R E K L A M A

+ 0 - Oficjalnie: Welbeck w Arsenalu!

Transfery Miłosz @01.09.2014 | Przeczytano 5082 razy

Oficjalnie: Welbeck w Arsenalu!

Manchester United i Arsenal osiągnęły porozumienie w sprawie transferu Danny'ego Welbecka, który przenosi się na Emirates Stadium na zasadzie transferu definitywnego.

Welbeck ogłosił chęć odejścia w związku z brakiem zapewnienia o regularnej grze. Za niecałe dwa lata kończy mu się kontrakt, dlatego po sezonie jego przyszłość na Old Trafford będzie pod dużym znakiem zapytania.

To już drugi napastnika po Javierze Hernándezie, który opuszcza opuścić United tego dnia.

Każdy w Manchesterze United chce podziękować Danny'emu za jego pracę i życzy mu powodzenia w przyszłości.


Źródło: Sky Sports / BBC

Tagi: Arsenal, Danny Welbeck, Transfery

Komentarze (84)

Poziom: 24
dodano: 01.09.2014, 22:40, #84 Zwiń/Pokaż komentarz kanjerb
Ja się cieszę. Zawsze byłem sceptyczny co do tego zawodnika. Van Gaal robi genialne ruchy, czyli pozbycie się Welbecka + wypożyczenie Chicha - Groszek był moim ulubionym zawodnikiem, ale niestety nie powinien on grać w naszym klubie, więc cieszę się z jego wypożyczenia. A Welbeck nieskuteczny jak cholera, doskonały w kryciu itp. w ogóle nie powinien grać na ataku, dla mnie idealna dla niego pozycja to [Uwaga przygotujcie się na szok...] defensywny pomocnik.
Dodatkowo pozbycie się Kagawy - co do którego (o dziwo) znów byłem sceptycznie nastawiony (znacznie bardziej wolałem Reusa, wiedziałem że chłopak wypłynie). Oczywiście po paru dobrych występach (hat-trick i te sprawy) już miałem sypać głowę popiołem, no ale cóż - jednak po raz kolejny miałbym rację, gdybym był menedżerem Manchesteru :D
Co do transferów:
di Maria - świetny transfer, aczkolwiek słono przepłacony
Falcao - dobra opcja z wypożyczeniem, więc jestem zadowolony, aczkolwiek nie chciałbym zbytnio transferu definitywnego - czas jednak zweryfikuje, może będzie warto
każdy inny transfer popieram, w większości są to młodzi, dobrze zapowiadający się gracze, nie mam uwag.

Także cieszę się, że do klubu przyszedł człowiek, który w końcu uporządkuje ten burdel. Jestem przekonany, że w przyszłym sezonie, mimo słabego początku, zajmiemy miejsce na podium Premier League
Poziom: 40
dodano: 02.09.2014, 00:07, #83 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
Brawo, zostajemy z Rooneyem i Van Persim. Brawo. W razie kontuzji Anderson zagra w ataku czy sprowadzimy z powrotem O'shea?
Poziom: 24
dodano: 02.09.2014, 15:44, #82 Zwiń/Pokaż komentarz kanjerb
Nie da się grać z jednym napastnikiem?
Poziom: 40
dodano: 02.09.2014, 15:46, #81 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
United z pewnścią może grać i jednym napastnikiem, i dwoma, i żadnym, może też być tabeli ligowej niżej niż obecnie, ale nie o to chyba chodzi prawda?
Poziom: 24
dodano: 02.09.2014, 22:36, #80 Zwiń/Pokaż komentarz kanjerb
Gościu, o czym Ty mówisz? Mamy w tej chwili 3 napastników i to jest wystarczająco. Napisałem, że cieszę się z wypożyczenia, ale niekoniecznie chcę transferu definitywnego - czy to oznacza, że w zamian nie możemy mieć innego napastnika? Przecież mamy cały rok na to. Powiedziałem też, że skoro już mamy tę opcję pierwokupu to po sezonie należy to rozważyć.
Zresztą co do drugiego komentarza to wiele zespołów ofensywnych gra jednym napastnikiem - dla przykładu Real Madryt. Więc szczerze nie widzę ŻADNEGO problemu w takim rozwiązaniu, szczególnie z di Marią na skrzydle, z drugiej strony może grać chociażby Mata.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.09.2014, 22:36

Poziom: 40
dodano: 03.09.2014, 03:29, #79 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
Mea Culpa. Kompletnie ominął mnie transfer Falcao. Zwracam honor.
Poziom: 18
dodano: 02.09.2014, 20:08, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Odra77
Trzeba tez wziasc pod uwage to ze sam welbeck domagał sie transferu, nie mozna go trzymac na sile, wiec zluzujcie porty do manchesteru w tej sprawie, pozdrawiam
Poziom: 43
dodano: 02.09.2014, 06:41, #77 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
brawo brawo dla [***]istych fachowcow z united.
kupujemy blinda za podobna kase jak sprzedajemy reprezentanta angli ,napastnika.ludzia rzadzacy tym klubem to idioci mysla ze jak przyszla latwa kasa od chevroleta i adidasa to mozna ja rozpieprzyc.zobaczymy co powiedza za 3-4 lata.oddajemy za frajer switnego mlodego napastnika ktory mial byc nasza przyszloscia zostajemy ze szklanym van persim ktory wszystko na to wskazuje nie wskoczy juz na poziom z pierwszego sezonu z falcao bo bardzo ciezkiej kontuzji i rooneyem.wilson to wciaz tylko wielki talent.
Poziom: 38
dodano: 02.09.2014, 07:28, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
24 lata to młody piłkarz? Chyba w Polsce.
Jak na napastnika to raczej niska ilość bramek na mecz (90 spotkań BPL i 20 goli). Nie można odmówić mu waleczności i chęci, ale MU potrzebuje bramkostrzelnych napastników, a nie średniaków.
Poziom: 15
dodano: 02.09.2014, 17:35, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Spoonman
A ilu znasz napastników poniżej 24 roku życia z lepszą średnią gola na mecz? ;]
Poziom: 47
dodano: 02.09.2014, 18:10, #74 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Lukaku?
Poziom: 45
dodano: 02.09.2014, 18:37, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Neymar, Mueller... Do niedawna jeszcze taki Sturridge, Benzema, czy Lewandowski.
Poziom: 46
dodano: 02.09.2014, 19:15, #72 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Dokładnie my potrzebujemy kogoś ala Ruud !
Poziom: 43
dodano: 02.09.2014, 19:53, #71 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Barbarzyńca napisał:

