R E K L A M A

+ +1 - United wygrywają z "Młotami"!

Relacje Red_Devil @27.09.2014 | Przeczytano 6682 razy

United wygrywają z "Młotami"!

Manchester United pokonał West Ham United 2:1, ale stracił Wayne'a Rooneya. Dzięki zwycięstwu Czerwone Diabły awansowały na 7. miejsce w Premier League.

Louis van Gaal miał ciężki orzech do zgryzienia wskutek kontuzji i zawieszeń czterech środkowych obrońców. Wobec tego do składu zostali powołani Tom Thorpe i Paddy McNair - ten drugi zaliczył debiut od pierwszej minuty.

Podobnie jak z Leicester City, holenderski szkoleniowiec stawia na trio napastników z Robinem van Persie, podczas gdy Juan Mata i Adnan Januzaj siadają na ławce rezerwowych.

Początek znakomity, doskonałe dośrodkowanie Rafaela da Silvy i Wayne Rooney tylko dostawił nogę. United poszło za ciosem, kilkanaście minut później Ander Herrera odebrał piłkę, Radamel Falcao podał do van Persiego tuż przed polem karnym, ten przełożył piłkę na prawę nogę i uderzył po długim słupku. Adrián był bezradny i mieliśmy 2:0. 

West Ham nawiązało kontakt po bramce Diafary Sakho. Rzut rożny dla gości, źle wyszedł z bramki David de Gea i najsprytniejszy okazał się sprowadzony z Metz napastników "Młotów".

Druga połowa kosztowała sporo nerwów fanów United. Już od początku goście z Londynu zaatakowali, kiedy to de Gea z trudem obronił strzałe z woleja z kilku metrów Sakho. Gorzej było po czerwonej kartce dla Rooneya. Stewart Downing popędził z kontrą, a kapitan Czerwonych Diabłów niepotrzebnie kopnął go na wysokości kolana. Od tego momentu zaczęła się prawdziwa walka "Młotów" o remis i wiele razy było blisko. Raz nawet wpadła futbolówka do siatki, ale na minimalnym spalonym był Kevin Nolan. 

Szczęśliwie gracze Louisa van Gaala dowiezli korzystny wynik do końca i zainkasowali tym samym trzy punkty. Za tydzień spotkanie na Old Trafford z Evertonem. 

Tagi: Czerwona kartka, Debiuty, Dezycje arbitrów, Diafra Sakho, Lee Mason, Old Trafford, Paddy McNair, Premier League, Relacje z meczów, Robin van Persie, Sędziowie, Tom Thorpe, Wayne Rooney, West Ham United, Znamy składy

Komentarze (142)

Poziom: 41
dodano: 03.11.2015, 17:35, #142 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Super Diabły do boju.Pozdrawiam :):):)
Poziom: 27
dodano: 30.09.2014, 16:22, #141 Zwiń/Pokaż komentarz led_279
"Rooney oddaj opaskę"?!
Ok, też nie pochwalam tego, co zrobił, mógł bardziej subtelnie przerwać tę akcję, ale ludzie...

Miałem przyjemność oglądać ten mecz z trybun. Dla tych, którzy jeszcze nie byli na Old Trafford - prędzej czy później musicie tego doświadczyć, niesamowite przeżycie. Tam każdy z nas czuje się jak wśród rodziny :) Oglądać Diabły z wysokości trybun, cieszyć się po bramkach, śpiewać i krzyczeć, dziękować za każdą akcję - dla kibica United to nie równa się absolutnie z niczym. Teraz na każdy mecz przed telewizorem będzie się już patrzyło z zupełnie innej strony.
Poziom: 33
dodano: 28.09.2014, 15:43, #140 Zwiń/Pokaż komentarz grzesznik83
United traci zdecydowanie za dużo bramek ;/
Poziom: 30
dodano: 29.09.2014, 08:32, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Denek
Coraz wiecej podobienstw do Galacticos 2003:) Ale swoja, droga, wazne zeby strzelic jedna wiecej niz przeciwnik.
Poziom: 41
dodano: 28.09.2014, 12:56, #138 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Pretensje po takim meczu do McNaira, za złe wyprowadzanie piłek są nie na miejscu i mnie śmieszą. W debiucie dostał na zadanie razem z Rojo nie doprowadzić do straty gola przez ponad pół godziny kiedy graliśmy w '10' i się z tego zadania rewelacyjnie wywiązał i zaskakująco dobrze poradził sobie z ciśnieniem.
Marcos z Paddym wyglądali momentami jak Rio i Vida przed kilkoma laty. Obaj mają duży potencjał na tej pozycji.
McNair zapewne pójdzie w ślady Blacketta a Rojo będzie grał tak długo w podstawowym składzie, dopóki czegoś nie spartoli. Sądzę, że pomału możemy się przyzwyczajać do Marcosa w podstawowym składzie.
Jeżeli mamy zamiar kupić jeszcze jednego ŚO to nie widzę innego wyjścia jak pozbycie się w tym samym czasie Smallinga z Old Trafford.

De Gei z kolei dałbym czas do końca sezonu na ogarnięcie się. Jakby się nic nie zmieniło sprzedałbym go do Hiszpanii. Oczywiście, jeżeli w tym samym czasie, byłby dobry bramkarz dostępny na rynku do kupienia za rozsądną cenę.

Największa załamka to nie z powodu Rooneya, a z powodu Herrery, który może nie zagrać z Evertonem.
Fletcher solidnie będzie się musiał przygotować do niedzieli coś mi się wydaje. Jeżeli Darren będzie pewniej biegał i sprytniej podchodził pod nogi McCarthyemu i Barryemu to myślę, że to wystarczy na załatanie przynajmniej w najmniejszym stopniu dziur w środku. Sam, mało ruchliwy Blind to będzie za mało na The Toffes. Potrzebny drugi defensywnie usposobiony pomocnik, skoro nasz świetny b2b Herrera nie zagra.

Teraz, nikt już nie będzie miał pretensje o van Persiego w wyjściowym składzie.
Po pierwsze: może się wydawać, że forma pomału wraca; a sam zawodnik wczoraj zagrał swój najlepszy mecz w tym sezonie.
Po drugie: i tak nie będzie innego wyjścia z powodu przerwy Rooneya.
Poziom: 36
dodano: 28.09.2014, 17:03, #137 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Co do bramkarza, to daleko chyba nie trzeba szukać ;p. W Londynie taki jeden siedzi i marnuje się na bramce.. Stary ale jary ;p
Poziom: 45
dodano: 28.09.2014, 11:10, #136 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Cieszy dobra gra Rafaela oraz Herrery. Resztę z racji zwycięstwa lepiej przemilczeć.

PS. Kto wyłożył zawodnikom młotów taką piękną piłkę w 7minucie?
Poziom: 33
dodano: 28.09.2014, 12:10, #135 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Blind
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 19:02, #134 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Ja [***]e. Rooney zrobił źle i pewnie on sam o tym wie, ale od razu musi się lać mega hejtu. Poświęcił swój występ sytuacją po której równie dobrze mogliśmy stracić bramkę. Ile razy to Vidic łapał czerwa z Liverpoolem i jakoś każdy żył. No tak, ale to jest Rooney. Jego trzeba hejtować za wszystko. Oczywiście nie pochwalam zachowania no ale cóż.
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 19:31, #133 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Exactly.
Wayne w sprytny sposób chciał przerwać akcję faulem taktycznym, a że wyszło to słabo to inna sprawa.
Poziom: 57
dodano: 27.09.2014, 19:39, #132 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Nie ma co kruszyć kopii, co się stało to się nie odstanie, teksty typu "oddaj opaskę" tu nie pomogą, z tym się zgadzam.

Natomiast - przepraszam bardzo - "W SPRYTNY SPOSÓB chciał przerwać akcję faulem taktycznym"?! To jest według Ciebie SPRYTNY SPOSÓB? Mógł go szarpnąć za ramię, rzucić się na niego przewracając, pociągnąć za koszulkę. Tymczasem jak ostatni idiota przyładował mu z kopa na wysokości biodra. Jeśli to jest SPRYTNY SPOSÓB, to aż strach pomyśleć co by było gdyby Wayne postanowił spróbować jakiegoś niedelikatnego...
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 19:44, #131 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
NIe przesadzaj z tą wysokością biodra. Uderzył go w okolice kolana, faktycznie wyglądało to na powtórkach w slow motion jak nie przymierzając low kick, ale wydaje mi się że nie można być aż tak głupim aby tuż obok arbitra, umyślnie silić się na takie rozwiązania.

