R E K L A M A

+ +2 - Po ciężkim meczu United w ćwierćfinale FA Cup!

Relacje Red_Devil @16.02.2015 | Przeczytano 7577 razy

Po ciężkim meczu United w ćwierćfinale FA Cup!

Manchester United wygrał z Preston North End 3:1, ale "The Posh" tanio skóry nie sprzedali. Czerwone Diabły wygrały po golach Andera Herrery, Marouane'a Fellainiego i Wayne'a Rooneya.

Louis van Gaal w wyjściowej jedenastce dokonał pięciu korekt w porównaniu do wygranego 3:1 meczu z Burnley. W obronie w miejsce Paddy'ego McNaira, Phila Jonesa i Jonny'ego Evansa zagrali Antonio Valencia, Chris Smalling i Luke Shaw. W ofensywie zamiast Adnana Januzaja i Robina van Persiego znaleźli się Marouane Fellaini i Ander Herrera - ten ostatni zaliczył dopiero trzeci mecz w wyjściowej jedenastce od 20 października!

O zwycięstwo nad trzecioligowcem nie było jednak tak łatwo. Po słabej pierwszej połowie, w której Manchester United nie oddał ani jednego celnego strzału na bramkę, do ataku ponownie ruszyli goście i to oni jako pierwszy zdobyli gola. Dwie minuty po przerwie Scott Laird dostał świetne podanie na lewe skrzydło, gdzie miał dużo wolnej przestrzeni. Wpadł w pole karne i oddał strzał w kierunku dalszego słupka. Piłka po drodze odbiła się od nogi wracającego Valencii i po rękawicach Davida de Gei wpadła do siatki.

Van Gaal widząc niepokojąco słabą grę swoich podopiecznych, do gry desygnował Ashleya Younga. Zmiana okazała się kluczowa, bo już pięć minut po wejściu na boisko Anglik miał na swoim koncie asystę. Young podał do Herrery, a ten po dość niefrasobliwym przyjęciu zdołał oddać skuteczny strzał. Z tym, że na pozycji spalonej był Wayne Rooney, który mógł zasłonił piłkę bramkarzowi. Gol nie powinien zostać uznany.

Manchester poszedł za ciosem i w 74. minucie już prowadził. Valencia pomknął prawym skrzydłem i dośrodkował wprost na głowę Fellainiego. Belg najpierw spróbował pokonać bramkarza strzałem głową, ale ten odbił piłkę przed siebie, jednak wobec dobitki był już bezradny.

Wynik meczu na dwie minuty przed końcem regulaminowego czasu gry z rzutu karnego ustalił Rooney. Kapitan United nie był faulowany przez bramkarza Thorstena Stuckmanna, który otrzymał żółtą kartkę.

Czerwone Diabły awansowały do ćwierćfinału, a w nim zagrają z Arsenalem. Mecz odbędzie się na Old Trafford.


Źródło: Sport.pl

Tagi: Ander Herrera, Decyzje arbitrów, FA Cup, Marouane Fellaini, Phil Dowd, Preston North End, Relacje z meczów, Rzuty karne, Scott Laird, Sędziowie, Wayne Rooney, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (130)

Poziom: 41
dodano: 30.08.2015, 16:51, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Dobrze że zwycięstwo :)
dodano: 18.02.2015, 13:23, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Marek [173.254.28.***]
Tutaj możecie oglądać mecze Manchesteru w dosyć dobrej jakości: http://estadios.pl
Poziom: 66
dodano: 17.02.2015, 01:00, #128 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Cieszy mnie zwycięstwo. Z resztą innego scenariusza nie przewidywałem. Przed nami teraz Arsenal, a to już jest klasowy przeciwnik. :)
Poziom: 32
dodano: 16.02.2015, 23:51, #127 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Meczu nie widziałem ale cieszę się ze zwycięstwa! Z arsenalem nie będzie żartów jednak może do tego czasu poprawimy swoją grę.
dodano: 16.02.2015, 23:51, #126 Zwiń/Pokaż komentarz devil23 [94.10.57.***]
SZKODA ZE MATA NIE GRA
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 23:07, #125 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Pierwsza połowa bez historii kompletnie. Szarpaliśmy nasze akcje, gdy podbiegaliśmy pod pole karne rywala stawaliśmy jakbyśmy się bali w nie wejść. Na pewno zapisał się w niej na plus di Maria który robił najwięcej zamieszania i chociaż spuścił z tonu w drugiej połowie to może występ zaliczyć bardziej do tych lepszych niż gorszych. Druga połowa to już całkiem inna bajka. Ja nie wiem, może my potrzebujemy stracić gola, żeby zacząć grać. Dodatkowo zejście Falcao całkowicie odmieniło naszą drużynę. Nagle zaczęliśmy grać skrzydłami, atakować rywala, pokazywać mocne strony i zdobywać bramki. Po tym meczu Falcao jest już skończony na Old Trafford, dosłownie. Łatwy rywal, przeciwko któremu mógłby się pokazać, a tu takie coś. Mam nadzieję, że najbliższe spotkanie ligowe zagramy podobnym składem jak dzisiaj. Z Herrerą i Fellainim w pomocy, Rooneyem w ataku, bez Falcao i Matą w składzie. Jestem też ciekaw jak tam zdrowie Robina, bo może się on przydać. A wracając do Andera i Afro to po ich golach można było zobaczyć, jak bardzo potrzebują tej gry, jak są jej głodni. Mam nadzieję, że udowodnili Louisowi, że warto na nich stawiać. Rooney przy pierwszym golu nie był na spalonym, przy drugim symulował, jednak dobrze że to zrobił. Lepiej symulować niż mieć połamane nogi. Ogólnie rzecz biorąc trzeba jeszcze wiele poprawić. Przede wszystkim zmotywować ich, żeby tak jak zagrali chcąc uratować wynik grali od początku. Żeby grali szybko, skrzydłami i dobijali rywala.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.02.2015, 23:10

