R E K L A M A

+ +2 - Welbeck pogrąża Diabły na Old Trafford

Relacje Red_Devil @09.03.2015 | Przeczytano 6641 razy

Welbeck pogrąża Diabły na Old Trafford

Manchester United przegrał z Arsenalem 1:2 w VI rundzie Pucharu Anglii. Gola na wagę awansu do półfinału rozgrywek zdobył Danny Welbeck.

W porównaniu do ostatniego meczu z Newcastle United (1:0) Louis van Gaal dokonał tylko jednej zmiany w wyjściowej jedenastce: za zawieszonego Jonny'ego Evansa zagra Luke Shaw.

W ekipie Arsenalu do bramki wraca Wojciech Szczęsny, który został karnie zesłany na ławkę rezerwowych. W ataku zagra Danny Welbeck - po raz pierwszy na Old Trafford od transferu do Londynu.

Tagi: Ángel Di María, Arsenal, Ćwierćfinały, Czerwona kartka, Danny Welbeck, Decyzje arbitrów, FA Cup, Michael Oliver, Nacho Monreal, Old Trafford, Porażka, Relacje z meczów, Sędziowie, Wayne Rooney, Znamy składy

Komentarze (151)

Poziom: 41
dodano: 03.11.2015, 13:14, #151 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Witam mogli go nie sprzedawać do zespołu rywali,to strzelał by dalej dla nas a tak to porażka.Pozdrawiam :):):)
Poziom: 39
[Komentarz ukryty] Pokaż
Poziom: 23
dodano: 10.03.2015, 00:48, #149 Zwiń/Pokaż komentarz cinq
jak jest sie kibicem to jest sie z zespolem na dobre I na zle....czy film 3d dal tobie az tyle emocji ?
Poziom: 39
dodano: 10.03.2015, 01:13, #148 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
dal dużo więcej z tym ze w przeciwieństwie do meczu pozytywnych emocji. A ten tekst z dobrym i na złe słyszałem go tyle razy ze teraz to mnie tylko bawi:D Gdybyś wiedział ze jestem kibicem tej drużyny od 20 ponad lat to widziałbyś jakie to przekleństwo jest teraz. I zamiast normalnego dnia przed meczem MU chodzę zdenerwowany z myślą ile dziś przegrają i w jak bardzo [***]owym stylu dziś będą się prezentować. Meczy mnie to juz i marze aby się od tego uwolnić...
Poziom: 41
dodano: 10.03.2015, 15:44, #147 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Większej k u r w y od ciebie świat nie widział.
Poziom: 39
dodano: 10.03.2015, 17:22, #146 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Hahaha, dzieciak nie wytrzymał napięcia:D żyłeczka pękła ^^ minusy i takie komentarze tylko utwierdzają mnie w moim przekonaniu. Mam też nadzieje że po zwyzywaniu mnie czujesz się dumny i jest ci już dużo lepiej :)
Poziom: 46
dodano: 10.03.2015, 21:28, #145 Zwiń/Pokaż komentarz Igor10
czemu takich debili jest coraz wiecej ? :O
Poziom: 39
dodano: 11.03.2015, 07:25, #144 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Wyprzedasz dzieciaków jest na rynku czy jak?
Poziom: 44
dodano: 11.03.2015, 01:13, #143 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
1. "Nie będziesz miał Bogów cudzych przede mną"
2-1 dla Arsenalu, Di Maria schodzi z boiska. Ferguson cały czerwony zrywa się z ławki, zrzuca pomyje na Bogu ducha winnego sędziego technicznego i już przestawia skład do góry nogami byleby wyrwać choćby remis... zaraz zaraz, przecież... no tak, jest Van Gaal. "Mądre spojrzenie" przez 90 minut, zapisany zeszyt, nie wiem, rymów do ulicznego rapu? Romantyczne wiersze?

2. Nie kłam
Gdzież się podział honor i męska gra w piłce nożnej. Szczypiorniści szarpią się za fraki przez 60 minut by na koniec przybić piątkę, w NBA każdy flop jest piętnowany w mediach na tyle że już zwyczajnie mało kto sędziego próbuje w ten sposób oszukać. A w nożnej? Wielogodzinne sesje na siłowni, wydolność organizmu znacznie powyżej przeciętnej, ale wystarczy położyć rękę na ramieniu i panienki wykładają się jak baletnice. Żenujące. Wymuszanie fauli, to bardziej sprytne (kontakt na plecach to się przewrócę) i te kompletnie idiotyczne (Januzaj) dławią ten sport na tyle, że coraz mniej mam ochotę go oglądać. Gówno nie gra, zamiast biec do końca, pokazać charakter, "ugryźć" tą trawę, zwyczajnie bardziej się opłaca wyłożyć jak długi i niech sędzia robi swoje. A najgorsze jest to, że to trenerzy od piłkarzy wymagają takich zachowań, bo to taktyczny mus. Nikt z tym nic nie stara się zrobić. Coraz mniej piłki w tej piłce.

3. Nie cudzołóż
Moment drugiej bramki dla Arsenalu (och Antek, och...) to również moment, gdy wyparowała ze mnie cała reszta szacunku jaki pozostał jednak do Welbecka. Gra z klubem który go ukształtował, "wyżywił", a ten pajac nawet nie ma tyle honoru by nie cieszyć się z bramki. Odszedł do Arsenalu? Ok, potrafiłbym to przełknąć bo miał swoje powody, ale oczekiwałem innego zachowania. Szybko zapomniał o swoich korzeniach.
Poziom: 40
dodano: 09.03.2015, 23:12, #142 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Ciężko cokolwiek pisać.

Czerwona kartka Di Marii ( a ****a grał w miarę fajnie)= frustracja przez cały mecz. Co ktoś go sfaulował sędzia w drugą stronę, ja się szczerze nie dziwię, że tak go poniosło, akurat to jestem w stanie zrozumieć, ale podanie Valencii do De Gei? Pierwsza klasa, palce lizać, z resztą pierwsza bramka to też jak się nie mylę częściowa wina Valencii, dwie bramki wpadły z własnych głupich błędów, jak nie trzymanie pozycji t durne podanie.

W dodatku zmiany. Kto mądry wprowadza drugiego defensywnego pomocnika w takim meczu? Ta zmiana to powinno być zdjęcia przez Van Gaala Blinda, a nie Herrery, potem zamiast wpuścić Januzaja (który oprócz głupiej symulki nic nie wniósł) Falcao, a nóż mogłoby być to jego przełamanie.

Jedynym plusem to to, że wiadomo kto jest tym napastnikiem, który może dać te *****e 20 bramek w sezonie.
W tych nerwach ciężko cokolwiek napisać, poza tym do ****a Pana ile Mata jeszcze ma przesiedzieć na ławce, żeby się doczekać gry pełne 90 minut. Kto jak kto, ale On bramki w tym klubie strzela jak na zawołanie.

Na koniec. POZIOM SĘDZIOWANIA W ANGLII SPADA Z MECZU NA MECZ. Dziękuję, dobranoc. Jak można przegrać z Arsenalem u siebie...
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 23:17, #141 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos

kamil496 napisał:

Na koniec. POZIOM SĘDZIOWANIA W ANGLII SPADA Z MECZU NA MECZ. Dziękuję, dobranoc. Jak można przegrać z Arsenalem u siebie...