24 lata to młody piłkarz? Chyba w Polsce.
Jak na napastnika to raczej niska ilość bramek na mecz (90 spotkań BPL i 20 goli). Nie można odmówić mu waleczności i chęci, ale MU potrzebuje bramkostrzelnych napastników, a nie średniaków.

i co z tego.welbeck ma charakter i chec do gry w przeciweienstie do wiekszosci tych nowych najemnikow.smieszy mnie to ze wszyscy tylko mowia o golach gdy welbeck praktycznie nie gral jak napastnik bo tam jest miejscow dla rooneya albo persiego chocby nogi w gipsie mieli.
szkoda mi tego chlopaka.tak jak napisal szem i w felietonie phelan.united traci tozsamosc traci ludzi z sercem do gry dla united.ale takich pilkarzy jak welbeck zawsze powinno byc miejsce w skladzie .albo 11 albo 18 meczowej.podobnie sprawa ma sie z clevem jako rezerwowym.
to sa ludzie united.to z wychowankami wzmocnionymi geniuszami odnosilismy najwieksze sukcesy .w kazym zespole potrzeba wychowankow.my ich juz wlasciwie nie mamy.sprzedalismy i oddalismy za grosze.ferguson jak na to patrzy to pewnie nie moze uwierzyc.w jeden rok kalendarzowy wydalismy 250 mln funtow a nasz zespol wcale nie gra lepiej.przez lata utrzymywalismy sie na topie bo mielismy zaplecze wychowankow,nawet przecietnych ale ktorzy wyprowali sobie zyly za ten klub.a teraz co mamy.przeplacone gwiazdy ,najemnikow nie za bardzo docenianych w swoich poprzednich klubach.
to juz nie jest to united ktoremu kibicuje od ponad 20 lat.powiem wiecej boje sie o jego przyszlosc i do tego stracilem jakos czesc sympati do tego klubu po odejsciu fergusona czulem ogromna pustke po odejsciu rio evry i vidy podobnie i teraz tez tak jest bo nie zostal juz u nas nikt z wnetrza united.jest fletcher ale on jest cieniem samego siebie i na niego niebawem pewnie tez przyjdzie czas.szkoda.wielka szkoda ze tak sie konczy united.
Poziom: 24
dodano: 02.09.2014, 19:07, #70 Zwiń/Pokaż komentarz tomek789
Wczoraj myślałem że to tylko plota.
Jak dziś widzę tego newsa i czytam, że to transfer definitywny to jedna myśl przychodzi mi do głowy:
POEBAO?!
Poziom: 63
dodano: 02.09.2014, 18:08, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Największa głupota naszego klubu tego lata. Mimo, że Welbeck nie grał dużo to mimo to zawsze walczył i był idealnym napastnikiem: szybki, zwrotny, dobrze grający głową, a my co robimy sprzedajemy go i to swojemu rywalowi.

Jeszcze wypożyczenie bym zrozumiał, ale transfer definitywny to totalna głupota i jestem pewien, że jeszcze pożałujemy tej decyzji.
Poziom: 34
dodano: 02.09.2014, 17:07, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Tak dla przypomnienia. https://www.youtu(...)BIJcE6rk
Poziom: 57
dodano: 02.09.2014, 15:17, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Wszystko w tej sprawie szokuje. Po pierwsze to, że akurat on nas opuszcza podczas gdy w klubie pozostają choćby Young i Cleverley. Po drugie: kierunek w jakim podążył. Serio? Arsenal? Chłopak który od najmłodszych lat był karmiony filozofią United idzie do Kanonierów? Po trzecie: cena. 16 mln funtów za napastnika który nie grzeszy skutecznością to może nie jest mało, ale patrząc, że +/- tyle samo daliśmy za choćby Rojo czy Blinda: to kwota chyba nieadekwatna do potencjału. Po czwarte: polityka MU. W klubie nie ma już trzonu naszej kadry z ostatniej dekady; Ferdinanda, Vidica i Evry, Giggs jest w sztabie, a w dodatku pozbywamy się wychowanka. Ten klub IMO zatraca swą unikalną tożsamość, bo dziś graczy których kojarzę z prawdziwym United można policzyć na palcach jednej ręki. Sierota po Fergusonie czyli niemogący dojść do siebie Evans, umarlak Fletcher i...? Nie, nie Rooney. Ani nie przecinaki na skrzydłach. Ani gwiazdeczka Januzaj. Brakuje mi tego niepowtarzalnego charakteru zawodników przywdziewających czerwony trykot. Parę lat temu wychodziliśmy składem w którym choćby i każdy zawodnik miał na sobie maskę i pelerynę to od razu bez pudła powiedzielibyśmy: o, to jest Manchester United!

Dziś kupujemy, sprzedajemy, jakby ten proces o którym początkowo mówił van Gaal (tworzony powoli, z namysłem) zmienił się w jakiś tajfun, Mango Telezakupy gdzie sprzedajemy w ostatnich sekundach za byle jaką cenę.. Za Fergusona coś takiego nie miałoby miejsca. Z jednej strony świetnie, że Diabłów zasiliły armaty takie jak Di Maria czy Falcao. Z drugiej szkoda mi Welbza który udowadniał, że wychodząc na boisko zawsze da z siebie 100% i nie będzie miał do nikogo pretensji o to, że mu nie podał. Patrząc w tych pierwszych meczach sezonu na człapiącego Rooneya, sfrustrowanego van Persiego czy błyszczącego bardziej na swoim blogu niż na boisku Matę - serce się kraje bo odszedł jedyny chłopak któremu autentycznie się chciało, który szarpał. No i ta nieprawdopodobna szybkość. On nie jest idealny, niech nikogo nie zmyli mój romantyczny ton wypowiedzi. To przeciętny snajper, ale mimo wszystko znakomity z klepy, dynamiczny grajek. Gdy w ubiegłym sezonie zaczął dostawać szanse w ataku - strzelał. Ale przecież rozbicie duetu Rooney-van Persie jest niemożliwe, choćby obaj tłukli się po mordach w trakcie meczu. Serio ktoś się dziwi Welbeckowi, że nerwy mu puściły kiedy dowiedział się, że mimo rzekomej operacji Robina to nie on będzie drugim atakującym, a nagle dostępny na rynku Falcao? Ileż można czekać na jedyną szansę? 24 lata to wiek w którym napastnik musi już ładować te bramy. Dan po prostu nie otrzymał podobnej szansy co szczerze mi się nie podoba, bo uważam, że dałby sobie radę. Nie był najskuteczniejszy, ale... Grając 1 mecz na skrzydle w 4-4-2, drugi na skrzydle w 4-3-3, trzeci spędzając na ławce, czwarty na trybunach, a piąty w pierwszym składzie jako jedyny napastnik ciężko znaleźć odpowiedni rytm i formę. Z Welbeckiem tak właśnie było.

