R E K L A M A

+ +2 - Strata punktów na Boleyn Ground

Relacje Red_Devil @08.02.2015 | Przeczytano 4619 razy

Strata punktów na Boleyn Ground

Manchester United rzutem na taśmę uratował jeden punkt w starciu z West Hamem United. Czerwone Diabły tym samym spadły na 4. miejsce w tabeli Premier League. Gole na Boleyn Ground zdobyli Cheikhou Kouyaté i Daley Blind.

Układając skład na spotkanie przeciwko "Młotom" Louis van Gaal dokonał 5 zmian w składzie. Zamiast Paddy'ego McNaira, Chrisa Smallinga, Jonny'ego Evansa, Marouane'a Fellainiego i Juana Maty oglądaliśmy od pierwszej minuty Antonio Valencię, Phila Jonesa, Luke'a Shawa, Adnana Januzaja i Radamela Falcao.

Nie była to jednak zmiana jakościowa. Czerwone Diabły miały problem z rozgrywaniem piłki, ciężko było im wyjść spod pressingu, a najlepszym na boisku znowu był David de Gea, który popisał się kilkoma świetnymi interwencjami.

Zawodziły przede wszystkim gwiazdy: Ángel Di María i Falcao. Po zawodnikach zarabiających takie pieniądze kibice mogą spodziewać się znacznie więcej, zwłaszcza zaangażowania.

Wystawianie Wayne'a Rooneya w środku pola po raz kolejny okazało się błędem. Anglik dwoi i troi się, ale pomimo jego wysiłków United nie zyskują na jakości, bowiem brakuje klasowych zawodników w przedniej formacji. Robin van Persie skorzystałby na Angliku u jego boku. Kapitan United tymczasem blokuje miejsce w pomocy dla Andera Herrery lub Maty.

Już po pierwszej połowie było widać, że ciężko będzie przyjezdnym zdobyć 3 punkty. O wiele groźniejsze akcje przeprowadzali gospodarze, zwłaszcza w osobach Diafry Sakho i Ennera Valencii. De Gea musiał mieć się na baczności i jeszcze przed przerwą obronić trzy strzały rywali.

United na drugą odsłonę meczu wyszli pełni animuszu, ale szybko zostali sprowadzeni na ziemię. Po rzucie wolnym bitym przez Marka Noble'a w zamieszaniu w polu karnym United najlepiej odnalazł się Cheikhou Kouyaté i ładnym strzałem pokonał de Geę.

Przez chwilę Diabły zyskały inicjatywę, ale nie przyniosło to zamierzonego efekty, a ich jedyną koncepcją były długie piłki na Falcao (160cm wzrostu), który nie miał szans z Kouyaté (193cm) i Jamesem Tomkinsem (190cm).

Van Gaal długo siedział na ławce rezerwowych z zafrasowaną miną, aż postanowił wysłać na rozgrzewkę Fellainiego. Belg zmienił Januzaja, który nie był wcale najgorszym zawodnikiem na placu gry. Cel był jasny: podwyższyć atak, aby piłki docierały do napastników po zgraniu Fellainiego.

Częściowo się to udało, ale gra United wcale nie wyglądała o wiele bardziej przekonująco. Pomogło szczęście. W doliczonym czasie gry po wrzutce Marcosa Rojo obrońcy WHU wybili piłkę wprost pod nogi nadbiegającego Daleya Blinda, a ten nie miał problemów z pokonaniem Adriána!

Była jeszcze szansa powalczyć o lepszy rezultat, lecz drugą żółtą a w konsekwencji czerwoną kartkę obejrzał Luke Shaw. Van Gaal po raz kolejny naraził się kibicom, bowiem dokonał korekty ustawienia wprowadzając za Falcao... Chrisa Smallinga! Anglik nawet nie dotknął piłki, bowiem sędzia Mark Clattenburg zakończył mecz tuż po jego wejściu.

Tym samym United podzielili się punktami z "Młotami" i spadli na 4. miejsce. Walka o Ligę Mistrzów będzie długa i zacięta..

Tagi: Cheikhou Kouyaté, Czerwona kartka, Daley Blind, Decyzje arbitrów, Luke Shaw, Mark Clattenburg, Premier League, Relacje z meczów, Remis, Sędziowie, West Ham United, Znamy składy

Komentarze (129)

Poziom: 41
dodano: 03.11.2015, 14:25, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Meczyk dobry w naszym wykonaniu,ale tylko remis.Brawo panie Blind Powodzenia :):):)
Poziom: 32
dodano: 11.02.2015, 14:39, #128 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Wstyd i żenada nic więcej po takim meczu nie będe pisał. GLORY MAN UNITED.
Poziom: 38
dodano: 09.02.2015, 00:30, #127 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Po pierwsze - ciągle nie rozumię dlaczego van Gaal siedzi na [***] i nie podchodzi do linii ochrzanić motywując piłkarzy do lepszej gry. Trzyma w ręku swój zeszycik kij wie z czym i notuje bezsensu strojąc głupie miny.

Po drugie - to co wyprawia ostatnio Di Maria to się nie mieści w głowie! Jego gra wygląda tak , choćby pierwszy raz miał styczność z piłką. Rozpędza się i wali na pałę , aż zgubi bezsensownie piłe sam lub gdy mu ktoś ją bez problemu zabierze. Nie po to płaciliśmy tak gruby szmal za niego by oglądać taki piach w jego wykonaniu!
O grze Rooneya w pomocy lepiej przemilczę bo zabraknie mi chyba wszelkich znanych wulgaryzmów.

Po trzecie - Znowu , niewiadomo który raz De Gea ratuje nam tyłek. Grajmy dalej tak jak teraz , a Hiszpanię odwiedzi już niedługo.

Po czwarte - Najtaniej sprowadzony Blind najlepiej odnajduje się w klubie. Rojo mimo starań nie stroni od błędów , Falcao biega bez celu i często nie czuje piłki , a porządny , kreatywny Herrera może liczyć tylko na ławkę rezerwowych.

Jeśli wkońcu się nie obudzimy , nie przesuniemy Rooneya do ataku , nie będziemy dawać szans Anderowi i nie zaczniemy myśleć , to TOP4 zawodnicy zobaczą jak świnia niebo.

