R E K L A M A

+ +6 - Oficjalnie: Moyes nowym menadżerem Manchesteru United!

Evra3 @09.05.2013 | Przeczytano 15782 razy

Oficjalnie: Moyes nowym menadżerem Manchesteru United!
Jak podaje oficjalna strona Manchesteru United ManUtd.com, miejsce na ławce trenerskiej Czerwonych Diabłów od przyszłego sezonu zajmie David Moyes!

Wiadomość, że Sir Alex Ferguson odchodzi na emeryturę zszokowała cały piłkarski świat. Nikt jednak nie spodziewał się, że następcę Szkota poznamy tak szybko. Dotychczasowy trener Evertonu David Moyes od przyszłego sezonu będzie prowadził Manchester United.

50-letni Szkot nową funkcję obejmie 1 lipca. Podpisał kontrakt wiążący go z klubem z Old Trafford do 2019 roku.

Moyes trenerską karierę rozpoczął w 1998 roku, gdy trafił do III-ligowego Preston North End. W pierwszym sezonie doszedł aż do play-offów, ale nie uzyskał awansu. Udało mu się to rok później, dzięki czemu PNE trafiło do Division One. W 2002 roku odszedł do Evertonu.

Wśród potencjalnych kandydatów wymieniało się również José Mourinho i Jürgena Kloppa.

Źródło: Manutd.com

Tagi: David Moyes, Emerytura, Everton, Manager, Sir Alex Ferguson

Komentarze (143)

Poziom: 34
dodano: 12.05.2013, 21:30, #143 Zwiń/Pokaż komentarz HarryBoyUTD
Nie będzie czymś nowym kiedy powiem, że mam obawy co do zmiany menadżera. Wiadomo, ten moment musiał kiedyś nadejść ale czy Moyes się sprawdzi..
Ferguson zanim objął posadę w Manchesterze przerwał dominację Celticu i Rangersów w SPL.
Czy Moyes zdobył w ogóle jakieś trofeum przez te 15 lat jak jest trenerem?
Poziom: 21
dodano: 12.05.2013, 12:31, #142 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Nie umniejszam Moyesowi, ale podkreslajac ,,kunszt.' wychodzi, ze mecx mecz meczowoi ni rowny. Gdybac mozna, ale od gola nie raz dziela cm.

Miejmy nadzieje, ze Moyes okaze sie Dodano: 12 maja 2013 roku, 12:32 Okaze sie strzalem w dyche. Sorka, pisxe z fona
Poziom: 57
dodano: 12.05.2013, 12:05, #141 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

united8 napisał:

Mecz meczowi nie rowny...


Nie mecz meczowi, a pozycja pozycji :)

U nas wypadł Evans, w tej sytuacji trzeba koniecznie albo przesunąć kogoś momentalnie do obrony, albo wpuścić rezerwistę, nie może być inaczej. Bronienie w trójkę jest trudne gdy wyjściowo grasz tym systemem, a co dopiero gdy robi się ogromna dziura na 20-metrowej połaci, a reszta drużyny nie jest do tego przygotowana, nie wie jak ma grać, jak się zachować, jak asekurować. Dorzucając do tego brak Carricka do dziś się dziwię jakim cudem SAF czekał do 1-3 z wpuszczeniem Jonesa.

W Evertonie wypadł wtedy Pienaar, lewy pomocnik. To jest kolosalna różnica, bo na lewej stronie u nich mają megawymiatacza Bainesa który i tak dawałby radę, nawet bez większego wsparcia. Moyes momentalnie przeorganizował szyki i tej straty w ogóle nie było widać - magia? Nie, kunszt trenera. To jest naprawdę godne podziwu.
Poziom: 21
dodano: 12.05.2013, 11:47, #140 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Shem

Pamietam podobny mecz. Tez gralo City, ale z United na OT. Nasi po czerwonej dla Evansa zaczeli chaotyczne ataki. Jak sie skonczylo ? Najwieksza kompromitacja w historii. Mecz meczowi nie rowny...
Poziom: 57
dodano: 12.05.2013, 10:12, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
16 marca 2013. Everton podejmował wówczas walczące resztkami sił o szanse na wygranie ligi City.

Gdy Osman strzelił gola na 1-0 mieliśmy nadzieje na małą sensację, ale czerwoną kartkę otrzymał Pienaar. Co wtedy zrobił Moyes? Czy nakazał swoim podopiecznym obronę Częstochowy? Czy wpuścił na boisko dodatkowych obrońców? Czy odpuścił atakowanie? Nie.

Przeorganizował grę w środku pola i nakazał cisnąć póki sił w nogach starczy. I jego podopieczni to robili. Wyglądało to jak nawałnica, City nie umiało się odnaleźć, mimo, że grało z przewagą 1 piłkarza, co często znaczy tak wiele - wystarczy przypomnieć sobie nasz rewanż z Realem! Jelavic w doliczonym czasie gry dobił Obywateli i w tym momencie praktycznie mieliśmy majstra w kieszeni.

Do czego dążę? Może tego właśnie brakowało sir Alexowi? Takiej odrobiny szaleństwa? Nie ukrywajmy - nasz styl gry często nie był zbyt przekonujący, choć oczywiście wyniki, zwłaszcza w lidze, broniły Szkota.

Moyes to nie jest doskonały trener, ale jest odważny i za to należy go cenić i dlatego powinniśmy mu ufać.
Poziom: 21
dodano: 11.05.2013, 22:33, #138 Zwiń/Pokaż komentarz united8

ostman napisał:

1. Idealnego kandydata do objęcia schedy po Fergusonie nie było, bo zwyczajnie być nie mogło. Moyes był jednym z lepszych potencjalnych następców i od teraz cieszy się moim 1bezwzględnym poparciem. Choć nie wiem, czy w czeluściach komentarzy nie znalazłaby się linijka, w której kwestionowałem wcześniej jego kandydaturę


Popieram w 100%. Ja byłem lekko przeciwny Moyesowi, ale może dlatego, że oczekiwałem Bóg wie czego. Człowiek uczy się na błędach i ważne jest, żeby potrafić się do błędu przyznać - otóż Ci panowie, którzy zasiadają w Manchesterze, są o wiele mądrzejsi ode mnie, jeśli chodzi o sprawy piłki nożnej. Wierzę w Moyesa, będzie miał moje wsparcie do końca kontraktu - jeden tylko wymóg - chcę, abyśmy co rok grali w LM. Nie widzę innej opcji, nie oczekuję mistrzostwa co rok i zdobycia Potrójnych Koron. Nikt nie zastąpi Fergusona, ale ciesze się, że jest to gość z Wysp Brytyjskich i tradycja została podtrzymana.
Poziom: 22
dodano: 11.05.2013, 19:00, #137 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

united8 napisał:

Widzę, że Ostman się nie łamie to zapytam, bo pewnie większość czeka na jego komentarz.

Wyniosłem z domu, aby nie zabierać głosu, gdy nie ma się wiele (nic) do powiedzenia, a przy tej roszadzie na stołku menadżerskim w United żadnych prawd objawionych nie zapodam.

1. Idealnego kandydata do objęcia schedy po Fergusonie nie było, bo zwyczajnie być nie mogło. Moyes był jednym z lepszych potencjalnych następców i od teraz cieszy się moim 1bezwzględnym poparciem. Choć nie wiem, czy w czeluściach komentarzy nie znalazłaby się linijka, w której kwestionowałem wcześniej jego kandydaturę ;)

2. Trudno wyrokować przed wykrystalizowaniem się kadry na nowy sezon. W Evertonie Moyes do cna wykorzystywał atuty najlepszych graczy, stąd kombinacje lewą flanką i półwysokie piłki na Fellainiego. W United mamy innych zawodników, więc nie spodziewam się dokładnej kopii gry Tofi, a raczej lepienia czegoś nowego. Poczekajmy do lipca, wtedy będzie można snuć konkretniejsze wizje.

3. Nowy menadżer ma prawo wybrać własnych współpracowników, tak więc może dojść do zmian, o czym nawet informował sam Meulensteen we wczorajszym wywiadzie dla jednego z holenderskich dzienników. Szkoda by było się z nim żegnać, bo to przecież on kład podwaliny pod nowy system szkolenia młodzieży w Carrington, ale...

Jeżeli jednak Moyes otoczy się swoimi ludźmi, to Rene albo czeka degradacja do mniej zaszczytnej funkcji (kiedyś tylko szkolił młodzież, ale pytanie, czy byłby teraz zainteresowany), albo odejście.
Poziom: 41
dodano: 11.05.2013, 11:12, #136 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Nederland napisał:

Rezygnacja z Meulensteena byłaby bardzo niemądrą decyzją. Słyszałem, że facet odwala w klubie niesamowitą robotę


racja, racja, ja na razie słyszałem tylko o Phelanie i Martinie Fergusonie. SAF ma pewnie sporo do powiedzenia w sprawie Meulensteena i raczej będzie chciał go zatrzymać w sztabie szkoleniowym United.
Poziom: 15
dodano: 11.05.2013, 11:09, #135 Zwiń/Pokaż komentarz vyniu13
facebook.com/pages/David-Moyes-Manchester-United/159363790885600?fref=ts
WOOOOOOOOOOOW o.0
Poziom: 41
dodano: 11.05.2013, 11:05, #134 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

DonJuan napisał:

WierzastyDonJuan napisał(a):Żeby zrobić fajne transfery , trzeba zachęcać piłkarzy menagerem .


nie wiem jak to cytujesz, ale ja takiego czegoś nie napisałem, wręcz przeciwnie ;) Edytowano: 11 maja 2013 roku, 09:39

już jakiś czas temu zauważyłem, że są jakieś błędy w skrypcie i przy cytowaniu zaznaczonego tekstu wypluwa czasem login osoby innej niż cytowana :) w szczególności gdy z jednego komentarza cytuje się kilka razy, a w komentarzu, który się cytuje, jest cytat z innego komentarza i wtedy raz na jakiś czas wypluje login właśnie tej osoby, której komentarz był cytowany w cytowanym komentarzu.
Poziom: 28
dodano: 11.05.2013, 10:27, #133 Zwiń/Pokaż komentarz Nederland

napisał:

3. Przewidujesz zmiany w personelu ? Phealan odejdzie, Rene też ? Czy raczej zostają ?

Rezygnacja z Meulensteena byłaby bardzo niemądrą decyzją. Słyszałem, że facet odwala w klubie niesamowitą robotę. Edytowano: 11 maja 2013 roku, 10:31
Poziom: 21
dodano: 11.05.2013, 09:38, #132 Zwiń/Pokaż komentarz DonJuan

Wierzasty napisał:

DonJuan napisał(a):Żeby zrobić fajne transfery , trzeba zachęcać piłkarzy menagerem .


nie wiem jak to cytujesz, ale ja takiego czegoś nie napisałem, wręcz przeciwnie ;) Edytowano: 11 maja 2013 roku, 09:39
Poziom: 41
dodano: 11.05.2013, 08:19, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Lamps11 napisał:

A jaką taktykę najbardziej lubi Moyes ? 4-2-3-1 czy lubi też eksperymentować ?


Everton najczęściej grał właśnie 4-2-3-1, czasem 4-4-2/4-4-1-1, kilka razy w sezonie zdarzyło się nawet 3-5-2.
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 22:45, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Lamps11
A jaką taktykę najbardziej lubi Moyes ? 4-2-3-1 czy lubi też eksperymentować ?
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 21:45, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Czy jest gdzieś video albo chociaż zdjęcia z ceremonii na której Ferguson otrzymał tytuł szlachecki od królowej?
Poziom: 15
dodano: 10.05.2013, 21:15, #128 Zwiń/Pokaż komentarz vyniu13
https://www.faceb(...)90885600 ZOBACZMY ILU NAS JEST!
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 20:39, #127 Zwiń/Pokaż komentarz united8

kamil230596 napisał:

@united8
On jeszcze płacze w kącie po Fergusonie dajmy mu jeszcze z tydzień


Ja też płacze, nie potrafię się pozbierać, mam wrażenie, że United przestało istnieć. Mimo wszystko gdzieś podświadomie mam wrażenie, że będzie dobrze i że w takich momentach trzeba wspierać klub. To są łby, nie jakieś tępaki i każda decyzja jest przemyślana 1241245124214 x. Damy radę, nie ma co się załamywać, tylko drzeć ryja na całego i dziękować Alexowi*

* Poniosło mnie, wiem, że jestem w Polsce i nie mogę jechać na OT co 2 tydzień :(
Poziom: 27
dodano: 10.05.2013, 20:36, #126 Zwiń/Pokaż komentarz kamil230596
@united8
On jeszcze płacze w kącie po Fergusonie dajmy mu jeszcze z tydzień :D
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 20:05, #125 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Widzę, że Ostman się nie łamie to zapytam, bo pewnie większość czeka na jego komentarz.