Byłoby mi trochę przykro gdyby opuścił nas Tom, ale odejście Danny'ego cholernie mnie zabolało. To był jeden z tych grajków którzy naprawdę wypruliby flaki za ten klub. Dla nich, w przeciwieństwie do naszych nowych nabytków to nie jest tylko kilka znaczków na lewej piersi. Jego radość po trafieniach przeciwko Arsenalowi (ech), City czy Realowi była wprost cudowna, chciało się na to patrzeć, czuło się chemię między nim a klubem. SAF w niego wierzył, Moyes zresztą też (choć jemu zabrakło odwagi by odstawić którąś ze świętych krów - mimo to szukał minut dla Welbecka), LvG prawdopodobnie zapragnął mieć cracków w ataku, więc miejsca dla wybieganego, ale niestrzelającego taśmowo bramek Dana zabrakło. Tym bardziej, jeśli chcemy wciąż grać 3-4-1-2, gdzie lewe wahadło zarezerwowane jest albo dla Shaw, albo Younga, a z przodu muszą grać Rooney i X...

Poszedł do AFC. Dla mnie to jak but w kamieniu albo drzazga w oku. Nie mogę znieść myśli że ten chłopak będzie teraz żołnierzem Wengera. Cóż... Pragnął regularnej gry, a Francuz zapewne mu ją zagwarantował lub zaproponował w znacznie większej ilości niż van Gaal. Być może Tottenhamu nie było na niego stać, albo zwyczajnie zrezygnowali. Wiadomo, lepszy i tak bezpłciowy Arsenal niż Liverpool czy City.

Smutno mi gdy odchodzi wychowanek bo to oznacza, że Old Trafford opuszcza jeden z nas, kibiców. Smutno mi też, bo dziś nie ma w Teatrze Marzeń człowieka z którym bym się silnie utożsamiał, jak niegdyś z Nevillem czy Ferdinandem. Nasza młodzież jest albo zbyt miałka, albo za słaba, a nowi gracze to po prostu najemnicy, nie oszukujmy się. Tak czy owak - ciekaw jestem jak LvG to poskłada, bo teraz poskładać już musi. Ma gromadę petard w składzie, turbo atak i rozrzedzoną obronę. Sytuacja nieco podobna do City z zeszłego sezonu. Pellegrini stworzył z tego maszynę do zabijania, zobaczymy jak poradzi sobie Holender.

Welbz - dzięki za otwarcie wyniku 8-2 z Arsenalem. Nigdy tego nie zapomnę :)
Poziom: 34
dodano: 02.09.2014, 16:37, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj

Szemhazaj napisał:

Po czwarte: polityka MU. W klubie nie ma już trzonu naszej kadry z ostatniej dekady; Ferdinanda, Vidica i Evry, Giggs jest w sztabie, a w dodatku pozbywamy się wychowanka. Ten klub IMO zatraca swą unikalną tożsamość, bo dziś graczy których kojarzę z prawdziwym United można policzyć na palcach jednej ręki. Sierota po Fergusonie czyli niemogący dojść do siebie Evans, umarlak Fletcher i...? Nie, nie Rooney. Ani nie przecinaki na skrzydłach. Ani gwiazdeczka Januzaj. Brakuje mi tego niepowtarzalnego charakteru zawodników przywdziewających czerwony trykot. Parę lat temu wychodziliśmy składem w którym choćby i każdy zawodnik miał na sobie maskę i pelerynę to od razu bez pudła powiedzielibyśmy: o, to jest Manchester United!


Manchester United niestety idzie ku przepaści zaraz za innymi "wielkimi" markami. Nie mówię o tym, że nie jesteśmy wielcy, a to tym, ze jeszcze kilka sezonów temu chelski czy citeh nie byli mistrzami (tyczy się to również innych lig).

Brakuje mi na boiskach świata takiej romantyczności i zwykłej podwórkowej piłki, kiedy to chłopaki z osiedli schodzili się na mecze. Od ligi osiedlowej to swego czasu najlepszej na świecie. Teraz grają cyferki zarówno na boisku w taktyce jak i na wyciągu bankowym.

