R E K L A M A

+ +2 - Rozczarowujący remis w Cambridge

Relacje Red_Devil @23.01.2015 | Przeczytano 6005 razy

Rozczarowujący remis w Cambridge

Manchester United tylko bezbramkowo zremisował na Abbey Stadium z Cambridge United w meczu IV rundy Pucharu Anglii. Rewanżowe spotkanie odbędzie się na Old Trafford.

Louis van Gaal zdecydował się na pozostawienie w Manchesterze m.in. Wayne'a Rooneya i Juana Maty, a na ławce zasiedli Ander Herrera i Robin van Persie. Mimo to na Abbey Stadium wyszedł silny zespół z Davidem de Geą, Philem Jonesem, Michaelem Carrickiem, Ángelem Di Maríą i Radamelem Falcao na czele w ustawieniu 4-4-2.

Mimo takiej siły ognia Czerwone Diabły nie potrafiły sforfować obrony zespołu znajdującego się 75 miejsc niżej w angielskiej hierarchii rozgrywek. Cambridge United broniło się dwoma blisko siebie ustawionymi liniami, przez co United mieli utrudnione zadanie.

Podopieczni van Gaala przede wszystkim zbyt wolno podawali piłkę i nie przemieszczali się dobrze po boisku. Brakowało akcji dwójkowych, wymiany pozycji i szybszej gry. Zbyt wiele piłek adresowanych do Falcao było dośrodkowywanych górą, przez co mierzący 177cm Kolumbijczyk nie miał szans w starciach z rosłymi defensorami gospodarzy.

Zespół Cambridge United wyprowadzał groźne kontrataki i wprowadzając popłoch w szeregach obronnych United. Kilka kiksów zaliczył Jones, co w połączeniu ze słabo wykonywanymi rzutami różnymi rzutuje na jego całościową ocenę za to spotkanie.

Wyróźniał się przede wszystkim Daley Blind, który był poprawny w defensywie i chętnie zapuszczał się do przodu, gdzie wspomagał równie wyróżniającego się Adnana Januzaja. Wiele piłek przechodziło przez Di Maríę, ale w paru zagraniach pokazał, że lepiej czuje się bliżej linii bocznej.

Gospodarze nie oddali ani jegnego strzału celnego, podczas gdy United mieli parę groźnych akcji. Kilka razy dobrze pokazał się Falcao, ale koledzy zbyt niecelnie podawali. W drugiej połowie miał świetną okazję, ale jego strzał odbił na rzut rożny Chris Dunn. Po wejściu na murawę również van Persie oddał soczysty strzał, lecz tuż nad bramką - zwykle Holender nie marnuje takich okazji.

Ostatecznie jednak spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem i obu klubom przyjdzie zmierzyć się na Old Trafford 2 lutego.

Tagi: Cambridge United, FA Cup, Relacje z meczów, Remis, Znamy składy

Komentarze (217)

Poziom: 41
dodano: 03.11.2015, 15:33, #217 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Kurcze w takim składzie i tylko remis.Powodzenia :):):)
Poziom: 66
dodano: 25.01.2015, 16:10, #216 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Ten remis to jak porażka... Na szczęście szanse na awas są, a do tego z pucharu odpadły takie firmy jak: Chelsea, Tottenham, Southampton i Man. City. Może warto powalczyć, bo szanse znacznie urosły.
Poziom: 21
dodano: 25.01.2015, 13:39, #215 Zwiń/Pokaż komentarz Waze
Powiem wam, że to co robi teraz LvG to są eksperymenty i jestem pewien ze za rok od przyszłego sezonu będziemy grać jak z nut..
Poziom: 57
dodano: 24.01.2015, 19:54, #214 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
To jest specyfika tego pucharu, który jest dla niektórych kibiców, menedżerów i piłkarzy najważniejszym trofeum w Anglii. Spójrzcie w jakich składach grały City, Chelsea, Święci czy Spurs. Korekty - jasne, ale generalnie jedenastki lub zmiennicy podstawowi. To nie uchroniło wspomnianych ekip przed katastrofami przy których remis United na wyjeździe z czwartoligowcem nie jest aż takim kataklizmem jak wydawało się wczoraj. Tak to już jest: potęgi myślą, że ograją leszczy grając na pół gwizdka, a leszcze wiedzą, że wyciskając z siebie maksimum upokorzą potęgi.

Wydaje się teraz, że właściwie mamy prostą drogę nie tyle do pucharu co przynajmniej do finału FA Cup. Z tych teoretycznie silnych rywali w grze zostają (póki co) Liverpool remisujący jak dotąd u siebie z Boltonem i Arsenal który jutro na wyjeździe podejmie drugoligowe Brighton, a te z pewnością tanio skóry nie sprzeda. Fajnie by było gdyby Van Gaalowi udało się podnieść akurat to wyjątkowe trofeum w pierwszym sezonie pracy na Old Trafford :)
dodano: 24.01.2015, 18:20, #213 Zwiń/Pokaż komentarz jean6 [93.105.240.***]
I Swansea.
Poziom: 30
dodano: 24.01.2015, 18:15, #212 Zwiń/Pokaż komentarz nemox007
Na poprawę humoru: dzisiaj z FA Cup pożegnały się: Chelsea, Manchester City, Southampton i Tottenham
Poziom: 63
dodano: 24.01.2015, 16:30, #211 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Meczu nie widziałem, ale w sumie to dobrze, bo z tego co można wyczytać po raz kolejny zagraliśmy słabo. Nie chcę, ale po prostu muszę napisać iż coraz bardziej nie rozumiem van Gaala i tych jego dziwnych decyzji, szczególnie dotyczących naszej taktyki, która na drużyny pokoju Stoke już się nie sprawdza, a co dopiero Cambridge.
Druga sprawa to to iż nie rozumiem jak to możliwe, że klub z tyloma świetnymi piłkarzami zalicza takie wtopy. Jak dla mnie to powinniśmy się cieszyć, że gramy akurat z tak słabym rywalem w tej fazie rozgrywek, bo inaczej moglibyśmy już sobie tylko marzyć o zdobyciu tego trofeum.
Poziom: 40
dodano: 24.01.2015, 16:25, #210 Zwiń/Pokaż komentarz sniper
Naprawdę ciężko mi się oglądało bezradność MU. Jak można z takim przeciwnikiem nie stwarzać sytuacji bramkowych? W ogóle jakoś ciężko ostatnio idzie kreowanie gry. Ciągłe podania w poprzek boiska lub do tyłu są bardzo frustrujące. Brakuje kogoś kto indywidualną akcją napędzałby atak (tak zabrakło Younga, który ostatnio świetnie się prezentował). Nie mogłem też patrzeć jak zawodnicy stali jak kołki zamiast próbować wyjść na dobrą pozycję i pokazać się kolegom, co mogło stworzyć sytuacje bramkowe. Po pierwszej połowie przełączyłem się na słuchanie komentarza, bo już nie mogłem tego oglądać. Mam nadzieję, że to się zmieni, bo chciałbym oglądać MU atakujące i strzelające bramki (te akurat ostatnio strzela się z wielkim trudem naszym piłkarzom).
Poziom: 16
dodano: 24.01.2015, 11:33, #209 Zwiń/Pokaż komentarz parasite
Mecz był trudny. Kto gra / grał w piłkę, pewnie ogarnia jak ciężko jest dobrze zagrać na takim ternie. Boisko małe + 352 którego wciąż się uczymy ( inna sprawa, że naszym idzie to topornie ) + podejście do meczu z 4 ligowcem nigdy nie będzie jakieś specjalnie duże; po drugiej stronie: wybiegani, na mega ambicji i twardo grający angole. Nie tłumaczę naszych, bo wygrana powinna być i tyle, ale rozumiem co mogło im w tym przeszkodzić i nie mam zamiaru panikować z tego powodu.
Poziom: 26
dodano: 24.01.2015, 12:15, #208 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Zostań najlepiej asystentem trenera bo widzę, że tam jest twoje miejsce. Dla mnie to jest wstyd na całą Anglię gdzie popijają sobie piwko śmiejąc się z naszej super drużyny.
Poziom: 57
dodano: 24.01.2015, 12:36, #207 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
A, czyli teraz wolno mieć tylko jedno zdanie: zgodne z Twoim, tak? Nie przepadam za skrajnościami, ale teksty typu "zostań asystentem trenera" za wyrażenie jednej, obiektywnej opinii są po prostu żałosne.