Wybacz, że ośmielę się zapytać, ale co Ci dziś nie pasowało w sędziowaniu? Olivier poprowadził to spotkanie naprawdę bardzo dobrze. Jedyne, do czego można by się przyczepić to to, że oszczędził Bellerina.
Poziom: 14
dodano: 09.03.2015, 23:28, #140 Zwiń/Pokaż komentarz *Sky*
pierwsza bramke zawinil di maria stal i ogladal jak chamberlain swiruje z naszymi obroncami i zgubil monreala ktory stal sam jak palec w polu karnym a angel 2-3metry za nim nie robiąc nic.

Co do pracy sędziego, mial bardzo trudny mecz do sedziowania ale byl w wysokiej formie i dał radę. Nasi nurkowali co chwile i to jeszcze tak perfidnie.
Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 23:32, #139 Zwiń/Pokaż komentarz maik
A obrona to gdzie była przy pierwszej bramce ? Szczególnie Antonio gdzieś sobie biegał i całą swoją stronę zostawił wolną. A di Maria to ma tyle do obrony co ja do wypraw w kosmos.
Poziom: 40
dodano: 10.03.2015, 09:22, #138 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Jak dobrze pamiętam to na prawej obronie grał w tym meczu Valencia, który w strzału Monreala latał sobie w środku "16" zamiast zajmować się swoją prawą stroną
Poziom: 24
dodano: 10.03.2015, 10:28, #137 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Jak ktoś chce zobaczyć kabaret w sędziowaniu to polecam oglądać La Lige
Poziom: 38
dodano: 10.03.2015, 10:46, #136 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
Zasłużona wygrana Arsenalu.
Kto robi głupie błędy przegrywa tak było zawsze i tak zawsze będzie.
Pierwszy zespól z PL i porażka tyle pokazała drużyna w całych rozgrywkach FA
dodano: 10.03.2015, 21:46, #135 Zwiń/Pokaż komentarz RODG [89.77.72.***]
Jak Hectro miał dostać czerwo to i Rojo też
Poziom: 44
dodano: 11.03.2015, 00:56, #134 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Oszczędził też Ramseya. Jeśli być konsekwentnym to po faulu taktycznym na Youngu (żółta kartka za automatu) odkopnął piłkę. Za to również sędzia powinien dać kartonik. I co że w tej samej sytuacji?
Poziom: 25
dodano: 10.03.2015, 15:53, #133 Zwiń/Pokaż komentarz GraFF
Proponuję więcej spekulacji o wygranej pucharu i więcej suszenia ząbków na treningach dla paparazzi. Widać, że teraz klub to biznes, a nie futbol. Mimo wszystko mam nadzieję, że następny sezon będzie w top3...
Poziom: 24
dodano: 10.03.2015, 10:16, #132 Zwiń/Pokaż komentarz Ciechanek
Fantastycznie !!!
Jeszcze jakbyśmy to przeszli to po losowaniu jest Bradford / Reading. Takiej szansy więcej nie będzie... Arsenal sobie obroni FA Cup i już...
Tak można było to wykorzystać :(
Poziom: 28
dodano: 09.03.2015, 22:48, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Sialala
Valencia - tragiczna gra w obronie, straciliśmy przez niego 2 bramki, Di Maria musi sie nauczyć, że Anglia to nie jest Hiszpania, Januzaj tak samo.
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:50, #130 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
przez Antka straciliśmy drugą bramkę, a pierwsza to padła po minięciu Oxlade'a pięciu obrońców i pasywnym kryciu ( stanie sobie i patrzenie się na trawe ) Monreala przez Angela.
Poziom: 28
dodano: 10.03.2015, 10:11, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Sialala
Zwróć uwagę na powrót Valencii, gdy Smalling(?) zajął jego pozycję
Valencia zamiast zejść bliżej środka zostawił duża lukę dla rywali i przez to ucierpieliśmy w tej akcji, ale w sumie reszta obrony również się nie popisała.
Poziom: 47
dodano: 10.03.2015, 01:09, #128 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Jak wam nie wstyd krytykować LvG!!!!!111

Pseudokibice.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2015, 01:14

Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 23:42, #127 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Najbardziej wnerwia mnie teraz to obarczanie winą di Marii. Na Facebooku, stronach związanych z United, czy innymi sportowymi. Gościu zagrał chyba najlepszy mecz w naszej koszulce, puściły mu nerwy pod koniec ( z przebiegu meczu miał ewidentne prawo do tego), to nie z jego powodu przegraliśmy, wręcz przeciwnie on dzięki cudownej asyście dał nam nadzieję, a i tak głównie jedzie się po nim.
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 23:46, #126 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Myślę, ze Angel grał dziś najlepszy mecz od pewnego czasu i tylko przez brak szczęścia zszedł z boiska bez bramki. Dobra i ta asysta :)
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 23:47, #125 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Racja. MOTM. 10/10. Jeszcze podwyżkę trzeba mu dać.
Poziom: 43
dodano: 10.03.2015, 00:14, #124 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Cudowny to był strzał Rooneya, a nie ta asysta. Di Maria wali te piły w pole karne non stop, ale tylko jedna na mecz mu wychodzi - niestety. O jego strzałach nawet nie wspomnę!
Poziom: 33
dodano: 10.03.2015, 00:49, #123 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Już bez przesady ;)
Poziom: 23
dodano: 10.03.2015, 00:44, #122 Zwiń/Pokaż komentarz cinq
Pierwsza polowa byla bardzo ciekawa. Wyrownana I wynik do przerwy sprawiedliwy. Na poczatku drugiej jak zobaczylem zmiany to wiedzialem ze bedzie kiczowata druga polowa...I sie niestety nie mylilem..... zasluzona wygrana Arsenalu.... co do nie ktorych zawodnikow to De gea dobrze, Valencia wysmienicie w pierwszej ale za asyste Welbzowi w drugiej lepiej nie komentowac, Di Maria hmmm tu jest polemika bo w ofesywie zagral naprawde ciekawie ale w defensywie uwazam ze powinien sie zachowac o wiele wiele lepiej ....zobaczcie co zrobil przy pierwszym straconym golu, Rooney na plus, obecnosc belga na boisku zaczyna mnie denerwowac tylko lagi slemy a to kazdy w angli juz wie, o reszcie pisac mi sie niechce bo nie ma I po co... Van Gal za zmiany duzy minus, nie trzeba byc ekspertem pilkarskim zeby wiedziec ze albo Carick albo Blind a jak juz razem to bieda....
Poziom: 21
dodano: 09.03.2015, 23:54, #121 Zwiń/Pokaż komentarz mateusz166
Narzekacie na Evansa bo podaje do Davida przynajmniej robi to celnie, po drugie Jonny jest pewniejszy niż dzisiejsza obrona, GGMU
Poziom: 32
dodano: 09.03.2015, 23:25, #120 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
No cóż Valncia chyba dzis ni egrał z nami mówiąć pół żartem pół serio. Liczyłem że jednak pokonamy ten przecietny arsenal ale jednak jestesmy cały czas tacy słabi jak rok temu pozostaje walka o LM ale to jest chyba o byc albo nie byc LVG w Manchesterze United jak myslicie? GLORY MAN UNITED!
Poziom: 28
dodano: 09.03.2015, 23:22, #119 Zwiń/Pokaż komentarz RedBoy
Pierwsza połowa była dobra w wykonaniu naszych piłkarzy.Szkoda tej pierwszej straconej bramki...3 obrońców nie dało rady,no cóz(o drugiej nie będę nawet wspominał).Strasznie zadowolony byłem,że mimo to doprowadziliśmy do wyrównania w tak krótkim czasie...przepiękna bramka Rooneya,który zagrał dzis dobry mecz,naprawdę dobry.Nie można pominąć asysty Angela,świetna piłka,ale to co zrobił później pozwole sobie pozostawić bez komentarza.Co do Fellainiego, bardzo dobry mecz w porównaniu z meczami na początku sezonu.Widać,że nabrał pewności siebie,wygrywał pojedynki głowkowe,włączał się bardzo często do akcji ofensywnych jak i do tych w obronie.
Co do wyniku...nie jest on sprawiedliwy tak jak nie był gdy graliśmy o punkty ligowe:) No cóż,raz na wozie,raz pod wozem.Odpadamy z puchary który mieliśmy (nie boję się użyć stwierdzenia) na wyciągniecie ręki...
Nie pozostaje nam nic innego jak teraz walczyc o utrzymanie sie w TOP4.