Po odejściu Vidića i Evry nie mam w składzie United ulubionego piłkarza. United wykupuje najemników z innych klubów, daje im wielkie tygodniówki; pomyśleć, że kiedyś chłopaki sami dokładali do tego interesu, a grać chodzili po ciężkim dniu w pracy i patrzeć jak z naszego dumnego i z piękną historią klubu staje się zwykła, zarabiająca mnóstwo pieniędzy firma piłkarska. Bardzo mi się to nie podoba. Nawet spotkania domowe są byle jakiego, bez atmosfery. Red Army na wyjazdach daje czadu, ale Old Trafford to też tylko ciekawostka turystyczna dla ludzi z kanapkami z krewetkami.
Poziom: 43
dodano: 02.09.2014, 15:33, #65 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
będzie jak ze Sturidgem
Poziom: 31
dodano: 02.09.2014, 14:42, #64 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
Trudno, wiadomo że szkoda, ale w sumie Falcao to dwie klasy wyżej. Nie wiem czemu skreślacie Robina, to kwestia uporania się z urazem i powrotu do formy, to dalej świetny zawodnik. Szkoda tylko jednego, że przepłacamy ostro za graczy, a swoich oddajemy za grosze. Zrozumiałbym jeszcze gdyby za tyle poszedł np. do Tottenhamu, ale do Arsenalu? Trzeba było im [***]nąć minimum tyle ile za RvP czyli 25 mln, chcą płacić proszę bardzo nie to zostają bez napastnika.
Poziom: 29
dodano: 02.09.2014, 10:54, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Kocham Manchester United
Z tego co czytałem to Kibice Arsenalu nie są zadowoleniu transferu Welbecka. Wygląda więc na to,że uważają Dannego za przeciętnego piłkarza,który zadnym stopniu nie wzmocni linii ataku Londyńczykom.
Poziom: 12
dodano: 02.09.2014, 14:21, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Cuks95
Dokladnie .. masz racje ja bedac kibicem Arsenalu wiem na co stac Welbacka i jak on potrafi zagrac... Zupelnie nie rozumiem oburzenie polowy "kibicow" The Gunners.
Poziom: 32
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 34
dodano: 02.09.2014, 13:24, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Rozumiem, że na ławce to wiele można udowodnić.
Poziom: 53
dodano: 02.09.2014, 11:02, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Zacznę nietypowo od puenty: Przeczuwam, że będziemy sobie pluć w brodę.

Odchodzi od nas wychowanek, Anglik, do klubu walczącego o top 4 za śmieszną jak na Anglików cenę. Dla mnie jest niepojęte to, że nawet jeśli skreśliliśmy Welbza, to pozwalamy mu odejść do Arsenalu. Arsenalu, który pare tygodni wcześniej zrobił wszystko, aby nie sprzedać nam Vermaelena. Powiecie, że inne pozycje, że inny wiek etc... G*** prawda. My potrzebowaliśmy na gwałt stoperów i Kanonierzy zrobili wszystko, aby nam takowego nie dać. Oni potrzebują napadziora i... dostają od nas stosunkowo młodego Anglika, reprezentanta kraju, o fajnych umiejętnościach, którego chyba jedyną wadą jest słaba skuteczność.

Skuteczność, którą Welbz posiada i którą udowodnił w zeszłym sezonie, kiedy zimą wypadł nam i Robin i Roo, i to Welbz popchnął swoimi bramkami wózek zwany Manchesterem United. Na przełomie miesiąca strzelił wtedy 6 bramek w 9 spotkaniach. Całkiem niezły wynik w mojej opinii.

Z perspektywy Dannego Arsenal jest idealnym miejscem. Ma pewne miejsce na szpicy. Bo kto go tam wygryzie? Sanogo, który jest ciamajdą, czy Campbell, któremu nie dano praktycznie szansy? Giroud wypadł na dłuższy okres czasu i Welbz ma bite 2-3 miechy, żeby pokazać na co go stać. I przeczuwam, że mając za sobą Ramseya, Sancheza, AOC czy Oezila spokojnie załaduje dwucyfrówke w lidze. To zawodnik stworzony do gry kombinacyjnej i świetnie się w Arsenalu odnajdzie.

No cóż, my mamy Falcao, ale.. i tak szkoda mi Welbza. I przeczuwam, że będziemy żałować puszczenia go tam za pół darmo.
Poziom: 30
dodano: 02.09.2014, 12:07, #58 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
" Powiecie, że inne pozycje, że inny wiek"


Nie, nie powiemy. Zachowaliśmy się frajersko tak samo jak z Juventusem. My im Evre za bezcen i to bez problemów a oni z Vidalem szopkę zrobili. 16 baniek za reprezentanta Anglii w dodatku z długim kontraktem, no normalnie śmiech na sali. Takiego Younga Villa nam sprzedała za 17 i to z 1 rocznym kontraktem w wieku 26~ lat. Dramat.
Poziom: 53
dodano: 02.09.2014, 12:38, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Sprawa z Juve ma się trochę inaczej, z pewnością nie zawieraliśmy jakiś dżentelmeńskich umów dotyczących łatwiejszych negocjacji. Niemniej trzeba przyznać, że mamy straszny problem ze sprzedawaniem zawodników... Zawsze idą praktycznie za bezcen, gdzie dla odmiany my jesteśmy dojeni do ostatniego centa. To, że nie potrzebujemy kogoś w składzie nie oznacza, że robimy wyprzedaż "Sale up to 70% off" - strasznie mi się to nie podoba, ale nie mam na to żadnego wpływu.

Po prostu uważam, że sfrajerzyliśmy puszczając Welbza do Arsenalu, gdzie ten sam Arsenal, mówiąc krótko, zrobił sobie z nas jaja przy negocjacjach w sprawie Vermaelena... Powinniśmy zrobić to samo, postawić warunek, że jedyną opcją pozyskania Welbza jest wymiana za Ramseya i skończyć temat... A tak wzmacniamy swojego rywala w walce o LM dobrym zawodnikiem za bezcen.
Poziom: 48
dodano: 02.09.2014, 12:10, #56 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
W Arsenalu będzie miał szansę na normalną grę, bo Giouru...czy jak on się tam zwie, to kij nie napastnik. Welbeck będzie mógł wykopać francuza ze składu, tym bardziej, że mlodzian jest moim zdaniem lepszy do Oliviera.

Powodzenia w The Gunners Danny.

Pozdrawiam.
Poziom: 43
dodano: 02.09.2014, 09:40, #55 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Ja rozumiem... Mała ilość bramek w stosunku do ilości spotkań, ale [***] 23 letniego ANGLIKA oddawać do jednego z głównych rywali za 16 mln w dodatku na pozycje na której mają suszę to nie jest rozsądne.