Poziom: 31
dodano: 16.02.2015, 22:52, #124 Zwiń/Pokaż komentarz krysna
Szczerze ? ....
Jest słabo.... Widzi to chyba każdy. Zaskakujące jest jak bardzo nie potrafimy wykorzystać potencjału zawodników, nie oszukujmy się - światowej klasy. Falcao jest zdesperowany. Biega jak potłuczony, przyjmuje na dwa metry. Nadrabia walecznością, ale nie tego oczekujemy chyba od zawodnika tej klasy ...
Co się tyczy Aniołka ... O ile w pierwszej odsłonie coś ciągnął, to w drugiej znikł całkowicie z radarów i zaobserwowałem, ze czasami przed wrzutką nie spogląda nawet do kogo chce wrzucić. Takie sebowskie " a jebne, może ktoś akurat tam będzie" No sory .... To nie przystoi...
Rooney
Dobrze, że koleś strzelił bramkę - były mu to widocznie potrzebne. Co do karnego bym się nie czepiał- ciężko się nie wywalić biegnąc na pełnym gazie i widząc przed sobą lecącego na pałę bramkarza.
Fellaini miazga :) od niego powinno się rozpoczynać ustalanie składu. Śmieszne to, ale prawdziwe...
Czy tylko mi się wydaje, ze Młodemu się troszkę przybrało ? :P przypomina mi pewnego Brazylijczyka :P
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:56, #123 Zwiń/Pokaż komentarz maik

krysna napisał:

Szczerze ? ....


Nie, proszę, okłamuj mnie ;D
Poziom: 40
dodano: 16.02.2015, 22:58, #122 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5

krysna napisał:


Czy tylko mi się wydaje, ze Młodemu się troszkę przybrało ? :P przypomina mi pewnego Brazylijczyka :P