Glory!
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 23:15, #118 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Czekam na oceny pomeczowe i solidną 6 dla Angela :P
Poziom: 30
dodano: 09.03.2015, 23:13, #117 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Ten mecz można skwitować jednym zdaniem:
„Tak dobrze żarło że aż zdechło”

Uważam, że przegraliśmy ten mecz, z kilku powodów:
Po pierwsze za mało zarabiają nasi piłkarze, jesteśmy takimi biedakami przy tych krezusach z Arsenalu, że nie mamy motywacji do gry.
Po drugie wszystkiemu winna pogoda, było zbyt duszno i parno, jak można grać w takim upale.
Po trzecie LvG rozgrywał dziś partię bierek w których pomylił trójząb z widłami.
Po czwarte zupa była zasłona.
I po piąte Welbeck odpłacić się pięknym za nadobne.
Poziom: 36
dodano: 09.03.2015, 23:12, #116 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
W mojej opinii van Gaal przegrał ten mecz w przerwie, niepotrzebne zmiany przecież to nieźle funkcjonowało w pierwszej połowie i przez to zmniejszył sobie pole manewru na drugą połowę. Zastanawiam się co się stało z Wengerem, który zawsze przegrywał mecze z topowymi drużynami ze złą dobraną taktyką, a tu proszę jakby wyciągnął wnioski. Szkoda tego pucharu bo to już 11 lat na niego czekam i jeszcze poczekam...Pierwsza połowa była ok, w drugiej zawinił sam van Gaal i koszmarny błąd Valencii..Trudno, jedziemy dalej po top 4.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.03.2015, 23:14

Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 23:11, #115 Zwiń/Pokaż komentarz maik
"Krótko" i na temat.
Sami sobie strzeliliśmy w stopę i przegraliśmy mecz na własne życzenie. Nie dość, że sami sprezentowaliśmy obie bramki Kanonierom, to jeszcze LvG zrobił takie zmiany, że można tylko chwytać się za głowę. Arsenal nie pokonał nas, bo był lepszy. To my pokonaliśmy samych siebie. Pierwsza połowa była wyśmienita w naszym wykonaniu. Fakt, że sprezentowaliśmy gola Arsenalowi, jednak poza tym zagraliśmy mega 45 minut podczas których londyńczycy mieli niewiele do gadania. Gdy piłkarze schodzili do szatni, śpiewałem sobie w myślach " O Maryjo witam cię " bo własnie takiego Angela chciałbym widzieć w każdym spotkaniu, od 1 do 90 minuty. Niestety zmiany Louisa zabiły, dosłownie zabiły naszą grę. Carrick za Herrerę to był jeden wielki niewypał. No co van Gaal chciał osiągnąć tą zmianą to ja nie wiem. Ander miał żółtą kartkę na swoim koncie, ale raczej nie grał zbyt agresywnie, a za to napędzał nasze ataki ze środka boiska. Tak samo, czemu zszedł Shaw ? Jeśli nie przytrafiła mu się żadna kontuzja to ja nie widzę argumentu za tą zmianą. Obie one były dosłownie bezsensowne i tyle w temacie.

Sędzia... Prywatnie sam nim jestem i wiem, że nie zawsze wszystko widać i w ogóle podjęcie decyzji momentami jest bardzo ciężkie. Jednak dzisiejsza praca arbitra woła o pomstę do nieba. No jak można nam za byle przewinienie pokazywać żółte kartki, a zawodnikom z Londynu zaledwie dwie i to po konkretniejszych faulach. Tak samo gdy była ręka przed polem karnym ( to co Rooney ponad bramką przestrzelił) Monreal ewidentnie powiększył przestrzeń swojego ciała by piłka nie doszła na bok pola karnego do Valencii. Ewidentna żółta kartka, a sędzia nic- jedynie rzut wolny. Oczywiście zachowania Adnana i di Marii nic nie tłumaczy, mam tylko nadzieję, że w końcu ogarną się i nie przestaną mieć nóg z waty i kłaść się przy każdym dotknięciu. Niemniej jednak nie dziwię się frustracji di Marii, gdyż był on wiele razy podcinany, czy deptany dzisiaj, a sędzia bodajże tylko w jednym przypadku sięgnął po gwizdek. Naprawdę słabo sędziowany mecz przez głównego arbitra.

Welbeck- ja wiem, że on wykonuje swoją pracę, jednak cieszyć się tak z gola strzelonemu swojemu klubowi, który ukształcił go na tego kim jest ... żenada. W moich oczach stracił szacunek.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.03.2015, 23:14

Poziom: 47
dodano: 09.03.2015, 23:01, #114 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Co do Welbecka, sama jego bramka mnie tak nie zasmuciła ale jego celebracja, powiem szczerze bardzo mnie zabolała. A jeszcze parę dni temu oglądałam filmiki na YT, w których Giggsy i inni legendarni piłkarze United uczyli sztuczek technicznych młode diabełki w tym Dannego. Mógłby zachować choć pozory szacunku dla klubu, który go wychował ale co ja tam wiem, zła po prostu jestem :(
Poziom: 36
dodano: 09.03.2015, 23:05, #113 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Welbeck to cienki napastnik, ja tam się cieszę, że odszedł w Arsenalu drugim Henry nie będzie, a u nas i tak by grzał ławę, mimo tej bramki to nie zachwycił potykał się o własne nogi jak to Welbs:)
Poziom: 42
dodano: 09.03.2015, 23:08, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
Gdyby nie bramka jego występ były całkowicie niezauważony, tak jak cały jego sezon w Arsenalu nadzwyczaj przeciętny. Cóż widać szybko zapomniał, gdzie się wychował. Zero szacunku dla takich zawodników. Zasłużenie było słychać gwizdy w jego kierunku. Ponadprzeciętny talent, ale wciąż szczeniackie zachowanie. Szkoda, że nikt nie sprowadził go na ziemię dziś. Oj za dużo emocji po takim meczu..
Poziom: 41
dodano: 09.03.2015, 23:11, #111 Zwiń/Pokaż komentarz volgin
Nawet RvP sie lepiej zachowywal, a ta małpa takie cos robi...
Poziom: 14
dodano: 09.03.2015, 23:06, #110 Zwiń/Pokaż komentarz *Sky*
Nie było tragicznie dopóki van gaal nie wpuscil carricka za herrere. Blind sie bardziej nadawał do zmiany. Valencia pomimo zawalonej drugiej bramki grał bardzo dobry mecz był jednym z najlepszych pilkarzy. Fella widać rozrysowany jeden schemat, przyjac długą pilke na klate i odegrac albo odegrac odrazu główką, niemniej jednak robił to dobrze (w miare). Co do angela... brak mi słów tragiczne nurkowanie któreś z rzędu niewiedział jak se dać rade to sie kładł, nigdy więcej nie chce oglądać tak "walczącego" piłkarza w united. Wg mnie pokazał iż tu nie pasuje jeszcze podpalił się jak amator i szturchnął sędziego ZAŁAMKA. Tak jak my mieliśmy farta na Emirates tak arsenal miał je dzisiaj, mecz był do wygrania do czasu utraty 2giej bramki i cyrku di marii. Ma chłopak problem i to wg mnie natury psychologicznej.