WIERZĘ, że być może dlatego że nie nadążył za przeciwnikiem w tak nieudolny sposób, chciał nie wiem, podstawić nogę?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.09.2014, 19:45

Poziom: 57
dodano: 27.09.2014, 19:55, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Zapomniałeś o tym, że Rooney bardzo szybko się podpala. On jest w stanie zrobić coś z takiego z pełną premedytacją. Tzn.jasne, za sekundę już tego żałuje, ale przez jeden nieszczęsny moment świadomie popełnia kuriozalny faul. Mało to razy oglądaliśmy takie akcje? Poza tym sorry - zawodnik który od dekady biega po boiskach PL nie potrafi obliczyć jak wystawić nogę, żeby komuś ją podłożyć? IMO to typowe zagranie wściekłego Roo - i tyle. Nie ma co robić z tego afery bo to przecież recydywa i on się już tego nie oduczy. Bardziej boli mnie fakt osłabienia z Evertonem niż chwili idiotyzmu Anglika.
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 20:12, #129 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Taa, Rooney to Rooney, zdaję sobie sprawę z jego licznych idiotycznych fauli , generalnie się zgadzam, nie ma co już tego roztrząsać.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.09.2014, 20:20

Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 20:19, #128 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Płakaliście, że stary Rooney odszedł w zapomnienie, że nie walczy, nie gra agresywnie - teraz macie jego powrót. Walczy ostatnio za dwóch, w meczu z Leicester robił za stopera przy kontrze i golu Vardy'ego, teraz dodaje do tego swoją wściekłość w nieco głupkowaty sposób.
Rooney jest jaki jest, źle zrobił, ale tak jak napisał kargiwOw - równie dobrze ten faul mógł być zbawienny. To jest właśnie cały Rooney. Takiego go pokochali wszyscy.

Ja tylko ubolewam nad jego pauzom w grze, bo On teraz naprawdę grał najlepiej ze wszystkich. Faul sam w sobie mnie wali..
Poziom: 35
dodano: 27.09.2014, 20:31, #127 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord

Szemhazaj napisał:

Jeśli to jest SPRYTNY SPOSÓB, to aż strach pomyśleć co by było gdyby Wayne postanowił spróbować jakiegoś niedelikatnego...


A mógł zabić...
Poziom: 40
dodano: 27.09.2014, 20:34, #126 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Zgley zagrał za bardzo agresywnie, a ile komentarzy czytam, to nikt nie narzekał na grę Rooneya. Wręcz przeciwnie.

Piszecie, że Vidić dostawał podobnie czerwone kartki za podobne zagrania, ale Vidić robił to w ostateczności, a Rooney miał tak szeroki wachlarz zagrań w tym momencie, że aż szkoda wyliczać, i kop w udo to było ostatnie co trzeba był w tej sytuacji robić, z resztą nawet nie dyskutował tylko oddał opaskę i spokojnie zszedł żeby nie pogorszyć swojej sytuacji, a dobrze wiedział jak gra drużyna w ostatnich meczach. Tak nie postępuje kapitan.
Poziom: 34
dodano: 27.09.2014, 20:55, #125 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Przyznaje racje Kar mimo tego, że jestem przeciwnikiem Wazzy.
Poziom: 34
dodano: 27.09.2014, 20:59, #124 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj

Szemhazaj napisał:

Nie ma co kruszyć kopii, co się stało to się nie odstanie, teksty typu "oddaj opaskę" tu nie pomogą, z tym się zgadzam.

Natomiast - przepraszam bardzo - "W SPRYTNY SPOSÓB chciał przerwać akcję faulem taktycznym"?! To jest według Ciebie SPRYTNY SPOSÓB? Mógł go szarpnąć za ramię, rzucić się na niego przewracając, pociągnąć za koszulkę. Tymczasem jak ostatni idiota przyładował mu z kopa na wysokości biodra. Jeśli to jest SPRYTNY SPOSÓB, to aż strach pomyśleć co by było gdyby Wayne postanowił spróbować jakiegoś niedelikatnego...


Szem, każdy chciał starego zadziornego Rooneya to go dzisiaj dostaliśmy. Wrócił gówniarz który łapał może głupie kartki*, ale zawsze ratowało to nasze klubowe [***]sko.

*Roy Keane nie jest tu najlepszym piłkarzem, bo to był zwykły chuligan boiskowy, aczkolwiek mam do niego sentyment :p.
Poziom: 34
dodano: 27.09.2014, 21:02, #123 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj

Zgley napisał:

Rooney jest jaki jest


Tak, on musi być w centrum uwagi. Dogrywał najlepszym i w pewnym momencie wiedział, że pomocnik nigdy nie będzie gwiazdą - postanowił być napastnikiem. Koniec historii, a szkoda... bo to był Golden Boy.
Poziom: 34
dodano: 27.09.2014, 21:07, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj

kamil496 napisał:



Piszecie, że Vidić dostawał podobnie czerwone kartki za podobne zagrania, ale Vidić robił to w ostateczności, a Rooney miał tak szeroki wachlarz zagrań w tym momencie, że aż szkoda wyliczać, i kop w udo to było ostatnie co trzeba był w tej sytuacji robić, z resztą nawet nie dyskutował tylko oddał opaskę i spokojnie zszedł żeby nie pogorszyć swojej sytuacji, a dobrze wiedział jak gra drużyna w ostatnich meczach. Tak nie postępuje kapitan.


Jaki szeroki wachlarz przy takiej prędkości i takiej wadze?
Z kolei gdyby zaczął wrzeszczeć dostałby 3+2 mecze kary za dyskusje z arbitrem (heh, śmiech na sali ostatnio z sędziowaniem). Może i przekonam się do Wazzy?; ale niech pokaże na co go stać, niech wejdzie w formę, to się posramy.
Poziom: 38
dodano: 27.09.2014, 21:29, #121 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
dziewięc plus za po trupach do celu faul jak na wiejskim klepsku a nie boisku wtyd bo to zawodnik swiatowej klasy
Poziom: 40
dodano: 27.09.2014, 21:36, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Pociągnąć za koszulkę, za rękę/ramię, lekko poskrobać po kostkach i wystarczy, a nie kopać z uporem maniaka po nogach.
Poziom: 31
dodano: 28.09.2014, 09:27, #119 Zwiń/Pokaż komentarz EdekM
Zgadzam się aczkolwiek przypomniał się troszkę ten stary Rooney wojownik hehe. Najważniejsze że są 3 pkt a w następnym meczu wystąpi Mata. Teraz było widać jak na dłoni jaką robotę robi Wayne. Poza tym mądre zmiany van Gaala zdały egzamin.
Poziom: 39
dodano: 28.09.2014, 08:20, #118 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Po tym spotkaniu najważniejszy jest komplet punktów (2. dopiero).

Mecz dość dziwny, zaczęliśmy bardzo dobrze wypracowując sobie przewagę dwóch goli. Od tego momentu miałem wrażenie, że tak czy siak West Ham ukłuje nas przed przerwą. Tak też się stało, po błędzie de Gei (kolejnym) straciliśmy gola, który nadszarpnął naszą pewność siebie. Jednak nauczeni doświadczeniem ze spotkań wcześniejszych udało się zgarnąć wymarzone 3 oczka.

Najbardziej w tym spotkaniu podobał mi się Ander. Chłopak jest fantastyczny, wszędzie go pełno. W ofensywie zajmował wolne przestrzenie między graczami WHU, dając kolegom opcję do zagrania. Nie holował niepotrzebnie futbolówki, grał max na 2-3 kontakty. Wybierał dobre rozwiązania. Widzi na boisku bardzo wiele, co na tej pozycji jest musem koniecznym by stać się bardzo dobrym zawodnikiem. W defensywie pracował również solidnie. Grał wślizgiem, wybijał piłki, stosował pressing, wspomagał defensorów. Oby tylko jego kontuzja okazała się typową "agrafką" i na Everton dał radę zagrać bo to kluczowa nasza postać w centrali pomocy.

Rafa dobry i konkretny w ofensywie, w obronie w niektórych sytuacjach było nieco gorzej, ale występ i tak należy ocenić na plus. Widać było u niego zawziętość, ambicję, waleczność, cechy którymi charakteryzuje się Brazylijczyk. Wczoraj był szefem naszej obrony.

Rojo zagrał o wiele leiej niż na LO, mimo przegranych kilku pojedynków. Najlepszy występ Argentyńczyka jak dotąd.
Paddy McNair. Nie spękał, zagrał dobrze. Zaliczył kapitalną interwencję pod koniec spotkania. Brak mu siły i masy, ale to jest spokojnie do nadrobienia, biorąc pod uwagę młody wiek zawodnika z Belfastu.

Dziś o wiele słabiej zagrał di Maria. Być może agresywne faule Songa pozwoliły ustawić sobie Fideo przez Młoty. Dysproporcja w gabarytach między naszym najlepszym zawodnikiem a umięśnionymi chłopami typu Demel, Tomkins, Reid czy Song była bardzo widoczna. Oby to tylko jedno "zawieszenie", za tydzień jego dobra gra jest nam potrzebna jak człowiekowi tlen.

Blind zagrał 2. mecz z rzędu słabo! Wykreował setkę WHU zaraz po strzeleniu gola na 1-0, dobrze że Valencia spudłował. Jego podania wykonywane "na luzie" są 50/50. Obawiałem się, że po jednym z jego podań zostaniemy skontrowani, ale na szczęście tak się nie stało. Do tego irytuje mnie w jego poczynaniach swoista "ślamazarność", brak mu solidnego przyspieszenia, wyrazistości w grze. QPR to QPR, ale WHU czy Lisy to inna półka. Zobaczymy jak poradzi sobie z Eve.

