R E K L A M A

+ +59 - Thiago uzgodnił warunki z United?

xmilkaax @21.06.2013 | Przeczytano 18175 razy

Thiago uzgodnił warunki z United?
Manchester United w przeciągu najbliższych dni ma skompletować transfer Thiago Alcântary z Barcelony, po tym jak Mistrz Anglii uzgodnił personalne warunki kontraktu Hiszpana na 5-letni okres.

22-latek stał się celem transferowym numer jeden, a teraz gazety w Hiszpanii sugerują, że transfer jest nieunikniony.

David Moyes miał uzgodnić z zawodnikiem kontrakt, na mocy którego zawodnik będzie zarabiał 5 milionów funtów rocznie.

Teraz to tylko formalność, by Hiszpan złożył podpis na kontrakcie. Kwota może oscylować w granicach 17 milionów funtów, czyli tyle, ile ma zapisane w klauzuli.

Rozmowy z zawodnikiem i jego przedstawicielami będą trwać przez weekend, a Thiago ma zostać pierwszym wzmocnieniem Davida Moyesa.

Źródło: metro.co.uk

Tagi: Barcelona, Thiago Alcântara, Transfery

Komentarze (134)

Poziom: 66
dodano: 24.06.2013, 17:33, #134 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
a jak Eric Djemba-Djemba przechodził to nic nie huczało w mediach tylko 1 wzmianka... buu!
Poziom: 21
dodano: 24.06.2013, 17:08, #133 Zwiń/Pokaż komentarz szajba36
Szemezhaj

Sam dałem się złapać na te ploty o Sneijderze, więc teraz wolę poczekać... Chociaż z Thiago jest więcej konkretów.

I tak dla mnie hitem wszech czasów będzie Kaka, który zrobił w kakao kibiców Milanu:

2 czerwca 2009: Kaka na konferencji prasowej: "Chcę zostać w Milanie, bo jestem częścią tej drużyny, chcę grać dla kibiców, którzy mnie kochają. Chcę wygrywać tutaj trofea!"

8 czerwca 2009: Kaka: Zawsze marzyłem o grze dla Realu, dziękuję Bogu za to, że tutaj trafiłem. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko podziękować wszystkim, z którymi spędziłem ostatnie lata w Milanie.


....
Poziom: 48
dodano: 23.06.2013, 21:48, #132 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Karmel ....kotku,skarbie pisz więcej orginalnych komentów.hahahha pozdr.
Poziom: 57
dodano: 23.06.2013, 18:35, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Pamiętam jak było ze Sneijderem.

"Sneijder zainteresował sir Alexa Fergusona"
"Sneijder: decyzję podejmę w tym miesiącu"
"Sneijder jedną nogą w MU"
"Moratti: Sneijder zostaje"
"Franciszek Smuda: Sznajder odchodzi"
"Sneijder drugą nogą w MU, ale pierwszą w Interze"
"Sneijder: decyzję podejmę w tym tygodniu"
"SAF: Nie jesteśmy zainteresowani Sneijderem"
"Gill: Obserwujemy sytuację Sneijdera"
"SAF: Nic nie obserwujemy"
"Sneijder widziany w Manchesterze"
"Sneijder: Marzę o grze w United"
"Moratti: Sneijder dostanie podwyżkę"
"Sneijder: Marzę o zakończeniu kariery w Interze"
"Oficjalnie: Sneijder zostaje w Interze"
"Typowy Łotysz: Ni ma Sneijdera ani zimnioków. Jest tylko halucynacja z niedożywienia. I śmierć. Takie jest życie.
"Chicharito: To ważne aby strzelać gole i pomagać drużynie"

Także... ja wolę poczekać.
Poziom: 26
dodano: 23.06.2013, 17:54, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
a daily star podaje wymiane ronaldo za rooneya i 60 mln euro.. chyba maja wnuka Andersena albo Tuwima w swoich szeregach :)
Poziom: 21
dodano: 23.06.2013, 17:54, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Morphy

lukimanutdfan napisał:

Co muszę zrobić, żebyś tesh tak do mnie pisał??


Kotku, musisz być dziewczyną. ;)
Poziom: 30
dodano: 23.06.2013, 17:31, #128 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

wielkifanMU napisał:

Skarbie

wielkifanMU napisał:

Kotek


Co muszę zrobić, żebyś tesh tak do mnie pisał??
Poziom: 21
dodano: 23.06.2013, 14:49, #127 Zwiń/Pokaż komentarz DonJuan

Azure napisał:

Tak mi podpowiada intuicja, lecz oczywiście mogę się mylić


uff, odetchnąłem z ulgą Edytowano: 23 czerwca 2013 roku, 14:50
Poziom: 22
dodano: 23.06.2013, 13:56, #126 Zwiń/Pokaż komentarz batex94

Azure napisał:

Coraz głośniej się o nim mówi w kontekście Manchesteru United, jednak mam duże wątpliwości, że do was dołączy.

Xavi miał średni sezon w Barcelonie, jeden z najsłabszych w ostatnich latach, a w dodatku jest dość starym zawodnikiem. Tito szuka następcy dla niego, a w gwoli ścisłości już go ma - jest nim Thiago.

Świetny występ na Mistrzostwach Europy U-21 tylko utwierdził zarząd Barcelony, że pozbywanie się takiego brylantu to czysta głupota.

Moim zdaniem nie kupicie ani Thiago ani Holendra Strootmana. Tak mi podpowiada intuicja, lecz oczywiście mogę się mylić. Edytowano: 23 czerwca 2013 roku, 11:56


z Thiago może być ciężko i wszystko od tego czy chcę grać w podstawowej 11stce i czy ma własny rozum i nie da się oszukać fałszywym obietnicom

z kolei Strootman będzie chyba zmieniał otoczenie w tym okienku transferowym a o obu graczach się mówi już od jakiegoś czasu , Fergi miał ich na oku i teraz wydaję się , że dla obu zawodników jest najlepszy czas by odejść - jeżeli tak się nie stanie to płakał nie będę to ich strata , że nie chcą grać w najlepszym klubie na świecie.
Poziom: 21
dodano: 23.06.2013, 13:05, #125 Zwiń/Pokaż komentarz united8

Azure napisał:


Świetny występ na Mistrzostwach Europy U-21 tylko utwierdził zarząd Barcelony, że pozbywanie się takiego brylantu to czysta głupota.


Ehhh. Oczywistą oczywistością jest, że w Barcelonie wiedzą jakim talentem dysponuje Thiago i zapewniam cię, że nikt nie chce się go pozbywać. Thiago podpisując nowy kontrakt zostawił sobie furtkę w razie sytuacji, która nie jest mu na rękę.

Ludzie upierają się, że jest on nowym Xavim. Jak wyliczyłem niedawno, Thiago ma więcej strat piłki od Xaviego, a zagrał niemal połowę mniej minut. Thiago owszem, mógłby być nowym Iniestą - ale nigdy nie będzie nowym Xavim. Przy tak wysokim pressingu każda strata w środku pola może kończyć się katastrofą, szczególnie, że Pique i Busquets demonami szybkości nie są.

Jeżeli United wyłoży kasę, Thiago może zmienić klub - ale musi tego chcieć. Jeżeli Alcantara będzie wolał zostać w Barcelonie to do niczego nie dojdzie, ale wątpię, aby tak się stało. Xavi ma przed sobą spokojnie 2-3 lata gry, a potem do pierwszego składu na środek wchodzi Fabregas, który pasuję na rozgrywającego. Zanim on i Iniesta (84 rocznik, tylko rok starszy niż Rooney) przestaną grać w piłkę minie kolejne 2-3 lata dla Andreasa albo 5-6 dla Cesca - naturalnym też wydaje się cofnięcie Messiego, gdyż Lionel co raz częściej robi za playmakera i zaczyna akcję w środku pola.

Thiago byłby wprawdzie pierwszym zmiennikiem na linię pomocy, ale czy tego oczekuje piłkarz z takimi możliwościami ? Genialny technicznie, z piłką przy nodze fantastyczny, bez piłki też potrafi się ustawić, pokazać a nawet piłkę odebrać. Mimo niskiego wzrostu dobrze gra głową, ma piekielnie dobre uderzenie z dystansu i zawziętość, która pozwoli mu osiągnąć szczyty. Na ten moment nie jest to gracz na miarę Iniesty, Xaviego, Fabregasa czy Modricia, ale to zawodnik z potencjałem, który lada moment eksploduję.

Thiago to crack, prawdziwy kosior. Tylko jak to kiedyś ostman napisał, rozwija się ten, kto gra. Podoba mi się też opinia, którą przeczytałem chyba na angliagoal - Thiago to jeden z dziesięciu najbardziej kreatywnych środkowych pomocników na świecie, ale w Barcelonie nie gra, bo oni mają jeszcze trzech z tej dziesiątki...
Poziom: 21
dodano: 23.06.2013, 12:06, #124 Zwiń/Pokaż komentarz Krzyżu

Wierzasty napisał:

KrzyżuWydaje mi się, że gdyby to było prawdziwe, to w mediach byłoby o wiele więcej na temat tego wpisu.


jeżeli nawet nie jest to fotomontaż to i tak niczego jeszcze nie przesądza - równie dobrze Thiago w poniedziałek może podpisać nowy kontrakt z Barcą, gdzie dostanie podwyżkę oraz gwarancję bardziej regularnej gry.
No tak, to też jest możliwe. Z tym, że Alcantara chciał odejść z Barcy, bo Vilanowa dał mu do zrozumienia, że w następnym sezonie na pewno nie dostanie, więcej możliwości do gry. Teraz nagle twierdzą co innego, że więcej będzie grać. Zobaczymy.
Poziom: 18
dodano: 23.06.2013, 11:55, #123 Zwiń/Pokaż komentarz Azure
Coraz głośniej się o nim mówi w kontekście Manchesteru United, jednak mam duże wątpliwości, że do was dołączy.

Xavi miał średni sezon w Barcelonie, jeden z najsłabszych w ostatnich latach, a w dodatku jest dość starym zawodnikiem. Tito szuka następcy dla niego, a w gwoli ścisłości już go ma - jest nim Thiago.

Świetny występ na Mistrzostwach Europy U-21 tylko utwierdził zarząd Barcelony, że pozbywanie się takiego brylantu to czysta głupota.

Moim zdaniem nie kupicie ani Thiago ani Holendra Strootmana. Tak mi podpowiada intuicja, lecz oczywiście mogę się mylić. Edytowano: 23 czerwca 2013 roku, 11:56
Poziom: 41
dodano: 23.06.2013, 11:50, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Krzyżu napisał:

Wydaje mi się, że gdyby to było prawdziwe, to w mediach byłoby o wiele więcej na temat tego wpisu.


jeżeli nawet nie jest to fotomontaż to i tak niczego jeszcze nie przesądza - równie dobrze Thiago w poniedziałek może podpisać nowy kontrakt z Barcą, gdzie dostanie podwyżkę oraz gwarancję bardziej regularnej gry.
Poziom: 41
dodano: 23.06.2013, 11:47, #121 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Tak jeszcze nawiązując do mojego wcześniejszego komentarza - jak dla mnie priorytetem dla United powinien być jednak Strootman, ze względu na umiejętności, wszechstronność i możliwość zastąpienia Carricka w środku pola. Transfer Thiago traktuję jak transfer Robina (mam nadzieję, że nikt mnie źle nie zrozumie), czyli taki super bonus - jest okazja to trzeba z niej skorzystać, bo na piłkarz ten doda nam dodatkowego blasku.

p.s. żeby nikt mnie tutaj o hipokryzje nie posądził - w stosunku do moich komentarzy względem Zigi74 - pisałem je mając na uwadze bardzo duże prawdopodobieństwo (a wręcz 99% pewność) transferu Strootmana do United.
Poziom: 21
dodano: 23.06.2013, 11:45, #120 Zwiń/Pokaż komentarz siwaczysko

Krzyżu napisał:

adamsiewert22 Nie wiem czy to fotomontaż czy nie, ale chce się z Wami podzielić :)
https://twitter. com/AndrewHayden/ status/348697787963162626/photo/1

Wydaje mi się, że gdyby to było prawdziwe, to w mediach byłoby o wiele więcej na temat tego wpisu.