Jak kolega powyżej, zmiany w przerwie i cyrk di marii przegrali nam mecz.
Rojo na koniec sie podpalił, musiał zejść zaraz po faulu za którą powinien otrzymać 2gą żółtą kartke.

W tym sezonie łzy za rok liczę na srogi rewanż :(

Poziom: 22
dodano: 09.03.2015, 23:05, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Chicharo
Myślałem całe 90 minut plus przerwę czemu Mata nie gra i dalej nie mam pomysłu. Środek pola Blind_Fella i Carrick to gówno, zero szybkości, zero dryblingu i zrobienia różnicy i zero kreatywności. Osobiście dałbym Blindowi odpocząć. Puchar Anglii w tym roku aż się prosił żeby go wygrać, same śmieszne drużyny łącznie z arsenalem. Przegraliśmy mecz w najbardziej frajerski sposób jaki się da. Strasznie ośmieszyła się nasza obrona przy pierwszej bramce, żeby 1 zawodnik ograł trzech to to po prostu wstyd a to co było przy drugim golu to już wogóle brak słów. Nie myślałem że to powiem ale Evans wróć. Tak wogóle to z aston villa gralibyśmy półfinał
Poziom: 41
dodano: 09.03.2015, 23:05, #108 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Proponuje zmienić tytuł newsa na:
,,van Gaal pogrąża siebie i Diabły na Old Trafford"
Poziom: 43
dodano: 09.03.2015, 21:39, #107 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
van gaal chyba w końcu połapapał się w ustawieniu no i ma napastnika który gwarantuje mu 20 bramek w sezonie. pytanie czy pozwoli mu strzelać.
young i fellaini to solidni piłkarze ale to nie poziom , który pozwoli nam wygrywać z najlepszymi. za nich mata i januzaj. martwi mnie ,że daliśmy się zdominować arsenalowi u siebie mam nadzieję ,że po przerwie siądziemy na nich.
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 21:44, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Akurat moim zdaniem z Fellainiego dziś jest spory pożytek. O ile się nie mylę (a mogę, bo oglądam w wersji mocno pikselkującej), to często-gęsto walczy w powietrzu z Coquelinem - co to tu dużo mówić, Belg go tam miażdży.
Poziom: 16
dodano: 09.03.2015, 21:56, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Malyleszek
Poziom: 41
dodano: 09.03.2015, 23:01, #104 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
4-Michael to taki niereformowalny typek z którym nie ma sensu prowadzić żadnej dyskusji. Po prostu należy go traktować jak powietrze, jakby nie istniał.
Poziom: 40
dodano: 09.03.2015, 23:04, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
"8. Zabronione jest obrażanie i wyzywanie innych Użytkowników, a także prowokowanie lub wszczynanie kłótni. Użytkownik nie powinien odpowiadać na komentarze prowokujące, lecz zobowiązany jest zgłosić takie komentarze do Moderatorów poprzez przycisk Zgłoś."
Poziom: 21
dodano: 09.03.2015, 23:04, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Greg96
Porażka na Old Trafford, do tego z Arsenalem boli. Jednak czarę goryczy przechyla sposób w jaki przegraliśmy. Bramki, które straciliśmy to kompromitacja! 5 chłopa i żaden nie potrafi się wpie*****ć w Czamberlejna, a o prezencie od Valencii nie warto się rozpisywać. Po 1 połowie byłem spokojny o zwycięstwo. Prowadziliśmy grę, utrzymywaliśmy się przy piłce, tworzyliśmy lepsze sytuację od Arsenalu, który po za akcją bramkową i "potężną" bombą z głowy Welbza nic nie pokazał ciekawego. jednak zmiana Herrery to był strzał w kolano, bo decyzję o zdjęciu Shawa jeszcze potrafię zrozumieć. Cały misterny plan poszedł w... I jeszcze to czerwo... Teraz byle przenieść grę z 1 połowy na najbliższe mecze i punktować, bo mamy drużynę, którą na to stać, o ile na drodze nie staną jakieś niezrozumiałe zmiany personalne.
Poziom: 41
dodano: 09.03.2015, 22:59, #101 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Ciekaw jestem czy ten holenderski gbur zdaje sobie sprawę z tego co właśnie zrobił. Przegrał z Wengerem na Old Trafford, nawet Moyesowi ta 'sztuka' się nie udała a ten idiota tego dokonał przez swoją własną głupotę.

Kanonierzy wchodzili w atak, w pole karne Davida jak w masło w pierwszej połowie to van Gaal wprowadził Carricka i słusznie zrobił. Nic dziwnego, że coś się poprawiło w tym aspekcie w drugiej części. Ale po jaką cholerę zdjął Herrerę, który był gwarantem utrzymania odpowiedniego tempa w drugiej linii? Od tej pory mieliśmy wolny, mozolny niekiedy ciapowaty środek pola. Bo oczywiście ulubieniec LvG Blind musi grać w każdym meczu po 90 minut, choć oczywiście gówniany z niego pożytek. Zdecydowanie mniej daje od Herrery, który zapewnia odpowiednią mobilność i mniej daje od Carricka, który zapewnia odpowiedni spokój drugiej linii.
Tymczasem Daley który nie potrafi ani jednego ani drugiego gra całe 90 minut. Nie ma środka gdy ten człowiek jest na boisku, on się nadaje na zapchajdziurę w tym klubie, to nie jest Eredevise [***] jego mać i myślałem, że w takiej roli (zapchajdziury) przychodzi na Old Trafford a tymczasem stał się [***] wie czemu pierwszym wyborem van Gaala do wyjściowej jedenastki.
Jak zobaczyłem ,że Falcao już nie wejdzie a Januzaj wchodzi to szlak mnie trafił na miejscu, bo wiadome było, że Adnan tutaj nic nie zmieni. Nie w tym meczu, nie ma szans jeszcze przy grze w 10!
Mata siedzi całe spotkanie na ławie, Kolumbijczyka znów można było zobaczyć tylko na rozgrzewce. Jak ten błazen chciał wygrać ten mecz ?
Już trzeba było zmienić Fellainiego (albo Blinda) i wprowadzić Falcao, kto wie może akurat to byłby jego moment przełomowy na Old Trafford, ale oczywiście van Gaal wie lepiej i słucha jedynie samego siebie bo nie wierzę, że w sztabie szkoleniowym są sami kretyni i nikt mu nie doradził wprowadzenia w końcu Radamela na plac gry.


Van Gaal wygrał mecz Arsenalowi i być może przyczyni się do wygrania przez nich FA Cup.
Niech tylko spróbuje się nie zakwalifikować do LM w przyszłym sezonie a stanie się personą non grata na Old Trafford, nawet jeśli pozostanie dalej na swoim stanowisku.

Gry poszczególnych piłkarzy nie ma co komentować bo każdy widział jak było w większości fatalnie. Szkoda mi najbardziej de Gei, że musi pracować w klubie z tak nieogarniętym menadżerem. Broni świetnie i co mecz jest najbarwniejszą postacią w ekipie Czerwonych Diabłów ale gówno z tego niekiedy co jest bardzo smutne.