1. Czy uważasz, że Moyes to dobra opcja ? Co myślisz o Davidzie ?
2. Taktyka raczej nie będzie zbytnio różnić się od obecnej, ale czy to nie Everton najdłużej rozgrywa piłkę pod bramką przeciwnika w całej lidze ? Tiki-taka może to to nie jest, ale z tego co pamiętam to tak pisałeś w ,,Wszystko co...." Czy przewidujesz drastyczne zmiany ?
3. Przewidujesz zmiany w personelu ? Phealan odejdzie, Rene też ? Czy raczej zostają ?



Czarna Bestio.

Barkleya większość zna już od tamtego sezonu. Podoba mi się ten zawodnik, ale na chwilę obecną nie jest to poziom Manchesteru (byłby ciut lepszy niż Powell) talent jednak ma. Baines i Barkley razem za około 20 baniek i będę zadowolony ;]

Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 18:18, #124 Zwiń/Pokaż komentarz skyi

LaBestiaNegra napisał:

Pozwole sobie jeszcze coś napisać o Moyesie. Wg mnie (obserwuje Everton od dłuższego czasu) drużyna Moyesa jest najlepiej grającą atakiem pozycyjnym drużyna na wyspach. Lepiej niż Arsenal i lepiej niż City. Dziś przypomina ich trochę Southampton prowadzony przez Pochettino. Everton sprawia wrażenie drużyny której NAJŁATWIEJ przychodzi przejęcie inicjatywy w meczu. Nieważne czy grają u siebie, czy na wyjeździe. Kwestią pozostają wykonawcy, bo są oni przeciętni, poza kilkoma (3) wyjątkami-Bains i dwóch Belgów afro boy (Fellaini) i Mirallas. Jeśli z takimi gośćmi jak Distin, Pienaar czy Anichebe Moyes tworzy atak pozycyjny, gdzie jest w stanie zepchnąć każdego rywala ze swojego podwórka do obrony-nie przez wrzutki, ale przez klepanie- to jestem pewien, że mając lepszych piłkarzy zrobi to z jeszcze lepszym efektem.
Przychodzi mi do głowy mecz wyjazdowy z Arsenalem. Moyess wyszedł tam w środku jakimś kompletnym małolatem -nazywał się Ross Barkley. Co ten chłopak tam grał, te gwiazdy „Arszenika” były bezradne przy nim- totalnie bezradne. Chodziło głównie jak on się poruszał po boisku -a to akurat w dużym stopniu zasługa trenera. Druga linia Evertonu, co za nazwiska: Barkley, Gibson, Fellaini i „Cazorlów” nie było w tym meczu. To samo późniejszy wyjazdowy mecz z Kogutami czy ostatnie derby na Anfield. W każdym z tych meczów Everton kompletnie dominował (z Kogutami poza ostatnimi 10 min). Problemem The Toffies jest dość słaba linia ataku która nie potrafiła niekiedy wsadzić gola na 1-0 czy 2-1 no i obrona tez niepowala na kolana, brak tam gwiazd, stąd wyniki są jakie są-a są i tak ponad stan, z innym trenerem to zespól na walkę o utrzymanie ( nie boję się tego powiedzieć, przez co zostanie okrzyknięty „wrogiem ludu” ale przypomnicie to sobie w następnym sezonie : ) ) . Jeśli chodzi o wizje gry to Moyes dla mnie jest nr 1 na wyspach. Dziękuję za uwagę :]


Ziomek masz całkowitą rację! Moim skromnym zdaniem również na wyspach nie znajdziemy lepszego trenera niż Davey. Zobaczycie, że już w przyszłym sezonie pokażemy pazur, a David pokaże, że również jest Czerwonym Diabłem : >
Poziom: 15
dodano: 10.05.2013, 18:05, #123 Zwiń/Pokaż komentarz LaBestiaNegra
Pozwole sobie jeszcze coś napisać o Moyesie. Wg mnie (obserwuje Everton od dłuższego czasu) drużyna Moyesa jest najlepiej grającą atakiem pozycyjnym drużyna na wyspach. Lepiej niż Arsenal i lepiej niż City. Dziś przypomina ich trochę Southampton prowadzony przez Pochettino. Everton sprawia wrażenie drużyny której NAJŁATWIEJ przychodzi przejęcie inicjatywy w meczu. Nieważne czy grają u siebie, czy na wyjeździe. Kwestią pozostają wykonawcy, bo są oni przeciętni, poza kilkoma (3) wyjątkami-Bains i dwóch Belgów afro boy (Fellaini) i Mirallas. Jeśli z takimi gośćmi jak Distin, Pienaar czy Anichebe Moyes tworzy atak pozycyjny, gdzie jest w stanie zepchnąć każdego rywala ze swojego podwórka do obrony-nie przez wrzutki, ale przez klepanie- to jestem pewien, że mając lepszych piłkarzy zrobi to z jeszcze lepszym efektem.
Przychodzi mi do głowy mecz wyjazdowy z Arsenalem. Moyess wyszedł tam w środku jakimś kompletnym małolatem -nazywał się Ross Barkley. Co ten chłopak tam grał, te gwiazdy „Arszenika” były bezradne przy nim- totalnie bezradne. Chodziło głównie jak on się poruszał po boisku -a to akurat w dużym stopniu zasługa trenera. Druga linia Evertonu, co za nazwiska: Barkley, Gibson, Fellaini i „Cazorlów” nie było w tym meczu. To samo późniejszy wyjazdowy mecz z Kogutami czy ostatnie derby na Anfield. W każdym z tych meczów Everton kompletnie dominował (z Kogutami poza ostatnimi 10 min). Problemem The Toffies jest dość słaba linia ataku która nie potrafiła niekiedy wsadzić gola na 1-0 czy 2-1 no i obrona tez niepowala na kolana, brak tam gwiazd, stąd wyniki są jakie są-a są i tak ponad stan, z innym trenerem to zespól na walkę o utrzymanie ( nie boję się tego powiedzieć, przez co zostanie okrzyknięty „wrogiem ludu” ale przypomnicie to sobie w następnym sezonie : ) ) . Jeśli chodzi o wizje gry to Moyes dla mnie jest nr 1 na wyspach. Dziękuję za uwagę :]
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 17:09, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg

SuchyRD napisał:


!?

Powinno być ?! ale to szczegół :D
Poziom: 28
dodano: 10.05.2013, 16:25, #121 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

blackson89 napisał:

Nasza taktyka raczej nie zmieni sie za bardzo, bo z tego co kojarze to lupali oni z tylu, podanie do Baines'a i laga na Fellainiego czy Anichebe- zgranie glowa i probowali.


Borussia też mimo, że uchodzi za ogólnie przyjemnie dla oka grającą drużynę częstokroć wznawia grę jak to piszesz "lagą" na Lewandowskiego bo i dlaczego by z tego nie korzystać jak ma się gościa na przodzie jaki jak nie wygra pojedynku główkowego to zgasi piłkę na klatę i zgra do kolegi. Tak samo z Fellainim czy Anichebe. To nie oznacza od razu iż taka drużyna gra w piłkę jak Stoke czy West Ham.
Poziom: 30
dodano: 10.05.2013, 15:55, #120 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

SuchyRD napisał:

Grozisz mi !?


Informuję o możliwościach.
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 14:50, #119 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 13:42, #118 Zwiń/Pokaż komentarz skipper

Wierzasty napisał:

Bayern jest jedyną w Niemczech drużyną, która gwarantuje wieloletnią stabilizację. Dotyczy to zarówno zarobków jak i trofeów.


Tak mi się to skojarzyło z aktualną sytuacją naszego klubu.
U MU taką gwarancją trofeów, gry w europejskich pucharach był sir Alex a niestety Moyes na tą chwilę tego nie gwarantuje (bo nie wygrał nigdy nic, kompletnie NIC! ZERO). Więc w jakimś stopniu jego obecność na ławce była czynnikiem, który mógł przekonać wahających się do podpisania z nami umowy co innego gdy w grę wchodzą kosmiczne pensję obiecane przez konkurencję lub spełnienie dziecięcych marzeń.
Poziom: 41
dodano: 10.05.2013, 13:04, #117 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

blackson89 napisał:

Mysle ze Zaha moglby rozwazac przyjsce na OT gdyby tenerem byl Moyes


tak jak napisałem w swoim komentarzu (#106), że przy młodych piłkarzach z angielskiego podwórka, osoba Fergusona może robić różnicę i to bardzo dużą różnicę, natomiast w przypadku "gwiazd" i "gwiazdeczek" zza granicy bardziej liczy się $.

Co do samego Gotze - Bayern jest jedyną w Niemczech drużyną, która gwarantuje wieloletnią stabilizację. Dotyczy to zarówno zarobków jak i trofeów. Mało który - tym bardziej w obecnych czasach - piłkarz jest w stanie odmówić Bayernowi, a tym bardziej taki, który ma umiejętności na bezproblemowe wywalczenie pierwszego składu. Do tego dochodzi chęć Gotzego na pozostanie w Bundeslidze. Chłopak wybrał gwarancję gry na najwyższym poziomie przez najbliższe lata.

Poziom: 20
dodano: 10.05.2013, 13:02, #116 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

blackson89 napisał:

Nasza taktyka raczej nie zmieni sie za bardzo, bo z tego co kojarze to lupali oni z tylu, podanie do Baines'a i laga na Fellainiego czy Anichebe- zgranie glowa i probowali.


To nie do końca tak wyglądało, prawda że szły lagi na Fellainiego ale od Howarda po wznowieniu gry od bramki :P Zresztą co w tym strasznego że mając bydlaka który wygrywa z 90% pojedynków główkowych kiedy drużynie nie idzie rzucać na niego piłki, a nóż widelec coś ukręcimy.

Zresztą w United nie ma na kogo takich lag grać.

Everton za Moyesa przypominał mi bardziej hiszpański styl gry, dodajmy do tego że w 10 meczach z City wygrał 7 i tylko 2 przegrał :P:P

Jeszcze w Anglii krążą ploty że Phelan i Rene nie pasują Moyesowi(jednym słowem chce ich wyj[...]ć), on chce swojaków z Eve=Phil Neville i David Weir. Edytowano: 10 maja 2013 roku, 13:04
Poziom: 41
dodano: 10.05.2013, 12:30, #115 Zwiń/Pokaż komentarz DD@Ro-ManU
Zdobędzie potrójną koronę to będzie Sir David Moyes :P
Poziom: 24
dodano: 10.05.2013, 12:09, #114 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

LaBestiaNegra napisał:

Skąd wiesz, że tutaj chęć gry jest z powodu Guardioli, a nie z chęci powrotu do Bawarii, rodzinnego regionu?

Slowa Kloppa na konferencji prasowej(wiadomo ze to bylo show, ale cos prawdy w tym na pewno bylo, poza tym mega kasa i forma Bayernu. Uwazam ze te 3 czynniki sa wazne.) Majac do wyboru taki sam kontrakt, podobna forme i renome klubu wybralbym ten gdzie "legenda" trenera jest wieksza(biorac pod uwage ze zaden z nich nie bylby moim ulubionym). Mysle ze Zaha moglby rozwazac przyjsce na OT gdyby tenerem byl Moyes bo jednak Ferguson wychowal CR7 Beckhama i wielu wielu innych, ktorzy na pewno sa bardziej znani od zapomnianego Rodwella czy reszty. Edytowano: 10 maja 2013 roku, 12:10
Poziom: 15
dodano: 10.05.2013, 11:56, #113 Zwiń/Pokaż komentarz LaBestiaNegra

blackson89 napisał:

Powiedz to Goetze czy innym ktorzy chca grac z Mou i Guardiola, a z tamtym mozliwe ze mialem zle informacje.

