R E K L A M A

+ 0 - Oficjalnie: Cleverley w Aston Villi!

Transfery xmilkaax @02.09.2014 | Przeczytano 2274 razy

Oficjalnie: Cleverley w Aston Villi!
Źródło: avfc.co.uk

Tom Cleverley wypożyczony do Aston Villi. Premier League udzieliła zgody za namową "The Villains", jak i Man United.

Przedstawiciele United byli zajęci dopinaniem transferu Radamela Falcao i odejściem Danny'ego Welbecka do Arsenalu, więc sprawa Cleverleya mogła nie być załatwiona jeszcze przed godziną zamknięcia okienka.

Jednak przedstawiciel "The Villans" zdążył złożyć wniosek do zarządu Premier League przed zamknięciem okienka w Anglii, przedstawiając porozumienie osiagniętę właśnie z United.


Źródło: Sky Sports

Tagi: Aston Villa, Tom Cleverley, Wypożyczenia

Komentarze (40)

Poziom: 23
dodano: 03.09.2014, 03:33, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Eren
1. Dobra i męska decyzja Toma, który udowodnił, że ma w sobie coś z piłkarza a nie jedynie etatowca i dorobkiewicza.

2. Tom przez najbliższy rok nie będzie świadkiem ani uczestnikiem wielkich zmian jakie już zachodzą w United oraz ich skutków. Nie będzie podawał piłki ani do Di Marii ani do Falcao, nie przybije też piątki z Blindem. Gdyby chciał zostać pomimo ofert - uznałbym go za \'nie-piłkarza\', bardziej kibica, który ma szansę nie z trybun a z ławki robić to co pozostałe ponad 70 tyś ludu.

3. Wybrał grę a nie bujanie w obłokach po fabryce snów. Kolejna męska decyzja najdalej za rok.
Poziom: 25
dodano: 02.09.2014, 18:50, #39 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Ja nie wiem ,czytam te wasze komentarze i nie wierze, oczy mam jak pięć złotych przecieram je i nadal widze te pierdoły, już mi nie chodzi o ten news,ale też o np. Welbecka..."Wychowankowie odchodzą", "za Fergiego to by było nie do pomyślenia"

NO kur....Ale Fergusona nie ma, wychowanków na których ja sie wychowałem i poważni ludzie z tej strony, tez nie ma i nie będzie (Nevillowie, Giggs, Scholes, Beckham, Butt ) Ich nie ma i takich ludzi już nie będzie...Tożsamośc zanika?, co za brednie więc grajmy wychowankami, Angolami ,a poźniej narzekajmy, że np. Silva kręci wszystkimi jak wiatrakami, filozofia sie zmienia, nie te lata, obudzcie sie...

A wy na siłe wychowanków byście wciskali do składu, a jak ch...grają to chcecie zmiany...Bardzo dobrze ,że jest czystka w klubie, dość szrotu..

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 02.09.2014, 18:53

Poziom: 57
dodano: 02.09.2014, 19:17, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Nie chodzi o to, żeby grać samymi wychowankami. Nikt ich też nie porównuje do class '92. Chodzi o to, że w MU zawsze grali piłkarze którzy identyfikowali się z tym klubem. I nie chodzi tylko o Scholesa czy Giggsa, ale o Evrę, Ferdinanda, Vidę, Fletchera. Piłkarze którym nie było obojętne gdzie grają, byleby stan konta się zgadzał. Dziś takich brakuje, Welbz był prawdopodobnie ostatnim który łączył w sobie miłość do MU, zawziętość, charakter i przynajmniej niezłe umiejętności. Nie no, jest jeszcze Evans, ale on nadal nie doszedł do siebie po odejściu Fergusona. Darrena który jest wersją 2.0 Łazarza nawet nie liczę...

Każdy tu się cieszy z Di Marii czy Falcao, nie miej wątpliwości - ja też. Po prostu brakuje mi w kadrze graczy o których wiedziałem, że są przesiąknięci duchem United. Danny odchodząc do Arsenalu nie pozostawił po sobie dobrego śladu, ale nie mam wątpliwości, że został do tego poniekąd zmuszony, jakkolwiek to brzmi...