Druga sprawa, że nie spodziewałem się tego po Welbecku, ze taki "wychowanek z krwi i kości" tak będzie pragnął transferu do Arsenalu. United chciało go wypożyczyć, a on podobno domagał się transferu definitywnego. Śmiech na sali.
Połamania nóg...
Poziom: 30
dodano: 02.09.2014, 12:03, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Denek
Nie chcial na wypozyczenie, bo to sezon w plecy, Arsen traktowalby go inaczej niz w pelni swojego zawodnika, moim zdanie my sami go wypchnelismy z klubu...
Poziom: 32
dodano: 02.09.2014, 11:24, #53 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Sądziłem, że Welbecka wypożyczymy lub sprzedamy, ale zachowamy sobie opcje pierwokupu przez 2 lata, tak jak zrobił Real w przypadku Moraty. Na razie Anglik sobie pogra do czasu kiedy do zdrowia wróci Giroud, później rywalizacja o skład.
Poziom: 32
dodano: 02.09.2014, 10:44, #52 Zwiń/Pokaż komentarz lordbruce
Z punktu widzenia kibica MU bardzo nieprzyjemna wiadomosc, bo odchodzi wychowanek, do tego Anglik.

Jesli jednak zachowac do tego transferu dystans - uwazam, ze wielkiej straty dla klubu nie bedzie. Welbeck to gracz o bardzo dobrych warunkach fizycznych, ruchliwy, jednak obiektywnie patrzac - przecietny. Napastnik w czolowym klubie nie moze byc tak nieskuteczny.

Oczywiscie istnieje ryzyko, ze Welbeck, po otrzymaniu szansy czestszych wystepow, rozwinie sie i zacznie sadzic brame za brama. Tyle, ze poki co nic na to nie wskazuje.

Szczerze mowiac jak dla mnie na ta chwile to zadne wzmocnienie dla Arsenalu, tym bardziej majac na wzgledzie, ze do nas przybyl prawdopodobnie najlepszy napastnik na swiecie.

Choc serce boli, to rozum podopowiada, ze jezeli rzeczwiscie Welbz chcial odejsc to dobrze sie stalo, ze zostal sprzedany.
Poziom: 45
dodano: 02.09.2014, 10:26, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
No więc odszedł. Wychowanek, z którym wiązałem największe nadzieje idzie do Arsenalu, pokazując całemu piłkarskiemu światu jak ważne jest przywiązanie do barw klubowych.

Wybór Arsenalu przez Danny'ego jest równie perfidny i frajerski, co też oczywisty i bardzo mądry. Tłumaczenie pierwszych dwóch określeń jest raczej zbędne, co do pozostałego duetu, to Welbeck poszedł tam, gdzie będzie miał najlepsze warunki do gry. Można buczeć na Welbecka z punktu widzenia kibica United, jednak z czysto piłkarskiego, Welbeck dołączył do drużyny z topu, walczącej o mistrza(jak co roku od 2004), grającej w LM i co najważniejsze - pilnie potrzebującej napastnika o charakterystyce Welbecka.

Pamiętajmy, że LvG odbył z Welbzem rozmowę i być może to jest powód odejścia Anglika. Jeśli dostał zielone światło na transfer, a ponadto kawę na ławę, że za van Gaala sobie nie pogra, to na co miał czekać? Spędzić kolejny sezon na ławie? Z jego punktu widzenia, byłaby to czysta głupota, z perspektywy fana United...no właśnie.

Obawiam się, że Welbeck z całym środkiem pola ustawionym czysto pod siebie może się obudzić, uspokoić i zacząć strzelać jak na zawołanie. Bardzo bym tego nie chciał, ponieważ w ten sposób potwierdziłby zarówno pomyłkę van Gaala, jak i swój "geniusz".

Żadnemu zawodnikowi odchodzącemu z United nigdy nie życzyłem źle... może poza Tevezem, ale jego los był mi zbyt obojętny, by pomstować na jego osobę. Co do Welbecka... Niech rozegra pełny sezon, każdy mecz od pierwszej, do ostatniej minuty, zostawia płuca na boisku i gryzie trawę. Niech będzie najbardziej zaangażowanym piłkarzem kanonierów, a zarazem w całym sezonie strzeli 2-3 bramki łącznie we wszystkich rozgrywkach. Może wtedy zrozumie, że żaden z niego Sturridge i po prostu odbiła mu palma.

Glory, Glory Man United.
Welbeck zerowa skuteczność w sezonie.

Dziękuję za uwagę.
Poziom: 30
dodano: 02.09.2014, 09:55, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Denek
Ale lipa...
Poziom: 25
dodano: 02.09.2014, 08:52, #49 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Welbeck rozkminiał to pewnie tak...Falcao zjada mnie [***], Van Persie to holender to pewnie ma większe szanse na gre, a Rooney to wiadomo święta krowa i nawet na czworaka grałby częściej niż ja... Tylko teraz tak, Radamel jest po ciężkiej kontuzji, Van Persie pewnie pójdzie na operacje, a Roo wcale nie musi grać na pozycji napastnika
Poziom: 43
dodano: 02.09.2014, 09:32, #48 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Welbeck nigdy nie grzeszył inteligencją na boisku, więc poza pewnie nie jest lepiej...
Poziom: 47
dodano: 02.09.2014, 09:10, #47 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Przykro się robi, jak wychowanek odchodzi do jednego z odwiecznych rywali. Nie spodziewałam się tego po Dannym. Jest chyba jednym z ostatnich piłkarzy, którego bym o takie coś podejrzewała...
Na prawdę przykre.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.09.2014, 09:10

Poziom: 27
dodano: 02.09.2014, 08:34, #46 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Czekam na jakieś szczegóły na temat okoliczności tego transferu. Czy Danny został wypchnięty z klubu, czy sam chciał odejść? Bo te dwa warianty bardzo się różnią diametralnie zmieniają ocenę sytuacji.
Poziom: 27
dodano: 02.09.2014, 07:35, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Brzoza
Mamy grać o mistrza czy mieć sentyment i tylko z tego powodu zostawiać przeciętnych graczy ?