Tyle w temacie. Szkoda że kolejny raz trzeba krytycznie.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.02.2015, 00:31

Poziom: 33
dodano: 09.02.2015, 00:42, #126 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Ciężko się nie zgodzić. Ja rozumiem jakby van Gaal notował tam sobie coś i to faktycznie przynosiłoby efekty. Tymczasem on bazgra sobie w notesiku i jak była tak jest cały czas klapa. Wg. mnie Rooney na dziesiątce jest ze 3 razy lepszy. Choć w obecnej dyspozycji napastników przesunąłbym go z powrotem na atak. Z góry i tak wiadomo, że się będzie cofał, ale wówczas i tak dużo więcej miałby do zaoferowania niż obecnie.
Poziom: 38
dodano: 09.02.2015, 23:39, #125 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Również się zgadzam z Tobą. Czasami to mam wrażenie że van Gaal ma ten zeszycik tylko po to , by popykać w kółko i krzyżyk z Giggsem.
Poziom: 33
dodano: 09.02.2015, 23:59, #124 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Giggs to w ogóle zaniemówił. Z van Gallowych notatek nie wynika kompletnie nic. Przynajmniej takie mam wrażenie. Ryanowi coś się zmiękło. Osobiście miałem takie marzenie, że podłapie sporo od van Gaala i to właśnie on go zastąpi. Problem polega na tym, że na razie to lepiej jakby niewiele podłapywał od Holendra. Bo niby co? Powolne wyciąganie wniosków, czy może granie lagami niczym drużyny bijące się o utrzymanie? (to wciąż do mnie nie dociera, że jesteśmy drudzy pod tym względem) A może wieczne sadzanie porządnego rozgrywającego na ławce i ogóle rzucanie piłkarzami po nie swoich pozycjach? Wygląda to dość przerażająco. Giggs po tych ponad 20 latach spędzonych z Fergusonem + ewentualna szkoła "pofergusonowa" od van Gaala (jakby nie patrzeć autora podwalin myśli szkoleniowej Mourinho i Guardioli) mógłby mieć zadatki na świetnego trenera. Mógłby, bo żadnej reguły w tym nie ma. No nic. Dobrze, że marzenia nie kosztują. Mam nadzieję, że ten poniekąd koszmarny sezon skończy się dla nas pozytywnie, a w kolejnych będzie już tylko lepiej. Oby był to tylko okres przejściowy.

"Wierzę, że najlepsze jest jeszcze przed nami"
Poziom: 21
dodano: 09.02.2015, 12:49, #123 Zwiń/Pokaż komentarz nieobecny11
Kurcze to jest skandal, mamy najdroższy skład w PL i jeden z najdroższych na świecie... Obstawiam że tygodniówki płacimy największe na świecie! i gramy z WHU i nie możemy skonstruowac żądnej składnej akcjii;/
Nie ma gościa który ma jaja, brakuje kogoś w środku z pomysłem ba gre.. Rooney ma fajne przerzuty ale brakuje koncepcjii, tak jak reszcie naszych ŚP ;/
O obronie lepiej nie mówić, nie wiem co robi Rojo czy Jones ; / Shaw'owi jeszcze sporo brakuje do gry na najwyższym poziomie... Paradoksalnie najlepiej w obronie według mnie gra pomocnik - Valencia, oraz wcześniej Young...
Napastników nie mamy, Van Persie miał mega okazje po podaniu Falcao (jedyna rzecz która wyszła Kolumbijczykowi w tym meczu) która spartaczył jak junior...
Głupie jest kupowanie na siłę, ale jeśli nie kuppimy Falcao, to chciałbym Pogbę do MU i sprzedać jednego z naszych ŚP, a Roo w atak!!!

Oczywiście to moje zdanie, musiałem w końcu z siebie to wyrzucić, bo od odejścia Fergusona, ogladanie meczów MU boli... Bardzo boli...
Poziom: 33
dodano: 09.02.2015, 01:05, #122 Zwiń/Pokaż komentarz maik
To jest szok...
Jak można mieć takie armaty, no po prostu wyrzutnie rakietowe w ataku i kolejny mecz grać taki piach z przodu ze tego się ogarnąć nie da. Ci zawodnicy powinni sami z siebie już coś ustrzelić. De Gea już niewiadomo który raz w tym sezonie ratuje nas przed kompromitacją, chociaż szczerze mówiąc taka gra musi zostać nazwana kompromitacją. Nie rozumiem kompletnie też taktyki van Gaala. To wygląda na coś w stylu "macie tu piłkę, grajcie". Zero jakiejś skladnosci, pomysłu na grę. Po MŚ byłem bardzo zadowolowybory postawienia na van Gaala między innymi z powodu szans wykazania się jakie van Gaal daje swoim piłkarzom, jednak teraz się zawodzę na tym. Nie rozumiem dlaczego HERRERA w ogóle nie gra, przecież za każdym razem gdy jest na boisku robi zdecydowaną różnicę i zamieszanie. To samo Fellaini, ostatnio świetne występy a dzisiaj ławka. Za to beznadziejni od dłuższego czasu di Maria i Falcao dreptają nieudolnie po murawie do końca. Rooney w pomocy to też kicha jest. Nie wiem co o tym myśleć. City po raz kolejny wyciąga do nas rękę a my po raz kolejny jej nie łapiemy. Myślałem że będzie lepiej, ale no niestety nie zanosi się. Czekam z niecierpliwością na następny mecz.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 09.02.2015, 01:09