Masz na myśli Shawa? Jeśli tak, to zwróć uwagę jak w pierwszej połowie zapierdzielał, odrabiał kilkumetrowe straty do napastników w kilka sekund z palcem wiadomo gdzie. Według mnie to po prostu postura zbliżona do Roo, który również do najwolniejszych nie należy, jak dla mnie to całkiem nietrafione porównywanie do Andersona, chyba, że chodziło ci o innego "Młodego", ale myślę, że dobrze się domyśliłem.
Poziom: 29
dodano: 16.02.2015, 23:01, #121 Zwiń/Pokaż komentarz Deathstar
Moim zdaniem młody = Young ;)
Poziom: 40
dodano: 16.02.2015, 23:05, #120 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Racja, przepraszam, za zbędną wypowiedź, ale jak to mówi mi moja dziewczyna - "powinieneś być bardziej domyślny" :D
Poziom: 31
dodano: 16.02.2015, 23:06, #119 Zwiń/Pokaż komentarz krysna
Akurat do występu Shawa przyczepić się nie mogę :) Nie pokazał może jeszcze kwintesencji swoich umiejętności, za które polubiłem go w zeszłym sezonie, ale widać, że idzie w dobrym kierunku. Aby tylko omijały go kontuzje.... Chodziło mi o Younga :P w sumie moja wina... Określenie "Młody" powinienem umieścić w cudzysłowie :)
Poziom: 40
dodano: 16.02.2015, 22:45, #118 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Widzę, że trochę hejtu spłynęło na Rooneya, w sumie to kontaktu nie było, ale dla mnie to jednak karny trochę się należał. Roo mógł zostawić nogę i wtedy byłaby 11 w pełni zasłużona, a tak to podniósł ją i minął się z bramkarzem. Gdyby to działo się poza polem karnym, to wątpliwości by nie było, nadmierna agresja - rzut wolny, w polu karnym też takie coś powinno obowiązywać, bo co z tego, że Wazza uniknął wślizgu, jak wytrąciło go to z rytmu biegu i mógłby nie oddać strzału albo zwyczajnie chybić. Bramkarz był spóźniony, wykonał wślizg, który mógł skończyć się kontuzją, ja się nie dziwię, że Roo unikał kontaktu, a karny należał się za sam nietrafiony wślizg.
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:55, #117 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Po części masz rację, jednak w polu karnym nie obowiązują zasady nietrafionego wślizgu. Kopiesz albo w nogi, albo w piłkę. Albo jest rzut karny, albo gramy dalej.
Poziom: 40
dodano: 16.02.2015, 23:04, #116 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
I dlatego napisałem, że takie zasady według mnie w polu karnym powinny też obowiązywać. Bez sensu jest ryzykowanie kontuzji tylko po to, żeby udowodnić, że karny był słuszny, bo był kontakt, a nie dlatego, że bramkarz/obrońca przesadził z agresją przy interwencji.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:33, #115 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Dwie bramki z [***] tak na prawdę (jedna ze spalonego, choć nie jestem pewny, a druga z aktorstwa Rooneya, gdzie powinien dostać żóltą kartkę za nurkowanie haha), bramkarz nawet go nie dotknął.
Poziom: 32
dodano: 16.02.2015, 22:44, #114 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Rooney faktycznie był na spalonym ale nie miał wpływu na lot piłki ani zachowanie bramkarza, bramka prawidłowa. Karny z [***]? Bardzo dyskusyjna sprawa bo gdyby Rooney nie podniósł nogi mógłby właśnie leżeć w szpitalu ze złamaną nogą. Bardzo niebezpieczne wejście bramkarza, ja osobiście popieram odgwizdywanie takich karnych.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:54, #113 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Owszem, masz racje (ja również popieram), nie zmienia to jednak faktu, że zanurkował, gdzie w konsekfencji powinien dostać kartkę.

Co do pierwszej bramki, to wydawało mi się, że piłka wyraźnie odbiła się od Rooney'a, przez co zmieniła lot (no ale być może się mylę, bo nie widziałem dobrej powtórki).
Poziom: 45
dodano: 16.02.2015, 22:55, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135

Joshua002 napisał:

Rooney faktycznie był na spalonym ale nie miał wpływu na lot piłki ani zachowanie bramkarza, bramka prawidłowa. Karny z [***]? Bardzo dyskusyjna sprawa bo gdyby Rooney nie podniósł nogi mógłby właśnie leżeć w szpitalu ze złamaną nogą. Bardzo niebezpieczne wejście bramkarza, ja osobiście popieram odgwizdywanie takich karnych.


Dobra, dobra gdy w podobnej sytuacji kładzie się Young to wszyscy piszą "pieprzony symulant"...

4-Michael napisał:

Owszem, masz racje (ja również popieram), nie zmienia to jednak faktu, że zanurkował, gdzie w konsekfencji powinien dostać kartkę.

Co do pierwszej bramki, to wydawało mi się, że piłka wyraźnie odbiła się od Rooney'a, przez co zmieniła lot (no ale być może się mylę, bo nie widziałem dobrej powtórki).


Nie zmieniła toru lotu bo Rooney zrobił unik ale bramkarz długo zwlekał z podjęciem decyzji czy się rzucać w róg czy pod nogi Anglika. Widać było niezdecydowanie.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.02.2015, 22:57

Poziom: 41
dodano: 16.02.2015, 22:51, #111 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Sędzia dałby żółtą za symulkę w takiej sytuacji ale że to był Rooney to dla świętego spokoju wolał wskazać na wapno. Po prostu Phil Dowd bał się przykrych konsekwencji w razie podjęcia innej decyzji, ot to cała filozofia.
Warto jest mieć kogoś tak charakternego jak Wazza w zespole
Poziom: 18
dodano: 16.02.2015, 22:50, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Bartkoo
sama gra to dno... najwazniejszy awans,mysle ze na arsenal bedzie wieksza mobilzacja,young przez pierwsze 2 minuty zrobil wiecej niz falcao przez 60,herrera najlepszy na bosku.
Poziom: 39
dodano: 16.02.2015, 22:38, #109 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Najważniejsze, że przechodzimy dalej. Stylu gry nie ma co komentować, bo jest gorzej niż za Moyes'a. Niesamowite....