Pierdzielenie ze takim ruchem LVG zniszczył to co budował przez 25 lat SAF jest bezsensowne. Przestańmy żyć przeszłością. Piłka zmieniła się bardzo w porównaniu tego co było kilka-kilkanaście lat temu i musimy się do tego dostosować. Inaczej możemy liczyć co najwyżej 7 miejsce w lidze ….
Poziom: 50
dodano: 02.09.2014, 07:28, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Welbeck dlaczego ? Zawiodłem się bardzo na tobie...
Poziom: 36
dodano: 02.09.2014, 07:09, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
Idiotyczne posunięcie, którego będziemy żałowali.
Poziom: 47
dodano: 02.09.2014, 06:32, #42 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Brawa za ten ruch transferowy dla Welbecka, wychowanek mający w sercu United idzie do Arsenalu, frajer.
Gary Neville już by mu reki nie podał.
Poziom: 22
dodano: 02.09.2014, 06:25, #41 Zwiń/Pokaż komentarz bobodread
Ktoś na pewno pożałuje i nie bedzie to ani Wenger ani Danny.
Poziom: 66
dodano: 02.09.2014, 02:17, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
straszna chwila, bardzo trudno to zrozumieć.... szkoda Dannego,szkoda naszego wychowanka, oby tylko w meczach z nami miał rozregulowany celownik
Poziom: 26
dodano: 01.09.2014, 22:45, #39 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Welbeck ma odejść ? To my lepiej sprzedajmy im za te 16 mln RvP.
Szkoda wielka :/
Poziom: 46
dodano: 01.09.2014, 23:09, #38 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Ja osobiscie żałuje ,że tracimy Wellbza . Fakt celownim mu szwankuje , ale ten chlopak kocha gre kombinacyjna , ogarnnia gre z pierwszej piłki i dobrze jak dla mnie gra bez piłki a na swoj wiek to jest dobry grajek. Przejdzie do Arsenalu to nas tam skróci o głowe i nie to ,że nie wierze w MU , ale on jest ambitny i jak bedzie miał szanse to udowodni ,że błedem jest sprzedanie gościa.Niby sam chce odejść , ale nie dziwie mu sie skoro u nas graja z przodu świete krowy .
Poziom: 26
dodano: 01.09.2014, 23:19, #37 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
No właśnie o to chodzi że mamy te święte krowy w postaci Roo co obecnie na N się nie nadaje i RvP co ma wyłącznie przebłyski formy i to rzadko.No ale przecież lepiej trzymać RvP za jeden dobry sezon niż sprzedać puki jest coś wart.Ale fani co ich opinia opiera się wyłącznie na sezonie 2012/13 mnie zaraz zlinczują...
Poziom: 19
dodano: 01.09.2014, 23:22, #36 Zwiń/Pokaż komentarz naaa.
Dobrze mówisz.Ja osobiście uważam że jeśli to wypożyczenie Falcao wyjdzie i go następnie kupimy to RvP będzie mógł się pakować.
Poziom: 46
dodano: 01.09.2014, 23:25, #35 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Robin pojdzie do MLS ...
Poziom: 33
dodano: 01.09.2014, 23:31, #34 Zwiń/Pokaż komentarz finkenwerder
Stało się to, czego obawiałem się w momencie zakupu RvP (i dlatego też do końca nie wierzyłem w tamten transfer) -zahamowanie rozwoju Welbecka.
Poziom: 53
dodano: 01.09.2014, 22:17, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
BBC podaje, że zgodziliśmy się na 16 baniek... Oby to nie wypaliło...
Poziom: 36
dodano: 01.09.2014, 22:07, #32 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
A mi jego obecność w United jest szczerze obojętna. Jest wychowankiem i Anglikiem to fakt i fajnie mieć takiego gracza w kadrze... Ale ile się nadenerwowałem, że nie opanował piłki, lub piłka odbiła mi się od nogi przy idealnym podaniu lub akcji sam na sam, to wiem tylko Ja ;p.
Poziom: 50
dodano: 01.09.2014, 22:02, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Ja nadal nie wierzę w to, by Danny opuścił szeregi United. Za bardzo kocha Manchester by teraz chciał odejść ot tak, gdyż miejsca w składzie dla niego nie ma.
Poziom: 44
dodano: 01.09.2014, 21:27, #30 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Strzał w stopę.
Mam dziwne wrażenie że Van Gaal powiedział Welbeckowi że nie ma co liczyć na pierwszy skład, więc ten szuka sobie miejsca...
Dobrze że poszło dementi, bo nie przystoi ani piłkarzowi ani klubowi robić takich dealów z Arsenalem.

Danny (choć już w to nie wierzę :( ) powinien zostać w klubie. Mimo wszystko jest najmłodszym napastnikiem, wiele jeszcze przed nim i zamykanie sobie furtki na grę w klubie który go wychował to moim zdaniem duży błąd. Nie wiem czy brakuje mu pokory, czy to klub się na niego wypina i ambicje nie pozwalają mu tego zaakceptować, ale fakty są takie że znając nasze szczęście okaże się jeszcze nie raz w tym sezonie że taki piłkarz jak Welbz będzie cholernie potrzebny.

Słaba skuteczność? Ponad 10 bramek w zeszłym sezonie, mimo iż za każdym razem gdy Roo i Robin byli zdrowi to Welbz lądował na ławce albo skrzydle to moim zdaniem całkiem niezły wynik, a na pewno już spory progres.

Jest w drużynie Mata, Di Maria, a więc bramkostrzelni pomocnicy, ciężar zdobywania bramek nie leży już tylko na Robinie, czy Rooneyu, dlatego Danny mógłby się czasem bardziej przydać niż któryś z ww.

Ogromnie wieżę że skończy się na wypożyczeniu i powrocie za rok. Kto wie, może już Robina z nami wtedy nie być (ciągłe kontuzje, kolejne operacje, 32 lata..., poza tym jest Falcao...)
Poziom: 26
dodano: 01.09.2014, 21:16, #29 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Najlepszy możliwy wybór dla Welbza. On miałby tam praktycznie tylko takich samych graczy jak on. Dobrych technicznie, inteligentnych i nie miałby przy tym żadnej konkurencji, bo Sanogo to jakaś parodia, a Giroud się połamał. Arsenal tymczasem wreszcie miałby dobrego napastnika.