Poczekamy, zobaczymy:) Zdjecie z pilka tez najpierw bylo na Twitterze a pozniej doslownie wszedzie
Poziom: 21
dodano: 23.06.2013, 11:06, #119 Zwiń/Pokaż komentarz Krzyżu

adamsiewert22 napisał:

Nie wiem czy to fotomontaż czy nie, ale chce się z Wami podzielić :)
https://twitter. com/AndrewHayden/ status/348697787963162626/photo/1

Wydaje mi się, że gdyby to było prawdziwe, to w mediach byłoby o wiele więcej na temat tego wpisu.
Poziom: 41
dodano: 23.06.2013, 10:26, #118 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

wielkifanMU napisał:

To jest facet, który przez zdecydowaną część sezonu może grać. W ubiegłym sezonie grał w końcu non-stop, chyba nie bez powodu.


jasne, że Carrick może kolejny sezon grać mecz za meczem, ale czy zauważyłeś co się działo z naszą drużyną jak go brakowało w drugiej linii? Następny sezon, bez zmiennika dla Carricka będzie ogromnym ryzykiem, wystarczy - tu trzeba odpukać - jakiś uraz naszego jedynego defensywnego pomocnika i jesteśmy w czarnej d...e. Wiadomo, może na tej pozycji grać Jones, ale patrząc jak często trzeba było, właśnie Carrickiem łatać dziury w środku obrony, to nie wiem czy stać nasz klub na takie ryzyko.
Poziom: 23
dodano: 23.06.2013, 10:23, #117 Zwiń/Pokaż komentarz adamsiewert22
Nie wiem czy to fotomontaż czy nie, ale chce się z Wami podzielić :)
https://twitter. com/AndrewHayden/ status/348697787963162626/photo/1
Poziom: 41
dodano: 23.06.2013, 08:31, #116 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

wikir napisał:

Tylko, że Carrick ma 32 lata i też będzie potrzebował trochę odpoczynku. Cud, że w minionym sezonie nie miał ani jednego? urazu czy kontuzji. Ktoś musi też go odciążyć.

To jest facet, który przez zdecydowaną część sezonu może grać. W ubiegłym sezonie grał w końcu non-stop, chyba nie bez powodu.

I chociaż byś się przyznała do kopiowania komentów bo to żałosne koleżanko, na prawdę!
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 22:42, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Error94

Mambiolek napisał:

Może mi ktoś powiedzieć jaki sens ma wstawianie newsów z informacją , że Thiago został najlepszym zawodnikiem Mistrzostw Europy U21 ? Przecież on nawet nie gra w United , a ta cała saga transferowa robi coraz bardziej podejrzana.


Może mi ktoś powiedzieć jaki sens jest w pisaniu komentarzy o pierniku w newsie o wiatraku?

Co chwilę ktoś się czepia zamieszczanych tu newsów.Jest taki okres i tyle.
Nie ma newsów źle są newsy jeszcze gorzej.
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 22:20, #114 Zwiń/Pokaż komentarz jean6

united8 napisał:

wikirThiiiii-a-go go go,
He's our wee Spanish maestro,
Thi-a-go go go,
Half the weight of Big Ando
To the left, to the right,
He thinks Iniesta's shite,
Hates tapas, loves Big Macs,
And he ALWAYS PAYS HIS TAX


Hahaha, kozackie. Wie ktos co oznacza tapas ?!
Z hiszpańskiego przekąska,przystawka.Pzdr.
Poziom: 34
dodano: 22.06.2013, 21:52, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Może mi ktoś powiedzieć jaki sens ma wstawianie newsów z informacją , że Thiago został najlepszym zawodnikiem Mistrzostw Europy U21 ? Przecież on nawet nie gra w United , a ta cała saga transferowa robi coraz bardziej podejrzana.
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 21:15, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Jarszo
Szkoda, że jest ten znak zapytania w tytule.
Poziom: 41
dodano: 22.06.2013, 21:11, #111 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

united8 napisał:

Hahaha, kozackie. Wie ktos co oznacza tapas ?!


niewielkie przekąski podawane zazwyczaj do napojów w barach Hiszpanii. Mogą być podawane na ciepło lub na zimno i przyjmować różne formy – od prostych przekąsek po bardziej skomplikowane dania. Przyrządza się je z rozmaitych składników: warzyw, mięs, owoców morza, jajek itp. W Kraju Basków tapas nazywane są pintxos (od wbitych w przekąski wykałaczek).

[quote="Szeryf"][/quote]

dobrze, że na końcu dodałeś te heheszki, bo byłbym jeszcze w stanie uwierzyć w to co napisałeś o Andersonie.
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 20:56, #110 Zwiń/Pokaż komentarz united8
szeryf

Dokładnie, Thiago to transfer z górnej półki, dla niego jestem w stanie się zgodzić na Jonesa w pomocy (za Carricka).
Poziom: 32
dodano: 22.06.2013, 20:48, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf
Jeśli mielibyśmy kupić tylko jednego środkowego to ja jestem za Thiago.



... Ale ja się zawsze mylę :(


A no i nie można skreślać Andersona tak szybko, trzeba dać mu szansę na pokazanie swych umiejętności. Kto wie, może Anderson to nasz nowy Sir Alex Ferguon - jego też nie wywalono po paru złych meczach i został z nami na lata deklasując całą swoją kastę.


...heheszki :)
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 20:37, #108 Zwiń/Pokaż komentarz united8

wikir napisał:

Thiiiii-a-go go go,
He's our wee Spanish maestro,
Thi-a-go go go,
Half the weight of Big Ando
To the left, to the right,
He thinks Iniesta's shite,
Hates tapas, loves Big Macs,
And he ALWAYS PAYS HIS TAX


Hahaha, kozackie. Wie ktos co oznacza tapas ?!
Poziom: 15
dodano: 22.06.2013, 20:21, #107 Zwiń/Pokaż komentarz miniek828
Niewiem jak wy ale ja myśle że by sie u nas przydał do środka razem z Cleverleyem.
Poziom: 42
dodano: 22.06.2013, 20:16, #106 Zwiń/Pokaż komentarz govou
przy opcji że kupujemy jednego środkowego pomocnika,lepiej już chyba kupić Strootman bo on chyba jest bardziej uniwersalny,bardziej go widzę jako rozgrywającego niż Thiago jako defensywnego pomocnika.No chyba że wrócić Darren i będzie grał na tyle dobrze,ze nada się na zmienika Carricka.Albo Jones na stałe zostanie defensywnym pomocnikiem,ewentualnie Andersona zostanie przerobiony na defensywnego pomocnika i będzie grął na niej jak natchniony,ale to taki fim SF
Poziom: 47
dodano: 22.06.2013, 20:11, #105 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Oby jednak trafili na Old Trafford obaj.
Carrick młody nie jest i transfer Strootmana byłby wskazany jako jego zmiennik/rywal a z czasem następca.
Jeśli Michael zgubi formę, my również jesteśmy zgubieni, albo co gorsza dozna jakiegoś poważniejszego urazu, nie mamy kim go zastąpić, chyba że będziemy dalej rzucać po pozycjach Jonesem.
A tego nikt nie chce.
Andersona trzeba się pozbyć, bo jego obecność to nieporozumienie, na powrót Fletchera niema co liczyć, nawet jeśli wróci to po takim rozbracie z piłką w niczym nam nie pomoże.
Cleverley to tylko dobry zmiennik.
Nawet jeśli zrobi się tłok na środku to raczej na tym bardziej skorzystamy niż stracimy.
A jeśli już ma trafić tylko jeden środkowy w tym oknie, to wolę aby był to Kevin.
Poziom: 42
dodano: 22.06.2013, 19:59, #104 Zwiń/Pokaż komentarz govou
[quote="wielkifanMU"][/quote]Z prostego powodu. Jeden z dwójki Holender/Hiszpan musiałby siedzieć na ławie, a i Cleverley nie mógłby liczyć na nieco większą ilość minut na boisku, a i Kagawa za takiego obiegu spraw zadowolony też by nie był.-nie wiem co do tego ma Kagawa przecież on i tak nie będzie grał jako środkowy pomocnik,tylko albo cofnięty napastnik/ofensywny pomocnik,albo fałszywy skrzydłowy.Chyba że chodzi ci o to że jeśli do klubu trafił by i Strootman i Thiago to moyes nie chciałby żadnego posadzić na ławce,i Thaigo grał by jako ofensywny pomocnik?i wyglądało by to tak:
Carrick,Strootman-Zaha,Thiago,Welbeck-Van Persie?
Poziom: 22
dodano: 22.06.2013, 19:24, #103 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
[quote="wielkifanMU"][/quote]

Tylko, że Carrick ma 32 lata i też będzie potrzebował trochę odpoczynku. Cud, że w minionym sezonie nie miał ani jednego? urazu czy kontuzji. Ktoś musi też go odciążyć.

I nie mnie obchodzi co widziałeś na anglia.goal.pl. Nie czytam wszystkich newsów, więc twoje(które to już?)zarzuty o kopiowanie są śmieszne. To nie ja wciskałam ludziom, że byłam na meczu z Wolves :D
Poziom: 41
dodano: 22.06.2013, 19:04, #102 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

thunderbolt napisał:

Jaki tam z niego barcelończyk? brazylijski hiszpan urodzony we włoszech. uczony kopać w la masii, nie mogli go tam zakazić tym syfem.

Przybył do Barcelony w wieku 13-lat! Myślisz, że przez ten czas nie zadomowił się w tym mieście do tego stopnia by nie można było o nim pisać, że ma popularne i jakże powszechne "DNA barcy"

wikir napisał:

Dlaczego? Przecież to dwie inne pozycje, i jeden i drugi stosunkowo tani jak na swoje umiejętności. Thiago to rozgrywający, a Strootman to zastępca/następca Michaela, więc w czym problem?

Skarbie trochę nie rozumiesz bo tutaj stritce nie chodzi o rolę na boisku jaką Ci dwaj panowie odgrywaliby w United ale o rozmieszczenie na nim, o pozycję. Także nie myl "pozycji" z "rolą na murawie", albo inaczej z "priorytetowymi zadaniami" na niej. Pozycja ta sama, funkcje inne!
O ile się nie mylę Moyes w Evertonie preferował grę z dwoma skrzydłowymi i jednym napastnikiem.
Z dwójką defensywnych/środkowych pomocników i z ofensywnym Fellainim.

