiektywizm też się liczy. Obiektywizm, a nie wybranie sobie kozła ofiarnego.

Ty i podobni "kibice" potrafią z ciągu całego sezonu na stronie manusite zwolnić Fergusona 2347623 razy, wysłać Scholesa na emeryturę, zrównać z ziemią Parka, sprzedać Berbatowa, a po słabszym meczu Welbecka jednak zostawić w drużynie. Nie każdy z was robi to wszystko na raz, ale uprze się na jedną wymienioną tu rzecz. To jest chore. Pojedź na mecz United, wejdź do Bishop i zacznij wylewać takie żale. Nie wyjdziesz bez uszczerbku na zdrowiu. Nauczyłem się od Anglików innego patrzenia na United, bo też nieraz zachowałem się równie idiotycznie, albo coś równie idiotycznego napisałem. Coś w stylu waszych komentarzy. Dorośnijcie do kibicowania United, bo to nie jest k[...]a pierwsza lepsza drużyna. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 16:16


Wypunktowanie błędów Bebe miało na celu pokazanie jak on FAKTYCZNIE zagrał, bo przytoczyłem FAKTY. Czy tak samo gloryfikowałbyś Bebe gdyby w poprzednim spotkaniu nie strzelił gola? Nie, bo prostu raczej zabrakłoby ci racjonalnych argumentów...

Szanuję twoje zdanie odnośnie Bebe, bo każdy ma prawo mieć swoją opinię. Ja mam na jego temat inne zdanie, które w kulturalny i merytoryczny sposób staram się przedstawić. Nie musisz się z nim zgadzać, ale mógłbyś uszanować. Pozdrawiam.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:16, #119 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
[quote="The-Red-Devil92 Przyznaję że Bebe jest zadziorny i waleczny, ale jeśli nie umie do tego dorzucić jakichś elementów piłkarskiego rzemiosła, a przede wszystkim ustabilizowania formy i powtarzalności, będzie mu ciężko zdziałać cokolwiek w PL..."][/quote]

W jaki sposób ma ustabilizować formę kiedy nie jest brany do kadry meczowej lub jest kontuzjowany przez osiem miesięcy? Moim zdaniem powinien zostać wypożyczony do średniaka z Premier League. Gdyby ominęłyby go kontuzje można by wtedy brać się za jakąkolwiek ocenę zawodnika. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 16:18
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:16, #118 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Valencia dzisiaj pokazał że jak nie dadzą mu miejsca to nie potrafi nic zrobić. Jego atutem jest szybkość, która powoduje, że jest pożyteczny w kontratakach ale w ataku pozycyjnym cieniuje.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:14, #117 Zwiń/Pokaż komentarz mstrzelec7

The-Red-Devil92 napisał:

Ooo to rozumiem że już nie można złego słowa na żadnego piłkarza United powiedzieć, bo jesteśmy c[...]y a nie kibice? Jeśli ktoś gra słabo, można to wypunktować, a także mieć nadzieję że nasz pogląd podzieli Fergie czy ktoś ze sztabu i wskazówki przekaże zawodnikowi, żeby poprawić grę. A poza tym, czy każdy narzekający to od razu musi być gimnazjalista? Polecam trochę trzeźwego spojrzenia na wpisy, "wierny kibicu".


Zajebisty kibic z takiej osoby, która liczy każde potknięcie zawodnika WŁASNEJ drużyny, a takowe komentarze zamieszczasz. Myślisz, że jesteś fajny jak będziesz prowadził hejting, na Bebe, czy innego zawodnika? Konstuktywna krytyka po remisie z Evertonem, czy porażce z City? Czemu nie, sam ją uprawiam nieraz. I sam powtarzam, że obiektywizm też się liczy. Obiektywizm, a nie wybranie sobie kozła ofiarnego.

Ty i podobni "kibice" potrafią z ciągu całego sezonu na stronie manusite zwolnić Fergusona 2347623 razy, wysłać Scholesa na emeryturę, zrównać z ziemią Parka, sprzedać Berbatowa, a po słabszym meczu Welbecka jednak zostawić w drużynie. Nie każdy z was robi to wszystko na raz, ale uprze się na jedną wymienioną tu rzecz. To jest chore. Pojedź na mecz United, wejdź do Bishop i zacznij wylewać takie żale. Nie wyjdziesz bez uszczerbku na zdrowiu. Nauczyłem się od Anglików innego patrzenia na United, bo też nieraz zachowałem się równie idiotycznie, albo coś równie idiotycznego napisałem. Coś w stylu waszych komentarzy. Dorośnijcie do kibicowania United, bo to nie jest k[...]a pierwsza lepsza drużyna. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 16:16
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:13, #116 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92

GeThOr napisał:


Jak dla mnie na tym Tournee pokazał, że jest lepszy niż Macheda. I dam sobie rękę uciąć, że gdyby Bebe przyszedł do nas np. z akademii Realu czy Barcy i miałby za sobą normalną przeszłość to wiele by o nim inaczej mówiło. Może i nie jest rewelacyjny ale podoba mi się jego waleczność i zaangażowanie a akurat tego brakuje najbardziej naszym piłkarzom. I wiesz wolę żeby grał taki Bebe, który niech Ci będzie jest słaby aniżeli jakiś dobry Macheda, który stoi i jak zj[...]e to się tylko uśmiecha... I będę bronił Bebe bo go lubię i w [***] mam to jaką miał przeszłość.