Poziom: 47
dodano: 09.02.2015, 00:57, #121 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Czwarte miejsce, czwartym miejscem, ale w eliminacjach CL, trzeba będzie wygrać dwumecz z FC Kebaby, albo FC Ogórki, a to nie takie proste.
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 19:30, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Love_United
Chcąc nie chcąc do okna transferowego daleko ale chciał bym zobaczyć u nas Depaya i prawego obrońce z prawdziwego zdarzenia .
Poziom: 30
dodano: 08.02.2015, 19:33, #119 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
prawy obrońca jest. To nie jest przypadek, że został wybrany najlepszym zawodnikiem miesiąca i dziś zagrał bardzo dobry mecz
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 19:44, #118 Zwiń/Pokaż komentarz Love_United
ahh moze i tak o transferach i rozgoryczeniu możemy mówić no ale niestety i tak nic z tego nie ma .a szkoda
Poziom: 33
dodano: 09.02.2015, 00:48, #117 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Mówisz o Valenci ? To jest obrońca ?
Poziom: 35
dodano: 08.02.2015, 22:36, #116 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
To co my gramy na wyjazdach w tym sezonie to jest wstyd i hańba. Pomijając to, że nie wygraliśmy dziś, my nawet nie umiemy wygrać w Cambridge. U siebie gramy niewiele lepiej, różnica polega na tym, że częściej wygrywamy grając brzydko i topornie. Najgorsze jest to, że w kolejnych meczach zagramy tak samo, bo nasi piłkarze i trener są najlepsi w lidze, ale w gadaniu.
Poziom: 66
dodano: 08.02.2015, 20:21, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Cóż, wynik nie taki, jaki by się oczekiwało... No cóż, dobre i to, że zagrali do końca i tę wyrównującą uzyskali. Szkoda. Strata miejsca, ale oczywiście na tym etapie rozgrywek to raczej mało istotne. Jednak jeszcze jest sporo do poprawy. Rozumiem, że to mecz na wyjeździe, i że to pierwszy sezon nowego menedżera, kilku nowych zawodników, ale z takim przeciwnikiem powinna być wygrana. Mam tylko nadzieję, że dzisiejszego dnie kluby BPL nie umówiły się na remisy, tylko jest to czysty przypadek. :)
dodano: 08.02.2015, 20:17, #114 Zwiń/Pokaż komentarz Gungrave [178.37.194.***]
Wg mnie najlepszym dzisiaj zawodnikiem był Antoś. Reszta zawodników dno. Jak może być inaczej skoro wielu z nich gra na pozycji nie swojej. Rooney w pomocy ADM w ataku, na boisko wchodzi Fellaini i gra w ataku - masakra. Radamel chyba już powinien pakować swoje bagaże i szykować się do powrotu w maju do Monaco. Za tą kwotę + kilkanaście milionów trzeba pozyskać młodego napastnika jakim jest Kane.
Poziom: 30
dodano: 08.02.2015, 19:43, #113 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
rooney do ataku za falcao a do pomocy herrera. tak ciezko na to wpasc?
Poziom: 35
dodano: 08.02.2015, 19:47, #112 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
może i nie, ale to wbrew filozofii.
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 19:07, #111 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Shaw ma przynajmniej 5 kg nadwagi i dlatego taki jest wolny. Dziwne, że w klubie tego nie widza.
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 19:08, #110 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Masz wagę w oczach ?
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 19:09, #109 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
to pewnie przez te frytki Ferdinanda
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 19:09, #108 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
To widać:)
Poziom: 47
dodano: 08.02.2015, 19:11, #107 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
To ciekawe stwierdzenie, bo ostatnio gdzieś czytałam, że Shaw jest jednym z najszybszych zawodników w składzie. Wg mnie jego postura jest bardziej spowodowana budową ciała. Rooney też nie ma atletycznej sylwetki, nigdy nie miał i mieć nie będzie.
Poziom: 53
dodano: 08.02.2015, 19:14, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
W którym momencie meczu Shaw był dziś wolny? Bo w mojej ocenie rozegrał niezły mecz. Głupio, że poniosło go pod koniec.
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 19:14, #105 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
W porównaniu do Evry, Shaw jest strasznie wolny. Myślę, że te parę kilo mógłby schudnąć i może wtedy dorówna Evrze.
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 19:20, #104 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Sitos- Nie powiedziałem, że zagrał zły mecz, po prostu do Evry jeszcze mu brakuje. I jak na razie trochę za niego przepłacili.
Poziom: 30
dodano: 08.02.2015, 19:25, #103 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
"Troche" to mało trafne sformułowanie :P

Jak na razie gra średnio, w sumie taki O'shea na jego pozycji grywał podobnie.
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 19:46, #102 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Gadanie... typ ma po prostu taka postu rę. Mówisz, że jest gorszy od Evry...dziwne żeby tak młody zawodnik był lepszy od bardzo doświadczonego Evry. Trzeba też mieć na uwadze kontuzje przez które nie mógł u nas ustabilizować formy i po prostu zgrać się z zespołem. Według mnie oprócz tej czerwonej kartki zagrał solidny mecz i jestem spokojny o jego przyszłość na Płd Trafford.
Poziom: 57
dodano: 08.02.2015, 19:26, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Najpiękniejsze momenty w piłce nożnej to takie w której teoretycznie najsłabszy, wyśmiewany czy też tani w utrzymaniu piłkarz wybija się ponad przeciętność i potrafi zagwarantować swojej drużynie punkty. Podobne zaszczyty spotykały poprzednio takich zawodników jak O'Shea, Brown czy Fletcher. Dziś skórę niebotycznie opłacanym gwiazdom uratował Daley Blind.

Można mieć pretensje do Van Gaala o 3-4-1-2. Można mieć o to, że nie wystawia Herrery. Że usilnie stawia na niektórych graczy, a innym zmienia miejsce na boisku. Nic jednak nie tłumaczy tak beznadziejnej postawy Falcao, który koszmarnie zaprzepaszczoną setką udokumentował kolejny tragiczny występ. Co przyjęcie - strata. Strzały - pomsta do nieba. W pojedynkach 1v1 prezentuje grację zawodnika sumo. RVP też się nie popisał. Przecież gdyby oni wykorzystali te dwie patelnie mielibyśmy City na wyciągnięcie ręki.

Marnie to wygląda, nadal. Niemniej jednak nie pojmuję jak tacy gracze mogą mieć aż tak mocno gdzieś wynik i w ogóle nie starać się o jego poprawienie. Pressing? Zapomnijmy. Akcje flankami? Nieprzygotowane. Środek pola celowo pokraczny. Zmiana Fellainiego na aferę. Już chrzanić skrajne przywiązanie Van Gaala do tajemniczych szczegółów, planów i taktyki. Boli mnie brak koncentracji, marne zaangażowanie i zrzucanie odpowiedzialności z jednego na drugiego. To jest zwyczajnie smutne, bo Fletcher nie musiał dostawać 300 baniek na tydzień, żeby jeździć po środku pola. Welbeck nie potykał się o piłkę tak jak Falcao. Pobudka nastąpiła dopiero po straconym golu. Tutaj brakuje nie tylko klarownej i skutecznej koncepcji wykorzystującej jak najlepiej grę ofensywnych piłkarzy - nie ma też woli walki i pragnienia zwycięstwa. Nie wiem czy oni nie wiedzieli, że wygrywając możemy doskoczyć do City na 3 oczka?

Teraz znów spadamy na czwartą lokatę, a oba zespoły z północnego Londynu depczą nam po piętach tak, że mocniej już się nie da.
Czegoś tej drużynie brakuje, a ja już naprawdę nie wiem czego. Trener z gigantycznym doświadczeniem, znakomity materiał kadrowy, niezła ławka, wsparcie trybun. A mimo to męczymy się niebotycznie nie mając chęci by aspirować do triumfów z ubiegłych lat. Dziwne to wszystko.
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 19:42, #100 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Ja nie pojmuję tylko jednego. Jak gadając stale o filozofii czy innych balansach można grać w chyba każdym meczu to samo. Mam na myśli oczywiście lagi do przodu. Serio nikt nie widzi, że to wygląda jakby nasi zawodnicy byli upośledzeni? Kali kopać, Kali kopać mocno do przodu. Serio to jest ta cała filozofia? Niczym innym van Gaal nas nie uraczy? W czym to jest lepsze od Moyesowskich wrzutek? Jak my się zakwalifikujemy do tego TOP 4 to będzie jakiś cud. Tottenham często gówno gra, ale potrafią wyszarpać zwycięstwo w końcówce. Arsenal to Arsenal kontuzje ich nieco opuściły i zaczęli grać jak to mieli w zwyczaju. To jest nic, bo jest jeszcze Southampton, które nie wydaje się specjalnie przejęte tym, że walczą cały czas o top 4. Liverpool też wrócił z dalekiej podróży i zaczęli grać w piłkę.