Śmiem twierdzić, że tym nowym Fellainim Moyesa będzie Kagawa, tylko rzecz jasna nie będziemy grać długich piłek na Japończyka, aczkolwiek bardziej preferować grę po ziemi, kombinacyjną, ale nie w tym rzecz tejże dyskusji.
W "11" prócz bramkarza i obrońców (sprawa jasna) zostaje dwóch centralnych pomocników. Carrick jest pewniakiem do pierwszego składu, Cleverley poważnym zmiennikiem. I dajmy na to David w swoim debiutanckim sezonie wydaje kasę na dwójkę ŚP'ków? I na Thiago i na Strootmana? Really? Really? Może i byłbym pozytywnie zaskoczony z takiego obiegu sytuacji, nie ukrywam, ale nie sądzę, że takie zjawisko będzie miało miejsce w te wakacje. Z prostego powodu. Jeden z dwójki Holender/Hiszpan musiałby siedzieć na ławie, a i Cleverley nie mógłby liczyć na nieco większą ilość minut na boisku, a i Kagawa za takiego obiegu spraw zadowolony też by nie był.

Oprócz kogoś z dwójki Strootman/Thiago, a, równie chętnie widziałbym wschodzącą gwiazdę w wieku Nicka Powella, a więc Rossa Barkleya na Old Trafford.
Ten zawsze mógłby grać w meczach pucharowych, albo w grę wchodziłoby wypożyczenie.

wikir napisał:

Nie wiem czemu, ale odnoszę wrażenie, że ta sprawa z DNA jest zbyt nadmuchana. Fakt, Fabregas wrócił do Barcelony, nawet dopłacił, ale z jakiego zdecydował się wrócić? Pewnie też z powodu tęsknoty, ale głównie przez brak pucharów z Arsenalem i ciągłą walkę o top4, Pique nie chciał grzać ławy, a Alba to wiadomo. Wybił się i gra w klubie który ma możliwości.

Kotek, identyczny komentarz widziałem niedawno na anglia.goal.pl i to nie był komentarz użytkownika czerwona1878, tylko kogoś innego. Nie kopiuj czyjś komentarz, bo to jest żałosne i tylko się kompromitujesz takim infantylnym zachowaniem.

Tym bardziej, że to Twój kolejny taki wybryk. Żałosne zachowanie~! Edytowano: 22 czerwca 2013 roku, 19:08
Poziom: 23
dodano: 22.06.2013, 18:28, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Czekam już na oficjalne potwierdzenie tego transferu :D
Poziom: 42
dodano: 22.06.2013, 18:28, #100 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Transfer Thiago zablokował by transfer,Modricia czy Fabregasa. Oczywiście istnieje możliwość,gdyby Thiago,dostał kontuzji,lub grał słabo,A Clev też nie przekonywał,na boisku pojawiał się duet Carrick-Strootman,ale byłby trochę za bardzo defensywny,i ktoś z tej dwójki musiał być grać bardziej ofensywnie.
Poziom: 22
dodano: 22.06.2013, 17:44, #99 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

wielkifanMU napisał:

Przeczuwam, że przyjście Alcanatary zablokuje transfer Kevina Strootmana do United.


Dlaczego? Przecież to dwie inne pozycje, i jeden i drugi stosunkowo tani jak na swoje umiejętności. Thiago to rozgrywający, a Strootman to zastępca/następca Michaela, więc w czym problem?

wielkifanMU napisał:

Oprócz minusów, są również plusy tego, iż Thiago to typowy barcelończyk z miejscowym DNA.


Nie wiem czemu, ale odnoszę wrażenie, że ta sprawa z DNA jest zbyt nadmuchana. Fakt, Fabregas wrócił do Barcelony, nawet dopłacił, ale z jakiego zdecydował się wrócić? Pewnie też z powodu tęsknoty, ale głównie przez brak pucharów z Arsenalem i ciągłą walkę o top4, Pique nie chciał grzać ławy, a Alba to wiadomo. Wybił się i gra w klubie który ma możliwości.

I tak jak napisał thunderbolt. Żaden z niego barcelończyk.
Poziom: 32
dodano: 22.06.2013, 16:31, #98 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92

wielkifanMU napisał:

Przeczuwam, że przyjście Alcanatary zablokuje transfer Kevina Strootmana do United.


Oby tak nie było, bo jednak Andersona przydałoby się sprzedać a z Darrenem też nie wiadomo jak będzie. Może niestety okazać się to samo jak z Hargreavesem.
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 16:27, #97 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Jaki tam z niego barcelończyk? brazylijski hiszpan urodzony we włoszech. uczony kopać w la masii, nie mogli go tam zakazić tym syfem.
Poziom: 41
dodano: 22.06.2013, 15:59, #96 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Nederland napisał:

Dużo mówi się o zainteresowaniu MU Kevinem Strootmanem, więc w czym problem?

Przeczuwam, że przyjście Alcanatary zablokuje transfer Kevina Strootmana do United.

Oprócz minusów, są również plusy tego, iż Thiago to typowy barcelończyk z miejscowym DNA.
M.in. to, iż za jakieś 5-6 lat (gdyby ponownie podpisał z nami kontrakt) mógłby być wart około 40-50 mln. funtów, więc niezły byłby zarobek na tym grajku jakby pojawiła się chęć powrotu do Hiszpanii.

To może być dobry transfer, ale cudów sobie nie obiecujmy.
Poziom: 28
dodano: 22.06.2013, 14:26, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Nederland

napisał:

Kagawa?
Widziałeś grę Japończyka choćby w meczu z Liverpoolem?
Japończyk nie potrafił odnaleźć się w twardej grze, przy wysokim pressingu.
Uważasz, że Thiago będzie w tym aspekcie gry dużo lepszy od Kagawy?
Tak twardych pojedynków jak z Liverpoolem w lidze jest bardzo wiele.

Mata, Hazard czy Silva (z kupna pierwszego i ostatniego zrezygnowaliśmy) też mieli sobie poradzić w Premier League. I co?
Kagawa przez problemy ze zdrowiem nie mógł odnaleźć formy, więc na twoim miejscu powstrzymałbym się od wydawania takich osądów.

napisał:

Uważam, że bardziej potrzebujemy do środka zawodnika o charakterystyce Krossa, Martinezza czy wspomnianego Gundogana, zawodników w miarę wysokich, wszechstronnych, potrafiących nie tylko zagrać fajną piłę ale również ją efektownie odzyskać.

Dużo mówi się o zainteresowaniu MU Kevinem Strootmanem, więc w czym problem?

Sam Thiago ponoć mówi, że najlepszym pomocnikiem był Paul Scholes. Jeśli to prawda, to dobry znak. Edytowano: 22 czerwca 2013 roku, 14:30
Poziom: 43
dodano: 22.06.2013, 13:59, #94 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Jedenaście napisał:

Widzialbym to tak Roo + 20mln + wycofujemy sie z wyscigu po Bale'a a Ronaldo w zamian wraca do nas


tak tak pomarzyc dobra rzecz.
chyba raczej tak.: rooney + 50 mln. a na balea i tak nie mamy szans bo tottenham wolalby sprzedac balea do realu za 80 niz do nas za 100 bo z ich punku widzenia to wlasnie z nimi maga wlaczy o 4 pozycje (oby nie) ale po takiej epokowej zmianie wszystko moze sie wydarzyc.
z tymi kursami to ciekawa sprawa pamietam jak kiedys na ozila tez tak spadlo ze do nas przejdzie
a bawiac sie we wrozke to moze bedzie tak.
ronaldo 80,tiago 18 strootman 18 = ok 115
rooney 30 , andeson 10 nani 15 do tego bebe,macheda itp. ( optymistycznie) ok 55-60
wiec [***]iscie sie wzmacniamy pozbywamy pilkarzy ktorzy stracili serce do gry w united na tygodnowkach tez podobnie wychodzimy i mozemy spokojnie spogladac w przyszlosc,.. a teraz schodzimy na ziemie bo w naszej rodzimej kopanej tez wzmocniena ;-) slask ,legia smialo mozemy scigac europe ;-)
Poziom: 24
dodano: 22.06.2013, 13:56, #93 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274

Jedenaście napisał:


Wszakze Modric rowniez byl juz ponoc dogadany z nami.

Ponadto spadaja kursy na przejscie Rooneya do Realu. Wczoraj za funta mozna bylo dostac 43, dzis tylko 6. Widzialbym to tak Roo + 20mln + wycofujemy sie z wyscigu po Bale'a a Ronaldo w zamian wraca do nas :)


Modrić był z Nami dogadany? Chyba w FMie...
Kurs na Roo jest obniżany, bo ludzie zaczęli stawiać duże pieniądze na Jego przejście do Realu, więc buki obniżają kurs, żeby w razie czego nie płacić ogromnych pieniędzy. Żadnych konkretnych informacji o tym transferze nie było.
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 13:27, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Jedenaście
Wydawac by sie moglo, ze Thiago jest juz pilkarzem United. Tym bardziej, ze Skybet obnizyl kurs i za jednego funta postawionego na przyjscie Hiszpana do nas mozna wygrac jednie 1,20 funta. Inne firmy w ogole nie przyjmuja juz na to zakladow. Ja jednak nie uwierze dopoki nie zobacze go w koszulce z diablem na piersi. Wszakze Modric rowniez byl juz ponoc dogadany z nami.

Ponadto spadaja kursy na przejscie Rooneya do Realu. Wczoraj za funta mozna bylo dostac 43, dzis tylko 6. Widzialbym to tak Roo + 20mln + wycofujemy sie z wyscigu po Bale'a a Ronaldo w zamian wraca do nas :)
Poziom: 48
dodano: 22.06.2013, 13:15, #91 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Eric Djemba Djemba

Jeśli Rooney ma tak dalej kombinować,odchodzić,jęczeć to niech idzie do tej chelsea czy innego klubu.Zrobił dlanas naprawde dużo,ale życie po nim zostanie i znajdziemy następce.

Co do Alcantary jestem za tym transferem.Najlepsze jest to że jak on przyjdzie uo będzie często wystawiany do gry,ze względu na kase wydaną na niego i na same umiejętności.pozdr.
Poziom: 41
dodano: 22.06.2013, 12:23, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Zigi74 napisał:

To, że nie jestem jakimś szczególnym fanem talentu Thiago nazywasz czepianiem się???


Widzę, że nawet nie chciało ci się przeczytać swojego komentarza, o którym wspomniałem więc przytoczę ci go sam poniżej:

Zigi74 napisał:

lukimanutdfanJak oglądam Matę, Silvę czy Hazarda to w dumie mam grę w destrukcji.


Persil z Rooneyem akcja i bramka sezonu. Tacy to ci Twoi technicy...

i tak to jest czepianie się.
-----------------------

[quote="Eric Djemba-Djemba"][/quote]

Mata zostaje w Chelsea, ostatnio sam Mou się wypowiadał na ten temat i raczej wątpię by się za wiele w tej kwestii zmieniło w najbliższym czasie. Byłoby to dziwne zachowanie Mou - pozbywanie się tak klasowego piłkarza.
Poziom: 42
dodano: 22.06.2013, 12:13, #89 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Z tego co wiem to Thiago miał grać jako środkowy pomocnik u nas a nie ofensywny pomocnik,wtedy jego transfer nie rozwiązał by problemów,ze środkiem.
Poziom: 30
dodano: 22.06.2013, 12:04, #88 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

Zigi74 napisał:

Teraz możecie mnie spalić 8)


Szkoda fatygi :D
Poziom: 66
dodano: 22.06.2013, 12:00, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
witam, ogólnie na wielu portalach , zagranicznych też, piszą iż nasz Rooney ma przejść do zespołu.... Chelsea.... tym samym mam [***]isty pomysł, gdyż, jeśli do tego dojdzie, to jest piłkarz, którym niby Mourinho niezbyt jest "zakochany" a jest nim Juan Mata - wymiana byłaby dla nas wspaniała... czaicie w przodzie van Persiego, a za nim Kagawa - Thiago - Mata :P
Poziom: 30
dodano: 22.06.2013, 11:57, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

Wierzasty napisał:

się przyczepię w twoim stylu


To, że nie jestem jakimś szczególnym fanem talentu Thiago nazywasz czepianiem się???