Skąd wiesz, że tutaj chęć gry jest z powodu Guardioli, a nie z chęci powrotu do Bawarii, rodzinnego regionu?
Poziom: 24
dodano: 10.05.2013, 11:55, #112 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

toporminator napisał:

A ja boje się że wódka mi się w weekend skończy. Nie wiem jak to będzie!

Mi sie nie skonczy, bo po turnieju mamy hotel i alko za free w Poznaniu takze nie mam takich problemow w tym tygodniu :P
Poziom: 18
dodano: 10.05.2013, 11:55, #111 Zwiń/Pokaż komentarz slawekov
Dobry wybór, bo to dobry trener. Pytanie tylko czy udźwignie ciężar legendy. Może się przecież zdarzyć, że zje go trema albo zjedzą go kibice gdy wprowadzi jakieś nowe sposoby gry, nowe koncepcje zespołu. http://krotk(...)zany,499
Poziom: 24
dodano: 10.05.2013, 11:53, #110 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

LaBestiaNegra napisał:

To nie trener ma przyciągać gwiazdy, tylko klub swoją renomą. Dodatkowo jeśli taki Ronaldo kocha United i chciałby wrócić to powinien to zrobić nawet gdyby na ławce siedział Smuda.

Powiedz to Goetze czy innym ktorzy chca grac z Mou i Guardiola, a z tamtym mozliwe ze mialem zle informacje.
Poziom: 44
dodano: 10.05.2013, 11:44, #109 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

toporminator napisał:

A ja boje się że wódka mi się w weekend skończy. Nie wiem jak to będzie!


Aż mnie ciary przeszły. ;)
Poziom: 44
dodano: 10.05.2013, 11:41, #108 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

blackson89 napisał:

1. Niektorzy pisza ze Moyes nie mial kasy a wydal przez 10 lat ok 130 mln funtow na transfery, gdzie my ok 275.

To jeszcze odlicz od tego ilu piłkarzy (i za ile!) w tym czasie oddał. Everton to nie drużyna która zatrzymuje swoje gwiazdy tak jak United. Oni sprzedają by kupować, my po prostu kupujemy, diametralna różnica.
Na przestrzeni tylko kilku ostatnich lat:
Arteta za 12 mil do Arsenalu
Lescott za 24 mil do City
Rodwell za 18 (?) mil do City
to już prawie połowa tego co wydali a z klubu odchodzili jeszcze Cahill, Pienaar i inni.

blackson89 napisał:

2. Nie wygral zadnego pucharu a takie Swensea juz wygralo, a maja jeszcze mniej kasy

Czasem trzeba mieć trochę szczęścia. W tym sezonie może i Wigan coś wygra, a w PL walczy o utrzymanie...

blackson89 napisał:

4. Boje sie ze dalej Antek Valencia bedzie dla niego mega dobrym zawodnikiem, bo ma duza lape i moze biegac 3 mecze z rzedu.

A ja boje się że wódka mi się w weekend skończy. Nie wiem jak to będzie!

blackson89 napisał:

4. Nasza taktyka raczej nie zmieni sie za bardzo, bo z tego co kojarze to lupali oni z tylu, podanie do Baines'a i laga na Fellainiego czy Anichebe- zgranie glowa i probowali.

Taktykę dopasowuje się do drużyny a nie drużynę do taktyki, no chyba że ma się 100 mil do wydania.

blackson89 napisał:

5. W porownaniu z takim Mou czy Kloppem wydaje mi sie on taki za mily dla innych trenerow-

to się dopiero okaże. Trenując United masz trochę inną pozycję. Więcej gry między trenerami United a Chelsea niż Chelsea i Everonu.

blackson89 napisał:

6. Jest to trener, ktory nie ma takiego przyciagania zawodnikow

I tak liczy się przede wszystkim kasa i ewentualnie potencjalnie trofea. Reszta to szczegóły. Wiadomo że jeden lubi ciepły klimat zamiast deszczowej Anglii, drugi chce zostać w Niemczech, a trzeci (np Cris) tęskni za SAFem a nie Moysem, ale to są sprawy drugorzędne.
Poziom: 15
dodano: 10.05.2013, 11:35, #107 Zwiń/Pokaż komentarz LaBestiaNegra

blackson89 napisał:

Niektorzy pisza ze Moyes nie mial kasy a wydal przez 10 lat ok 130 mln funtow na transfery, gdzie my ok 275.


Moyes za kadencji Evertonu:
sumy w milionach euro.

02/03
wpływy: 0,975 mln ; wydatki: 12,75 mln

03/04
wpływy: 0,975 mln ; wydatki: 10 mln

04/05
wpływy: 45,5 mln ; wydatki 12 mln

05/06
wpływy: 7 mln ; wydatki 32,5 mln

06/07
wpływy 2,5 mln : wydatki 22 mln

07/08
wpływy 16 mln ; wydatki 33 mln

08/09
wpływy 13,3 mln ; wydatki 25 mln

09/10
wpływy 28 mln ; wydatki 23 mln

10/11
wpływy 6,6 mln ; wydatki 1,7 mln

11/12
wpływy 26,8 mln ; wydatki 7,2 mln

12/13
wpływy 19 mln ; wydatki 21,6 mln

ogółem, za kadencji Davida Moyesa:
wpływy: 166,65 mln ; wydatki: 200,75 mln ; bilans: -31,1 mln
-----------------------------------------------------
United od sezonu 02/03:

02/03
wpływy: 3,8mln ; wydatki: 48 mln

03/04
wpływy: 60 mln ; wydatki: 55 mln

04/05
wpływy: 9,5 ; wydatki 61,2 mln

05/06
wpływy: 7,9 mln ; wydatki 31,8 mln

06/07
wpływy 23 mln : wydatki 27,2 mln

07/08
wpływy 43,9 mln ; wydatki 103,5 mln

08/09
wpływy 7,4 mln ; wydatki 45,2 mln

09/10
wpływy 104,4 mln ; wydatki 27,4 mln

10/11
wpływy 18,3 ; wydatki 29,3 mln

11/12
wpływy 15,6 mln ; wydatki 57,3 mln

12/13
wpływy 15,1 mln ; wydatki 76,4 mln

ogółem, od sezonu 02/03:
wpływy: 308,9 mln ; wydatki: 562,3 mln ; bilans: -253,4 mln

Wnioski: United zarobiło na transferach tylko 142,25 mln euro więcej do Evertonu, jednocześnie wydając, aż 361,55 mln euro więcej. Wracając do wydatków. Napisałeś, że Everton wydał ok 130 mln funtów ( około 154 mln euro) a United ok. 275 mln funtów (około 325 mln euro). Jest to wierutną bzdurą. Wyżej udowodniłem, że United wydało ponad 361,5 mln euro więcej, a nie jak ty chciałeś nam wcisnąć, że tylko 145 mln funtów więcej, co było by równoważne ze 172 milionami euro. Pomyliłeś się o około 190 mln euro.

Inne czołowe kluby z grubsza:
Chelsea tylko 2 razy była na plusie od sezonu 94/95. Mianowicie zarobiła 3,2 mln w sezonie 02/03 i 13,5 w sezonie 08/09. W pozostałych latach w okresie 02/03-12/13 notowała same straty. Średnio co sezon (wykluczajac 02/03 i 08/09) była na minusie około 81 mln euro.
City od sezonu 02/03 też tylko 2 razy zanotowało zysk z transferów. Miało to miejsce w sezonie 04/05 ( +10,3 mln euro) oraz w sezonie 05/06 ( +20 mln euro). W pozostałych sezonach okresu 02/03-12/13 na minus. Co sezon na minusie około 66,5 mln euro.

Jak Moyessiah będzie miał taką kasę to zbuduje potężną drużynę.

blackson89 napisał:

Jest to trener, ktory nie ma takiego przyciagania zawodnikow( nie wydaje mi sie ze Cris chcialby wpasc teraz pod skrzydla Moyesa- trener ten niczym takim sie nie wyroznil i nie ma CV, ktore bedzie przyciagalo gwiazdy)


To nie trener ma przyciągać gwiazdy, tylko klub swoją renomą. Dodatkowo jeśli taki Ronaldo kocha United i chciałby wrócić to powinien to zrobić nawet gdyby na ławce siedział Smuda. Przecież tu chodzi o pomoc klubowi a nie o to, kto znajduje się na ławce trenerskiej. Trener może ściągnąć zawodników których zna z przeszłości, ale inne gwiazdy powinny być przyciągane przez blask klubu i sukcesy oraz perspektywy przyszłościowe, a nie przez trenera :)
Poziom: 24
dodano: 10.05.2013, 10:20, #106 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Z godziny na godzine coraz mniej podoba mi sie ten transfer trenera. Czemu to juz pisze:
1. Niektorzy pisza ze Moyes nie mial kasy a wydal przez 10 lat ok 130 mln funtow na transfery, gdzie my ok 275.
2. Nie wygral zadnego pucharu a takie Swensea juz wygralo, a maja jeszcze mniej kasy
3. Z tego co sie zorientowalem jego druzyna gra bardziej sercem niz jakimis taktycznymi schematami.
4. Boje sie ze dalej Antek Valencia bedzie dla niego mega dobrym zawodnikiem, bo ma duza lape i moze biegac 3 mecze z rzedu.
4. Nasza taktyka raczej nie zmieni sie za bardzo, bo z tego co kojarze to lupali oni z tylu, podanie do Baines'a i laga na Fellainiego czy Anichebe- zgranie glowa i probowali.
5. W porownaniu z takim Mou czy Kloppem wydaje mi sie on taki za mily dla innych trenerow- nie taki charyzmatyczny jakim powinien byc trener United(zaraz zakoleguje sie z Benitezem :P)
6. Jest to trener, ktory nie ma takiego przyciagania zawodnikow( nie wydaje mi sie ze Cris chcialby wpasc teraz pod skrzydla Moyesa- trener ten niczym takim sie nie wyroznil i nie ma CV, ktore bedzie przyciagalo gwiazdy)
Mam nadzieje ze to tylko takie moje rozkminy, ze za kilka lat chlopak zgarnie tytul Sir za zaslugi, jednak poki co jakos nie jestem do niego przekonany. Pozdro
Poziom: 41
dodano: 10.05.2013, 10:16, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

jabol9 napisał:

Mario poszedł tam bo budują bardzo mocną pakę i możliwości klubu , kadra oraz trener dają bardzo duże prawdopodobieństwo sukcesów.


tak, ale też dlatego, że chciał zostać w Niemczech, dlatego też odrzucił oferty zagranicznych klubów, a wg. mediów było ich kilka.

jabol9 napisał:

Hazard u nas by mniej zarabiał?


Hazard może i nie, ale jego - tutaj słowo klucz - agent dostałby sporo mniej kasy za transfer Belga do United niż do Chelsea

jabol9 napisał:

Modric nie wolałby zostać w PL?


Modric najprawdopodobniej wolał zostać w PL, ale Levy by go nikomu nie oddał, tym bardziej za takie pieniądze. Chciał odejść do drużyny grającej w LM, więc sio zagranice.

jabol9 napisał:

Sanchez


nie ma co się dziwić, bo wtedy Barcelona była gwarancją sukcesów w Europie.

DonJuan napisał:

Żeby zrobić fajne transfery , trzeba zachęcać piłkarzy menagerem .


1 na 10 piłkarzy światowej klasy można w ten sposób skusić. Jedynie dla piłkarzy z własnego podwórka może mieć to, aż tak duże znaczenie, dla piłkarzy młodych, utalentowanych - przykład Jones, Smalling, Powell.