Obaj mieli za sobą bardzo nieudany ostatni rok. Macheda gnuśniał w QPR, będąc piątym czy szóstym napastnikiem w hierarchii, a Bebe cały sezon leczył kontuzję. Przyznaję że Bebe jest zadziorny i waleczny, ale jeśli nie umie do tego dorzucić jakichś elementów piłkarskiego rzemiosła, a przede wszystkim ustabilizowania formy i powtarzalności, będzie mu ciężko zdziałać cokolwiek w PL...
Poziom: 20
dodano: 25.07.2012, 16:11, #115 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

The-Red-Devil92 napisał:

Ten piłkarz jest po prostu na Manchester zbyt słaby...

Podobnie jak 1/2 z Cleverleyem na czele .
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:09, #114 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92

18Ciuciok78 napisał:

Niektórzy czepiają się k[...]a Bebe za samo to, że MIAŁ CZELNOŚĆ PODPISAĆ KONTRAKT Z MANCHESTEREM UNITED. To my daliśmy za niego tyle kasy. Dla mnie gość jest bohaterem, niedawno był jeszcze bezdomny, a teraz gra dla najwspanialszego klubu na świecie i wcale nie jest taki zły i daje z siebie wszystko na boisku. Może nie gracz na miarę United ale może namieszać w jakimś średnim klubie PL (w przyszłości).


Nie był bezdomny, tylko przez trzy miesiące czy pół roku mieszkał w ośrodku opieki społecznej z racji jakiś problemów ze stanem technicznym mieszkania.

Poza tym polecam zrobić przegląd wszystkich jego spotkań a nie polegać tylko na tym ostatnim. W zdecydowanej większości nie pokazał prawie nic! Wrzutki przerzucone i niecelne, dryblingi bez głowy, głupie straty piłki. To samo było widać w ostatnim spotkaniu w RPA. Oprócz strzelonej bramki nie pokazał nic... Nieudane dośrodkowanie, niecelne podania i słaby drybling! Ten piłkarz jest po prostu na Manchester zbyt słaby...
Poziom: 35
dodano: 25.07.2012, 16:08, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Wygrana 1-0 na pewno cieszy zwłaszcza, że United zagrali naprawdę dobry mecz. Zagraliśmy niemal bezbłędnie w defensywie i Szanghaj prócz jednej okazji w pierwszej połowie nie zagroził więcej naszym bramkarzom. W obronie oprócz stoickiego spokoju Ferdinanda i Carricka śmiało pochwalić można Brady`ego. Chłopak zagrał bardzo solidnie w defensywie wygrywając większość pojedynków 1-1, a w dodatku śmiało pędził do ofensywy stwarzając od czasu do czasu zagrożenie.

W 2 linii świetne zawody rozegrał Kagawa i chociaż to dopiero jego 2 mecz w barwach United to już można stwierdzić, że Japończyk wzmocnił solidnie nasz skład. Dzisiaj kreatywnie, pewnie i z dużą chęcią do gry. Dla mnie zawodnik meczu co uhonorował zdobytą bramką i kilkoma ładnymi podaniami min. świetne zagranie do Machedy, którego niestety Frederico nei wykorzystał.

Jednak największym zaskoczeniem oczywiście pozytywnym został dzisiaj Bebe. Wbrew wszystkim zagrał bardzo dobrze, nie bał się podejmować ryzyka oraz był bardzo spontaniczny. Po jego wejściu nasza gra w ofensywie bardzo się ożywiła.

Słabo dzisiaj napastnicy. Macheda przez cały swój czas spędzony na boisku mógł strzelić 2/3 bramki, a conajmniej jedną powinien. Zabrakło mu jednak zimnej krwi. Hernandez wszedł i właściwie nic nie pokazał. Jestem optymistycznie do niego jednak nastawiony i wierzę, że kwestia czasu kiedy Javier dojdzie do swej przyzwoitej formy i zacznie zdobywać bramki.

Reasumując. Zagraliśmy dobre zawody właściwie większość czasu rozgrywając piłkę na połowie gospodarzy, próbując grać kombinacyjnie co nie zawsze się udawało. Cieszy wygrana, ale przy okazaniu odrobinie większej zimniej krwi bramek powinno być więcej.
Poziom: 47
dodano: 25.07.2012, 16:07, #112 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Macheda pokazał dzisiaj, że jest beznadziejny.
Im bliżej był bramki tym bardziej się gubił, a to przecież mecz o pietruszkę.
Tyle sytuacji co dzisiaj zmarnował Włoch, to się w pale nie mieści.
Gdyby to była liga, byłoby gorąco na temat Kiko.
Na plus przede wszystkim zagrał Bebe.
Oby tak dalej, a kto wie, może nawet będzie grał z jakimiś średniakami, albo łapał ogony.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:05, #111 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92

mstrzelec7 napisał:

Weźcie się wszyscy jebnijcie w łeb, każdy jeden hejtujący na Andiego, czy Bebe.
Gość grał całe życie na streecie, rok pograł w 3 lidze, trafił do Guimaraes, w której nie zagrał ani razu, bo od razu wzięli go do United. U mnie ma szacunek, że mu się chce, że dzięki piłce wyszedł na porządnego człowieka, bo mógł równie dobrze skończyć jako dealer. Zrobił na boisku więcej niż Valencia i łyso teraz? Skoro Ferguson wciąż w niego wierzy, a tacy "kibice" jak wy nie... to brak słów. Niejeden z was zes[...]łby się po samej wizycie w szatni United, nie mówiąc o jakiejkolwiek próbie grania z nimi.
Jak jestem na tej stronie tyle lat, to przez ostatni rok tyle płaczu i narzekania nie było chyba od powstania manusite.
Zbiegły się dzieci z gimnazjum, inne osobniki znające się na piłce i wierni kibice Czerwonych Diabłów od roku, czy dwóch lat. Ferguson jest tam 26 lat. Więc jak widzę wpisy ten jest żałosny, tamten c[...]jowy, inny do wyj[...]nia to ja mam ochotę wyj[...]ć, ale każdemu takiemu, który pieprzy takie farmazony między oczy. c[...]y z was, nie kibice.


Ooo to rozumiem że już nie można złego słowa na żadnego piłkarza United powiedzieć, bo jesteśmy c[...]y a nie kibice? Jeśli ktoś gra słabo, można to wypunktować, a także mieć nadzieję że nasz pogląd podzieli Fergie czy ktoś ze sztabu i wskazówki przekaże zawodnikowi, żeby poprawić grę. A poza tym, czy każdy narzekający to od razu musi być gimnazjalista? Polecam trochę trzeźwego spojrzenia na wpisy, "wierny kibicu".
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:04, #110 Zwiń/Pokaż komentarz 18Ciuciok78
Niektórzy czepiają się k[...]a Bebe za samo to, że MIAŁ CZELNOŚĆ PODPISAĆ KONTRAKT Z MANCHESTEREM UNITED. To my daliśmy za niego tyle kasy. Dla mnie gość jest bohaterem, niedawno był jeszcze bezdomny, a teraz gra dla najwspanialszego klubu na świecie i wcale nie jest taki zły i daje z siebie wszystko na boisku. Może nie gracz na miarę United ale może namieszać w jakimś średnim klubie PL (w przyszłości).
Poziom: 20
dodano: 25.07.2012, 16:04, #109 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
No i k[...]a ja widzę Bebe w szerokiej kadrze na sezon.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:02, #108 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr

The-Red-Devil92 napisał:

GeThOr The-Red-Devil92 Bardzo ładnie dziś Bebe gra, prawie się o własne nogi nie potyka. Może tym meczem zachęci potencjalnych kupców i jego cena nieco skoczy w górę :)


Kiedy on Ci się o nogi potykał? Polska j[...]na mentalność jak ktoś się komuś nie spodoba pod jakimś względem to trzeba cisnąć nawet jak ktoś odpi[...]ala kawał dobrej roboty... Jakby przyszedł z jakiejś Barcelony to byś inaczej o nim mówił a, że chłopak wychował się na ulicy to slams i trzeba cisnąć. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 15:51

Wydawało mi się że powiedziałem pod jego adresem komplement, bo rzadko kiedy cokolwiek mu na boisku wychodzi. Ten gracz jest po prostu za słaby na Manchester United i mimo tego że dziś w drugiej połowie ładnie śmigał, jestem zdania że należy się go pozbyć... Od początku nie byłem zwolennikiem jego "talentu".

Jak dla mnie na tym Tournee pokazał, że jest lepszy niż Macheda. I dam sobie rękę uciąć, że gdyby Bebe przyszedł do nas np. z akademii Realu czy Barcy i miałby za sobą normalną przeszłość to wiele by o nim inaczej mówiło. Może i nie jest rewelacyjny ale podoba mi się jego waleczność i zaangażowanie a akurat tego brakuje najbardziej naszym piłkarzom. I wiesz wolę żeby grał taki Bebe, który niech Ci będzie jest słaby aniżeli jakiś dobry Macheda, który stoi i jak zj[...]e to się tylko uśmiecha... I będę bronił Bebe bo go lubię i w [***] mam to jaką miał przeszłość.
Poziom: 26
dodano: 25.07.2012, 16:02, #107 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz18
Macheda musi odejść, najlepiej w tym okienku!
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 16:00, #106 Zwiń/Pokaż komentarz yankee
na plus napewno Kagawa, Tunnicliffe, i co mnie zaskoczylo Bebe... nie najgorzej tez Brady, Lingard, Scholes dal spokoju troche. no ale ten Bebe, po dzisiejszym meczu dla mnie czlowiek zagadka szkoda ze na wypozyczeniu mial kontuzje bo nie mozna bylo go ogladac ale ostatnio pozytywnie zaskakuje moze kiedys coz z niego bedzie.
Poziom: 24
dodano: 25.07.2012, 15:59, #105 Zwiń/Pokaż komentarz wojtasg3
Dobrze, że Scholes zostaje na kolejny rok. Środek z nim a bez niego to niebo a ziemia...
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:58, #104 Zwiń/Pokaż komentarz 18Ciuciok78
Nareszcie CHEVROLET CHINA CUP jeden z moich najlepszych dni kibica United!!!
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:58, #103 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Powell zmarnował świetną sytuację w pierwszej połowie, poza tym niczym się nie wyróżnił.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:57, #102 Zwiń/Pokaż komentarz mstrzelec7
Weźcie się wszyscy jebnijcie w łeb, każdy jeden hejtujący na Andiego, czy Bebe.
Gość grał całe życie na streecie, rok pograł w 3 lidze, trafił do Guimaraes, w której nie zagrał ani razu, bo od razu wzięli go do United. U mnie ma szacunek, że mu się chce, że dzięki piłce wyszedł na porządnego człowieka, bo mógł równie dobrze skończyć jako dealer. Zrobił na boisku więcej niż Valencia i łyso teraz? Skoro Ferguson wciąż w niego wierzy, a tacy "kibice" jak wy nie... to brak słów. Niejeden z was zes[...]łby się po samej wizycie w szatni United, nie mówiąc o jakiejkolwiek próbie grania z nimi.
Jak jestem na tej stronie tyle lat, to przez ostatni rok tyle płaczu i narzekania nie było chyba od powstania manusite.
Zbiegły się dzieci z gimnazjum, inne osobniki znające się na piłce i wierni kibice Czerwonych Diabłów od roku, czy dwóch lat. Ferguson jest tam 26 lat. Więc jak widzę wpisy ten jest żałosny, tamten c[...]jowy, inny do wyj[...]nia to ja mam ochotę wyj[...]ć, ale każdemu takiemu, który pieprzy takie farmazony między oczy. c[...]y z was, nie kibice.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:57, #101 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92