Rooney do momentu zasłużonej (debilnej!) kartki zagrał na prawdę bardzo dobrze. Wspomagał pomoc, potrafił zaatakować z drugiej linii i wejść w pole parne, czego efektem gol na 1-0. To, że spotkanie przez ostatnie 2 kwadranse tak wyglądało to w dużej mierze jego wina. Choć wciąż nie mogę pojąć jak Łysy nie gwizdnął wolnego po zagraniu rękę jednego z Młotów, nim Downing przejął piłkę.

Zawieszenie, najprawdopodobniej 3 meczowe to szansa dla Maty i AJ'a. Juan zagra na swojej "10", natomiast Adnan zagra minuty jako napastnik. Falcao, będąc po ciężkiej kontuzji oraz Robin, nie przygotowany na 100% na pewno nie zagrają 270 minut z CFC, Eve i WBA. Adnan w młodszych kategoriach wiekowych grał w MU jako napastnik, więc myślę że wielkiego problemu mu to nie sprawi, a jego kreatywność i umiejętności są nam potrzebne.
Poziom: 50
dodano: 28.09.2014, 08:11, #117 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Początek znowu mieliśmy udany w naszym wykonaniu jak w meczu z Leicester, ale w końcówce strasznie się myliśmy. Młoty bardziej naciskały na nas, ale na szczęście jakoś się broniliśmy. Ładną bramkę zdobył Rooney, co chyba bardziej nas zmotywowało do tego by przeć na przód, ale ta czerwona kartka w zagraniu Wazzy to już nie było śmieszne. Nieźle wtedy kopnął Downinga. Szkoda, ale teraz jednak będziemy musieli radzić sobie bez naszego kapitana.

Cieszy dobry występ młodego McNaira, który nie bał się utrzymywać przy piłce i dobrze sobie z nią radzić. Szczególny plus za tą jego interwencję w polu karnym. W dobry sposób powstrzymał rywali wybijając jednak piłkę nie nogę, a główką. Pochwały również należą się kolejnemu debiutantowi, który dobrze wykonał swoją pracę. Nawet dość sobie radził na tej prawej stronie. Liczę, że w następnym meczu również dostanie szansę na grę, choć to jest nadal możliwe przy tak liczbie kontuzjowanych obrońców.

Dla mnie jednak najważniejsze są 3 pkt, o które walczyliśmy do samego końca, bo wynik 2:1 mógł być całkiem inny, bo zarówno my jak i WHU miało dość dużo wybornych sytuacji strzeleckich na zdobycie bramki.

Mam nadzieje, że teraz powtórzymy swoją grę jeszcze w lepszym stylu i zdołamy pokonać tym razem Everton ponownie na OT. Mecz do łatwych jak zwykle należeć nie będzie, ale wierzę, że uda nam się wyjść zwycięsko.
Poziom: 32
dodano: 28.09.2014, 01:44, #116 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Chciałem żeby szczęście dopisało, z jednej strony dopisało, bo udało się wygrać, zgarnąć pełną pulę i awansować na 7 miejsce. Niestety bardzo to mnie boli bo nie udało się uniknąć kontuzji. Herrera ma problem z plecami, w tydzień tego raczej nie da się wyleczyć. Cieszy zwycięstwo, przed meczem zakładem, żeby wygrać nie ważne w jakim stylu byle by zainkasować 3 pkt. Co do McNair'a to zaliczył udany debiut za który musi być chwalony. Ma dopiero 19 lat, to są jego początki. W kolejnym meczu z Evertonem pewnie też zagra, dostaje szanse, albo ją wykorzysta lub będzie grał w rezerwach. Rooney na pewno bramka na +, niepotrzebna czerwona kartka przez co była nerwówka, ale mówi się trudno, każdy popełnia błędy. Spore osłabienie przed kolejnym meczem, ale w ofensywie LVG ma w czym wybierać i za pewne Mata wybiegnie na 10. Swansea i Aston Villa notują słabszy okres co nie powinno dziwić, zaliczyli dobry początek, ale z lepszymi zespołami będą tracić punkty i spadać w tabeli. Mecz z Evertonem do prostych nie będzie należał. Ważne, aby zaliczyć zwycięstwo, które nas przybliży do czołówki, nie możemy sobie pozwolić na stratę punktów, marzy się, aby nikt nie doznał żadnej kontuzji w następnych spotkaniach.
Poziom: 44
dodano: 28.09.2014, 01:28, #115 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
De Gea zawalił bramkę, ale do takich stykowych sytuacji po wrzutkach dochodzi na Wyspach dość często, błędny muszą się zdarzyć. Na linii jak zwykle bardzo dobrze.

W obronie zagraliśmy nieźle, choć tak Rafael jak i szczególnie Shaw gubili krycie dość regularnie. Brazylijczyk tradycyjne już nadrobił w ofensywie, natomiast młody Anglik moim zdaniem może nie był najsłabszym ogniwem United w tym meczu, ale jego częste błędy napsuły mi wiele krwi. W drugiej połowie dwukrotnie nie dawał rady z kryciem i WHU groźnie strzelało z ostrego rogu. No i to felerne zagranie, gdzie był ostatnim obrońcom i koszmarnie oddał piłkę rywalom, by chwile później Rooney złapał czerwo. Nie można tak grać, zawsze jest bramkarz do asekuracji, a jak nie to do boku, dać czas kolegom na powrót po stałym fragmencie. Shaw spartaczył to książkowo.

Pomoc zagrała dobry mecz, Blind co prawda miał kilka niedokładnych podań, ale nadrabiał grą w defensywie i ciągłym ruchem. Za to Herrera to dla mnie zdecydowanie MotM tego spotkania. Był wszędzie, zaliczył sporo świetnych odbiorów, blokował akcje rywala i był prawdziwym mózgiem drużyny w rozegraniu pozycyjnym. Może i nie asystował, nie zaliczył chyba także żadnego otwierającego podania pełną gębą, ale był tam gdzie być powinien, ciągle pod grą, nie tracił wielu piłek i zawsze wiedział co z ową piłką zrobić gdy już dostał ją pod nogi. Kapitalny występ.

Di Maria mocno szarpał, brakowało trochę błysku z ostatnich spotkań. Miał dwie dobre okazję których nie wykorzystał, ale w decydujących momentach, pod koniec meczu, potrafił przytrzymać piłkę i kraść nam cenne sekundy.

Roo zagrał dobry mecz, strzelił, biegał, cofał się do obrony i bardzo dobrze współpracował z Herrerą, ale jego głupiego faulu i w konsekwencji osłabienia drużyny wybaczyć tak łatwo nie można. Na szczęście dowieźliśmy 2-1 do końca, ale Wazza po raz kolejny pokazał że nie nadaje się na kapitana... To już oczywiście nie ten sam wariat co 5-7 lat temu, ale nie ma chyba w United drugiego piłkarza który podejmowałby tak głupie decyzje i który nie potrafi trzymać nerwów na wodzy.

Robin po raz kolejny dostał asystę od Falcao, podoba mi się to że Kolumbijski gwiazdor nie pracuje na konto swoje, tylko drużyny. Szkoda że wciąż nie dostaje dobrych piłek, choćby takich jakie wykładał Rafael Rooneyowi czy Di Marii. Póki co nie potrafimy trochę skorzystać z walorów naszego nowego asa ataku, ale to raczej kwestia czasu.

Parę słów jeszcze o decyzjach Van Gaala - o ile wprowadzenie Fletchera i wymuszone, ale mimo wszystko dobre Valencii notuje na plus, to za cholerę nie potrafię zrozumieć, dlaczego grając w osłabieniu zdejmujemy szybkiego Falcao a na boisku, jako ten jedyny piłkarz nie grający w obronie pozostaje RVP... Przecież Holender jest wolny jak barszcz, w pojedynkach z obrońcami nie ma szans, a i nie zerwie sprintem na wolne pole. Graliśmy przez to niejako w 9, bo Robin snuł się w okolicach środka pola i nie dawał nam nic poza przepychaniem stoperów rywala.

Ważne trzy punkty, ponownie wywalczone w mękach, ale najważniejsze że się udało. Mamy sporo nowych zawodników, koszmarną liczbę kontuzji, na szczęście tak Blackett jak i dziś McNair dali radę. Oby było tylko lepiej, bo z kompletną i w miarę zdrową kadrą możemy spokojnie zacząć marsz do top4.
Poziom: 32
dodano: 28.09.2014, 00:48, #114 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Ważne 3 pkt może odblokuja si etroche piłkarze ale nie wiem jak gra wyglądała, kurde nie mam tego kanału n36 mam tylko zwykła n sport i wszytskie canal +, mam nadzieje ze beda puszczac nasze spotkania tak jak zawsze na canal + bo mam w multimedia operatoora ale pakiet bez n36? bo to w nc + chyba tylko?? Ktos wie może? GLORY MAN UNITED!
Poziom: 23
dodano: 27.09.2014, 22:40, #113 Zwiń/Pokaż komentarz koli42

bardzo proszę osobę o niku 4Michael umotywowanie swojej oceny dlaczego dostałem minus za komentarz, bo co za nisko oceniłem zawodników MU. To jest klub z tradycjami a kibicuję MU od lat 20 więc mogę wymagać a jak ty jesteś gówniarzem to nic nie pisz, ja kibicuję MU na dobre i na złe a ty?
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 23:55, #112 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
A więc choćby za te swoje śmieszne oceny np: Show'a i Falcao. Poza tym... jest zawsze osobny news do wystawiania ocen, a nie tutaj - ale mało ważne.