Niech się Anglia śmieje, proszę bardzo. Ciekawe tylko komu jest tak bardzo do śmiechu? City, które grając któryś sezon z rzędu taką samą obroną ma gorsze liczby na tyłach od nas? Arsenal niemogący wejść do TOP4? Rozlatujący się po odejściu Suareza Liverpool? Wciąż "aspirujące" do czegokolwiek Spurs?

Chelsea gra drugi sezon z rzędu pod wodzą Mourinho, gdy trafił na Stamford Bridge miał prawdziwy cement w defensywie, Van Gaal buduje wszystko niemal od zera. Man City to już nie jest taka potęga, widać upływ lat po Toure i liczne urazy po Kompanym. Powtarzam: dajmy czas Louisowi i oceniajmy go po określonym czasie, bo teraz tak czy siak nie trafi do nas żaden cudotwórca. Zresztą, wątpię by ktokolwiek (może poza Jose) ogarnął ten bajzel szybciej.
Poziom: 33
dodano: 24.01.2015, 13:46, #206 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
W gruncie rzeczy to Szem (jak zwykle) masz rację. Niestety z drugiej jednak strony gdy ogląda się mecze jak te, czy jakiekolwiek sprzed ostatniego miesiąca to można mieć pewne obawy. Nawet trzeba. Ciężko doszukać się jakiś rewelacyjnych zmian względem sierpnia. Van Gaal sam powiedział, że mamy go oceniać po X miesiącach, a jak przyszło co do czego to zaczął się rakiem wycofywać z własnej teorii.

W naszych zawodnikach nie widać krzty czegokolwiek. Jednym z niewielu plusów jest liczba kontuzji. Paradoksalnie wyniki są dużo gorsze. Nasz menadżer nasprowadzał zawodników za 150 mln i nie wie co z nimi zrobić. Wszyscy biegają bez ładu i składu, wywracając się o własne nogi. Myślę, że to dość spory powód do obaw czy negatywnych komentarzy. Nic dziwnego, że LVG zbiera teraz sporo krytyki, bo to co my ostatnio wyprawiamy przechodzi ludzkie pojęcie. Kiedyś braki techniczne nadrabialiśmy sercem. Dziś zawodnicy są, ale nie potrafimy z nich wyciągnąć tego co najlepsze. Nikt nie dysponuje równą formą.
Z drugiej strony nie popadajmy w skrajność i nie wycierajmy od razu podłogi van Gaalem, bo to bez sensu.

Piłka nożna z biegiem lat taka będzie. Coraz bardziej obracająca się wokół pieniądza, aż w końcu dobijemy do poziomu Realu, gdzie co roku musi być jakiś hit transferowy, bo tak. Dobry trener to nie tylko dobry sztab, czy własne umiejętności. W przerwie przez 15 min ktoś powinien na nich drzeć ryja, bo co oni sobie wyobrażają? Jak się coś nie podoba to można wypierniczać w podskokach. Pieniądze w tym klubie przejęły władzę nad dosłownie wszystkim. Łącznie z umysłami piłkarzy.

Naprawdę nie jestem w stanie tego pojąć. van Gaal jest z nami już ponad pół roku, a oni dalej potrafią wyjść na murawę i stać w miejscu. Cóż się takiego zmieniło w ich nastawieniu przez te sześć miesięcy? Cóż się zmieniło w czymkolwiek? Na domiar złego Loui rzuca tych zawodników po pozycjach bez opamiętania. Zresztą i bez tego jest tragicznie.

Mamy trenera z ogromnym stażem, umiejętnościami i wydawałoby się "tym czymś". Tymczasem wszystko jest miałkie i nijakie jak za Moyesa, a my poczynając tak dalej wylecimy z tego TOP 4. Wtedy głowy polecą.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 24.01.2015, 13:50

Poziom: 23
dodano: 24.01.2015, 14:58, #205 Zwiń/Pokaż komentarz AteR
@Szem
Arsenal 18 razy z rzędu był w top4, a teraz traci 1 punkt do United. Więc jakieś rzekome "niemogące wejść do top4" sobie odpuść, bo się kompromitujesz.
Poziom: 26
dodano: 24.01.2015, 14:58, #204 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Ty chyba nie rozumiesz że w tym systemie i z tą filozofią to nawet jak zbuduje tą drużyne to będziemy skazani na oglądanie nudy bo za taką uważam grę systemem 3 5 2 i to jeszcze w Anglii. Chyba że dla ciebie najważniejsze są tylko punkty i miejsce w tabeli a nie styl jaki reprezentuje twoja drużyna i ludzie którzy są oddani całym duchem i sercem a nie tacy co przychodzą i robią wielką łachę i trenerzy co widzą tylko swój czubek nosa .
Poziom: 30
dodano: 24.01.2015, 14:59, #203 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
Taka prawda, zamienił stryjek siekierkę na kijek. Skład się zmienił, budżet uszczuplił o 150 baniek, co prawda miejsce na tą chwilę lepsze ale 8 lfc ma ledwie 5 pkt straty do nas, a gra jak była słaba tak dalej jest.

Jedyna róznica jest taka że mamy "odpowiednio wysokie posiadanie piłki", tylko nic z tego nie wynika.

Nawet Moyes miał przebłyski w paru spotkaniach.

@Szemhazaj

Tak, każdy dostał gotową ekipę tylko nie LvG. Miał czas, kasę, mógł kupić kogo chciał. Na tą chwilę od sierpnia nic sie nie zmieniło w grze więc gdzie te efekty? A czy City takie słabe? Hmm, gdyby nie sędzia to w tym sezonie mogliśmy 5tkę od nich dostać.
Poziom: 31
dodano: 24.01.2015, 15:30, #202 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
Pewnie szem, że takie teksty może i nie są potrzebne, jak ten o asystentach, ale trochę racji w tym jest. Widzę to najdobitniej po sobie, po kuponach jak nieraz zagram na bukach. Z całego serca kibicuję United, ale jak sobie przeglądam zakłady, to wychodzi że od półtora roku nie obstawiłem żadnego meczu United w jakimś kumulowanym kuponie, mimo nieraz atrakcyjnych kursów. I moim zdaniem to nie przypadek, może też ktoś powiedzieć że się po prostu nie znam, ale dochodzi do paradoksów, bo teraz nie dość że przed każdym meczem nawet z takim QPR albo Leicester drżę o wynik i zastanawiam się czy nie pogubimy punktów, to niedługo będę się zastanawiać czy wygramy w meczu pucharowym z drużyną którą powinniśmy klepać rezerwami.
Tak jak mówię jestem całym sercem za Van Gaalem i nie można powiedzieć że fatalnie sobie radzi albo tak jak Moyes, zresztą ma jeszcze czas a miejsce w tabeli jest co najmniej dobre, ale weź popatrz tak na trzeźwo z jakimi zespołami tracimy oczka, i gdzie byśmy byli gdyby piłkarze grali tak jak jeszcze dwa lata temu, gdzie wygrywali z kim mieli wygrać, nie ważne w jakim stylu.
Poziom: 57
dodano: 24.01.2015, 15:40, #201 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Nie mam zamiaru dyskutować z ludźmi którzy nie chcą zrozumieć tego co mam na myśli. Ile razy jeszcze mam powtarzać, że 3-5-2 nie powinno być naszą domyślną taktyką, a ALTERNATYWĄ? SAF wygrał LM w 2008 roku bo oprócz 4-4-2 na ligę miał przygotowane 4-5-1 dzięki któremu pięliśmy się po drabince. Najpierw jest narzekanie na Moyesa i jego jedną jedyną taktykę, a teraz pojazdy po Van Gaalu, bo stara się wprowadzić coś długofalowego. Idę o zakład, że on wcale nie chce trwać w tym systemie przez cały czas, tylko w obecnym tuszuje braki w obronie piątką na tyłach.