To co myślę, to mówię, w końcu od tego jest ta strona;)

Wierzasty napisał:

Takim piłkarzem będzie najprawdopodobniej Strootman, chyba, że też ci się nie podoba.


A gdyby tak było to co z tego;)

Może jestem typowym malkontentem a może mam po prostu własne zdanie:)

Wierzasty, powiem Ci tak, żeby znowu było oryginalnie,

MY NIE POTRZEBUJEMY TRANSFERÓW, JESTEŚMY WYSTARCZAJĄCO SILNI JAKO DRUŻYNA.

Teraz możecie mnie spalić 8) Edytowano: 22 czerwca 2013 roku, 11:58
Poziom: 41
dodano: 22.06.2013, 11:41, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Zigi74 napisał:

Kto zabroni Romanowi czy jakiemuś Arabowi zapłacić więcej niż to jest w umowie???

Ale Barcelona weźmie tylko to co jest na papierze, Ty to wiesz na pewno, w końcu podpiszesz umowę


Jeżeli jest w kontrakcie zapisana klauzula z kwotą odstępnego, to najwięcej do powiedzenia ma piłkarz, on wybiera sobie klub z pośród zainteresowanych, a klub który wybierze płaci tyle ile jest zapisane w klauzuli.
Najlepszy przykład Gotze - myślisz, że tylko Bayern się o niego starał? Kilka klubów było nim mocno zainteresowanych, ale sam piłkarz wybrał Bayern.

Zigi74 napisał:

Doskonałym przykładem jest Modrić, czy United jest tak biedne, że nie było w stanie kupić tego gracza?


Tylko zauważ, że Modric poszedł do Realu, za taką, a nie inną kwotę, tylko dlatego, że odszedł zagranicę. Cena za Modrica dla nas, czy dla Chelsea byłaby dużo, dużo wyższa, o czym świadczyć może chociażby odrzucona przez Levy'ego rok wcześniej oferta na 40 milionów funtów od Chelsea. Zapewne taki warunek Modricowi postawił Levy, jak chcesz odejść to odchodzisz zagranicę.

Zigi74 napisał:

Gundogan wystąpił w finale z Bayernem, po drugie strzelił bramkę


się przyczepię w twoim stylu, czyli tak jak ty w komentarzu #62 - Ilkay strzelił bramkę to fakt, ale z karnego, poza tym za dużo tam nie pokazał.

Gundogana też bym chciał, bo to świetny piłkarz, ale bardzo bym się zdziwił jakby odszedł w tym sezonie z BvB, a jak już odejdzie to za spory hajs, gdzie spory to nie jest 25 milionów funtów, tylko dużo więcej.


Zigi74 napisał:

Podkreślę to raz jeszcze, Thiago to świetny technik, jednak w mojej ocenie my szukamy do środka gracza o innej charakterystyce, dlatego wrzuciłem tu Gundogana.


Takim piłkarzem będzie najprawdopodobniej Strootman, chyba, że też ci się nie podoba.
Poziom: 30
dodano: 22.06.2013, 11:06, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

Szeryf napisał:

Roman i Arab dlatego są bogaci, bo nie rozdają pieniędzy, gdy nie muszą


Plus za ten tekst;)

Widzisz, Roman z Szejkami nie płacą 18 ml za transfer bo to dla nich za mała kwota:)

A agentom to płacą niezłe sumki tak w imię zasad.
Dodano: 22 czerwca 2013 roku, 11:21

dinos napisał:

Zwłaszcza końcówka sezonu była obiecująca i myślę, że jeśli Kagawa rozegra się na dobre, to może wnieść wiele dobrego do tego zespołu. I tego samego spodziewam się po Thiago.


Najpierw trzeba go kupić, potem zobaczymy.
Każdy nowy piłkarz United będzie miał u mnie kredyt zaufania, Thiago również;)


Poziom: 50
dodano: 22.06.2013, 11:02, #83 Zwiń/Pokaż komentarz dinos

Zigi74 napisał:

Kagawa?
Widziałeś grę Japończyka choćby w meczu z Liverpoolem?
Japończyk nie potrafił odnaleźć się w twardej grze, przy wysokim pressingu.
Uważasz, że Thiago będzie w tym aspekcie gry dużo lepszy od Kagawy?
Tak twardych pojedynków jak z Liverpoolem w lidze jest bardzo wiele.


Ja nie mówię, że pierwszy sezon Kagawy był wyśmienity, bo nie był. Pojawiały się problemy z formą, do tego kontuzja, na dodatek chyba sam Japończyk nie do końca był przygotowany na taką roszadę pozycji, jaką zaserwował mu Ferguson. Ale jednak mimo to, Japończyk wprowadził trochę świeżości do gry zespołu, pojawiły się takie zagrania, których wcześniej ze świecą było szukać w United jak klepka, czy też prostopadłe piłki między obrońców. Zwłaszcza końcówka sezonu była obiecująca i myślę, że jeśli Kagawa rozegra się na dobre, to może wnieść wiele dobrego do tego zespołu. I tego samego spodziewam się po Thiago.
Poziom: 32
dodano: 22.06.2013, 10:57, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf

Zigi74 napisał:

Kto zabroni Romanowi czy jakiemuś Arabowi zapłacić więcej niż to jest w umowie???


Analogia do umowy o pracę totalnie chybiona. Roman i Arab dlatego są bogaci, bo nie rozdają pieniędzy, gdy nie muszą. Pod stołem to mogą dać Thiago co najwyżej, a nie Barcelonie, bo Barcelona musi zaakceptować każdą ofertę opiewającą na te 18 mln, bo taka jest umowa, a od Thiago zależy którą z nich wybierze. To Thiago może United olać, bo Roman albo kozojebca da mu więcej. Ale jemu, a nie Barcelonie.
Poziom: 30
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 32
dodano: 22.06.2013, 10:36, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf

Zigi74 napisał:

Uważam, że bardziej potrzebujemy do środka zawodnika o charakterystyce Krossa, Martinezza czy wspomnianego Gundogana, zawodników w miarę wysokich, wszechstronnych, potrafiących nie tylko zagrać fajną piłę ale również ją efektownie odzyskać.

Mogliśmy się bardziej postarać o Modrića i było by po temacie a tak to zabawa trwa:)


Modrić to niskie g[...]no, więc przeczysz sam sobie. Poza tym Thiago w meczu z United ładnie się pokazał, a było to wiele lat temu. Umie też z wolnych strzelać gole. Gracz bardzo kreatywny.

Zigi74 napisał:

Skoro jest zainteresowanie Bayernu czy Chelsea to cena wykupu będzie podbijana.


Podbijana będzie co jedynie pensja zawodnika. Jak klauzula wynosi 18 mln, to Barca nie może nie zaakceptować takiej oferty, więc co tu podbijać?

Zigi, zjedz Snickersa.
Poziom: 22
dodano: 22.06.2013, 10:22, #79 Zwiń/Pokaż komentarz majorek
Cena to 18 baniek, nie będzie podbijana.. choćby nawet 200 klubów go chciało, ważne z którym Thiago się dogada..
Poziom: 30
dodano: 22.06.2013, 10:10, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

Wierzasty napisał:

Cenę za Alcantarę reguluje klauzula w kontrakcie, a więc 18 milionów euro, więc dziwnym by było gdybyśmy mieli zapłacić za niego więcej niż ma zapisane w klauzuli, nieprawdaż??


Dziwne by było, żeby żaden inny klub oprócz United nie interesował się młodym Hiszpanem.
Skoro jest zainteresowanie Bayernu czy Chelsea to cena wykupu będzie podbijana.

Wierzasty napisał:

po tych słowach stwierdzam, że zbyt często nie oglądałeś Thiago w grze, polecam ci obejrzeć mecz lub chociażby filmik na yt pokazujący grę (prawdopodobnie wszystkie kontakty z piłką) Thiago w meczu z Rosją na Euro U21, tam zobaczysz jego przegląd pola i to co jest w nim najlepsze - czyli świetne podania.


Oglądałem Thiago jak grał w Barcelonie. To jest dla mnie wyznacznik jego umiejętności a nie jakaś kadra U-21.
W Barcelonie nie pokazał nic szczególnego, powiem więcej, dostawał szansę gry i za bardzo nie potrafił tego wykorzystać.

Wierzasty napisał:

no akurat z Bayernem to Gundogan też się zbytnio nie popisał - jak już tak bardzo porównujesz tych dwóch graczy.


Jak już porównywać tych graczy to po pierwsze Gundogan wystąpił w finale z Bayernem, po drugie strzelił bramkę, po trzecie to gracz podstawowy BVB a nie rezerwowy Barcelony.

Wierzasty, nie lubię pisać w ten sposób ale sam mnie do tego sprowokowałeś.

Podkreślę to raz jeszcze, Thiago to świetny technik, jednak w mojej ocenie my szukamy do środka gracza o innej charakterystyce, dlatego wrzuciłem tu Gundogana.

Wielu kibiców przytacza pod tym newsem piłkarzy grających techniczny futbol takich jak Mata, Hazard czy Silva bo sprawdzili się w PL.

Tylko czy to są klasyczni środkowi rozgrywający, czy są to gracze grający podobnie jak Scholes?

Prawdą jest, że drugiego Scholesa nie będzie ale czy na pewno nie było/nie ma na rynku piłkarza, który miałby zbliżoną charakterystykę?

Doskonałym przykładem jest Modrić, czy United jest tak biedne, że nie było w stanie kupić tego gracza?
A Gundogan?
On również jest poza naszym zasięgiem?

dinos napisał:

Trochę to zmienił Kagawa i van Persie i myślę, że Thiago wraz z nimi może stworzyć coś naprawdę fajnego.


Kagawa?
Widziałeś grę Japończyka choćby w meczu z Liverpoolem?
Japończyk nie potrafił odnaleźć się w twardej grze, przy wysokim pressingu.
Uważasz, że Thiago będzie w tym aspekcie gry dużo lepszy od Kagawy?
Tak twardych pojedynków jak z Liverpoolem w lidze jest bardzo wiele.

Kończą już ten temat powiem tak.
W tym roku Bayern obnażył Barcelonę ze wszystkich ich słabości.
Pokazał, jak należy grać z rywalem, który jest jednowymiarowy.
My powinniśmy pójść drogą Bayernu a nie Barcelony i stawiać na piłkarzy, którzy potrafią świetnie atakować jak i bronić.
Dlatego nie jestem takim napaleńcem na myśl o zakontraktowaniu Thiago.
Uważam, że bardziej potrzebujemy do środka zawodnika o charakterystyce Krossa, Martinezza czy wspomnianego Gundogana, zawodników w miarę wysokich, wszechstronnych, potrafiących nie tylko zagrać fajną piłę ale również ją efektownie odzyskać.

Mogliśmy się bardziej postarać o Modrića i było by po temacie a tak to zabawa trwa:)

Pozdrawiam wszystkich fanów Thiago. Edytowano: 22 czerwca 2013 roku, 10:13
Poziom: 22
dodano: 22.06.2013, 09:37, #77 Zwiń/Pokaż komentarz batex94

gruff1 napisał:

Czekam niecierpliwie na oficjalne info i cieszy mnie że wyrwiemy dobrego gracza wielkiej Barcelonie :)


Wielcy to oni byli w 2009 roku , teraz to są ciency jak barszcz.
Poziom: 30
dodano: 22.06.2013, 08:47, #76 Zwiń/Pokaż komentarz gruff1
Czekam niecierpliwie na oficjalne info i cieszy mnie że wyrwiemy dobrego gracza wielkiej Barcelonie :)
Poziom: 43
dodano: 22.06.2013, 01:08, #75 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
dużo było takich graczy którzy już u nas byli ale coś i jednak transfer się nie powiódł, ale mam wrażenie że on będzie nasz do końca czerwca/połowy lipca :D
Poziom: 22
dodano: 22.06.2013, 00:50, #74 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Iago Falque w wywiadzie udzielonym katalońskiemu radiu "La Xarva" przyznał, że jego przyjaciel Thiago Alcantara odchodzi do Manchesteru United.