Gówno mnie obchodzi ile lat kibicujesz tej drużynie. Dostałeś minusa za swoje śmieszne wypociny, a jak tak Cie ten minus uraził, to wróć do podstawówki. I nie nazywaj mnie gówniarzem, bo podejrzewam, że jestem dobrych kilka lat starszy od Ciebie, więc hamuj z takimi tekstami typie!

Bez odbioru!

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.09.2014, 23:58

Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 21:59, #111 Zwiń/Pokaż komentarz UNITED PANY
Jak to mówią że zwycięzców się nie sądzi
Poziom: 36
dodano: 27.09.2014, 21:41, #110 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Świetny mecz do czasu strzelenia dwóch goli... Później już tylko gorzej :P.

Zawalisty mecz Rafaela. Akcja z 3 (?) minuty, cód miód i orzeszki ziemne...i kto ją zapoczątkował? Oczywiście Rafael :). Dziś był nie do zniszczenia na prawej flance :).

Jak nic brakuje nam pewności z tyłu.. O ile boki obrony zagrały dziś fajnie, to środek obrony leży i kwiczy. Cieszą jednak dobre zagrania debiutanta i gotowość takich graczy na tak ważny sprawdzian i debiut w momencie kiedy 3 punktów potrzebujemy jak wody :).

Szkoda, że Falcao znowu nic nie ustrzelił... Coś czuję, że jego pierwszy gol będzie przełomowy i lepiej niech nasi przeciwnicy się modlą aby za szybko go nie zdobył. Gra bardzo dobrze, widzi partnerów, strzela zdaleka, jest dobry w powietrzu, umie utrzymać się przy piłce, szybko ją poholować, takiego gracza potrzebowaliśmy. Jednak wolałbym aby w ataku grał jako osamotniony napastnik ;>.

Co do Rooneya, to jakoś nie zdziwiła mnie ta akcja :P. Co jakiś czas Rooney musi coś takiego odwalić hehe ;p. Szkoda, że czarwona kartka przed ważniejszymi meczami, ale chociaz widać było złość i zaangażowanie :P... Jednak, Jeb.. go to jebn....ął.. po ch.. drążyć temat ;p
Poziom: 40
dodano: 27.09.2014, 20:34, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Wiadomo co się stało Herrerze?
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 20:42, #108 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Słuchaj, nie wydaje mi się żeby ktokolwiek z nas wiedział coś na ten temat, bo niby skąd? Trzeba czekać na jakieś oficjalne wieści.

No chyba że nie oglądałeś meczu. Jakiś uraz kręgosłupa tudzież pleców.^^
Schodził o własnych siłach z lekkim grymasem na twarzy, mi to wyglądało na stłuczenie.
Poziom: 40
dodano: 27.09.2014, 21:35, #107 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Oglądałem, ale do 85 minuty, i niedawno wróciłem z domu, myślałem, że już coś oficjalnego było stąd pytam :D
Poziom: 33
dodano: 27.09.2014, 19:31, #106 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
3 punkty cieszą, choć mecz w naszym wykonaniu wraz z upływem czasu był coraz słabszy, i remis a nawet nasza porażka były całkiem prawdopodobnymi opcjami, martwię się, jak zagramy za tydzień z dużo silniejszym rywalem czyli Evertonem, który postawi nam na pewno dużo trudniejsze warunki.
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 21:06, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Młoty w tym sezonie prezentują się o wiele lepiej niż Everton. Nie robiłbym z zespołu Martineza zapory nie do przejścia choć oczywiście mecz będzie trudny.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.09.2014, 21:07

Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 18:07, #104 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
McNair, interwencja ;)) http://gfyca(...)rianmole
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 18:15, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Toć to cudowna interwencja ! Ma chłopak wyczucie.
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 18:20, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf
brechtam z kiksu Valencii na tym gfy xD
Poziom: 18
dodano: 27.09.2014, 20:22, #101 Zwiń/Pokaż komentarz DegustatorMJ
DeGea jaka załamka po tym kiksie
Poziom: 23
dodano: 27.09.2014, 18:04, #100 Zwiń/Pokaż komentarz koli42
Pewne jest jedno sędziowie nie będą nam sprzyjać. Czerwona kartka dla Roo zasłużona, ale później z boiska powinien wylecieć zawodnik WHU. De Gea fantastyczną interwencją uratował nam zwycięstwo. Rafael - super w obronie, McNair zagrał zaskakująco dobrze, Rojo lepiej na środku niż na boku, Shaw- brakuje mu jeszcze do uzyskania optymalnej formy od niego zaczęło się nieszczęście z Roo, Di Maria nieco słabiej, środkowi pomocnicy bardzo się starali i w destrukcji zagrali dobrze z tym, ze Blind przy wyniku 1:0 wyłożył fantastyczną piłkę zawodnikowi WHU, Falcao - nie miał czym się wykazać próbował ale nie szło, RVP nie chciałem go w pierwszym składzie dobrze, że LVG mu ufa bo to dla napastnika najaważniejsze. Moje oceny
1. De Gea 3,5/5 (jeden poważny błąd przy straconej bramce i fantastyczna obrona w drugiej połowie_
2. Rafael 5/5 dla mnie gracz meczu
3. Rojo i McNair - 4 solidny występ
4. Shaw 2,5 - grał niepewnie i jak pisałem powyżej od jego nieudanego zagrania zaczęło się nieszczęście z Roo
5. Di Maria - 3 słabszy występ Argentyńczyka dobrze, że w zwycięskim meczu
6. Blind, Herrera i Fletcher - 3,5
7. Falcao 2,5 nie zachwycił mnie dzisiaj
8. RVP 4 - strzelił bramkę, która dała 3 punkty i za to mu chwała
9. Rooney trudno ocenić jego występ. Najpierw bramka, później super walecznie grał i w końcu czerwona kartka oceniam na 2 bo jego głupota mogła spowodować utratę punktów. Wiem, że to surowa ocena, być może zbyt surowa
10. Valencia bez błysku 2,5
Poziom: 23
dodano: 27.09.2014, 19:54, #99 Zwiń/Pokaż komentarz koli42
czy mogę wiedzieć za co minus?
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 20:19, #98 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Bo szczerze mówiąc głupoty wypisujesz i bez żalu też minusa bym Ci podarował.;)

Zacznijmy od tego, w którym momencie zawodnik WHU powinien wylecieć?
To że Rafael mądrze próbował wymusić czerwo dla zawodnika WHU, nie znaczy, że obiektywnie powinien on wylecieć. Żaden z fauli piłkarzy "Młotów" nie był tak brutalny, jak ten naszego kapitana.

Druga sprawa, Herrera 3/5? Obok Rafaela to był dziś najlepszy piłkarz MU, o ile nie najlepszy! Znakomicie łączył defensywę z atakiem. Oglądałes cały mecz?

Valencia 2,5? Bez błysku? Dostał zadania, zapewne, wyłącznie defensywne i ty oceniasz jego błysk? Robił to co do niego należało - zabezpieczał tyły.
Poziom: 63
dodano: 27.09.2014, 19:46, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Najwazniejszevsa trzy punkty. Moze cudow nie bylo, ale ciesze sie z wygranej i czekam na kolejny mecz i miejmy nadzieje lepsza gre, okraszona zwyciestwem w dobrym i stylu.
Poziom: 21
dodano: 27.09.2014, 18:06, #96 Zwiń/Pokaż komentarz fragment1993
Rooney chyba dostał bezpośrednio czerwoną kartkę czy się mylę ?
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 19:40, #95 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Tak bezpośrednio, też mnie myli ta ikonka. ;)
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 18:06, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf
Brak tego tłuka na Chelsea to raczej dla nas wzmocnienie będzie. Mata sobie pogra. Ogólnie za rękę Falcao powinien być karny dla WHU plus nieuznany prawidłowy gol dla WHU = dalej nie ma się z czego cieszyć, jest padaka.
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 18:07, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Przypomnij sobie jak wyglądał ostatni sezon Fergusona, ile tam wygrywaliśmy szczęściem i głupotą.
Poziom: 35
dodano: 27.09.2014, 19:26, #92 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Nie do końca, w tej akcji gdzie Falcao zagrał ręka i wybił na rzut rożny młoty strzeliły bramkę ;)
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 19:28, #91 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Prawidłowy gol? No to ja nie mam pytań.
Poziom: 35
dodano: 27.09.2014, 18:46, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Proponuję kubeł zimnej wody a'propos naszej gry w obronie i obwieszczaniem McNaira wielkim defensorem. Zagrał solidnie, nieźle, ale jak będzie się uczył gry na środku w tym sezonie w każdym meczu ligowym, dalej będziemy często tracić bramki. Przypomnę, że to on katastrofalnie zagrał piłkę, kiedy Roo w równie idiotyczny sposób kopnął przeciwnika, ale przerwać akcję i tak musiał, bo szła kontra po której wielce prawdopodobne, że stracilibyśmy bramkę. Generalnie chłopak zagrał dobrze, ale technicznie jest bardzo surowy, zagrał po prostu na ambicji. Wygraliśmy z West Hamem (zespołem w najlepszym wypadku ze środka tabeli) 2:1 wybijając piłki na oślep w 2 połowie. To nie jest dobre bronienie, ja tu nie widzę żadnego pomysłu. Rojo na środku zdecydowanie lepszy, ale dalej słaby, nerwowy, źle wyprowadzający piłkę. Shaw - bez formy, nieograny, jego stroną szło największe zagrożenie ze strony West Hamu. Dodam również, że po raz kolejny fatalny występ zanotował De Gea. Każdy rzut rożny w naszym polu karnym to wielkie zagrożenie. Boję się meczu z Evertonem za tydzień, mówię poważnie!