Nie mam zielonego pojęcia jak ten sezon się zakończy. Ale jeżeli w top 4 się nie znajdziemy to podziękować trzeba będzie van Gaalowi. Za to że 20 kolejek zajęło mu to, żeby pojąć że 3:5:2 ssie, za tragiczny początek i ten sam nie zmieniający się "styl" gry rodem z epoki kamienia łupanego. O pomijaniu Herrery już nawet ciężko coś dodać. Jedyny człowiek w tym zespole, który stale musi coś udowadniać. Wejdzie, strzeli bramkę, będzie świetnie regulował tempo gry - dalej nic. Dobrze, że di Maria, który nie gra nic od chyba dwóch miesięcy miejsce w składzie ma z urzędu. To jest jakaś paranoja, bo nie widzę nawet pół argumentu przemawiającymi za wystawianiem Falcao czy di Marii kosztem Herrery.
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 19:44, #99 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
no właśnie czy to jest takie dziwne.
pamiętam kiedy mieliśmy kłopoty z obrońcami i traciliśmy głupie bramki ,mi cały czas nie dawało spokoju , że nie stwarzamy sytuacji. mamy 3 ofensywnych graczy ze średnia wieku prawie 30 lat. persi, falcao i rooney do tego młodszy di maria ale czy jemu znowu miałoby się chcieć?? miał bardzo udany poprzedni sezon.udany i męczący. do tego nie oszukujmy się nikt z realu nie odchodzi w sile wieku bo tak. united jest dla niego nagrodą pocieszenia , on tu nie zostawia serca , do tego nie za bardzo ma z kim grać a trener najchętniej zrobiłby z niego wahadłowego .potrzebujemy młodości w ofensywie , potrzebujemy pozbyć sie persiego i falcao a wyżej wystawiać rooneya bo w pomocy sobie nie radzi. bez tego nic nie ugramy. van gaal ciągnie zespół w dół.
Poziom: 35
dodano: 08.02.2015, 19:41, #98 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
A ja powiem jedno, niech v.Gaal zabiera siebie, swój sztab i swoje debilne transfery z wyjątkiem Blinda. Takim drewnem jak Falcao czy Di Drewno to ja mogę w kominku palić. v.Gall out.
Poziom: 14
dodano: 08.02.2015, 19:39, #97 Zwiń/Pokaż komentarz *Sky*
Falcao marnuje sety, lecz gra bardziej zespołowo dobrze sie zastawia cialem, dokladnie podaje, elegancko ustawia lecz tak czy siak zawodzi jako strzelec a po to został sprowadzony także jak narazie jestem na nie co do jego transferu definitywnego.

Co do naszych to sadze ze obrona nie gra tak tragicznie, ale czasami te durne błędy np. rojo sieją postrach. Bardziej martwi mnie atak tam się nic nie dzieje z przodu kopanie,podawanie ale na sytuacje się to nie przekłada jedynie utrzymywanie wyniku. Mam nadzieję że to tylko kłody na drodze LVG do sukcesu jego filozofi
Poziom: 38
dodano: 08.02.2015, 19:39, #96 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Nie wiem co się musi stać, żeby któryś z napastników usiadł na ławce. Chyba tylko jakiś uraz zmusił by do tego Van Gaala
Poziom: 26
dodano: 08.02.2015, 19:28, #95 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
A no i odnośnie Falcao jeszcze dwa słowa.
Jego agencik bodajże wczoraj stwierdził, że mimo tego czy Radamel u nas zostanie czy odejdzie to odciśnie na klubie swoje piętno.
Zgadzam się z tym w 100%, tyle ile wywalimy hajsu za te 7-10 bramek to zapisze się w historii naszego klubu wielkimi literami :)
Poziom: 47
dodano: 08.02.2015, 19:24, #94 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Myślicie, że w Realu przyjmują zwroty?
Poziom: 30
dodano: 08.02.2015, 19:28, #93 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
Hehe podobno reklamacji nie przyjmują :O Niestety
Poziom: 26
dodano: 08.02.2015, 19:26, #92 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Debilizm LvG w całej okazałości wyszedł w 94 minucie kiedy to przy ostatniej możliwości rozegrania akcji dokonał zmiany, zdjął napastnika wstawił stopera- przy okazji skutecznie zabierając ok 30 sekund :)
Poziom: 50
dodano: 08.02.2015, 19:25, #91 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Di Maria, Falcao, Rooney i van Persie z szacunku dla kibiców i klubu powinni po tym meczu oddać swoje pieniądze z pensji. Mam poważnie problemy ze wskazaniem, który z nich najmniej mnie irytował w spotkaniu z WHU.

Generalnie z Rooneya jest taki rozgrywający, jak ze mnie profesor fizyki kwantowej. Nie umie kontrolować tempa gry, kiedy trzeba przyspieszyć, podaje do tyłu, kiedy trzeba zwolnić, oddaje piłki przeciwnikom, nie strzela, nie asystuje, nie kreuje sytuacji, nie robi nic pożytecznego. Macha łapami do sędziego i tyle. Sytuacja tym śmieszniejsza, że zarówno van Persie, jak i Falcao są w beznadziejnej dyspozycji i posadzenie któregoś z nich na ławce byłoby z pożytkiem dla całego zespołu. Przesunąć Rooneya do góry, w pomoc wcisnąć Herrerę albo Fellainiego i już zapewne wyglądałoby to lepiej. Ale nie, Rooney musi grać w pomocy, bo tak. Komu potrzebna logika?

Kolumbijczyk zasługuje na osobny akapit. Nie wiem co on musiałby zrobić do końca sezonu, żeby klub w ogóle pomyślał o wykupieniu go. Chyba strzelać gola i notować asystę w każdym kolejnym spotkaniu. Nie dość, że bezproduktywny, to jeszcze jak przyjdzie co do czego, marnuje setkę. To samo zresztą tyczy się van Persiego.

Di Marię można by usprawiedliwić ostatnimi przeżyciami z włamywaczami, gdyby nie fakt, że on słabo prezentuje się od dłuższego czasu. Nie liczę meczu z Cambrige, bo nie po to wywala się na zawodnika 60 mln, żeby ten wymiatał na tle VI-ligowców.