Będzie nasz, mówię wam to! :)
Poziom: 21
dodano: 22.06.2013, 00:05, #73 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Ale wy pi[...]olicie glupoty to az mi sie plakac chce. Znajdzcie mi takiego gracza jak Thiago za 18 mln... No moze Strootman albo Eriksen ale Strootman zapewne trafi do nas wraz z Thiago. Chlopak jest [***]isty tak samo plakaliscie gdy mial przyjsc RvP... Bylo, ze jest za szklany, za stary itp a okazalo sie, ze gdyby nie on to ten sezon bylby z d[...]y wiec poczekajcie na realizacje i gre a dopiero potem oceniajcie.
Poziom: 28
dodano: 21.06.2013, 23:36, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Nederland

napisał:

i śmiało mogę powiedzieć, że w destrukcji radził sobie nie gorzej, niż Xavi.

To raczej niewielkie osiągnięcie.
Nie, nie krytykuję Thiago.

napisał:

mam nadzieję, że dostanie 8 na plecy

8 niech dostanie Strootman.
Poziom: 41
dodano: 21.06.2013, 20:59, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Zigi74 napisał:

Zarówno młody Hiszpan jak i Niemiec nie są na sprzedaż w cenie 17 ml funtów, to takie moje zdanie.


Cenę za Alcantarę reguluje klauzula w kontrakcie, a więc 18 milionów euro, więc dziwnym by było gdybyśmy mieli zapłacić za niego więcej niż ma zapisane w klauzuli, nieprawdaż??

Zigi74 napisał:

Co do przydatności w grze, umiejętnościach to moim skromnym zdaniem młody Niemiec poza techniką jest lepszy we wszystkich pozostałych aspektach gry, ma lepszy przegląd pola od Hiszpana


po tych słowach stwierdzam, że zbyt często nie oglądałeś Thiago w grze, polecam ci obejrzeć mecz lub chociażby filmik na yt pokazujący grę (prawdopodobnie wszystkie kontakty z piłką) Thiago w meczu z Rosją na Euro U21, tam zobaczysz jego przegląd pola i to co jest w nim najlepsze - czyli świetne podania.

Zigi74 napisał:

Faktycznie, sama technika wystarczy co było doskonale widać w dwumeczu z Bayernem...


no akurat z Bayernem to Gundogan też się zbytnio nie popisał - jak już tak bardzo porównujesz tych dwóch graczy.

----

Legendary Seven (koment. #60) i Dinos (koment. #61) - popieram ;)
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 20:53, #70 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

Zigi74 napisał:

Persil z Rooneyem akcja i bramka sezonu. Tacy to ci Twoi technicy...


Mata-Hazard vs DDG. IMO ładniejsza.

http://www.youtu(...)F1SViXtY
Poziom: 18
dodano: 21.06.2013, 20:29, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Devon

Gigi Amoroso napisał:

Zigi74Faktycznie, sama technika wystarczy co było doskonale widać w dwumeczu z Bayernem...

Znalazła się jedne drużyna która była od nich lepsza na przestrzeni 4 czy 5 lat...
taaa żeby tylko jedna...
Poziom: 22
dodano: 21.06.2013, 20:10, #68 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Mówię wam, że jeżeli Thiago dołączy do United to będzie mega transfer. Mam nadzieję, że już niedługo będzie oficjalnie. Trzymam kciuki za przyjście Hiszpana. Starałam się nie napalać na ten transfer, ale po prostu nie mogę! :D

Thiiiii-a-go go go,
He's our wee Spanish maestro,
Thi-a-go go go,
Half the weight of Big Ando
To the left, to the right,
He thinks Iniesta's shite,
Hates tapas, loves Big Macs,
And he ALWAYS PAYS HIS TAX
Poziom: 20
dodano: 21.06.2013, 19:57, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Gigi Amoroso

Zigi74 napisał:

Faktycznie, sama technika wystarczy co było doskonale widać w dwumeczu z Bayernem...

Znalazła się jedne drużyna która była od nich lepsza na przestrzeni 4 czy 5 lat...
Poziom: 47
dodano: 21.06.2013, 19:37, #66 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Zigi74 napisał:

Faktycznie, sama technika wystarczy co było doskonale widać w dwumeczu z Bayernem...


Vilanova jest bardzo ograniczonym trenerem, na tyle, że chciał grać tiki takę przeciwko rozpędzonemu Bayernowi.
Ma defensywnych pomocników w składzie, ale wolał iść z szabelką na niemiecki czołg.
Bo mityczna Barcelona nie zhańbi się przecież autobusem w bramce.
Jeśli Thiago usłyszałby od trenera, że ma pracować w defensywie zapewne by w niej pracował.
Poziom: 23
dodano: 21.06.2013, 19:21, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Oby tak było :) Chcę go w United :)
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 19:09, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

sarkazm napisał:

Po co w ogóle wspominać o Gundoganie?
Jest niedostępny i nigdzie się nie wybiera, więc po co?
To ja będę oryginalny i wspomnę sobie o Verrattim, a co.

Czy Thiago nie daje wiele w destrukcji, a czy Barcelona jakoś specjalnie musi przerywać ataki rywali?

Faktycznie, sama technika wystarczy co było doskonale widać w dwumeczu z Bayernem...
Poziom: 47
dodano: 21.06.2013, 19:02, #63 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Po co w ogóle wspominać o Gundoganie?
Jest niedostępny i nigdzie się nie wybiera, więc po co?
To ja będę oryginalny i wspomnę sobie o Verrattim, a co.

Czy Thiago nie daje wiele w destrukcji, a czy Barcelona jakoś specjalnie musi przerywać ataki rywali?
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 18:41, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

lukimanutdfan napisał:

Zigi74Thiago jest miękki i nie potrafi grać w destrukcji, mamy znaleźć drugiego Scholesa a nie Verona.

Jak oglądam Matę, Silvę czy Hazarda to w dumie mam grę w destrukcji.

Persil z Rooneyem akcja i bramka sezonu. Tacy to ci Twoi technicy...
Poziom: 50
dodano: 21.06.2013, 18:38, #61 Zwiń/Pokaż komentarz dinos

Zigi74 napisał:

Thiago jest miękki i nie potrafi grać w destrukcji, mamy znaleźć drugiego Scholesa a nie Verona.


Nie wiem co masz na myśli pisząc, że jest za miękki, ale jeśli chodzi o warunki fizyczne, to jest to pudło i to ogromne. Zawodnicy tacy jak David Silva, Mata, Hazard czy Cazorla wyśmienicie udowadniają, że w Anglii już nie tylko siła fizyczna ma znaczenie.

Co do gry w destrukcji to nie wiem, bo nie oglądałem go na tyle często, aby się w tej sprawie wypowiadać.

Jeśli chodzi o zastąpienie Scholesa, to też nie do końca mogę się z tym zgodzić. To stwierdzenie stało się ostatnio bardzo popularne w mediach, ale nie o to chodzi. Po pierwsze i najważniejsze Scholesa zastąpić się nie da, bo takiego zawodnika prawdopodobnie już nie będzie. Po drugie od destrukcji mamy Carricka, nam jest potrzebne wzmocnienie siły ofensywnej, a konkretnie rozegrania. Ileż to już razy tak było, że kiedy United nie układał się mecz, to na siłę próbowali wkopywać piłkę w pole karne z nadzieją, że jakoś się uda to wklepać. Czasami się udawało, a czasami nie i była wtopa. Potrzebna jest nam odrobina polotu, bo aktualna gra United jest tak toporna, że drzazgi lecą. Wśród największych europejskich klubów jesteśmy chyba najtoporniejszą drużyną. Trochę to zmienił Kagawa i van Persie i myślę, że Thiago wraz z nimi może stworzyć coś naprawdę fajnego.
Poziom: 27
dodano: 21.06.2013, 18:26, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven

Zigi74 napisał:

mamy znaleźć drugiego Scholesa a nie Verona

Niekoniecznie. Jak sam niżej zaznaczyłeś - czasy się zmieniły i piłka poszła do przodu. Gra Scholesa, która oparta była na wyśmienitych crossach odchodzi do lamusa. Na tym stylu bazują jedynie średnie drużyny Premier League (Stoke, West Ham, Norwich, czy Newcastle). Poza tym ciężko zrozumieć fenomen stwierdzenia, iż poszukujemy następcy Paula. Od kilku sezonów nie był naszym podstawowym zawodnikiem, a jego wszelkie zadania boiskowe przejął Carrick. Tak więc nie uważam, by niezbędne było zakontraktowanie gracza o profilu Rudego. Poza tym Thiago był już sprawdzany nieco głębiej w centrali i z powodzeniem mógłby grać u boku Michaela w ustawieniu 4-2-3-1.

Zigi74 napisał:

Thiago jest miękki i nie potrafi grać w destrukcji,

Bzdura. Kilkukrotnie przyglądałem się jego grze i śmiało mogę powiedzieć, że w destrukcji radził sobie nie gorzej, niż Xavi.

Zigi74 napisał:

united to nie cyrk, gdzie piłkarze bawią się pileczka, szczególnie w środku pola

Ten cyrk - jak to ładnie ująłeś sprawia, że Hiszpania od prawie pięciu lat jest niepokonana. Hiszpańskie zespoły, tudzież kluby z hiszpańskimi rozgrywającymi gniotą rywala niemiłosiernie. Taki Cazorla, czy inny Mata w gazie potrafi zniszczyć drugą linie przecinwika. I kogoś takiego nam potrzeba! Właśnie ta "zabawa piłeczką" jest najbardziej pożądaną cechą na rynku. Barcelona i Bayern mają gigantycznie mocną centralę. City, Chelsea i Arsenal dysponują świetnymi plejmejkerami z tegoż kraju. I jakoś nie widzę, żeby którykolwiek z wyżej wymienionych klubów się skarżył.. Edytowano: 21 czerwca 2013 roku, 18:31
Poziom: 25
dodano: 21.06.2013, 18:16, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
cieszy! mam nadzieję, że dostanie 8 na plecy - co wiązałoby się z odejściem Andersona.
no i koniecznie trzeba sprzedać Rooneya za jak najwięcej i ściągnąć jakiegoś cracka!
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 18:14, #58 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

Zigi74 napisał:

Thiago jest miękki i nie potrafi grać w destrukcji, mamy znaleźć drugiego Scholesa a nie Verona.