Jedyne plusy z tego meczu to Herrera i Rafael, którzy wybili się ponad przeciętność. Reszta dalej tkwi w jakimś maraźmie, ale co się dziwić. Nasz blok obronny w każdym meczu wygląda inaczej. Za tydzień też będzie. Gdzie tu stabilizacja? Jak mamy zbudować monolit kiedy co tydzień mamy kontuzjowanych obrońców. Dramat. Cieszy tylko wynik, kolejni rywale mniej.



Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 19:03, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
A o kontuzjach nie wiesz? Wymagasz ustabilizowania obrony kiedy prawie wszyscy są połamani? Wiadomo, że Evans i Jones bądź Rojo to pierwszy skład w obronie ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma, po co tyle narzekać.
Poziom: 38
dodano: 27.09.2014, 19:18, #88 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Dokładnie , nie ma co znowu wymagać cudów. Cieszmy się że dowiezliśmy 3pkt do końca i liczmy na to , że wkońcu kontuzje bedą nas bardziej omijać , a gra powinna wyglądać coraz lepiej.
Poziom: 35
dodano: 27.09.2014, 19:21, #87 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Akurat Shaw zagrywał wtedy piłkę ;)
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 19:26, #86 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Po pierwsze to nie McNair a Shaw wybijał w ten niefortunny sposób piłkę, to tak tytułem poprawy.

I nijak nie idzie się z Tobą zgodzić co do formy Luke'a. Zagrał bardzo solidnie na lewej obronie, nie został (chyba) ani razu objechany, jak to miało miejsce w zeszłym tygodniu z Rojo. Chyba że oglądałeś jakiś inny mecz. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poziom: 39
dodano: 27.09.2014, 19:26, #85 Zwiń/Pokaż komentarz KetraBoss
Di Maria dzisiaj może nie czarował z przodu ale wydaje mi się, że to było następstwo zadań defensywnych jakich w dzisiejszym meczu został obciążony, z którymi radził sobie raz lepiej, raz gorzej mimo to, walki oraz ambicji nie można było mu odmówić. Szkoda, że nie udało mu się wykończyć idealnie wyłożonej piłki od Herrery, nadrobił to natomiast przetrzymywaniem futbolówki na połowie rywala w doliczonym czasie gry co dało nam trochę spokoju w końcowych minutach.

Szkoda czerwonej kartki Rooney'a. Powinien przeprosić i podziękować kolegom z drużyny za dowiezienie pozytywnego wyniku do końca spotkania. Najgorsze to, że chodź lista kontuzjowanych wciąż się wydłuża, Wayne osłabił drużynę na kolejne 2-3 spotkania. Powiem wam, że z dobrze grającym oraz walczącym Evertonem będzie go ciężko zastąpić. Chyba ze wszystkich ofensywnych zawodników Rooney w defensywie daje nam najwięcej.

Martwi mnie jeszcze jedna rzecz, pomijając oczywiście naszą linie obrony. Kolejne przeciętne 90 minut w wykonaniu Robina. Czy Van Gaal w końcu zdecyduję się posadzić Robina na ławce? Nie sądzicie, że Falcao mógłby dać nam więcej po tej czerwonej kartce Rooney'a?
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 18:50, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Po ciężkim boju mamy nasze 3 punkty, mecz oceniam na plus, dlaczego? A no dlatego, że dziś udało nam się coś czego nie zrobiliśmy tydzień temu. Chłopaki pokazali wiele serducha czego próżno było szukać w poprzednim występie gdzie zwyczajnie się poddali.

Rojo - zagrał dziś bardzo dobre zawody a przez sporą część z nas był skreślany po poprzednim występie.
Rafael - przypomniał sobie najlepsze czasy, świetny mecz.
Herrera - po prostu czarował, gra tak jak tego oczekiwałem.
Van Persie - czego można wymagać od niego jeśli nie bramek? Poza bramką potrafił przytrzymać.
Roo - do 60 minuty bardzo dobre spotkanie, robił to czego każdy od niego oczekuje czyli był wszędzie, później przypomniał sobie jak grał dawniej i na niekorzyść zespołu stracił głowę.
Di Maria - słabszy mecz od poprzednich ale ciągle na wysokim poziomie.
No i debiutanci czyli McNair i Shaw zagrali na prawdę dobre zawody.

Mecz szaleńczo przypominał te z ostatniej kampanii Fergiego, które bardziej wygrywaliśmy szczęściem niż umiejętnościami.

Sporo pracy przed LvG, z przodu wszystko wygląda jak należy, do tego musimy tylko dołożyć balans z tyłu. Wszystko powinno wrócić do porządku jeśli nasi podstawowi defensorzy wrócą po kontuzjach. Mam nadzieje, że po raz kolejny przerwa reprezentacyjna w tym pomoże, bo raczej kontuzjowani nie dostaną powołań.

Oby tak dalej ! Najważniejsze 3 punkty ! Kolejny zawał serca już za tydzień z Evertonem, który jak na razie prezentuje się przeciętnie.

//Edytowano 3 razy, ostatni raz 27.09.2014, 18:59

Poziom: 25
dodano: 27.09.2014, 18:01, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Wakabayashi
Było ciężko, ale co teraz? Co my poczniemy bez naszej opoki, naszego kapitana? Bez człowieka o zimnej krwii i stalowych nerwach? Czy mamy jakiekolwiek szanse przeciwstawić się Chelsea bez Wielkiego Waynea?
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 18:23, #82 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Człowiek o zimnej krwi? [***]nij sie w łeb typie!
dodano: 27.09.2014, 18:33, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Loqu [95.49.147.***]
sarkazm stary, sarkazm...
Poziom: 21
dodano: 27.09.2014, 18:27, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg
Rooney 3 mecze zawieszenia - meeeega (y)
Poziom: 38
dodano: 27.09.2014, 18:19, #79 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Tak fajnie się zapowiadał meczyk na początku. Dobrze że udało się dowieść 3pkt. do końca. Co do samego Rooneya , jeśli jest kapitanem to musi starać się utrzymywać nerwy na wodzy , innej możliwości nie ma. Bo tak naprawde przez jego stratę spotkanie obróciło się o 180 stopni na naszą niekorzyść. jestem pewien że gdyby Rooney grał do końca to gra wyglądałaby solidnie tak jak w pierwszej połowie.
Całe szczęście że udało nam się utrzymać ten wynik do końca. :)
Pozdrawiam wszystkim
Poziom: 57
dodano: 27.09.2014, 18:18, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Jeśli idzie o grę do przodu: właściwie mógłbym tutaj skopiować swój poprzedni komentarz. Nie dość bowiem, że od 46 minuty zaczęliśmy niepokojąco nadmiernie szanować piłkę to jeszcze od 60 musieliśmy radzić sobie w dziesiątkę. Van Gaal w tym meczu dokonywał jednak bardzo słusznych roszad: żeby zacieśnić blok obronny wpuścił Fletchera i Valencię z jasnymi i konkretnymi zadaniami które miały się ograniczać do wybijania piłek sprzed naszej szesnastki. Modliłem się w duchu, żeby Louisowi nie odbiło i nie postanowił za wszelką cenę wygrywać tego meczu; na szczęście mecz z Leicester pokazał Holendrowi, że w Anglii tak się po prostu nie da.

Postawiliśmy podwójną sztabę z osamotnionym van Persiem i... tyle. To nie było jakieś wyrafinowane bronienie się, ale z takimi nazwiskami zrobiliśmy wszystko co się dało. Brawo dla chłopaków za to, że nie spękali. Byłem przerażony po tej czerwonej kartce, na szczęście dziś nie musieliśmy oglądać kolejnego koszmaru. Rojo, mimo iż przegrał kilka pojedynków w powietrzu, okazał się lepszym stoperem niż lewym obrońcą. Shaw chyba nie jest jeszcze w pełnej kondycji fizycznej, kilka razy zaspał, ale swoje wyczyścił. McNair uratował nam dzisiaj skórę pamiętną główką. Rafael w zasadzie dowodził defensywą i wreszcie spisał się na miarę potencjału. Na razie gra w systemie: Świetnie-Fatalnie-Świetnie. Wolałbym jednak, żeby ustabilizował dyspozycję. De Gea w drugiej połowie grał lepiej.