De Gea to wychowanek Atletico, Rafael niby ma diabła za skórą, ale więcej go nie ma niż jest. Shaw to kibic Chelsea, Jones ma jaja, ale jakoś nie potrafię się z nim utożsamiać. Rojo to niewiadoma, o Evansie wspominałem. Di Maria mógł być teraz w PSG i słowem by się nie zająknął o United. Mata - były gracz Chelsea, Falcao to najemnik, Rooney i jego przywiązanie to temat na parę niezłych kawałów, Januzaj zachowuje się jak panienka, Smalling nie ma charyzmy, Lindegaard to ręcznik, Carrick zawsze w cieniu, Blind będzie miał w sercu Ajaks, Robin jest byłym kapitanem AFC... Nie ma co wspominać o reszcie bo to bezcelowe.

Po prostu kiedyś na boisko wychodzili zawodnicy i z pełnym przekonaniem mówiłem: to są NASZE chłopaki. I mimo, że czasem umiejętności brakło to nadrabiali serduchem.

Nie wiem, chyba jestem staromodny, ale jakoś nie łapię tego nowego trendu w United. Być może za szybko nastąpiła zmiana z pielęgnowania tradycji Fergusona, wyciskania maksimum z przeciętniaków z charakterem do sprowadzenia mega-hiper gwiazd przez które Welbecki muszą dezerterować? Chyba.
Poziom: 45
dodano: 02.09.2014, 19:54, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Tak jak przesadzasz, tak i masz rację. Futbol na dzień dzisiejszy to biznes i wyniki ze wskazaniem na biznes. Zawodnicy są sprowadzani za gigantyczne pieniądze nie dlatego, że są tyle warci, lecz i tak zwrócą się w koszulkach.

Do celu. Nie ulega wątpliwości, że dzisiejsze United na dobrą sprawę prawie niczym nie różni się od City, Chelsea, Barcelony, czy Realu. Jest bogata historia i co poza tym? Nic. Moyes z kredytem zaufania wyleciał, jakby pracował w niebieskiej stronie Manchesteru. SAF - geniusz, prawdziwy Diabeł, z którym utożsamiano Manchester United od dekad - odszedł. Piłkarze, prawdziwe Diabły przestały istnieć. Nie zgodzę się co do Jonesa, bo to walczak i widzę w nim kandydata na kolejnego kapitana zaraz po Roo, jednak reszta? Najemnicy i piłkarze bez jakiegokolwiek charakteru. Łezka się w oku kręci na myśl o jedenastce z Ruudem, Keane'em, Scholesem, Giggsiem, Becksem, Rio, Vidą, Evrą, czy Neville'em. To byli prawdziwi piłkarze, a nie, jak to trafnie podsumowałeś Januzaja - panienki. Tylko... czy przypadkiem cały futbol nie zmierza w tym właśnie kierunku? Przywiązaniem do barw można sobie niestety tyłek podetrzeć, co bardzo ładnie udowodnił Welbeck nie samym odejściem, co dołączeniem do Arsenalu. Ale prawda jest taka, że RvP, choć nie wychowanek Arsenalu, to również opuścił klub, który tak naprawdę go ukształtował na rzecz forsy i trofeów.

Prawda jest taka, że trudno o piłkarza w United, który w pełni zasługuje na noszenie diabełka na piersi. Nie będę przytaczał piłkarzy i powodów, bo sam zrobiłeś to bardzo dobrze, jednak nie ulega wątpliwości, że wniosek ten jest bardzo ponury.

Piłka nożna się zmienia, w moim i jak widzę w Twoim przekonaniu niekoniecznie w dobrą stronę, ale tak już niestety jest, a ponieważ nie zależy to od nas, musimy się dostosować.
Poziom: 36
dodano: 02.09.2014, 20:14, #36 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
@ Szemhazaj

Przepraszam ale jakiej tradycji? Fakt, Ferguson bardzo dokładnie dobierał graczy do swojej drużyny. Obrońca miał być często agresywny w zagraniach, skrzydłowy miał byc szybki, środkowy pomocnik miał być uniwersalny a napastnik łowcą goli. Jednak bez przesady. Ja wiem, że można teraz myśleć, że wszyscy kupieni po Fergusonie to najemnicy. Ba, może i mi takie mysli przeszły po głowie.. Nie tylko wychowanek może kochać klub w którym gra od zawsze.. Dajmy nowym graczom poczuć atmosferę Old Trafford. Nawet Ronaldo mówi, że nigdzie nie jest tak jak tutaj. W końcu, nie zawsze od pierwszego wejrzenia się człowiek zako[***]e, czasem z niewinnego chwilowego romansu wyrasta coś więcej a wtedy nic już się nie liczy :).