Jak oglądam Matę, Silvę czy Hazarda to w dumie mam grę w destrukcji.
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 18:08, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
dinos, tak jak bvb to nie bazar, tak United to nie cyrk, gdzie piłkarze bawią się pileczka, szczególnie w środku pola. Grał u nas pewien technik w centrali, jeden z najlepszych grajków na tej pozycji, kupiony za olbrzymie pieniądze jak na tamte czasy. Nie chciałbym, żeby sytuacja powtórzyła się. Thiago jest miękki i nie potrafi grać w destrukcji, mamy znaleźć drugiego Scholesa a nie Verona.
Poziom: 18
dodano: 21.06.2013, 17:44, #56 Zwiń/Pokaż komentarz ManuLove

govou napisał:

Ruchy transferowe to powinny być takie:
1)kupno Thiago
2)kupno Strootmana/lub defensywnego pomocnika
3)zatrzymanie Rooneya
4)zatrzymanie Naniego
5)Sprzedaż Linde,Andersona,Machedy,może jakiegoś skrzydłowego
6)kupno zmienika dla De Gea
7)może kupno jakiegoś skrzydłowego

oby tak sie stało Glory Manu!!!!
Poziom: 50
dodano: 21.06.2013, 17:38, #55 Zwiń/Pokaż komentarz dinos

Zigi74 napisał:

Za tyle to prawdopodobnie BVB sprzedałaby swojego gracza i kupiło w to miejsce tańszego, bardzo perspektywicznego zawodnika.


Wątpię. BVB to nie bazar, że można tam sobie pójść, pohandlować i kupić co się podoba. Zakosztowali Ligi Mistrzów, dobrze radzą sobie w lidze niemieckiej i będą chcieli utrzymać taką dyspozycję, a nie dokonają tego, jeśli będą wyprzedawać swoich najlepszych graczy. Już są mocno osłabieni po tym, jak Gotze odszedł do Bayernu, kolejnym problemem jest Lewandowski, tak więc nie sądzę aby mieli ochotę pozbywać się jeszcze Gundogana, który dyryguje ich środkiem pola.

Tymczasem Thiago jest jak najbardziej dostępny. Vilanova to kretyn, bo może stracić jeden z największych talentów, ale wolał upychać na siłę Xaviego, nawet jak ten miał kontuzję albo grał po prostu słabo. Takie okazje trzeba wykorzystywać, bo dodatkowo korzysta klauzula sprawia, że Barca nie ma nic do gadania, jedynym problemem są zarobi piłkarza, ale te ponoć zostały już uzgodnione.

Liczę, że transfer dojdzie do skutku i nikt go nam już nie podkradnie, jak Hazarda czy Mourę. Jeśli chcemy się liczyć wśród największych, to trzeba takie transfery dopinać na ostatni guzik, a nie, że znowu Chelsea kogoś nam podbierze, albo inne PSG.
Poziom: 42
dodano: 21.06.2013, 17:33, #54 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Ruchy transferowe to powinny być takie:
1)kupno Thiago
2)kupno Strootmana/lub defensywnego pomocnika
3)zatrzymanie Rooneya
4)zatrzymanie Naniego
5)Sprzedaż Linde,Andersona,Machedy,może jakiegoś skrzydłowego
6)kupno zmienika dla De Gea
7)może kupno jakiegoś skrzydłowego
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 17:29, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

Wierzasty napisał:

rocznik podobny, ale czy cena??
Pierwsza rzecz to dostępność na rynku, wątpię by na chwilę obecną dało się go wyciągnąć z BvB za te same pieniądze, o których mówimy w przypadku Thiago, gdyby tak było to na 90% byłaby długa kolejka chętnych, a cena oscylowała by w granicach 30 milionów funtów.

Ilkay jest świetnym piłkarzem, ale jeżeli chodzi umiejętność rozegrania piłki (której nam najbardziej w środku pola brakuje), to osobiście uważam, że w tym elemencie Thiago jest dużo lepszy.


Zarówno młody Hiszpan jak i Niemiec nie są na sprzedaż w cenie 17 ml funtów, to takie moje zdanie.

Jak już, to trzeba by zabecelować za Thiago jakieś 20 baniek funciaków a za Gundogana ok 25 baniek.

Za tyle to prawdopodobnie BVB sprzedałaby swojego gracza i kupiło w to miejsce tańszego, bardzo perspektywicznego zawodnika.

Plusem dla Gundogana było by to, że zażądałby mniejszej tygodniówki a Thiago nie odejdzie z Barcy wyłącznie z pobudek czysto sportowych (regularna gra) ale również finansowych, sowite wynagrodzenie.

Co do przydatności w grze, umiejętnościach to moim skromnym zdaniem młody Niemiec poza techniką jest lepszy we wszystkich pozostałych aspektach gry, ma lepszy przegląd pola od Hiszpana, jest wyższy, silniejszy, szybszy, umiejętnie zmienia tempo gry i często angażuje się w destrukcji.

Jest wart sporych pieniędzy bo jest już sprawdzony w BVB, Thiago to jedna Wielka Niewiadoma.

Może przez fakt, że jest rezerwowym w Barcelonie Thiago jest bardziej realnym celem transferowym ale dlaczego nie mielibyśmy postarać się o Gundogana???

Przecież szukamy grajków do gry w środka pola a młody Niemiec bez wątpienia jest godnym kandydatem.

DonJuan napisał:

Bez sensu gadanie. Równie dobrze ja mogę napisać, że nie przekonuje mnie Zaha i w jego miejsce wolał bym Bale'a lub Ronaldo.


Bez sensu są porównania piłkarzy, którzy są na innych levelach a z sensem jest „ gdybanie ” o grajkach z podobnym potencjałem, którzy " mogli by dołączyć " do United.
Prawdopodobieństwo zakontraktowania w United w tym sezonie Thiago czy Gundogana jest moim zdaniem takie samo, czyli bliskie zera, choć nie znaczy, że nie możliwe.
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 17:05, #52 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

mariano335 napisał:

Genialne wzmocnienie to ma być gracz grzejący ławę o ile nie posyłany na trybuny i grający tylko w meczach z ogórkami??? Mistrza macie zapewnionego...


Tak głupi może być tylko ktoś z niebieskiej części Londynu.
Poziom: 66
dodano: 21.06.2013, 15:14, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

JEDNO SERCE JEDNO BICIE MAN UTD PONAD ŻYCIE napisał:

Eric Djemba-Djemba Manchester United zgodził się na personalną umowę w kwocie 5.8 miliona euro oraz jednoroczny kontrakt z zawodnikiem Barcelony Thiago Alcantarą. Dyskusja między klubami o przyszłości piłkarza będzie kontynuowana przez weekend. ----> może mi to ktoś wyjaśnić??? to my go kupiliśmy na 1 rok, i za ten 1 rok dostanie 5,8 mln???? a potem co? wraca do Farsy?

skąd masz takie info ?
MeczeLive.com na fb mi się pokazało... ale skąd oni to mają, to nie wiem... Dodano: 21 czerwca 2013 roku, 15:20no wiem, ze nie podałem, a to zainteresowaniu cewlsi, to gdzieś tez na czymś polskim było... wystarczy wpisać nooooo ;) bynajmniej nie są to moje wymysły...
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 15:11, #50 Zwiń/Pokaż komentarz JEDNO SERCE JEDNO BICIE MAN UTD PONAD ŻYCIE

Eric Djemba-Djemba napisał:

Manchester United zgodził się na personalną umowę w kwocie 5.8 miliona euro oraz jednoroczny kontrakt z zawodnikiem Barcelony Thiago Alcantarą. Dyskusja między klubami o przyszłości piłkarza będzie kontynuowana przez weekend. ----> może mi to ktoś wyjaśnić??? to my go kupiliśmy na 1 rok, i za ten 1 rok dostanie 5,8 mln???? a potem co? wraca do Farsy?

skąd masz takie info ?
Poziom: 41
dodano: 21.06.2013, 15:03, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

SirArtur napisał:

Najpewniej tak było. Ktoś jednak w Barcelonie się nie popisał


osobą która najbardziej się nie popisała w sprawie Thiago jest Vilanova, bo doprowadził do sytuacji, która umożliwia wykorzystanie klauzuli.
Umowy z takimi "furtkami awaryjnymi" będą coraz częściej występowały - dobrze pokazuje to np. przykład Gotze, tym bardziej, gdy klub chce od zawodnika "czegoś extra", więc nie ma co się dziwić, że zawodnik żąda czegoś w zamian.
Dodano: 21 czerwca 2013 roku, 15:09[quote="Eric Djemba-Djemba"][/quote]

gdzie ty takie rzeczy wyczytujesz???
pierw Chelsea a teraz coś takiego, daj jakiegoś linka do źródła to wtedy można coś więcej powiedzieć - tym bardziej na temat wiarygodności źródła.
Poziom: 66
dodano: 21.06.2013, 15:01, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Manchester United zgodził się na personalną umowę w kwocie 5.8 miliona euro oraz jednoroczny kontrakt z zawodnikiem Barcelony Thiago Alcantarą. Dyskusja między klubami o przyszłości piłkarza będzie kontynuowana przez weekend. ----> może mi to ktoś wyjaśnić??? to my go kupiliśmy na 1 rok, i za ten 1 rok dostanie 5,8 mln???? a potem co? wraca do Farsy?
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 14:59, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Canion

Mambiolek napisał:

Canion Wszystko super, tylko że pewnie będzie chciał wrócić do Barcelony po paru latach.


No to zarobimy sobie na nim minimalnie 10 baniek :)
Nie widzę problemu.

W zasadzie racja ;d Mimo wszystko liczyłem jednak na piłkarza w stylu Scholes'a, czyli wyśmienicie dobrego i jeszcze najlepiej grającego u nas przez całą karierę. No ale tacy piłkarze nie zdarzają się często ;d Inna sprawa to ceny jakie Barca do tej pory płaciła za swoich wychowanków, którzy grali w innych klubach. O ile dobrze pamiętam to były to mocno zaniżone kwoty w przypadku Fabregasa, Pique i Alby.
Poziom: 20
dodano: 21.06.2013, 14:39, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Gigi Amoroso

Hubert1234 napisał:

Jeśli okaże się to prawdą będę w 7 niebie. Za ten transfer jak dopniemy go de Gea powinien dostać jakiegoś szampana ;]

Nie szampana, a pączka :P
Poziom: 26
dodano: 21.06.2013, 14:27, #45 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur

Wierzasty napisał:

obstawiam, że to był jeden z głównych warunków, by Thiago zgodził się podpisać kontrakt z tak wysoką klauzulą wykupu. Agent wywalczył mu świetną furtkę, która najprawdopodobniej zostanie wykorzystana.


Najpewniej tak było. Ktoś jednak w Barcelonie się nie popisał, choć patrząc na to z drugiej strony 18 milionów za gracza głównie rezerwowego, który błyszczy na razie tylko w kadrze U-21 to nie są wcale aż takie małe pieniądze. Stracą świetnego zawodnika, ale co swoje zarobią. Agentowi Thiago w tej sytuacji natomiast trzeba przyklasnąć. Na jego konto pewnie wpłynie po transferze(o ile do niego dojdzie) niezła premia.
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 14:18, #44 Zwiń/Pokaż komentarz stiwww
Tak, tak i jeszcze raz tak..tylko, ze czytajac "newsy" na onecie i innych stronach pt. "cfc wkracza do walki o thiago" przypomina mi sie saga z Hazard'em.....chlopak byl juz u nas jedna noga a potem, wszyscy wiemy jak sie temat potoczyl.

Takze, bez huraoptymizmu...roznie moze byc .