Jones dzisiaj mocno niepewny. Ze dwa razy minął się z piłką, raz poskutkowało to bramką dla WHU.

Największe brawa jednak dla van Gaala. Gramy z drużyną najlepiej grającą w powietrzu w lidze? Fellaini na ławie i taktyka polegająca na dzidach do przodu. Powinszować. Przegrywamy? Okej, nie trzeba robić zmian. Mata czy Herrera na pewno nic by nie wnieśli do gry. Lepiej niech dalej marnują sytuację Falcao i RvP. Swoją drogą gdyby Herrera był na boisku, to nie musielibyśmy grać dzidami do przodu, bo można by rozgrywać piłkę po ziemi, jak bozia nakazała. Ale nie, on jest za słaby. Najlepiej sprzedajmy go gdzieś za 5 mln. To będzie interes.
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 19:22, #90 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
JAKA STRATA PUNKTÓW? MOIM ZDANIEM SZCZESLIWY 1 PKT.

Blind najlepszym transferem.

Falcao nasz jedyny prawdziwy napastnik.

Di Maria - porażka, ten człowiek w ogóle tu nie pasuje, nikt nie wie czy został kupiony do gry na skrzydle, środka, za napastnikiem czy do ataku. Ciągłe poszukiwanie dla niego pozycji, słaba dyspozycja i ta mina jakby grał za karę, powodują u mnie skrajnie złe emocje, w związku z czym już dziś oficjalnie jestem za pożegnaniem go póki będzie coś wart.

Shaw - Super grajek, ma przed sobą wielką przyszłość.

Rojo - Fajny rezerwowy.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.02.2015, 19:26

Poziom: 39
dodano: 08.02.2015, 19:21, #89 Zwiń/Pokaż komentarz belinea
Po tym meczu utwierdzilem sie w przekonaniu zeby Falcao wracal do Monaco a Rooney gral w ataku i chodzi tu bardziej o slaba gre Kolumbijczyka.Takimi setkami jaka mial w 77 min wygrywa sie mecze a on to zwyczajnie spieprzyl.Blind sie splaca,di Maria w ogole.
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 19:20, #88 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Nie wyobrażam sobie scenariusza, w którym to kupujemy Falcao. Przecież to byłaby głupota dwudziestolecia. Już nawet nie chodzi o dzisiejszy mecz gdzie nie potrafił dobrze przyjąć piłki czy wykorzystać sety. Chodzi o całokształt. Miłe gadanie w wywiadach i "zaledwie" waleczność na boisku to nie to czego wymaga się od piłkarza za TAKIE pieniądze. Sory batory, ale Falcao na Old Trafford kariery nie zrobi.

Druga połowa meczu już lepsza co nie zmienia faktu, że i tak dziadujemy na potęgę. Rozwaliło mnie już zupełnie jak staramy się sforsować West Ham, ktoś od nich przejmuje piłe, wali na pałe do przodu i z tego londyńczycy tworzą sensowne zagrożenie. Śmieszy mnie to tym bardziej, jak widzę tą naszą nieudolność i bicie piłek przez 90 min od obrony do napastników. I tak non stop.

Osobiście założyłem sobie, że van Gaala rozliczał będę dopiero w drugim sezonie. Póki co trzeba ponownie pójść po rozum do głowy i zrezygnować z debilnego grania lagami przez całą długość boiska. Di Maria nie powinien wąchać murawy. Na tygodniówkę Falcao leje ciepłym moczem i jak ma grać tak to niech siedzi nawet na trybunach.
Poziom: 39
dodano: 08.02.2015, 19:19, #87 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
O naszych ligowcach zwykło się mówić, że są przepłaceni. Jednak patrząc na to co wyprawia Falcao, należy zmienić ten światopogląd. Na tą chwilę nie jest on wart, żeby zapłacić za niego 10 mln, nie wspominając już o 40. To nie jest nawet cień Tygrysa, który wygrywał w pojedynkę mecze dla Atleti, czego apogeum był gwałt na Chelsea w SuperPucharze Europy. Brak mu szybkości, dynamiki, siły, skuteczności, pewności siebie, krótko mówiąc - wszystkiego co ce[***]e zawodnika klasowego. Tzn nie brak mu tylko olbrzymiej tygodniówki i agenta, który próbuje siać ferment w MU.

Rooney jako środkowy pomocnik w takim ustawieniu to jeszcze gorszy pomysł niż grający na '10'. Na tej pozycji musi grać Adner! Gość o brylantowej technice, mobilności, potrafiący rozgrywać i regulować tempo gry. Boss musi w końcu to zauważyć, bo trzymanie go na ławce jest po prostu komedią, niskich lotów.

MotM David. Uratował nam po raz kolejny [***]sko.
Na + Blind i Fella

Reszta marność nad marnościami.

3 punktów nie ma, gramy gorszą kupę niż za Moyes'a, ale przynajmniej filozofia się zgadza.

PS Shaw sprawia wrażenie krewnego Kardashianek. Wygląda na gościa z kilkoma kilogramami za dużo, chyba że to wina grubych kości (choć taki termin nie istnieje).
Poziom: 20
dodano: 08.02.2015, 19:16, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Matjos
Porażka , święte krowy i drewna czyli RvP i Falcao nawet na ławe się nie nadają . Di Maria też musi usiąść by sie ogarnąć . Wilson Herrera i Fellaini do jedenastki !
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 19:15, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Love_United
Kolejny dobry mecz jako playmaker Rooney !!! Herrera + Mata dobra klepka , na ławce.....
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 19:13, #84 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
brawo dla blinda. to jest jedyne co się udało van gaalowi w tym klubie.
nie zrobiliśmy żadnego progresu odkąd przyszedł holender a wydał 150 mln funtów. moyes miał świętą krowę w postaci rooneya który grał nawet ze złamaną nogą van gaal takich krów ma więcej.persi ,falcao, di maria rooney i w trakcie meczu musi zmienić jedynego zawodnika który miał jakiś pomysł na grę. jeśli van gaal nie wprowadzi zespołu do ligi mistrzów to powinien dostać kopa.krótko, a za nim persi i falcao a di marie sprzedać do psg bez straty kasy bo on nie ma serca do gry w tym klubie.
nic nie gramy , nie ma zespołu , nie ma pomysłu a van gaal dalej udaje , że wszystko jest pod kontrolą. czarno widzę przyszłość united.wydamy kolejne setki mln. a niespełnione gwiazdki jak falcao i di maria a na boisku nie będzie komu walczyć. dobrze , że blind zdobył bramkę bo jemu chociaż się trochę chce choć nie ma wielkiego talentu