A na wychowanków mamy czas..a i teraz są Januzaj, Wilson, Blackett.. Jest tez spora gwardia graczy, którzy wyszli spod ręki Fergusona a w sztabie jest Giggs...

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.09.2014, 20:16

Poziom: 30
dodano: 02.09.2014, 20:39, #35 Zwiń/Pokaż komentarz nemox007

Szemhazaj napisał:


Nie wiem, chyba jestem staromodny, ale jakoś nie łapię tego nowego trendu w United. Być może za szybko nastąpiła zmiana z pielęgnowania tradycji Fergusona, wyciskania maksimum z przeciętniaków z charakterem do sprowadzenia mega-hiper gwiazd przez które Welbecki muszą dezerterować? Chyba.


Śmiem twierdzić że gdyby SAF został to i on zmuszony byłby do sięgania po gwiazdy. Nie ma co się oszukiwać. Rywale nam odjeżdżają i nie możemy zostawać w tyle. Skoro Wenger (który jak wiemy nigdy nie szastał kasą) w zeszłym sezonie kupił Ozila a teraz Sancheza za grube pieniądze i do tego kilku grajków to znak że coś się zmienia. I na United też przyszedł czas. Czego nie miał okazji zrobić SAF teraz robi LvG. I "ofiarą" tego został Welbeck. Przypuszczam że LvG rozmawiał z Danny'm i powiedział mu jak wygląda sytuacja. Chłopak sam zdecydował co będzie dla niego najlepsze.

Co do utożsamiania się piłkarzy to nie należy zapominać że na początku Rio, Evra czy Vidić to też byli pewnego rodzaju "najemnicy". Dopiero lata gry pokazały że są Prawdziwymi Diabłami. Liczę że nasze nowe nabytki mimo różnego pochodzenia i sympatii także staną na wysokości zadania i nawet jeśli nie będą umierać to będą walczyć na boisku
Poziom: 31
dodano: 02.09.2014, 23:46, #34 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
Albo sukcesy albo tradycja, niestety, żeby sobie wychować kogoś kto wpasuje się do nowego trenera potrzeba nowego czasu a my go nie mamy. Spójrz na to z innej strony: już zniesiono zakaz który nakazywał dzieciakom oddalonym ileś tam kilometrów od Old Trafford z miejsca zamieszkania ramy czasowe które mogli u nas spędzać - za kilka lat zbierzemy tego dobre żniwo, a młodzi lepiej będą się uczyć podpatrując Di Marię niż takiego Cleverleya. Poza tym czy tylko wychowankowie mają w sercu United? A Cantona Van ser Sar czy inni?
De Gea już ma długoterminowy kontrakt z Utd i zawsze widzę u niego zaangażowanie i cechy o których mówisz.
Januzaj już zadeklarował że chciałby pozostać u nas do końca kariery a mimo że miał oferty narazie je odrzuca.
Rafael też już sporo w United widział i jakoś nie pamiętam by chciał odejść.
Jones to przyszły filar defensywy, choć też uważam że nie robi już takich postępów jak jeszcze 2-3 lata wstecz.

Na tle innych klubów i tak wypadamy dobrze.
Poziom: 38
dodano: 03.09.2014, 01:55, #33 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
Mogłem dać tylko plus, ale po prostu masz racje ,a wszycy Ci jęczący że trzeba się pozbyć kilku zawodników teraz juz zaczynają śpiewać ,że im zal i ronić łzy . Nie i jeczsze raz nie hipokryzji
Poziom: 43
dodano: 03.09.2014, 02:53, #32 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Wyjąłeś mi to z mózgu, z ust stary i chwała Ci za to, że mnie wyręczyłeś ;) Cóż, Polakom nigdy nie dogodzi, więc dajmy spokój i nie karmy trolów więcej, bo szkoda czasu na co niektóre "chore umysły". Tyle w temacie!