Druga linia nie siliła się na efekty specjalne. Wyjątkowo słaby mecz zagrał Di Maria którego z pewnością mocno zabolały dwa ataki na jego kości na początku meczu. To "ustawiło" go tak jak gracze WHU chcieli - był przestraszony aż do zmiany, nie harcował jak ma w zwyczaju. Barbarzyńska metoda przyniosła efekt, Big Sam może być przynajmniej z tego dumny.

Z Evertonem będzie o wiele trudniej - tym bardziej jeśli na to spotkanie wypadnie Herrera. Klątwa United trwa nadal, znów w trakcie spotkania tracimy zawodnika. Ander przyćmiewa chimerycznego Blinda, dziś był lepszy od Angela i naprawdę imponuje podejmowanymi decyzjami. Oby na Voltarenie się skończyło bo widzimy do czego aktualnie nadaje się Darren Fletcher. McCarthy, Barry i Naismith rozerwaliby go na strzępy.

Rooney. Tak mi się podobał w tym spotkaniu, udało mi się nawet przewidzieć jakie zadania będzie miał w dzisiejszym meczu, świetnie się z nich wywiązywał, aż przyszedł ten moment, kontrolka znów się przepaliła, myślenie przeskoczyło na tryb OFF, no i masz babo placek. Patrząc na jego aktualną formę był pewniakiem na Everton, także patrząc na to pod kątem taktycznym - jakoś nie widzę Maty walczącego ramię w ramię z niebieską fortecą jaką tworzą defensywni pomocnicy The Toffies. Gdy już zaczynało się układać chłop znów wepchnął nas na samo dno kotła ze smołą. I jak ja mam się do niego przekonać? :)
Poziom: 48
dodano: 27.09.2014, 18:08, #77 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Vamp

Daj na luz, potrzebujemy teraz troche więcej optymizmu. Z meczu na mecz będzie lepiej, więcej wiary.

Pozdrawiam.
Poziom: 18
dodano: 27.09.2014, 18:06, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Cristoforo
Najważniejsze że wygraliśmy i mamy te 3 pkt.
Poziom: 33
dodano: 27.09.2014, 18:04, #75 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Niestety druga połowa mnie ominęła. Spytam raz jeszcze. Co się stało z Herrerą?
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 18:06, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Coś z kręgosłupem, ciężko powiedzieć czy poważna sprawa, miejmy nadzieje, że nie bo był dzisiaj kozakiem.
Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 18:06, #73 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Dobra, temat zamknięty wygraliśmy, nieważne jak. Trzy punkty kasujemy i możemy cieszyć się resztą weekendu i pójść spać dzisiaj spokojnie. Z tymże Rooney za tydzień nie zagra, przez to że jest przygłupem umysłowym, ale widocznie w przypadku Wayne'a niemożna mieć wszystkiego.
Mieliśmy fuksa, ale doping w samej końcówce był oszałamiający. Wreszcie było widać charakter.

McNair, Rojo, Rafael, Shaw, Hererra (jak znów będzie pauzował to będziemy w czarnej [***]. Świetny jest ten chłopak w grze do przodu), RvP oni mi się dzisiaj najbardziej podobali.
Genialny debiut Paddyego. Oby więcej takich występów, ale trzeba także przyznać, że miał świetnego partnera u swego boku fantastycznego dzisiaj w przerywaniu akcji Rojo. Argentyńczyk to półka wyżej niż Smalling.

De Gea tak średniawo. Fatalnie zaczął, lepiej skończył.
Falcao w obecnej dyspozycji fizycznej zrobił to co mógł, jestem zadowolony z jego gry. Zaliczył świetną asystę.
Angel Di Maria musiał w końcu przyjść ten słabszy mecz naszego argentyńskiego magika. Ale jestem zadowolony, że taki piłkarz z wiadomo jakimi wadami, mimo to walczy nie tylko w ofensywie ale również w defensywie ile tylko w nogach sił i oddaje serce za drużynę. Godny noszenia tej koszulki ADM!

Brawo United!

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.09.2014, 18:08

Poziom: 48
dodano: 27.09.2014, 18:05, #72 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Wygraliśmy choć przy odrobinie szczęścia mogliśmy ten mecz zremisowac.

Rooney ...szczerze?Przyda mu się odpoczynek, bo zabawa w Roya Keane to nie dla Roo. Rolą Rooneya powinno być zagrzewanie swoich kumpli do jeszcze lepszej gry, niepoddawaniu się, atakowaniu, aby ostatecznie wygrać mecz. Keane był genialnym kapitanem i [***]em. Niech Roo gra normalnie tak jak kiedyś a będzie świetnym kapitanem.

Plus zawieszenia Rooneya jest taki, że przynajmniej sobie teraz pograją Mata lub Januzaj. Chociaż i z jednym, jaki z drugim osobiście bym pogadał na miejscu van Gaala.

Na koniec...ważne 3 oczka i niech teraz nasi rywale się męczą z walecznymi MŁOTAMI!

Pozdrawiam.

Poziom: 66
dodano: 27.09.2014, 17:59, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Mecz mógł wyglądać zupełnie inaczej, ale u nas zawsze nadchodzi pewien moment kryzysu w drugiej połowie i.... tym razem na Rooneya padło.

Ogólnie dobrze wszystko wyglądało. Nawet pochwalę i to bardzo naszego debiutanta - McNair'a. Bardzo dobrze się spisał.

Nie podobało mi się to, że za dużo było gry na wrzutki. Falcao wydawał się takim napastnikiem, któremu to wyraźnie nie odpowiadało.

Bardzo mi szkoda Juana Maty, być może wszedłby, gdyby nie to, że Wayne otrzymał czerwoną kartkę.

Co do pracy sędziego? Kiepski, powinien w niektórych sytuacjach być sprawiedliwy i też wlepić czerwień zawodnikowi WHU. A okazja na to była.

Najważniejsze są 3 punkty. Czekam na kolejny meczyk naszych. Evertonie przybywaj.
Poziom: 39
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 17:58, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Napisałeś to w 60 minucie i od razu spisujesz nasz zespół na przegraną. Wcześniej jakieś głupie komentarze typu " Jest szansa na 2:5" to się nie dziw, że zarobisz minusa. Ty mi za co dałeś minusa ? Za to, że ja Ci dałem ? Co za dziecinne zachowanie.
Poziom: 47
dodano: 27.09.2014, 17:57, #68 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Wygraliśmy, bo nie przegraliśmy.
Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 17:57, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Ja bym tak nie dramatyzował przy tej sytuacji z Rooneyem. Stało się co miało się stać, co nie zmienia faktu, że Rooney ostatnio daje wiele drużynie na boisku i poza nim. Poczekajmy na głos w tej sprawie LvG i samego winnego.

To że ugraliśmy tutaj 3pkt, to jest coś niebywałego, tym razem obrona dała sobie jako tako radę. Mieliśmy fantastyczny początek meczu, dziwi mnie jak to wszystko nagle ucichło i opadła euforia.

Mimo wszystko, brawo dla naszych Diabłów. ;)
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 17:54, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Zawał.
Poziom: 25
dodano: 27.09.2014, 17:53, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
MOja pikawa więcej takich meczy może nie wytrzymać. Ja prdl.
Poziom: 21
dodano: 27.09.2014, 17:36, #64 Zwiń/Pokaż komentarz blackthought
to jest Mata nie Fletcher ani Young, czlowiek majacy ogromny wplyw na ofensywe, Roo jako 10-ka?to tylko strach pred posadzeniem na lawe RVP.
Poziom: 33
dodano: 27.09.2014, 17:34, #63 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Jak poważnie wygląda sprawa z Herrerą?
Poziom: 21
dodano: 27.09.2014, 17:34, #62 Zwiń/Pokaż komentarz blackthought
roo jako kapitan, kolejna pomylka, jeden z bardziej nieodpowiedzialnych pilkarzy na wyspach. LVG ma swoich ludzi, beznadziejny RVP, brak Maty...
Poziom: 25
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 17:32, #60 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Nie wiem już co myśleć, kolejny mecz i następna kontuzja.
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 17:30, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Herrera kontuzja...
Poziom: 47
dodano: 27.09.2014, 17:18, #58 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Rooney co za debil XD Przynajmniej Mata za tydzień zagra :)
Poziom: 40
dodano: 27.09.2014, 17:21, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Tyle z tego pożytku, że się LvG przekona o tym, aby Mate jako "10" wystawiać, a Rooneya jako napastnika. Szkoda komentować to zachowanie...
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 17:27, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
zobaczymy... jeśli nasi wygrają to Rooney zagra.
Poziom: 76
dodano: 27.09.2014, 17:21, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Faul taktyczny Rooneya i skrobnął kolesia, bo sędzia wcześniej nie gwizdnął. Myślę, że żółta by wystarczyła.
Poziom: 39
dodano: 27.09.2014, 17:20, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Może lecimy po jakiś kolejny rekord. Na przykład czerwona kartka w pięciu meczach z rzędu?
Poziom: 29
dodano: 27.09.2014, 17:17, #53 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Co za zachowanie kapitana, brawo!!! Mecz jeszcze nie wygrany, a ten osłabia nas 30min przed końcem.
Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 17:13, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Broni coś w końcu De Gea. ;)
dodano: 27.09.2014, 17:01, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Stiwww [109.207.48.***]
to co zrobil de gea przy bramce to dla mnie A klasa...sam bronie i takie wychodzie do pilki z zamknietymi oczami z nadzieja "a moze tafie" jest niedopouszczalne, przeraza mnie to jak maly progres ten chlopak zrobil od kiedy do nas przybyl....

