R E K L A M A

+ +15 - Ferguson: "To nie był nasz dobry występ"

Miłosz @23.09.2012 | Przeczytano 3859 razy

Ferguson: "To nie był nasz dobry występ"
Sir Alex Ferguson zdaje sobie sprawę ze słabego występu swego zespołu, aczkolwiek Szkotowi wszelkie złe emocje rekompensuje wynik.

Liverpool już grając w dziesiątkę bez Jonjo Shelveya zdołał wyjść na prowadzenie, ale bramki Rafaela da Silvy oraz Robina van Persiego dały Manchesterowi United trzy punkty.

Gra United nie zachwycała i Ferguson nie ukrywał tego w pomeczowych wywiadach.

"To świetny wynik, ale gra była niezadowalająca. W pierwszej połowie zostaliśmy zdominowani i szczerze mówiąc gra mego zespołu mnie rozczarowała" - przyznał sir Alex.

"W drugiej połowie byliśmy już częściej przy piłce, ale nie zapominajmy, że oni grali wówczas w dziesiątkę, więc nie ma co się tym zadowalać. Jednakże zwycięstwo to zwycięstwo. Jesteśmy zadowoleni z wynik, ale nie z gry."

Zapytany o to, co powiedział swoim piłkarzom w przerwie, Fergie wolał wypowiedzieć się krótko: "Nie chcielibyście wiedzieć. Na pewno byłem rozczarowany."

Przed pierwszym gwizdkiem odbyło się uhonorowanie ofiar z Hillsborough. Przed meczem sir Alex sugerował, że może to mieć wpływ na piłkarzy obu drużyn. Teraz ma inne zdanie.

"Nie powinno nam to w jakikolwiek przeszkodzić. Już podczas ostatnich trzech lub czterech lat rozczarowywaliśmy tutaj. Więcej oczekuję po moich zawodnikach."

Czerwona kartka Shelveya wzbudziła wiele kontrowersji, chociaż menadżer United nie ma wątpliwości co do słuszności decyzji arbitra.

"Moim zdaniem to była zasłużona czerwona kartka. Jonny Evans poszedł wślizgiem na piłkę i trafił w piłkę, a ich gracz zaatakował go bardzo niebezpiecznie. Nie pozostawił arbitrowi innego wyboru."

Schodząc z boiska Shelvey miał coś do powiedzenia Fergusonowi: "Próbował mnie obwinić za jego kartkę. Mógłby przeprosić. Powinien, sam jest przecież odpowiedzialny za swoje działania."

Na temat rzutu karnego po faulu na Valencii, sir Alex przyznał: "Nie miałem dobrej pozycji, aby to zobaczyć. Valencia był w dobrej sytuacji, aby oddać strzał, choć wcześniej myślałem, że poda do van Persiego lub Giggsa. Zdecydował się jednak sam na strzał i był chyba powalony na ziemię, choć nie jestem pewien."

Źródło: SkySports.com

Tagi: Liverpool, Sir Alex Ferguson, Wypowiedzi pomeczowe

Komentarze (55)

Poziom: 21
dodano: 25.09.2012, 21:18, #55 Zwiń/Pokaż komentarz man

Zigi74 napisał:

manJeśli nie wzmocnisz w końcu środka pomocy to za rok będziemy walczyć co najwyżej o big 4.


Kagawa, Powell (szczególnie młody Anglik) to nowi piłkarze kupieni do gry w środku pola.

A Cleverley to obrońca czy może środkowy pomocnik?



Zapomniałeś tylko że nie gramy już 1-4-4-2 tylko 1-4-5-1 a więc kagawe nie ma co liczyć Powell gra ogony z Cleverley albo ciągle połamany albo w chimerycznej formie. Po drugie potrzebujemy chociaż jednego grajka do środka który z miejsca wzmocni 1 skład a Ci których wymieniłeś może zrobią to w przeciągu 2-3 lat (pod warunkiem że okażą się graczami na 1 jedenastkę).
Poziom: 40
dodano: 25.09.2012, 19:02, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic

artan napisał:

Machtal artan

Mógłbyś chociaż powiedzieć co jest nie tak z tym składem , bo taki komentarz jest zbędny.
Za dużo graczy ofensywnych. Zadowolony?