Dla większości - niestety - ważniejszym czynnikiem będzie kasa -> Hazard, Lucas, Nasri.
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 10:02, #104 Zwiń/Pokaż komentarz skipper
Sir lekko przesadził mówiąc o dopinaniu na ostatni guzik WIELKIEGO transferu jeśli miał na myśli Moyesa. Oby chłop sobie poradził bo łatwo nie będzie, każdy sezon bez trofeów to coraz większa fala krytyki a nie wierzę, że będzie miał tyle czasu co Ferguson na początku przygody z United. Dobrze byłoby gdyby Ferguson nie ingerował w skład i Moyes miał naprawdę swobodę i poparcie zarządu w kwestii przewietrzenia szatni United tj. pozbycie się kilku bezproduktywnych graczy. Doświadczenie Alexa mogłoby być pomocne jedynie przy rozpracowywaniu drużyn przeciwników.
Poziom: 44
dodano: 10.05.2013, 10:01, #103 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
W Niemczech wszyscy lgną do Bayernu. Nawet gdyby pracował tam Franz to bez problemu zatrudniliby Mario, Martineza czy kogo tam jeszcze chcą.
Poziom: 25
dodano: 10.05.2013, 09:47, #102 Zwiń/Pokaż komentarz jabol9

DonJuan napisał:

jabol9 Zapominacie o jednej sprawie . Żeby zrobić fajne transfery , trzeba zachęcać piłkarzy menagerem . Tak jak Mourinho , do którego piłkarze lgneli , czy Guardiola dla którego popełniają klubowe grzechy jak Goetze.
Czy Moyes jest zachętą (czysty przykład) dla Bale'a ? dla Isco ? czy innego Di Marii ? poza Bale'em tamci nie wiedzą kto to nawet jest , jedyne co wiedzą to z gazety że został trenerem United. Jedyny ratunek że przy transferach będzie obecny SAF . Ale czy to wystarczy? przecież to nie z nim będą pracować na co dzień. Mimo jeszcze obecnego Fergusona piłkarze jak Hazard czy Modric wybierali inne klubu , a tym bardziej teraz może być z tym problem .


Gdyby rzeczywiście trener miał takie znaczenie dla potencjalnego nowego zawodnika, to 34 piłkarzy transferowało by się do United kiedy za sterami był Ferguson. Zwykły stereotyp, powtarzany przez wszystkich. Goezte poszedł do Bayernu bo bedzie zarabiał 2 mln więcej na sezon, i tutaj masz odpowiedź co się liczy dla piłkarzy ;)
Mylisz sie . Mario poszedł tam bo budują bardzo mocną pakę i możliwości klubu , kadra oraz trener dają bardzo duże prawdopodobieństwo sukcesów. W Borussi zaproponowali mu 6 mln euro kontraktu.
Hazard u nas by mniej zarabiał? Modric nie wolałby zostać w PL? Prawdą jest że odstraszaliśmy zawodników tym że troche uciekła nam czołowa europa. Sanchez ? poszedł do Barcy wiedząc że będzie ciężko o 1 skład , niż mieć prawą strone u nas dla siebie . To kawał piłkarza , którego niszczy obsesja barcelońska dotycząca rekordów Messiego .
Poziom: 21
dodano: 10.05.2013, 09:31, #101 Zwiń/Pokaż komentarz DonJuan

jabol9 napisał:

Zapominacie o jednej sprawie . Żeby zrobić fajne transfery , trzeba zachęcać piłkarzy menagerem . Tak jak Mourinho , do którego piłkarze lgneli , czy Guardiola dla którego popełniają klubowe grzechy jak Goetze.
Czy Moyes jest zachętą (czysty przykład) dla Bale'a ? dla Isco ? czy innego Di Marii ? poza Bale'em tamci nie wiedzą kto to nawet jest , jedyne co wiedzą to z gazety że został trenerem United. Jedyny ratunek że przy transferach będzie obecny SAF . Ale czy to wystarczy? przecież to nie z nim będą pracować na co dzień. Mimo jeszcze obecnego Fergusona piłkarze jak Hazard czy Modric wybierali inne klubu , a tym bardziej teraz może być z tym problem .


Gdyby rzeczywiście trener miał takie znaczenie dla potencjalnego nowego zawodnika, to 34 piłkarzy transferowało by się do United kiedy za sterami był Ferguson. Zwykły stereotyp, powtarzany przez wszystkich. Goezte poszedł do Bayernu bo bedzie zarabiał 2 mln więcej na sezon, i tutaj masz odpowiedź co się liczy dla piłkarzy ;)
Poziom: 25
dodano: 10.05.2013, 09:19, #100 Zwiń/Pokaż komentarz jabol9
Zapominacie o jednej sprawie . Żeby zrobić fajne transfery , trzeba zachęcać piłkarzy menagerem . Tak jak Mourinho , do którego piłkarze lgneli , czy Guardiola dla którego popełniają klubowe grzechy jak Goetze.
Czy Moyes jest zachętą (czysty przykład) dla Bale'a ? dla Isco ? czy innego Di Marii ? poza Bale'em tamci nie wiedzą kto to nawet jest , jedyne co wiedzą to z gazety że został trenerem United. Jedyny ratunek że przy transferach będzie obecny SAF . Ale czy to wystarczy? przecież to nie z nim będą pracować na co dzień. Mimo jeszcze obecnego Fergusona piłkarze jak Hazard czy Modric wybierali inne klubu , a tym bardziej teraz może być z tym problem .
Poziom: 44
dodano: 10.05.2013, 08:53, #99 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
wielkifanMU

Po prostu skok na głęboką wodę. Po za tym przez dwa lata byłby krok w krok przy Fergusonie, więc poznałby realia. Temat zamknięty.
Poziom: 41
dodano: 10.05.2013, 08:34, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

LaBestiaNegra napisał:

Dla Robina to niechciany w Hiszpanii Song.


był już parokrotnie poruszany jego temat (nawet przeze mnie). Jak dla mnie kolejny piłkarz, który się mocno marnuje w Barcelonie, chociaż jakby na to nie spojrzeć to wreszcie zdobędzie jakiś tytuł do kolekcji - na co w Arsenalu nie miałby zbyt większych szans. Mam nadzieję, że Song pójdzie po rozum do głowy i szybko ucieknie z Katalonii, bo inaczej skończy jak Mascherano jako rezerwowy środkowy obrońca.

Tą część komentarza o Fellainim, można potraktować trochę z przymrużeniem oka, chociaż pewnie w rzeczywistości tak by to wyglądało. ;)

govou napisał:

ale jednak liczyłem na trochę lepszego trenera.


np?
----

Poza tym o ile pamięć mnie nie myli, to Ferguson kilka razy w przeszłości proponował Moyesowi pozycję asystenta w United, więc tym bardziej nie ma co się dziwić, że wybrał właśnie jego.
Poziom: 41
dodano: 10.05.2013, 06:22, #97 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

JEDNO SERCE JEDNO BICIE MAN UTD PONAD ŻYCIE napisał:

on tak długo by nie wytrzymał... spier***ił by po 2 lata i zostawiłby drużyne w rozsypce trener wybitny ale ma w sobie "to coś" co psuje wszystko co zdołał zrobić... on byłby nawet zdolny pokłócić ze sobą Giggsa i Rudego anawet Rafaela i Fabio...

Myślę, że spokojnie by wytrzymał, wiedząc że jego pracę bacznie obserwuje jego (idol?) i wielki wzór czyli Fergie. Poza tym znając jego miłość i przywiązanie do Premier League, ligi, która jest jego ulubioną to 4-5 lat, spokojnie by pociągnął! Dodano: 10 maja 2013 roku, 06:27

kam17 napisał:

stażu Solskjaera, i nawet ta opcja (ryzykowna) wydawała mi się ciut lepsza od Moyesa.

Kompletnie nie potrafię zrozumieć dlaczego tak sądzisz?
Ole, który nie ma najmniejszego doświadczenia w Premier League? Kompletnym szokiem i ogromnym nieporozumieniem byłaby dla mnie taka decyzja gdyby Solskjaer został menadżerem MUFC. Oczywiście miałby niebotyczne wsparcie od Fergusona, podobnie jakie będzie miał Dejvid Moyes, ale różnica między tą dwójką jest tak kolosalna, że głowa boli.

Tak samo jak jest różnica między Mourinho a Moyesem. Edytowano: 10 maja 2013 roku, 06:30
Poziom: 26
dodano: 10.05.2013, 01:30, #96 Zwiń/Pokaż komentarz tomaszwalczak21
niech wez,ie ze soba fellainiego
Edytowano: 10 maja 2013 roku, 01:30
Poziom: 20
dodano: 10.05.2013, 01:22, #95 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Wiele osób narzekało na styl gry United w ostatnich latach za Fergusona, zobaczmy na Everton Davida, bardzo fajna i miła dla oka piłka, znalazłem kolejny plus czy nie ? :(
Poziom: 44
dodano: 10.05.2013, 00:47, #94 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Chciałem zupełnie kogoś innego, bo na przykład taki Mourinho jest 100% gwarantem sukcesów, a Klopp ma niesamowitą wizję i potrafi zbudować świetną drużynę. Przed ogłoszeniem emerytury Fergusona mówiło się coś o dwuletnim stażu Solskjaera, i nawet ta opcja (ryzykowna) wydawała mi się ciut lepsza od Moyesa.
Jednak stało się zupełnie inaczej i to największy pewniak od lat przejmuje stery w drużynie.
Wcześniej mówiono, że następca musi być gościem, który nie pęknie przed gwiazdkami, że musi mieć doświadczenie na arenie międzynarodowej, ale tak naprawdę priorytetem była stabilizacja, a zatrudnienie szkota i jego długoletni kontrakt tylko to potwierdza.
Przecież on marzył o takiej pracy, to był jego cel i w głowie nie będzie miał żadnych "ponadklubów" typu Real czy Barcelona, tylko United.
Prawdziwy brytol...i jeśli dobrze mu pójdzie to zostanie z nami do... emerytury.

Wiadomo, że większość nie jest w pełni zadowolona, usatysfakcjonowana, ale trzeba dać szanse, zaufać, a nie skreślać na samym początku, bo to bez sensu.
David zna realia angielskiej piłki, potrafi współpracować z młodzieżą, nie jest menedżerem, którego interesuje tylko i wyłącznie pierwszy zespół, swój potencjał pokazał z Evertonem, gdzie zbudował całkiem ciekawą drużynę, a środki miał bardzo ograniczone.
Teraz z tym będzie niewątpliwie lepiej, ale zarazem cele o wiele wyższe, więc mam nadzieje, że na siłę oszczędzać nie będzie.
Na pewno dostanie mega wsparcie od Fergusona, współpracowników, kibiców, więc czekamy na dobry start, lepszy od Fergiego.

Czeka nas zupełnie coś nowego, wielka niewiadoma i muszę przyznać, że nie mogę doczekać się nowego sezonu. Może w przyszłości David Moyes stanie się Sirem?
Tymczasem żegnajmy legendę, trenera z plejstejszyn.
Poziom: 44
dodano: 10.05.2013, 00:46, #93 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

jabol9 napisał:

Dla mnie Moyes i jego rola to jak Miedjediew w Rosji jak ktoś troche sie interesuje to wie o co chodzi.

No i bardzo dobrze. Jak dla mnie SAF może nawet trenować United zza żelaznej kurtyny skoro już o Ruksach mowa. Bardzo bym się cieszył gdyby SAF po cichu podpowiadał Moyesowi jak i grał na rynku transferowym. Przez kilka lat Moyes załapałby jak to się robi w takim klubie jak United i już by Sir Alexa nie potrzebował.
Poziom: 47
dodano: 10.05.2013, 00:25, #92 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

SuchyRD napisał:

Grozisz mi !?