pzdr. M.C.T.
Poziom: 38
dodano: 03.09.2014, 02:22, #31 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
Wielka fala krytyki zmyła Toma z powierzchni Old Traford.
Jeśli wychowanka traktować jak syna , to równięz Ojciec sprawiedliwą ręką kiedyś karze. Kto się nie rozwija ten się cofa i ten przykry stan rzeczy wystąpił u tego chłopaka. & miejsce było dla wszystkich szokiem. To jest MU nie ma czasu na zabawy w kolejne szanse dla wszystkich LVG zostanie rozliczony z wyniku. SAF miał swoje metody a LVG ma swoje. Nie ma co ich porównywać bo jeden pracował 25 lat a drugi pracuje niecałe 2 miesiące.
Poziom: 38
dodano: 03.09.2014, 02:00, #30 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
Ocena gry tego Pana na dziś duży minus .Powodzenia życzę i nie wracaj zbyt szybko.
Poziom: 31
dodano: 02.09.2014, 23:37, #29 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
No i niechcem ale muszem się napić, świetny transfer United!
Poziom: 50
dodano: 02.09.2014, 21:07, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
W końcu nasz Tom odchodzi. Szkoda tylko, że to wypożyczenie, ale też ujdzie.
Poziom: 25
dodano: 02.09.2014, 19:26, #27 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
No dobra, ale Vida, Rio i Evra swój pomnik na OT już mają,swoje już zrobili obecnie nie mamy zawodników którzy od pieluchy grając w United mogliby szarpac w pierwszym składzie...wiadomo, też chciałbym widzieć na OT z 4 cracków którzy są z nami od początku swojej kariery, ale takie mamy czasy..

Poziom: 26
dodano: 02.09.2014, 18:41, #26 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Nie widziałem jeszcze Villi w tym sezonie i nie mam pojęcia jak grają, ale chyba nie ma się co spodziewać tiki-taki z ich strony. W Evertonie czy jakimś średniaku La Liga odnalazłby się moim zdaniem lepiej.
Poziom: 31
dodano: 02.09.2014, 18:33, #25 Zwiń/Pokaż komentarz EdekM
Szkoda że mu nie wyszło, powodzenia na Villa Park.
Poziom: 66
dodano: 02.09.2014, 18:30, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
żegnaj nasz Iniesto (Made in China) :D

nie no, żarty żartami, ale chyba dobra decyzja... dla jego rozwoju, dla kariery, myślę, że w takim klubie jak AV będzie czołowym graczem i inaczej na niego będą spoglądać kibice, powodzenia Tom!
Poziom: 63
dodano: 02.09.2014, 18:25, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Niech mu się tam powodzi. W United kariery nie zrobił to może tam mu się uda.

Szkoda, że nie pozbyliśmy się jeszcze Younga, bo jak widać turnee było dla niego jak cały sezon i teraz już nie ma siły na grę w PL.
Poziom: 76
dodano: 02.09.2014, 17:36, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Jak sprytnie AV usunęła logo MU z koszulki Cleva :)
Poziom: 41
dodano: 02.09.2014, 18:22, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Przypatrz się, są takie dwa białe prostokąty. Lipa w paintcie robiona. :D
Poziom: 21
dodano: 02.09.2014, 17:51, #20 Zwiń/Pokaż komentarz nani17mufc
I z czego tu się tak cieszyć, owszem gracz przeciętny, ale i tak duzo lepszy od Fletchera, który w klubie trzymają tylko i wyłączanie za staż. Liczba i jakosc transferów zdecydowanie zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, lecz niektóre decyzje są dla mnie ciezkie do zrozumienia, odchodzi kreatywny Nani, co prawda od 3 sezonów grający cienki futbol, lecz i tak zdecydowanie lepszy od naczelnego nurka Premier League, do którego nawet jako kibic United nie mam juz siły. Fletcher odchodzi Clev zostaje, Young odchodzi Nani zostaje, wydajeo się, ze wtedy nasza drużyna wyglądałaby jeszcze lepiej.
Poziom: 36
dodano: 02.09.2014, 18:09, #19 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Fletcher chociaż biega ;p.
Poziom: 39
dodano: 02.09.2014, 18:11, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Vethro
Po co Nani w tym klubie, skoro jego poziom to dno, gry nie da się oglądać (o ile można to nazwać grą). Spacer po boisku, podania niczym Bebe na początku kariery w MU, zero wizji, zero kreatywności, zero pomysłu. Koleś zgasł jak Quaresma jakiś czas temu i jak się nie odbuduje na wypożyczeniu to nie ma już dla niego nadziei.
Poziom: 21
dodano: 02.09.2014, 18:11, #17 Zwiń/Pokaż komentarz nani17mufc
Największy transfer w tym okienku xd xd xd xd xd tak tak a jak wyjdziemy w następnym meczu z Fletcherem i Andersonem w środku pola będziecie biedniejsi o polowe włosów na głowie. Taki sam średniak jak reszta, wiec kompletnie nie rozumiem tego szału, trochę to smutne.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.09.2014, 18:14