Przykłady Arsenalu czy Chelsea podaję dla kontrastu. Zauważcie, że Wenger jest w Londynie od '97 roku, a od kilku lat konsekwentnie wzmacnia drużynę również wydając niemałe kwoty. Mourinho doskonale zna już standardy PL, a w spadku otrzymał gotową linię. Co otrzymał Louis? Czy ma takie podwaliny jak Jose? Czy dostał dobrze zorganizowany team jak Koeman? (nawet pomijając exodus!) Nie, Holender dostał wybrakowany z jakiejkolwiek woli walki zespół, łamliwą linię obrony, etc. Pamiętajcie, że on robił transfery zgodne ze swoim myśleniem które wyniósł z tzw. "futbolu totalnego" który prędko został przesiany przez Leicester. Teraz jest już zdecydowanie mądrzejszy. WIEM, naprawdę rozumiem Wasze rozgoryczenie, fakt słabej gry, irytujące transfery i dziwaczne wywiady, ale... On teraz stawia na obronę aby za rok czy dwa naprawdę wystrzelić. Głęboko w to wierzę, bo zawsze tak kombinował, tyle, że w większości prowadzonych przez siebie ekip bazował na ataku, w United chce najpierw stworzyć solidne tyły i schemat gry który przyda się wówczas gdy nadejdą i takie mecze w których zagramy z rywalem o wiele potężniejszym i będziemy musieli istotnie grać z kontry. Pozdrawiam!
Poziom: 26
dodano: 24.01.2015, 16:24, #200 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Z Moyesa to mam takie wrażenie, że zrobiono kozła ofiarnego bo on miał o wiele gorszą sytuację bo dostał drużynę w spadku po Fergusonie mając albo już wypalonych bądź starych piłkarzy i nie miał wtedy tyle kasy do wydania zresztą nie dano mu na to czasu. Nie miał autorytetu i takiego nazwiska jaką ma van Gaal. Tylko jak na razie to tylko znane nazwisko które trenowało drużyny w innych ligach i jak dotychczas człowiek który nie wyciąga wniosków. Do tego jeszcze klub i kibice nie byli przyzwyczajeni do bycia niżej niż 3 pozycji. I musimy mu podziękować że utrzymał Rooneya bo teraz oprócz Caricka i Fletchera nie mielibyśmy prawdziwego Czerwonego Diabła. Nie twierdzę że ty tak sądzisz ale czytanie ciągłej krytyki na tego trenera zaczyna mnie nudzić. Ciekaw jestem co by się stało jeśli to van Gaal i ta jego filozofia miałaby miejsce po spuściźnie Fergusona ale chyba już wiem zostałby wyrzucony na zbity pysk
Poziom: 41
dodano: 24.01.2015, 13:21, #199 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Psy szczekają, a o awansie i tak zadecyduje gra na normalnej murawie na Old Trafford.
Armia van Gaala zagrała bardzo słabo, ale to nie będzie miało żadnego znaczenia w kontekście dalszej fazy rozgrywek FA CUP, które cały zespół chce wygrać.
Na Old Trafford dostaną czwórkę, podziękują i wrócą do Cambridge.
Poziom: 30
dodano: 24.01.2015, 15:03, #198 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
No wczoraj pokazali jak chcą wygrać. Na prawdę, nie siej propagandy o Wielkiej Armii Van Zaala. To była niemal amatorska ekipa, tutaj wygrana to była oczywista oczywistość.

Jeszcze zrozumiałbym ten remis gdyby grały Amosy, Keane, Powelle czy Andersony a nie 9 zawodników z 1 składu, który wybiegnie za pare dni w Lidze.
Poziom: 32
dodano: 24.01.2015, 14:34, #197 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Za Fergusona również zdarzały sie wpadki w pucharach ale przynajmniej zawsze walczyliśmy o mistrzostwo anglii a lvg walczy powoli o swoje przetrwanie na Old Trafford!
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 23:12, #196 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Szkoda że Manchester nie może rodzić dzieci bo przez te wpadki w tym sezonie mielibyśmy chociaż paru wychowanków.
Poziom: 36
dodano: 24.01.2015, 14:08, #195 Zwiń/Pokaż komentarz Klocu
Bardo ciekawe stwierdzenie :D
Poziom: 21
dodano: 23.01.2015, 21:46, #194 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
oczy krwawią od oglądania tej nędzy , wstyd .
Poziom: 41
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 21:52, #192 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Mimo wszystko od takiego zepsołu jak Manchester oczekuje się "troche" lepszej gry z IV ligowcem. Najgorsze jest to, że to Cambridge stworzyło sobie lepsze sytuacje, a my popełniamy po raz kolejny głupie błedy.
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 21:53, #191 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
po niedawnym mistrzu Anglii naszpikowanym gwiazdami min. wicemistrzem świata, z trenerem który jest w ścisłej czołówce trenerskiej wypada wymagać klepania małych klubów nawet na piachu... czyli jak przeciwnik się stara to od razu lepiej zejść do szatni bo nie damy rady Cambridge?
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 21:53, #190 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
W lidze jest to samo....zrozum wkoncu ze poki co LVG to wieksza porazka niz David Moyes
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:54, #189 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Nasi ponoć zapowiadali że też są zaangażowani jak przed meczem z Arsenalem czy Chelsea :D
Poziom: 41
dodano: 23.01.2015, 21:56, #188 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Nie wystarczy wpakować do składu same gwiazdy, mistrzów/wicemistrzów aby w każdym meczu ci potrafili robić miazgę z każdego rywala, nawet na tak wąskiej boisku o kiepskim stanie murawy.
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 21:56, #187 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Always i wielki, popadacie z skrajnosci w skrajnosc. Jeden zdjąłby cała 11, drugi jest zadowolony z gry :)
Poziom: 41
dodano: 23.01.2015, 21:58, #186 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
nie jestem zadowolony z gry wręcz przeciwnie, tylko jako jedyny potrafię dostrzec oczywistą oczywistość w postaci czynników, które wpływają na taki a nie inny przebieg spotkania w pierwszej połowie (o czym pisałem wcześniej)
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:59, #185 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
stan murawy..trawa za krótka...zła wilgotność powietrza..skąd ja to znam... xD
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 22:01, #184 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
Cholera, to jest 4 ligowiec! chociaż wypadałoby mieć przewagę w grze, jak na razie grają z nami jak równy z równym.
Co Ty masz z tą murawą? to nie jest kartoflisko że piłka lata jak chce więc to nie wytłumaczenie...
Za wąskie!? To że kamera jest prawie na wysokości murawy i tak je widać nie znaczy że jest wąskie...
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:07, #183 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Ty to chyba już jesteś nawalony bo piszesz takie głupoty że oczy bolą nie tylko z oglądania tego pseudo meczu a jak im przeszkadza murawa to powinni sport zmienić a zacząć grać w tenisa bo na Wimbledonie jest równa
Poziom: 21
dodano: 23.01.2015, 22:16, #182 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
A wcale bo nie jestem nędzny!!!Wcale ale to wcale , i jesteś u Pani..!!!! A serio ( chociaz nie wiem czy warto ) spektakularnej gry nie oczekiwałem , ale skoro wg LVG zależy nam na wygraniu FA .C , to spodziewałem się zaangażowania z naszej strony a nie tylko ze strony rywali . Taka sama murawa jest dla obu stron , a mimo to rywal na bank nie odstaje poziomem . Przypomnij mi z jakim potentatem gramy? Jako kibic ( nie od wczoraj ) mam prawo oczekiwać czegoś więcej od drużyny , którą ceniłem za wolę walki i zwycięstwa , to jest tradycja Man.Utd.!!!!
Poziom: 21
dodano: 23.01.2015, 22:18, #181 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
aklimatyzacja , zmęczenie sezonem..taaaa
dodano: 24.01.2015, 13:36, #180 Zwiń/Pokaż komentarz mmm [84.10.162.***]
hehe
Poziom: 47
dodano: 23.01.2015, 23:06, #179 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Gdybym bawiła się w teorie spiskowe, to pomyślałabym po tym meczu, że LVG specjalnie tak nastawił/ustawił naszych graczy, żeby po meczu z uśmiechem na twarzy móc powiedzieć: "A widzicie? 4. z tyłu nie działa - moja filozofia jest lepsza".
A tak na serio, to nie potrafię zrozumieć jaki LVG ma problem z Herrerą? Widać wyraźnie, że jak Hiszpan wchodzi na boisko, gra znacznie się poprawia, Ander jest wszędzie i walczy o każdą piłkę, nawet w 93. min meczu z IV. ligowcem. Świetnie odnajduje się na boisku z Matą i Rooneyem ale z jakiegoś nie znanego nam powodu nie ma szans na wyjściową 11. Czy jest ktoś, kto mógłby mi to racjonalnie wytłumaczyć?
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 23:14, #178 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Niestety nikt tego nie wie i van Gaal też
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 23:24, #177 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Liczba kreatywnych graczy musi sie zgadzać. Rooney, Mata, Jones maja pewna 11, więc o czwarte miejsce Herrerze jest ciezko wygrać z Wilsonem czy Valencia.
Poziom: 36
dodano: 24.01.2015, 00:41, #176 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Racja, a ja się zastanawiam czemu on dalej stawia na Evansa...
Poziom: 43
dodano: 24.01.2015, 09:23, #175 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
na zadane na końcu pytanie odpowiedź jest banalnie prosta.
jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ... filozofię
Poziom: 25
dodano: 24.01.2015, 05:14, #174 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Narzekaliśmy na Moyesa, teraz po mału zaczynamy narzekać na van Gaala. Co się zmieniło od czasu Szkota? Chyba jedynie miejsce w tabeli. Bo gra jak była tragiczna, tak pozostaje, to nie jest już ten sam klub, ba, chyba mnie nikt nie zdissuje jak powiem, że to już nie jest Manchester United. Oglądałem ostatnio bramki i akcje z pięknych sezonów: 2007/08, 2008/09 i 2009/10. W obecnej grze Czerwonych Diabłów nie ma za grosz ambicji, każdy z tych, którzy są wychodzą tylko po to, aby zrobić co mają zrobić i zebrać swoje "należności". Przykro mi to mówić, ale chyba Manchester United czeka identyczny los, jaki obecnie dzieli Liverpool FC.
Poziom: 36
dodano: 23.01.2015, 23:32, #173 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Niezależnie co pokażą w przyszłości, bo może coś im sie uda - wstydzmy się za posiadanie graczy jednonożnych. Nie wyobrażam sobie sytuacji gdybym ja wykonywał swóją pracę jedną ręką, nogą czy [***] okiem. Strasznie mnie to [***]. Wiemy o kim mówię. Nawet jesli ktoś kosztował krocie to taki sam wokabularz słów mam na jego grę.