Brawa dla Michael Oliviera, który wytrzymał presję do końca i nie dał karnego po symulce Januzaja. Świetny arbiter w tej chwili myślę, że najlepszy w Premier League.
Fatalna atmosfera na Old Trafford, zapowiadał się tak piękny wieczór a była ale piękna klapa. Po dopingu bym pomyślał, że graliśmy na Emirates nie na Old Trafford. Wstyd, padaka i marność!!!
Poziom: 29
dodano: 09.03.2015, 23:04, #100 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Dokładnie, Blind mizerny na DM, ogólnie to mega s[***] okienko, 150mln wyrzucone tak naprawdę w błoto, nikt nie gwarantuje odpowiedniej jakości, pomijając Herrerę, choć moim zdaniem i za niego trochę przepłaciliśmy.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.03.2015, 23:04

Poziom: 13
dodano: 09.03.2015, 23:02, #99 Zwiń/Pokaż komentarz KanonierLBK
No cześć :D. Arsenal zagrał dwa taktyczne mecze w tym sezonie z City i United i oba wygrał.Liczyłem na trudniejszy mecz,ale tylko dzięki DDG nie skończyło sie na 1-4 bo 2 razy przekozackie interwencje (strzał Cazorli i Alexisa pod koniec).
PS. Nie widzę już w tym Manchesterze United znaczenia słowa United :D
Oby DDG podpisał nowy kontrakt bo będzie ciężko.
Poziom: 36
dodano: 09.03.2015, 23:03, #98 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Arsenal nie zachwycił, gdyby nie te dwa głupie błędy obronie przegralibyście:) Spokojnie niedługo rewanż na Old Trafford i wygramy z wami:)
Poziom: 32
dodano: 09.03.2015, 23:01, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Wstyd..chciałbym o tym meczu jak najszybciej zapomnieć.
Poziom: 39
dodano: 09.03.2015, 23:00, #96 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
O tym jak nasza obrona była beznadziejna, niech świadczy fakt, iż taka maszyna do strzelania bramek jak Welbeck zdobyła gola. Co prawda zdarzało mu się już kilka razy nie trafiać na pustą bramkę (np z N'castle 12/13). Tym razem to i Nikoś Dyzma by strzelił, a co mówiąc taki Jurek Kiler z Arsenalu.
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:56, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
Di María taki głupi, gra na Fellainiego taka głupia, a Welbeckowi tyle szczescia... sram na takie mecze, nie wiem jak, ale pan zelazny tulipan ma nam dać TOP4
Poziom: 36
dodano: 09.03.2015, 22:50, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
Ten mecz ma jeden, ogromny pozytyw.
W końcu poczułem 'to samo', co za Fergusona.

A teraz stoję przed ciężkim wyborem - spać, czy płakać i spać?
Poziom: 31
dodano: 09.03.2015, 22:54, #93 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
Napij się tak jak ja, bo inaczej ciężko to ogarnąć...
Poziom: 42
dodano: 09.03.2015, 22:56, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
Zdecydowanie się zgadzam dreszczyk emocji był i napięcie z każdą akcją obu stron. Na takie mecze można patrzeć, kwintesencja ligi angielskiej. Szkoda, że z takim finałem i dość sporymi kontrowersjami. Urok futbolu.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 09.03.2015, 22:58

Poziom: 31
dodano: 09.03.2015, 22:56, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
Ja bym dał ''LVG pogrążył Czerwone Diabły''
Poziom: 43
dodano: 09.03.2015, 22:54, #90 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
"Welbeck pogrąża Diabły na Old Trafford"

Zmieńcie tytuł, bo Diabły same się pogrążyły z Filozofem na czele!
Poziom: 32
dodano: 09.03.2015, 22:54, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Szkoda tego meczu naprawdę mieliśmy szanse żeby go wygrać, no ale jak można to zrobić popełniając takie błędy.
W pierwszej połowie nasza gra wyglądała całkiem dobrze, miałem nadzieję że w drugiej części meczu nasi zawodnicy zagrają na podobnym poziomie a może nawet i lepszym,jednak w tej drugiej połowie i jeszcze po tej straconej bramce nasza gra stanęła w miejscu. A te niepotrzebne kartki i sprzeczki z sędzią tylko pokazały naszą niemoc w drugiej połowie.





//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.03.2015, 22:56

Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:54, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Wstyd, wstyd, wstyd! Arsenal nie wygrał tego meczu, to my go przegraliśmy. Tytuł tego newsa powinien brzmieć - "United pogrąża się na Old Trafford".

Skompromitowaliśmy się nie dość, że fatalnie straconymi bramkami, to jeszcze żałosnymi symulacjami i incydentem z Di Marią. Zagraliśmy jak frajerzy, taka prawda..
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:54, #87 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Zakład że w kolejnym meczu Di Maria wyjdzie w podstawie? No chyba że kartki z FA CUP kumulują się z tymi w PL.
Poziom: 39
dodano: 09.03.2015, 22:52, #86 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
De Gea to nasz najlepszy zawodnik. Wiadomo to już od dawna, ale gdyby nie on i jego kilka genialnych parad zostalibyśmy zbici jak psy. Jednak nawet ten Maestro w bramce nie ma nic do powiedzenia, gdy obrona jest wyruchana niczym gwiazda porno (gol nr 1) lub też gdy nasz zawodnik poturla piłkę w kierunku naszej bramki, mając nadzieję że nikt nie przerwie tego czegoś (trudno nazwać to podaniem).

Boli mnie serce widząc Matę na ławce. Jeśli opcją nr 1 na "10" jest Fallaini, to lepiej będzie dla Juana żeby odszedł. Fellaini prócz przytrzymania piłki nie daje nam niczego. Irytuje faulami (po 6 przestałem liczyć), jest mega wolny, kontrola piłki przeciętna, przyspieszenie zerowe, wizji gry nie widać.

Rozumiem, że nasz Golden Boy, Shaw zmęczył się bo przecież grał, aż 45' ale po co aż dwie zmiany? Wystarczyło rzucić Blinda na LO, Carrasa do środka i byłoby to wystarczające. Po zejściu Andera, siadła gra. Duet Blind - Carrick nie dawał nam nic konstruktywnego, brak tempa, mobilności, dania drużynie czegoś ekstra z przodu.

Co do sytuacji Di Marii na razie się nie wypowiadam, bo po prostu nie widziałem. O ile przez większość meczu raczyłem się dobrą jakością obrazu i francuskim komentarzem, to około 80' zerwało mi transmisję na kilka chwil. Pech chciał, że akurat w tak ważnym dla losów spotkania momencie.
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:52, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Van Gaal taktycznie nie ogarnia tej ligi, na tym problem polega. W I połowie skład i ustawienie było dobre, gra też, 2 połowa poniżej wszelkiej krytyki, zamiast gnieść tych cielaków, Holender się zes.rał. W lidze jest szansa na 4 miejsce pod warunkiem, że będziemy grac składem z I połowy. Nie wiem czy LvG widzi, że z tymi obrońcami i pół-obrońcami (Valencia) nic nie osiągnie, jeżeli nie, to długo tu nie popracuje.
Poziom: 50
dodano: 09.03.2015, 22:50, #84 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
No i ostatnia nadzieja na puchar poszła się kochać.

Winowajców dzisiejszej porażki widzę dwóch. Jednym naturalnie jest Angel Di Maria. Chyba nikogo tym nie zaskoczę. Drugim jest van Gaal. Ale tym chyba też nikogo nie zaskoczę.

