R E K L A M A

+ +1 - Nieoficjalnie: Stroje Man United na sezon 2014/15

xmilkaax @03.07.2014 | Przeczytano 7001 razy

Nieoficjalnie: Stroje Man United na sezon 2014/15

Mimo, iż nie zostało to jeszcze potwierdzone przez Manchester United, w sieci pojawiają się już zdjęcia strojów na sezon 2014/15. Wydaje się, że to już niemalże przesądzone, zwłaszcza, że koszulki są już sprzedawane w wielu sklepach Nike na Dalekim Wschodzie.

Klub chce oficjalnie przedstawić światu nowe stroje, dlatego powoli przygotowuje do tego wydarzenia kibiców, wypuszczając wraz z nowym sponsorem Chevroletem poniższą zapowiedź video.

 

 

Wszystko zatem wskazuje, że stroje będą wyglądać ja te ze zdjęć poniżej.

 

Tagi: Chevrolet, Galeria, Nike, Sponsorzy, Stroje, Video

Komentarze (55)

Poziom: 32
dodano: 09.07.2014, 06:31, #55 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
a wiec to sa nasze ostatnie koszulki z firmy nike mam nadzieje ze adidas stanie na wysokosci zadania
Poziom: 32
dodano: 07.07.2014, 13:14, #54 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
heh mamy juz prezentacje oficialnych tak ze za wiele sie nie zmienilo od tych nieoficialnych
Poziom: 32
dodano: 07.07.2014, 10:50, #53 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
czy orientuje sie ktos jaka moze byc przyblizona cena za taka koszuleczke ?
Poziom: 43
dodano: 05.07.2014, 20:41, #52 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Domowe są super, ale te wyjazdówki byle jakie, zwłaszcza ten biały kolor - masakra!
Poziom: 32
dodano: 06.07.2014, 14:13, #51 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
a mi sie wlasnie te biale podobaja najbardziej
Poziom: 43
dodano: 06.07.2014, 11:03, #50 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Domowe nawet spoko, ale wyjazdowe totalnie mi się nie podobają. Wiadomo koszulki nie grają, ale wyglądać jakoś trzeba.
W dodatku to logo Chevroleta jakoś tak głupio i nie ładnie wygląda :/
Poziom: 32
dodano: 05.07.2014, 08:49, #49 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
te realu wyjazdowki sa beznadziejne
Poziom: 28
dodano: 03.07.2014, 21:53, #48 Zwiń/Pokaż komentarz fifek357
http://1.bp.(...)per+Kit+(1).jpg
http://1.bp.(...)per+Kit+(2).jpg

A to koszuleczki dla De Gei :D
Poziom: 66
dodano: 03.07.2014, 22:44, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ta czarna fajna :P dobrze,że takie normalne kolory, a nie jakieś różowe, fioletowe, jak ostatnio Szczęsny w Arsenalu :D
Poziom: 32
dodano: 04.07.2014, 07:17, #46 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999

Eric Djemba-Djemba napisał:

ta czarna fajna :P dobrze,że takie normalne kolory, a nie jakieś różowe, fioletowe, jak ostatnio Szczęsny w Arsenalu :D


Arsenal z kolorem dla szczesnego troszke przesadzil ale jak sie nie myle to i barcelona ma chyba wyjazdowe takie rozowe... okropnie to wyglada
Poziom: 32
dodano: 04.07.2014, 13:04, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
Barcelona przyodzieje pomarańczowe koszulki: http://i.imgur.com/7isf4AC.jpg

To Real będzie miał w przyszłym sezonie różowe wyjazdowe: http://i.imgur.com/2Fzo5Ab.jpg
Załamałbym się, gdyby to Manchester miał grać w takim kolorze.
Poziom: 63
dodano: 04.07.2014, 16:30, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Napewno wyglądają lepiej od tych naszych wyjadowych dla piłkarzy z pola.

Ale jak się prezentują to dobiero zobaczymy, jak David je przywdzieje. W końcu najważniejsze by bramkarz sie w nich dobrze czuł.

Szczęsny tyle meczy na czystym w poprzednim, bo róż to jego style i bronił jak w transie :)
Poziom: 34
dodano: 03.07.2014, 20:38, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Ostatnia sezonówka bardzo mi się podobała. Czerwona z kołnierzykiem i elegancka. Te niby nie są złe, ale jakieś takie... odpychające. Czuję niedosyt po ostatnich.
Wyjazdówki są obrzydliwe. Powinna wrócić czerń na drugi komplet.