Uwielbiam Welbecka i z jednej strony ciężko będzie patrzeć na niego w innej koszulce, ale z drugiej dla jego rozwoju odejście z United wydaje się być najlepszym wyjściem.
Poziom: 33
dodano: 01.09.2014, 21:00, #28 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Widać Arsenal gra o definitywny transfer, teraz wszystko w naszych rękach, albo się zgodzimy, albo Welbeck zostanie u nas.
Poziom: 53
dodano: 01.09.2014, 21:11, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Powinniśmy w przypadku Arsenalu zagrać tak, jak oni zagrali z nami przy Vermaelenie. Powiedzieć, że jedyna opcja pozyskania Welbza to wymiana na Ramseya.
Poziom: 45
dodano: 01.09.2014, 21:15, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
To by był deal na poziomie transferu Di Marii ;)
Poziom: 47
dodano: 01.09.2014, 20:44, #25 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Jest w Londynie to do Tottków ma blisko, może tam?
Poziom: 43
dodano: 01.09.2014, 20:42, #24 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Zaraz się [***] okaże, że Falcao jednak w Zawiszy Bydgoszcz...
Nie ogarniam co się dzisiaj dzieje
Poziom: 23
dodano: 01.09.2014, 20:36, #23 Zwiń/Pokaż komentarz koli42
LVG pozbywa się szrotu,
1. Nani - wypożyczony i mam nadzieję, że być może za rok wykupiony. Kiedy do nas przychodził miałem nadzieję, że wspólnie z Ronaldo bedzie tworzył super parę skrzydłowych. Moim zdaniem nigdy nie udźwignął ciężaru koszulki MU, chociaż piłkarzem jest świetnym
2. Kagawa- pieniądze wyrzucone w błoto nie dał nam niczego, wiecznie zagubiony. Sprawiał wrażenie jakby nie wiedział na jakiej pozycji ma grać na boisku.
3. WELBZ - osobiście mi go szkoda. Jest młody, więc mam nadzieję, że to wypożyczenie do Arsenalu. Niemniej jednak napastników rozlicza się z bramek a on nie dał nam ich zbyt dużo.
4. Anderson - człowiek, który powinien nas opuścić jeszcze w ostatnim roku pracy SAF-a. Początek miał znakomity. Dawał nadzieję, że może być królem środka i jak to śpiewali fani UNITED '"lepszy od Klebersona" niestety jego kariera potoczyła się nie tak jak powinna, jakkolwiek potencjał miał niesamowity.
5. Zaha? - młody chłopak, kupiony za wielkie pieniądze. u nas nie miałby szans na grę a w CP już w pierwszym meczy strzelił bramkę. Moim zdaniem jeżeli po wypożyczeniu za rok nie zdobędzie poparcia LVG to powinien odejść.
6 Javier: od ubiegłego sezonu zupełnie bez formy. totalnie nie dawał nic zespołowi. Myślę, że jego przygoda w Realu skończy się po roku.
7. CLEV: zostawiłem go sobie na koniec. Człowiek w którym pokładano wielkie a wręcz olbrzymie nadzieję, moim zdaniem nadaje się do gry w zespołach, które walczą o utrzymanie. Surowy technicznie jak dla mnie, nie potrafi rozegrać piłki a chyba od środkowych pomocników powinno się tego wymagać, bo do tyłu to i kopacze w B klasie polskiej potrafią podać a tak on grał. za wysokie progi
8. do tego grona dodałbym także Fletchera. Szanuję go za serducho i powrót do zdrowia, ale niestety kreatorem to on nie jest
9. Vidic, Ferdinad i Evra. Z całej trójki szkoda mi tylko Evry bo to gość,który ma niesamowitą wydolność. Co do pozostałej dwójki to byli oni doświadczeni ale popełniali niestety masę błędów. Szczerze to już o nich zapomniałem. Być może ich drogą za rok podąży Evans- nie płakałbym po nim.
10. Young i Valencia: moim zdaniem skrzydła to nasza największa bolączka obaj zawodnicy nie są w stanie dośrodkować choćby 5 dobrych piłek w meczu, to są skrzydłowi a raczej pseudoskrzydłowi. Valencia ma tylko jeden zwód (udało się w meczu z Sunderlandem) a jak widzi, że się nie uda to napieprza na siłę w myśl zasady "może się uda". Young drybluje piłką pomiędzy swoimi nogami, dośrodkowuje w ręce bramkarzy i wiecznie pada w polu karnym.
Reasumując LVG otrzymał kadrę z której około 10 zawodników nie nadawało lub nie nadaje się do gry w klubie. Dodatkowo słaba forma liderów: Maty Roo i RVP brak zmienników o odpowiednich umiejętnościach spowodowały tak słaby start. Mam jednak nadzieję, że w tym i wprzyszłym okienku transferowym uda się pozyskać skrzydłowego i środkowego pomocnika jeszcze.
Poziom: 28
dodano: 01.09.2014, 20:35, #22 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Czas wejść na kanonierzy.com :D
Poziom: 30
dodano: 01.09.2014, 20:26, #21 Zwiń/Pokaż komentarz kara466
SkySports właśnie zdementowało te informacje, żadne testy nie mają miejsca.
Poziom: 66
dodano: 01.09.2014, 20:33, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
dziękuję, uspokoiło mnie to info :) mam nadzieję, że Welbeck zostanie... chociaż wszystko wygląda na to, że jednak nie :(
Poziom: 43
dodano: 01.09.2014, 20:33, #19 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
do tak technicznie i szybko grającego Arsenalu oddawać Wlebecka :/ odbije nam się to czkawką, nawet jeśli to byłoby tylko wypożyczenie to po co wzmacniamy rywala do top 4? przecież do końca roku zostaja na razie z Sanogo...
Poziom: 30
dodano: 01.09.2014, 20:30, #18 Zwiń/Pokaż komentarz kara466
W ogóle to co się dzisiaj dzieje jest dla mnie niepojęte.. nagle wszyscy jak szaleni kupują jednego zawodnika za drugim, bo wcześniej oczywiście było za mało czasu, żeby wszystko pozałatwiać...