GeThOr napisał:

The-Red-Devil92 Bardzo ładnie dziś Bebe gra, prawie się o własne nogi nie potyka. Może tym meczem zachęci potencjalnych kupców i jego cena nieco skoczy w górę :)


Kiedy on Ci się o nogi potykał? Polska j[...]na mentalność jak ktoś się komuś nie spodoba pod jakimś względem to trzeba cisnąć nawet jak ktoś odpi[...]ala kawał dobrej roboty... Jakby przyszedł z jakiejś Barcelony to byś inaczej o nim mówił a, że chłopak wychował się na ulicy to slams i trzeba cisnąć. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 15:51

Wydawało mi się że powiedziałem pod jego adresem komplement, bo rzadko kiedy cokolwiek mu na boisku wychodzi. Ten gracz jest po prostu za słaby na Manchester United i mimo tego że dziś w drugiej połowie ładnie śmigał, jestem zdania że należy się go pozbyć... Od początku nie byłem zwolennikiem jego "talentu".
Poziom: 26
dodano: 25.07.2012, 15:55, #100 Zwiń/Pokaż komentarz LGCaMiL
pol szol haha
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:54, #99 Zwiń/Pokaż komentarz tupek
ile jest? która minuta? kto strzeklił ? jak grał anderson? jak grał kagawa i powel ? jak graly ogólnie diabły ?
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:54, #98 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Bebe i Kagawa grali, reszta jedynie piłkę kopała
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 15:54, #97 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
Brady może zastępować Evre :D A co do KIKO no co by tu dużo... tragicznie.
Poziom: 32
dodano: 25.07.2012, 15:52, #96 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

GeThOr napisał:

The-Red-Devil92 Bardzo ładnie dziś Bebe gra, prawie się o własne nogi nie potyka. Może tym meczem zachęci potencjalnych kupców i jego cena nieco skoczy w górę :)


Kiedy on Ci się o nogi potykał? Polska j[...]na mentalność jak ktoś się komuś nie spodoba pod jakimś względem to trzeba cisnąć nawet jak ktoś odpi[...]ala kawał dobrej roboty... Jakby przyszedł z jakiejś Barcelony to byś inaczej o nim mówił a, że chłopak wychował się na ulicy to slams i trzeba cisnąć. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 15:51

w drugiej akcji dzisiaj gdy bebe mial pilke komentator powiedzial "zobaczymy co on teraz pokaze" i bebe sie potknal o wlasne nogi wlasnie
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 15:52, #95 Zwiń/Pokaż komentarz solit
RAJAN TANI KLIF ;) w ustach Olbrychta
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:51, #94 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr

The-Red-Devil92 napisał:

Bardzo ładnie dziś Bebe gra, prawie się o własne nogi nie potyka. Może tym meczem zachęci potencjalnych kupców i jego cena nieco skoczy w górę :)