[***]iste nazwiska. [***]ista renoma. Rozumiem, że tacy gracze z drużymy C. grają nie tylko mecz ale graja o życie. Bo Jesli któryś zagra dobrze to pójdzie dalej. Ktos go kupi, ktoś mu da pieniądze. Oni się starają. Nasi nie.

W Tej drużynie nie ma juz charakteru. Nie ma już pasji, być może nastały inne czasy i tzeeba to jebać i zachwycać się dorobkiewiczami......jednak Kocham United.

To Mój prywatny komentarz.
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 23:52, #172 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Niestety nastały i to jest smutne kasa rządzi i liczy się jak najwyższa tygodniówka. Najsmutniejsze jest to, że jeszcze parę takich meczów a nikt rozsądny i głodny sukcesów nie będzie chciał grać w takiej drużynie. Robimy się coraz mniej atrakcyjni sportowo a jak ktoś przyjdzie to wiadomo po co, szybko zarobić łatwą kaskę i nara. Już widzę Stockmana, Pogbę, Hummelsa, Godina i innych jak biegną grać u nas gdzie filozofia do [***], pogoda do [***] i miasto też.
Poziom: 40
dodano: 24.01.2015, 02:53, #171 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Kto to [***] jest Stockman?
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 23:38, #170 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Teraz taki De Gea sobie myśli "Mam dalej uczestniczyć w tym cyrku i męczyć się z 4 ligowcami w deszczu? Czy może lepiej jak się przeniosę do słonecznej Hiszpaniii i będę grał o najwyższe cele?"
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 23:58, #169 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
I to jest panie kolego trafna myśl a Real to by dopiero zrobił biznes wcisnęli nam Di Marie bez formy (nie twierdzę oczywiście że nie chciałem żeby u nas grał) za sporo kasy po czym zabrał nam najlepszego gracza za naszą wcześniej przelaną kasę.
Poziom: 39
dodano: 24.01.2015, 00:09, #168 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Jeśli De Gea odejdzie to będzie to koniec MU.
Poziom: 46
dodano: 24.01.2015, 00:27, #167 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Juz nie takie cracki ja De Gea odchodziły i jakoś Manchester zawsze trzymał poziom.
Poziom: 39
dodano: 24.01.2015, 01:00, #166 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Ale teraz poziom = De Gea
Poziom: 30
dodano: 24.01.2015, 02:31, #165 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
No teraz trzyma poziom, 4 ligowca ;s

Teraz moglibysmy walczy o miejsca 10-13 gdyby nie David.
Poziom: 33
dodano: 24.01.2015, 01:02, #164 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Filozofia była dziś świetna. Jak zwykle zresztą. Czuć tę myśl szkoleniową trenera od pierwszej do ostatniej minuty. Zawiódł niestety (ponownie) balans. Niestety nasz menadżer nie potrafi zbalansować drużyny. No cóż można począć.
Całkiem poważnie. Ja sobie naprawdę zdaję sprawę, że nikt dla tego klubu nie gra z miłości. No może niektórzy mają choć cząstkę United w sercu - zwłaszcza wychowankowie. Ale to co się wyprawia to przechodzi ludzkie pojęcie. Zawodnicy wychodzą na murawę i zasadniczo sami nie wiedzą co tam robią. Martwi mnie to, że oprócz de Gei żaden nie jest w formie. Miał pare przebłysków Rooney, Mata czy Young, ale nic na dłuższą metę. Nie wiem co oni sobie wyobrażają, ale to przestało być śmieszne. Żeby tacy zawodnicy, za TAKIE pieniądze w TAKIM klubie nie potrafili wygrać z czwartoligowcem. BA nie potrafili mu sensownie zagrozić. BA! powinni ten mecz przegrać. Jak myślicie jaka byłaby reakcja po stracie bramki? Bo wg. mnie nie zmieniło by się zupełnie nic, a po meczu van Gaal by powiedział, że zabrakło szczęścia, bo OCZYWIŚCIE byliśmy lepsi. Jak zawsze zresztą. Wolałbym [***] tych patałachów na zbity pysk i oglądać młodzież United bijącą się choćby o utrzymanie niż oglądać ten obecny festiwal nędzy i rozpaczy.
Sory, ale przez ostatnie dwa lata sami się zdegradowaliśmy do poziomu City czy Chelsea, gdzie to pieniądze grały główną rolę. Żeby było śmieszniej my w przeciwieństwie do ww. klubów nie gramy w piłkę, ale jakąś nędzną imitację bóg wie czego.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 24.01.2015, 01:03

Poziom: 33
dodano: 24.01.2015, 01:18, #163 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Aha i jeszcze jedno. Oglądając mecz widziałem jak wszystkim bardzo zależy na tym trofeum. Po prostu gryźli murawę. Może oni myślą, że są tak świetni, że powinno im się należeć z bomby miejsce w finale? Przecież zarabiają najwięcej to i muszą być najlepsi, nie? Przecież słabemu pracownikowi nie płacisz dużo? Otóż nie w tym klubie. Tu nic nie trzeba robić, a siano i tak dostaniesz. Niech oni wszyscy pozamykają [***], bo już nawet nie mam ochoty czytać tego co mówią w wywiadach. Ulubiona część treningu? Przeliczanie tygodniówki z funtów na euro. Bo i co innego oni mogą tam robić? Chyba do stania w miejscu nie potrzeba żadnych treningów, nie? Alba bicia lag do przodu? (bo już nawet nie powiem, że do napastników bo bym śmiechnął chyba) więc po co w ogóle te treningi? Znieść cholerstwo to przynajmniej mniejsze prawdopodobieństwo, że któryś sie połamie. Potem wychodzimi na murawę i podajemy do siebie prze ponad 60% meczu. Na końcu dostajemy kontrę, przegrywamy i voila! Kolejna tygodniówka na koncie. Giggsowi to też chyba języka w gębie zabrakło, bo siedzi na ławce i udaje, że coś analizuje.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 24.01.2015, 01:19