na przedpolu to dalej co najwyzej sredniej klasy bramkarz a na lini tez juz nie zadziwa...nakladl sobei zelu na lep, troche podrosl od silki i co...i nico, ladniejszy sie tylko zrobil...

niestety wydaje mi sei najzwyczajniej brak mu "jaj" zeby stac stac sie TOPem na miare pierwszej 3 swiata.
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 16:59, #50 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Musimy unikać jakichkolwiek dośrodkowań, bo dużo zagrożenie jest stratą bramki. Nie dziwie się, że staciliśmy bramka. Śledziłem posiadanie piłki spadło o około 9 % było 72, na koniec połowy 63. Cel jest prosty strzelić bramkę, która da spokój i utrzymywać się jak najwięcej przy piłce, nie popełniać głupich strat i faulować daleko od pola karnego. WHU liczy, że McNair przegra jakiś pojedynek z napastnikiem, popełni błąd, na razie nie chwale bo mecz trwa 90 min, trzeba zachować koncentracje, a piłkarze nie mogą zapominać o obronie na która pracuje cały zespół. Typowałem 3-2, zobaczymy w jaką to stronę pójdzie w drugiej połowie.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.09.2014, 17:05

Poziom: 57
dodano: 27.09.2014, 16:58, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Obawiałem się, że stracimy bramkę gdy tylko na chwilę odetchniemy i tak też się stało. Nie potrafimy się skoncentrować, wybić rywalom piłki z głowy, skazać ich na wieczne bieganie i długie bezsensowne lagi. Mamy zbyt duże dysproporcje między obroną i atakiem które nie są widoczne tylko wtedy gdy gramy na 100%, a to niestety nadal jest zbyt mały odsetek czasu względem całego spotkania.

Ciekawi mnie czy dziś też przeczytam "De Gea bez szans przy golu". Nie. To co wyprawia ten człowiek zakrawa na absurd. Korner, przed nim same dzieciaki, a on nie potrafi się zdecydować czy zostaje w bramce czy wychodzi do piłki? Po 3 latach w Premier League? Co on zrobił? Wyszedł i został staranowany jak kiedyś. RĘCZNIK i tyle. Niech wraca na treningi albo podgląda Neuera bo to co wywija teraz jest żenujące. Nie mogę patrzeć na ten jego brak zdecydowania.

Jednego piłkarza nam brakowało w ostatnich latach, łącznika między linią obrony, pomocy i ataku. Dziś go mamy, nazywa się Ander Herrera. FANTASTYCZNY jest ten chłopak, ma chłodny umysł, cudowne podanie, świetnie gra w obronie! Spójrzmy na to jak doskonale zachował się przy golu Robina.

Bardzo dobrze grają Rafael, Herrera, van Persie (nie mamy prawa narzekać na brak Maty - Holender jest dziś wszędzie) i Rooney. Podoba mi się odwaga Falcao. Rojo z McNairem na razie nie najgorzej, Shaw może się podobać. Blind sprokurował koszmarne zagrożenie pod naszą bramką.

Jeśli nie stracimy głowy tylko strzelimy gola-dwa i zabijemy grę to wygramy. Jeśli van Gaal chce znów uskuteczniać futbol totalny i otwierać przestrzenie może być różnie.
Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 16:56, #48 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Kolejny mecz w którym de Gea niestety nie robi nic aby zapobiec utracie bramki, mało tego - to przez jego niepewność West Ham wbił piłkę do siatki, więc on ponosi w 100 % winę za to, że zamiast 2-bramkowej przewagi jest tylko 1-bramkowa.
Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 16:55, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Jak na taki zlepek naszych obrońców, to nie wygląda to najgorzej. Stałe fragmenty gry, to oczywiste zagrożenie ze strony Młotów. Oprócz błędu Blinda, gdzie gola powinien zdobyć E. Valencia i niepewnego wyjścia De Gei, to jest dość spokojnie. Choć znowu trzeba wziąć pod lupę Hiszpana - kolejny stracony gol i tym razem można na niego zwalić winę.
Nie wiem co się stało, ale Rooney naprawdę dobrze wygląda na tej 10, Robin zaczyna zdobywać te gole, wykonuje tą swoją cichą robotę i przynajmniej zrobił to co do niego należało. Strasznie dziwny i zachwiany, niczym nasza kadra, jest ten mecz.

Też słowa pochwały do sędziego, Lee Masona, za utemperowanie zapędów graczy Big Sama, bo już wzięli sobie od początku na celownik Di Marie, niczym gracze lisów w ostatnim weekendzie.

Di Maria mało dokładny w tym meczu, Falcao niby się pokazuje, ale nie może do końca się odnaleźć.
Kolejne świetne zawody rozgrywa Herrera - coś pięknego.
Poziom: 30
dodano: 27.09.2014, 16:53, #46 Zwiń/Pokaż komentarz reddevilssss
Ander Herrera najlepszy na boisku jak na razie,Di Maria trochę słabiej dzisiaj za to nadspodziewanie dobrze gra RVP nie licząc nawet tego,że bramkę strzelił.
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 16:51, #45 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Rafael CRACK
Świetny Herrera
Bardzo dobra gra 3 napastników. Mimo, że tylko Falcao z nich nie trafił to dużo walczy i świetna kolejna asysta do Robina.
Blind dobre zagrania przeplata głupimi stratami.
Obrona - jak na razie nie jest źle. Bardzo dobrze gra Shaw. Znacznie lepiej na środku prezentuje się Rojo niż w ostatnim meczu na LO.
Głupio stracona bramka, której winy ponosi raczej De Gea.
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 16:47, #44 Zwiń/Pokaż komentarz michał41
powiem tak: w ofensywie jest dobrze, gramy dobrze ale w defeszywie to jest porażka. co z tego że stzrelimy 3 gole jak stracimy5
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 16:50, #43 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Nie dramatyzuj, póki co, mimo drobnych błędów, nasza defensywa nie spisuje się tragicznie. Oczywiście rzucają się w oczy spore braki McNaira ale chociaż Rojo gra lepiej na środku niż na skrzydle w ubiegłym tygodniu.

ps. Co ten Herrera. *,*

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.09.2014, 16:52

Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 16:48, #42 Zwiń/Pokaż komentarz michał41
powiem tak: w ofensywie jest dobrze, gramy dobrze ale w defeszywie to jest porażka. co z tego że stzrelimy 3 gole jak stracimy5
Poziom: 76
dodano: 27.09.2014, 15:13, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Van Persie w pierwszym to zło konieczne van Gaala - jego protegowany i zawsze go będzie bronił. Może tym razem Robin wybroni się bramką. Jeżeli nie, to po godzinie gry dawać Matę.
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 15:31, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Przez takie decyzje, boje się, że Mata odejdzie. Taki piłkarz na ławie...
Poziom: 23
dodano: 27.09.2014, 16:48, #39 Zwiń/Pokaż komentarz kribz
też się o to boję
Poziom: 39
dodano: 27.09.2014, 16:41, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Jest szansa na 2:5 :D
Poziom: 26
dodano: 27.09.2014, 16:27, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
ja jeszcze bym sie nie cieszyl dopoki nie bedzie ostatniego gwizdka.
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 15:55, #36 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
ma ktoś sopa albo link do meczu?
Poziom: 46
dodano: 27.09.2014, 16:26, #35 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Poszukaj na wiziwig.tv tam jest pełno transmisji.
Poziom: 33
dodano: 27.09.2014, 16:25, #34 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Jak zwykle LvG zagrał na nosie wszystkim i pokazał kto wie najlepiej. W tym również mi.
Z taką obroną będzie nam niezwykle trudno "zabić" mecz. Niestety, ale byle "laga" może być groźna i Młoty doskonale o tym wiedzą.