Co do Gundogana, grajek [***]isty, nawet nie ma o czym dyskutowac, ale przy odejsciu Goetze, wyciagniecie go z BVB jest raczej niewykonalne....szczegolnie, ze naprawde ogarniety zarzad BVB, oslabiac klubu raczej nie chce.
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 14:15, #43 Zwiń/Pokaż komentarz DonJuan

Wierzasty napisał:

co do "barcelońskich powrotów" to zacytuje samego siebie z innego newsa:

"Powrót Thiago do Barcelony, DNA Barcelony etc etc. - przy tej teorii przytaczany jest z reguły przykład Fabregasa, ale zauważyć należy, że jednym z powodów powrotu Fabregas Barcelony był brak trofeów z Arsenalem i nikłe szanse na takowe w przyszłości.
Drugi przykład Alba - jemu to nawet nie ma co się dziwić, każdy na jego miejscu zrobiłby podobnie.


dodał bym jeszcze, że Thiago to nie jest Katalończyk jak w przypadku Fabregasa.
Poziom: 41
dodano: 21.06.2013, 14:10, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

SirArtur napisał:

a niedługo potem zaoferowali mu kontrakt z zaporową klauzulą wynoszącą 90 milionów euro i tyle z tego wyszło. Na szczęście pomyśleli, a raczej nie pomyśleli też o tej drugiej klauzuli...


obstawiam, że to był jeden z głównych warunków, by Thiago zgodził się podpisać kontrakt z tak wysoką klauzulą wykupu. Agent wywalczył mu świetną furtkę, która najprawdopodobniej zostanie wykorzystana.
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 14:10, #41 Zwiń/Pokaż komentarz DonJuan

Zigi74 napisał:

Na jego miejsce widziałbym innego, wg mnie bardziej przydatnego grajka, mam na myśli Gundogana z BVB.


Bez sensu gadanie. Równie dobrze ja mogę napisać, że nie przekonuje mnie Zaha i w jego miejsce wolał bym Bale'a lub Ronaldo.


https://twitt(...)/photo/1 :D
Poziom: 41
dodano: 21.06.2013, 14:05, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Zigi74 napisał:

Gundogana z BVB


rocznik podobny, ale czy cena??
Pierwsza rzecz to dostępność na rynku, wątpię by na chwilę obecną dało się go wyciągnąć z BvB za te same pieniądze, o których mówimy w przypadku Thiago, gdyby tak było to na 90% byłaby długa kolejka chętnych, a cena oscylowała by w granicach 30 milionów funtów.

Ilkay jest świetnym piłkarzem, ale jeżeli chodzi umiejętność rozegrania piłki (której nam najbardziej w środku pola brakuje), to osobiście uważam, że w tym elemencie Thiago jest dużo lepszy.

Zigi74 napisał:

Zawsze jest szansa, że Thiago wyrośnie nowy Fabregas, który jak każdy wychowanek Barcy, w szczytowym okresie kariery zatęskni za grą na ojczystej ziemi.


co do "barcelońskich powrotów" to zacytuje samego siebie z innego newsa:

"Powrót Thiago do Barcelony, DNA Barcelony etc etc. - przy tej teorii przytaczany jest z reguły przykład Fabregasa, ale zauważyć należy, że jednym z powodów powrotu Fabregas Barcelony był brak trofeów z Arsenalem i nikłe szanse na takowe w przyszłości.
Drugi przykład Alba - jemu to nawet nie ma co się dziwić, każdy na jego miejscu zrobiłby podobnie.

Czy z Thiago byłoby podobnie? Ciężko powiedzieć, ale gwarancja regularnej gry, a także, albo tym bardziej możliwość (b. duża szansa) zdobywania trofeów mogłaby spokojnie sprawić by nie myślał o Barcelonie."
Poziom: 24
dodano: 21.06.2013, 13:55, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Jeśli okaże się to prawdą będę w 7 niebie. Za ten transfer jak dopniemy go de Gea powinien dostać jakiegoś szampana ;]
Poziom: 26
dodano: 21.06.2013, 13:49, #38 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Pamiętam, jak sam tłumaczyłem newsy dotyczące transferu Sneijdera do United dwa lata temu. Wydawało się wtedy, że przejście Holendra do nas jest już przesądzone, a tymczasem upłynął już kawał czasu i Sneijder odbudowuje swoją pozycję w świecie piłki w Turcji, a na Old Trafford od tamtego okresu chyba w ogóle nie był.

Lucasa i Hazarda też nie udało nam się pozyskać. Jednego skusił ciekawy projekt PSG, w przypadku drugiego przeszkodą był agent zawodnika, także na razie nie ma co jednoznacznie stwierdzać, że Hiszpan jest już naszym zawodnikiem. Jeszcze wiele może się wydarzyć, nawet pozostanie Thiago w Barcelonie jest prawdopodobne.

Ferguson chciał ściągnąć Alcantarę już dwa lata temu(sarkazm odnalazł już nawet tego newsa), jednak na transfer nie zgodzili się włodarze Blaugrany, a niedługo potem zaoferowali mu kontrakt z zaporową klauzulą wynoszącą 90 milionów euro i tyle z tego wyszło. Na szczęście pomyśleli, a raczej nie pomyśleli też o tej drugiej klauzuli...

Thiago to na pewno zawodnik godny uwagi. Bajeczna technika, niesamowita wizja, podania - chłopak ma w sobie cechy najlepszych playmakerów i niewątpliwie byłby dla nas ogromnym wzmocnieniem, choć według mnie przydałby się nam, być może nawet bardziej, ktoś lepiej zorientowany na defensywę i mocniejszy fizycznie. Thiago jednak nie pogardzę.

Ciekawe czy to już w pełni transfer Moyesa czy Fergie jeszcze maczał w nim palce?
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 13:27, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Thiago, oh ten Thiago!

Mnie nie przekonuje ten młody, choć niewątpliwie utalentowany grajek.
Na jego miejsce widziałbym innego, wg mnie bardziej przydatnego grajka, mam na myśli Gundogana z BVB.

Niemiec nie jest słabszy technicznie od Hiszpana a gra dużo lepiej w destrukcji, co przy grze w PL jest dużym atutem.

Rocznik i cena mniej więcej podobne, z czego styl gry młodego Niemca przekonuje mnie zdecydowanie bardziej niż bajeczna technika Thiago.

Wracając do tematu newsa, póki co nie wierzę w ten transfer, jak zobaczę oficjalne info na stronie United, wówczas uwierzę.

Gdyby transfer ten stał się faktem, to nie będę płakał:)

Zawsze jest szansa, że Thiago wyrośnie nowy Fabregas, który jak każdy wychowanek Barcy, w szczytowym okresie kariery zatęskni za grą na ojczystej ziemi.

Wówczas odsprzedamy Thiago do Barcy zarabiając przy tym z 10-15 baniek.

Póki co wracam na ziemię, starczy tych podróży w kosmosie... 8)
Edytowano: 21 czerwca 2013 roku, 13:30
Poziom: 28
dodano: 21.06.2013, 13:15, #36 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

sarkazm napisał:

matUnited14Hiszpański piłkarz brazylijskiego pochodzenia:)


Urodzony we Włoszech:D

Najważniejsze, że nie Katalończyk. Edytowano: 21 czerwca 2013 roku, 12:57

Trochę ma skomplikowane życie:D
Poziom: 47
dodano: 21.06.2013, 12:56, #35 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

matUnited14 napisał:

Hiszpański piłkarz brazylijskiego pochodzenia:)


Urodzony we Włoszech:D

Najważniejsze, że nie Katalończyk. Edytowano: 21 czerwca 2013 roku, 12:57
Poziom: 28
dodano: 21.06.2013, 12:53, #34 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

sarkazm napisał:

Thiago wcale nie jest tak wielce przywiązany do Barcelony jak się wielu wydaje.
To Włoch brazylijskiego pochodzenia grający dla Hiszpanii, albo Brazylijczyk włoskiego pochodzenia, albo Hiszpan włos... dobra nie pogrążam się.


Hiszpański piłkarz brazylijskiego pochodzenia:)
Poziom: 48
dodano: 21.06.2013, 12:51, #33 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Trenerem chelsea jest portugalczyk,a hiszpanie za portugalczykami nie przepadają więc Thiago przejdzie pod stery szkota,chociaż szkoci nie lubią się z anglikamii...to pokazuje ...no właśnie co....

W chelsea mają przyzwoitych środkowych ,w united jest tylko Carrick i Cleverley.Taki Alcantara przechodząc do united będzie miał szanse na gre w pierwszym składzie,oczywiście nie tak odrazu. Czarnym koniem w pozyskaniu Thiago może być arsenal,nazywany do nie dawna małą barceloną .Ale problem arsenalu to brak pucharów.W united te trofea są i jest świetna okazja zagrać w środku pola w wielkim manchesterze united i to nawet w podstawowym składzie.

Po Moysie widać jak bardzo chce mieć kogoś z dwójki Thiago Alcantara Cesc Fabregas...szczerze jestem za Thiago.Taki młodzian ma talent,odwage czy jak kto woli jaja i jest warty zachodu i może grać latami w united,nic tylko go kupić.

Ciekaw jestem co będzie jak młodego hiszpana zakontraktujemy ...czy Moys poszuka jeszcze kogoś na środek?Czy zwerbuje jakiegoś skrzydłowego?Ciekawie zapowiada się również przyszłość Naniego i Rooneya.Jeśli Moyes zatrzyma Rooneya i Naniego plus kupi Alcantare do tego jeszcze jednego środkowego i skrzydłowego to pake będzie miał niesamowitą...chociaż strasznie ciasno się zrobi.Ach pożyjemy zobaczymy co zrobi Moyes,drużyna wymaga wzmocnień,a konkurencja nie śpi.pozdr.

Eric Djemba Djemba

Spokojnie bez nerwów i strachu chelsea robi z Thiago zasłone dymną żeby po cichu kupić Kikuta.pozdr.
Poziom: 47
dodano: 21.06.2013, 12:46, #32 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Thiago wcale nie jest tak wielce przywiązany do Barcelony jak się wielu wydaje.
To Włoch brazylijskiego pochodzenia grający dla Hiszpanii, albo Brazylijczyk włoskiego pochodzenia, albo Hiszpan włos... dobra nie pogrążam się.
Poziom: 18
dodano: 21.06.2013, 12:45, #31 Zwiń/Pokaż komentarz graberinho
Ciekawe, gdzie będzie grał jako środkowy pomocnik, czy jako 10. Wydaje mi się , że jako 10. A na środek pomocy przyjdzie pewnie ktoś z dwójki Strootman, Fellaini i będzie to pewnie Belg. Jeżeli uda się przeprowadzić te 2 transfery to można uznać okienko transferowe za udane, nasz środek pomocy będzie wyglądał wyśmienicie. I może jeszcze jakiś młody talent np. Ince, albo Hughes
Trzymam jeszcze kciuki za Fletchera.
Mam nadzieję, że za Rooneya wyciągniemy ładną kwotę minimum 35mln funtów.
Poziom: 18
dodano: 21.06.2013, 12:21, #30 Zwiń/Pokaż komentarz jarek8799
juz pisaliscie o pierwszym transferze moyesa..teraz kazdy bedzie pierwszym?
Poziom: 48
dodano: 21.06.2013, 12:16, #29 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Trenerem chelsea jest portugalczyk,a hiszpanie za portugalczykami nie przepadają więc Thiago przejdzie pod stery szkota,chociaż szkoci nie lubią się z anglikamii...to pokazuje ...no właśnie co....

W chelsea mają przyzwoitych środkowych ,w united jest tylko Carrick i Cleverley.Taki Alcantara przechodząc do united będzie miał szanse na gre w pierwszym składzie,oczywiście nie tak odrazu. Czarnym koniem w pozyskaniu Thiago może być arsenal,nazywany do nie dawna małą barceloną .Ale problem arsenalu to brak pucharów.W united te trofea są i jest świetna okazja zagrać w środku pola w wielkim manchesterze united i to nawet w podstawowym składzie.