Poziom: 21
dodano: 23.01.2015, 23:55, #162 Zwiń/Pokaż komentarz DKdamian
Koszmar powraca
http://360no(...)_jpg.jpg

aż się boje jak widzę ten obrazek
http://www.gunne(...)o-16.jpg

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 23.01.2015, 23:57

Poziom: 17
dodano: 23.01.2015, 23:54, #161 Zwiń/Pokaż komentarz lukeshaw27
1 rzecz to dlaczego nie bronil valdes mimo tego ze nie stracilismy bramki to postawil na de gea 2 rzecz jak mozna bylo nie wygrac z 4 ligowcem normalnie wstyd i hanba dla naszego klubu !!!
Poziom: 31
dodano: 23.01.2015, 23:41, #160 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
Nie oglądałem meczu więc co ja mogę powiedzieć? Szczrze to wybrałem weekend z dziewczyną, ale niestety muszę to powiedzieć że nie żałuję, no bo jak można się męczyć z czwartoligowcem? Nie wiem jak wyglądał przebieg meczu, ale jak się wchodzi na manusite i widzi taki wynik jak 0-0 to się ciśnienie podnosi dwukrotnie. Szczerze to miałem taki plan że obejrzę sobie skrót spotkania, zobaczę najlepsze akcje, te 3 czy 4 bramki Utd i tyle, a tu człowiek wchodzi i nie wierzy w to co czyta. Przeglądam statystyki i dalej nie wierzę.
To są zawodnicy, którzy zarabiają najwięcej na świecie? Jak do ku**wy nędzy mając takich graczy można nie wbić gola cambridge? Szczerze to cięzko cokolwiek napisać chociaż chciałoby się, bo sam wynik mówi za siebie, no załamka... nie wierze że to mówi ale może lepiej że nie miałem okazji obejrzeć tej padaki MU na żywo...
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 23:50, #159 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Absolutnie niczego nie straciłeś nie oglądając tego. Za to Ci co oglądali to stracili czas, nerwy i prąd.
Poziom: 45
dodano: 23.01.2015, 23:05, #158 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Wpadki się zdarzają ale my ostatnio gramy taki piach, że szkoda gadać. Wydaliśmy 150mln za piłkarzy, którzy na boisku się wyróżniają ale nie w dobrym tego słowa znaczeniu. Di Maria jest bezproduktywny i na razie wychodzi, że tak jak pisałem przed transferem za drogi w stosunku do swych umiejętności. Mam nadzieję, iż weźmie się w garść bo niedługo będzie obok Andersona wśród niewypałów transferowych ostatnich lat, a przy cenie jaką za niego daliśmy to transfer Brazylijczyka będzie wyglądał jako nie taki zły.

W skrócie to Di Maria bez formy, Herrera siedzi na ławce i też jest bez formy i na koniec czy tylko mi się wydawało, że po zepsuciu sytuacji przez Falcao LVG zrobił 1/3 Marcinkiewicza?!
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 23:11, #157 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Jak Di Maria był dziś najlepszy z ofensywnych graczy, jego wina, że taka filozofia i reszta też nic nie gra? :D
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 23:11, #156 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Nasza gra wyglądała jak na załączonym obrazku
https://fbcdn(...)5daaf73b
Poziom: 25
dodano: 23.01.2015, 23:07, #155 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Hoj a nie druzyna...serce do gry, zzaangazowanie i duch united umiera z kadym kolejnym funtem..a van gaal ci [***]nie ma dokladke ze 442 mu nie pasuje..sabotaz?
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 23:06, #154 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Niedługo naszym sponsorem na koszulkach będzie jakiś browar bo sprzedaż piwa podczas naszych meczów wzrosła na pewno niemiłosiernie bo kto na trzeźwo może oglądać to arcyciekawe widowisko w naszym wykonaniu
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 23:02, #153 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Nasza gra wku....mnie bardziej niz to ze przegralem w sadzie z panstwem Polskim sprawe o 600 000 zł. Zle sie dzieje
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:55, #152 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
linia van gala zaczyna sie robić cienka , wcale nie jest lepszy od moysa a nawet gorszy bo moys miał gorszą drużynę i doszedł do cwiercifinału lm a luis tylko liga ,chciaz z jednej strony mam wrażenie że united nikt nie jest wstanie pomoc ani zaden trener ani zaden zawodnik do [***]a pana ktos urok chyba rzucił .
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:59, #151 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Dokładnie i to jest niestety fakt
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:44, #150 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Macie jakieś logiczne wytłumaczenie dlaczego klub jakim jest Utd, posiadający w składzie piłkarzy, z których każdy jest warty więcej niż cała drużyna naszego dzisiejszego przeciwnika, łącznie z ich stadionem, nie jest w stanie wypracować jednej naprawdę składnej akcji?
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 22:45, #149 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Ja mam, Filozofia
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 22:47, #148 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
bo boisko było złe, bo filozofia była zła i piłkarze, piłkarze też byli źli :v
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:47, #147 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
W tym meczu ilość filozofii pochłoniętej przez naszych piłkarzy jest aż nadto widoczna.
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 22:49, #146 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
on z tej Holandii im chyba coś innego to chłonięcia przywiózł niż filozofię bo wyglądają na nieobecnych na boisku :D
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 22:51, #145 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Di Maria.
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 22:51, #144 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
sorry :D musiałem xD
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:55, #143 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Jedyny pozytyw to, że piłka nożna jest piękna i każdy z każdym może zwycięsko zremisować
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 22:54, #142 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Z Gown...a bata nie ukrecisz to fakt...Ale LVG z bata zaczyna krecic GOWN...o
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 22:53, #141 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Chcemy wygrać FA Cup. Nie potrafimy pokonać IV-ligowego Cambrigde. To się w głowie nie mieści. Trafiliśmy na najłatwiejszego rywala w całej stawce, a i tak czeka nas dodatkowe spotkanie o awans. Brak słów...
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 22:52, #140 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Jaja....LVG popelnil w tunelu seppuku
Poziom: 42
dodano: 23.01.2015, 22:52, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Wazza
czytając relację z tego meczu "kręciłem się na krześle bo swędział mnie tyłek". z niedowierzania
Poziom: 21
dodano: 23.01.2015, 22:52, #138 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
Musze zgodzić się z WielkimFanemMu , zły wymiar boiska , oraz fatalna murawa zadecydowały o wyborze taktyki na ten mecz , chodziło o remis i grę w normalnych warunkach na OT. ..ten geniusz dostrzegł to od razu..wstyd mi za siebię.;
Poziom: 21
dodano: 23.01.2015, 22:51, #137 Zwiń/Pokaż komentarz DKdamian
Brawo dla LvG za przesiedzenie całego meczu na [***] i robienie z siebie buraka z każdą minutą meczu. Możecie mi nie wierzyć ale już wolałem Moyes'a. Raz było gorzej raz lepiej ze stylem ale przynajmniej znał angielską piłkę, jak się gra w pucharach. Gestykulował przy linii, krzyczał.
Niech pan "Only one player injured, can you belive it" coś zrobi, tego nie da się oglądać. Nasza passa w lidze gdzie byliśmy niepokonani bodajże przez 11 meczy to było tylko mydlenie oczu. Jest beznadziejnie od samego początku a co najgorsze: ŻADNEGO PROGRESU :(
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:51, #136 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Szkoda Cambridge, zasłużyli na wygraną.
Poziom: 39
dodano: 23.01.2015, 22:51, #135 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Nie ma takich słów które byłyby wstanie wyrazić moje odczucia po meczu. Stylem gry ta drużyna już dawno przebiła dno. Teraz sprawdzamy czy jest jeszcze jakieś ukryte dno. Jak widać jest.
Poziom: 41
dodano: 23.01.2015, 22:50, #134 Zwiń/Pokaż komentarz volgin
Taka filozofia...
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:50, #133 Zwiń/Pokaż komentarz Love_United
Dobrze wywalczony remis . Statystki rosną kolejny mecz w sezonie bez porażki . GGMU
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:47, #132 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Siedze przed monitorem i myśle "[***] jakich ja czasów dożyłem". Ocena dla wszystkich po tym meczu jest mniejsza niż 1.
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:50, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
To samo pytanie sobie zadałem. Strata prądu nie mówiąc o czasie
Poziom: 31
dodano: 23.01.2015, 22:50, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
prawie 18lat kibicowania i ogladania meczy Man U i co mi przyszlo teraz ogladac wstyd LVG podaj sobie reke z Moyes
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 22:49, #129 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Większe emocje w curlingu są niż w grze United, lata przyjdzie nam czekać na dobrą grę, jeśli naszym zespołem będą kierować ludzie, którzy boją się ofensywnie zagrać z IV ligowcem.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 23.01.2015, 22:50

Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 22:49, #128 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
no to teraz rewanż na super w [***] szerokim z idealną murawą z myszami (pozdro wilekifanMU) Old Trafford, ale jednak węższym o 3 metry :D
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:48, #127 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Jakie szczęście uff 0:0 na trudnym terenie ale poziom w Anglii się wyrównał. Czeka nas naprawdę ciężki rewanż.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:42, #126 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Ej my serio zaczynamy bronić wyniku.
Poziom: 21
dodano: 23.01.2015, 22:40, #125 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
k....my to jeszcze możemy przegrać !..żarty na bok , dawać Man.Utd. na boisko a dublerom podziękujemy .;
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 22:36, #124 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
dobrze że wchodzi Shaw, bo o tak wysokie prowadzenie trzeba zadbać z tyłu... :D
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 22:39, #123 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
I tak całe szczęście, że on, a nie Fletcher czy McNair :D
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:38, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Ja myślę że to taktyka skarbnika więcej meczy więcej wpływów z biletów i transmisji chociaż za oglądanie tej padliny powinni nam zapłacić
Poziom: 36
dodano: 23.01.2015, 22:34, #121 Zwiń/Pokaż komentarz Klocu
Jones to jakieś nieporozumienie
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:34, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
LvG niech da im trochę zioła do popalenia wtedy ta jego "filozofia" zacznie chociaż działać
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:33, #119 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Wszedł Herrera i coś się zaczęło dziać
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 22:30, #118 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Polska to kraj kwadratowych jaj........A LVG to harry poter bez rozdzki
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 22:26, #117 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
LvG chce po prostu brak LM zastapić meczami rewanżowymi w pucharach.
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 22:27, #116 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
To się musi zgadzać, ostatnio coś filozof mówił o równowadze.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:24, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Always coś mówiłeś?
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 22:26, #114 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
No właśnie, hejtuj swojego Persiego :D I widziałeś od kogo było podanie? Od tego "drewna z argentyny" :D
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:25, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Wygrywamy 2:0 ... w żółtych kartkach
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:17, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Brawo! 60 minut Falcao musiał czekać na podanie. Czyli kolejnego już się nie doczeka.
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 22:22, #111 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Po twoich komentarzach Always musze przyznać, że jestes bardzo obiektywna osobą i mimo wszystko jestes troche za bardzo optymistycznie nastawiony.
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 22:25, #110 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Nie. Po prostu dostrzegam różnicę pomiędzy Falcao a v.Persie'm.
Poziom: 47
dodano: 23.01.2015, 22:24, #109 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Jak widzę Jonesa podchodzącego, do stałych fragmentów, to aż płakać mi się chce...
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:25, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Nie martw się. W następnym meczu pewnie z De Geą w ataku będą grali.
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 22:17, #107 Zwiń/Pokaż komentarz davka07
Masakra. Brakuje nam szybkosci, zagran ktore moglyby zaskoczyc przeciwnika. Jestesmy przewidywalni i stateczni do bolu. My prawie nie gramy klepka to jest niepojete.
Naprawde nie spodziewalem sie ze majac takich pilkarzy z przodu mozna grac w taki sposob.
Januzaj zwalnia kazdy potencjalny atak w ogole jest cieniem samego siebie. Wiecej nawet pisac mi sie nie chce

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 23.01.2015, 22:19

Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 22:16, #106 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
ciekawe w jakim jeszcze klubie środkowy obrońca kopie rożne zamiast skakać w polu karnym?^^
Poziom: 34
dodano: 23.01.2015, 22:03, #105 Zwiń/Pokaż komentarz marin711
Za Fergusona zawsze odpowiadaliśmy odpowiednio w 2 połowie, zobaczymy jak to będzie wyglądało dzisiaj!?
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 22:04, #104 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
myślę że nie odpowiemy w II połowie zniewalającą grą.
Poziom: 34
dodano: 23.01.2015, 22:13, #103 Zwiń/Pokaż komentarz marin711
Niestety chyba masz racje, ale wygramy. Pozostanie niesmak kibiców i mecz bez historii. Po meczu pewnie połowa naszych gwiazd, łącznie z filozofem wypowie się, że Cambridge stanowiło przeprawę nie do przejścia i gdyby grał tutaj nawet Real Madryt, przegrali by ....
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 22:12, #102 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
@wilekifanMU

wymiary boiska na którym gramy: 105 x 68 metrów
http://www.bazas(...)_stadium

wymiary OT: 106 x 65 metrów


więc błagam Cię fachowcu, oszczędź sobie pisania o złym boisku bo nawet na Old Trafford jest WĘŻSZE ale Ty pewnie grałeś na kwadratach 100x100 więc takie Ci nie odpowiada...

i nie pisz o stanie murawy bo to wymówki na poziomie podstawówki, faceci trenujący po 20 lat raczej umieją grać na każdej nawierzchni

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 23.01.2015, 22:14

Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 22:13, #101 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
I tu nie musisz patrzeć pod nogi, czy przypadkiem na jakaś mysz nie wszedłeś.
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:28, #100 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Dobra leszcze, i co te nasze 60mln funtów na nominalnej pozycji gra? N I C.
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 21:30, #99 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
A kiedy to on grał tak , jak dzisiaj, bo jakoś ani w Realu ani w Benfice ?
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:32, #98 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Łat? Gra na środku, czyli tam gdzie ostatnio w Realu.
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 21:34, #97 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
W realu grał na stojąco i tylko wrzucał, bo nie przypominam sobie? Równie dobrze można z Messiego zrobić Croucha, przecież tez na papierze napastnik.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:34, #96 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Mi się wydaje, że na Angelu ciąży duża presja i przez to sam próbuje wygrać. Co do gry i wypominania tego tylko jemu to gdzie reszta drużny? On tylko ma grać ? Właśnie to jest ta presja.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:36, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Taka sama presja jest i na Falcao.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:38, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Otóż to.
CZemu w mediach nie piszą Valencia grał słabo itp ? Tylko Falcao i Angel..
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 21:38, #93 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Jak na razie za Van Gaala żaden piłkarz nie gra na miarę swoich możliwości, tylko De Gea, bo ktoś musi [***]e ratować, więc nie ma co oceniać, jak ten filozof z Di Marii chce zrobić tyczke, która z 20m będzie wrzucała na Falcao to serio nie było sensu go kupować, równie dobrze mógłby to robić Young, różnicy dużej by nie było.
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:43, #92 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
W realu też się tak uśmiechał jak coś zjebał?
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:45, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Widzę, że jesteś zwykłym hejterem itp. **** z Ciebie nie kibic. Jedziesz to na Di Marie, to na Falcao. Jesteś zwykłym dzieciakiem, którym wraz z transferem narobił sobie nadziei, ze teraz każdy dostanie w [***] i lipa. Nara.
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:49, #90 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Gdyż Valencia nie zarabia 300k tygodniowo i nie kosztował nas 60mln funtów.
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:51, #89 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Nie jadę po nich to raz, ale skoro tyle zarabiają to wypada wziąć na siebie ciężar gry, staram się pokazać że Falcao wcale nie jest "och,ach" a Di Maria gra piach póki co.
Poziom: 41
dodano: 23.01.2015, 21:54, #88 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Di Maria jest najaktywniejszy i zapewne w końcu padnie gol po jego akcji.
Ciężko o lepszą grę takiemu magikowi na tak wąskim boisku z tak głęboko cofniętym rywalem i nie najlepszym stanem murawy.
Ale ty jesteś zwykłym hejterem i nigdy nie zrozumiesz pewnych rzeczy.
pr
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:57, #87 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Magikowi xD jebłem :D
A tak poważnie ja tylko twierdzę że gra piach, mam rację czy nie?
Gra dobrze czy źle, hmm?
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 21:59, #86 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Ty na razie [***]sz tylko głupoty że gra na swojej pozycji, bo tak jest w fifie napisane i nic więcej. Zrób sobie prosty eksperyment, wynajmij dobrego malarza , zapłać mu tysiące i każ mu płytki w kiblu ułożyć , a na koniec narzekaj buraku , że [***]owy z niego fachowiec. Pozdro.
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 22:07, #85 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Nie wiem jak jest w fifie więc się nie znam na piłce :/ przepraszam.
To czyli Di Maria nie może grać dobrze z taką potęgą jak Cambridge United bo gra nie na tej pozycji co najbardziej lubi?
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 22:13, #84 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
O ile wiadomo to piłkarz nożna jest sportem DRUŻYNOWYM, czy jeden Di Maria, ma grać za pozostałych 10?
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:12, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Ej to już przestaje być śmieszne. Najpierw Di Maria nie umie dokładnie podać gdy Blind jest 5 metrów od niego. Teraz Fella coś odwala jak chce przyjąć. Oni się obsrali przed 4 ligowcem?
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 22:11, #82 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
LvG nie jest głupi. Specjalnie kazał grac chłopakom takie gówno w formacji 4-4-2, żeby mieć dobry argument by grac 3-5-2 przez nastepne 2-3 miesiace.
Poziom: 34
dodano: 23.01.2015, 22:11, #81 Zwiń/Pokaż komentarz marin711
Jak to jest, że zespół z ambicjami na zwycięstwo w FA Cup, co więcej w grze w LM w następnym sezonie, nie może poradzić z IV ligowym zespołem? Wiadomo, że w Cambridge jest przyrost mocy jak u spartanów, ale znowu bez przesady....
Poziom: 48
dodano: 23.01.2015, 22:09, #80 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Mecz tragedia, ale jeszcze coś tam oglądam...chyba zaraz idę spać bo nudy.
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 22:06, #79 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Kibic flegmatyk Manchesteru ogladajac to widowisko nie jest juz flegmatykiem ;-)
Poziom: 47
dodano: 23.01.2015, 21:57, #78 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Powiem wam szczerzę, że musiałam sięgnąć po kieliszek wina bo nie idzie tego na trzeźwo oglądać...
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 22:01, #77 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
to i tak nieźle skoro tylko kieliszek wina :D
Tu trzeba się zalać w trupa :D
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 22:01, #76 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Agniecha.......cos mocniejszego jest bardziej wskazane ;-)
Poziom: 47
dodano: 23.01.2015, 22:02, #75 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Ja z reguły bardzo mało alkoholu piję, ale dzisiaj się chyba inaczej nie da, a wygląda na to, że na kieliszku się nie skończy :)
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:03, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Szkoda, że nie pije bo tylko idzie się nap..........lić oglądając to beznadzieje
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 22:02, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Jones wykonuje te rożne jak ostatni paralityk. Noż kurde niech nie bawi się we wkręcanie do bramki bo zwyczajnie nie umie. Niech rzuci prostego crossa i może coś się tam zadzieje
Poziom: 26
dodano: 23.01.2015, 22:01, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Beznadzieja jak zwykle męka z amatorami, wstyd, hańba, nuda. Grajmy tak dalej a dymisja van Ślepoty stanie się faktem.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:58, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Chyba jedziemy 352 :D
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:28, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Powinniśmy właśnie dostawać 1:0 w pape. Może by się obudzili
Poziom: 33
dodano: 23.01.2015, 21:53, #69 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Nędzna imitacja Czerwonych Diabłów. Drugiej połowy nie zdzierżę. Na dzień dzisiejszy pośmiewisko Anglii. Myślicie, że gdyby wcisnęli nam bramkę na 1:0 to by się coś ruszyło? W snach. Do tego trzeba mieć jaja. A nie ma ich nigdzie, ani na boisku, ani na ławce trenerskiej. Piłkarze po raz kolejny grają w stu metrowych odstępach od siebie. Nie ma do kogo podać piłki. Zero pomysłu na cokolwiek. Po cholerę oni trenują, skoro wychodzą na murawę i stoją na środku? Hajs się ewidentnie musi zgadzać. Banda statystów. To jest po prostu bardzo przykry obrazek, a mi osobiście jest po prostu cholernie smutno. Nie ma zawodnika, którego można by wyróżnić za cokolwiek. Każdy kolejny gra coraz to większy paździerz. Już nawet nie wspomnę o naszej bombie transferowej. Strzały albo w bramkarza albo w trybuny. Zresztą jakie strzały kiedy gubi się na poziomie podań. Falcao po raz kolejny robi dobrą minę do złej gry. Nasza dzisiejsza "filozofia" to lagi do Falcao i Wilsona. Zresztą jakie lagi skoro piłki to oni nawet nie powąchali. To też nas przerasta. To może po prostu zacznijmy lutować z połowy boiska, a nuż coś wpadnie. Mam wrażenie że Loui specjalnie kazał im tak zagrać, żeby potem mógł sobie mówić, że 4:4:2 jest be, a on ma znów rację. Zresztą olać tę formację my na każdej płaszczyźnie jesteśmy beznadziejni. Nie wiem po co oni w ogóle na murawę wychodzą. Trzeba było zostać w domu. Bawi mnie to, bo pamiętam "pewne" czasy gdzie za taki popis dostali by taką burę, że przez następny rok by ją pamiętali. Teraz to co najwyżej lizaka w przerwie dostaną.

