Kibice
Profil kibica szalik666
Ostatnia aktywność kibica
  • Rooney liczy na wspaniały listopad
    08.11.2012, 10:37

    [Aktualności] Rooney liczy na wspaniały listopad

    Jak już mają gubić pkt to niech to robia w Stambule, ewentualnie w meczu z Cluj:) W lidze ogórki, ale wyjazd w Villi i Norwich spacerkiem nie bedzie, ale biorac pod uwage jak nam idzie w meczach wyjazdowych jestem pełen nadzieji. U siebie z WHU i QPR raczej nie powinno być problemu:) GGMU!
  • Zapowiedź meczu: Everton - Manchester United
    20.08.2012, 19:39

    [Aktualności] Zapowiedź meczu: Everton - Manchester United

    MustaKilla ----> dziękować za info. Czasami mi sie zdarzalo trafic na jakis arabskich kanalach ze akurat transmitowali ale to rzadko jeszczed raz dzieki pozdro
  • Zapowiedź meczu: Everton - Manchester United
    20.08.2012, 13:54

    [Aktualności] Zapowiedź meczu: Everton - Manchester United

    Witam mam pytanie macie jakies pojecie czy mozna bedzie obejrzec na N-ce na ktorym z zagranicznych kanałów?
  • Hazard: "Już wybrałem swój nowy klub"
    28.05.2012, 14:07

    [Aktualności] Hazard: "Już wybrałem swój nowy klub"

    A ja liczę na transfer Jamesa Rodrigueza skromny chłopak młodszy od hazarda skromny on mógłby dostać 7. Podobno złożylismy za niego oferte 20 mln e + Anderson ale porto żada 30 mln e wydaje mi sie ze SAF od dawna wiedzial ze hazard do nas nie trafi stad usilne starania o Kagawe (bo po co 2 zawodnikow o tej samej charakterystyce) i teraz Rodrigueza. Jak dla mnie Kagawa, Rodriguez i Baines moze jakis napadzior i mozemy jechac z koksem spokojnie GGMU!
  • Bezradne Diabły na Etihad! Manchester City wraca na fotel lidera!
    30.04.2012, 22:57

    [Aktualności] Bezradne Diabły na Etihad! Manchester City wraca na fotel lidera!

    Z całym szacunkiem dla safa ale on nam zje...bał mecz. jak nasi pilkarze moga bic brawa nie pokazali nic 0 walki 0 zaangazoania City wygralo z nami 2 raz i zasluzenie bede mieli majstra prawda to przykra ale prawdziwa i po tym meczu pewnie iHazarda stracislismy zostalismy zmiarzdzeni! Dodano: 30 kwietnia 2012 roku, 22:57Z całym szacunkiem dla safa ale on nam zje...bał mecz. jak nasi pilkarze moga bic brawa nie pokazali nic 0 walki 0 zaangazoania City wygralo z nami 2 raz i zasluzenie bede mieli majstra prawda to przykra ale prawdziwa i po tym meczu pewnie iHazarda stracislismy zostalismy zmiarzdzeni!
  • Bezradne Diabły na Etihad! Manchester City wraca na fotel lidera!
    30.04.2012, 22:16

    [Aktualności] Bezradne Diabły na Etihad! Manchester City wraca na fotel lidera!

    jak statystyki w tej chwili? bo ja mam pokaz slajdow?
  • Chicharito podekscytowany wyścigiem o mistrzostwo
    28.03.2012, 17:20

    [Aktualności] Chicharito podekscytowany wyścigiem o mistrzostwo

    Toniczek Ty to jestes jednak łeb a w zeszlym sezonie jak napier...ał bramki t bys mu pewnie pale opier...lił [***]isty napadzior jeden z lepszych transferow SAFA w ostatnich latach GGMU!
  • Zapowiedź meczu: Manchester United - Fulham
    26.03.2012, 12:39

    [Aktualności] Zapowiedź meczu: Manchester United - Fulham

    PolandLoveManUnited ----> na N-ce nie leci Liga Angielska wiem o tym ale bywa ze jest transmitowana na programach obco jezycznych stad moje pytanie:)
  • Zapowiedź meczu: Manchester United - Fulham
    26.03.2012, 11:25

    [Aktualności] Zapowiedź meczu: Manchester United - Fulham

    Mam pytanko orientujecie się czy może na N-ce bedzie mozliwosc obejrzenia na ktoryms z kanałów?:) Pozdrawiam
  • Juventus oferuje Pogbie 16 tysięcy funtów tygodniowo
    21.03.2012, 23:05

    [Aktualności] Juventus oferuje Pogbie 16 tysięcy funtów tygodniowo

    By to c[...]j... ale trudno teraz trza liczyc na Stoke $HITY NA WYJAZDACH CIENIUJE myslalem ze Chelsea da rade chociaz ten remis wyciagnac no ale nic mowi sie tgrudno nie jest zle i tak nadal wszystko w naszych rekach i wszystko zalezy od nas jesli przegramy tytul to tylko na wlasne zyczenie ale bedzie good:) GGMU!

Następny mecz

Liga Europy
16.08.2020, 21:00
RheinEnergieSTADION, Kolonia, Niemcy
Sevilla -:- Manchester United
Sevilla Manchester United

Tabela Premier League

lp. Drużyna M Br Pkt
1. Liverpool Liverpool 38 +52 99
2. Manchester City Man City 38 +67 81
3. Manchester United Man United 38 +30 66
4. Chelsea Chelsea 38 +15 66
5. Leicester City Leicester City 38 +26 62
6. Tottenham Hotspur Tottenham 38 +14 59
7. Wolverhampton Wanderers Wolves 38 +11 59

Gorące dyskusje

Brak dyskusji

Najczęściej czytane

Brak aktualności