Chyba najlepiej jak zajrzę do internetu po 1 w nocy, kiedy będzie już po wszystkim, bo jeszcze jedna taka plota jak o Welbecku i kopnę w kalendarz, za dużo nerwów mnie to kosztuje, tętno 200/300.
Poziom: 53
dodano: 01.09.2014, 20:32, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Rozmawiałem dziś z kumplem i to samo mu powiedziałem. Że to jest niepojętne, że Deadline Day jest tak szalony tylko w Anglii... Normalnie jakby okienko otwarte było tylko tydzień.
Poziom: 47
dodano: 01.09.2014, 20:10, #16 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Klub się skończył bo Welbeck odchodzi:)
Ma w sercu United, a idzie do Arsenalu też dobre:)
Poziom: 27
dodano: 01.09.2014, 19:38, #15 Zwiń/Pokaż komentarz cham
CO?! Szczyt głupoty. Jeszcze może z opcją transferu definitywnego? Jak można własnym wychowankiem wzmacniać być może głównego rywala do walki o TOP 4? Czysty idiotyzm. Czekam na dementi, bo inaczej to nie wiem...
Poziom: 34
dodano: 01.09.2014, 19:40, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek

cham napisał:

CO?! Szczyt głupoty. Jeszcze może z opcją transferu definitywnego? Jak można własnym wychowankiem wzmacniać być może głównego rywala do walki o TOP 4? Czysty idiotyzm. Czekam na dementi, bo inaczej to nie wiem...


Wypożyczenie. Nie przesadzaj, jedno drewno mniej.
Poziom: 46
dodano: 01.09.2014, 19:41, #13 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Jakie drewno? On ma problem z skutecznoscia fakt , ale jest to dobry grajek ...
Poziom: 27
dodano: 01.09.2014, 19:45, #12 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Drewno? Żartujesz chyba.
Poziom: 34
dodano: 01.09.2014, 19:50, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Nigdy jakoś za nim nie przepadałem. Oczywiście, możesz mieć inne zdanie, a ja to szanuję. Jednak transfer definitywny, sorry za wprowadzenie w błąd.
Poziom: 41
dodano: 01.09.2014, 20:07, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
"Jedno drewno mniej". Powodzenia Ci życzę kolego..
Poziom: 43
dodano: 01.09.2014, 20:02, #9 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
jesli zaczniemy sie pozbywac takich pilkarzy jak welbeck to ten klub sie roz[***].umiejetnosci to nie wszystko.w ciagu roku wydalismy juz ponad 200 mln funtow a gramy coraz gorzej.jest tylu darmoznajdow w zespole i nieudacznikow ktorzy sie ostana a odejda pilkarze ktorzy maja united w sercu.
z odejsciem fergusona ludzie w united stracili rozum.
welbeck ma ptencjal potrzebuje gry,cleverley nadaje sie na zmiennika podobnie jak evans.potrzebujemy wychowankow .
mam nadzieje ze danny zostanie tylko wypozyczony.jesli odejdzie definitywnie to oznacza tylko jedno.ten klub sie konczy i trzymac sie bedzie jeszcze przez jakis czas na potedze ktora zbudowal ferguson ale nic nie jest dane raz na zawsze.wszystko co robi klub od odejscia fergiego to jest ronia pochyla.
Poziom: 30
dodano: 01.09.2014, 20:07, #8 Zwiń/Pokaż komentarz nemox007
A ktoś zmusza Welbecka do odejścia do Arsenalu? Klub go na siłę tam wpycha?

Chyba "wychowanek" sam tam chce iść. Cleverley gra dno. Po co nam taki zmiennik?

Odchodzili lepsi wychowankowie tacy jak Beckham. I zawsze MU dawało radę. Damy rade i teraz bez Dannego czy Toma
Poziom: 45
dodano: 01.09.2014, 19:59, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Oddać młodego Welbza, i to jeszcze do Arsenalu, a zostawić takiego RvP, który nie dość, że coraz starszy, to wiecznie naburmuszony i kontuzjowany. Wypożyczenie, nawet do Arsenalu, jeszcze bym zrozumiał. Puścić chłopaka do drużyny z silną drugą linią, gdzie będzie miał masę okazji i patrzeć, jak jego skuteczność rośnie. Takie coś ma sens, ale sprzedaż? Czarno to widzę i pewnie będzie płacz, jak w Chelsea po sprzedaniu Sturridge'a.

Swoją drogą Welbeckowi się chyba trochę w głowie poprzewracało i ma się za lepszego, niż faktycznie jest. Tylko tak potrafię wytłumaczyć tą prośbę o transfer. Zacząłby myśleć w polu karnym, a i RvP by wygryzł, no ale po co, skoro można iść byle gdzie i dalej marnować setki na potęgę. Cóż, bywa i tak.
Poziom: 43
dodano: 01.09.2014, 19:58, #6 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Krzyżyk na drogę. Jeśli to prawda, że prosi o transfer definitywny, a nie wypożyczenie do ARSENALU to wychowanek rzeczywiście z krwi i kości.
Poziom: 41
dodano: 01.09.2014, 19:57, #5 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Brawa dla van Gaala za to niezwykle rozsądne posunięcie transferowe.
Przecież Rooney, van Persie, Falcao nigdy nie mieli problemów ze zdrowiem, a wszystkie znaki na niebie wskazują, że w przyszłości także mieć nie będą.
Do tego Wilson to jest niezwykle ograny i doświadczony zawodnik na arenie krajowej.
Po co nam Welbeck?
Poziom: 25
dodano: 01.09.2014, 19:56, #4 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Zesrał sie ze strachu?
Poziom: 47
dodano: 01.09.2014, 19:54, #3 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Danny to urodzony fan United, on ma w sercu ten klub i nie przejdzie do Arsenalu.
Chyba, że jest zwykłym frajerem, który walczy o transfer definitywny.
Poziom: 50
dodano: 01.09.2014, 19:53, #2 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Informacja zupełnie z kosmosu. Byłem przygotowany na jego odejście do Tottenhamu, roczne wypożyczenie, potem powrót i walka o pierwszy skład. A tutaj takie doniesienia...

Nie jestem fanem Welbecka, jednak na pewno nie chciałbym, aby wychowanek United wzmacniał jednego z głównych rywali. Co bardziej dziwi, to chęć Welbecka do wykonania takiego kroku.

Czyżby zemsta Wengera za van Persiego?
Poziom: 53
dodano: 01.09.2014, 19:44, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Agent wypowiedział się, że Danny chce transferu definitywnego i nie chce bawić się w wypożyczenia... Ehh... Będziemy go żałować, zobaczycie.

Komentarze (84)