Kiedy on Ci się o nogi potykał? Polska j[...]na mentalność jak ktoś się komuś nie spodoba pod jakimś względem to trzeba cisnąć nawet jak ktoś odpi[...]ala kawał dobrej roboty... Jakby przyszedł z jakiejś Barcelony to byś inaczej o nim mówił a, że chłopak wychował się na ulicy to slams i trzeba cisnąć. Edytowano: 25 lipca 2012 roku, 15:51
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:48, #93 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92
Bardzo ładnie dziś Bebe gra, prawie się o własne nogi nie potyka. Może tym meczem zachęci potencjalnych kupców i jego cena nieco skoczy w górę :)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:48, #92 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Bebe na wypozyczenie do Premier League! Ten chłopak biję na głowę Machedę a szkoda żeby się marnował.
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 15:47, #91 Zwiń/Pokaż komentarz solit
kurde, te dokładne podania Scholesa... Będzie ich brakowało kiedyś :(
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:46, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Tomek14101992r
dajcie link na relacje tekstowa
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:46, #89 Zwiń/Pokaż komentarz RedDevil90
Dopiero wrocilem do domu wlaczam C+ ogadam mecz i nie poznaje tego pana na lewej flance? :D Czyżby SAF sprowadzil brata Bebe? :D
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:44, #88 Zwiń/Pokaż komentarz DahDah
Tak się śmiali z 'grubaska' w bramce , a spisał się no co by nie powiedzieć - dobrze :)
Poziom: 23
dodano: 25.07.2012, 15:43, #87 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
kuźwa, Brady jest od dzisiaj moim ulubieńcem, chłopak się nie pi[...]oli tylko gra jak prawdziwy facet i to mi się strasznie podoba :)
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 15:43, #86 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Bebe prawie jak Krystek... strzał z daleka w jego stylu drybling na stojąco z zatrzymaniem i dośrodkowanie,fajne podanie miał do Groszka. O niebo lepiej to wygląda niż w pierwszej połowie.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:41, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Roy_Keane
Bebe zdecydowanie lepiej wygląda na skrzydle, niż w ataku.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:41, #84 Zwiń/Pokaż komentarz DahDah
sportltv.com/mecze-na-zywo.html
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:41, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Tomek14101992r
dajcie link do relacji live
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:41, #82 Zwiń/Pokaż komentarz krystian988600
Mówcie co chcecie Bebe sie stara i trzeba przyznać że mu to wychodzi :)
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 15:39, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Lubię to!
Niech ci komentatorzy przestaną pier****ć o Barcelonie
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:38, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Mailon
Bebe ma pierdo*nięcie , trzeba mu przyznać.
Poziom: 23
dodano: 25.07.2012, 15:38, #79 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
lol gdzie jest prawdziwy Bebe?
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 15:38, #78 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
BEBE daje rade
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:32, #77 Zwiń/Pokaż komentarz RHCP
Dzisiaj zaskakuje mnie Chicharito.Dobrze gra w grze kombinacyjnej.I ta współpraca z Kagawą:D Dodano: 25 lipca 2012 roku, 15:35

moherowy_władca97 napisał:

Kagawa w drugiej połowie gra wyśmienicie, a to dlatego że zespół zaczął grać bardziej pod niego, od razu też widać poprawę w grze ogólnej zespołu w porównaniu do I połowy. Muszą częściej grać pod Japończyka, bo to nam się opłaca.


Pomyśl jeszcze jak bd Rooney.Mordor
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:30, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Mailon
Kagawa pierwszy gol ;) mówcie co chcecie , ale widać że Bebe zależy na dobrej grze i ważne że się stara. Nie gra źle.
Poziom: 23
dodano: 25.07.2012, 15:29, #75 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
Kagawa w drugiej połowie gra wyśmienicie, a to dlatego że zespół zaczął grać bardziej pod niego, od razu też widać poprawę w grze ogólnej zespołu w porównaniu do I połowy. Muszą częściej grać pod Japończyka, bo to nam się opłaca.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:29, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Riplej
KAGAWA :! ;>
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:29, #73 Zwiń/Pokaż komentarz DahDah
Bebe cóż za asysta :D
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 15:29, #72 Zwiń/Pokaż komentarz solit
ja pie[...]iele tego c[...]jowego Andersona i Machede to bym oddał nawet za frajer. Jeżeli jeszcze ktoś wierzy w grubego Brazylijczyka to życzę mu powodzenia. Brawo Bebe. Brawo Kagawa.
Poziom: 32
dodano: 25.07.2012, 15:29, #71 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
ohoho bebe dal rade...
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:29, #70 Zwiń/Pokaż komentarz RHCP
Bebe 2 mecz i gol i asysta.KAGAWA!!!0-1
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 15:28, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Lubię to!
Andi chciał go zjeść
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:28, #68 Zwiń/Pokaż komentarz DahDah
Przepraszam , ale Anderson jest żałosny.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:26, #67 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Bebe próbuje ale nie potrafi, inni pewnie potrafią ale im z kolei się nie chce. Taka to robota.
Poziom: 32
dodano: 25.07.2012, 15:24, #66 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
taka roznica miedzy chicarito a macheda ze jak groszek nie ma juz co zrobic to chociaz odegra a maczeta zawsze probuje strzelac
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 15:19, #65 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Macheda, k[...]a napastnik. co za porażka koleś
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:19, #64 Zwiń/Pokaż komentarz krystian988600
Zmiana!!!
SAF prosze na Machede juz patrzec sie nie da :C
Poziom: 66
dodano: 25.07.2012, 15:19, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
komentator: widzimy rozgrzewającego się "SZOLA" - pokazywali Paula Scholesa :D
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:18, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Never01
macheda.................
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:17, #61 Zwiń/Pokaż komentarz RHCP
2 połowa jakoś wydaję się być ciekawsza.Chyba temu że Bebe wszedł ;D.Kagawa jakos też lepiej gra ale Macheda...kurw@co on robi???!!!!!!
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:16, #60 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Kagawa jedyny wykazuje jakieś zaangażowanie
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:16, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Mailon
Kagawa dobrze to zrobił , Macheda co on gra ;/
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 15:16, #58 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
Macheda japitole
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:16, #57 Zwiń/Pokaż komentarz waxer123
Kagawa piękna akcja ...
Poziom: 32
dodano: 25.07.2012, 15:15, #56 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
jea maczeta!
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:13, #55 Zwiń/Pokaż komentarz waxer123
Ja uważam że w tym meczu Valencia nic nie pokaże ponieważ gdy tylko zaczyna próbować dryblować podbiega do niego 2-3 zawodników. ;)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:12, #54 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr

jestemfanemmu napisał:

może to jest taka taktyka żeby za bardzo się nie przemęczać przed sezonem


Czyli co? Panowie stoimy, nie biegamy żeby się nie zmęczyć?
Poziom: 43
dodano: 25.07.2012, 15:11, #53 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