Cambridge wygląda od nas lepiej i mogą być sami sobie winni, że jeszcze nie wygrywają. Błędów w grze popełniają mniej od nas. Z minuty na minutę będą grali coraz odważniej, bo nie ma się zasadniczo czego bać.
Poziom: 22
dodano: 23.01.2015, 21:51, #68 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Spokojnie....Cambridge(amatorzy) spuchnie po przerwie i wtedy w 95 minucie zadamy cios ktory rozwieje ich marzenia o zwyciestwie w tych rozgrywkach. Takim oto sposobem wpedzimy ich w dolek psychiczny.....te nagłowki w prasie....Faworyt przegywa z Manchesterem.....Nastapi mega dolek psychiczny faworytow co rowniez spowoduje spadek do ooooooo kurde 5 ligi
Poziom: 34
dodano: 23.01.2015, 21:48, #67 Zwiń/Pokaż komentarz marin711
Długa drogra, Długa droga przed nami.... i najgorsze, że na chwile obecna po United na prawdę nie wiadomo czego się spodziewać!!
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:48, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Trzeba Herrerę wpuścić, może znów popisze się fantastycznym uderzeniem i da nam awans. Inaczej, jeśli nie zmienimy gry, to będzie nam bardzo ciężko. Gramy takimi asami w przodzie, a nie potrafimy nic wykreować.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:47, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Teraz Van Gaal sobie pomyśli "Dostali 442 i gramy piach więc przejde na 352, może strzelimy i nie będą mi już zawracać gitary czemu gram takim systemem"
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:34, #64 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Ten Wasz Falcao nawet piłki nie umie przyjąć.
Gdzie Ci co pisali "Falcao in, Robin out"? :D
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 21:42, #63 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Obecny.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:42, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Również jestem.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:45, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Jestem
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 21:43, #60 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
czyli możemy jeszcze osiągnąć poziom z meczu z MK Dons :D
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:42, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Od razu na drugą połowe Herrera i niech posprząta ten burdel bo lagą na Falcao i Wilsona to my ugramy tu maxymalnie remis.
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 21:27, #58 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
O której gra prawdziwe United?
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 21:38, #57 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Ostatnio grało 2 lata temu.
Poziom: 34
dodano: 23.01.2015, 21:36, #56 Zwiń/Pokaż komentarz marin711
Oglądam i rozmyślam. Jeśli komuś się wydaje, że mamy rozwiązany problem z środkiem pola to komunikuje: nie mamy !!! Mając w składzie takich graczy jak Herrera, Mata, Di Maria, Rooney czy nawet Carrick nie jesteśmy wstanie zdominować środka pola. Napastnicy gdzieś tam biegają i ochoczo machają rękoma, obrońcy wybijają piłki niczym Panu bogu w okno. Ktoś powie, że dzisiaj w środku nie ma typowego rozgrywającego? OK! Ale na tle IV ligowego Cambridge wyglądamy na prawdę słabo!! Albo inaczej, lepiej pasuje żałośnie! Ktoś ma pomysł jak zmienić oblicze naszego zespołu? Chociaż chyba grzeszę, bo przecież na 13 dotychczasowych meczów, przegraliśmy raz! Ale "cholera jasna" za Fergusona czasem to był nudny i mało atrakcyjny futbol, ale zawsze zwycięski !!
Poziom: 19
dodano: 23.01.2015, 21:34, #55 Zwiń/Pokaż komentarz irek07
Przy takiej grze ManUtd to chce się spać
Poziom: 31
dodano: 23.01.2015, 21:31, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
gramy kolejny zenujacy mecz w pucharze ach Louis
Poziom: 19
dodano: 23.01.2015, 21:31, #53 Zwiń/Pokaż komentarz irek07
Ten bramkarz jest nie pewny swych interwenci
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 21:31, #52 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Di Maria strzał życia, bo celny xD
Poziom: 33
dodano: 23.01.2015, 21:29, #51 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Parodia. Przeciwnik nie trafia z metra w bramkę. Nikt z naszych nawet nie raczył podskoczyć do dośrodkowania. Nie wiem co nasi wynoszą z treningów, bo wygląda to po prostu tragicznie. Nikt nad niczym tam nei panuje. Serio Cambridge wygląda ze dwa razy lepiej.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:26, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Mimo 30min gry to grają taką padake, że oglądać nie idzie...
Poziom: 36
dodano: 23.01.2015, 21:29, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Klocu
Przegrają to w końcu :DD co mecz mam nadzieje, że będzie lepiej i coś ciekawego obejrzę od strony naszych to chuuu tam :( przeciwnicy coraz gorsi a gra adekwatnie coraz gorsza :D
Poziom: 19
dodano: 23.01.2015, 21:28, #48 Zwiń/Pokaż komentarz irek07
Obrona to dramat