Uważaj, Suchy ma wtyki w Duńskich okręgówkach!
Poziom: 42
dodano: 10.05.2013, 00:24, #91 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Jedyny plus zmiany trenera jest taki że może Moyes dokona paru dobrych transferów a nie jak Ferguson transferów nie będzie albo niewielkie wzmocnienia.poza tym może odejdzie Anderson i może jeszcze ktoś.I Moyes nie będzie forował Valencii.
Poziom: 20
dodano: 10.05.2013, 00:00, #90 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

lukimanutdfan napisał:


Ja wiem jak może je szybciutko złamać

Grozisz mi !?
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 23:50, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Impasse

kamil230596 napisał:

Wierzasty

Do niedawna byłem przeciwnikiem transferu Fellainiego, ale gdyby jednak - niestety - odszedł Rooney, to Belg mógłby grać za plecami RvP, zgrywać mu pod nogi długie podania ze środka pola czy też wrzutki ze skrzydeł, a nasz Holender zaliczyłby trzeci tytuł króla strzelców z rzędu ;)

A może w końcu Kagawa zacznie grać tam gdzie powinien

wybacz chcialem ci dac plusa i kliknalem minus , korzystan z fona .. niechcialem ;//
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 23:36, #88 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Dobra trzeba skończyć już z tym co się działo przez te ostatnie dni w United o , których się dopiero dziś dowiedziałem , bo miałem remont i neta nie miałem . Mówi się o odejściach dlaczego nie porozmawiamy o potencjalnych transferach i zastępstwie Rooneya .!!!
Poziom: 47
dodano: 09.05.2013, 23:36, #87 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Bardzo się cieszę, że wybór padł na Moyesa.
Dla mnie to najlepszy wybór, Szkot ode mnie ma wielki kredyt zaufania, bo wejść w buty po Fergusonie jest naprawdę niełatwo.
Poziom: 30
dodano: 09.05.2013, 23:30, #86 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

SuchyRD napisał:

Wiecie jak Moyes może zdobyć moje serce?


Ja wiem jak może je szybciutko złamać :)
Poziom: 42
dodano: 09.05.2013, 23:29, #85 Zwiń/Pokaż komentarz govou
No jednak jestem rozczarowany następcą Fergusona.Rozumiem że Pep idzie do Bayernu więc nie można go było kupić.Mourinho albo odejdzie do Chelsea albo zostanie w Realu paru innych też poza zasięgiem ale jednak liczyłem na trochę lepszego trenera.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 23:27, #84 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Dobra dobra za dużo zmian na 2 dni . Ferguson i Rooney odchodzą dodając jeszcze Naniego ... Co My zrobimy w następnym sezonie gdy nie zastąpimy Rooneya , który i tak ostatnio kaleczy . United bez Fergusona to tak jak człowiek bez wody . Osobiście wolałbym Kloppa niż Moysa. Cóż zobaczymy co będziemy mówić za rok . Rooneya da się zastąpić tylko Ronaldo !!!
Poziom: 34
dodano: 09.05.2013, 23:16, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
11 sierpnia - mecz o Tarczę Dobroczynności prawdopodobnie z City. Moyes ma patent na arabów , a zwycięstwo byłoby świetnym początkiem :)
Poziom: 20
dodano: 09.05.2013, 23:14, #82 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

thunderbolt napisał:

Suchy ale Linde zostaje sprzedany bo potrzeba hajsu na transfery grube.

Ja wiem że Linde jest wart gruby hajs, ale nie odejdzie :) Moyes pozna się na jego talencie :)
Poziom: 27
dodano: 09.05.2013, 23:02, #81 Zwiń/Pokaż komentarz kamil230596

Wierzasty napisał:



Do niedawna byłem przeciwnikiem transferu Fellainiego, ale gdyby jednak - niestety - odszedł Rooney, to Belg mógłby grać za plecami RvP, zgrywać mu pod nogi długie podania ze środka pola czy też wrzutki ze skrzydeł, a nasz Holender zaliczyłby trzeci tytuł króla strzelców z rzędu ;)

A może w końcu Kagawa zacznie grać tam gdzie powinien
Poziom: 15
dodano: 09.05.2013, 22:56, #80 Zwiń/Pokaż komentarz LaBestiaNegra

Wierzasty napisał:

Belg mógłby grać za plecami RvP, zgrywać mu pod nogi długie podania ze środka pola

Dla Robina to niechciany w Hiszpanii Song. Był jednym z najlepszych asystentów ligi, a Holender "żył" z jego passów :)

www.youtube.com/watch?v=fbyJr3smOpU

http://www.youtu(...)lzC-MntM

Song nadal jest dobrym graczem. Problemem jest menago Barcelony, który chcial zrobic z Kamerunczyka defensywnego pomocnika i obrońce. Edytowano: 09 maja 2013 roku, 22:57
Poziom: 25
dodano: 09.05.2013, 22:55, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
Dajmy mu trochę czasu, ale wierzę że to będzie strzał w
"10" w końcu doświadczenie w PL bardzo duże. Dobrze że kontrakt jest długi to znaczy że chcemy podtrzymać, serię Alexa;D Moyes w jednym miejscu potrafi usiedzieć więc, jestem spokojny.Jak to napisał LaBestiaNegra Moyes to świetny trener. Ciekawe jakie transfery, mógłby zabrać ze sobą Fellainiego.
Poziom: 34
dodano: 09.05.2013, 22:54, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Ja tam wierzę w Moyes'a. Skoro Fergie go polecił to jestem pewien , że sobie poradzi. Na pewno pierwszy sezon Szkota na Old Trafford będzie trudny i prawdopodobnie bez większych sukcesów , ale z czasem może stać się legendą United podobnie jak Alex. W Evertonie co roku utrzymuje solidny poziom. Po mimo tak małego budżetu jakim dysponuje posiada on fenomenalnych piłkarzy i możliwę , że sprowadzi jednego z nich na OT. Jedyne co jest mu potrzebne to czas. Gdyby Fergie go nie dostał to United nie byłoby taką marką jak jest teraz. Musimy mu zaufać i wspierać w trudnych chwilach. Powodzenia David !
Poziom: 15
dodano: 09.05.2013, 22:51, #77 Zwiń/Pokaż komentarz LaBestiaNegra

REDbartas napisał:

Nie żaden Mourinho bo ten tu nie pasuje.


Dokładnie. United szukało kogoś, kto będzie trenerem długoterminowym. Mourinho to gość na góra 3 sezony. Co zresztą pokazuje jego życiorys. Najdłużej na stanowisku (o zgrozo!) wytrzymał jako asystent w Barcelonie. Od 1996 do 2000 roku. Później rok w Leirze, 2 lata w Porto, 3 lata w Chelsea, 2 w Interze, teraz 3 lata w Realu. Teraz znów Chelsea i czy tym razem 2 lata?
Poziom: 41
dodano: 09.05.2013, 22:48, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
No i już się zaczęły transferowe spekulacje na linii Everton - United. Nie trzeba długo zgadywać, że chodzi o Fellainiego i Bainesa, ja natomiast chciałby aby Moyes zabrał razem ze sobą Rossa Barkleya.

Do niedawna byłem przeciwnikiem transferu Fellainiego, ale gdyby jednak - niestety - odszedł Rooney, to Belg mógłby grać za plecami RvP, zgrywać mu pod nogi długie podania ze środka pola czy też wrzutki ze skrzydeł, a nasz Holender zaliczyłby trzeci tytuł króla strzelców z rzędu ;)
Poziom: 24
dodano: 09.05.2013, 22:26, #75 Zwiń/Pokaż komentarz REDbartas
Jak dla mnie United to klub dla trenera rozsądnego i ułożonego a Moyes właśnie taki jest. Nie żaden Mourinho bo ten tu nie pasuje. Ten klub potrzebuje kogoś solidnego i kogoś kto w United będzie mógł stać się wielki. Moyes ma wielkie predyspozycje by zbliżyć do osiągnięć Alexa bo to człowiek moim zdaniem rozsądny i ułożony.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 22:17, #74 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Suchy ale Linde zostaje sprzedany bo potrzeba hajsu na transfery grube.
Poziom: 28
dodano: 09.05.2013, 22:13, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Szykuje się cholernie ciekawy sezon a zwłaszcza okienko transferowe bo dotąd Moyes w niezbyt bogatym Evertonie chwytał okazję i brał kogo mógł gdy ona się nadarzyła teraz mając do dyspozycji trochę grosza może przebierać w przeróżnego formatu i specyfice graczach więc zobaczymy jaką ma wizję drużyny. Niketórzy trenerzy gdy idą do nowego zespołu zabierają ze sobą graczy jakich sami trenowali w byłym klubie mam nadzieję, że nie weźmie ze sobą Gibsonalol ale już Bainesa jaki by mógłbyć nawet lewoskrzydłowym czemu nie. Przynajmniej wreszcie miałby kto dośrodkować chyba , że Valencii się odwidzi [***]nie kibiców ostrzeliwaniem tylnych rzędów trybun o ile zostanie.

Jestem spokojny o to, że standarty zostaną zachowane i o ile może w pierwszym sezonie nie staniemy się od razu postrachem europy o tyle na pewno nie spadniemy poniżej 2, góra trzeciego miejsca bo bądźmy szczerzy jak Benitez prowadzi Chelsea do trzeciego miejsca w lidze to Moyes będzie gorszy z United? :) A kto wie może nawet wygra ligę, napewno bardzo będzie się starał by już w pierwszym sezonie przypodobać się kibicom i uspokoić ich, że klub trafił w odpowiednie ręce. Ambicje ku temu z poewnością ma inaczej nie obejmowałby United.

Jestem dobrej myśli Fergie kocha United i traktuje jak swoje dziecko więc napewno nie oddałby klubu w niepowołane ręce. Z całą pewnością wszystko przemyślał i to nie w ostatnich dniach ale latach. Co do Moyesa to istnieje wiele podobieństw do SAF najbardziej mi się podoba ta iż też potrafi tworzyć bardzo dobrych graczy lub odkrywać i dawać im szanse jak Lescott,Rooney,Rodwell,Jagielka,Baines itd. Świetnie też układała mu sie przez laty praca z młodzieżą jaką z wielką wprawą umie wprowadzać do seniorskiej piłki to bardzo ważne zwłaszcza w kontekście tego jakie my mamy perełki w akademii lub rezerwach mam tu na myśli np. Januzaja,Lingarda czy Petrucciego albo Powella. Będzie dobrze!

Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 21:43, #72 Zwiń/Pokaż komentarz JEDNO SERCE JEDNO BICIE MAN UTD PONAD ŻYCIE

jabol9 napisał:

Juan Mata , David Silva , Yaya Toure , Eden Hazard , Ramires od naszych najwiekszych rywali . Po Sancheza w Barcelonie czy nawet Martineza w Bayernie.

no własnie i to pokazuje cały geniusz SAF'a nie indywidulaności a zespół o to właśnie jest siła Man Utd!
Poziom: 23
dodano: 09.05.2013, 21:37, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
No cóż przyzwyczajmy się, że mamy nowego trenera United od przyszłego sezonu, bo jeszcze jest nim Alex Ferguson :)
Z bólem serca to pisze, ale napisze. Witamy w Manchesterze United panie Moyes!
Poziom: 25
dodano: 09.05.2013, 21:36, #70 Zwiń/Pokaż komentarz jabol9
Większośc z was mnie zjedzie za to co napisze uprzedzam .
Dla mnie Moyes to posunięci rozsądne ale..
...no właśnie ale. Od jakieogś czasu prócz RVP sprowadzaliśmy (nie bóje sie tego słowa ) średnich piłkarzy , nie klasowych zawodników tylko dobrych .
Dla porównania
Juan Mata , David Silva , Yaya Toure , Eden Hazard , Ramires od naszych najwiekszych rywali . Po Sancheza w Barcelonie czy nawet Martineza w Bayernie.
Jak ktoś mi powie że Young , Valencia czy Kagawa jest lepszy od któegoś z nich polecam badania u neurologa.
Transfer Robina przerwał passe zwykłych dobrych piłkarzy , ale pytanie czy także jednocześnie nie zakończy króciutkiej passy klasowych trans.
Nowy trener , może to sie zmieni ale skoro SAF zastąpi Gila to podejrzewam że będzie nowa okładka a książka ta sama.
Dla mnie Moyes i jego rola to jak Miedjediew w Rosji jak ktoś troche sie interesuje to wie o co chodzi.
Najbardziej dobijają mnie komentarze ,, jak w pierwszym sezonie nic nie wygra to nic sie nie stanie ''
g[...]no prawda bo stanie sie. To nie Everton , będzie to super nie będzie to trudno , robił co mogł. To jest United a nie średniak z PL. Przychodzi na gotową drużynę która wygrała mistrzostwo w bardzo dobrym i zdecydowanym stylu. A nie jak Ferguson , który zastał United ze zbieraniną przypadkowych kopaczy.
Dla mnie Moyes jest średniakiem , chodź uwierzcie że chiałbym sie myli..bardzo bym chciał. Życzyłem sobie trenera który powie Sir Alex ... jesteś legendą ale teraz decyduje ja , bo ja odpowiadam za to d[...]ą. Nie mówie o Mourinho , ale ogólnie.
Jednego czego życze wam , sobie i naszemu klubowi to żeby skończył sie czas popadania w zwykłośc i Machester United wrocil na swoje miejsce w Europie . W kraju rządzimy ale Europa nam troche spier...ła .
Więc na koniec zacytuje klasyk : To ją goń Moyes , to ją kur$$a goń !!!
Poziom: 20
dodano: 09.05.2013, 21:35, #69 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Wiecie jak Moyes może zdobyć moje serce?