_Ziomal_ napisał:

czy mi się wydaje czy Anderson się spasł jak świnia ?

nie zdaje ci sie ale on juz od przynajmniej 2-3 sezonow ma ewidentnie problemy z waga.te jego kontuzje kolan sa pewnie tym spowodowane a ma dopiero 23 lata co bedzie jak zblizy sie do 30 chyba tylko wozek.
kiedys po meczu ligii mistrzow sciagnal koszulke to byl caly zalany tluszczem.nie rozumiem dlaczego ferguson i nasz sztab toleruja jego wage przeciez to ma bezposrednie przelozenie na kondycje ,szybkosc ,zwrotnosc.przeciez anderson swoim wygladem odstaje nie tylko od pilkarzy united ale on by odstawal od kopaczy w naszej lidze.z taka tusza on pasuje tylko do olboyow i wcale nie robie sobie jaj.
i nie chce nikogo martwic ale nasz prawdopodobnie najnowszy nabytek tez ma takie podobne warunki ,przypomina mi andersona andersona sprzed 4-5 lat i ma taka buzke papusna mam nadiezeje ze bedzie lapiej dbal o diete bo moze miec podobne sklonnosci do tycia
Poziom: 32
dodano: 25.07.2012, 15:09, #52 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
teraz widzialem zblizenie na ando, i chyba wyglada jak zawsze. Od poczatku byl dosc masywny Dodano: 25 lipca 2012 roku, 15:11hahaahah, swietny komentarz "i zobaczmy co potrafi bebe" a on sie wywrocil;d znowu;p
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 15:07, #51 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
BEBE dobrze zaczął :D
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 15:03, #50 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
może to jest taka taktyka żeby za bardzo się nie przemęczać przed sezonem
Poziom: 23
dodano: 25.07.2012, 15:01, #49 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
najgorsi w drużynie Anderson, Kagawa, Macheda i Valencia (po raz kolejny)
Poziom: 32
dodano: 25.07.2012, 14:57, #48 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

mstrzelec7 napisał:


3. Obiektywnie rzecz biorąc jeśli część osób najeżdża na Andersona to jak c[...]jowi są Powell i Kagawa w dzisiejszym meczu? Bo na pewno lepiej od Brazylijczyka nie grają. Ale wzorem fanboyów z lfc.pl kozła ofiarnego na nadchodzący sezon znaleźć sobie trzeba.


tu chodzi o to jak anderson gral w 2 ostatnich meczach... ale ja mu i tak zycze jak najlepiej i to w naszym klubie.
jedynymi zawodnikami, ktorzy nigdy sie nie sprawdza w manchesterze (i tu mozecie na mnie jechac ile chcecie, ale wspomnicie moje slowa) sa macheda i bebe. w zawodnikach z druzyny rezerw widac czasami potencjal, a maczeta oprocz tego ze CZASAMI dostawi noge w dobrym miejscu nie ma nic, poza tym w kazdym klubie w ktorym byl wypozyczony nikt mu nie chcial nawet dac miejsca na lawce, a bebe ma nawet mniej niz macheda, zero przyjecia pilki, zero podan do nogi i jeszcze lubi sie wywrocic na pilce...
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:56, #47 Zwiń/Pokaż komentarz _Ziomal_

mstrzelec7 napisał:

3. Obiektywnie rzecz biorąc jeśli część osób najeżdża na Andersona to jak c[...]jowi są Powell i Kagawa w dzisiejszym meczu? Bo na pewno lepiej od Brazylijczyka nie grają. Ale wzorem fanboyów z lfc.pl kozła ofiarnego na nadchodzący sezon znaleźć sobie trzeba.


kolego nie najeżdżam na niego ;)nie chodzi mi o jego dzisiejszą grę - pytam tylko "czy tylko mi wydaje się że Andi zrobił się gruby i wolny ? "
Poziom: 35
dodano: 25.07.2012, 14:54, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Mecz jednostronny z jedną okazją gospodarzy i tutaj trzeba pochwalić Andersa, bo zachował się wyśmienicie parując piłkę na rzut rożny. Widać Duńczyk nie rzuca słów na wiatr mówiąc, że chce zostać nr 1 w bramce United.

Gramy ładnie, ale grający bardzo defensywnie Chińczycy uniemożliwiają nam stworzenie dużej ilości sytuacji pod bramkowych. Bardzo dobrym podaniem popisał się Petrucci, ale szkoda, że Powellowi zabrakło zimnej krwi, bo wyszedł na pozycję i przyjął wyśmienicie.

Brady ma raczej mało pracy w defensywie, a jak już wywiązuje się z niej bardzo pewnie. W ofensywie również próbuje i także raczej na plus. Mam nadzieję, że w 2 odsłonie zobaczymy bramki w wykonaniu United.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:54, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Roy_Keane
Sposób poruszania się Andersona po boisku strasznie mnie irytuje. W dodatku niemal każde jego podanie jest spóźnione, nawet to wszerz boiska... Podoba mi się Kagawa. Jest ruchliwy i widać, że szuka gry ale z Macheda to sobie raczej nie pogra... Macheda zmiana, tak samo Anderson.
Poziom: 66
dodano: 25.07.2012, 14:53, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
piach jak nie wiem.... Djemba Djemba by wszedł to by coś pewnie grali... ;p
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:52, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Ale gramy piach... szkoda, że Powell nie wykorzystał sytuacji sam na sam...