Zacznę od Holendra. Dzisiaj w popisowy sposób pokazał, jak zmarnować trzy zmiany. Wejście Jonesa za Shawa, a później Januzaja za Rojo, to jest zwykłe marnowanie jednej zmiany, przez co w późniejszej fazie meczu United nie mogło wpuścić na boisko Maty albo Falcao. Wystarczyło od razu wsadzić Janusza za Shawa i cofnąć Younga na lewego beka. Noale nie, Lui mądrzejszy. Wejście Carricka za Herrera to była czysta samokastracja. Michael nie pomógł ani w ofensywie, co wcale nie zaskakuje, ani w defensywie. Śmiem stwierdzić, że Hiszpan wyglądał lepiej w obronie niż Anglik. To było po prostu głupie. Jeśli Ander nie złapał jakieś kontuzji, to van Gaal po prostu wykazał się głupotą.

Co do Angela... liczyłem, że ta asysta przy golu Rooneya będzie jego przełamaniem. Że weźmie się w garść i pokaże to, co pokazywał na początku sezonu. Nie mogłem się bardziej mylić. Notoryczne marnowanie sytuacji, przewracanie się, ogólny wyraz frustracji, który został skwitowany idiotyczną czerwoną kartką pod koniec spotkania, co ostatecznie podcięło skrzydła drużynie. Paradoksalnie wykluczenie Argentyńczyka może się okazać jedynym pozytywem tego spotkania, bo nie zagra on w kolejnym.

Bohaterem meczu znów jest de Gea, co staje się powoli żenujące. Ogółem gra nie wyglądała wcale tak źle. Prawdę mówię United mogło spokojnie wygrać to spotkanie. Di Maria w formie zaliczyłby w tym meczu hat-tricka. Niestety Di Maria w formie nie był, hat-tricka też nie było, van Gaal sam wykastrował swój zespół, bo skoro już widział, że defensywa odstawia cyrk, to trzeba było cisnąć w ofensywę i tyle. Nie wiem co on chciał, bronić wyniku i liczyć na rewanż na Emirates? Ehh. Nie mam do tego nerwów.
Poziom: 22
dodano: 09.03.2015, 22:49, #83 Zwiń/Pokaż komentarz davka07
LVG swoimi zmianami na drugą połowę zabił mecz. Di Mariia skrajnie nie odpowiedzialnie. Sędzia zawsze jest nietykalny to się musiało skończyć drugim napomnieniem. Pierwsza połowa była bardzo dobra i nawet powiedziałem oglądając ją "Di Mariia hasa tak jak na to czekałem". Szkoda że tak się to wszystko skończyło. Pierwsza połowa taka jaką bym chciał widywać druga to tragedia.
Mimo wszystko wierze że jeszcze trochę doszlifuje to wszystko LVG być może dokona niezbędnych roszad w składzie podczas okienka i szafa będzie grać.
Pozdrawiam
Poziom: 41
dodano: 09.03.2015, 22:48, #82 Zwiń/Pokaż komentarz volgin
Taki Mata, to nie wazne, czy strzela, czy asystuje... jebnac go na lawke... co do łelbeka, to jebac czarnucha
Poziom: 21
dodano: 09.03.2015, 22:47, #81 Zwiń/Pokaż komentarz nieobecny11
nie ma c się dziwić że Giggsy poszedł, odkąd jest w United to tak żałosnego zespołu nie było! Nie mam już mocy na to, może przez jakiś czas odpuszczę oglądanie bo boli jak cholera;/
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:46, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Jestem wróżbitą! Po meczu w wywiadach padnie zdanie "Zasłużyliśmy na więcej"

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.03.2015, 22:46

Poziom: 47
dodano: 09.03.2015, 22:16, #79 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Dla mnie zmiany zabiły grę z naszej strony. Dramatycznie defensywny środek, mało kreatywności i tempa. Niestety szkoda, bo dość ładnie to wyglądało do przerwy.
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 22:32, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Osobiście z oceną tych zmian poczekam do konferencji i ich wyjaśnienia ze strony LvG. Pytanie ze strony dziennikarzy padnie na pewno, a ja nie zdziwię się, jeśli obaj panowie zeszli, bo złapali urazy...
Poziom: 47
dodano: 09.03.2015, 22:40, #77 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Shaw być może, Herrera wątpię, że zszedł z urazem. A nawet jeśli, można było dokonać takich zmian, żeby ofensywa na tym nie ucierpiała. Z całym szacunkiem dla naszych piłkarzy ale środek Fella-Carras-Blind jest najbardziej topornym zestawieniem z możliwych.
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 22:43, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Zgadzam się. Dlatego zaraz po zmianach napisałem, że środek Carrick - Blind nie wróży nic dobrego ofensywie. Zaryzykowałbym chyba nawet zmianę Mata -> Blind, ale nasi panowie urządzili sobie dziś chyba jakieś zawody na łapanie żółtych kartek...

Co do Herrery - pojawiła się na twitterze nieśmiała opinia, że mógł ucierpieć po którymś starciu z Cazorlą. Nie przypominam sobie nic konkretnego, ale cóż... wyjaśni się na pewno po meczu.

Też jestem zdania, że akurat ściągnięcie Herrery to był nasz pierwszy gwóźdź do trumny.
Poziom: 23
dodano: 09.03.2015, 22:46, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Suchy Csw
Nie zastanawia was dlaczego Giggs opuścił ławkę przed końcem meczu ? Już chyba wszyscy mają dość filozofii
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:45, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Najlepsze jest to, że taki Mata to w tym klubie już chyba osiągnął status chłopca do podawania piłek...
dodano: 09.03.2015, 22:45, #73 Zwiń/Pokaż komentarz audio [5.173.8.***]
5 te miejsce w lidze na koniec sezonu bedzie ...... wspomnicie moje slowa ,lepiej sie MU ogladalo bez jenego zawodnika a jezeli w kaplecie.
Poziom: 66
dodano: 09.03.2015, 22:45, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Cóż, ja bym zgonił na to, że kiedyś ta seria musiała się skończyć. :D Toż ile MU w ostatnim czasie nawygrywał z tym Arsenalem, praktycznie ciągle. :)

Trudno. Dziwne zmiany spowodowały spiaszczenie się stylu gry i kopnięcie się w krocze, co spowodowało, że tego po prostu wygrać nie szło. Pierwsza połowa ładna, nie powiem, ale druga? Beznadziejna!

Di Maria, pomimo asysty, jednak to nie jest miejsce dla niego. On musi grać wśród takich swoich, latynosów/ południowców. Zanim zakapuje o co chodzi w Premier League, to lepiej już Bale ściągnąć i po kłopocie, on by od razu wiedział jak ma grać.

Trudno, sezon bez trofeum. :( Szkoda. Liczę teraz na awans do LM. Styl gry MU nadal mnie nie porywa, choć jeśli jest Herrera, to coś tam się dzieje. Szkoda, że Maty nie dał, ale też Fellaini coś tam próbował. Nadal w obronie wieje kaszanką... Dzisiaj szczególnie.