Pierwszy mecz sezonu ligowego i Moyes daje do składu Lindegaarda o którym mówimy po meczu "To mój numer jeden i c[...]j wam do tego fanboje de Gei"

:D:D
Poziom: 15
dodano: 09.05.2013, 21:29, #68 Zwiń/Pokaż komentarz LaBestiaNegra
Witam. Na co dzień jestem kibicem Bayernu (nie, nie od zwycięstwa z Barceloną) ale postanowiłem nie przechodzić obojętnie obok takiej wiadomości. Tak mnie zszokowały ostatnie informacje o odejściu Fergusona, że postanowiłem aż się zarejestrować i wyrazić swoją opinię na temat nowego szkoleniowca Diabłów. Ale od początku. Niedowierzałem, jak nagle Alex oświadczył, że to koniec. Siedziałem wbity w fotel, ze szczęką na podłodze, między stopami. Nie mogłem się pozbierać. Coś nieprawdopodobnego. Czegoś takiego nie miałem nigdy, w przypadku odejścia, jak i zatrudnienia menadżera. Nawet transfer Ronaldo do Realu mnie tak nie zaskoczył. Co tu dużo mówić. Ferguson to najlepszy fachowiec. Creme de la creme w trenerskim fachu. Po prostu KOLOS. Od zawsze United kojarzyło mi się z Fergusonem, a Ferguson z United. To były dwa "tryby". Jeden uzależniony od drugiego. Nie wyobrażałem sobie istnienia United bez SAF'a. Coś w stylu łańcucha i zębatki. Aleks był tą zębatką, która napędzała całą maszynę. Ten gość trenował United dłużej, niż ja żyje na tym świecie. Nie boję się użyć tutaj słów największych z największych, a więc FENOMEN w swojej dziedzinie i BÓG trenerskiego zawodu! Nie zdziwię się, jeśli nawet obejmując posadę w zarządzie będzie podsuwał Moyesowi różne pomysły albo sugerował pewne zmiany. Teraz przechodząc do Moyesa. Trener bez bogatego CV. Niektórzy pomyślą "Taki młokos ma zastąpić wielkiego Sir Alexa?!" Otóż tak, taki jest fakt. (przypadkowy rym :) ) Póki co, David to nie ten rozmiar kapelusza, ale moim zdaniem ma szansę dorównać Alexowi. Może nie prześcignąć ale jak najbardziej dorównać. Pamiętacie Barcelonę 6 trofeów? Zdobył ją człowiek, który o trenerce niewiedział nic, bądź wiedział bardzo niewiele jak na tą skalę. Zdobył ją Guardiola, który trenował Barcelonę B przed objęciem tej właściwej, pierwszej drużyny. Za kadencji jego urzędowania, Blaugrana zdobyła pierwszą potrójną koronę w historii klubu (miało to miejsce w sezonie sześciu pucharów, w sezonie 2008/2009). Przechodząc do meritun. Mało utytułowany, nie znaczy gorszy! Moim zdaniem Moyes to najlepsza opcja dla Manchesteru.
Moyes idealny kandydat. Zna angielską piłkę jak mało kto, doskonale czuje się w etapie długofalowym, świetnie wprowadza młodzież, ma oko do piłkarzy. Do tego reprezentacyjny gość: kultura, szacunek do rywala.

Dodatkowo potrafi dyktować warunki na rynku, jak i w grze.
Na rynku:
Moyes jest w tym mistrzem. Everton na każdej sprzedaży bierze ogromne miliony, wyciągając anonimów, a jeśli już sprzedaje to za gruba mamonę. Cholernie ciężko jest z nimi negocjować. Everton ma ugruntowaną pozycje na rynku właśnie dzięki Szkotowi.
W grze:
Wystarczyło obejrzeć parę meczów Evertonu. Oni jadą wszędzie i dyktują warunki. Nawet z Citizensami (na ich obiekcie) grają jak równy z równym. Daleko nie szukając ostatni mecz na Anfield Road. Everton przez 90min siedział na gospodarzach. Tak wygladał Everton pod wodzą Davida. Facet się cholernie szybko uczy. Jest młody, ma otwarty na wiedze umysł. Daje łeb za Moyesa!

Panowie, głowa do góry. Zarząd już zaufał temu człowiekowi podpisując z nim 6 letni kontrakt. Teraz pora na Was, kibiców! Będzie dobrze Panowie. Trzymam kciuki za Was w następnym sezonie. W CL idzcie jak burza, zatrzymajcie się na Bayernie :) a w Premier League i pucharach krajowych-po triumf!

PS: Dziękuję tym, którym chciało się to wszystko czytać :D
Edytowano: 09 maja 2013 roku, 21:35
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 21:23, #67 Zwiń/Pokaż komentarz JEDNO SERCE JEDNO BICIE MAN UTD PONAD ŻYCIE

wielkifanMU napisał:

Wprawdzie lepsza byłaby trochę opcja, Mourinho na 4-5 sezonów do United

on tak długo by nie wytrzymał... spier***ił by po 2 lata i zostawiłby drużyne w rozsypce trener wybitny ale ma w sobie "to coś" co psuje wszystko co zdołał zrobić... on byłby nawet zdolny pokłócić ze sobą Giggsa i Rudego anawet Rafaela i Fabio...
jedyny minus zatrudnienia Moyes'a to jego konflikt z Rooneyem :( ale jeśli odejdzie Roo to Kagawa będzie miał pełne pole do popisu więc nie musi być wcale tak zle, co prawda to juz nie jest ten Wayne co kiedyś ale jak go nie było na boisku to jakoś tak dziwnie mi sie mecz oglądało zreszta to samo mam jak Linde jest w bramce
Poziom: 41
dodano: 09.05.2013, 21:05, #66 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
de Gea
Rafael/Jones,
Vidic/Smalling/Jones, Ferdinand/Evans,
Evra/Buutner/Fabio

Zaha/Valencia(czasem Kagawa, Welbeck)
Carrick,(któryś z czwórki Hamsik/Banega/Eriksen/Marchisio) -
Young/Nani

Kagawa/ Welbeck
van Persie/ Hernandezem

Co do ŚP'ków to za Marchisio przemawia to, że może grać zarówno jako rozgrywający, ale również zaraz za plecami najbardziej wysuniętego napastnika, z Hamsikiem jest podobnie, więc to oni są moimi faworytami szczerze przyznam. Szczególnie Mark, który rozpieprza w Serie A system asystami i golami.

Także Moyes do robóty!
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 20:43, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Misiek87
Dokładnie, Czerwone Diabły są nie zwykle lojalnym klubem, podejmującym decyzje konskekwentnie. United nie zmienia trenerów jak rękawiczki, Moyes będzie bodajże dopiero 18 menadżerem w długiej ponad 130 letniej historii klubu. Trzeba zaufać Moyesowi. Jeśli w przyszłym sezonie nie zdobędzie żadnego trofeum to świat się nie zawali. Edytowano: 09 maja 2013 roku, 20:45
Poziom: 24
dodano: 09.05.2013, 20:39, #64 Zwiń/Pokaż komentarz paxir
oby mu sie:)
Poziom: 27
dodano: 09.05.2013, 20:32, #63 Zwiń/Pokaż komentarz kamil230596
Ostman przestań już płakać po Fergusonie, tylko napisz coś o naszym nowym trenerze :D
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 20:30, #62 Zwiń/Pokaż komentarz paczking

oma45 napisał:

Nie umiem dziś odpowiedzieć czy sie ciesze czy nie , zapytajcie mnie za rok.


prawilnie pragnę przypomnieć po ilu latach Fergie pierwszy raz wygrał z United.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 20:29, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Misiek87
Jesteśmy świadkami historycznego momentu, ponieważ nie często się zdarzała taka zmiana na tym stołku w United od ostatnich 27 lat ;D. Nie pozostaje nam nic innego jak obdażyć ogromnym kredytem zaufania tego pana. Tak jak już tu pisali poprzednicy, David zapewne ma swoją wizję i może nastąpić nie mała rewolucja w kadrze, może sprowadzi kogoś z Evertonu. Chociaż jestem pewien że klub z Sir Alexem Fergusonem będą mocno trzymać nad wszystkim puls ;D. Edytowano: 09 maja 2013 roku, 20:31
Poziom: 41
dodano: 09.05.2013, 20:27, #60 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Wprawdzie lepsza byłaby trochę opcja, Mourinho na 4-5 sezonów do United a później dopiero przejście Moyesa na Old Trafford, ale nie narzekajmy jest i tak dobrze, a nawet bardzo dobrze.

Pewnym jest, że Ferguson nie zostawi samego Moyesa z tym wszystkim, z tym [***]ing biznesem! Przecież przez pierwsze powiedzmy 2-3 sezony, dwóch Szkotów będzie wspólnie zarządzać tym zespołem. Od przyszłego sezonu Manchester United będzie miał dwie głowy. Tą widzialną będzie nasz David Moyes, a tą niewidzialną sam Sir Alex Ferguson.
Piłkarze dobrze wiedzą co Dejvid potrafił zrobić ze słabym składem Evertonu, więc z miejsca mu powinni zaufać, a teraz mając większe zaplecze finansowe zrobi coś jeszcze lepszego ze składem United, jestem przekonany, że tak będzie.

Można narzekać, że Moyesowi brakuje doświadczenia i tak dalej, ale na szczęście tego samego nie można powiedzieć o Fergusonie, który przecież nie umarł. Który żyję i rządzi już od ponad 25 lat, tylko musiał odejść powiem jedyne co się zmieniło przez te ćwierć-wieku i co zaczęło mu przeszkadzać to jest zdrowie. Zdrowie, które zmusiło go do odejścia. Nic dziwnego, chłopu w wieku 71 lat regularne podróże po całej Anglii i po Europie, często liczące tysiące kilometrów (Liga Mistrzów) nie mogły wychodzić na dobre. Zdrowie jest najważniejsze i to ono zdecydowało o emeryturze Fergusona. Alex jako dyrektor sportowy wciąż będzie blisko Moyesa, którego będzie szkolił, szkolił i wyszkoli go na wielkiego człowieka i bossa! Tak jak z krnąbrnego chłopaka na wielkiego piłkarza wyszkolił Rooneya (który, niestety zapomniał jak wiele zawdzięcza Safowi), Cantonę, Keano czy jeszcze wielu, wielu innych
Oni wspólnie będą zarządzać MUFC w swoich biurach, a Alex będzie prawą ręką Moyesa i jego piłkarską encyklopedią, która pomoże mu rozwiązać najtrudniejsze hasło, podając najwłaściwsze znaczenie i jego wyjaśnienie.