Wydaję mi się ze Clev w odbiorach jest dobry , a najlepszą obroną jest atak
Poziom: 40
dodano: 25.09.2012, 15:31, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic

napisał:

artan


Niestety chłopcze nie gram w gry komputerowe. Mam ciekawsze rzeczy na głowie. Po za tym wolę pograć w piłkę na dworze niż na kompie. Mógłbyś chociaż powiedzieć co jest nie tak z tym składem , bo taki komentarz jest zbędny.
Poziom: 30
dodano: 25.09.2012, 12:17, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

man napisał:

Jeśli nie wzmocnisz w końcu środka pomocy to za rok będziemy walczyć co najwyżej o big 4.


Kagawa, Powell (szczególnie młody Anglik) to nowi piłkarze kupieni do gry w środku pola.

A Cleverley to obrońca czy może środkowy pomocnik?

Jest kim zastąpić weteranów, choć i oni mają swój wkład w niejedne zwycięstwo.
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 23:22, #51 Zwiń/Pokaż komentarz man
[quote="artan"][/quote] proponuje żebyś skończył z wazeliną tylko przejrzał na oczy, dzięki takim jak ty co nie potrafią sami myśleć mamy w kraju to co mamy. Ferguson to legenda ale powoli traci swój blask i pora przejrzeć na oczy synku a nie ślinić się na każdą jego wypowiedź bo to Ferguson
Poziom: 18
dodano: 24.09.2012, 20:07, #50 Zwiń/Pokaż komentarz boniuu18
Nie graliśmy po prostu w I połowie. W II już coś klepaliśmy, ale z przewagą zawodnika powinniśmy lepiej zagrać.
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 18:43, #49 Zwiń/Pokaż komentarz man
przyczynę tych niedobrych występów zna każdy kibic od 3 lat oprócz Fergusona. Jeśli nie wzmocnisz w końcu środka pomocy to za rok będziemy walczyć co najwyżej o big 4. Już w tym roku nasza gra wygląda tragicznie i ciężko nam zdominować grę w środku pola nawet ze słabszymi zespołami.
Poziom: 25
dodano: 24.09.2012, 17:41, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
myślałem, że nie zauważył tego, że graliśmy słabo.
Poziom: 24
dodano: 24.09.2012, 17:07, #47 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274

Machtal napisał:

Tak się zastanawiam czy taki skład miałby prawo bytu

---------DDG----------
--Rafael-Vidic-Evra----
--------Carrick--------
Valencia-Cleverley-Nani
---------Kagawa--------
---------Roo-----------
---------RvP-----------


Ewentualnie

---------DDG-----------
-Rafael-Vidic-Rio-Evra-
--------Cleverley------
Valencia-----------Nani
---------Kagawa--------
---------Roo-----------
---------RvP-----------

Co sądzicie?

:O :O Serio?
Poziom: 30
dodano: 24.09.2012, 16:40, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Ciekaw jest jakie były by Wasze opinie, kiedy United grałoby przecudnie, strzelając mnóstwo bramek tylko, że w tabeli z góry patrzyłby na nas z Liverpool grający padakę, ale ciułający punkty?

Ludzie, popatrzcie na naszą SperExtraklase czy jak to się zowie.

Co z tego, że Legia czy Wisła gra w jakimś meczu widowiskowo, skoro remisuje lub przegrywa mecze?

Nie potrafi zdobyć mistrzostwa a ma silną pakę.

Taki Śląsk, Ruch potrafili zająć pierwsze dwa miejsca a jaka różnica w kadrze?
Tylko co grają obecnie dwie czołowe drużyny SperExtraklasy???
Czy zajmą ponownie dwa pierwsze miejsca, śmiem wątpić.

Od lat interesuję się futbolem i nigdy ale to nigdy nie spotkałem się z drużyną taką jak United, która bez względu na styl regularnie zdobywa trofea.