PS Ander i Fella cieszynkami po golach pokazali więcej niż Falcao przez cały swój pobyt u nas. To nie ironia ani hiperbola, to fakt.
Poziom: 39
dodano: 16.02.2015, 22:43, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Nie jestem pewny czy to awans jest tu najważniejszy. Wolałbym oglądać ładne mecze w naszym wykonaniu i widzieć światło w tunelu na przyszłość niż wymęczone zwycięstwa bądź remisy z ogromna ilością szczęścia.
Poziom: 47
dodano: 16.02.2015, 22:43, #107 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Fellaini okrzyknięty niewypałem, Herrera i Valencia na plus.
Na minus, Falcao i Rooney za symulkę, choć ciekawy jest fakt, że najbardziej pomógł drużynie, kiedy nie zrobił nic w polu karnym.
Poziom: 25
dodano: 16.02.2015, 22:41, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
Zmieniliśmy na 4-4-1-1 i gra wygląda trochę lepiej, a przede wszystkim jest efektywna. Mimo to wątpię by van Gaal przejrzał na oczy, pewnie dalej będzie dążył swoją ścieżką do celu. JEgo taktyka nie odpowiada nikomu, zmiana tragicznego Falcao i wszystko ruszyło. Rooney musi grać w ataku.

PS. Piękny nur Rooneya, chociaż sama akcja ambitna.
Poziom: 32
dodano: 16.02.2015, 22:36, #105 Zwiń/Pokaż komentarz krajminho
Z meczu na mecz co raz więcej samozaparcia potrzebuję, żeby oglądać tak nieskładna, chaotyczną i przede wszystkim nudną grę... Oczy bolą od oglądania Falcao.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:35, #104 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
i po co rooney się kompromituje takim nurkowaniem.
dodano: 16.02.2015, 22:34, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
i czemu nie robi zmian jak ostatnio na 10 sekund
Poziom: 31
dodano: 16.02.2015, 22:30, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
kolejny slaby mecz w naszym wykonaniu niestety musze powiedziec ze z taka gra to nie widze sucesow w przyszlosci
dodano: 16.02.2015, 22:28, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
jak przejdziemy Arsenal to będzie cud. będą nam musieli pomóć i to bardzo
dodano: 16.02.2015, 22:26, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
chcemy ligi mistrzów... a z takim rywalem najsilniejszym skladem męczarnia
Poziom: 41
dodano: 16.02.2015, 22:23, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Matko Boska, dwie a nawet trzy osoby przy linii bocznej! Znowu kocham życie!
Gra skrzydłami to nasza główna broń i zawsze tak było. Ile ja bym dał, żeby LvG to dostrzegł..
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:19, #98 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
van gaal przestał przeszkadzać , zdjął falcao i efekty są natychmiastowe. czy to przypadek , że zmiana nastąpiła chwilę po tym jak widzieliśmy rozmowę giggsa z van gaalem?? niech ten człowiek w końcu przejrzy na oczy,
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:22, #97 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Dokładnie. Gra całkiem się zmieniła. Van Gaal wygląda mi na osobę, która choćby nie wiem co nie da sobie nic powiedzieć i przyznać się do błędu. Może chociaż Giggs ma na niego wpływ.
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 22:20, #96 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Nasi środkowi pomocnicy ratują nam [***]ska i prowadzimy dzięki nim!!! Ale i nasza gra się polepszyła.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:19, #95 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Albo już tak przesiąknąłem tą naszą żenującą grą, albo mam wrażenie, że czasami to już lepiej graliśmy w tym zasranym systemie 3-4-2-1. Tak czy inaczej jest gorzej niż źle - niestety.
Poziom: 42
dodano: 16.02.2015, 22:19, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Wazza
wiem, że to tylko Preston, ale pomyśleć że w lidze herrera i fellaini ława ława ława. Ileż jest w nich pasji, za każdym razem fellaini jak strzeli gola to buzują w nim takie emocje że mógłby roz.pie.do.lić wszystkich w środku, gdyby przypadkiem wpadł do pubu z fanami liverpoolu.
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 22:18, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Dobra chyba to wygramy
dodano: 16.02.2015, 22:17, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
Dla falcao to krzesełko na trybunach do końca sezonu sie należy :) za darmo go nie chcę :)
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 22:16, #91 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Bocianie Gniazdo!!!!! I prowadzimy z niepokonanym Preston!!!!!
Poziom: 38
dodano: 16.02.2015, 22:16, #90 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Dobrze, że zawodnicy Preston nie znają magicznego zwodu Antka ;)
dodano: 16.02.2015, 21:57, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
MATA YOUNG WILSON NA BOISKO .. FALCAO JUZ PODZIEKUJĘ... do końca sezonu
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:02, #88 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
A ja podziękuję Di Marii - 80 patoli wyrzucone w błoto!!!
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:04, #87 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Chyba żartujesz ? On jako jedyny coś robi na tym boisku.
Poziom: 35
dodano: 16.02.2015, 22:06, #86 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Tyle wykreowanych sytuacji...Tyle prostopadłych...Wrzucać to i Jones może.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:07, #85 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Poza [***]e.niem wszystkich piłek to co niby robi? Biega, kiwa sie i to wszystko... każda kiwka strata, każda wrzutka do nikogo, a te jego strzały to lepiej nie komentować - ot to cały Di Maria od kilku miesięcy!
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:08, #84 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Tyle wykreowanych sytuacji i prostopadłych których nikt nie potrafi wykorzystać. To niech wejdzie i wrzuca.
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:11, #83 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Każda kiwka strata ? No nie powiedziałbym. Przynajmniej coś robi, próbuje, a nie tak jak Falcao - jedno wielkie nic.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:13, #82 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Young zrobił od niego więcej w ciągu 3 minut - tyle!
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:12, #81 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Piłki nie dotknął, bramkarzowi jej nie zasłonił, wpływu na nic nie miał więc nie ma mowy o żadnym spalonym.
Poziom: 41
dodano: 16.02.2015, 22:11, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
No qrwa.. Herrera mistrzu!
4-4-2 (4-4-1-1) i przypomina mi się SAF.. :)
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 22:10, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Dawac panowie wbić drugą...
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 22:10, #78 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Herrera ! Van Gaal wstał !
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 22:09, #77 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Herrera!!!!!!! Super, teraz musimy strzelic drugiego gola szybciorem!
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:06, #76 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
jedno z dwóch najsłabszych ogniw zeszło , jeszcze tylko januzaj albo mata za di marie i może nawiążemy walkę z potentatami z preston
dodano: 16.02.2015, 22:04, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
dziękuje za te zmianę od teraz może być tylko lepiej. Rooney w miejscie Falcao i moze da sie to odrobić
Poziom: 40
dodano: 16.02.2015, 22:04, #74 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Tutaj szybciej będzie 2-0 niż 1-1
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 22:01, #73 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Wkońcu nasi coś atakują...bo innego wyjście nie mają hahaha
Poziom: 38
dodano: 16.02.2015, 22:00, #72 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
... a 60 baniek tarza się po boisku i drze morde
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 22:00, #71 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
tak to właśnie wygląda jak się kopie po to żeby kopać a nie po to żeby stwarzać sytuacje i strzelać bramki. od początku sezonu na palcach jednej ręki możemy policzyć mecze w których stwarzaliśmy więcej niż 2-3 dobre sytuacje do strzelenia bramki. filozofia filozofią ale my tylko pozorujemy , że atakujemy.
Poziom: 39
dodano: 16.02.2015, 22:00, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Strzały na bramkę:
Preston - 3
Mu - 0