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.02.2015, 19:15

Poziom: 26
dodano: 08.02.2015, 18:53, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Auralis
Kolejny trener próbuje zrobić na siłę z Rooney'a pomocnika i wychodzi tak, jak widać. Jeden z najlepszych strzelców w historii klubu i taka pozycja na boisku, po jaki uj?
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 19:10, #82 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Jeśli Roo dalej będzie grał na tej pozycji to niech zapomni o rekordzie Charltona...
Poziom: 46
dodano: 08.02.2015, 19:09, #81 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Fakty sa takie ze najtanszy Blind gra 10 razy lepiej od DI Marii i Falcao.
Poziom: 27
dodano: 08.02.2015, 18:55, #80 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
kolejny.. napastnicy to dzisiaj są genialni wręcz..
Poziom: 53
dodano: 08.02.2015, 18:56, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Tu już nie "kunszt" Robina, ale kunszt Adriana.
Poziom: 27
dodano: 08.02.2015, 19:00, #78 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
bez przesady, był dobrze ustawiony, ale strzałem prosto w bramkarza nie da się go zaskoczyć..
Poziom: 53
dodano: 08.02.2015, 19:08, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Spodziewałeś się strzału z fałsza w krótki róg? Nie sądzę. Adrian też nie, bo inaczej nie broniłby tego nogami. Wykazał się niesamowitym refleksem i brawa dla niego. 8/10 bramkarzy by to wpuściło.
Poziom: 48
dodano: 08.02.2015, 19:08, #76 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Biegamy i biegamy i zero pożytku z gry. Dobry i remis, ale stać nas na więcej. Spanie van Gaala na ławce tez nie pomaga.

Pozdrawiam.
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 19:07, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Smalling zdecydowanie zawodnik meczu. Jako jedyny nic nie zepsuł.
Poziom: 30
dodano: 08.02.2015, 19:07, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
ten zmiane jeszcze robi no kabaret.
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 19:05, #73 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Brawo Shaw !!
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 19:05, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Jak nie kontuzja to czerwo. Cały Shaw
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 19:04, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
BLIND!!!
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 19:04, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
1 pkt to i tak sukces patrząc na gre.
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 19:00, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Nie... Ja nie mogę się denerwować, nie mogę...
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 18:57, #68 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Jesteśmy prawdopodobnie jedyną drużyną, która przez 90 min gra "na aferę".
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 18:54, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Blind, De Gea i Shaw na plus, reszta... szkoda gadać
Poziom: 22
dodano: 08.02.2015, 18:50, #66 Zwiń/Pokaż komentarz marcin_united
dno, dna;( a juz po cichu liczyłem na powrot do ch.l
Poziom: 27
dodano: 08.02.2015, 18:49, #65 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
matko boska.... to już jest przesada co ten Falcao zrobił
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 18:48, #64 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
No tak... ile on zarabia , 280?
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 18:44, #63 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
HAHAHAHA, za Januzaja, a tych dwóch statystów z ataku dalej gra.
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 18:42, #62 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Rooney, Di Maria, Blind, van Persie tragedia, coś tam próbuje Falcao ale mu nie wychodzi, a najlepszy Valencia i De Gea...
Poziom: 45
dodano: 08.02.2015, 18:37, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Di Maria, Falcao off, Herrera, Mata on. Tak bym chciał.
Poziom: 47
dodano: 08.02.2015, 18:31, #60 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Di Maria mnie dzisiaj doprowadza do szału. Chyba najgorszy na boisku. Jeśli głowę zaprząta mu coś innego oprócz meczu, to może rzeczywiście powinien zostać w domu z rodziną...
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 18:34, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
On powinien latac na skrzydle,a filozof chce zrobić z niego jakiegoś środkowego pomocnika. Rooney też nie długo obrońcą się stanie pewnie
Poziom: 31
dodano: 08.02.2015, 18:25, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
jak widzę twarz LVG to mnie ciśnienie się dźwiga niech ten filozof uczy się od Simeone
Poziom: 36
dodano: 08.02.2015, 18:24, #57 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Zastanawiam się, czemu MU tak słabo gra w meczach wyjazdowych, skład mamy i raczej jest to winna odpowiedniej taktyki i nastawienia, bo jednak przez te mecze może być ciężko o top 4.
Poziom: 47
dodano: 08.02.2015, 18:15, #56 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Środek pola po prostu nie istnieje. Ale co tam musimy mieć w składzie 3 napastników.
Poziom: 53
dodano: 08.02.2015, 18:23, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Rooney jest pierwszym do zmiany, a przypuszczam, że oczywiście zagra całe spotkanie w środku pomocy...
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 18:22, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
3 napastników którzy strzału nie oddali w 1 połowie van persie falcao di maria masakra przecież nimi powinnismy palcem w [***] wygrać całą lige , a tu takie dno , LVG niech sie ogarnie i bo nie pociągnioe dłużej niż moyse
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 18:13, #53 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
No cóż. Generalnie nikogo nie powinno zaskoczyć, że w dzisiejszym meczy nie gramy w piłkę. Nie wiem do końca czy jesteśmy na Upton Park czy Stamford Bridge. Nie wiem też po co van Gaal chce na siłę udowadniać wszystkim, że zmienianie docelowego miejsca piłkarzy na boisku to jest znakomity pomysł. Spoko, wypaliło w Ajaksie, ale jakie to ma znaczenie? Oznacza to, że tu też musimy robić to na siłę? Van Gaal zmienił taktykę na 4:3:1:2 i próbował jakoś żałośnie to argumentować. Szkoda tylko, że prawda była taka, że 3:5:2 w naszym wykonaniu zwyczajnie ssie, ale Holender do błędy nie potrafi się zwyczajnie przyznać. Podobnie na stan dzisiejszy ma się sytuacja z rzucaniem piłkarzami po nie swoich pozycjach. Co z tego, że di Maria grał dobrze na środku pomocy, a Rooney na dziesiątce? Zamieńmy ich miejscami. Teraz oboje wyglądają równie nieciekawie i tylko cud uratuje Angela przed uniknięciem miana największego niewypału okna transferowego. Choć z drugiej strony istnieje duże prawdopodobieństwo, że Loui nie potrafi korzystać z jego potencjału. Zresztą nie tylko z jego. Dalej gramy te lagi do przodu jak oszołomy sprzed 20 lat. Jeżeli to jest ta całą filozofia to ja jednak podziękuję. Rozumiem, że takie piłki mają czasem rację bytu. Przykładem jest chociażby świetny gol van Persiego na mundialu, czy bramka przeciwko (bodajże) Newcaste - też holendra. Wówczas to w niebywale prosty sposób można wykreować sobie tzw. setkę. No ale żeby to zagranie było jedyną opcją jaką mamy do zaoferowania w ataku? Trzymajcie mnie.