Był okres dominacji Chelsea, był i się zmył a United potrafiło wygrać 3 razy z rzędu mistrzostwo Anglii, z czego 2 razy za kadencji Fergusona.

Ludzie, czemu patrzycie z perspektywy czasu kiedy odeszli z United Ronaldo czy Tevez?

Popatrzcie co się dzieje w Madrycie.
Real ma tylko jednego silnego konkurenta a siada im psycha, my walczymy jak nie z Arsenalem, Blackburn, Liverpoolem to z Chelsea, City i jakoś dajemy radę.

W lidze na przełomie ostatnich dwudziestu lat tylko Chelsea potrafiła obronić tytuł, tak to United, United raz jeszcze United.

Wszyscy prężą się na mecze z nami, my nie koniecznie.

Często w grze wykazujemy się sprytem, cwaniactwem, bo grając na 2-3 frontach to nie takie proste, żeby grać ładnie i wygrywać trofea.

Styl gry, to taki powód do płaczu?

Ogarnijcie się ludzie.
Poziom: 25
dodano: 24.09.2012, 16:39, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Koberise
podobała mi się mina Alexa na meczu... grali w 10 i dawali radę tak jak my byśmy grali w 9... hah :D ciekawe jak to bedzie dalej :]
Poziom: 40
dodano: 24.09.2012, 16:38, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Tak się zastanawiam czy taki skład miałby prawo bytu

---------DDG----------
--Rafael-Vidic-Evra----
--------Carrick--------
Valencia-Cleverley-Nani
---------Kagawa--------
---------Roo-----------
---------RvP-----------


Ewentualnie

---------DDG-----------
-Rafael-Vidic-Rio-Evra-
--------Cleverley------
Valencia-----------Nani
---------Kagawa--------
---------Roo-----------
---------RvP-----------

Co sądzicie?
Poziom: 20
dodano: 24.09.2012, 16:19, #43 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

tentypo napisał:

Na ten styl czekamy od 2 sezonów.

Po to został kupiony Kagawa czy też Robin , [***]śmy Owena,Parka,BRowna itp itd..to nie jest hop siup nigdy nie będziemy grać jak barcelona bo w angielskiej lidze to nie ma prawa bytu.. Mi styl nie przeszkadza bo mamy mecze/momenty że gramy [***]iście dla oka ale często gęsto olewamy przeciwnika i gramy tak jak gramy.. Mnie to nie wadzi.
Poziom: 22
dodano: 24.09.2012, 16:06, #42 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Dla mnie czerwo dla Voldemorta słuszne, ale karny naciągany. Zresztą. Mam to gdzieś, Anfield zdobyte, bardzo ważne 3 punkty są nasze i tyle. Dobrze, że Ferguson widzi, że styl dalej nie jest taki jaki powinien i będą na tym pracować.
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 16:04, #41 Zwiń/Pokaż komentarz tentypo

SuchyRD napisał:

Na razie punktujemy jest gitara , styl nadejdzie z czasem


Na ten styl czekamy od 2 sezonów. Wygrane są, tylko patrzeć nie ma na co. Nie zrozumcie mnie źle, [***]iście, że wygrywamy, ale nie można nie narzekać na sposób w jaki to robimy!
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 15:56, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Spider1996
Bez Rooney'a to nie ta sama druzyna... Z niecierpliwością czekam na jego powrót.
Poziom: 20
dodano: 24.09.2012, 15:55, #39 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

adipetre napisał:

Allen i Borini rowniez niedawno weszli do skladu, Sterling i Suso to wlasciwie tez jak nowe transfery, a i trener nowy, wiec The Reds nie byli w latwiejszym polozeniu. To jest szerszy problem.