Na ich miejscu poddałbym mecz i zszedł z boiska...
Poziom: 41
dodano: 16.02.2015, 21:57, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Jak kiedyś United przegrywało, to miałem na to wywalone, bo wiedziałem że to odrobią. W obecnych czasach to czekam tylko na koniec tych męczarni.
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 21:56, #68 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Gdzie są strzały z dystansu i szybse ataki? Cho...era jasna!
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 21:53, #67 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Już nawet komentatorzy się nabijają z Unitad... to mówi wszystko...
dodano: 16.02.2015, 21:52, #66 Zwiń/Pokaż komentarz pawelkl [31.128.8.***]
jak odpadniemy lvg powinien otrzymać ostrzeżenie
dodano: 16.02.2015, 21:52, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
gdzie są zmiany nikogo nie zmienił... z taka ch... grą.... to teraz [***] nam sie pali
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 21:51, #64 Zwiń/Pokaż komentarz maik
nie wierzę ...
Poziom: 40
dodano: 16.02.2015, 21:51, #63 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Cóż, zawsze mogła to być 90 minuta...
Chociaż dla nas i tak to różnicy nie robi, bo i tak nie dadzą rady wyrównać :(
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 21:50, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
[***]iście.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 21:50, #61 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
No i 0:1 w [***]e - leże i kwicze ze śmiechu z tych patałachów!
Poziom: 21
dodano: 16.02.2015, 21:50, #60 Zwiń/Pokaż komentarz .Sadist
tak.
Poziom: 38
dodano: 16.02.2015, 21:50, #59 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
hahaha nie wierze XDD
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 21:37, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Rooney w tym ataku zrobił więcej niż Van Persie w ostatnich meczach. Chociaż biega! Falcao też coś próbuje i walczy razem z Fellą i Blindem.
Poziom: 35
dodano: 16.02.2015, 21:49, #57 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Lepiej mądrze stać niż głupio biegać.
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 21:48, #56 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Może w drugiej polowie zaczniemy lepiej grać i wygramy ten mecz.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 21:39, #55 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Ja pierd.ole... co to ma być? Nie wiem już czy się śmiać, czy płakać...