De Gea - MOTM. Jedyny, no może wraz z Rooney'em, który zagrał na miarę piłkarza United.
Poziom: 23
dodano: 09.03.2015, 22:41, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Suchy Csw
Giggs już 20 minut tem wyszedł z meczu
Poziom: 17
dodano: 09.03.2015, 22:41, #70 Zwiń/Pokaż komentarz lukeshaw27
Moze przynajmniej by cos podzialal na boisku a nie trzymal niektorych gosci np fellaini
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:40, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Filozofie miło było, ale Panu już dziękujemy.
Poziom: 17
dodano: 09.03.2015, 22:39, #68 Zwiń/Pokaż komentarz lukeshaw27
Bedziesz zaniedlugo jak smuda dzisiaj !!!
Poziom: 17
dodano: 09.03.2015, 22:36, #67 Zwiń/Pokaż komentarz lukeshaw27
Trzymaj dalej falcao na ławce panie loui
Poziom: 66
dodano: 09.03.2015, 22:38, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Ten Falcao, co strzelił tylko 4 bramki? On żyje z tzw. ostatnich podań, a dzisiaj też by tego nie dostawał, z resztą jak przez cały sezon.
Poziom: 29
dodano: 09.03.2015, 22:21, #65 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Po[***] sędzia
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 22:24, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Bo co? Dał kartkę za kolejne wyłożenie się Angela bez kontaktu, a potem drugą za popychanie go?

Pisałem już przy okazji spotkania z Newcastle - niech się cholera Di Maria nauczy, że to jest Anglia i tutaj piłkarz nie ma prawa się kłaść, gdy tylko poczuje jakiś kontakcik...
Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 22:31, #63 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Ale bez przesady. Angel tyle razy był w tym meczu faulowany, ewidentnie faulowany a sędzia puszczał dalej grę. Fakt, że dodał trochę od siebie, ale nie dziwię się jego frustracji po tej żółtej kartce. Niemniej mam jednak nadzieje, że cała wina porażki nie należy do niego.
Poziom: 23
dodano: 09.03.2015, 22:32, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Suchy Csw
tak jak teraz Adnan xD
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 22:34, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Może i był w pewnych sytuacjach faulowany, ale to nie usprawiedliwia go ani trochę. Jest piłkarzem Manchesteru United i ma trzymać nerwy na wodzy, a nie kłaść łapy na sędziego.
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:36, #60 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
A do kogo? Do mnie?
Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 22:37, #59 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Miał być plus wcześniej, wybacz ;)
Poziom: 23
dodano: 09.03.2015, 22:36, #58 Zwiń/Pokaż komentarz bartek392
Di Maria się zagotował a Januzaj to żaden Giggs
Poziom: 43
dodano: 09.03.2015, 22:32, #57 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Od samego początku 2 połowy zaczął się CYRK, jak tylko van Gaal przeprowadził te chore zmiany!

Znowu sami kopiemy pod sobą dołki - ten mecz pokazał to wyraźnie i dobitnie (choćby podarowana brama), PARODIA!
Poziom: 66
dodano: 09.03.2015, 22:34, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Dokładnie, to samo mam na myśli... :/ Taki mecz przegrany na własne życzenie. Dziwne zmiany, mocno drewniane. Z MU zrobił się Stoke, a Stoke jest za słabe na Arsenal.
Poziom: 23
dodano: 09.03.2015, 22:34, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Suchy Csw
ciekawe gdzie giggs poszedł
Poziom: 66
dodano: 09.03.2015, 22:32, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Januzaj nooo... Mógł się wywalać w momencie w którym poczuł interwencję Monreala, a nie po chwili... :/
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:31, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Serce boli....
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:30, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
Brawo van Gaal on i jego wspaniała filozofia przejebała z najgorszym szmaciarzem wengerem
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:29, #51 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
60 milionów funtów! Ahahahahaha. Lepiej byłoby je do fontanny wrzucić...
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:27, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Ciechanek
Sorry ale g...o mnie obchodzi czy zolta zasluzona czy nie ale na takim poziomie przy obojetnie jakim wyniku sie takich rzeczy po prostu nie robi k...a !!!! powinien mu dac siedem czerwonych kartek ale to po prostu zenujace
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:24, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
Ja po tym meczu domagam się głowy van gala , rozumie w lidze walczymy o top 4 , ale ten puchar można było wygrać bez problemu patrząc na to jakie frajerskie drużyny zostały z arspedałami na szczycie mając ich u siebie , ja sie pytam jakie on zmiany zrobił na początku drugiej połowy ktos mi wyjasni? bo ja nie moge tego pojąć. Do czego to doszło że przegrywamy z najbardziej frajerską drużyną w Angli i Europie na własnym boisku .
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 22:22, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Brawo Angel ..faceplam..

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.03.2015, 22:22

Poziom: 14
dodano: 09.03.2015, 22:23, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Lewy92
Di Maria sam nie wiedział co dzisiaj gra. Chłopak nie nadaje się do brytyjskiego futbolu. Co kontakt leży... a to odepchnięcie to pokaz niemocy z jego strony...
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 22:24, #46 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
w sumie to jak wzmocnienie :D
Poziom: 66
dodano: 09.03.2015, 22:23, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Przegranie na własne życzenie... :/Ajj... I ten Di Maria tak musiał klepać tego sędziego? Dobra... Niestety po meczu. W tym sezonie trofeów brak...
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:20, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Jakie to wszystko jest smutne :( Cały sezon najlepszym naszym zawodnikiem jest De Gea.
Poziom: 31
dodano: 09.03.2015, 22:15, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
znakomity geniusz znakomity taktyk znakomity folozof lvg poraz kolejny znakomite zmiany
Poziom: 21
dodano: 09.03.2015, 22:09, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Naszej obrony nawet Zawiszy Bydgoszcz by nie chciała.
Poziom: 29
dodano: 09.03.2015, 22:09, #41 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Carrick-Blind-Fellaini , zabójczo-szybki środek pola.
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 22:08, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Niestety, ale nie widzę już możliwości wygrania tego spotkania. Nasze opcje mocno się zawęziły przez te dwie zmiany w przerwie i żółtą Fellainiego... Teraz ściągnąć Belga to grzech, a i zbyt wielu opcji do zmiany z przodu nie ma...

Szkoda, szkoda, szkoda, że straciliśmy 2 bramy po paskudnych błędach w obronie...
Poziom: 32
dodano: 09.03.2015, 22:07, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Jak można popełniać takie błędy w takim meczu?
Arsenal dzisiaj bramki odstaje od nas w prezencie..
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 22:07, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Brawo Valencia.
Poziom: 27
dodano: 09.03.2015, 22:07, #37 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
jest i Valencia jako prawy obrońca -.-
Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 22:07, #36 Zwiń/Pokaż komentarz maik
To są te ciągłe podania do bramkarza... w końcu się musiało coś takiego przytrafić, no i [***] proszę bardzo.
Poziom: 21
dodano: 09.03.2015, 22:06, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
[***]
Poziom: 21
dodano: 09.03.2015, 22:06, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
jak to można popełaniać takie błędy w obronie JA [***]E
Poziom: 66
dodano: 09.03.2015, 21:50, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Trochę nie rozumiem tych zmian. Czemu Herrera? Co się stało z Shaw'em?
Poziom: 53
dodano: 09.03.2015, 21:53, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Herrera zapewne przez to, że ma żółtą kartkę. Szkoda, bo para Carrick - Blind nie napawa optymizmem w kwestii ofensywy...

A Shaw? Grał dziś kiepsko. Albo znowu się połamał.
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 21:48, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Mam nadzieję, że to już nasza ostateczna formacja i ostateczny skład (poza obroną do wymiany), bo:
-Di Maria to urodzony skrzydłowy, a Rooney to urodzony napastnik (niech ktoś jeszcze raz ich ustawi w środku pola to się po prostu załamię, to jest uśmiercanie walorów obydwu piłkarzy)
-Young wrócił do formy z Aston Villi, choć dziś jeszcze tego nie pokazał
-środek pola jest kreatywny i ruchliwy

Po sezonie musimy wymienić obrońców, a priorytetem powinien być prawy obrońca. Valencia nie nadaje się do defensywy, podobnie jak Shaw, który nie wiem co w ogóle tutaj robi. Rojo to też elektryczny zawodnik i tu przydałby się ktoś lepszy.