Domową kupię, pamiątka musi być. Mam nadzieję, że będzie to chociaż krój mistrzów Anglii... i Europy :D
Poziom: 50
dodano: 03.07.2014, 20:04, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Czerwone koszulki jak dla mnie są mega, tylko wyjazdowe trochę kiepskie z tym kołnierzykiem, ale chyba ujdą.
Poziom: 32
dodano: 03.07.2014, 20:12, #41 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
ee biale sa super i do tego jak sa te z dlugim rekawem :D musze teraz taka nowa dopasc
Poziom: 32
dodano: 03.07.2014, 19:36, #40 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
calkiem fajne te nowe koszulki
Poziom: 43
dodano: 03.07.2014, 19:09, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Razor1878
Tego właśnie się obawiałem że z przyjściem nowego sponsora zmieni się i logo na koszulkach, od razu wiedziałem że "złoty krzyż" nijak będzie pasował i niestety to widać na pierwszy rzut oka, lepiej by było gdyby była tylko nazwa "Chevrolet" a jeśli chodzi o historie koszulek to najlepiej się prezentowała firma Vodafone i czemu znów wyjazdowe są białe? Nie lubię gdy United w takich gra wole jak są na czarno.
Poziom: 32
dodano: 03.07.2014, 18:03, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
Zauważyłem coś ciekawego odnośnie naszych wyjazdowych koszulek na przestrzeni ostatnich lat. Spójrzcie na koszulki z sezonów 06/07, 08/09, 10/11, 12/13 i (prawdopodobne) 14/15. Wychodzi co równe dwa lata biały kolor, przeplatany czarnym i niebieskim. Nie wiem czy to jakiś znany fakt, ale zwróciłem na to uwagę, przeglądając je. :)

Żebyście nie musieli szukać, macie linki do poszczególnych koszulek:
06/07 - http://i.imgur.com/uLAv1Mz.jpg
08/09 - http://i.imgur.com/0VSxZg1.jpg
10/11 - http://i.imgur.com/gy7Opsh.jpg
12/13 - http://i.imgur.com/ZM60nV5.jpg
Poziom: 43
dodano: 03.07.2014, 17:56, #37 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
nowe stroje nie sa zle.
co roku i tak sa inne wiec beda gorsze i lepsze
logo moze troche za bardzo dominujace ale jak sie tyle placi to sie wymaga
Poziom: 18
dodano: 03.07.2014, 17:41, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Prometeusz
Według mnie domowa koszulka nie jest zła, wyjazdowa jest powiedzmy, przeciętna ale jak dla mnie to najgorsze co może być to te super obcisłe koszulki. Nie rozumiem tej mody, fakt faktem głównie w afrykańskich zespołach choćby na Mundialu, nie wiem czy ten styl jest narzucany z góry czy to indywidualne wybory ale wyglądają tragicznie. A jeżeli następny sezon będzie udany i zdobędziemy mistrza to te koszulki będą i tak kojarzy się bardzo pozytywnie.
Poziom: 41
dodano: 03.07.2014, 16:39, #35 Zwiń/Pokaż komentarz DD@Ro-ManU
Nie wchodząc w szczegóły takie jak guzik czy kołnierzyk to logo całkiem fajnie się prezentuje. Oczywiście wszystko to kwestia gustu i przyzwyczajenia do nowego logo.

Nie jestem fanem koszulek polo dlatego wyżej zawsze ceniłem proste koszulki bez kołnierzykowych udziwnień.

Ale piłkarze powinni się w nich prezentować całkiem dobrze, teraz będą trochę muszkieterowie ;)
Poziom: 34
dodano: 03.07.2014, 14:16, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Trochę lepsze zdjęcie wyjazdówek:

https://scont(...)58_n.jpg
Poziom: 63
dodano: 03.07.2014, 16:09, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Tu wyglądają lepiej, ale i tak są słabe.
Poziom: 30
dodano: 03.07.2014, 16:24, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Denek
To logo mogli jeszcze takie zrobic, zeby na pleecy wchodzilo
Poziom: 34
dodano: 03.07.2014, 16:33, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Mogło być gorzej :)
Poziom: 39
dodano: 03.07.2014, 16:29, #30 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Są ok.
Domowa spoko.
Wyjazdowa z pewnością lepsza niż ubiegłoroczna cerata :P
dodano: 03.07.2014, 15:04, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Miki [77.253.80.***]
Czy "Daleki Zachód" to wybrzeże Francji czy już okolice Nowego Jorku...?
Poziom: 66
dodano: 03.07.2014, 15:27, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

Miki napisał:

Czy "Daleki Zachód" to wybrzeże Francji czy już okolice Nowego Jorku...?
hehe dobre pytanie, sądzę, że ktoś tutaj poszedł drogą "dalekiego wschodu" co określało się zwłaszcza Japonię i później Koreę Południową, gdzie był znaczny wzrost rozwoju gospodarczego, natomiast USA, no to mówiło się "kraj za wielką wodą",czy tam "ziemia obiecana", ale myślę, że "daleki zachód" też nie jest zły, niejako można się domyślić o jakie tereny autorowi chodziło ;)
Poziom: 30
dodano: 03.07.2014, 16:27, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Denek

Miki napisał:

Czy "Daleki Zachód" to wybrzeże Francji czy już okolice Nowego Jorku...?