Zero zaangażowania, zero ruchu, zero jakiegokolwiek pomysłu na grę, zero akcji, zero strzałów - istny CYRK!

Bez kitu - nie ogarniam co tam się dzieje w tej drużynie, ale wygląda to wręcz tragicznie! Przecież to jest parodia piłki nożnej, a Rooney to sie chyba z choinki urwał hahaha z niego pomocnik, jak ze mnie abstynent hahaha
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 21:42, #54 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Ale przecież on w tym meczu nie gra w pomocy ?
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 21:44, #53 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Wiem o tym, ale to, ze jest ustawiony jako napastnik, nie oznacza, ze nie cofa się do środka (widać to w co drugiej naszej akcji). A gdy zabiera sie już za to rozgrywanie, to wychodzi mu to co najmniej śmiesznie... nie mówiąc już o tych jego gówno wartych i zawsze niedokładnych przerzutach.
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 21:47, #52 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Z tego co pamiętam to Rooney zawsze się cofa do środka. Jednak masz rację powinien rozgrywanie zostawić komuś innemu i być w tym czasie w polu karnym przeciwnika.
Poziom: 29
dodano: 16.02.2015, 21:46, #51 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Jak zagraliśmy pierwsze 45min, bo niestety nie mogłem obejrzeć pierwszej połowy?
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 21:40, #50 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Taka dzika ta nasza gra. Raz atakujemy żwawo, za chwilę to hamujemy. Trzeba ustabilizować grę i przycisnąć w drugiej połowie, tak by nie pozostawić żadnych złudzeń kto jest lepszy na boisku. Bardzo di Maria mi się podoba, chyba nasz najlepszy zawodnik przez te 45 minut. Rooney też nawet ok, robi zamieszanie w polu karnym. Falcao masakra... jak się nie ogarnie to Wilson za niego.
Poziom: 44
dodano: 16.02.2015, 21:37, #49 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Obrona Preston jest chaotyczna i źle ustawiona, Di Maria co rusz uruchamia Rooneya, trochę więcej precyzji i będą dobre sytuacje.
Póki co beznadziejny mecz Blinda który prócz walki o odbiór nie dokłada nic w ofensywie. To tak jakbyśmy grali trzema stoperami...
Shaw również nie czuje rytmu, chyba tylko jedna próba podania w pole karne i to fatalna.
Więcej szybkiej gry środkiem, bo obrona Preston czasem aż chwieje się na nogach i gdyby nie niedokładności piłkarzy United i ryzykowne wślizgi to już by mieli kilka w plecy. Mają szczęście że United w tak słabej formie jest.
dodano: 16.02.2015, 21:36, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Piopio [78.8.220.***]
Falcao do zmiany, Fellaini od kiedy dostał w nos tez nic.. kopanina... Mata za Herrere? Z tą grą to Arsenal nas zje :)
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 21:35, #47 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Dużo chaosu i szarpanej gry, musimy trochę dokładniej grać piłką i uspokoić grę, a gdy atakujemy to na szybszych obrotach! Ślepy wie jak rozbić nasz atak, ale z drugiej strony nasi atakują i sami stopoj swoje ataki ehhhhhh.
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 20:41, #46 Zwiń/Pokaż komentarz maik
W następnej rundzie gramy z Arsenalem.
Poziom: 40
dodano: 16.02.2015, 20:48, #45 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Emirates czy u siebie?
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 20:48, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
U nas
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 21:27, #43 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

maik napisał:

W następnej rundzie gramy z Arsenalem.