Jedynie podczas meczów Fergie będzie zostawiał Moyesa samego, ale jestem przekonany, że menadżer z taką osobowością i z takimi cechami jak on poradzi sobie na ławce trenerskiej MUFC.
Także witajmy na pokładzie Moyes!!!
Jesteśmy z Tobą od początku do końca!
Poziom: 34
dodano: 09.05.2013, 20:27, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek

wikir napisał:

David Moyes: "The first challenge facing me at Man Utd is to get Howard Webb to extend his contract. I'm also looking to sign a new referee"

Moyes: I'll knock Liverpool of their fu*king European perch, and you can print that!

ahahah, gość szybko łapie u mnie kolejne plusy.
Edytowano: 09 maja 2013 roku, 19:24



Jakoś nie chce mi się wierzyć , że to powiedział ;P
Poziom: 26
dodano: 09.05.2013, 20:26, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m

dawcik082 napisał:

Wie ktos dlaczego Rooney ''nie przepada'' za Moysem ??

Rooney w swojej ksiazce pisal ze Moyes nie byl z nim fair jako z zawodnikiem, podpieprzal go pismakom itd.. a mlody wybuchowy Wayne wykrzyczal mu w twarz na treningu "Juz nigdy nie zagram w Twojej druzynie!" no i odszedl do nas. Teraz jak tu jest Moyes, pewnie Roo odejdzie.. wydaje sie nawet ze na 100% odejdzie :/
Poziom: 18
dodano: 09.05.2013, 20:05, #57 Zwiń/Pokaż komentarz red_devils10
witamy na pokładzie panie Moyes
ps. mam nadzieje że razem z nim przyjdzie Marouane
Fellaini.
Baines'a nie potrzebujemy mamy Fabio
Poziom: 30
dodano: 09.05.2013, 20:04, #56 Zwiń/Pokaż komentarz nemox007
Jeśli to Ferguson zasugerował Moyesa to niech tak będzie.

Jeśli przyprowadzi ze sobą Fellainiego i Bainesa to będę zadowolony.

Rok to myślę wystarczający czas żeby ocenić w jakim kierunku idzie praca Moyesa.

Powodzenia!
Poziom: 36
dodano: 09.05.2013, 19:53, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
Ciężko być mimo wszystko jednym z tych, którzy chwalą dzień przed zachodem słońca.
Niemniej życzę powodzenia.
Poziom: 23
dodano: 09.05.2013, 19:51, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Ja się nie cieszę z tego faktu.. Dla mnie trenerem United jest tylko Ferguson i to Ferguson jest człowiekiem umer 1 w United i zawsze dla mnie nim będzie.
Nie umiem jeszcze zaakceptować Moyesa. Z szacunku wielkiego dla Fergusona po prostu nie umiem. Dla jest tylko Alex nas Alex Ferguson człowiek sukcesów MU!!!!
Poziom: 46
dodano: 09.05.2013, 19:34, #53 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Nie umiem dziś odpowiedzieć czy sie ciesze czy nie , zapytajcie mnie za rok.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 19:25, #52 Zwiń/Pokaż komentarz GGM
Myślę że Manchester aż tak bardzo w następnym sezonie się nie zmieni dopiero za 2 czy 3 sezony tak mi się wydaje bo nadal nasz Mistrz ( Ferguson) będzie trzymał wodze United tak by nic złego się nie stało.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 19:22, #51 Zwiń/Pokaż komentarz VXR
Czy w przypadku ściągnięcia Bainesa dałoby się przekwalifikować Evrę na lewe skrzydło? i tak ostatnimi czasy cieniuje w obronie, a w ofensywie całkiem dużo dać potrafi.. Może wcale przyjście Bainesa do Utd nie oznacza końca świata dla Buttnera, Fabio czy też właśnie Patrice'a.
Poziom: 22
dodano: 09.05.2013, 19:22, #50 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
David Moyes: "The first challenge facing me at Man Utd is to get Howard Webb to extend his contract. I'm also looking to sign a new referee"

Moyes: I'll knock Liverpool of their fu*king European perch, and you can print that!

ahahah, gość szybko łapie u mnie kolejne plusy.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z wyboru Fergusona. Od początku był moim faworytem. Mourinho to przecież człowiek Chelsea, nie pasuje do tego klubu. 6 letni kontrakt pokazuje, że klub obdarzył go dużym zaufaniem. Moyes to facet który może spędzić w United praktycznie tyle lat co Ferguson.

Powodzenia i obronienia tytułu mistrzowskiego przede wszystkim. A na początek wygraj z City/Wigan Tarczę Dobroczynności ;) Edytowano: 09 maja 2013 roku, 19:24
Poziom: 36
dodano: 09.05.2013, 19:09, #49 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
W sumie, Moyes ma doświadczenie z graczami z United ;p. W końcu wielu z nich trenował, kiedy odchodzili z United :P
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 19:05, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Seat
Ciekawe jak to będzie wyglądać w następnym sezonie. Ciekawe ile minut zagrają zawodnicy. Ciekawe czy Valencia jak się nie ogarnie będzie tyle grać co u Fergiego. Ciekawe czy będzie wychodzić tym samym składem co mecz czy jak Fergie będzie nas zaskakiwał skład i formacjami. Ciekawe czy będzie stawiał cały czas na De Gea czy będzie go rotował z Lindusiem. Ciekawe jak Nani zostanie czy będzie grał. Co z Fabio? Kto na środku obrony u Moyesa ?
Kibicuje United bardzo i nie jestem przyzwyczajony do takiej sytuacji, zawszy wiadomo, że był Fergie i było wiadomo co i jak a tu wielka niespodzianka. Dziwne uczucie trochę, to może z zdenerwowania i smutku, że Fergie odchodzi. Zobaczymy jestem ciekaw no ale to nie będzie już to samo niestety.
Poziom: 25
dodano: 09.05.2013, 19:04, #47 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Trzy sezony to będzie wielka niewiadoma, David musi poznać klub od środka, musi poznać każdego zawodnika z osobna jak i cały zespół, z jego doświadczeniem będzie to tylko na plus, wierzę, że szybko doprowadzi United do jakiegoś tytułu. Życzę mu wszystkiego dobrego, oby dorównał swojemu poprzednikowi.
Poziom: 28
dodano: 09.05.2013, 19:01, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Sialala
No nie znowu Szkocki dusigrosz :D

A na poważnie już dawno typowałem Moyes'a na następce Fergusona i bardzo się ciesze, że wybór padł na niego.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 19:00, #45 Zwiń/Pokaż komentarz VXR
Kurczę, liczyłem na jakiegoś młodszego trenera, bo ile ten nas potrenuje? tylko z 20lat? ;x


Na poważnie - ciesze się z faktu, iż to Moyes będzie trenerem United, chociaż tak naprawdę oglądałem raptem 2 mecze z Evertonem w tym sezonie, w tym jeden z United w którym nas pokonał.. Byle teraz Moyes zabrał ze sobą Bainesa i Fellainiego, to już będą dwa duże wzmocnienia drużyny. Może do tego by SAF jako dyrektor Strootmana zainstalował w Manchesterze.. i Moyes mógłby się bić o powtórkę z tego sezonu, czyli o PL, a może i więcej? Nie bez powodu biedny Everton jest na 6 pozycji.. Wierzę, że zostanie u nas na długo, i że spędzi u nas PRZYNAJMNIEJ połowę tego, co na ławie przeżył na Old Trafford Ferguson. :)



Powodzenia nowy Bossie!
Poziom: 28
dodano: 09.05.2013, 18:56, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Ciekawe czy w kontrakcie Fergie postulował by było zawarte , że Giggs ma grać choćby minutę w każdym meczu by podkręcać mu licznik tak by dobił w końcu do 1000lol

Wyznacznikiem jakim jest naprawdę dobrym trenerem Moyes będą nie tylko wyniki United w nowym sezonie pod jego pieczą ale także Evertonu jaki opuszcza. Edytowano: 09 maja 2013 roku, 19:03
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 18:45, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Lamps11
https://fbcdn(...)43_n.jpg Ogromny szacunek.
Poziom: 18
dodano: 09.05.2013, 18:41, #42 Zwiń/Pokaż komentarz sbcharlton
Dobrze ze on a nie Mourinho, potrzebny nam był w miejsce SAF ktos kto bedzie kontynuuował tradycje klubu, ktos na lata, ktoś kto ma już doświadczenie.

Boje sie tylko ze przyjscie Moyesa jest przekreśleniem kariery Wayne Rooneya na Old Tafford.
Poziom: 41
dodano: 09.05.2013, 18:37, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Widać, że Ferguson darzy Moyesa wielkim zaufaniem, 6-letni kontrakt mówi sam za siebie, daje tym od razu do zrozumienia - ufamy mu, wierzymy w jego umiejętności, ten facet zagości tu na długi czas.
Poziom: 24
dodano: 09.05.2013, 18:32, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Więc Chelsea będzie miała Mou ,a my Moy ;]
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 18:16, #39 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
Cóż Sir Alex mianowal Davida na zastepce, wiec kim ja jestem zeby to oceniac ! Musi byc dobrze ! :D
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 18:14, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Paw12ManUtd
Wg. mnie to dobry wybór. Zawsze lubiłem Davida Moyesa i z przyjemnością oglądałem mecze Evertonu, grali ładną piłkę. Pozatym Moyes ma dobre statystyki w meczach z Manchesterem City, jednak z drugiej strony wolałbym, żeby nie doszło do tej zmiany, bo kogoś takiego jak SAF nikt już nie zastąpi, no ale nic nie mogło trwać wiecznie. Powodzenia David ! GGMU
Poziom: 24
dodano: 09.05.2013, 18:13, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
czyli oficjalnie rooney odchodzi rooney nie trawi moyesa a on jego Edytowano: 09 maja 2013 roku, 18:14
Poziom: 34
dodano: 09.05.2013, 18:11, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek

SuchyRD napisał:

I gitara, bierz Fellainiego na barana i do Manchesteru.


Dokładnie ! Sir David Moyes brzmi dobrze :)
Poziom: 44
dodano: 09.05.2013, 18:07, #35 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Arek135 napisał:

Natomiast Moyes za to ma większe doświadczenie bo 15 letnie ale nic poza tym. Więc nie ma co się cieszyć ale też nie ma co płakać, czas pokaże czy to dobry wybór.

Nawet Mourinho czy Ferguson z Evertonem Premier League by nie wygrali. Wbijcie to sobie wreszcie do głowy.
Jedynym zarzutem w przypadku Moyesa może być brak doświadczenia w prowadzeniu wielkiego klubu i na arenie międzynarodowej, ale moim zdaniem dobry trener to dobry trener, poradzi sobie tam gdzie będzie pracował i będzie walczył o te cele o które może walczyć.
Poziom: 30
dodano: 09.05.2013, 18:02, #34 Zwiń/Pokaż komentarz m64
Jedyny rozsądny wybór, witamy w United.
Poziom: 27
dodano: 09.05.2013, 18:02, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven
Moyes: I'll knock Liverpool of their fu*king European perch, and you can print that!

Chyba nie dało się już zrobić lepszego wrażenia lol
Cytat z Facebooka. Mam nadzieję, że autentyczny ;) Edytowano: 09 maja 2013 roku, 18:04
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 18:00, #32 Zwiń/Pokaż komentarz x_kamil
No to kokodżambo i do przodu Moyes.
Poziom: 20
dodano: 09.05.2013, 18:00, #31 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
I gitara, bierz Fellainiego na barana i do Manchesteru.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:59, #30 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
Wie ktos dlaczego Rooney ''nie przepada'' za Moysem ??
Poziom: 45
dodano: 09.05.2013, 17:58, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135

SirFiress_Ace napisał:

To tak jak oceniać ser przed spróbowaniem... I bardzo dobrze że nikt z "Gwiazdeczek" takich jak Mourinho tylko normalnego szkota. Tak samo jak Fergie na początku zwykły trener którego włodarze chcieli po paru latach zwolnić nabrał doświadczenie i stał się wielką LEGENDĄ tak samo myślę że będzie z Moyesem. Dyrektor Fergie będzie mu doradzał jak najlepiej.