Mam nadzieję, że Valencia z nr 7 będzie tak samo dobry, bo jak na razie, to jest jednym z gorszych zawodników United.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:51, #42 Zwiń/Pokaż komentarz krystian988600
Ja jakoś Machedy w United nie widze... no trudno nie każdemu wyjdzie...
Niech wejdzie Berbatov i ladnie sobie poukłada obrońców Szanghaju ;)
Mlodzi gracze też ładnie grają bynajmniej ja tak myślę ;)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:51, #41 Zwiń/Pokaż komentarz mstrzelec7
Trzy konkluzje:
1. Chińczyków jest po prostu więcej, jak?! Nie mam pojęcia, po prostu jest ich więcej na boisku i kropka.
2. Taktykę na te mecz dobrał Drogbą sprzedając tajemnicę handlową Di Matteo ze spotkań Ligi Mistrzów.
3. Obiektywnie rzecz biorąc jeśli część osób najeżdża na Andersona to jak c[...]jowi są Powell i Kagawa w dzisiejszym meczu? Bo na pewno lepiej od Brazylijczyka nie grają. Ale wzorem fanboyów z lfc.pl kozła ofiarnego na nadchodzący sezon znaleźć sobie trzeba.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:50, #40 Zwiń/Pokaż komentarz tentypo
Nawet jak Didier i Nicolas nie lubili sie z MU, to musieli się pewnie nieźle ucieszyć, że znajomy klub przyjechał:)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:50, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Krzychu007
witam. mam pytanie bo teraz jest przerwa meczu i czy gra drogba albo anelka? bo nie mam gdzie sprawdzić ;)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:48, #38 Zwiń/Pokaż komentarz _Ziomal_

adamII napisał:

_Ziomal_ moherowy_władca97 Anderson jest przec[...]jowy :)



Anderson na moje oko się spasł i jest gruby .. t o już nie ten sam zawodnik ... nie ta dynamika , technika... czy tylko mi się wydaje ?

lepiej siedz cicho, bo jak ostatnio andersona zle ocenilem to zostalem z gory na dol zjechany.
ps. bebe i maczeta tez sa drazliwym tematem

A tam nie przejmuj się ;) wiem, że to dopiero początek przygotowań i drużyna ma być gotowa na 20 sierpnia... ale osobiście pamiętam dużo szczuplejszego Andersona .. ?
Poziom: 32
dodano: 25.07.2012, 14:47, #37 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

_Ziomal_ napisał:

moherowy_władca97 Anderson jest przec[...]jowy :)



Anderson na moje oko się spasł i jest gruby .. t o już nie ten sam zawodnik ... nie ta dynamika , technika... czy tylko mi się wydaje ?

lepiej siedz cicho, bo jak ostatnio andersona zle ocenilem to zostalem z gory na dol zjechany.
ps. bebe i maczeta tez sa drazliwym tematem
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:46, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Duch
Anderson czeka na wielki i przełomowy sezon w barwach United :D
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:42, #35 Zwiń/Pokaż komentarz _Ziomal_

moherowy_władca97 napisał:

Anderson jest przec[...]jowy :)



Anderson na moje oko się spasł i jest gruby .. t o już nie ten sam zawodnik ... nie ta dynamika , technika... czy tylko mi się wydaje ?
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:41, #34 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
I dodam, że bardzo podoba mi się Petrucci. Ten chłopak moim zdaniem dziś jest najjaśniejszym punktem naszej drużyny. Powell coś tam się stara a Kagawa bardzo rzadko widoczny. A i Macheda powinien jak najszybciej odejść. Już wolę Bebe oglądać niż jego...
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 14:40, #33 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
Ferdek poucza ładnie :D
Poziom: 23
dodano: 25.07.2012, 14:40, #32 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
Anderson jest przec[...]jowy :)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:37, #31 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
O k[...]a jak słucham tych komentatorów i ich doinformowanie o transferach to łapie się za głowe... Szczerze to ja już lepiej jestem obeznany w tych tematach niż oni bo oni to piszą chyba swoje bajki ;o
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 14:35, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Lubię to!
Dużo ciekawszy mecz od dwóch poprzednich :p
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:32, #29 Zwiń/Pokaż komentarz _Ziomal_
czy mi się wydaje czy Anderson się spasł jak świnia ?
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 14:30, #28 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
rikotv.y0.pl/viewpage.php?page_id=1
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 14:28, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Lubię to!

Mroczek77 napisał:

Dajcie chłopkai jakiś link do Meczu po Polsku bo mi to g[...]no z DRHTV nie działa.

http://sport(...)ywo.html
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 14:26, #26 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
Powell trochę zawalił ale akcja zacna.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:26, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Mroczek77
Dajcie chłopkai jakiś link do Meczu po Polsku bo mi to g[...]no z DRHTV nie działa.
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 14:25, #24 Zwiń/Pokaż komentarz solit
ale Powell zjebał, ale piękne podanie Petrucciego. Brady na plus. Reszta jakaś niewidoczna.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:25, #23 Zwiń/Pokaż komentarz brulion
Komentatorzy na c+ są strasznie denerwujący. Jeszcze wyjeżdżać z jakimś "stylem barcelońskim"... a no i Anderson i Valencia "ograni w Primera Division". Oj przygotowanie do meczu bardzo słabe.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:25, #22 Zwiń/Pokaż komentarz clever23
Tylko, że taki Bayern grał takimi graczami jak m. in. Gomez, Mandżukić, Pizarro, a u nas gra bardzo wielu młodych graczy.