hahaha poczekaj, poczekaj jeszcze hahaha
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 21:35, #42 Zwiń/Pokaż komentarz maik
haha nawet nie strasz, że może być inaczej ;D
Poziom: 39
dodano: 16.02.2015, 21:34, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Oczy bolą... głowa w sumie tez, chyba mam grypę. A nie to MU gra mecz dziś.
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 21:30, #40 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Jak narazie gramy piach i to z Preston!
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 21:26, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Pierwsze 10 minut było nawet w miare. Coś tam próbowali. Teraz to tylko Falcao, Fella i Smalling walczą, a reszta kładzie lache.
Poziom: 35
dodano: 16.02.2015, 21:23, #38 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
O ja [***]e...Z meczu na mecz co raz to gorzej.
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 21:20, #37 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Też ta nasza gra jak zwykle słaba, może zaraz coś się ruszy...albo się ruszą...
Poziom: 42
dodano: 16.02.2015, 21:14, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Wazza
Ostro będzie do końca, Preston jeżdżą na tyłkach a i Diabły nóg nie odstawiają, nawet Di Maria. Dowd pozwolił na twardą grę od początku, jak to w FA Cup bywa. Fajny meczyk jak narazie, typowa wyspiarska walka.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.02.2015, 21:15

Poziom: 39
dodano: 16.02.2015, 21:19, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Racja, nie stworzyliśmy jeszcze praktycznie żadnej sytuacji fajny meczyk...
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 21:18, #34 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Nie wiem qrwa czy ja oglądam Man Utd, czy jakąś zbieranine z B Klasy hahaha Aż oczy bolą od tej naszej kopaniny!
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 21:04, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
widzicie, że jeden z piłkarzy gra bez numeru i nazwiska na koszulce xD?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.02.2015, 21:04

Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 21:06, #32 Zwiń/Pokaż komentarz maik
rozmiar też pewnie uniwersalny ;D
Poziom: 42
dodano: 16.02.2015, 21:10, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Wazza
widać Preston nie przewidziało dwóch kompletów koszulek na mecz :) zakrwawił najprawdopodobniej.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.02.2015, 21:11

Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 21:11, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
a konkretnie Davies ;D
Poziom: 48
dodano: 16.02.2015, 21:16, #29 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

Roboturnerr napisał:

widzicie, że jeden z piłkarzy gra bez numeru i nazwiska na koszulce xD?


Specjalnie żeby namieszać w glowie van Gaalowi hehehe.
Poziom: 42
dodano: 16.02.2015, 21:18, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Wazza
Davies ponad 500 meczów w karierze, ponad 300 w PL. kontuzja ręki dla niego to jak opryszczka
Poziom: 14
dodano: 16.02.2015, 20:17, #27 Zwiń/Pokaż komentarz *Sky*
Jak maja grac diamentem to oby do wygladalo tak :
De Gea
Valencia Smalling Rojo Shaw
Blind
Herrera Di Maria
Fellaini
Rooney Falcao
Poziom: 14
dodano: 16.02.2015, 20:48, #26 Zwiń/Pokaż komentarz *Sky*
trafilem ;)
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 20:46, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Roo w ataku! HELL YEAH
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 20:46, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Moi drodzy, widzieliście jakie ustawienie, van Gaal poszedł po rozum do głowy ?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.02.2015, 20:46

Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 20:43, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Jak ktoś nie ma gdzie oglądać
http://sportwsieci.pl/?page_id=2
Poziom: 38
dodano: 16.02.2015, 20:41, #22 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Jak wygramy to Arsenal :D
Poziom: 18
dodano: 16.02.2015, 20:39, #21 Zwiń/Pokaż komentarz neerg
Nic nie rozumiecie. Tak naprawdę, pogłoski o zapisie w kontrakcie Rooneya mówiącym, że będzie dostawał dodatkowe wynagrodzenie za grę w pomocy to nie plotka!

LVG usilnie pcha Rooneya do pomocy, tak by dostawał wyższą tygodniówkę. A różnicę dzielą na pół.