W drugiej połowie liczę na cud. O niczym innym nie ma co marzyć. Przecież Edgar Davids był skrzydłowym a van Gaal zrobił z niego środkowego pomocnika. To chyba oczywiste, że u nas też musi się udać. Żeby tylko zaraz się nie okazało, że ten pomysł równie mocno ssie co 3:5:2, a van Gaal będzie szukał jakiejś taniej wymówki na własne zapatrzenie.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 08.02.2015, 18:14

Poziom: 57
dodano: 08.02.2015, 18:15, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Ale akurat Edgar Davids właśnie jako środkowy pomocnik był najlepszy :D
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 18:20, #51 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Spoko, ale nie widzę w dalszym ciągu zależności ;).

BTW. 1:0
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 18:20, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Aha...
Poziom: 57
dodano: 08.02.2015, 16:32, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
O ile brak Herrery już nie dziwi, o tyle ława dla Fellainiego - już tak. Przypominam, że gramy z drużyną która jest w Premier League najlepsza jeśli idzie o strzelanie bramek głową. Fakt, dziś Allardyce nie może skorzystać choćby z Carrolla, ale mimo to jest się czego obawiać.

Jesteśmy zakładnikami gry trzema napastnikami. Rooney prawdopodobnie w opinii Van Gaala jest najsłabszym spośród nich trzech, więc gra w pomocy - dodatkowo jako kapitan może liczyć na przywileje. Za Falcao stoi ryjący dziury pod Old Trafford Mendes i gigantyczna tygodniówka, za Van Persiem statystyki i znajomość filozofii. Obawiam się, że dopóki nie pozbędziemy się któregoś z panów Radamel-Robin to wciąż będziemy skazani na kulawy środek pola i nieruchawych snajperów.

Oby do przodu. Dzisiejsze trzy punkty mogą być niezwykle istotne. Let's go!
Poziom: 53
dodano: 08.02.2015, 16:43, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Niestety, ale z tym "nadmiarem" napastników to racja... A najbardziej cierpią na tym środkowi pomocnicy, bo Rooney zapycha ich miejsce.

Blind gra, bo to jedyny defensywny pomocnik. Rooney gra, bo to kapitan. I puf... Herrera siedzi, Mata siedzi, Fellaini siedzi.

Kto by się spodziewał jeszcze rok temu, gdy nie mieliśmy jakości w środku, że teraz będziemy mogli oglądać takich graczy jak Mata czy Herrera na ławce?
Poziom: 38
dodano: 08.02.2015, 16:44, #47 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Pełna zgoda Szem! Pozdrawiam.
Poziom: 57
dodano: 08.02.2015, 16:57, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Brak Maty nie powinien być dziś odczuwalny bo Juan zdecydowanie lepiej radzi sobie wtedy gdy przeciwnik odpuszcza sobie pressing blisko środka pola. West Ham prawdopodobnie będzie nas ciął szablami na całej długości boiska - Juan jest waleczny (jego bieg po kolanach w ostatnim meczu dobitnie to pokazał) ale też malutki i nieco powolny, łatwo się gubi w takich starciach. Rooney przynajmniej w teorii nadaje się do nich lepiej - prawda jest jednak brutalna bo Anglik ma ogromne problemy gdy jest naciskany, a w dodatku nie jest to już Wayne 10 lat młodszy - nie zaszarżuje jak dzika świnia strząsając przeciwników z siebie. W sumie wiemy wszyscy o co Van Gaalowi chodzi, on po prostu tak mocno zderzył się z Anglią, że teraz nie chce nawet myśleć o zbyt ofensywnym ustawieniu, zwłaszcza w centrali. Najpierw jego "balansowym" było 3-5-2, później Fellaini, następnie Carrick w 3-5-2, teraz Rooney. Przedtem pokrzywdzonym był najczęściej Falcao, w dalszej kolejności Januzaj. Teraz Herrera. Można powiedzieć "ktoś musi cierpieć". Szkoda jednak, że padło właśnie na Andera bo jego wpływ na grę nierzadko był większy od tego co prezentują Marouane, Juan czy nawet Roo, nie wspominając o duecie napastników.
Poziom: 38
dodano: 08.02.2015, 16:59, #45 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Masz rację , ale Wayne w ostatnim meczu z Cambridge pokazał że umie jeszcze dać odpowiednio dobrego sprinta :)
Poziom: 57
dodano: 08.02.2015, 17:08, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Cambridge :)

Poza tym ja nie twierdzę, że Rooney totalnie zatracił szybkość. Nie, natomiast brak mu lekkości w prowadzeniu piłki którą mają Toure, Fabregas, Cazorla czy Herrera. A to rzutuje na grę. Często w prostacki sposób pomijamy linię pomocy przy próbie skonstruowania akcji. Z takimi nazwiskami jakimi dysponujemy to zbrodnia. Ale to nie tylko wina Wazzy akurat.
Poziom: 38
dodano: 08.02.2015, 18:08, #43 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Rooney najlepiej czuje się w ataku. Tam gdzie może kąsać mocnymi i dobrymi strzałami. I szkoda że van Gaal wkońcu nie postawi na jego grę w napadzie.
Widać gołymi wzrokiem że Anglikowi gra w pomocy ani się nie podoba , a tym bardziej mu nie leży..

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.02.2015, 18:09

Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 18:15, #42 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Dokładnie, a Rooney w pomocy sie tylko błaźni! Kompletnie nic nie gra - niestety.
Poziom: 27
dodano: 08.02.2015, 18:09, #41 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
Di Maria gra beznadziejnie, same straty, złe decyzje. Mało gry bez piłki naszych ofensywnych zawodników.
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 18:13, #40 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Oni wszyscy grają beznadziejnie (poza de Geą). Normalnie to są kpiny co oni odstawiają... a zresztą szkoda w ogóle to komentować, bo na prawdę ręce opadają od tej ich żenującej gry!
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 18:04, #39 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Falcao to odesłać do Monako, jak najszybciej, albo ława, bo co chłop gra to tragedia, nie jest wart 20mln.
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 18:06, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Przepraszam, ale co on ma robić Twoim zdaniem jak my nie mamy pomocy? On chociaż pomaga w obronie bo święta krowa Persil nie dojechał nawet na stadion.
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 18:07, #37 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Beznadziejny fizycznie, słabe przyjęcie, gole... gdzie one są? Bo taki bardziej niewidoczny i równie słaby Van persie ma ich dużo więcej.
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 18:08, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Tylko ile minut rozegranych ma Radamel, a ile Robin?
Poziom: 57
dodano: 08.02.2015, 18:09, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Van Persie przynajmniej schodzi na skrzydło próbując pomóc Valencii w strącaniu piłek głową. Falcao nie istnieje.
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 18:07, #34 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Naszą grę można skwitować tylko tak: śmiech na sali - puste krzesła!