Po Moysie widać jak bardzo chce mieć kogoś z dwójki Thiago Alcantara Cesc Fabregas...szczerze jestem za Thiago.Taki młodzian ma talent,odwage czy jak kto woli jaja i jest warty zachodu i może grać latami w united,nic tylko go kupić.

Ciekaw jestem co będzie jak młodego hiszpana zakontraktujemy ...czy Moys poszuka jeszcze kogoś na środek?Czy zwerbuje jakiegoś skrzydłowego?Ciekawie zapowiada się również przyszłość Naniego i Rooneya.Jeśli Moyes zatrzyma Rooneya i Naniego plus kupi Alcantare do tego jeszcze jednego środkowego i skrzydłowego to pake będzie miał niesamowitą...chociaż strasznie ciasno się zrobi.Ach pożyjemy zobaczymy co zrobi Moyes,drużyna wymaga wzmocnień,a konkurencja nie śpi.pozdr.

Eric Djemba Djemba

Spokojnie bez nerwów i strachu chelsea robi z Thiago zasłone dymną żeby po cichu kupić Kikuta.pozdr.
Poziom: 41
dodano: 21.06.2013, 12:15, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Morphy napisał:

Hm... wczoraj widziałem 2 niusy dot. Isco w City. Mimo wszystko, lepiej żeby przeszedł do Realu...


ale żadnego oficjalnego prawda?? Wczoraj czy przedwczoraj był też news, że Malaga nie musi sprzedawać Isco, więc trzeba czekać na oficjalne info, tym bardziej, gdy chodzi o Real i City.
Poziom: 18
dodano: 21.06.2013, 12:09, #27 Zwiń/Pokaż komentarz slawekov
Jeśli rzeczywiście wszystko dogadają to będziemy mieli świetny transfer. Pewnie De Gea ma spory wkład w to, że będzie chciał grac u nas, a nie gdzie indziej. Nowa porcja transferowych ploteczek z kraju i ze świata http://krotk(...)we_4,739
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 12:04, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Morphy

cycuu89 napisał:

To jeszcze nic pewnego chyba że są już jakieś oficjalne informacje. Wczoraj była niby informacja że dogadał się z City a dzisiaj można przeczytać że do Malagi poleciał Perez żeby osobiście dopilnować tego transferu.


Hm... wczoraj widziałem 2 niusy dot. Isco w City. Mimo wszystko, lepiej żeby przeszedł do Realu...
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 11:56, #25 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

Morphy napisał:

Isco w $hity... Musimy zakontraktować Thiago, chociaż zapewne po jakiś 3-4 latach zachce mu się wracać do Barcelony. :/
Mimo wszystko, mam nadzieje, że pozyskamy jeszcze Strootmana.


To jeszcze nic pewnego chyba że są już jakieś oficjalne informacje. Wczoraj była niby informacja że dogadał się z City a dzisiaj można przeczytać że do Malagi poleciał Perez żeby osobiście dopilnować tego transferu.
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 11:52, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Morphy
Isco w $hity... Musimy zakontraktować Thiago, chociaż zapewne po jakiś 3-4 latach zachce mu się wracać do Barcelony. :/
Mimo wszystko, mam nadzieje, że pozyskamy jeszcze Strootmana.
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 11:49, #23 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Ciekawe ile zasługi w tym ewentualnym transferze ma De Gea. Na pewno dużo mu naopowiadał odnośnie gra w Manchesterze i myślę że ten transfer może być w głównej merze jego zasługą. Wydaje mi się że ta dedykacja na piłce wiele mówi a wręcz stwierdza fakt że Thiago chce przyjść do United.
No ale to jak na razie tylko domysły, nie pozostaje nic innego jak czekać na oficjalne info.
Należny pamiętać że walczymy o niego z nie byle kim bo Bayernem którego trenerem jest Guardiola.
Dodatkowo wydaje mi się że ta informacja zwiększy zainteresowanie tym zawodnikiem i za niedługo swoje oferty złoży City, Real, PSG, Chelsea czy nawet Monaco.
Do tej pory ten transfer wydawał się mi niemożliwy ale chyba musi coś być w tym prawdy skoro tyle gazet mniej lub bardziej wiarygodnych a ten temat się rozpisuje.
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 11:41, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Krzyżu

Eric Djemba-Djemba napisał:

już się cwelsi wpiernicza w transfer.... ;/

Lol, tam to se na pewno dużo pogra :P
Poziom: 36
dodano: 21.06.2013, 11:34, #21 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
To może być naprawdę dobry transfer, oby doszedł do skutku.
Poziom: 66
dodano: 21.06.2013, 11:32, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
już się cwelsi wpiernicza w transfer.... ;/
Poziom: 34
dodano: 21.06.2013, 11:18, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek

Canion napisał:

Wszystko super, tylko że pewnie będzie chciał wrócić do Barcelony po paru latach.


No to zarobimy sobie na nim minimalnie 10 baniek :)
Nie widzę problemu.
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 11:16, #18 Zwiń/Pokaż komentarz abcd123
Przypominam, jako ze wplacamy klauzule Barcelona nie ma prawa do ustalania sobie zadnych pierwokupow, tanszego transferu itp. jak beda go chcieli sciagnac za pare lat to beda musieli sporo placic. Mysle ze nawet wiecej niz za Fabregasa.
Poziom: 34
dodano: 21.06.2013, 11:10, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Już bardziej wole Thiago od tego całego Isco. Może być takim naszym Matą lub Silvą :)
Poziom: 45
dodano: 21.06.2013, 11:08, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax

sarkazm napisał:

PS.
http/www.manusite.pl/?co=aktualnosci&id=2857 2

Tak żem czuł.


:O nie pamiętam tego niusa xD

Thiago, Thiago. Jeżeli będzie tak zajefajny jak w reprze, to kuuuurde, szczał w dychę. Lubię pisać takie wiadomości, ale jeszcze lepsza bedzie ta z ManUtd. (mam nadzieję)
Poziom: 22
dodano: 21.06.2013, 11:03, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Rafinho
Dawać go tutaj :D Przydałby się taki kreatywny, dobry technicznie grajek do środka :)
Poziom: 47
dodano: 21.06.2013, 10:26, #14 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Pożyjemy zobaczymy, już nie tak pewne transfery nie dochodziły do skutku.
Jak kupimy nowe prześcieradła maskujące bedzie wiadomo coś więcej.

PS.
http://www.manus(...)id=28572

Tak żem czuł.
Poziom: 41
dodano: 21.06.2013, 10:21, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
news bardzo optymistycznie nastawiający, teraz tylko czekać na oficjalne info dot. Thiago.

Do tego Strootman i będzie pięknie :D
Poziom: 66
dodano: 21.06.2013, 10:07, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
alem się napalił na ten transfer.. jeżeli jutro będzie całkowite zaprzeczenie to kurrrr!!! pozabijam wszystkich pismaków!!! :D hahaha ON MA BYĆ W UNITED I KOONIETZ!!!
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 10:07, #11 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
No i co z tego że ewentualnie będzie chciał wrócić do Barcelony.. Po pierwsze nie jesteśmy tego pewni..po drugie United z nim w składzie ma szansę znowu wrócić na salony w LM a po trzecie i tak byśmy wrazie co zarobili potem na tym transferze..

Trzeba ryzykować..Jak przyjdzie to mega transfer..
Poziom: 23
dodano: 21.06.2013, 10:05, #10 Zwiń/Pokaż komentarz qweasd
Na razie nie ma co przeżywać, że wróciłby do Barcy.. Przez ładnych pare latek może dać nam wiele dobrego, jak już chciałby wrócić to zarobimy na nim kupe kasy :)
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 10:03, #9 Zwiń/Pokaż komentarz janik017

kam17 napisał:

Sneijder też już był bardzo blisko;p

Kupno Thiago byłoby mega zakupem.
Przegraliśmy walkę o kilka cracków, więc teraz musi się udać.
Może i ma DNA Barcelony i będzie chciał tam kiedyś wrócić, ale zakontraktowanie go chociaż na te kilka sezonów powinno się opłacić.
Każda szanująca się drużyna w Premier League powinna mieć swojego Hiszpana.
Mamy De Geę, ale tu chodzi bardziej o "mózg zespołu". Mam nadzieje, że kimś takim będzie Thiago. Cena wykupu bardzo korzystna.
Kupno tego zawodnika będzie dobrym posunięciem się United. Wierzę w to , że zostanie do końca w United , a nie odejdzie do barcy . Choć jak już wspomniałeś może wrócić do barcy , ale za mega pieniądze...
Poziom: 21
dodano: 21.06.2013, 10:02, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Canion
Wszystko super, tylko że pewnie będzie chciał wrócić do Barcelony po paru latach.
Poziom: 15
dodano: 21.06.2013, 09:50, #7 Zwiń/Pokaż komentarz mariano335
Genialne wzmocnienie to ma być gracz grzejący ławę o ile nie posyłany na trybuny i grający tylko w meczach z ogórkami??? Mistrza macie zapewnionego... Dodano: 21 czerwca 2013 roku, 09:50Genialne wzmocnienie to ma być gracz grzejący ławę o ile nie posyłany na trybuny i grający tylko w meczach z ogórkami??? Mistrza macie zapewnionego...
Poziom: 44
dodano: 21.06.2013, 09:44, #6 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Sneijder też już był bardzo blisko;p

Kupno Thiago byłoby mega zakupem.
Przegraliśmy walkę o kilka cracków, więc teraz musi się udać.
Może i ma DNA Barcelony i będzie chciał tam kiedyś wrócić, ale zakontraktowanie go chociaż na te kilka sezonów powinno się opłacić.
Każda szanująca się drużyna w Premier League powinna mieć swojego Hiszpana.
Mamy De Geę, ale tu chodzi bardziej o "mózg zespołu". Mam nadzieje, że kimś takim będzie Thiago. Cena wykupu bardzo korzystna.
Poziom: 43
dodano: 21.06.2013, 09:39, #5 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
od tego newsa juz nie ma ucieczki jesli sie okarze ze to wszystko sciema to taki pisamk powinen byc wysmewany na kazdym kroku bo z tego co tu pisza to juz jest zalatwione ,nie byc moze nie jest blisko a jest klepniete.
bylbym w szoku gdy do nas przyszedl na postawilbym na to zlamanego grosza i wciaz jakos nie moge uwierzyc ze on do nas przyjdzie jakos mi to nie pasuje ale co ja tam wiem.
Poziom: 31
dodano: 21.06.2013, 09:37, #4 Zwiń/Pokaż komentarz __zmr__
ciekawe bo ostatnio był news, że Guillermo Varela jest pierwszym wzmocnieniem Moyesa... to jak w końcu droga redakcjo?

transfer o ile zaklepany, czuje, że byłby strzałem w 10!
Poziom: 48
dodano: 21.06.2013, 09:37, #3 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Xmilkaax

Dzięki za tego newsa uwielbiam cię!

Wstaje nie tak z rana i sobie myśle a zawitam na manusite..a tam Thiago o krok od united wow to by było wzmocnienie!Oby Thiago jak najszybciej zawitał na old trafford,przyda się na środek pola.

Ponoć city ma już Isco ,nie wiem czy to prawda.pozdr.
Poziom: 22
dodano: 21.06.2013, 09:36, #2 Zwiń/Pokaż komentarz waldekn7
fajnie tak z rana przeczytać takiego newsa
od razu sie człowiekowi humor polepsza
oby to tylko była prawda
Poziom: 30
dodano: 21.06.2013, 09:34, #1 Zwiń/Pokaż komentarz nemox007
A gdzie sentencja "The Sun donosi że..."

Komentarze (134)