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 23.01.2015, 21:28

Poziom: 36
dodano: 23.01.2015, 21:26, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Klocu
Najsmutniejsze jest jak przegrywają pojedynki z tymi ogórkami, kiwają ich jak chcą, ja pierdzieleeee
Poziom: 19
dodano: 23.01.2015, 21:24, #46 Zwiń/Pokaż komentarz irek07
Więcej wrzutek na Fellainiego
Poziom: 34
dodano: 23.01.2015, 21:14, #45 Zwiń/Pokaż komentarz marin711
Ale Qpe gramy od początku....Nie można nikogo wyróżnić, chyba, że delikatnie na wyrost to Januzaja....
Poziom: 34
dodano: 23.01.2015, 21:15, #44 Zwiń/Pokaż komentarz marin711
Ok, Ok, Ok, Falcao też się stara :)
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 21:22, #43 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Rojo tez ładnie czysci.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:24, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Nie ma kreatora w środku. Siedzi sobie na ławce bo filozof go ciągle pomija.
Poziom: 33
dodano: 23.01.2015, 21:23, #41 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Gramy jak jacyś niedorozwoje.
Poziom: 19
dodano: 23.01.2015, 21:22, #40 Zwiń/Pokaż komentarz irek07
van Persi za Wilsona

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 23.01.2015, 21:22

Poziom: 31
dodano: 23.01.2015, 21:22, #39 Zwiń/Pokaż komentarz ortomiszcz
Di Maria wybił piłkę za stadion, parodia :D
Poziom: 53
dodano: 23.01.2015, 21:20, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Jeśli ten mecz dalej momentami będzie stawiać się tak ostry (starcia Jonesa, Rojo), to ktoś z nich się połamie.

Tak mnie teraz naszło... Ciekawe, czy któryś z dziennikarzy odważy się zadać na konferencji pytanie w stylu "Czy swędział cię dziś tyłek?"
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:21, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Stawiam stówke, że jak ktoś się połamie to Jones.
Poziom: 31
dodano: 23.01.2015, 21:19, #36 Zwiń/Pokaż komentarz ortomiszcz
Ja pierdzielę, gramy przeciwko totalnym ogórkom, a nasza taktyka to laga na Falcao / Wilsona. Masakra.
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 21:20, #35 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Taka już filozofia
Poziom: 32
dodano: 23.01.2015, 21:18, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Możecie o obronie gadać co chcecie, ale dopóki nie będziemy mieli klasowych graczy w środku pola to tak będzie to wyglądało. Z drugiej stronie jeden taki siedzi na ławce.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:18, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Ehh kolejny mecz i kolejny raz nie ma kto rzucić jakiejś piły do Wilsona czy Falcao
Poziom: 29
dodano: 23.01.2015, 20:58, #32 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
442? :O To się zapowiada swędzący wieczór.
Poziom: 33
dodano: 23.01.2015, 21:03, #31 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Mam niezły pokaz slajdów, ale 4:4:2 to to chyba nie jest.
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 21:09, #30 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
http://meczuj.se/?q=kanal1
łapaj, 4-4-2 z Blindem na LO.
Poziom: 33
dodano: 23.01.2015, 21:15, #29 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Zwracam honor ;)
Poziom: 27
dodano: 23.01.2015, 21:12, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Robin Van Persie 20
Może mi ktoś powiedzieć jaką taktyką gramy, bo nie mam przyjemności oglądania meczu. :(
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:13, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
4-3-1-2 niby. Tak to wygląda mniej więcej
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 21:14, #26 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
4-4-2, diament, Blind Lewa obrona.
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 21:14, #25 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
o dziwo czwórką z tyłu! :D
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 21:12, #24 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
japierdziele, ale gówniana kamera na tym stadionie, jeszcze gorsza niż na Loftus Road...
Poziom: 27
dodano: 23.01.2015, 21:12, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Robin Van Persie 20
Może mi ktoś powiedzieć jaką taktyką gramy, bo nie mam przyjemności oglądania meczu. :(
Poziom: 48
dodano: 23.01.2015, 21:11, #22 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Liczę na przyzwoite i wysokie zwycięstwo...dobra niech i będzie te 1-0 po męczarniach.

Niech Januzaj wkońcu odpali i zacznie grać normalnie, bo aż go szkoda. Zapowiadał się na mega grajka a tak całkowita pauza w jego wykonaniu.

Pozdrawiam i miłego oglądania meczu.
Poziom: 39
dodano: 23.01.2015, 21:10, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Halikk
tak by to mogło wyglądać ...
DG
valencia, jones, rojo, blind
carrick fellaini
Januzaj di Maria Wilson
Falcao
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 21:07, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Serio??? Znowu Jones wykonuje rożne?
Poziom: 36
dodano: 23.01.2015, 21:08, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Klocu
Kabaret powraca :D
Poziom: 63
dodano: 23.01.2015, 21:08, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Dosyć mocny skład, więc liczę na zwycięstwo i pewny awans.

Szkoda mi Herrery, bo znowu nie gra. Oby w momencie wejścia z ławki zagrał tak dobrze jak w poprzedniej rundzie.
Poziom: 25
dodano: 23.01.2015, 20:46, #17 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247
Jest gdzieś transmisja do meczu?
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 20:49, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Poziom: 53
dodano: 23.01.2015, 20:50, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
BBC One przeprowadza transmisje. Jeśli chodzi o polskie stacje to żadna.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 20:31, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Tak z innej beczki to pojawiła się taka informacja
"Aleksandar Dragović, 23-letni Austriak, obrońca Dynama Kijów został nowym graczem Manchesteru United. Zdaniem austriackich mediów, oba kluby doszły już do porozumienia; Czerwone Diabły zapłacą za niego 20 mln euro. Czekamy na oficjalne potwierdzenie tej informacji."
Poziom: 53
dodano: 23.01.2015, 20:42, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Coś tam piszczy o tym stoperze, aczkolwiek jeszcze żadne poważniejsze źródło w Anglii tego nie podłapało. ESPN raz podało, że rzekomo się nim interesujemy.

Pożyjemy, zobaczymy.
Poziom: 43
dodano: 23.01.2015, 20:41, #12 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
z czego wy się cieszycie? 3-5-2 jak nic, po takim wywiadzie o 4-4-2 czego można się spodziewać? :D
Poziom: 50
dodano: 23.01.2015, 20:23, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
A podobno miał Valdes dzisiaj zagrać od początku, a jakoś widzę go na ławie, tak samo Herrera znowu na rezerwie. Ciekaw jestem kiedy van Gaal da mu w końcu szansę, bo niedługo jego umiejętności to zastygną jak będzie tylko siedział i grzał ławę.

Liczę na łatwe zwycięstwo ;)
Poziom: 53
dodano: 23.01.2015, 20:11, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Wygląda na to, że LvG, aby udobruchać trochę kibiców, zdecydował się na 4-4-2. Mam też nadzieję, że Rooney z Matą po prostu dostali wychodne.

Skład fajny, ale Herrera na ławce... znowu. Z pewnością rozumiem obecność Fellainiego, chłop dziś powinien mieć sporo pracy w powietrzu.
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 20:16, #9 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Mam złe przeczucie, ze to znow bedzie 3-5-2.
Poziom: 46
dodano: 23.01.2015, 20:16, #8 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Mam złe przeczucie, ze to znow bedzie 3-5-2.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 20:18, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Chyba jednak 442, ale spokojnie nie lękajcie się. Przyjdzie liga i kolejny mecz to 352 macie jak w banku :)
Poziom: 53
dodano: 23.01.2015, 20:20, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Teoretycznie może tak być, jeśli Januzaj będzie na wahadle.

Mam jednak nadzieję, że na taką potęgę jak Camridge United LvG (mimo swędzącego tyłka - to będzie hit w najbliższym czasie) nie zdecydował się na tak defensywne ustawienie.
Poziom: 24
dodano: 23.01.2015, 20:13, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Jako, że to ogórki można by walnąć 433 z Falcao, Wilsonem i Roo z przodu ;)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 23.01.2015, 20:16

Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 20:16, #4 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
MK Dons to też były ogórki, efekt końcowy był taki że nam bramy klatą ładowali.
Poziom: 33
dodano: 23.01.2015, 20:15, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Salami
Szkoda, że nie ma w składzie Valdesa i Herrery, ale cieszy 4-4-2
Poziom: 19
dodano: 23.01.2015, 20:10, #2 Zwiń/Pokaż komentarz irek07
Czemu nie ma Valdésa tylko de Gea
Poziom: 35
dodano: 23.01.2015, 20:06, #1 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Początek tartaku o 20:55, zapraszamy :D

Komentarze (217)