Jeśli ktoś z Was ma bardziej prawdopodobne wytłumaczenie, niech się nim podzieli.
Poziom: 52
dodano: 16.02.2015, 19:48, #20 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Serio? I znowu Roo w pomocy i Di Maria w ataku? Naprawdę? Nie rozumiem FILOZOFII van Gaala...
dodano: 16.02.2015, 19:51, #19 Zwiń/Pokaż komentarz sh0thead [88.156.33.***]
To zrozum bo to jest trener klubu któremu kibicujesz . Herrera jest w wyjściowej jedenastce , lepiej jaraj się tym :D
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 19:53, #18 Zwiń/Pokaż komentarz maik
To że to trener to znaczy, że trzeba się zawsze z nim zgadzać ? ;o
Poziom: 52
dodano: 16.02.2015, 20:21, #17 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Zgadzam się, Herrera w wyjściowym składzie jest ogromnym plusem. Chyba nasz najbardziej kreatywny pomocnik (nie ujmując reszcie).
Jednak, tak jak napisał maik, nie muszę w każdej sprawie zgadzać się z LvG, a akurat decyzji o przesunięciu Angela do ataku i Wazzy do pomocy nie rozumiem.
dodano: 16.02.2015, 20:33, #16 Zwiń/Pokaż komentarz sh0thead [88.156.33.***]
To , że trzeba go wspierać w tym co robi a nie od miesiąca narzekać na jego prace i filozofie . Ludzie , zapominacie ,ze on tworzy drużynę prawie od zera ( chodzi o liczbę nowych zawodników ) która musi się zgrać i która musi się nauczyć grac ze sobą , różnymi formacjami z rożnymi wariantami , tworzy drużynę nie na jeden sezon a na kilka i zapominacie o najważniejszym w tym roku minimum i maximum to liga mistrzów reszta to BONUS . Narzekania zostawcie sobie na przyszły sezon ale Ja jestem pewien ,że w następnym sezonie Manchester pokaże ,ze nie jest takim klubem jak Liverpool i wystarczą dwa lata żeby znowu sięgać po trofea z najwyższej pułki a nie 20 .
P.s Zacznijcie dyskutować a nie narzekać na Klub któremu kibicujecie . GGMU
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 20:37, #15 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Ooo no popatrz. No co ty nie powiesz ;)
Poziom: 26
dodano: 16.02.2015, 20:33, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Ziyo2337 (3/3)
Z takim przeciwnikiem to aż wstyd mówić o taktyce. Równie De Gea mógłby być napastnikiem a Rooney stać na bramce i tak powinniśmy bez problemu wygrać. Napinacie się jakbyśmy przynajmniej grali z Barceloną.
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 20:31, #13 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
widzę tu jakąś grubszą kombinację. znowu van gaal ułożył sobie w głowie jakieś ustawienie a zawodnicy będą się miotać po boisku. ten facet sam nie wie jak chce grać to skąd mają wiedzieć to piłkarze. od 8 miesięcy tylko zmienia ustawienia i zawodników a jak graliśmy piach tak gramy i końca nie widać. rooney w ataku , rooney na 10 ,rooney na skrzydle , rooney rozgrywający i rooney defensywny pomocnik. to samo z di maria i fellainim. jak można tak marnować potencjał najdroższej 11 w historii PL.
dodano: 16.02.2015, 20:13, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Kralik [83.26.255.***]
Na jakich kanalach moge liczyc ze pokaza meczyk?
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 20:15, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Stream tylko
Poziom: 29
dodano: 16.02.2015, 20:10, #10 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Fellaini napastnik, Rooney pomocnik, HAHAHA już nie wiem co gorsze.
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 20:13, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Ja czekam aż Rooney stanie na bramie :)
Poziom: 38
dodano: 16.02.2015, 20:11, #8 Zwiń/Pokaż komentarz MU forever
Falcao ma okazję, żeby się odblokować:) dzisiaj nie gra w parze z RvP zobaczymy czy to coś zmieni w jego grze i skuteczności.
Poziom: 33
dodano: 16.02.2015, 19:58, #7 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Wygląda na to, że Roo będzie grać zaraz za Angelem i Falcao. Ostatnio Roo grał jako defensywny pomocnik, teraz zaraz za napastnikami więc jest progres :D A tak na poważnie to mam nadzieję, że w przerwie zmienimy ustawienie i Wazza wskoczy w pierwszą linię. Przecieram oczy ze zdumienia... Herrera w podstawowym składzie ! Obyśmy nie odnieśli żadnej kontuzji. Do boju Diabełki !
Poziom: 57
dodano: 16.02.2015, 19:55, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
To jest skład który określiłbym mianem ambitnego. Trzech młodych chłopaków w obronie, grający bardziej ofensywnie niż Carrick Blind, żądny zwycięstw Rooney, prący do przodu Di Maria, chcący się pokazać Falcao... Wygląda to naprawdę dobrze, powinniśmy spokojnie zakończyć zmagania w jednym meczu.

O ile oczywiście nie jest to jakieś taktyczne harakiri.
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 19:51, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Love_United
de gea
Valencia-Small-Rojo-shaw
--------blind------
Herrera---------Fell
-------Rooney---
Falcao---di maryska
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 19:51, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Tylko jak będzie takie ustawienie jakie podejrzewam, to chyba dostanę raka...
Poziom: 43
dodano: 16.02.2015, 19:51, #3 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
Fellaini na 10 Rooney w pomocy :v
van Gaal w swoim świecie xD
Poziom: 24
dodano: 16.02.2015, 19:49, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Zapisze sobie gdzieś dzisiejszą date bo Herrera wychodzi w 1.
Poziom: 28
dodano: 16.02.2015, 19:48, #1 Zwiń/Pokaż komentarz ManUnited_FAN
jak Di Maria i Fellaini beda grali wyżej niz Rooney to chyba zwatpie w van Gaala

Komentarze (130)