Rafael to jest crack. Oby go kontuzje omijały.
Poziom: 38
dodano: 27.09.2014, 15:27, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Krass
Dla mnie Mata powinien być w pierwszym składzie kosztem van Persiego albo Wazzy. I byłoby spoko.
Poziom: 38
dodano: 27.09.2014, 16:23, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Krass
No dobra... Myliłem się :D
Poziom: 28
dodano: 27.09.2014, 16:22, #31 Zwiń/Pokaż komentarz fifek357
2-0. Plusy na razie dla Rafaela i Blind'a :d
Poziom: 23
dodano: 27.09.2014, 15:58, #30 Zwiń/Pokaż komentarz SLU
Leci mecz na nc+?
Poziom: 76
dodano: 27.09.2014, 16:07, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Nie, kanał 36 na nc+ :)
Poziom: 23
dodano: 27.09.2014, 16:12, #28 Zwiń/Pokaż komentarz SLU

Red_Devil napisał:

Nie, kanał 36 na nc+ :)

Nie ma takiego :/
Poziom: 76
dodano: 27.09.2014, 16:16, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
U mnie jest napisane nSport+, kanał nr 36. http://ncplu(...)927-1555
Obczaj tutaj: http://ncplus.pl/co-ogladac
Poziom: 57
dodano: 27.09.2014, 15:55, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
West Ham potrafi grać agresywnie i szybko, van Gaal chce zapobiec powtórce z Leicester stąd pomysł z Rooneyem w miejscu Maty. To zrozumiałe przy takiej linii obrony oraz jedynym defensywnym pomocniku który w dodatku nie jest olbrzymem ani zawodnikiem klasy Carricka. Chodzi o zwiększenie liczby broniących graczy w sytuacji w której WHU będzie w posiadaniu piłki. Van Persie i Falcao mają po prostu czekać na odpowiednie okazje do strzelenia gola, Blind asekurować dzieciaków, Wayne biegać po całym boisku (IMO- najważniejsza postać dzisiaj), Herrera nie może ani na moment zapomnieć o grze w obronie.

W typerze postawiłem 3-2 dla nas. Będzie cholernie ciężko, ale powinniśmy sobie jakoś poradzić. Zachętą niech będzie szansa na wyprzedzenie Liverpoolu w tabeli.
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 16:00, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
To ma sens ;))
Poziom: 40
dodano: 27.09.2014, 15:55, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Znów bezproduktywny RvP zamiast prawdziwej "10". Nie przychodzi mi nic innego jak wulgaryzmy na myśl.
Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 15:47, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Sory, ale LvG swoimi decyzjami pokazuje, że [***] z niego nie wybitny trener. Bardzo się cieszyłem na jego przyjście, ale On naprawdę nie ogarnia (zresztą sam tak mówi) tego co się tutaj dzieje. Myślałem, że Holender to jedyna osoba w dzisiejszym futbolu, aktywna, która nie ugnie się pod presją 3 wielkich nazwisk i osobistych zachcianek - najwidoczniej się myliłem, a cierpi na tym Mata.

Przez plagę kontuzji w obronie, możemy wyjść o dziwo na tym lepiej niż w poprzednim spotkaniu. Wszystko będzie zależeć od debiutu McNair i dzisiejszej dyspozycji Rojo, która na środku powinien lepiej wypaść niż na boku boiska. Shaw nas powinien rozruszać, Rafael wypadł ostatnio nieźle. Więc jak McNair wypadnie dzisiaj porównywalnie dobrze jak Blackett, to powinniśmy nieco wypuścić powietrza z ust.
Sprawa środka pola wygląda już w porządku, długie lata się na to czekało, w ataku z kolei mamy znowu przesyt, co niby cieszy, ale decyzje van Gaala już nie za bardzo. Obym się mylił, co do mojej surowej opinii..
Poziom: 50
dodano: 27.09.2014, 15:44, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
A Mata ponownie na ławie. Taki piłkarz nie powinien zajmować miejsca na rezerwie.
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 15:43, #21 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Do czego to doszło, żeby taki klub jak Man Utd dysponował tak śmieszną linią defensywną - masakra!
Poziom: 23
dodano: 27.09.2014, 15:32, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Jest moc w składzie MU :) Dzisiaj juz pewnie wygramy :D
Poziom: 66
dodano: 27.09.2014, 15:38, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
O, miło widzieć jednego z najaktywniejszych użytkowników, że nadal jest... aktywny. :) Moc w sumie jest i nasz stadion, może rzeczywiście nie ma się czym martwić.
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 15:36, #18 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Mata mając obok siebie Herrere i Di Marie mógłby wskoczyć na poziom z jego pierwszych sezonów w Chelsea, ale nie no musi grać van Persie. Nawet jak strzeli gola to mnie nie przekona, bo znając życie przed strzelonym golem zmarnuje 2 setki tak jak było w każdym poprzednim meczu.

Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 15:29, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Czyli nie myliłem się co do składu... gdzie jest Mata !! Boje się, że jak van Gaal nie posadzi swojego ulubieńca na ławie, a Mata będzie wychodzić z ławy to odejdzie z Manchesteru, a tego bym nie chciał...
Poziom: 40
dodano: 27.09.2014, 15:24, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Co za bezsensowny tytuł newsa ;d Mnie akurat nie dziwi to, że McNair debiutuje... Chyba, że osoba pisząca newsa widzi Matę jako ŚO :)
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 15:28, #15 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Może lepszy byłby "De Gea na bramce!"?
Naturalne jest to że nazwisko tego młodzika pojawi się w tytule, skoro nikt nie przypuszczał na początku sezonu że jego debiut będzie miał miejsce, równie dobrze w obronie mógłby zagrać Fletcher.
Poziom: 41
dodano: 27.09.2014, 15:27, #14 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Pozytyw bardzo duży, że znów kolejni gracze przed 20 rokiem życia dostają szansę gry na Old Trafford, na debiut. Do tego jeden jest wychowankiem MU.

Minus to brak Maty, ewidentny. Pogłoski o jego odejściu niestety mogą okazać się prawdziwe. Juan, sam zresztą myślę, że będzie chciał odejść jeżeli notorycznie będzie siedział na ławie kosztem van Persiego, który zresztą i tak jest w fatalnej formie, a na '10' LvG będzie wolał stawiać na Rooneya niż na hiszpańskiego czarodzieja.
Szkoda. Od początku mam dziwne wrażenie, że to nie przejdzie. WTF LvG ?
Poziom: 43
dodano: 27.09.2014, 15:26, #13 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Zastanawia mnie czemu nie chce sprawdzić duetu Rooney - Falcao a za nimi Mata... a już wiem, jego ulubieniec musi grać, mimo że jest w formie niczym Bartosz Ślusarski
Poziom: 29
dodano: 27.09.2014, 15:23, #12 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Tak patrzę na naszą obronę to nie wiem czy lepsza od naszej reprezentacji. Mata znowu na ławie, super, już mam przed oczami Rooneya "rozgrywającego" piłkę. Będzie ciężko o punkty.
Poziom: 25
dodano: 27.09.2014, 15:21, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
Gdzie dzisiaj nadawany jest mecz? A co do składu to obrona wystawiona na ciężką próbę, same młokosy.
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 15:22, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Średnia wieku 21.5 :)
Poziom: 24
dodano: 27.09.2014, 15:19, #9 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Tymczasem ja znowu zapytam o jakąś dobrą transmisję, ktoś, coś?
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 15:21, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
http://premium.futbolhd.pl/

Tam zawsze znajdziesz dobrą transmisje ! Zapisz sobie :)
Poziom: 32
dodano: 27.09.2014, 15:20, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Kurcze strasznie martwi mnie ten RVP, jak już większość zauważyła Mata jest w nieporównaniu lepszej formie. Liczę na udany powrót do zdobywania punktów bo niedługo Everton.
Poziom: 36
dodano: 27.09.2014, 15:19, #6 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Ja pitolę, co za obrona... Wychowanek - młodzianek, pierwszy mecz dla niego w momencie kiedy potrzebujemy tego ZERA z tyłu a obok niego Rojo, który w miarę okej gra tylko do przodu.... Przewiduję bramki dla WHU, jednak liczę na jedną więcej po stronie United ;p
Poziom: 17
dodano: 27.09.2014, 15:17, #5 Zwiń/Pokaż komentarz DN7
...co racja to racja, RvP powinien grzac laweczke, wyraznie jego ochota do gry zmalala odkad pojawil sie LvG... Mam nadzieje ze w drugiej polowie bedzie mogl "odpoczac"

Ps. juz nie pije piwa bo nie doczekam meczu...


Poziom: 66
dodano: 27.09.2014, 15:15, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Powiem tak, tyle pisałem o obronie, ale rzygam tym tematem. Niech będzie. Postanowił trener, to postanowił i życzę McNairowi debiutu marzenie. Btw. pierwszy raz go obejrzę w akcji. :)

Natomiast, czemu Juan Mata na ławce? No.... :( Przecież on jest na chwilę obecną nieporównywalnie lepszy od van Persiego. Robin wcale nie jest w największej formie, lepszej niż na MŚ, jak powiedział van Gaal. Tutaj delikatny wyraz kumoterstwa zauważam.
Poziom: 53
dodano: 27.09.2014, 15:07, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Van Persie powinien w końcu usiąść, przesunąć Roo do przodu i wstawić Matę...

Jest godzina przed meczem, a ja już mam przed oczami bezradnego De Geę.

Rafael po kontuzji - 19 letni debiutant z rezerw - Rojo pierwszy raz na stoperze - 19 letni debiutant po kontuzji

Średnia wieku naszych obrońców to 21,5 wiosen.

Nastawiam się na niezłą nerwówkę.
Poziom: 47
dodano: 27.09.2014, 15:06, #2 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Znowu RvP bez formy w pierwszym, a Mata na ławce...
Poziom: 33
dodano: 27.09.2014, 15:04, #1 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Ile jeszcze będziemy tego van Persiego męczyć? Zawodnik widmo na boisku.

Komentarze (142)