Ależ okazję Powell zmarnował przed chwilą...
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:15, #21 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu

IloveRooney napisał:

jestemfanemmu "Przewidywany wynik: Shanghai Shenhua 1-2 Manchester United"
Porąbało was? Wczoraj Bayern zgniótł wicemistrza Chin 6-0 a wy zadowolicie się takim wynikiem z 11. drużyną ligi chińskiej? Szanujmy się.



Człowieku lecz się, póki jeszcze jest nadzieja [*]...
Już po nicku widać, że jesteś tylko fanem Rooneya a nie Manchesteru United.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:14, #20 Zwiń/Pokaż komentarz DahDah
Powell , k[...]a
Poziom: 23
dodano: 25.07.2012, 14:12, #19 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
Brady jest [***]isty, szybki, silny i waleczny.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:07, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Duch
Ale mnie [***]ją ci chińscy kibice. Zawsze jak Shanghaj ma piłkę, to jakieś dziwne odgłosy zaczynają rozbrzmiewać.
Poziom: 66
dodano: 25.07.2012, 14:02, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
20:0 dla MU - przecież to czajna... kaman a tu 2:1 jakby obstawiali finał LM MU vs Barca
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 14:01, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Duch
Chcę zobaczyć od pierwszych minut Brady'iego, oraz Berbatova.

Nie ma co oczekiwać jakiegoś pogromu ze strony Manchesteru, w sparingach nie liczy się wynik, a sprawdzanie taktyki i pracowanie nad kondycją.
Poziom: 47
dodano: 25.07.2012, 13:59, #15 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Link do meczu PL
http://sport(...)ywo.html
Poziom: 26
dodano: 25.07.2012, 13:48, #14 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney

jestemfanemmu napisał:

"Przewidywany wynik: Shanghai Shenhua 1-2 Manchester United"
Porąbało was? Wczoraj Bayern zgniótł wicemistrza Chin 6-0 a wy zadowolicie się takim wynikiem z 11. drużyną ligi chińskiej? Szanujmy się.



Człowieku lecz się, póki jeszcze jest nadzieja [*]...
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 13:42, #13 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
"Przewidywany wynik: Shanghai Shenhua 1-2 Manchester United"
Porąbało was? Wczoraj Bayern zgniótł wicemistrza Chin 6-0 a wy zadowolicie się takim wynikiem z 11. drużyną ligi chińskiej? Szanujmy się.
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 13:41, #12 Zwiń/Pokaż komentarz solit

ManchesterFAN napisał:

Mam pytanie czy ja mam zludzenie i widze podany sklad wyjsciowy na dole newsa (jesli to jest oficjalny wyjsciowy) czy koledzy nizej ich nie widza.
masz jakies zwidy. Może to schizofrenia? ;)
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 13:41, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Gasquet10

ManchesterFAN napisał:

Mam pytanie czy ja mam zludzenie i widze podany sklad wyjsciowy na dole newsa (jesli to jest oficjalny wyjsciowy) czy koledzy nizej ich nie widza.
Zgadza się widzisz podany w newsie skład, którego jeszcze przed chwilą nie było.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 13:38, #10 Zwiń/Pokaż komentarz ManchesterFAN
Mam pytanie czy ja mam zludzenie i widze podany sklad wyjsciowy na dole newsa (jesli to jest oficjalny wyjsciowy) czy koledzy nizej ich nie widza.
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 13:37, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Gasquet10
Wyczuwam Powella w pierwszym składzie.
Poziom: 31
dodano: 25.07.2012, 13:25, #8 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Chciałbym zobaczyc w pierwszym składzie Petrucciego. Ten chłopak zrobił na mnie niesamowite wrażenie w meczu z Amazulu.
Lindegaard
Vermijl Wootton Ferdinand Blackett
Valencia Carrick Scholes Petrucci
Kagawa
Chicharito
Poziom: 18
dodano: 25.07.2012, 13:07, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Denek7
Droga redakcjo, nie napalajcie się na Drogbę, bo niestety nie zagra z powodu kontuzji.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 12:51, #6 Zwiń/Pokaż komentarz adulaadrian
wie moze ktos czy na telewizji "N" na zagranicznym kanale bedzie transmisja???
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 12:49, #5 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08

djabełek napisał:

Tak, mecz jest transmitowany na C+ Sport od godziny 13.55!!



Zajebiscie!!
Poziom: 38
dodano: 25.07.2012, 12:37, #4 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Tak, mecz jest transmitowany na C+ Sport od godziny 13.55!!
Poziom: 34
dodano: 25.07.2012, 12:23, #3 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
MUpaul Raczej tylko na C+ i ewentualnie internet.
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 12:23, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Amos jest w kadrze? Przecież wyjechał do Anglii :)
Poziom: 21
dodano: 25.07.2012, 12:22, #1 Zwiń/Pokaż komentarz MUpaul
Nie wiecie czy gdzieś na cyfrowym polsacie będzie to mozna obejrzeć?

Komentarze (160)