Z Arsenalem ostatnio dobrze nam idzie, więc wierzę, że powalczymy o awans w 2 połowie.
Poziom: 32
dodano: 09.03.2015, 21:43, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Nasza gra wygląda całkiem nieźle, pod koniec pierwszej części nasi zawodnicy zaczęli częściej atakować i stwarzać sobie więcej sytuacji.

Szkoda trochę tej straconej bramki..nasza obrona nie może już dopuścić do takich sytuacji że zawodnik Arsenalu zostaje kompletnie sam i może sobie spokojnie przyjąć piłkę i zdobyć gola. Szczersze powiem że po tej bramce obawiałem się o grę United, ale bardzo ucieszyła mnie szybka odpowiedź naszych zawodników, brawo dla Rooney'a za ładną bramkę.

Wreszcie na boisku można było zobaczyć aktywnego, i włączającego się do gry Di Marie, naprawdę wygląda to dobrze.
W drugiej połowie trzeba grać tak dalej i uważać na błędy w obronie.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.03.2015, 21:48

Poziom: 43
dodano: 09.03.2015, 21:47, #29 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Popatrz na powtórki i zachowanie Di Marii. Zdecydowanie jest to jego wina, jego gol!
Poziom: 43
dodano: 09.03.2015, 21:44, #28 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
W sumie gramy dość dobrze, fajnie i nawet składnie. Oby tak dalej...

Bardzo ładne akcje i bramki (zwłaszcza Rooneya)!

Young i Shaw w ogóle się nie rozumieją, wyglądają te ich zagrywki jak dwóch przygłupów haha

Valencia jakby opadł z sił, coś słabo dziś się podłącza do akcji ofensywnych, ale swoje robi.

Blind rusza się jak mucha w smole... zawsze spóźniony - masakra!

Reszta ok, a zwłaszcza Fellaini kolejny dobry mecz.
dodano: 09.03.2015, 21:36, #27 Zwiń/Pokaż komentarz manutd [37.248.255.***]
nie wiem jak wam ale mi dziś się podoba gra Manchesteru. Tylko przy bramce obrona mogła się lepiej zachować.
Poziom: 29
dodano: 09.03.2015, 21:35, #26 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
lewa strona dziś słabo funkcjonuje, Jang w swojej optymalnej formie, widziałbym po przerwie Januzaja
dodano: 09.03.2015, 21:16, #25 Zwiń/Pokaż komentarz HHHH [77.113.22.***]
HAHAHAH DI MARIA WRESZCZIE ROONEY KOCHAM CIE
Poziom: 27
dodano: 09.03.2015, 21:16, #24 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
I niech mi ktoś powie, że jakiś RVP czy Falcao jest lepszy od naszego Rooneya -.-
Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 21:15, #23 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Di Maria [***] ! Rooney !!!!
Poziom: 21
dodano: 09.03.2015, 21:15, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Dimariaaaaaaaa!!!!!!!!!!
dodano: 09.03.2015, 21:13, #21 Zwiń/Pokaż komentarz HHHH [77.113.22.***]
GDZIE BYLA OBRONA JA SIE PYTAM GDZIE LOUIS GDZIE CO ZA AMATORSTWO
Poziom: 23
dodano: 09.03.2015, 21:13, #20 Zwiń/Pokaż komentarz kribz
http://rivosportt.info/ch8.html
jak ktoś potrzebuje, ładna nawet, nie zacina, angielski komentarz
Poziom: 28
dodano: 09.03.2015, 21:12, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Sialala
Valencia...
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 21:12, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Ciechanek
Jak dzieci !!! No jak dzieci !!!
Poziom: 24
dodano: 09.03.2015, 21:06, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Ciechanek
Ladnie ladnie w koncu piekna wrzutka Di Marii
Poziom: 33
dodano: 09.03.2015, 21:01, #16 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Jak na razie gramy ładnie, oby tak dalej.
dodano: 09.03.2015, 20:46, #15 Zwiń/Pokaż komentarz hh [77.113.22.***]
DI MARIA W ATAKU NIE ROZKMINIAM TEGO GOSCIA O CO MU CHODZI
Poziom: 39
dodano: 09.03.2015, 20:04, #14 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Ma ktoś jakąś transmisję na sopa ? :)
dodano: 09.03.2015, 20:08, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin [87.206.243.***]
livetv.ru polecam tam jest ich duzo w roznej predkosci/ilosci klatek :D tylko ruski komentarz :(
Poziom: 39
dodano: 09.03.2015, 20:14, #12 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Może być nawet węgierski, grunt to obejrzeć mecz w znośnych warunkach bez ciągłych lagów
dodano: 09.03.2015, 20:29, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Ciechanek(nie chce mi sie logowac :D ) [84.10.105.***]
Poziom: 23
dodano: 09.03.2015, 20:45, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Suchy Csw
polecam link drugi
Poziom: 32
dodano: 09.03.2015, 20:44, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Łapcie, całkiem fajną transmisję znalazłem:
http://sport(...)am1.html
Poziom: 22
dodano: 09.03.2015, 20:44, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Chicharo
Czyli cały mecz wykopów do przodu i grania po obwodzie pola karnego rywali bez pomysłu. Nie wiem co powiedzieć, brak mi słów na to ze Mata wogole nie gra. Rozumiem jakby Lvg czasem wystawiał Juana a czasem nie żeby rotować składem ale on wogole nie gra. I jak tu nie mówić że Lvg nie ma swoich ulubieńców. Falcao słabsza forma-ława, Mata słabszy 1 mecz po 5 lepszych-ława, Di maria słabsza forma-pierwszy skład
Poziom: 32
dodano: 09.03.2015, 20:40, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Fajny skład,ciekawe jak zaprezentuje się Shaw.
No to United idziemy po zwycięstwo :) !
Poziom: 25
dodano: 09.03.2015, 20:32, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
Liczyłem na Matę na 10, szkoda że znowu grzeje ławę. Dzisiaj chciałbym zobaczyć jakiś mocny mecz dla moich nerwów ze szczęśliwym, zwycięskim finiszem.
Poziom: 36
dodano: 09.03.2015, 20:23, #5 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Obydwie drużyny w optymalnych składach.
Na pewno trzeba pilnować w świetenj formie Schanceza, ale nie można zapomnieć o Cazrodli czy bardzo szybkim i dynamicznym Chamberlaine, mam nadzieje, że Fellaini jest w składzie, żeby zbalansować drużyne pomagając w defensywie, a nie jako napastnik choć znajać LvG to plan jest wrzutki Younga i Valenci wlaśnie na Belga w polu karnym...
Poziom: 66
dodano: 09.03.2015, 20:22, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Dobry skład! :) Jedziemy z nimi!!! :P
Poziom: 43
dodano: 09.03.2015, 20:19, #3 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Skład identyczny, jakiego się spodziewałem, zresztą ustawienie również. Ciekawe tylko, czy van Gaal pozostanie przy tym schemacie (taktyce) na dłużej, czy zaraz znowu zacznie kombinować.

GO RED DEVILS!
dodano: 09.03.2015, 20:00, #2 Zwiń/Pokaż komentarz manutd [37.248.255.***]
macie jakąś fajną transmisje ?
Poziom: 35
dodano: 09.03.2015, 19:49, #1 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Di Maria...

Komentarze (151)