Poziom: 47
dodano: 02.09.2014, 18:05, #16 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Najważniejszy transfer United w tym okienku:P
Poziom: 33
dodano: 02.09.2014, 18:05, #15 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Pozbyliśmy się Cleva, został tylko grubas i kudłaty.
Poziom: 43
dodano: 02.09.2014, 18:04, #14 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
najlepszy transfer lata! xd
a tak na serio to aż dziwne dla mnie że United wypożyczyło i Naniego, Chichę i Cleva, w końcu to już nie młodzieniaszki jak Powell.

o Welbecku aż szkoda gadać...
Poziom: 28
dodano: 02.09.2014, 17:24, #13 Zwiń/Pokaż komentarz davki
Tom ląduje już w Aston Villi: http://www.manut(...)n=ManUtd
Poziom: 32
dodano: 02.09.2014, 17:14, #12 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Przez tą nieustaną krytykę ze strony fanów, lepiej, aby odszedł do innego klubu, gdzie będzie miał spokój i możliwość normalnej gry. U nas byłby ciągle hejtowany, wyszydzany. Szkoda, bo kolejny wychowanek opuści OT. BPL ponoć zgodziło się na wypożyczenie do Aston Villi.
Poziom: 34
dodano: 02.09.2014, 17:11, #11 Zwiń/Pokaż komentarz boober
Oficjalnie potwierdzone info na stronie. Cleverley wypożyczony do Aston Villa.
http://www.manut(...)eed.aspx

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.09.2014, 17:11

Poziom: 28
dodano: 02.09.2014, 16:46, #10 Zwiń/Pokaż komentarz ManUnited_FAN
Miałem nadzieje do dnia dzisiejszego że Van Gaal zblizysie choc troche do WIELKIEGO FERGUSONA i nawet z nienajlepsza kadra ze średnimi zawodnikami(Fletcher,Cleverley,Anderson,Chicharito,Young,Valencia i inni) osiągnie coś więcej jak to zrobił Ferguson ,że bedzie potrafił z nich coś wycisnąc. Jednak dzisiaj doszło dopiero to do mnie ,że Fergusona nie ma i już nie bedzie nikogo takiego kto potrafi tak wpłynąć na zawodników tak potrafi wzmocnic ich wiare w siebie , zmotywowac i wygrywać trofea bez wydawania kosmicznych sum na wzmocnienia. Oczywiście zawsze miło jest widziec jak do United dołaczaja wielcy piłkarze tacy ak Robin , Mata Di Maria czy Falcao nie będzie juz tej satysfkacji , że wygraliśmy ligę przed City czy Chelsea nie dlatego ze stworzylismy wielka druzyne z mlodych , przecietnych i kilku wybitnych graczy nie za wielki szmal , a daltego że wydajemy bajonskie sumy na gwiazdy.Trudno czasy sie zmieniły jednak zawsze bedę tęsknił za DRUŻYNAMI FERGUSONA. I czekam na trofea drużyn Van Gaala i jego nastepców.
Poziom: 14
dodano: 02.09.2014, 16:49, #9 Zwiń/Pokaż komentarz GietusiowyWafel
Fergie miał nieco inny styl prowadzenia zespołu. Przecież świetnie znamy "Fergie Time", gdzie stał i praktycznie pod nos podsuwał sędziemu zegarek. LvG siedzi na ławce, jeżeli już trzeba coś zrobić, to wysyła jednego ze swoich współpracowników, by przekazał. On wszystko notuje, a później to wykłada zawodnikom w szatni. Fergie był po prostu o wiele bardziej porywczy i charyzmatyczny.
Poziom: 45
dodano: 02.09.2014, 17:01, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Ferguson miał każdego zawodnika młodszego o dwa lata, znał ich od wielu lat, wręcz na wylot. Za jego czasów morale drużyny było jak Jowisz, na dzień dzisiejszy, po fatalnym sezonie Moyesa, morale to Pluton podziurawiony wieczną kanonadą asteroid. Ponadto SAF był prawdopodobnie najlepszym menedżerem-trenerem w historii, który w United spędził ćwierć wieku, jednakże początki też miał ciężkie. Budował tę drużynę prawie trzy dekady i wypełniał graczami, którzy pasowali jego koncepcji gry. Van Gaal dostał czyjś koncept i teraz za wielkie pieniądze wprowadza swoje zmiany. Jeśli nie osiągnie nawet TOP4, wtedy będzie można mówić o nieudanym sezonie w wykonaniu Holendra. Póki co United rozegrało dopiero 4 spotkania. Fatalne, bo fatalne, ale tylko cztery.
dodano: 02.09.2014, 15:33, #7 Zwiń/Pokaż komentarz sZaMan76 [79.185.161.***]
Proszę, niech to się powiedzie. Nie proszę o wiele. Mogę być chory, mogę oblać maturę, mogę być bezrobotny, bezdzietny i pijący.
Najważniejsze, żeby noga tego patałacha i największej porażki futbolu, przy której Rasiak i Bebe są profesorami, nigdy więcej nie dreptała po murawie Old Trafford !
Poziom: 43
dodano: 02.09.2014, 15:48, #6 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Mam nadzieję, że Ty nie na serio z tymi wyliczeniami ;)
Poziom: 57
dodano: 02.09.2014, 15:56, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Ot, pokaz tego jak nienawiść potrafi zaślepiać.