Widzisz oni grają niby widowiskowo (chociaż mi się to nie podoba w ogóle) a nie punktują .
Ty nie jesteś kibicem Untied to patrzysz inaczej na Naszą grę, dla Nas liczą się wyniki a styl mamy w d[...]e( na pewno większość).. Nadejdą mecze z City,Realem to będziemy się martwić co to będzie.
Na razie punktujemy jest gitara , styl nadejdzie z czasem .
Poziom: 41
dodano: 24.09.2012, 15:52, #38 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Czerwona kartka słuszna, karny słuszny, porażka liverpoolu słuszna, zwycięstwo United słuszne, miejsce ,,the reds" w strefie spadkowej słuszne, wypowiedź Fergusona słuszna.
Pretensje łysego c***a shelveya i hipokryty Rodgersa niesłuszne. Dodano: 24 września 2012 roku, 15:53

adipetre napisał:

Allen i Borini rowniez niedawno weszli do skladu, Sterling i Suso to wlasciwie tez jak nowe transfery, a i trener nowy, wiec The Reds nie byli w latwiejszym polozeniu. To jest szerszy problem.

g.... mnie to obchodzi
Poziom: 24
dodano: 24.09.2012, 15:47, #37 Zwiń/Pokaż komentarz adipetre

SuchyRD napisał:

O czym Wy pi[...]olicie.. 5 kolejka Kagawa i Robin nie dawno weszli do składu


Allen i Borini rowniez niedawno weszli do skladu, Sterling i Suso to wlasciwie tez jak nowe transfery, a i trener nowy, wiec The Reds nie byli w latwiejszym polozeniu. To jest szerszy problem.
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 15:30, #36 Zwiń/Pokaż komentarz tentypo
Cóż za eufemizm "to nie był nasz dobry występ" .... To był tragiczny mecz. Graliśmy w przewadze, czego nie było w ogóle widać! Jak słysze pieprzenie, że sędzia nie miał wpływu na wygrana to mnie krew zalewa. Graliśmy 12 przeciwko 10 i wygraliśmy w ŻAŁOSNYM stylu. Jasne 3 punkty przywiezione z Merseyside są zawsze ważne, ale te smakują wyjątkowo gorzko

Po prostu nie potrafię się cieszyć z takiej wygranej. WSTYD! Ja chce żeby po przegranym meczu Scouserzy wiedzieli, że zostali zniszczeni przez najpotężniejszy klub na wyspach, a nawet na świecie. Tymczasem wczoraj wygraliśmy trochę fuksem i dużą pomocą arbitra.
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 14:59, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Jula7

Machtal napisał:

oraz nie precyzyjne podania ( np. Nani podający


Wydaje mi się, że Nani próbuje na siłę zejść do środka i strzelić ekstra bramkę. Strasznie mnie to wkurza. Straci piłkę to zamiast powalczyć o nią to tylko macha łapami i stoi w miejscu.
Poziom: 40
dodano: 24.09.2012, 14:37, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
najgorsze u nas jest brak zgrania oraz nie precyzyjne podania ( np. Nani podający bodajże do Gerrarda , przez co mogliśmy stracić bramkę )
Poziom: 23
dodano: 24.09.2012, 14:28, #33 Zwiń/Pokaż komentarz TOMMEK21
Pierwsza połowa była tragiczna. Momentami gra MU przypominała mi mecze Ekstraklasy (kopanina). Na szczęście udało się w końcu wygrać na Anfield. Za jakiś czas nikt nie będzie pamiętał tego występu, jedynie pamiętać będzie się to, że MU zdobył 3 pkt.
Poziom: 20
dodano: 24.09.2012, 13:26, #32 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
O czym Wy pi[...]olicie.. 5 kolejka Kagawa i Robin nie dawno weszli do składu , brak Roo i Younga którzy poklepać potrafią.. Jesteśmy w stanie rozj[...]ć każdego i nie mówcie mi tu o jakimś City czy Bayernie...Realowi wystarczy skasować Ronaldo a Barcą straciła dużo z odejściem Pepa i gra mdły futbol ..
Poziom: 31
dodano: 24.09.2012, 12:23, #31 Zwiń/Pokaż komentarz solit

Jula7 napisał:

Przykra prawda, ale nasza gra skończyła się z odejściem i Teveza i przede wszystkim Ronaldo. k[...]a United co z Tobą?
zgodzę się z Tobą w 100%. Po odejściu tych graczy pojawili się Owen i Valencia i z całym szacunkiem do Ekwadorczyka nie jest nawet w połowie tak dobry jak Krystek. Owen za to "skończył się" wraz z odejściem z Liverpoolu. Nie przyszli godni następcy i to jest pokłosie tego wszystkiego. Co prawda od 2009 roku dwa mistrzostwa przegraliśmy w ostatnich kolejkach, a jedno sami zgarnęliśmy, ale z naszą grą nie jest najlepiej. Brakuje naszej grze kleju, brakuje jakiegoś cracka. Liczę, że Rooney zgra się z Van Persim, a zimą dojdzie Fellaini.
Poziom: 33
dodano: 24.09.2012, 12:16, #30 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Gdyby nie czerwona kartka kto wie jak zakończyłby się ten mecz, reasumując, w pierwszej połowie dominował Liverpool, w drugiej sytuacja się poprawiła dzięki czerwieni i wejściu rudego, który wciąż jest niezastapionym graczem.
Poziom: 30
dodano: 24.09.2012, 11:57, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

united8 napisał:

Co jak co, mistrza poznaje się gdy wygrywa jak gra się nie klei. Szkoda tylko, że dziś lekko pomógł nam sędzia...


Pamietasz mecz z Newcastle na OT (1:1), karny z d[...]y i strata 2 pkt.

Poprzedni sezon, mecz z Everonem na OT (4:4), piękny styl a wynik jaki?
Remis, który był porażką.

HaRRy_ManUtd napisał:

Całe szczęście że mają ten talent wygrywania meczy w których nic nie grają


Liczy się wynik.
Póki co, nie ma pkt za wrażenia artystyczne;)
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 11:23, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Jula7
Przykra prawda, ale nasza gra skończyła się z odejściem i Teveza i przede wszystkim Ronaldo. k[...]a United co z Tobą?
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 11:15, #27 Zwiń/Pokaż komentarz redzgred
No Cieszą mnie oglnie takie wypowiedzi po tym spotkaniu. Bo była słabe bardzo słabe w naszym wykonaniu i dobrze że nikt na siłe nie próbuje wmawiać sobie coś innego.
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 11:03, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Rexar
To był mecz na wyjeździe. Zdarza się i tyle. Sprzedać Naniego i brać Neymara:) Będziemy mieli brasilianeeeeee.

United wygrali. Kuźwa ile to razy my przegrywaliśmy właśnie przez czerwoną i karne.
I potem tłumaczenie, że sędzia, pech i bla bla bla.
Trzeba się cieszyć
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 11:03, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Paweł1993
Dla mnie zabrakło wczoraj na boisk zawodnika z jajami który by nas poprowadził , wszyscy jacyś przestraszeni byli brakuj kogoś takiego jak keane.
Poziom: 22
dodano: 24.09.2012, 10:05, #24 Zwiń/Pokaż komentarz marcin_united
Po pierwsze nie obawiajmy się narazie barcelony czy realu. Nasza gra (taka słaba) wynika z tego że co chwile coś się zmienia w składzie a to jakaś kontuzja a to transfer i brak takiej stałej jedenastk powoduje że wygląda to jak wygląda
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 07:47, #23 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Scholes zostanie jeszcze sezon, tak mi się wydaje. Bo gdy juz nie będzie można liczyć na niego...A Fergie, no cóż typowa jego gadka po c[...]jozie jaką nam zaserwowano:)
Poziom: 36
dodano: 24.09.2012, 01:42, #22 Zwiń/Pokaż komentarz damian12

MustaKilla napisał:

Damian12 a kto to jest na Twoim avatarze> Nani? hehh


Wiem, że jest podobny do Naniego, ale to nie on ;) Edytowano: 24 września 2012 roku, 01:42
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 01:36, #21 Zwiń/Pokaż komentarz MustaKilla
Damian12 a kto to jest na Twoim avatarze> Nani? hehh
Poziom: 18
dodano: 24.09.2012, 00:30, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Jakub.Socha.18

4.Michael napisał:



@ Szemhazaj..