Parodia piłki nożnej...
Poziom: 30
dodano: 08.02.2015, 18:05, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
jak tak dalej pojdzie to wysiudaja nas z pucharow raz dwa.1 strzal Angela i to strzal rozpaczy.ZENADA
Poziom: 28
dodano: 08.02.2015, 17:49, #32 Zwiń/Pokaż komentarz fifek357
Shaw trzyma poziom jak na razie ;)
Poziom: 47
dodano: 08.02.2015, 17:53, #31 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Shaw, Rojo i DDG wg mnie. To niestety o czymś świadczy.
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 18:02, #30 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
i Valencia. Czyści jak domestos.
Poziom: 57
dodano: 08.02.2015, 18:04, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
+ Valencia. Z tyłu fantastyczny. Z przodu nic, ale mu nawet nikt na obieg nie pobiegnie, bo Rooney jest ponoć przyklejony bliżej prawej flanki, ale tak naprawdę nie wyszedł wcale na murawę.
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 17:54, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
słaba pierwsza połowa, zero pomysłu na grę...
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 17:54, #27 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
To jest żałosne, ledwo damy radę wyjść z własnej połowy, a potem to zupełnie zero. Filozofia [***]owej gry.
Poziom: 31
dodano: 08.02.2015, 17:52, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
jak co weekend gramy do tyłu
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 17:46, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Oddaliśmy jakiś strzał? Bo jakoś sobie nie przypominam
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 17:44, #24 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
[***]nia, jak za Moyesa.
Poziom: 30
dodano: 08.02.2015, 17:31, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
jest piach DDG robi robote.a ja sie znowu pytam gdzie jest RAFAEL
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 17:34, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Pewnie w szpitalu, a gdzie
Poziom: 28
dodano: 08.02.2015, 17:28, #21 Zwiń/Pokaż komentarz davki
Mata za Janka, inaczej składu nie widzę.
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 17:15, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Tak nawiasem, macie dobrą transmisję?
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 17:23, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
http://riderhd.org/
elegancka jakość
Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 17:07, #18 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Zapewne znowu przód będzie niewidoczny, ale co tam, niech dwóch będzie wysuniętych, Rooneya, który nie ma żadnej wizji rozgrywania na środek, a Mata i Herrera ławeczka, no tak.. kolejny mecz pełen obaw o wynik.
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 16:23, #17 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
He he he he Herrera znów na ławce. #standard
Poziom: 66
dodano: 08.02.2015, 16:25, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
No ale kogo wtedy zamiast niego ściągnąć? Rooney'a? Kapitana, to niemożliwe. Blinda? A kto będzie zabezpieczał tyły? Herrera na skrzydle nie pasuje...
Poziom: 63
dodano: 08.02.2015, 16:41, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Jedną ze świętych krów z ataku, albo Robina, albo Falcao i miejsce by się znalazło.
Poziom: 66
dodano: 08.02.2015, 16:51, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
I jednym napastnikiem? To tylko Robinem, bo Falcao... Ja jakoś tak nie jestem przekonany do niego. Chociaż... Nie mówię, że mógłby wtedy zagrać tak, jakby właśnie chciał, czyli każda piłka grana na niego.
Poziom: 47
dodano: 08.02.2015, 16:53, #13 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Nie no, wtedy można by Rooneya przesunąć do przodu na atak. W końcu jest napastnikiem...
Poziom: 66
dodano: 08.02.2015, 16:57, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
:) Weź to powiedz Louiskowi.
Poziom: 63
dodano: 08.02.2015, 17:04, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Ciekawe kiedy Holender to zauważy, z taktyką w końcu posłuchał, więc może z tym w końcu też się uda. :)
Poziom: 33
dodano: 08.02.2015, 16:49, #10 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Herrera, Fellaini ... oby pojawili się w drugiej połowie.
Dzisiaj tylko 3 punkty, trzeba wykorzystać potknięcie City i odrobić punkty.
Poziom: 63
dodano: 08.02.2015, 16:45, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Skład jak dla mnie przeciętny, według mnie Rojo powinien zagrać na lewej, a na środku z Jonesem Smalling, mielibyśmy wtedy trzech wysokich defensorów, a nie tylko dwóch.

Co do pomocy to oczywiście wolał bym zobaczyć tam Herrere lub ewentualnie Fellainego obok Blinda, a nie po raz kolejny Rooneya, który powinien zająć jedno z miejsc w ataku. Zastanowił bym się też nad Di Marią w pierwszym składzie, bo według mnie Mata mógłby nam więcej dać z tym rywalem, a niżeli słaby fizycznie Angel, dodatkowo załamany przez prywatne sprawy.

Ale cóż zobaczymy jak się to potoczy, oby było zwycięstwo. :)
Poziom: 48
dodano: 08.02.2015, 16:41, #8 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Skład dobry i oby wynik końcowy był dobry.

Miłego oglądania i pozdrawiam.
Poziom: 66
dodano: 08.02.2015, 16:31, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Pal licho już tego Herrerę, może rzeczywiście nie jest jeszcze w takiej dyspozycji, że nadaje się do gry od pierwszych minut bardziej niż Rooney. No za Blinda bym go nie wstawiał, bo Holender jest lepszy pod względem gry defensywnej.

Najważniejsze jest to, że nie ma trójki stoperów w tyle. :) A i mi osobiście trochę szkoda McNair'a na RB, ale skoro Valencia wygrał nagrodę dla piłkarza miesiąca od kibiców, to być może ma więcej do zaoferowania niż młodzian...
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 16:31, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Wygląda na 4-1-2-1-2 ale zobaczymy w trakcie
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 16:22, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Love_United
żal i znowu herrera na ławce a rooney w pomocy ... to tak jak by ramos grał na miejscu ronaldo bo tam sie podoba trenerowi a CR7 siedział na ławie ...
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 16:24, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
nie przesadzaj...
Poziom: 24
dodano: 08.02.2015, 16:24, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Love_United
jestem tylko ciekaw jak beda grac czy antek i januzaj na skrzydłach i rooney na 10 czy na skrzydle
Poziom: 43
dodano: 08.02.2015, 16:24, #2 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Czyli nic nowego... Herrera znowu na ławie, kosztem Rooneya w centrali (brak słów jak mnie to wqrwia)!

Całe szczęście, ze to nie będzie 3-4-1-2, tylko 4-3-1-2.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.02.2015, 16:25

Poziom: 29
dodano: 08.02.2015, 16:22, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Deathstar
Herrera znowu ławka... bosz... LvG pls.

Komentarze (129)