Serio dla tego chłopaka lepiej by było odejść z MU, bo dla większości niewyżytych "kibiców" jest już tylko obiektem do mało wyrafinowanej krytyki.

Tu już nie chodzi nawet o to czy on jest za słaby czy nie. Ta fala frustracji osiągnęła jakiś niepokojący poziom. Tak, jakby to Cleverley był winien wszystkiemu co złe w klubie. Dziś jakiego postu na fejsbukowych fanpejdżach bym nie otworzył tam najwięcej lajków mają komentarze obrażające Anglika. Nie wiem co kieruje tymi ludźmi, w dzieciństwie molestowali ich Tomowie, czy co? :) Ja rozumiem, że można być zniechęcony jego występami, ale mu się obrywa dosłownie za wszystko. W ostatnim tygodniu nie grał, prawda? Nie szkodzi. Na którejś ze stron wyczytałem, że Kagawa przez niego odszedł, bo kto by chciał grać z takim patałachem?

Ręce opadają. Głupota ludzka, konformizm stadny i znajdowanie ujścia swoich kompleksów w obrażaniu drugiego człowieka jest teraz tak popularnym hobby...
Poziom: 34
dodano: 02.09.2014, 16:55, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Dla mnie Cleverlinho gra zbyt asekuracyjnie. Rozumiem, że nie ma do kogo podać dlatego gra krótko na boki, ale czasem jedno podanie w przód i ktoś by wybiegł... tym ktosiem byłby Welbz. Dziękuje pozamiatane.
Ogólnie lubię chłopaka i byłoby mi przykro tracić wychowanka.

Ale jakby dopracował tę bombę zza pola karnego... mmm cud miód!
Poziom: 31
dodano: 02.09.2014, 16:43, #3 Zwiń/Pokaż komentarz solit
No szkoda, że Clev się nie zgodził na transfer definitywny wczoraj. U nas raczej nie pogra.
Poziom: 47
dodano: 02.09.2014, 16:43, #2 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Podobno zarząd PL zezwolił na transfer:D
Teraz wszystko zależy od samego Cleverlinho.
Poziom: 47
dodano: 02.09.2014, 15:57, #1 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Co z tego, że AV się dogadała z United, tak jak Hull czy Everton, jak Clev chce 60k tygodniowo:D
Odjebało mu od szmalu.

Komentarze (40)