Po części masz rację i zgadzam się z Wami, ale nikt mi nie wmówi, że nie mieliśmy fuxa i że nie wygraliśmy dzięki przychylności sędziego, bo ślepy jeszcze nie jestem i obiektywnie potrafię obserwować!

pzdr.


Zarówno Ty, jak i Shemhazaj macie rację. Liverpool nie wykorzystałem absolutnej przewagi. Popatrzmy na statystyki. W pierwszej połowie gra aż 50% czasu toczyła się pod naszym polem karnym. To nie jest straszne. To jest śmieszne. Przez pierwsze 45 minut nie wyszliśmy porządnie z naszej połowy. Liverpool tego nie wykorzystał - nawet po stracie Shelveya - byliśmy pod ścianą, to LFC atakowało. Po pierwszej bramce nadal cisnęli, ale w końcu wyrównaliśmy, jak mecz potoczył się dalej nie muszę tłumaczyć :)

4.Michael

Masz również racje - ja również jestem zdania, że arbiter BYŁ stronniczy. I mówię to jako OBIEKTYWNY fan United :)

Pozdrawiam!
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 00:25, #19 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael


@ Szemhazaj..

Po części masz rację i zgadzam się z Wami, ale nikt mi nie wmówi, że nie mieliśmy fuxa i że nie wygraliśmy dzięki przychylności sędziego, bo ślepy jeszcze nie jestem i obiektywnie potrafię obserwować!

pzdr.
Poziom: 18
dodano: 24.09.2012, 00:25, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Jakub.Socha.18

master866 napisał:

w latach 90 jakby schodzący piłkarz innej drużyny zaczął tykać palcem na Fergusona to by z dziesięciu zawodników United do niego doskoczyło z Keano i Cantoną na czele jakoś mi takich ludzi brakuje w United


Lepiej zachować klasę i fason. Niech sobie chłopak pluje. Co on może udowodnić tak wspaniałemu człowiekowi, jak Sir Alex Ferguson?

Skoczenie sobie do gardeł nie jest wyjściem z sytuacji. Tak samo, jak czasami brak komentarza jest najlepszym komentarzem, tak brak reakcji jest bardzo często najlepszą reakcją na dane wydarzenie :)

Pozdrawiam!
Poziom: 57
dodano: 24.09.2012, 00:20, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

4.Michael napisał:

Ferguson: "To nie był nasz dobry występ"

k[...]a.. mało powiedziane! To była totalna żenada! Wygraną zawdzięczamy tylko i wyłącznie arbitrowi! To wszystko na temat tego "g[...]nianego" meczu.


Nie. Zawdzięczamy temu, że Liverpool nie umiał wykorzystać swojej przewagi, a my wykazaliśmy się typowym dla siebie sprytem i cwaniactwem. Poza tym gol Rafaela, jak już wspomniał Suchy efektem błędu arbitra raczej nie był.
Poziom: 21
dodano: 24.09.2012, 00:03, #16 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael


Ferguson: "To nie był nasz dobry występ"

k[...]a.. mało powiedziane! To była totalna żenada! Wygraną zawdzięczamy tylko i wyłącznie arbitrowi! To wszystko na temat tego "g[...]nianego" meczu.
Poziom: 24
dodano: 23.09.2012, 23:44, #15 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

united8 napisał:

ale z Realem, Bayernem i City

Wezmy nasz srodek pola, bo tu jest najwieksza padlina :D Z tymi 3-ma nie mamy szans opanowac srodka ;p Co z tego ze mamy atak marzen, jak glowna nasza bronia jest gra z pominieciem srodka. Laga od obroncow... Nie te czasy zeby tak grac w pilke... 20 lat temu ok. Ale nie teraz Dodano: 23 września 2012 roku, 23:47No Roy czerwien w tym meczu by wylapal, ale Jojo Szelwej, by byl zlamany ;), a za nim polowa naszych zawodnikow- za brak zaangazowania !
Poziom: 21
dodano: 23.09.2012, 23:31, #14 Zwiń/Pokaż komentarz master866
w latach 90 jakby schodzący piłkarz innej drużyny zaczął tykać palcem na Fergusona to by z dziesięciu zawodników United do niego doskoczyło z Keano i Cantoną na czele jakoś mi takich ludzi brakuje w United
Poziom: 36
dodano: 23.09.2012, 23:23, #13 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
W dzisiejszym meczu gra United wyglądała porażająco słabo, co mnie niezbyt dziwi, bo jak wiemy w tym sezonie jeszcze żadnego meczu nie zagrali w lepszym stylu. Rok temu MU grał świetnie, strzelał dużo bramek, szybko rozgrywał i kąsał rywali na każdym kroku, a co teraz mamy? Kiepski styl i dużo szczęścia w wygrywaniu spotkań. Tak naprawdę od dobrych 3 lat nie wygląda to zbyt optymistycznie, brakuje tego stylu do którego nas Manchester przyzwyczaił, grają za wolno, mają za dużo strat i zauważalnie gorszą technikę. Mam tylko nadzieję, że ten sezon mimo fatalnej gry będzie udany i uda nam się zdobyć przynajmniej jeden puchar. Wyniki są, stylu nie ma.
Poziom: 21
dodano: 23.09.2012, 23:19, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Xer
Kiedy my będziemy w formie? może jak wróci Young z Roo to coś się ruszy bo narazie słabo z nasza gra.
Poziom: 18
dodano: 23.09.2012, 22:50, #11 Zwiń/Pokaż komentarz TenCoLubi ... (taTuaŻe)
nieważne czy styl był ładny i się wszystkim podobał, czy był g[...]niany jak trup Bin Ladena. Ważne, że są 3pkt i jesteśmy na 2 miejscu mając tylko punkt straty do lidera. Nie przegraliśmy już od kilku spotkań, co łatwe nie jest. Ja jestem z wyniku zadowolony. Szkoda tylko, że De Gea nie jest takim naszym podstawowym numerem jeden. Jest młodym i naprawde bardzo klasowym bramkarzem. Jeśli taki bramkarz jak on rozegra przykładowo tylko połowe ze wszystkich spotkań w sezonie będąc cały czas zdrowym, nie zdziwie się jak opuści nas aby grać regularnie dla innego klubu, bo podejrzewam że nie jeden widziałby go w składzie. Szkoda, że sir Alex nie korzysta częściej z jego usług. Edytowano: 23 września 2012 roku, 22:52
Poziom: 21
dodano: 23.09.2012, 22:44, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Daniel Wu.

Miłosz napisał:

HaRRy_ManUtd Zacznijmy od tego czy my w tym sezonie zagraliśmy jakiś dobry mecz? To że wygrywamy to dobrze ale gramy wielkie g[...]no. Całe szczęście że mają ten talent wygrywania meczy w których nic nie grają ;D

ze słabej gry to sie jest w strefie spadkowej jak liverpool, a nie ma sie 12 punktów i jest sie na drugim miejscu. pomysl zanim cos napiszesz.

To co na razie wystarcza na PL, to zdecydowanie za mało w takiej Lidze Mistrzów. Z grupy może wyjdziemy, ale na dzień dzisiejszy z Barceloną, Realem czy Bayernem nie mielibyśmy szans...
Poziom: 21
dodano: 23.09.2012, 22:39, #9 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Mam nadzieję, że gramy taką kapę tylko dlatego, iż zespół uczy się nowej gry i przystosowuje do niektórych zawodników.

Kadrę mamy w pierwszej 3-5 klubów na świecie, może ponad nami jest tylko Barcelona ale z Realem, Bayernem i City spokojnie możemy stać w jednym rzędzie.