Nowy Jork jest na wschodzie Stanow
Poziom: 63
dodano: 03.07.2014, 16:08, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Według mnie nie są takie złe, choć te logo trochę mi tak nie pasuje. Wydaje mi się, że ten AON lepiej wyglądał na koszulkach, no ale w końcu Chevrolet nam płaci, więc logo musi być. Co do guzika to mogli dać przynajmniej dwa, bo ten jeden jakoś głupio wygląda.

Co do wyjazdówek to wyglądają beznadziejnie. Pamiętam jak niedawno inny komplet był zmieniany, bo kibicą się nie podobał i mam nadzieję, że z tym będzie podobnie.

PS. Fajnie by było wziąść udział w tym promo :D
Poziom: 46
dodano: 03.07.2014, 16:03, #25 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Nie wiem co wam nie pasuje w wyjazdówkach, jak dla mnie sa całkiem spoko. Zobaczymy jak bedą wyglądały na piłkarzach i wtedy ocenimy :)
Poziom: 29
dodano: 03.07.2014, 15:47, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Kocham Manchester United
Mi się podobają.
Poziom: 26
dodano: 03.07.2014, 15:23, #23 Zwiń/Pokaż komentarz bobek7890
Jak dla mnie to koszulki nie mają znaczenie byleby tylko miały herb(a logo sponsora jakieś guziki czy kołnierze itp. to są pierdoły na które nie powino się zwracać uwagi) i bylebyśmy odzyskali mistrzostwo.
Poziom: 48
dodano: 03.07.2014, 14:48, #22 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Przyzwoite koszulinki, trzeba będzie zapolować;).

Pozdrowienia.
Poziom: 26
dodano: 03.07.2014, 11:07, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Red__Devil #8
Domowe sa ok,aczkolwiek nie pasuje mi ten guzik.Biale,wyjazdowe sa obrzydliwe.
Poziom: 26
dodano: 03.07.2014, 14:40, #20 Zwiń/Pokaż komentarz bartekdrzazga
zgadzam sie, na c888j ten guźik z przodu??? porażka...
bez niego byłoby całkiem całkiem, wyjazdowe to tragedia lepiej sie nie wypowiadać
Poziom: 33
dodano: 03.07.2014, 14:29, #19 Zwiń/Pokaż komentarz nani378
I tak lepsze niz te ktore widzialem wczesniej
Poziom: 66
dodano: 03.07.2014, 14:01, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
jestem zdania,że jeśli MU w nich zdobędzie mistrzostwo, to będą już należały do tych najbardziej ulubionych :D nie ma co narzekać -świeże jak bułeczki, przez najbliższy sezon,kto kupi, będzie dumnie w nich chodził :D
Poziom: 66
dodano: 03.07.2014, 14:00, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
dość fajne... nie powiem, że są jakieś wprost zaskakująco idealne, natomiast na pewno krój i ogólny zarys mi się całkiem podoba :)

dziwi mnie zasadniczo jedna rzecz, bo jest podpisany kontrakt z marką Chevrolet - natomiast, ten kto interesuje się motoryzacją, to wie, że, już teraz dokładnie nie pamiętam, ale chyba do 2015 roku marka ta zostanie wycofana z Europy, należy pod koncern General Motors,gdzie również swoje miejsce ma typowo europejska marka aut:Opel, i właśnie w Europie GM chce przeznaczyć kasę tylko na Opla...

ciekawe, czy za jakiś czas nie nastąpi zmiana loga, albo... po prostu jest to też opłacalne zwłaszcza w kontekście reklamowym w Stanach Zjednoczonych
Poziom: 22
dodano: 03.07.2014, 13:08, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Unnamed
Ja bym wolał te: http://imgur.com/d4y7IEQ