Ferguson może początek u nas miał ciężki ale przychodził do nas jako trener który miał w dorobku kilka trofeów (dokładnie 9), do tego był to też selekcjoner reprezentacji. Do tego przyszedł do nas z 12 letnim stażem. Natomiast Moyes za to ma większe doświadczenie bo 15 letnie ale nic poza tym. Więc nie ma co się cieszyć ale też nie ma co płakać, czas pokaże czy to dobry wybór.

SirFiress_Ace napisał:

Ciekawostka : W Manchesterze nie było nigdy trenera spoza Wielkiej Brytanii :) I oby tak zostało! Wyspiarska krew!


Wyspiarska krew się zgodzę ale o ile mi wiadomo to mieliśmy też trenera Irlandczyka (przelotowo bo przelotowo ale jednak)

skyi napisał:

2.Moyes sprawnie wprowadza młodych do składu(przykład Evertonu),


Zobaczymy jak będzie robił przy większym budżecie, bo musimy pamiętać że mimo wszystko ciężko byłoby mu kupić kogoś lepszego renomowanego za niskie pieniądze i to do Evertonu... Więc musiał ryzykować i kilka razy mu się udało i z młodymi i z grajkami ale też pamiętajmy o tym iż my walczymy od kilkunastu lat o wszystkie trofea więc nie łatwo jest tu wypromować młodych zawodników ani utalentowanych których trzeba by wypolerować na diamenty.

PS. Trzymam kciuki i wierzę w nowego managera, SAF mu zaufał to ja też ;) Edytowano: 09 maja 2013 roku, 17:59
Poziom: 44
dodano: 09.05.2013, 17:58, #28 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Cieszę się że polityka klubu tym razem została zachowana. Cieszy, że United nie bierze przykładu z takich klubów jak Chelsea czy Real które zmieniają trenerów jak rękawiczki. Moyes to trener który potrafi rozpisać sobie długoterminowy plan, mam nadzieje że to właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Nie ma co prawda doświadczenia w tak wielkim klubie ale dla mnie to zaleta - jeśli mu się uda i będzie kontynuował dzieło Sir Alexa, to za ileś tam lat ma szanse stać się kolejną ikoną klubu i być kojarzony tylko z United tak jak teraz jest z SAFem.

Nikt mi nie powie że Moyes to nie świetny trener. Nie przez przypadek wybierany został najlepszym trenerem sezonu. Nie przez przypadek średni kadrowo Everton rok w rok trzyma się w czołówce i detronizuje odwiecznego rywala zza miedzy. Nie przez przypadek SAF wybiera trenera który może przejąc po nim schedę i kontynuować dzieło, zamiast zarządzać po swojemu (tak byłoby z Mou).

Witamy na pokładzie David, powodzenia!
Poziom: 24
dodano: 09.05.2013, 17:57, #27 Zwiń/Pokaż komentarz tomek789
z manutd.com w moim tłumaczeniu

David Moyes powiedział:

"To wielki zaszczyt zostać poproszony być zostać następnym menadżerem Manchesteru United. Cieszę się, że Sir Alex polecił mnie do tej pracy. Mam wielki szacunek dla wszystkiego, co zrobił i dla klubu.

"Wiem, jak ciężko będzie pójść w ślady najlepszego menedżera kiedykolwiek, ale okazja do zarządzania Manchesterem United to nie jest coś, co przychodzi bardzo często i już nie mogę się doczekać objęcia funkcji w przyszłym sezonie.

"Miałem świetną robotę w Evertonie, z wyjątkowym prezesem, radą nadzorczą i wspaniałymi graczami. Od teraz do końca sezonu zrobię wszystko co w mojej mocy aby upewnić się, że skończymy jak najwyżej w tabeli.

"Fantastyczni fani Evertonu sprawili, że moje lata na Goodison były tak przyjemne i dziękuję im z całego serca za wsparcie, jakie oni dali mi oraz graczom. Everton będzie mi bliski do końca mojego życia. " Edytowano: 09 maja 2013 roku, 17:59
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:56, #26 Zwiń/Pokaż komentarz master866
Habemus papam!
Witamy w Piekle David i powodzenia
Poziom: 31
dodano: 09.05.2013, 17:49, #25 Zwiń/Pokaż komentarz junajted1
Powodzenia David i kontynuuj to co zostawił SAF!
Poziom: 25
dodano: 09.05.2013, 17:47, #24 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Najlepszy wybór z możliwych...Ogarnięty koleś...
Poziom: 31
dodano: 09.05.2013, 17:46, #23 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
Ciekawostka : W Manchesterze nie było nigdy trenera spoza Wielkiej Brytanii :) I oby tak zostało! Wyspiarska krew!

Oczywiście że był i nazywał się Frank O'Farrell, jak już podajesz ciekawostkę to wypadało by najpierw sprawdzić co? To tak na marginesie.

A poza tym każdy ma prawo mieć swoją opinię SirFiress, mi np. też to się niespecjalnie podoba, wolałbym kogoś z charyzmą np Mourinho. I co jestem gimbusem?
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:45, #22 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Phelan też idzie na emeryturę? :D
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:41, #21 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

Liwar napisał:

Yeah :) David tylko zrób miejsce w samochodzie dla Fellainiego i Bainesa :)


A do bagażnika niech wrzuci jeszcze Mirallasa :P

Nie pozostaje nic innego jak powitać go w klubie:) Dodano: 09 maja 2013 roku, 17:44

dinos napisał:

Trzeba dać gościowi szansę i tyle.


Wydaje mi się że United to jedyny klub w którym taka szanse się dostaje więc w przypadku Moyesa nie będzie inaczej.
Nie jesteśmy Realem, Chelsea czy Liverpoolem gdzie po jednym nieudanym sezonie wywala się trenera.
Poziom: 25
dodano: 09.05.2013, 17:38, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
P O W O D Z E N I A !
Poziom: 50
dodano: 09.05.2013, 17:38, #19 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Trzeba dać gościowi szansę i tyle.

Powodzenia David. ;)
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:38, #18 Zwiń/Pokaż komentarz skyi
Najbardziej cieszy mnie to, że tradycja zostanie podtrzymana:
1.W United nie było nigdy menadżera spoza Wysp,
2.Moyes sprawnie wprowadza młodych do składu(przykład Evertonu),
3. Rozsądnie wydaję pieniądze i sprowadza za nie na prawdę dobrych zawodników(Fellaini, Jelavic, etc.)
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:38, #17 Zwiń/Pokaż komentarz magma123

SirFiress_Ace napisał:

magma123 Ehhh to walczymy o top 5 a tak na serio
Zobaczymy jak będzie na dzień dzisiejszy nie pasuje mi to że Moyes będzie trenerem ..
obym się mylił

Za przeproszeniem , stul pysk gimbusie...

To tak jak oceniać ser przed spróbowaniem... I bardzo dobrze że nikt z "Gwiazdeczek" takich jak Mourinho tylko normalnego szkota. Tak samo jak Fergie na początku zwykły trener którego włodarze chcieli po paru latach zwolnić nabrał doświadczenie i stał się wielką LEGENDĄ tak samo myślę że będzie z Moyesem. Dyrektor Fergie będzie mu doradzał jak najlepiej.

Good luck Moyes!

Ciekawostka : W Manchesterze nie było nigdy trenera spoza Wielkiej Brytanii :) I oby tak zostało! Wyspiarska krew!


Dla twojej wiadomości nie jestem gimbusem ;) wiec stul pysk...
Po 2 mam prawo wyrazić swoją opinie ...
Zobaczymy jak z nim będzie..
Poziom: 23
dodano: 09.05.2013, 17:36, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Nie jestem (jeszcze) jego fanem, ale nikogo innego sie nie spodziewałem. Myśle, że wiele sie nie zmieni, nie oczekuje też spektakularnym transferów. Myślę, że będzie kontynuowana taktyka Fergusona, oby również z sukcesem. Powodzenia.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:34, #15 Zwiń/Pokaż komentarz patryk595

Szeryf napisał:

zapomnimy wkrótce że był kiedyś jakiś tam Sir Alex...


No chyba nie :D
Poziom: 22
dodano: 09.05.2013, 17:33, #14 Zwiń/Pokaż komentarz batex94
Jestem fanem tego co Moyes zdołał zrobić z takim średniakiem jak Everton. Prawdziwy test jego umiejętności czeka go teraz i mam nadzieje , że podoła wyzwaniu.

Powodzenia Dawid!
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:32, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Liwar
Yeah :) David tylko zrób miejsce w samochodzie dla Fellainiego i Bainesa :)
Poziom: 29
dodano: 09.05.2013, 17:32, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Grandzik
Odejście Roo odbijemy Fellainim, mając takiego menadżera?
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:31, #11 Zwiń/Pokaż komentarz SirFiress_Ace

magma123 napisał:

Ehhh to walczymy o top 5 a tak na serio
Zobaczymy jak będzie na dzień dzisiejszy nie pasuje mi to że Moyes będzie trenerem ..
obym się mylił

Za przeproszeniem , stul pysk gimbusie...

To tak jak oceniać ser przed spróbowaniem... I bardzo dobrze że nikt z "Gwiazdeczek" takich jak Mourinho tylko normalnego szkota. Tak samo jak Fergie na początku zwykły trener którego włodarze chcieli po paru latach zwolnić nabrał doświadczenie i stał się wielką LEGENDĄ tak samo myślę że będzie z Moyesem. Dyrektor Fergie będzie mu doradzał jak najlepiej.

Good luck Moyes!

Ciekawostka : W Manchesterze nie było nigdy trenera spoza Wielkiej Brytanii :) I oby tak zostało! Wyspiarska krew!
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:29, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew
Świetna decyzja władz United. Myślę, że to jedyny słuszny wybór na następcę Fergiego.

Powodzenia David!
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:28, #9 Zwiń/Pokaż komentarz skyi
Witamy na pokładzie największego statku na świecie David!
Poziom: 24
dodano: 09.05.2013, 17:28, #8 Zwiń/Pokaż komentarz tomek789
No to mamy klasowego managera na kolejne 20 lat :)
Poziom: 32
dodano: 09.05.2013, 17:27, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf
Myślałem, że nie zdobędziemy mistrza w tym sezonie - zdobyliśmy.

Myślałem, że Van Persie to będzie kontuzjogenny niewypał - Van Persie to najwybitniejszy transfer ostatnich 5 lat i król strzelców ligi.

Myślę, że Moyes to średniak, który nie wygrał nigdy na Anfield, Stamford, Old Traffor, nie osiągnął nic w pucharach krajowych i europejskich, że nie dorasta Kloppowi do pięt - a więc okaże się, że Moyes to najlepszy trener świata, wybitny Polak, wielki patriota, mąż stanu, imperator i wrażych zespołów anihilator, zapomnimy wkrótce że był kiedyś jakiś tam Sir Alex...
Poziom: 30
dodano: 09.05.2013, 17:27, #6 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Lol usłyszałem to w teleexpresie i nawet się ucieszyłem.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:27, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Seat
Życzę Powodzenia ;d
Poziom: 28
dodano: 09.05.2013, 17:26, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Można powiedzieć jest nowy szeryf w mieście chciaż w przypadku United bardziej pasuje nowy ojciec chrzestny. Skoro Fergie tak wybrał to jest to dobry wybór. Boss ma o wiele większą wiedzę na temat futbolu od nas razem wziętych do potęgi milionowej także zero dyskusjii.
Poziom: 35
dodano: 09.05.2013, 17:23, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Welcome in Hell, David.

Cieszę się, że to jednak on. Sir Alex Ferguson wypowiedział się dziś, że już w 98 roku chciał go zatrudnić w roli asystenta. To o czymś musi świadczyć.
Poziom: 21
dodano: 09.05.2013, 17:22, #2 Zwiń/Pokaż komentarz magma123
Ehhh to walczymy o top 5 a tak na serio
Zobaczymy jak będzie na dzień dzisiejszy nie pasuje mi to że Moyes będzie trenerem ..
obym się mylił
Poziom: 27
dodano: 09.05.2013, 17:20, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
Zobaczymy jak to będzie. Jestem pewien, że to Ferguson wybrał swojego następce. Ufam mu i wierze, że Moyes będzie bardzo dobrym menadżerem.

Komentarze (143)