Co jak co, mistrza poznaje się gdy wygrywa jak gra się nie klei. Szkoda tylko, że dziś lekko pomógł nam sędzia...
Poziom: 21
dodano: 23.09.2012, 22:35, #8 Zwiń/Pokaż komentarz x_kamil
Pamiętajmy że cały czas gramy bez Rooneya co w poprzednich sezonach kończyło się dużo gorszymi wynikami. Wayne daje coś co tak naprawdę tworzy tą drużynę i jego brak trudno zastąpić jakimkolwiek napastnikiem. Mam nadzieje że gdy wróci i odzyska formę to postawi drużynę do pionu. Ktoś musi to zrobić. Edytowano: 23 września 2012 roku, 22:37
Poziom: 33
dodano: 23.09.2012, 22:35, #7 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Dobrze SAF że chociaż to widzisz. Na nasze szczęście, siła MU jest to że nawet jak formy nie ma to są wyniki. I nie mówię tu o dzisiejszym meczu, ale ogólnie.
Poziom: 21
dodano: 23.09.2012, 22:30, #6 Zwiń/Pokaż komentarz HaRRy_ManUtd

Miłosz napisał:

HaRRy_ManUtd Zacznijmy od tego czy my w tym sezonie zagraliśmy jakiś dobry mecz? To że wygrywamy to dobrze ale gramy wielkie g[...]no. Całe szczęście że mają ten talent wygrywania meczy w których nic nie grają ;D

ze słabej gry to sie jest w strefie spadkowej jak liverpool, a nie ma sie 12 punktów i jest sie na drugim miejscu. pomysl zanim cos napiszesz.
dlatego napisałem że mają talent to wygrywania meczy w których idzie im słabo i nie pisz mi proszę że grają dobrze. Bo jak widzę jak grają to mnie nosi. I tyle ode mnie. nq
Poziom: 24
dodano: 23.09.2012, 22:29, #5 Zwiń/Pokaż komentarz koli09
Gramy beznadziejnie. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale w naszej grze brakuje stylu. Często nasze akcje są chaotyczne, nie mamy pomysłu na grę, więc gramy długą piłkę i najczęściej kończy się to stratą.
Zazwyczaj jest tak, że strzelamy bramkę i cofamy się do obrony broniąc jednobramkowej zaliczki, zamiast pójść za ciosem i dążyć do strzelenia drugiej bramki. Nie jesteśmy jakimś średniakiem tylko MANCHESTEREM UNITED i powinniśmy dobić rywala, gdy jest ku temu okazja.
Druga sprawa. Dopiero po stracie bramki zaczynamy grać szybciej i atakować. Tylko dlaczego tak właśnie się dzieje ? Czemu przy 0:0 nie możemy tak grać ? Ciężko jest powiedzieć cokolwiek o grze United, jeśli chodzi o pozytywy. Fajnie, że chociaż punkty zdobywamy.
Poziom: 22
dodano: 23.09.2012, 22:27, #4 Zwiń/Pokaż komentarz marcin_united
Też jesteś bogiem uświadom to sobie sobie
Poziom: 35
dodano: 23.09.2012, 22:27, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz

HaRRy_ManUtd napisał:

Zacznijmy od tego czy my w tym sezonie zagraliśmy jakiś dobry mecz? To że wygrywamy to dobrze ale gramy wielkie g[...]no. Całe szczęście że mają ten talent wygrywania meczy w których nic nie grają ;D

ze słabej gry to sie jest w strefie spadkowej jak liverpool, a nie ma sie 12 punktów i jest sie na drugim miejscu. pomysl zanim cos napiszesz.
Poziom: 47
dodano: 23.09.2012, 22:24, #2 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
To jest właśnie cały Ferguson.
Nie mógł zobaczyć czy karny był słuszny, bo miał złą pozycje przyjrzenia się tej sytuacji:D.
Łysy to buras, tam w Liverpoolu panuje jakaś paranoja, że Ferguson ma wpływ na sędziów, to musi być przyczyna ich 20 lat bez mistrzostwa, a jak.
A tego palucha, którym wytykał Szkota, bym mu połamał.
Co do gry to popieram Fergusona, wynik cieszy, ale gra to padaka.
Poziom: 21
dodano: 23.09.2012, 22:16, #1 Zwiń/Pokaż komentarz HaRRy_ManUtd
Zacznijmy od tego czy my w tym sezonie zagraliśmy jakiś dobry mecz? To że wygrywamy to dobrze ale gramy wielkie g[...]no. Całe szczęście że mają ten talent wygrywania meczy w których nic nie grają ;D

Komentarze (55)