Jakoś zgrabniej wyglądają

Poziom: 34
dodano: 03.07.2014, 13:25, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazajka
Właśnie, zgrabniej. Jak dla mnie za duże te logo Chevroletu :c
Poziom: 34
dodano: 03.07.2014, 12:20, #14 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
To logo trochę nie pasuje, widziałem gdzieś ładne koszulki z tym logo ale białym i bez wypełnienia, były dużo ładniejsze.
Poziom: 24
dodano: 03.07.2014, 12:16, #13 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Beda wygladaly git na zawodnikach ;) Wiadomo ze jak lezy na lozku czy jakis Stefan z poczty je trzyma to wygladaja jak szmaty. Jak ubierze taka napakowany Antek to bedzie git ;)
Poziom: 27
dodano: 03.07.2014, 10:52, #12 Zwiń/Pokaż komentarz pietra17
Kto za tym by wróciły?
http://blogs(...)ron1.jpg
dodano: 03.07.2014, 12:13, #11 Zwiń/Pokaż komentarz robin [31.128.9.***]
Wolałbym żeby ten piłkarz ze zdjęcia powrócił
Poziom: 50
dodano: 03.07.2014, 11:27, #10 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Dupy nie urywają, nie są też najgorsze. Szkoda, że nie będą to jednak te, w których logo Chevroleta będzie tylko białym obramowaniem, a nie kolorową marką. To mi bardzo przypadło do gustu i przypomniało jeszcze koszulki z Vodafonem. Yhh, to były czasy...
Poziom: 47
dodano: 03.07.2014, 11:19, #9 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Ujdą w tłumie, choć guzik i kołnierz, zwłaszcza na wyjazdówce, mogłaby sobie Nike darować.
Zobaczymy jak będą się te trykoty prezentować na piłkarzach przy oficjalnym zaprezentowaniu.

Filmik z zapowiedzią nowych strojów, pomijając, że jest tam były już piłkarz Giggs, jak dla mnie jest trochę kiczowaty.
Poziom: 43
dodano: 03.07.2014, 11:14, #8 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
normalna koszulka co wy chcecie, myśleliście że Chevrolet zgodzi sie znaczek 1cmx1cm gdzieś z tyłu na boku? :D
Poziom: 30
dodano: 03.07.2014, 10:54, #7 Zwiń/Pokaż komentarz kara466
A moim zdaniem ładnie się prezentują a na piłkarzach będą wyglądały jeszcze lepiej :)
Z tego co czytałam to będą nasze oficjalne koszulki tak na 99,9% bo to zdjęcie na którym jest mężczyzna trzymający koszulki to facet z oficjalnego sklepu Nike gdzieś na bliskim wschodzie więc tam raczej mają już te odpowiednie zestawy strojów.
Poziom: 34
dodano: 03.07.2014, 10:54, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Co roku wszyscy narzekają, że nowe stroje są brzydkie, ale w ciągu sezonu każdy z nas się do nich przyzwyczai. Domowy komplet jak dla mnie jest bardzo ładny, trochę gorzej z wyjazdówką, ale nie ma tragedii.
Poziom: 30
dodano: 03.07.2014, 10:47, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Denek
Teaser miod:)
Poziom: 42
dodano: 03.07.2014, 10:46, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
Widziałem te stroje określane mianem "leaked' już jakiś czas temu i mimo wszystko wciąż jestem przekonany, że oficjalna wersja będzie wyglądała trochę inaczej.

Na dalekim wschodzie są mistrzami w tworzeniu podróbek nawet metkowanych logiem Nike.

Logo Chevroleta nie jest zbyt wdzięczne w swojej ekspozycji.
Poziom: 21
dodano: 03.07.2014, 10:44, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg
Wyjazdówki średnie, ale czerwone [***]iste :D
Poziom: 45
dodano: 03.07.2014, 10:39, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Mimo wszystko, z jakimiś większymi opiniami wstrzymam się do czasu, aż zobaczę koszulki na piłkarzach w jakimś meczu.
Pierwsze wrażenie nie było za najlepsze, zwłaszcza, że widziałam też wersje z tylko białym obramowaniem znaczka Chevroleta. Tu w niby oficjalnej wersji logo ma być kolorowe. Nie mam opinii, najgorsze nie są, najlepsze też nie, bo nic nie przebije tych sprzed kilku sezonów jeszcze z AIG. Ale nie chcę mówić, ze okropna, fuj, ble, bo tak naprawdę takie odczucia są co roku, a co do czego, gdy piłkarze już przywdzieją je w meczu, zaczyna to jakoś wyglądać :)
Poziom: 23
dodano: 03.07.2014, 10:37, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Wyjazdowa trochę słaba. Nie jest źle, myślałem, że będzie gorzej.

Komentarze (55)